Napakoru SATTUUKO!?

Apuaaaa!!!!!

Moi, oon miettiny pidemmän aikaa napakorun ottamista mutta olen siis todella herkkä kivulle tietyissä asioissa. Onko mahollisuutta pyytää että voiko puuduttaa? Onko teillä minkälainen vatsa? Onko pyykkilauta vai onko sellainen vähän "pömppö"? Eli uskallanko ottaa napakorun vaikka olen tosi herkkä nahkainen.

5

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~-dogie-~

      Kivun ei pitäisi olla esteenä. Voit käyttää siinä kohdassa emla-laastaria,mutta se vie ei auta oukeastaan mitään.

    • ettänäin

      se on niin nopeesti ohi et ei kannata stressaa turhaan :) ite oon pyöreempi ja sattu enemmän ku laihalla kaverilla vaikka hänellä yleisin sattuu kaikki paljon enemmän eli sanoisin, mitä laihempi sen vähemmän sattuu. tää on pelkkä oletus vaan. mut jos et sen vertaa kipua kestä, et todella halua sitä

    • bombombom

      Itse oon xs-kokoinen enkä mitenkään suostu uskomaan, että se kipu ihmisen koon kanssa jotenkin menisi yksiin. Itsellä siis sattui niin paljon, etten pysty kuvailemaan edes. Jälkikivut parin viikon ajan on kans ihan oma juttunsa.

    • Persees homo

      Sattuu niin vitusti että toivot kuolevas ja veri valuu pitkin mahaa. Paranemisaikana (joka kestää 6-12kk) se ei suinkaan hellitä vaan kouristelet tuskissas sängyn pohjalla. Sitten se tulehtuu satavarmasti koska kirjotustyylistäs päätellen oot ärsyttävä pikku tenu joka runkkaa napaansa altistaen korun ärsytykselle. Tulehdus=navasta valuu ruskeenvihreetä mätää ja se sattuu viä vitusti enemmän kun korun laitto. Mikä vittu ihmisiä oikein vaivaa kun ne miettii et sattuuko lävistys??? Totta helvetissä se sattuu ku piikki runnotaan lihan läpi ja tilalle laitetaa joku paskane rinkula!!! Vähä valoja hei!!




      No ei satu oikeesti mut vituttaa vaa tollaset kysymykset-.-

    • ...........

      Mulla 2xtragus, 2 helixiä, triple forward helix, kieli ja napa lävistetty ja napa sattui kaikista eniten näistä. En menisi ottamaan uudestaan jos joskus umpeutuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe