Miten miehet löytää niin nopeasti uuden naisen?

Seireeni-70

Mä en ymmärrä miten voi olla että lähes kaikki mun eksät, oli millasia luusereita tahansa, on löytänyt viimeistään kymmenessä kuukaudessa uuden naisen itselleen. Itse taas vaikka olen ihan vetävän näköinen ja fiksu nainen, olen saanut kituuttaa kahta kolmea vuotta ja ylikin sinkkuna aina yksin jäätyäni, ihan siis nuorempanakin. Huoliiko miehet kenet tahansa joka nyt jotenkuten menettelee, vai miten muka seuraava oikea voi aina olla jo odottamassa nurkan takana?

Yksi eksistäni oli juoppo, yksi hyvin erikoislaatuinen persoona ja kolmas myös hiukan erikoinen nörtti. Jopa tämä hiljaisen sorttinen nörtti löysi ihan nätin nuoren yh-naisen alle aikayksikön jostain deittisivuilta ja tämä juoppo-ukkokin on seurustellut itseään hiukan vanhemman yh-naisen kanssa jo viisi vuotta. Onko tää ihan yleistä että naisilla menee kauemmin uuden sopivan miehen löytämisessä vai mikä tässä mättää?

17

918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sulle tietoa

      -Yh-naiset ovat helppoja iskettäviä
      -Miehet ovat aktiivisia toisin kuin sinä naisena
      -Miesten kriteerit ovat matalammat sikäli kunhan nainen on kiva ja seksi maittaa

      Sinkkunaisena kituutat koska olet passiivinen, odottelet, vertailet jne. ja toisekseen mm. ikäryhmäsi saattaa olla tiukka josta haet.

      Omien näkemysteni mukaan ne ovat naiset jotka löytävät miehen paljon helpommin jopa usein sen edellisen suhteen aikana itselleen jo valmiiksi.

      • Tuossa on osa totuutta ehdottomasti. Monet miehet aloittavat uuden suhteen etsinnän heti kun edellinen katkeaa, naiset taas pitävät oikeasti taukoa.

        Tämä näkyy myös tilastoissa: Suomessa nainen menee avioeron jälkeen seuraavan kerran naimisiin keskimäärin 7 vuoden kuluttua. Miehellä väli avioliittojen välissä on vain 3 vuotta, eli yli tuplasti nopeampia ovat kaksilahkeiset seuranhaussa!

        t: Heli E-kontakti.fistä


    • tell me a song

      Miehet on erikoistuneet laastarisuhteisiin (joita ei varmaan edes tajua laastarisuhteiksi). Kuka nainen vaan kelpaa kunhan on joku. Naiset taas on tarkkoja ja valmiita odottamaan itselle parhaiten sopivaa joten ajatkin pitenee. Saman naisena huomannut omasta lähipiiristä, että miehillä aina joku uusi varalla kun entinen suhde kariutuu.

    • Malttamaton82

      Itsekin huomannut kyllä vähän samaa. Jostain deittipalstoilta tuntuvat kaivelevan uusia alle aikayksikön vaikka eivät ois itse mitään varsinaisia "saaliita". Ja kai ne on tosiaan osittain noita "ylimenosäätöjäkin". Netti tuntuu kyllä tekevän tuon pariutumisen yllättävänkin helpoksi ja nopeaksi. Tuskin ihan samanlaista flaksia (kellään) olisi jos pitäisi lähteä jostain baarista tai kaupungilta onneaan kokeilemaan...

    • Seireeni-70

      Kiitos nimim. Sulle tietoa ilmeisen miehisestä näkökulmastasi asiaan - ja muillekin vastannaille.

      En mä tiedä onko yh-naiset helppoja iskettäviä - sellainen minäkin olen ja hyvin tunnun sinkkuna säilyvän. Aktiivinenkin olisin jos joku potentiaalinen osuisi kohdalle, mutta aika harvoin niitä osuu. Mun kriteerit liittyy enempi luonnepuoleen, etsin miestä jolla olisi edes jotain yhteisiä ajatuksia ja arvoja mun kanssa ja plussaa olisi jos vielä joku sama harrastuskin tai kiinnostuksen kohde. Ikätoive on kyllä silleen tiukka, että hirmuisen paljon vanhempaa kumppania en haluaisi.

      Mutta tuo taitaa olla totta että monille miehille kelpaa melkein kuka tahansa "kiva" kumppaniksi. Turha siis naisenakaan kuvitella olevansa miehelleen joku suuri unelmien täyttymys, luultavasti mutkin ottavat vain koska kohdalle osun ja olen "ihan kiva" ja se seksi sujuu. Kannattaa varmaan jatkossa tiedostaa että minä niin kuin kuka tahansa ollaan korvattavissa melkein heti seuraavalla nurkan takaa osuvalla naisennäköisellä, eli miehillä harvoin on mitään syvällisempää hakusessa, ehkeivät osaa mitään yhteensopivuuksia edes arvioidakaan? Tuolta pohjalta ei tietysti ihme että suhteitakin kariutuu pilvin pimein. Ja siitä päätellen että suurin osa on eksistäni on myös näitten laastareidensa kanssa jääneet yksiin, kriteeritön mies viihtyy naisen kuin naisen kanssa. Ei tietysti kauhean miehiä ylentävä kuva tämä....

      • ...

        Olisit aktiivinen jos sopiva osuisi kohdalle.
        Eli jos luonne ja ajatukset osuisi yhteen...
        Mitenkä meinasit selvittää millanen luonna tyypillä on, josset olet aktiivinen sitä tietämättäsi? Tosinsanoen odotat, että mies ensin tulee tykösi ja tuo luonteensa sinulle esille, jotta voit sitten olla se "aloittellinen". Sori, mies on jo ensimäisen aloitteen tässä tehnyt.


      • cvbx
        ... kirjoitti:

        Olisit aktiivinen jos sopiva osuisi kohdalle.
        Eli jos luonne ja ajatukset osuisi yhteen...
        Mitenkä meinasit selvittää millanen luonna tyypillä on, josset olet aktiivinen sitä tietämättäsi? Tosinsanoen odotat, että mies ensin tulee tykösi ja tuo luonteensa sinulle esille, jotta voit sitten olla se "aloittellinen". Sori, mies on jo ensimäisen aloitteen tässä tehnyt.

        "Aloite" ja "naisen aloite" onkin juuri päin vastaisia käsitteitä.


    • kylmä totuus

      Löytyyhän niitä, jos ei ole kovin kummoinen vaatimustaso. Monillehan riittää, että on jonkinlainen vakipano, niin ei tarvi kapakoissa notkua vonkaamassa.

    • sellasta....

      10 kuukauttahan on pitkä aika. Oman kokemuksen perusteella nainen ei eroa (ellei taustalla ole akuuttia syytä kuten väkivalta, pähdeongelma tai pettäminen) ennen kuin on varmistanut itselleen uuden suhteen johon voi siirtyä suoraan.

      Eli nainen pettää ennen eroa, etenkin jos naisella on pelko, että mies jättää. Muunlainen toiminta on poikkeus kaavaan. Ilmeisesti olet sellainen aloittaja, sellainen käsitys tästä avauksesta tuli. Olet hieno ja suoraselkäinen nainen, pidä siitä kiinni.

      Muilta osin yhdyn edellisiin, eli naisen/suhteen saa hyvinkin nopeasti jos vain tyytyy suhteeseen suhteen takia, eikä nyt niin kauheesti suhteelta vaadi.

      Itse olen nirso mies ja kaipaan suhteelta tiettyä fiilistä. Olen ollut pitkiä tapailuja lukuunottamatta enimmäkseen yksin nyt kaksi vuotta, vaikka olen sosiaalinen, hyvännäköinen ja hyvin toimeentuleva. Ei vaan ole tullut oikeaa vastaa, ehdottelijoita on välillä vaivaksi asti.

    • ryppis

      Vähän hassu logiikkaa, kun kysyt kelpaako miehille kuka vaan. Jos kerran ne miehet ovat olleet kaikanlaisia luusereita, näyttäisi pikemminkin siltä, että naisille kelpaa kuka vaan, kun kerran seuraa löytävät.

    • Tämä teksti naiselta

      Mies ei suunnittele suhdetta ja sen tulevaisuutta samalla tavalla kuin nainen.
      Mies on päässyt tavoitteeseen jos arkeen on ilmestynyt sellainen olento jolta saa seksiä. Jos miehellä ei ole kumppania, niin satunnaisen seksin saaminen on huomattavasti vaikeampaa kuin naisella. Ja jos näin on niin olettaisin, että miehellä on aika matala kynnys siirtyä seuraavaan naiseen vaikka salasuhteessa. Pääasia on, että joku nainen on sitä parempaa odotellessa.

    • hhuuuhuuhuu

      Jaa, mulle on sattunut kohdalle sellaisia "ikisinkkumiehiä", jotka sitten kuitenkin meidän eron jälkeen löysi todella nopeasti uuden.

      Ehkä mun elämäntehtävä on olla joku itsetunnon kohottaja (tai laastari?) ja jäädä itse yksin...

    • -M-

      Veikkaisin syyksi sitä että miehet tekevät jotain asian eteen...

    • 11+14

      Suurinosa miehistä ottaa vaan jonkun kunhan seksiä saa. Miehet ei kato sitä luonnetta tai mitään enää vaan ottavat vaan jonkun.. Mutta se on väärin että miehillä ei muka mitään seksikumppanien lukuja lasketa vaan naisilla lasketaan.. se on väärin tietysti..

    • kriteerinen mies

      Ei yh-naiset ole kai sen helpompia iskettäviä kuin muutkaan naiset. Nainen sattui vain haluamaan miehen itselleen. Ei luottanut itseensä tai mies tuntui sopivalta ja sitten jämähti suhteeseen kun arvelee ettei parempaakaan löydä. Minulle sinä tai kukaan muukaan nainen ette ole unelmieni täyttymys jos ette sitä ole. Kriteerejä minulla on, kyllä joku nainen voi olla unelmien täyttymys, jos hän sitä on. Jos ei ole, niin ei ole sellainen. Eikä minulle kelpaa kuka tahansa "kiva" vain siksi että saisi siltä "kivaa". En vain ole epätoivoinen tai kriteeritön naisen jalkovälin etsijä. Ehkä elämä olisi helpompaa jos olisi jo kauan sitten ottanut vaan jonkun akan ja suhteen kariuduttua hakenut heti uutta yhtä kevyillä kriteereillä? Mitä siitä jos hänestä ei ole kuin kevyeen matalalentoiseen jutusteluun sopivaa seuraa? Mitä siitä jos hän narisee kun tiedostaa ettemme oikein sovi kunnolla yksiin? Pääasia että on nainen jolta saa? Mieluummin pidän kriteerini ilman naista. :)

    • 1919

      No pakko kyllä sanoa, että sen verran mitä on itse tullut reilun 30 ikään mennessä seurattua niin juurin täysin päinvastoin on mennyt. Tähän asti ainakin kyllä jokaiselle vähänkin nätille naiselle on kärjistäen seuraa tulvinut ovista ja ikkunoista.

      Itse varmaan parhaiten tunnet nämä ex-miehesi sen suhteen että miten matalalla rima heillä on. Luultavasti et itse sitten kovin aktiivinen ole ollut parin haussa tai sitten pidät rimaa vähän korkeammalla kun et ole seuraa löytänyt. Sitä en sitten osaa arvioida, että kuinka paljon sinun ikäluokassasi vaikuttaa se, että miehet preferoivat usein vähän nuorempaa tapausta.

      Joku tuolla alempana väitti ettei yh-naiset ole sen helpompia iskettäviä kuin muutkaan. Vastaus: kyllä ovat. Aika perinteisesti siinä vaiheessa ollaan joko hakemassa pelkkää seksiseuraa jolloin asiat sujuvat hyvinkin nopeasti ja yhteysymmärryksessä, tai sitten pidemmälle tähtäimelle jonkinlaista elämänkumppania kenen kanssa jakaa arki ja rahahuolet. Tällöin naisten rima alentuu huomattavasti siinä määrin, koska nyt ne tasaisemmat ja tylsemmätkin miehet kelpaavat jotka eivät silloin nuorempana kiinnostaneet.

      • kaksi puolta

        Harva yh haluaa lastensa seuraan mitä tahanss hihhulia, kriteerit kyllä siis ovat muuttuneet, mutta päinvastoin tiukemmiksi, ja kaikenkaikkiaan toisenlaisiksi.
        Jokaiselle jotakin, ainakin jossakin vaiheessa.
        Eikö se ole lohdullista ja mukavaa, että on jossain vaiheessa arvostettava ja tavoiteltava kymppani?
        En siis ymmärrä hälyä asiasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe