Ajatuksissani joka päivä

kytevä, vieläkin

Sydämeni särkyi, mutta se ei ollut syytäsi vaan johtui tunteistani sinua kohtaan. Elän nyt päivä kerrallaan, muuhun ei pysty. Sinä tunnuit niin oikealta, kaikesta huolimatta. Olet merkittävin ihminen, herätit minuun eloon. Kuuluisitpa jotenkin elämääni. Siitä on niin pitkä aika, kun edes seisoit lähelläni.Toteutumaton haave.

21

1142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+14

      Oletko m vai n? Mä itse kaipaan miestä joka aina on tuntunut oikealta siitä lähtien kun hänet eka kerran tapasin.Siitä on tosiaan aikaa kun seisoin hänen lähellään. Se voisi kyllä toteutua jos vaan näkisin hänet.

      • .M-ies

        kytevä, vieläkin
        14.9.2014 13:09 ja
        20 14
        14.9.2014 13:13

        Mistä päin olette? Osuis niin.....


      • 20+14
        .M-ies kirjoitti:

        kytevä, vieläkin
        14.9.2014 13:09 ja
        20 14
        14.9.2014 13:13

        Mistä päin olette? Osuis niin.....

        nimimerkki M-ies: Mä oon Pohjois-Savosta.


    • sdfghbn

      Jos täällä on J-alkuinen mies paikalla niin V-alkuinen nainen ilahtuisi ikihyviksi

      • Voi olla montakin.

        Etukirjaimista ei ole tunnisteiksi.


    • nainen~pks

      Kuka olet aloittaja? Tuntuu epätodennäköiseltä että löydän sut täältä, mutta jos se olet sinä, niin ajattelen sinusta täsmälleen samoin.

      • K n

        Selvennyksenä vaan laitan, että tuo vastaus ei ole minulta, vaikka tuota tunnistetta aina käytänkin. En ole tuolta suunnaltakaan.


      • typerykselle
        K n kirjoitti:

        Selvennyksenä vaan laitan, että tuo vastaus ei ole minulta, vaikka tuota tunnistetta aina käytänkin. En ole tuolta suunnaltakaan.

        Usko jo ettet omista tuota sydäntä


    • tyttö

      vakavasti kaikki puhuu ikävästä minä vaan haluaisin löytää ne siniset silmät jotka ovat täynä elämän tuskaa ehkä sieltä löytysi myös hellyys ja rakkaus

      • pilkut ja pisteet

        Ja ehkä samalla löytäisit myös kirjoitustaidonkin...


      • Ehkä ne siniset

        silmät löydätkin..jos vain jaksat etsiä. Tämä siis tolle tytölle? jotain tuttua tytössä kyllä on hmm. eikaivaan...


    • et halunnut

      Halusin kuulua elämääsi. Olisimme tukeneet toisiamme.

    • Niinpäniin

      Aloittajalle: Noin minäkin ajattelin eiliseen asti vielä vuosia, vuosia suhteen jälkeen. Ennustajaeukko palautti minut maan pinnalle ja kertoi, että tämä mies oli vain käyttänyt minua hyväkseen, tyydyttänyt tarpeitaan, piti kyllä minusta, mutta ei hän ollut kuulemma suuri rakkauteni. Se siitä ajatuksesta, että, jospa vielä löytäisin sinut;)

      • itseäni kuuntelen

        Jos toi ennustajaeukko auttoi sua pääsemään yli, niin hyvä niin.

        Itse en menisi ennustajalle, osa ennustuksen saaneista kun alkaa itse toteuttaa sitä nagtiivistakin ennustusta, ihmismieli on sillä tavalla ovela.

        Ei ole tarkoitettu, että tietäisimme kaiken etukäteen. Ennustajistakin suurin osa on täysiä huuhaa-tyyppejä.


      • Järkiintymistäkö?
        itseäni kuuntelen kirjoitti:

        Jos toi ennustajaeukko auttoi sua pääsemään yli, niin hyvä niin.

        Itse en menisi ennustajalle, osa ennustuksen saaneista kun alkaa itse toteuttaa sitä nagtiivistakin ennustusta, ihmismieli on sillä tavalla ovela.

        Ei ole tarkoitettu, että tietäisimme kaiken etukäteen. Ennustajistakin suurin osa on täysiä huuhaa-tyyppejä.

        Minäkin olisin voinut kirjoittaa tuntumuksiani kuten aloittaja - kauniisti hän kertoilee. Itse en tee aloituksia koskaan, vaan vastailen joskus kiinnostaviin teksteihin.

        Rakkaus tekee ihmeitä ja muuttaa lähes kaiken päälaelleen. Minäkin kuvittelin olevani järkevä, mutta jonnekin se on tainnut hävitä, kai taka-alalle. Minkä sille teet?

        Haaveilen, haaveilen. . . loppua ei näy.


    • Khs

      Kun mielessä pyörii aina joku niin milleen hänet voi saada takaisin?

    • S@@@v@

      Aloitus olisi voinut olla minun tekstiäni, ei ollut. Rakastuin yksipuolisesti, toinen ei sitten halunnutkaan...jäin tähän soppaan yksin.

    • sinä mielessäni

      • odotan merkkejä

        Olen sitä mieltä, että käydään kaikki ennustajalla, luetaan horoskooppeja, tarkkaillaan kuuta jne. Voi vitsit ehtiiköhän sitä enää muuta tehdäkään. Tiukkaa tekee.


    • Tinttarella di luna

      Paranemisia sinne. Niin ne on ne omat tunteet ja niiden kanssa on elettävä. Kyllä aika parantaa pikkuhiljaa. Vuosia meni mullakin, mut vieläkin joskus mietin tunteiden järjettömyyttä.

    • Hienoa...

      tekstiä aloittajalta...no eipä mun tartte todeta kuin, samat ajatukset eräästä naisesta josta jouduin luopumaan ja särkemään oman sydämeni. Ehkä hän olis ollu se mua varten luotu ihminen, mutta hän oli saanu huonot pelikortit kouraansa jo pienenä..ja kantaa niitä käsissään lopunikää. Rakastin häntä kuitenkin vioistaan huolimatta ja rakastan edelleenkin, vaikka hän ei enää elämääni kuulu kuin muistoina joita säilytän aarteinani. Jos hän joskus vielä kaipaa minua(jota kyllä epäilen) otan hänet avosylin vastaan kuten parhaina päivinä..unohtaen kaiken entisen. Rakkaani-raskaani

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe