Lentolipun varaus rautalangasta

HuiHaimies

Kertokaa minulle miten voi varata menopaluulentolipun (Finnair) Bkk- Helsinki Bangkokissa ilman, että se maksetaan heti.
Siis, viisumia varten lentolipun varaus, joka maksetaan kun viisumi on myönnetty.
Olen kuullut, että Suomen lähetystön lähellä on matkatoimisto joka antaa tällaisia varauksia ?

17

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiantravel

      soita finskille ja tee varaus, varaus lähetetään sulle sähköpostilla.

    • näin on

      Kyllä se silti pitää maksaa heti. Yksi konsti on ostaa pakettimatka ja siitä maksetaan vaan varausmaksu.

      • pwodjncasq

        Ainakin Thaimaan lähetystö Helsingissä vaatii , että pakettimatka on kokonaisuudessa maksettu ennen kuin myöntävät viisumin.

        Aloittaja tosin on ilmeisesti hakemassa viisumia Suomeen jollekulle thaimaalaiselle.


    • asiantravel.

      no ei tarvi maksaa heti. useita varauksia olen tehnyt. ei euroakaan. voit tehdä vain varauksen.

      • 100% näin

        Täyttä puppua ja siitä vaan kokeilemaan. Peraukisten juttuja ja miksi sille pitäisi saada maksuaikaa jos on lähdössä reissuun? Varausta ei saa jos ei matkaa maksa heti ja mieluummin luottokortilla jos tulee ongelmia lennoissa.


      • HuiHaimies

        Aha, siis miten?


    • asiantravel

      mistä näitä vitun lukutaidottomia vajakkeja oikein sikiää.. aloittajaja kysyi lippuvarausta viisumia varten thaimaalaiselle henkilölle BKK- HKI- BKK. shengen viisumia anottaessa pitää olla lippuvaraus ei siis maksettu lippu. voit pyytää jonkun lukemaan sen sinulle suurlähetystön sivuilta. itse olen oppaille viisumeita tehnyt ja aina soittanut finskiltä lippuvarauksen viisumihakemukseen. 100% näin.

    • opas

      Mille oppaille pitää viisumi tehdä?
      Aika ammattitaidoton, huono opas taitaa olla kyseessä, halppismalli siis.

      • HuiHaimies

        Tarkoittanee sellaista koevaimo-opasta Suomeen. Itellänikin kyseessä nainen mutta enempi turisti- ja perhetuttupohjalta.


    • mr. chang

      ainakin kaikki pattayan tytöt ovat ihan huippuoppaita. minuakin aina perehdyttättävät thai kulttuuriin ihan perusteellisesti.

    • rautalanka on hyvää

      Maken tai finland travelin toimisto hoitaa sulle maksuttoman varauksen

      • HuiHaimies

        Kiitti
        Finland travelia ei löydy netistä vaikka kuinka guuglaan erimuotoisilla nimillä.
        Make on Pattayalla, jees.


      • Tour perusjärjestäjä
        HuiHaimies kirjoitti:

        Kiitti
        Finland travelia ei löydy netistä vaikka kuinka guuglaan erimuotoisilla nimillä.
        Make on Pattayalla, jees.

        Se onkin Finland Tour, Jomtien Coplexia vastapäätä. Tuota Makekin käyttää itse.



        Tel: 038 303 033
        Mob: 081 723 1822
        Mob2: 081 741 7382
        406/351
        Thappraya Road
        Jomtien


      • suosittelemme :
        Tour perusjärjestäjä kirjoitti:

        Se onkin Finland Tour, Jomtien Coplexia vastapäätä. Tuota Makekin käyttää itse.



        Tel: 038 303 033
        Mob: 081 723 1822
        Mob2: 081 741 7382
        406/351
        Thappraya Road
        Jomtien

        Tourin Mamilta mekin hommattiin viisumit ja lennot. Miehensä hoitaa BKK keikat ammattitaidolla, mukaan pääsee aina. 4 krt viikko käy BKK.


    • heti maksut pois

      miksei sitä voi maksaa heti, en ymmärrä. Vai liittyykö tää jotenkin viisumijuttuun?

      • herraonhyvä

        Fiksusti lukee hän tekstin niin tajuaa, ehkä.


    • varauksia ei matkoja

      Nou mani, nou hani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe