Millainen seksilelu on hyvä?

Kokeilunhaluinen

Olen heteromies, mutta utelias kokeilemaan seksilelua ja etsimään sitä anaaliorgasmia. Netissä on vain niin iso valikoima tavaraa, en haluaisi ihan vain jotain ottaa.
Siksi tulinkin tänne kysymään vinkkejä, ajattelin että olette enemmän "asiantuntijoita" mikä siellä toimii ;)

19

2537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ratsastajajätkä
      • Kokeilunhaluinen

        Kiitti vinkistä. Kävin katsomassa ja hyvältä näyttää. Varmaan kannattaa myös liukastetta hankkia?


      • Ratsastajajätkä

      • Kokeilunhaluinen

    • aneros mgx

      Jotkut vannovat Aneroksen nimeen. Kyseessä on siis tällainen miesten "g-piste"kiihotin, jolla luvataan parhaassa tapauksessa kuuluisa anaaliorgasmi http://www.kaalimato.com/catalog/Aneros MGX - Classic_p_1163.html
      Itse en vain maksaisi siitä 70e, mutta tilasinpa taannoin e-baysta muutamalla eurolla tollaisen samanlaisen. Ihan mukavan tuntuinen vekotin, mutta vaatii harjoittelua. Vielä en tosin ole mitään sillä saavuttanut. Eturauhaseni ei kai ole tarpeeksi herkkä, tai sitten tarvitsen järeämmän aneroksen.. :D niitäkin on siis eri malleja. Jokatapauksessa tältä luvataan paljon, joten se on kokeilemisen arvoinen. Kannattaa siis metsästää niitä esim. e-baysta, ettei tarvitse maksaa itseään kipeäksi, jos se ei vaikka toimikaan omalla kohdalla...

      • aneros mgx

      • Ratsastajajätkä
        aneros mgx kirjoitti:

        lisäys edelliseen: ebaysta ei löydy halpoja tällaisia "aneros"-nimellä, vaan esim "male prostate massager"-hakusanoilla. esim http://www.ebay.com/itm/White-Male-Prostate-Massager-Stimulator-New-2014-/321519395941?pt=Wallet&hash=item4adc0ca465

        Mä oon kokeillut kahta aneroksen tyyppistä lelua jo aikoja sitten, mutta mulla ne eivät ole toimineet toivotusti. Nämä ilmeisesti vaatii myös aikamoista keskittymistä ja oikeaa virettä... Aneroksen tyyppiset välineet sopivat kai niille, jotka eivät halua liikuttaa mitään pepussa...


      • Hauska otsikko

    • Kokeilunhaluinen

      Ihan uteliaisuudesta kysyn: Saatteko te anaaliorgasmia seksissä? Ei ole tarkoitus mitenkään tungetella, heräsi vain kiinnostus.

      • Asento ratkaisee

        Harvemmin onnistuu. Riippuu vähän asennosta. Minulla tulee parhaiten kun ratsastan.


      • Ratsastajajätkä
        Asento ratkaisee kirjoitti:

        Harvemmin onnistuu. Riippuu vähän asennosta. Minulla tulee parhaiten kun ratsastan.

        Joo, onnistuu aika harvoin, samaa mieltä asento ratkaisee ja ratsastus myös mulle paras :)


      • Anaaliorgasmi??

        Millätavalla anaaliorgasmi eroaa 'normi' orgasmista?


      • Parasta mitä on
        Anaaliorgasmi?? kirjoitti:

        Millätavalla anaaliorgasmi eroaa 'normi' orgasmista?

        Anaaliorgasmi on paljon ravisuttavampi kokemus, kestää pidempään, tuntuu "syvemmältä". Sitä on hankala kuvailla. Se on vain niin paljon enemmän kuin tavallinen orgasmi!

        Kannattaa opetella saamaan se, on sitten homo, bi, hetero mitä vaan...


      • Lue siitä

    • joojaa1
    • huipulleratsastan

      Heteromiehen ei kannata ostaa kumikikkeliä eturauhasen käsittelyyn. Minä eryhdyin ostamaan sellaisen ja tehtyäni sillä sisään ulos liikettä olen ruvennut miettimään miltä oikea lämmin, kova mutta kuitenkin niin pehmeä kulli tuntuisi.

      • anaalitappi

        Minäkin kerran erehdyin vetelemään miestä kakkoseen. Silloin aloin miettimään miltä oikea lämmin, kostea ja tiukka pilu tuntuisi. Ja sille tielle myös jäin


    • pppppppppp

      ""Te" olette enemmän asiantuntijoita"... Olipa alentuva aloitus. Kuule, otapa ihan itse selvää asiasta, ja tule sitten vasta tänne Gay-puolelle, jos kiinnostaa oikeasti panna kauniin pojun tiukkaa pikku reikää (tai vastaavasti ottaa miehen mahtavaa parrua sisään).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe