Uuden onnen alttarilla..

Nössöpaska

vielä kerran kaikkea minä uhrata en voi.

Nössö ja läpeensä narsistinen peluri on tullut pitkän tien päähän.
Nyt vasta alkaa valjeta, että en voi jättää vaimoani. Huolimatta siitä, ettei rakkautta ja seksiä ole ollut enää vuosikausiin, kuitenkin rakastan vaimoani.
Eniten tietysti yhteistä pitkää liittoamme ja kaikkia vastoinkäymisiä jotka olemme yhdessä kohdanneet. Rakastan elämääni näin, miten olen sen vaimoni kanssa rakentanut.

Silti olen elänyt sivusuhteessa pitkän ajan. Liian pitkän ajan ja todellisuudessa olen ollut niin monta kertaa, niin lähellä lähteäkseni avioliitostani, mutta en ole siihen kuitenkaan pystynyt.

Olen pelkuri! Pelkään lähteä uuteen ja pelkään luopua vanhasta. Sen lopullisen päätöksen tekemisessä meni vain niin kauan, että nyt pelkään kuollakseni, kuinka toisen naisen tulee käymään.

Kuinka kerron päätöksestäni hänelle ja kuinka saan tästä kerrasta todella sen kerran, kun ero toisesta naisesta on lopullinen. Olen yrittänyt tätä toistakin naista jättää jo useamman kerran ja aina tuloksetta.
Pelkään sitä kamalaa tunnetta, joka roihahtaa siinä vaiheessa, kun ymmärrän miten pahasti häntä satutin ja miten pahasti kaikki hänen unelmansa romuttuivat.

Mistä saan voimaa tehdä sen nyt lopullisesti, koska muuten tämä ei tule ikinä päättymään. Varastan hänen kallista aikaansa ja tuhoan hänen elämänsä. Vielä ei ole liian myöhäistä pelastaa häntä itseltäni ja tältä kaikelta. En pidä häntä enää hetkeäkään tässä tilanteessa, koska en tule ikinä jättämään vaimoani hänen takiaan. Olen siihen liian nössö ja liian voimaton.

Olen sairas ja hirveä ihminen, mutta voin vielä yrittää tehdä oikein. Ja minä tulen kärsimään ja se on minulle oikein, koska rakastan tätä toista naista. Jostain on vaan löydettävä munat tehdä oikein!

Mutta miten?

35

529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seeipelaajokapelkää

      Mitäpä jos kertoisit vaimollesikin sivusuhteesta! Hänellä on myös oikeus tehdä päätös haluaako olla lopunelämäänsä yhdessä pettäjän kanssa.
      Jos sinulla on ollut munaa aloittaa suhde, niin kyllä sinulla täytyy olla myös munaa selvittää tilanne kaikille osapuolille. MYÖS VAIMOLLESI.

    • Sydän verillä

      Niin.

      Aivan juuri tuota minä elän läpi, jätettynä hylättynä -yksin. Todella yksin.

      Sillä erotuksella, että hän oli jo ratkaisunsa tehnyt ja jättänyt vaimonsa, hoitanut eronsa ja käytännön asiat, nimet paperissa, muuttanut jo pois. Hän kertoi odottaneensa minua koko elämänsä, hänen mielestään kuuluimme yhteen.

      Niin minunkin mielestäni. Kuulumme yhteen.

      Pam! Täysin ilman pienintäkään varoitusta hän palasi entiseen.

      Miten syvää, pimeää ja lohdutonta yksinäisyys onkaan niin suuren rakkauden jälkeen. Kärsin ja kaipaan vielä enemmän, kun tiedän hänenkin kaipaavan.
      Se rakkaus ei katoa. Elin sitä, elin siinä.

      Kuuletko? Kuuletko, miten haaskat jo saapuvat, lähestyvät julistamaan tuomiota.
      Tuomiota. Minulle. Syylliselle.

      Antaa tulla. Mikään ei voi satuttaa enemmän.

      Tunnustan: Rakastan. Aina.

      • Vaimon vuoro päättää

        Valheiden paljastaminen on oikein kaikkia kohtaan, varsinkin vaimo ansaitsee tietää totuuden puolisonsa kaksoiselämästä. Sitten näkee, kestääkö avioliitto, ja huoliiko vaimo enää petollista miestä. Olen tämän itse kokenut, enkä enää voinut jatkaa liittoa, koska loukkaus oli liian suuri.


    • Riivatut miehet

      Ap surkuttelee kakkosen osaa, vaimoaan ei tunnu ajattelevan tuntevana ihmisenä lainkaan. Kertoo jo vuosia pitäneensä kaksossuhdetta ja varmasti kummallekin naiselle valahdellut päänsä läpiä täyteen.

      Paljonko muuten siitä yhteisestä kodista annoit tuolle kakkosella, sillä kaikki mitä olet antanut hänelle on osin ollut myös yhteistä omaisuutta, kaikki retket ja matkat jotka olet kustantanut olet varastanut kodistasi.
      Avioerotilanteessa tuo kaikki olisi mennyt jaettavaksi.

      Entä jos tuo haarakonttorisi kimmastuu ja levittelee jutun ja tieten tahtoen haluaa tuhota sinut, silloin tuskin vaimosi jaksaa enää passata. '
      Erotessa tällaisissa tapauksissa olisi viisasta selvittää, kuinka paljon haarakonttoriin on valunut varoja, ottaa ne huomioon tasinkoja laskettaessa ja miinustaa miehen osuudesta (tässä tapuksessa).
      ei muuta kuin tiliotteet vuosien takaa tutkintaan, mitä minnekin on mennyt.

      Nyt sinunkin olisi aika nöyrtyä ja keskustella asiasta vaimosi kanssa ja pysyä totuudessa, jotta hänelläkin olisi oikea tieto ja mahdollisuus tehdä päätöksensä kaikkeen sen mukaisesti.

      • ggdgzxdgzzdg

        Samaa mieltä olen VAHVASTI! Nössöpaskan pitäisi kokea todellisuudessa, miltä tuntuu palata asuntoon joka on joku surkea lukku, miltä tuntuu kun ei ole ketään joka oikeasti välittäessään tekisi asioille jotakin hänen puolestaan, miten ei ole enää lastensa elämässä mukana, miten ei voi paeta paikkaan joka oli kerran niin turvallinen levätä kovan työpäivän päätteeksi, miten kakkopesä ei voisi kiinnostaa enää vähemmän ja turhat osanoton sanansa. Miten siinä vaiheessa tuntuu, että olisi ollut niin monta muuta mahdollisuutta parantaa parisuhde ja elämä, kuin valita vierasta, joka ei muutu rakkaaksi ja läheiseksi koska ne ajat on jo menneet.


      • Ei uskottavaa

        Aloittaja onkin kakkosnainen!
        Hän kärähti, kun alkoi ladella liirumlaarumia rakkaudesta ja kuinka kakkosta nyt loukkaa. Totuus on kuitenkin, että jos mieihinen mies päättää lopettaa seikkailunsa ja asettuu kotielämään niin hän ei kakkosta sure. Hän kokee ettei se ole enää hänen murheensa, ainoastaa pelkää sitä kakkosen kostoa jälkikäteen.

        Hän valitsi vaimonsa joka on fakta, muu on kakkosen mielikuvitusta!


      • eipäoleniin
        Ei uskottavaa kirjoitti:

        Aloittaja onkin kakkosnainen!
        Hän kärähti, kun alkoi ladella liirumlaarumia rakkaudesta ja kuinka kakkosta nyt loukkaa. Totuus on kuitenkin, että jos mieihinen mies päättää lopettaa seikkailunsa ja asettuu kotielämään niin hän ei kakkosta sure. Hän kokee ettei se ole enää hänen murheensa, ainoastaa pelkää sitä kakkosen kostoa jälkikäteen.

        Hän valitsi vaimonsa joka on fakta, muu on kakkosen mielikuvitusta!

        Niin. Nössäpaskaksi häntä kakkonen aloituksessaan haukkuu. Tarkoitus lienee kysellä neuvoa, jolla voisi ukkomiehelle valintaansa perustella järkevästi, but not! Sellaista järkevää selitystä ei ole. Ihastus ei kestä ikuisesti ja pettämisen/eron seuraukset kestävät koko loppuelämän.


      • arvasinko
        Ei uskottavaa kirjoitti:

        Aloittaja onkin kakkosnainen!
        Hän kärähti, kun alkoi ladella liirumlaarumia rakkaudesta ja kuinka kakkosta nyt loukkaa. Totuus on kuitenkin, että jos mieihinen mies päättää lopettaa seikkailunsa ja asettuu kotielämään niin hän ei kakkosta sure. Hän kokee ettei se ole enää hänen murheensa, ainoastaa pelkää sitä kakkosen kostoa jälkikäteen.

        Hän valitsi vaimonsa joka on fakta, muu on kakkosen mielikuvitusta!

        Ei vaan aloittaja kuulostaa aivan jonkun pettäjän vaimolta. Ei missään tapauksessa ole kakkonen kirjoittelemassa.


    • katse edelliseen

      Minä pistin erotilanteessa arvion kuinka mies oli tuohon "haarakonttoriin"
      varoja käyttänyt.
      Ja voi piru, kyllä sieltä äkkiä tuli pankista miehen pyytämänä tiliotteet 5 vuoden ajalta.
      Sieltähän selvisi vaikka mitä, eikä niitä naisia ollut vain tämä yksi prinsessa vaan kaksi muutakin samanaikaista "konttoria".
      Laitoin edellisen vuoden tiliotteesta kohdan kakkoselle ja mikä sota kun tajusi että mies on ollut risteilyllä kun valehteli hänelle olleensa sairaana, heheh siitäs saitte.

    • vzxgvbdxzbhnxzdnxzd

      Freudaalinen lipsahdus tuo alttarilla, mutta kakkosiin voi uhrata koko elämänsä, eikä heistä saa lopulta kovin paljon.

      Kaikken eniten sinuun luottaneen ja sinua lähimpänä ihmisenä pit''neen puolisoso pettäminen on hirvittävän yököttävä teko. Rakkauslänkytyksesi etoo kaikin puolin. Olen pahoillasi perheesi ja lasten takia. En arvosta sinun laisia miehiä, pidän munattomina miehiä jotka hylkäävät ja jättävät jälkeensä eroperheitä!

      • Yök

        Eikä niitä petturimiehiä kukaan järkevä enää huoli takaisin. Pitäköön kakkoset ja kolmoset hyvänään!


      • uusia tuulia
        Yök kirjoitti:

        Eikä niitä petturimiehiä kukaan järkevä enää huoli takaisin. Pitäköön kakkoset ja kolmoset hyvänään!

        Rakas aloittaja,yksi ainut neuvo.meillä vain yksi elämä.kaikkea ei voi saada.et voi elää jossain kämppis tyylisessä suhteessa.ja älä kuuntele moralisoijia,voit saada ihanan onnen ihastuksesi kanssa ja anna sen kasvaa rakkaudeksi.kun olet rohkea ja katsot sen kortin,takaan että alku ero surun jälkeen löydät itsesi uudelleen.mikään ei ole ihanampaa kun itsensä löytö´äminen kun elänyt muumiona vuosikausia.se sattuu mutta hyvällä tavalla.


      • tosikko olen
        uusia tuulia kirjoitti:

        Rakas aloittaja,yksi ainut neuvo.meillä vain yksi elämä.kaikkea ei voi saada.et voi elää jossain kämppis tyylisessä suhteessa.ja älä kuuntele moralisoijia,voit saada ihanan onnen ihastuksesi kanssa ja anna sen kasvaa rakkaudeksi.kun olet rohkea ja katsot sen kortin,takaan että alku ero surun jälkeen löydät itsesi uudelleen.mikään ei ole ihanampaa kun itsensä löytö´äminen kun elänyt muumiona vuosikausia.se sattuu mutta hyvällä tavalla.

        Palaa hyvä ihminen maan pinnalle sieltä pilvistä. Missä näet hurmaonnen kauneuden, jos se on tehty toisen ihmisen kustannuksella? En henkilökohtaisesti usko, sen kestävän, jos "rakkaus" on jalkojen välistä laukalle pillastunut.


      • muka narsisti...
        tosikko olen kirjoitti:

        Palaa hyvä ihminen maan pinnalle sieltä pilvistä. Missä näet hurmaonnen kauneuden, jos se on tehty toisen ihmisen kustannuksella? En henkilökohtaisesti usko, sen kestävän, jos "rakkaus" on jalkojen välistä laukalle pillastunut.

        kun oppii pettämisestä läksynsä jo TEININÄ ei ole tarvetta leikkiä omahyväistä narsistia keski-ikäisenä. pettäjän tulee saada kunnolla palautetta pettämisestään, häneltä tulee mennä maine ja hänen tulee nähdä ne kyyneleet mitkä petetyt ja satutetut itkevät hänen vuokseen, hänen tulee KÄRSIÄ KIIRASTULESSA ennenkuin hän oppii.


      • Tässä ohje.
        uusia tuulia kirjoitti:

        Rakas aloittaja,yksi ainut neuvo.meillä vain yksi elämä.kaikkea ei voi saada.et voi elää jossain kämppis tyylisessä suhteessa.ja älä kuuntele moralisoijia,voit saada ihanan onnen ihastuksesi kanssa ja anna sen kasvaa rakkaudeksi.kun olet rohkea ja katsot sen kortin,takaan että alku ero surun jälkeen löydät itsesi uudelleen.mikään ei ole ihanampaa kun itsensä löytö´äminen kun elänyt muumiona vuosikausia.se sattuu mutta hyvällä tavalla.

        Rakas aloittaja yksi neuvo. Luulet rakastuneesi toiseen se on harhaa. Jätä molemmat sillä ainoa keino selvittää pää on selvittää se yksin. Olet etsinyt lohtua siitä toisesta ja saanut siitä suhteesta lohtua kylmään liittoosi mutta olet myös kyvytön näkemään toista naista omana personanaan jos vertaat vaimoosi. Kuvittelit että voit tulla onnelliseksi toisen ihmisen kautta ja kuvittelit että jos vaimo ei tee sitä niin toinen tekee. Molempien naisten rooli on hirvittävä. Sinun pitää löytää onni itsestäsi et voi hakrea sitä muista. Onneton ihminen ei ole kyvykäs rakastumaan ja rakastamaan yhtään ketään. Ihastus ei voi edes kasvaa rakkaudeksi koska ihastuisit ihan kehen tahansa ollessasi onneton. Kohtuuton taakka olisi kakkosellekkin jos tuolla päällä menisit hänen luokseen sano se hänelle. Miltä hänestä tuntuu olla sinulle joku jonka pitää olla parempi kuin vaimo ja tehdä sinut onnelliseksi? Hänenkin pitää saada olla oma itsensä ja epätäydellinen ihminen joka hyväksytään. Vaimo sinun pitää päästää sinusta vapaaksi ilman muuta.


    • Jaa-a

      Ristiriitaa? Harharakkaus, jota itse vaalimalla vaalii, on tulppa, joka estää ajatusten etenemisen. Sinuna menisin yksilöterapiaan, vuosien valehtelu kaikille rakkailleen on merkki henkisestä ongelmasta, muita ihmisiä ja itseä tuhoavasta tavasta voi päästä irti apua saadessa.

      • tosikko olen

        Niin. Miksi nämä ihmiset eivät ymmärrä mennä yksilöterapiaan? Monia kieroutuneita ajatustapoja, ja toisten ja oman elämän tuhlaamista voisi vähentää.


    • Toimisiko tämä?

      Mutta miten?

      Toimisiko huumeaddiktien kylmä kalkkuna? Kerralla välit lopullisesti poikki kakkoseen, puhnro vaihtoon, salaiseksi ja parin viikon loma vaimon kanssa niin, että et voi olla missään yhteydessä kakkoseen. Ikävää todeta, mutta kakkonen pitänee jättää yksin suremaan. Hän on valinnut itse osansa joten on aikuisena ihmisenä surussaankin vastuullinen itse.

      Ihan tuli mieleen...en tiedä, toimisiko.

      • äärirajoilla..

        Tuskin toimisi, mutta vaikka toimisikin jonkin aikaa, niin haluaisitko olla puolison kanssa, joka on "pakosta" sinun kanssa? Toinen ajattelisi koko aika sitä rakastaan, ikävöisi jne. Ei se rakkaus pakottamalla tule. Ja, jos vaikka yrittäisikin pakottaa, uskon, että vasta se toinen ei haluaisikaan olla sinun kanssa. Ihminen reagoi juuri päinvastoin alituisestikin tällaisissa tilanteissa. Tottakai kakkonen on vastuussa itsestään, niin on vaimokin ja se pettäjäkin. Ei vaimo voi pakottaa miestään. Ja sitä paitsi niitä kakkosia tulisi koko ajan lisää, eli ukon pitäisi olla täysin vain miesten seurassa ja naisen naisten seurassa? Autzwizh meininkiä. Olet kyllä niin hakoteillä kuin olla ja voit. Minkälainen on sinun oma tunne-elämä, kun edes mietit tällaista? Oletko koskaan ollut rakastunut kehenkään? Oletko koskaan ikävöinyt toista niin paljon, että tuntuuettä sydän pakahtuu (oikeasti).


      • peliä
        äärirajoilla.. kirjoitti:

        Tuskin toimisi, mutta vaikka toimisikin jonkin aikaa, niin haluaisitko olla puolison kanssa, joka on "pakosta" sinun kanssa? Toinen ajattelisi koko aika sitä rakastaan, ikävöisi jne. Ei se rakkaus pakottamalla tule. Ja, jos vaikka yrittäisikin pakottaa, uskon, että vasta se toinen ei haluaisikaan olla sinun kanssa. Ihminen reagoi juuri päinvastoin alituisestikin tällaisissa tilanteissa. Tottakai kakkonen on vastuussa itsestään, niin on vaimokin ja se pettäjäkin. Ei vaimo voi pakottaa miestään. Ja sitä paitsi niitä kakkosia tulisi koko ajan lisää, eli ukon pitäisi olla täysin vain miesten seurassa ja naisen naisten seurassa? Autzwizh meininkiä. Olet kyllä niin hakoteillä kuin olla ja voit. Minkälainen on sinun oma tunne-elämä, kun edes mietit tällaista? Oletko koskaan ollut rakastunut kehenkään? Oletko koskaan ikävöinyt toista niin paljon, että tuntuuettä sydän pakahtuu (oikeasti).

        Voi nössöä. Kaikkea pahaa elämääsi. Kakkosellasikin tunteet joita sinä olet ruokkinut ja pitänyt yllä puheillasi ja teoillasi. Oikea pelimies.


      • kuka tietää???
        äärirajoilla.. kirjoitti:

        Tuskin toimisi, mutta vaikka toimisikin jonkin aikaa, niin haluaisitko olla puolison kanssa, joka on "pakosta" sinun kanssa? Toinen ajattelisi koko aika sitä rakastaan, ikävöisi jne. Ei se rakkaus pakottamalla tule. Ja, jos vaikka yrittäisikin pakottaa, uskon, että vasta se toinen ei haluaisikaan olla sinun kanssa. Ihminen reagoi juuri päinvastoin alituisestikin tällaisissa tilanteissa. Tottakai kakkonen on vastuussa itsestään, niin on vaimokin ja se pettäjäkin. Ei vaimo voi pakottaa miestään. Ja sitä paitsi niitä kakkosia tulisi koko ajan lisää, eli ukon pitäisi olla täysin vain miesten seurassa ja naisen naisten seurassa? Autzwizh meininkiä. Olet kyllä niin hakoteillä kuin olla ja voit. Minkälainen on sinun oma tunne-elämä, kun edes mietit tällaista? Oletko koskaan ollut rakastunut kehenkään? Oletko koskaan ikävöinyt toista niin paljon, että tuntuuettä sydän pakahtuu (oikeasti).

        Vaihtoehtoja:
        1. petturi jää vaimon luokse ja vaimo eheytyy ja kaikki on taas ok, kakkonen ei enää kiinnosta, vaimo kylläkin, the end.
        2. petturi jää vaimon luokse ja vaimo eheytyy ja kaikki on olevinaan taas ok, menee ehkä vuosi, kaksikin mutta petturi katsoo itseään peilistä ja miettii ettei ole onnellinen ja surkuttelee kakkosta, itä liirumlaarumeita hänen tekisi mieli korvaansa kuiskia "rakastan aina sinua ja plaa plaa". kakkonen laittaa viestin, YHDEN VIESTIN ja petturi torjuu sen ensin mutta jokin pieni vastoinkäyminen vaimon kanssa arjessa saa hänet vastaamaan ja viesteily alkaa uudelleen, parisuhteessa menee ok seuraavat puoli vuotta sillä petturi on niin reilu ja mukava vaimolle, mutta petturilla itsellään menee kehnosti sillä hän on alkanut kokuttua uudelleen kakkoseen. lopulta tulee tapaaminen, toinen tapaaminen. petturi alkaa ajaa omaa suhdettaan vaimon kanssa konkurssiin ja tekee mielessään päätöksen. tähän liittyy vielä monta mutkaa mutta vaimo jätetään, ero tulee ja suhde kakkoseen alkaa kulisseissa nyt tosissaan, ilman muita. menee kaksi vuotta, suhde on alkuun fyysinen ja ihana, mutta jotain kuitenkin puuttuu, kakkosen kanssa ei olekaan niin ihanaa mitä viesteissä on yhdessä fantasioitu, matkat ei olekaan niin hehkeitä, kakkonen ei olekaan niin hulvaarinen, ja kakkosta tämän lisäksi vielä vaivaa miehen vaimonsa kanssa viettämä seksuaalielämä heidän suhteensa ohella. suhde alkaa kuihtua, eikä kakkonen vaikutakaan siltä että olisi rakastunut oikeasti mieheen. miestä ketuttaa, mutta hän jää kakkoistuneen ykkösen kanssa yhteen vielä kahdeksi kolmeksi vuodeksi kunnes he eroavat.kakkonen myöntää ettei koskaan rakastunut mieheen vaan fantasiaan miehestä ja mies toteaa ettei kakkonen ollutkaan sellainen aktiivinen ja ihana mitä kuvitteli, saati hyvä äitipuoli lapsilleen.
        3. petturi ja kakkonen saavat toisensa ja homma lähtee lentoon
        4. sekä vaimo että kakkonen jättävät miehen, kukaan heistä ei ole enää yhteyksissä toisiinsa
        5. vaimo ja kakkonen ystävystyvät ja haukkuvat miehen maan rakoon. kumpikaan ei rakasta miestä.


      • Toimisiko tämä?
        äärirajoilla.. kirjoitti:

        Tuskin toimisi, mutta vaikka toimisikin jonkin aikaa, niin haluaisitko olla puolison kanssa, joka on "pakosta" sinun kanssa? Toinen ajattelisi koko aika sitä rakastaan, ikävöisi jne. Ei se rakkaus pakottamalla tule. Ja, jos vaikka yrittäisikin pakottaa, uskon, että vasta se toinen ei haluaisikaan olla sinun kanssa. Ihminen reagoi juuri päinvastoin alituisestikin tällaisissa tilanteissa. Tottakai kakkonen on vastuussa itsestään, niin on vaimokin ja se pettäjäkin. Ei vaimo voi pakottaa miestään. Ja sitä paitsi niitä kakkosia tulisi koko ajan lisää, eli ukon pitäisi olla täysin vain miesten seurassa ja naisen naisten seurassa? Autzwizh meininkiä. Olet kyllä niin hakoteillä kuin olla ja voit. Minkälainen on sinun oma tunne-elämä, kun edes mietit tällaista? Oletko koskaan ollut rakastunut kehenkään? Oletko koskaan ikävöinyt toista niin paljon, että tuntuuettä sydän pakahtuu (oikeasti).

        äärirajoilla, lue aloitus uudestaan. siellä lukee:"rakastan vaimoani"

        Jos oot kakkonen, mutta jos salaero tulee, niin elämä menee niin, aikuisena päätit osasi, itse elät omat surusi.


    • Jäätyneet kyyneleet

      Aloittaja kirjoittaa, ettei seksiä ja rakkautta ole ollut vaimon kanssa vuosiin, ja samalla sanoo rakastavansa vaimoaan. Vähän ristiriitaista? Nimim. Ei uskottavaa on varma, että ap on kakkosnainen eikä lainkaan mies. Siksikö, ettei mies voi rakastaa kakkosnaista koskaan? Ei oikeasti. Eikä oikeassa elämässä kakkosnaisen jättäminen tuottaisi kenellekään miehelle vaikeuksia. Mitäpä kakkosen suru merkitsisi? Minä olen (ollut) kakkosnainen pitkään. Voisin hyvin olla tuon ap.n kakkonen muuten, mutta tällä miehellä oli seksiä myös kotona. Suhteestamme on aikaa. Mies ei jättänyt vaimoaan - tietenkään. Minä uskoin hänen puhuvan minulle totta, rakkaudestakin. Joku "avulias" ulkopuolinen käräytti meidät vaimolle. Mies soitti minulle, ettei voi jättää nyt juuri vamoaan. Heippa! Olin ollut äärettömän onnellinen. Sanokoot rakkauslänkytykseksi, mutta todella rakastin tätä miestä niinpaljon kuin ihminen voi toista rakastaa. Itkin ja huusin, tuntui, että pää räjähtää. Niin yksin en ole ollut koskaan. Vereslihalla minunkin sydämeni, kuten kirjoittajan ylempänä. Yhä rakastan tätä miestä, varmaaan loppuelämäni, onneksi en ole enää nuori. Ei mieskään. Hän on ottanut välillä yhteyttä. Vuosia kulunut, mutta onnellinen en ole enää ollut, en edes iloinen kuin ajoittain, aikuisista lapsistani. Sitten ikävä ja suru palaa taas. Mies ja vaimonsa jatkavat kai yhdessä. Tyytyväisinä? Jos miehen silmistä heijastuu onni, niin hyvä.

      • Itku pitkästä ilosta

        Uskon kyllä, että rakastit suuresti, mutta rakkautesi oli kiellettyä! Mies oli jonkun toisen aviomies eikä sinun olisi pitänyt laittaa itseäsi alttiiksi sille rakkaudelle eli olisi pitänyt lopettaa suhde jo alkuunsa. Miksi uskoit ukkomiestä noin sinisilmäisesti ja ihan varmasti myös tietoisena alitajuisesti suhteen voivan päättyä joskus suruun ja kyyneliin.

        Yksikään kakkonen ei saa/voi tuudittautua tilanteeseen, kun vastapuoli on varattu!

        Voisin sanoa, että oma vika kuka käski olla ****!
        Minua ei ole petetty, mutta minulta heru minkäänlaista myötätuntoa pettäjiä ja kakkosia kohtaan! Niin paljon he saavat pahaa maailmassa aikaan pelkästään itsekkyydessään ja myös ajattelemattomuudessaan...


      • top ten
        Itku pitkästä ilosta kirjoitti:

        Uskon kyllä, että rakastit suuresti, mutta rakkautesi oli kiellettyä! Mies oli jonkun toisen aviomies eikä sinun olisi pitänyt laittaa itseäsi alttiiksi sille rakkaudelle eli olisi pitänyt lopettaa suhde jo alkuunsa. Miksi uskoit ukkomiestä noin sinisilmäisesti ja ihan varmasti myös tietoisena alitajuisesti suhteen voivan päättyä joskus suruun ja kyyneliin.

        Yksikään kakkonen ei saa/voi tuudittautua tilanteeseen, kun vastapuoli on varattu!

        Voisin sanoa, että oma vika kuka käski olla ****!
        Minua ei ole petetty, mutta minulta heru minkäänlaista myötätuntoa pettäjiä ja kakkosia kohtaan! Niin paljon he saavat pahaa maailmassa aikaan pelkästään itsekkyydessään ja myös ajattelemattomuudessaan...

        Rakkautta on tai ei ole ja jotakin siltä väliltä. Sellaista ei edes ole kuin kielletty rakkaus. Kuka sen kieltää? me itse vai muut ihmiset. kuka pystyy kieltämään rakkautta - ei kukaan.


      • Kukkarainen
        top ten kirjoitti:

        Rakkautta on tai ei ole ja jotakin siltä väliltä. Sellaista ei edes ole kuin kielletty rakkaus. Kuka sen kieltää? me itse vai muut ihmiset. kuka pystyy kieltämään rakkautta - ei kukaan.

        Onhan se ainakin moraalisesti " kielletty rakkaus", kun se kohdistuu varattuun. Se on yleisesti käytetty termi uskottomuudessa!


      • Kerran pettänyt
        top ten kirjoitti:

        Rakkautta on tai ei ole ja jotakin siltä väliltä. Sellaista ei edes ole kuin kielletty rakkaus. Kuka sen kieltää? me itse vai muut ihmiset. kuka pystyy kieltämään rakkautta - ei kukaan.

        Tässä keskustelussa sekoitetaan ihastuminen ja rakkaus!
        Salasuhteissa on suurinta ihastuminen ja intohimon huumaa eikä sillä ole välttämättä mitään tekemistä todellisen rakkauden kanssa.

        Aina ihmetellään pettäjää! Kuinka hän voisi vaimoaan rakastaa, kun pystyy pettämään? Juuri pettäjät ajattelevat asian omalla tavallaan. Vaimo kotona on pysyvän ja aidon rakkauden kohde, mutta toinen nainen on ihastumisen ja hullaantumisen kohde jolla haetaan piristystä pitkän suhteen kaavamaisuuteen.

        Tunnettua on, että pettäjän kärähtäessä hän ryömii kotona vaimonsa jalkoja suudellen ja anelee anteeksiantoa...
        Tässä paljastuu pettäjän ajattelemattomuus sekä lyhytnäköisyys! Hän ei voinut kuvitella (tai ei halunnut) koskaan kärähtämistään. Hän ajatteli pettämistä leikkinä jonka voisi lopettaa milloin itse haluaa tai liikaa peloittaa käry.

        Pettäjät eivät ole näköjään mitään oppineet toisten kavereiden käryistä sillä nykykakkoset eivät niin vain jätäkään asiaa siihen vaan katkerana ilmoittavat vaimolle!!

        Jos erehtyy pettämään niin leikki kannattaa lopettaa ajoissa!


    • Kumpaako oli

      Elekee nyt hyvät immeiset sotkeko jutuissa rakkautta ja paineenpurkuseksiä.
      Ovat niin kaukana toisistaan, sillä rakkaudessa välitetään toisesta, mutta paineenpurkuseksi perustuu ihan itsekeskeiseen oman paineen purkuun, viis siitä kaverista.

      • tzeksiiii

        Nimenomaan rakkaudessa välitetään toisesta eikä petetä!


    • Jäätyneet kyyneleet

      Rakkautta vai paineenpurkuseksiä, niinpä niin. Rakkaudessa välitetään toisesta. Juuri noin minäkin rakkauden ymmärrän. En koskaan voisi satuttaa ihmistä, jota rakastan. Minun tapauksessani miehellä ei ymmärtääkseni ollut tarvetta mihinkään paineenpurkuseksiin. Olihan hänellä sanojensa mukaan hyvä seksielämä vaimonsa kanssa koko sen ajan, kun olimme yhdessä. Miksi hän olisi siis ollut kanssani pelkän seksin vuoksi? Olin sinisilmäinen, myönnän sen. Kai osa ihmisistä ajattelee realistisemmin kaikkia asioita, ja sitten on minunkaltaisia hyvin tunteellisia ja ehkä liiankin voimakkaasti kaiken kokevia ihmisiä.

      • xzdgzdgdgzg

        Tunteellinen? Ei sinulla ollut ainakaan yhtään tunteita miehen perhettä ja puolisoa kohtaan.


      • Iivarintytär
        xzdgzdgdgzg kirjoitti:

        Tunteellinen? Ei sinulla ollut ainakaan yhtään tunteita miehen perhettä ja puolisoa kohtaan.

        Olen samaa mieltä sillä syvästi tunteva ihminen tuntee myös häpeän! Kova ja kylmä luonne pystyy näihin kakkosen tekoihin, ei herkkä ja tunteellinen!


      • mistä näitä tulee?
        Iivarintytär kirjoitti:

        Olen samaa mieltä sillä syvästi tunteva ihminen tuntee myös häpeän! Kova ja kylmä luonne pystyy näihin kakkosen tekoihin, ei herkkä ja tunteellinen!

        Järkyttävää ja surullista!
        Huhhuh millaisia tasapainottomia ihmisiä ja vielä vanhempia!


    • Kerran pettäjä, ...

      Ex-puolisollani oli muutama vuosi sitten sivusuhde. Kakkonen ilmoitti jutun olleen ei-vakava. Pariterapiassa päädyimme jatkamaan.

      Mies ihastui vuosi sitten uuteen. Vaadin eroa, laitoimme eron vireille. Ero tuli voimaan kesällä. Nyt mies onneton ja ihmeissään , uusin kakkonenkin hylännyt. Minä onnellinen, arvostan itseäni taas.

    • syksyn pimeys

      Hei, kiinnostaisi tietää, miten tilanteesi on edennyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe