Carl

Alex fani

Miten mun on vaikea uskoa, että Carl olisi enää oikeasti kiinnostunut Chasista. Vaikka uskomatonta oli Cameronin ihastuskaan... miehellähän on nuori ja kaunis avokki, Debbie. En kyllä tykkää kummastakaan, mutta Chas on kiva.

44

745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jepsistä

      Näkihän se jo Carlin ilmeestä jakson lopussa, että sillä alkaa kuuppa himmeneen.

    • alavilla mailla

      Jäänyt kai katsomatta muutama jakso.

      Mitä ihmeen rahaa Cameron ja Chas Carlille ovat velkaa.

    • näinkaisemeni

      Chashan oli menossa Carlin kanssa naimisiin, kieroili häärahat omalle tililleen ja jätti Carlin alttarille. Näitä rahoja nyt Carl sitten kiristää Chasilta takaisin. Cameron vehkeili Chasin kanssa ja maksaa puolet kiristysrahoista rakkaudesta Chasiin...

      • alavilla mailla

        Ai niistä, eikö ne ole jo ollutta ja mennyttä, eikähän Cameronilla ollut mitään niihen kanssa tekemistä.

        Kiitos tiedosta!

        Minusta nuo Cameronin "rakkaudet" vaikuttavat epätoivoisilta, ihminen itse ei tiedä, mitä etsii.


    • V**V**

      Aivan. Cameron on täysin syytön Carlin taannoiseen rahojen menetykseen. Hän sattui vain iskemään sormensä väärään naiseen, ja maksaa nyt siitä kovaa hintaa. Sääli mukavaa miestä - meinaan Cameronia.

    • Lopun alkua?

      Mun mielestä on outoa toi Carlin yht'äkkinen "pimahtaminen". Sellanen hullun kiilto silmissä, vitsumainen jne.

      • wwqqeeww

        Joo! Hulluhan se fiktiivisessä maailmassa "Carl" on mutta Tosi Hyvä näyttelemään sellaista! Joltain osin jään kaipaamaan kyseistä hahmoa!


    • Huomioita sohvalta

      Cameron on syytön siihen, mitä Carlin ja Chasin välillä tapahtui.
      Mutta mustasukkaisuuksissaan, yhä Chasia himoitseva Carl tehostaa kiristystään.Siten, että ellei saa vaatimiaan rahoja.Hän uhkaa paljastaa.
      Lapsensa sairaudesta ahdistuneelle ja hermoilevalle, raskaana olevalle Debbielle. Tämän avomiehen ja miehenkipeän tätinsä salasuhteen.Carl arvaa, pahapäisten Debbien ja tämän isän Cainin reaktiot.Siten hän saisi Chasille ja Cameronille järjestettyä todellisen helvetin.Carl tietää Chasin ja Cameronin pelkäävän asian paljastumista eniten, juuri näille kahdelle.

      Kingin veljeksillä tuntuu olevan joku kirous yllään.Myös Mathew oli pirullinen ja sekopäisen oloinen.Hän kuoli lopulta tapaturmaisesti.Carl on muuttumassa nyt samanlaiseksi.Sillä on myös seurauksensa.
      Olisiko niin, että tässä tapauksessa pahuus saa aina palkkansa.Ainoa kiltti ja oikeudenmukainen Kingin veljeksistä on Jimmy.Hän jäänee henkiin, ainoana tästä veljeskatraasta.Onkohan Carlin pojasta Thomasista, tulossa aikanaan uusi pirullinen King.Säyseän Jimmyn ja tämän perheen lisäksi.

      • sopusijaaantaa

        Jimmystä saa ihan liian yksinkertaisen kuva. Hän ja Nicola ovat päältäpäin katsellen kaikkea muuta kuin sopusuhtainen pariskunta.


      • Neljä veljestä

        Veljeksiä oli neljäskin, Max.


      • Neljäs veljes
        Neljä veljestä kirjoitti:

        Veljeksiä oli neljäskin, Max.

        Max oli aluksi kiltti, mutta ennen loppua alkoi ketkuilemaan isänsä mieliksi. Siten Kingit saivat haluamansa maa-alueen


      • Max & Moritz
        Neljäs veljes kirjoitti:

        Max oli aluksi kiltti, mutta ennen loppua alkoi ketkuilemaan isänsä mieliksi. Siten Kingit saivat haluamansa maa-alueen

        Maxin kuolema oli ihmeellinen auto-onnettomuus. Andy vain ajoi (ei pysähtynyt!), vaikka Rob tuli keskellä tietä vastaan.


    • Huomioita sohvalta

      Muistan kyllä kaikki Kingin veljekset.En nähnyt vaan tarpeellisena mainita tätä auto-onnettomuudessa kuollutta nuorinta veljestä Maxia, tämän jutun yhteydessä.Koska ei hän ollut edes oikeastaan pirullinenkaan.Eikä hän edes ollut sarjassa kovin kauan.

    • Chas D

      Tos Chas:in näyttelijästä. Se on tosi rupasahtanut naamastaan vaikka kroppa onkin timmissä kunnossa. Luulin, että on joku 50v joka tuunattu esittämään nelikymppistä.
      Onkin oikeesti vasta 37 v!!

      • Taidat olla teini?

        "Se on tosi rupasahtanut naamastaan"
        Minun mielestä ei ole. Miten perustelet?


      • Chas D
        Taidat olla teini? kirjoitti:

        "Se on tosi rupasahtanut naamastaan"
        Minun mielestä ei ole. Miten perustelet?

        No sen naaman rypyistä! Aivan hirveät juonteet huulten ympärillä ja silmät aivan yltympäri rypyssä.En ole koskaan nähnyt alle 40 v julkkisnaisella noin kärsinyttä naamaa. Kyllä nyt pienet hymyrypyt ymmärtäis...


      • uskomatonta.
        Chas D kirjoitti:

        No sen naaman rypyistä! Aivan hirveät juonteet huulten ympärillä ja silmät aivan yltympäri rypyssä.En ole koskaan nähnyt alle 40 v julkkisnaisella noin kärsinyttä naamaa. Kyllä nyt pienet hymyrypyt ymmärtäis...

        En olisi uskonut, että Chas/Lucy Pargeter on vain 8 vuotta Katieta/Sammy Winward vanhempi.
        Olisin uskonut, että yli 20 vuotta.


      • Chastity
        uskomatonta. kirjoitti:

        En olisi uskonut, että Chas/Lucy Pargeter on vain 8 vuotta Katieta/Sammy Winward vanhempi.
        Olisin uskonut, että yli 20 vuotta.

        Ja alta 10 vuotta Debsiä vanhempi. Näyttää kanssa reilusti yli 20 vuotta vanhemmalta.

        Charitylla ja Chasilla ikäeroa 2 vuotta Charitylle... ei uskoisi myöskään.


    • Lucy

      Chasin kroppako timmissä kunnossa? . Ei hoikkuus ole sama asia kuin timmi kunto. Näyttelijän vatsaan on tehty rasvaimu pömppömahan vuoksi ja tietäisitpä vain miltä hänen naamansa näyttäisi ilman monia täytehoitoja.

      • Role at home

        "tietäisitpä vain miltä hänen naamansa näyttäisi ilman monia täytehoitoja"
        Onko sulla faktatietoa väitteillesi?

        Yleensä hoikka on enemmän timmissä kunnossa kuin lihava...

        Onneksi et ota TV-sarjaa ja roolihahmoa liian tosissaan...


      • totuudenpuhujaN
        Role at home kirjoitti:

        "tietäisitpä vain miltä hänen naamansa näyttäisi ilman monia täytehoitoja"
        Onko sulla faktatietoa väitteillesi?

        Yleensä hoikka on enemmän timmissä kunnossa kuin lihava...

        Onneksi et ota TV-sarjaa ja roolihahmoa liian tosissaan...

        Yleensä muiden ihmisten hoikkuus ja seksikkyys ottaa silloin päähän kun oma kroppa on vastenmielisessä kunnossa.Minusta chas on hyvässö kunnossa ja kaunis nainen. Jokainen päättää itse mitä syö ja kuntoileeko.


      • naamat...

        Toimiiks se Jylhän Look klinikka enkuissakin? kun emmessäkin on nähty muutama tosi epäonnistunut botoxsilotus.

        Chasin lisäksi oli se Wylden emäntä jonka otsanahasta näki että myrkkyjä on lykätty mutta silti otsanahka valui ihme neliölaattoina alaspäin.


    • vjvij

      "Carl" on enää muutaman jakson ajan pahis. Nykyään hän on yksi Edna's Hat bändin laulajista! Vai!

      • vijjvww

        Vau! Tosi Loistava bändi Edna's Hat! Emmerdalen "Gennie" on myös yksi laulajista! Vau!


    • Pöppö

      niinhän se Carl rakkaudessaan OTTI Chasin Paddylta. Kyllä mä ajattelen, että Carl on aina rakastanut Chasia kiireestä kantapäähän. Sama toisinpäin, mutta kur rakkaus ei vaan aina riitä!

    • Lucy

      "tietäisitpä vain miltä hänen naamansa näyttäisi ilman monia täytehoitoja"
      Onko sulla faktatietoa väitteillesi?

      Täällä näyttää olevan koko joukko kirjoittajia jotka eivät osaa ollenkaan englanninkieltä. Eipä siis ihme, että heiltä jää suurin osa näyttelijöistä kertovia artikkeleita lukematta. mitä muuta tietoa kaipaat Lucy-Chasista?

      http://www.virginmedia.com/tvradio/news/story/2013/11/22/lucy-pargeter-had-boob-job-and/

      • Silicon Valley

        Miten toi kysymys (Onko sulla faktatietoa väitteillesi?) liittyy englannin kielen taitoon?
        Jos ei tiedä jonkun linkin olemassa olemisesta ei tarkoita, että ei osaa englantia!

        P.S. Vastaa asiayhteyteen...


    • Edelleen Lucy

      Äskeinen oli Lucy Pargeterin epävarmuudestaan oman vartalonsa suhteen ja vatsan korjaamisesta enemmän edustuskelpoiseksi. Timmissä kunnossa oleva hjenkilö ei lähde mukaan moiseen, vaan hoitelee vatsansa liikunnalla ja ruokavaliolla. Niinhän täällä joku taisi sanoa.

      Myös Chasin kauneudesta päättää jokainen itse, tottakai. Kauneus on katsojan silmissä, Chas on kuitenkin sattunut saamaan hyvin uurteiset geenit ja on kasvoiltaan kulahtaneen näköinen ikäisekseen. Tämä asia ei taas ole filmimiesten mieleen. Näin ollen mahdollisuuksia on vähän. Joko vaihdat ammattia tai hoidat naamasi sellaiseen kuntoon, etteivät uurteet näy. Saat sitten itse valita kukkarosi paksuuden mukaan menetkö plastiikkikirurgille tai otat ko muita hoitoja, joita nykyään löytyy runsaasti.

    • Lörtsy
      • Huomioita sohvalta

        Ei aina niinkään, normaali ikääntyminen.
        Mutta, tupakointi ja ahkera alkoholin käyttö, tekee naisista, mutta myös miehistä, tälläisen vanhemman ja kulahtaneen näköisen.Elämäntavat näkyy ihmisestä.
        Niillä on suuri merkitys siihen, miltä näytät.Jos yrität korjata myöhemmin repsahtamaan päässyttä olemusta, esim. kauneusleikkauksilla, se ei käy huomaamattomasti.Korjaustulokset ei näytä hyviltä, eikä luonnollisilta.
        Pilalla mikä pilalla, myöhäistä korjailla.Kannattaisi muuttaa elämäntapojaan ajoissa, jos haluaa näyttää hyvältä.


      • surullistann
        Huomioita sohvalta kirjoitti:

        Ei aina niinkään, normaali ikääntyminen.
        Mutta, tupakointi ja ahkera alkoholin käyttö, tekee naisista, mutta myös miehistä, tälläisen vanhemman ja kulahtaneen näköisen.Elämäntavat näkyy ihmisestä.
        Niillä on suuri merkitys siihen, miltä näytät.Jos yrität korjata myöhemmin repsahtamaan päässyttä olemusta, esim. kauneusleikkauksilla, se ei käy huomaamattomasti.Korjaustulokset ei näytä hyviltä, eikä luonnollisilta.
        Pilalla mikä pilalla, myöhäistä korjailla.Kannattaisi muuttaa elämäntapojaan ajoissa, jos haluaa näyttää hyvältä.

        Kyllähän Lucy on paljon paremman näköinen kuin suurin osa suomalaisita naisista.Ei siis ihme että herättää noin suuria tunteita jonkin ulkonäkö,säälittää lähinnä että ei jakseta itseensä panostaa vaan haukutaan muita.Valvojakin voisi keskustella täällä yhdellä nimimerkillä ja vaihtaa profiilinsa sukupuolen ja iän oikeaksi.


      • csrll
        surullistann kirjoitti:

        Kyllähän Lucy on paljon paremman näköinen kuin suurin osa suomalaisita naisista.Ei siis ihme että herättää noin suuria tunteita jonkin ulkonäkö,säälittää lähinnä että ei jakseta itseensä panostaa vaan haukutaan muita.Valvojakin voisi keskustella täällä yhdellä nimimerkillä ja vaihtaa profiilinsa sukupuolen ja iän oikeaksi.

        missähän todisteet kauneusleikkauksista,viinasta ja tupakasta.vai onko kaikki vaan taas katkeraa olettamista.


      • Lsd

        Lucy on tuossa naturel-kuvassa vanhemman näköinen kuin minä - ja minä olen 57v!


      • Laad van Golda
        Lsd kirjoitti:

        Lucy on tuossa naturel-kuvassa vanhemman näköinen kuin minä - ja minä olen 57v!

        Oliks toi objektiivinen vai subjektiivinen väite?


    • Lucy

      Todisteita on ainoastaan botoxista. Telkkarien HD-tekniikka paljastaa ikävällä tavalla kasvojen epätasaisuudet, rypyt ja uurteet. Tämä on syy miksi Lucy Pargeter turvautuu botox-hoitoihin. Siis oman väittämänsä mukaan. Hän kun ei voi sietää kasvojensa näkemistä Hdttv-ruudusta.

      Jokainen löytää kyllä itse nämä Pargeterin haastettelut netistä jos haluaa.

      • Olet täydellinen?

        "Jokainen löytää kyllä itse nämä Pargeterin haastettelut netistä jos haluaa."
        Jokainen löytää faktat tämän keskustelupalstan arvuutteluille, joten miksi tämä keskustelupalsta on olemassa?


      • ei selityksiä
        Olet täydellinen? kirjoitti:

        "Jokainen löytää kyllä itse nämä Pargeterin haastettelut netistä jos haluaa."
        Jokainen löytää faktat tämän keskustelupalstan arvuutteluille, joten miksi tämä keskustelupalsta on olemassa?

        Fakta on että tämän palstan katkerat viestit ja näytteljän arvostelut ovat huonon itsetunnon ja syömisellä aiheutetun ylipainon syytä.


      • shadrackh
        ei selityksiä kirjoitti:

        Fakta on että tämän palstan katkerat viestit ja näytteljän arvostelut ovat huonon itsetunnon ja syömisellä aiheutetun ylipainon syytä.

        kyllä vamasti jokaisen miehen pää kääntyisi kadulla chasin kohdatessa.siihen ei auta edes miehenä tänne kirjoitteleminen,koska se on totuus,ihan sama vaikka silarit ja botoxia jos näyttää noin hyvältä.läskiys taas ei oo koskaan hyvännäköistä ja kertoo luovuttamisesta


      • Näin on
        shadrackh kirjoitti:

        kyllä vamasti jokaisen miehen pää kääntyisi kadulla chasin kohdatessa.siihen ei auta edes miehenä tänne kirjoitteleminen,koska se on totuus,ihan sama vaikka silarit ja botoxia jos näyttää noin hyvältä.läskiys taas ei oo koskaan hyvännäköistä ja kertoo luovuttamisesta

        Just samaa mieltä


    • Jooonas

      Ite katselen hyvännäköisiä peppuja, ja tämä kyseinen neiti Pargeter tai Dingle ei sellaista omista. Pääni kääntyisi jos esimerkiksi Ruby, Katie tai Charity tulisi vastaan., mutta Chastity, ei ei.

      • Chastiy`on naisen irvikuva.Tekotissit ja pojan vartalo...hyi helvetti.


      • Seurannut poikia?
        peekoo1 kirjoitti:

        Chastiy`on naisen irvikuva.Tekotissit ja pojan vartalo...hyi helvetti.

        Millai pojan vartalo?


      • Joseph
        Seurannut poikia? kirjoitti:

        Millai pojan vartalo?

        Sillai et lantioo ja peffaa ei oo oikeen ollenkaa ja koko kroppa on yhtä suoraa lautaa. Tekotissit ei korjaa karseeta vaikutelmaa, vaan laittaa koko mimmin hurjaan epäbalanssiin. Joku uus katsoja voiski hyvin luulla, et täs on joku drag queen.


    • "mauri"

      Itse olen kanssa oikeasti lihava nainen ja ongelmainen,mutta kirjoittelen tämän nyt katkeruuspäissäni miehenä.
      En katsoisi koskaan chasia sillä hän oksettava,laiha isorintainen ja liian pitkä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe