Missä sunilaiset kokoontuvat?

Kertokaa minulle.

Onko heillä mitään paikkaa, missä he kokoontuvat ja jakavat uskoaan?

102

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näinminäarvelen.

      Luulisin, että nykyisin Savitaipaleella on heidän toimintakeskuksensa.

    • Kokoontumisesta

      Teuvo kokoontuu Savitaipaleen kodissaan ihan yksikseen kun muita sunilaisia, suniportin läpipäässeitä ei ole vielä ilmaantunut. Kokoontuminen tapahtuu tietokoneen näytön äärellä, kun teuvo istuutuu tuolille ja asettaa kätensä näppäimistölle. Sitten on koko Teuvo valmis palvelukseen, ihan yksikseen...

      • Historiatietoa

        Sunilaiset ovat kokoontuneet kerran alkukesästä 2008 taipalsaarelle Teuvon kesämökille suniseuroihin. Osanottajia oli noin kymmenkunta. Siihen kokoukseen myös sunilaisuus hajosi.


      • Pari törkeää virhettä päätelmässäsi on:

        Oliko pakko pilkata Kristuksen asettamaa ahdasta porttia suniportiksi?

        Se ei ole minun vikani, ettei totuuden ahdas portti enää ketään kiinnosta, sillä:

        "Vain harvat löytävät sen!"

        Jos Teuvo olisi täällä oman lihansa varassa yksikseen, sinäkin ehkä häntä uskoisit, mutta kun mukana on Totuuden Henki, niin sen uskon on Saa-tana jo sinulta pois ottanut, kun sydäntäsi on tekopyhitetty vain sen verran, että saastainen henki sai sieltä siistin huoneen itselleen:

        "Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä.

        Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.' Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä, silloin se hakee seitsemän vielä pahempaa henkeä, ja ne tulevat sisään ja asettuvat sinne asumaan.

        Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa. Samoin käy tämän pahan sukupolven."


      • Noinikkäästeen.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Pari törkeää virhettä päätelmässäsi on:

        Oliko pakko pilkata Kristuksen asettamaa ahdasta porttia suniportiksi?

        Se ei ole minun vikani, ettei totuuden ahdas portti enää ketään kiinnosta, sillä:

        "Vain harvat löytävät sen!"

        Jos Teuvo olisi täällä oman lihansa varassa yksikseen, sinäkin ehkä häntä uskoisit, mutta kun mukana on Totuuden Henki, niin sen uskon on Saa-tana jo sinulta pois ottanut, kun sydäntäsi on tekopyhitetty vain sen verran, että saastainen henki sai sieltä siistin huoneen itselleen:

        "Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä.

        Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.' Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä, silloin se hakee seitsemän vielä pahempaa henkeä, ja ne tulevat sisään ja asettuvat sinne asumaan.

        Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa. Samoin käy tämän pahan sukupolven."

        Olet värittänyt ja lisäillyt Jeesuksen ahdasta porttia mielesi mukaan. Siksi ne ovat eri portti.


      • Noinikkäästeen. kirjoitti:

        Olet värittänyt ja lisäillyt Jeesuksen ahdasta porttia mielesi mukaan. Siksi ne ovat eri portti.

        Nämäkö ovat uskosi mukaan minun vääreenöksiä:


        "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.

        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen."

        "Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.

        Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'

        Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi ja sinä opetit meidän kaduillamme.'

        Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät'."

        "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.

        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!"

        Kerran kysyin tätä samaa kahdeltaeri uskonlahkon luterilaiselta papilta:

        Toinen vastasi: "Ahdas ovi on kirkon ovi, kun sen kynnyskin on monelle liian korkea."

        Sanattomaksi hän jäin kysyin : Miten se voi olla ahdas yhdelle ihmiselle, kun siitä pystyy kuusi miestä kantamaan arkussa makaavaa miestä?

        Toinen vastasi: "Ahdas portti on hautausmaan portti."

        Eikä hänkään halunnut jatkaa keskustelua, kun sanoin: Miten se voi olla ahdas yhdelle ihmiselle, kun siitä ajavat sisään Ruumisautot ja monet työkoneet.

        Eräs helluntailainen taas vastasi, että ahdas ovi on uskovien upotuskasteallas.


    • Tämä kaikkien vihaama ja pilkkaama uskonsuunta on ainoa, jossa noudatetaan tätä Pyhän Hengen Paavalille antamaa ilmoitusta:

      "Jumala, joka on luonut maailman ja kaiken, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu ihmiskäsin tehdyissä temppeleissä.

      Häntä ei myöskään palvella ihmiskäsin, ikään kuin hän tarvitsisi jotakin - itse hän antaa kaikille elämän, hengen ja kaiken muun.

      Yhdestä ihmisestä hän on luonut koko ihmissuvun, kaikki kansat asumaan eri puolilla maan päällä, hän on säätänyt niille määräajat ja asuma-alueiden rajat, jotta ihmiset etsisivät Jumalaa ja kenties hapuillen löytäisivät hänet.

      "Jumala ei kylläkään ole kaukana yhdestäkään meistä: hänessä me elämme, liikumme ja olemme. Ovathan muutamat teidän runoilijannekin sanoneet: 'Me olemme myös hänen sukuaan.'

      Koska me siis olemme Jumalan sukua, meidän ei pidä luulla, että jumaluus olisi samankaltainen kuin kulta, hopea tai kivi, kuin ihmisen mielikuvituksen ja taidon luomus.

      Tällaista tietämättömyyttä Jumala on pitkään sietänyt, mutta nyt sen aika on ohi: hän vatii kaikkia ihmisiä kaikkialla maailmassa tekemään parannuksen."

      "Pyhän Hengen temppeli olette te."

      Tämä on yhtäpitävä Jeesuksen ilmoituksen kanssa:


      "Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan."

      "Ketuilla on luolansa ja taivaan linnuilla pesänsä, mutta Ihmisen Pojalla ei ole, mihin päänsä kallistaisi."

      Ja samanlaisena jatkuu edelleen:

      Paavilla on Vatikaaninsa
      Piispoilla tuomiokirkkonsa
      Kirkkoherroilla kirkkonsa
      Papeilla rukoushuoneensa

      Heille kyllä kelpaa Jeesuksen nimi, risti ja Golgatalla vuodattama veri, mutta hänen Henkensä ja totuutensa koetaan kirouksena. Tästäkin syystä:

      "Te tekopyhät! Oikein Jesaja teistä ennusti, kun hän sanoi:

      -- Tämä kansa kunnioittaa minua huulillaan, mutta sen sydän on
      kaukana minusta.

      Turhaan he minua palvelevat, kun opettavat oppejaan, ihmisten tekemiä käskyjä."

      "Kuulkaa siis: teidän temppelinne on jäävä asujaansa vaille."

      • Totuuteen perustuva usko ei tarvitse ainuttakaan sellaista virkaa ja palvelijaa, joita Saa-tana Paavalilla listasi omien seurakuntiensa viroiksi.

        Totuus ei tarvitse ihmisiä etsimään saaliikseen ihmisiä, sillä tämän tehtävän suorittaa itse Jumala:

        "Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen. Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minäkin huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."

        Totuudella on vain Kristuksen totuuden todistajia:


        "Tämän valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."

        Tästä evankeliumista pääsevät nauttimaan vain ne harvat: "joiden nimi on maailman luomisesta alkaen ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

        Siihen päästään vain - ja ainoastaan - näiden Jeesuksen käskyjen noudattamisella:

        1.
        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

        2.
        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        3.
        "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.

        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!"

        4.
        " Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva."

        5.
        "Ollessaan heidän kanssaan aterialla Jeesus sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.

        Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä. Siihen ei ole enää montakaan päivää."

        Silloin ne, jotka olivat koolla, kysyivät häneltä: "Herra, onko nyt tullut se aika, jolloin sinä rakennat Israelin valtakunnan uudelleen?"

        Hän vastasi: "Ei teidän kuulu tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettanut.

        Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

        Jopa täällä maan ääressä: Suomi 24 Raamattu-keskustelussa, kaikkien vihan kohteena:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."


      • TMarko

        "Tämä kaikkien vihaama ja pilkkaama uskonsuunta on ainoa, jossa noudatetaan tätä Pyhän Hengen Paavalille antamaa ilmoitusta:"

        Aika ylimielistä väittää ettei muualla noudatettaisi noita asioita mitä mainitsit. Pelkästään minun lähipiirissäni on paljon ihmisiä, jotka eivät kuulu mihinkään kirkkoon tai muuhunkaan rekisteröityyn yhdistykseen. Ihmiset voivat kokoontua kodeissa. Ja sellaisia uskovia on paljon. Ja vaikka joillakin olisikin vuokrattuna jokin isompi tila johon sopii vähän isompikin porukka kokoontumaan(huom. apostoleilla oli yläsali, Paavali oli esim koulun tiloissa) eivät he usko että Jumala asuisi siinä paikassa. Jokainen uudesti syntynyt uskova tietää olevansa Pyhän Hengen temppeli. Jumala asuu meidän sisimmässämme johon hän on antanut henkensä.

        Mutta olisi muka tietää että miten usein sinä uskovien veljiesi ja sisariesi kanssa kokoonnutte yhteen rakentumaan ja virvoittumaan toistenne seurasta? Ja millaisia nuo yhteen kokoontumisenne muutenkin ovat?


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Totuuteen perustuva usko ei tarvitse ainuttakaan sellaista virkaa ja palvelijaa, joita Saa-tana Paavalilla listasi omien seurakuntiensa viroiksi.

        Totuus ei tarvitse ihmisiä etsimään saaliikseen ihmisiä, sillä tämän tehtävän suorittaa itse Jumala:

        "Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen. Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minäkin huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."

        Totuudella on vain Kristuksen totuuden todistajia:


        "Tämän valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."

        Tästä evankeliumista pääsevät nauttimaan vain ne harvat: "joiden nimi on maailman luomisesta alkaen ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

        Siihen päästään vain - ja ainoastaan - näiden Jeesuksen käskyjen noudattamisella:

        1.
        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

        2.
        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        3.
        "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.

        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!"

        4.
        " Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva."

        5.
        "Ollessaan heidän kanssaan aterialla Jeesus sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.

        Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä. Siihen ei ole enää montakaan päivää."

        Silloin ne, jotka olivat koolla, kysyivät häneltä: "Herra, onko nyt tullut se aika, jolloin sinä rakennat Israelin valtakunnan uudelleen?"

        Hän vastasi: "Ei teidän kuulu tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettanut.

        Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

        Jopa täällä maan ääressä: Suomi 24 Raamattu-keskustelussa, kaikkien vihan kohteena:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        Tällä uskolla on kautta koko ihmiskunnan ainoastaan yksi ainoa opettaja: PYHÄ eli TOTUUDEN HENKI:

        "Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä saaneet, ettekä te tarvitse kenenkään opetusta.

        Hänen Henkensä opettaa teitä kaikessa ja on tosi, hänessä ei ole petosta. Niin kuin hän on teitä opettanut, niin pysykää hänessä."

        Ja hänessä on helppo pysyä:

        "Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.

        Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta.

        Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä.

        Minä ja Isä olemme yhtä."


      • TMarko kirjoitti:

        "Tämä kaikkien vihaama ja pilkkaama uskonsuunta on ainoa, jossa noudatetaan tätä Pyhän Hengen Paavalille antamaa ilmoitusta:"

        Aika ylimielistä väittää ettei muualla noudatettaisi noita asioita mitä mainitsit. Pelkästään minun lähipiirissäni on paljon ihmisiä, jotka eivät kuulu mihinkään kirkkoon tai muuhunkaan rekisteröityyn yhdistykseen. Ihmiset voivat kokoontua kodeissa. Ja sellaisia uskovia on paljon. Ja vaikka joillakin olisikin vuokrattuna jokin isompi tila johon sopii vähän isompikin porukka kokoontumaan(huom. apostoleilla oli yläsali, Paavali oli esim koulun tiloissa) eivät he usko että Jumala asuisi siinä paikassa. Jokainen uudesti syntynyt uskova tietää olevansa Pyhän Hengen temppeli. Jumala asuu meidän sisimmässämme johon hän on antanut henkensä.

        Mutta olisi muka tietää että miten usein sinä uskovien veljiesi ja sisariesi kanssa kokoonnutte yhteen rakentumaan ja virvoittumaan toistenne seurasta? Ja millaisia nuo yhteen kokoontumisenne muutenkin ovat?

        Tämä yksi ainoa totuuteen perustuva usko ei tarvitse ihmisiä, jotka rakentaisivat ja virvoittaisivat toisia ihmisiä, niin kuin kaltaisesi totuudesta luopuneet tarvitsevat.

        Tällä uskolla on kautta koko ihmiskunnan ainoastaan yksi ainoa opettaja: PYHÄ eli TOTUUDEN HENKI:

        "Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä saaneet, ettekä te tarvitse kenenkään opetusta.

        Hänen Henkensä opettaa teitä kaikessa ja on tosi, hänessä ei ole petosta. Niin kuin hän on teitä opettanut, niin pysykää hänessä."

        Ja hänessä on helppo pysyä:

        "Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.

        Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta.

        Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä.

        Minä ja Isä olemme yhtä."

        Sinäkin - TMarko - olet pitkään tällä palstalla seurannut ja vihannut tämän uskonsuunnan kokoontumista ja opetusta.

        Ja siksi tätä vihaat, koska tällä ei ole mitään tekemistä sinun seurakuntalaistesi kanssa.

        Sinä kun olet väärämielisten halujen innokas tyydyttäjä.


      • TMarko
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tämä yksi ainoa totuuteen perustuva usko ei tarvitse ihmisiä, jotka rakentaisivat ja virvoittaisivat toisia ihmisiä, niin kuin kaltaisesi totuudesta luopuneet tarvitsevat.

        Tällä uskolla on kautta koko ihmiskunnan ainoastaan yksi ainoa opettaja: PYHÄ eli TOTUUDEN HENKI:

        "Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä saaneet, ettekä te tarvitse kenenkään opetusta.

        Hänen Henkensä opettaa teitä kaikessa ja on tosi, hänessä ei ole petosta. Niin kuin hän on teitä opettanut, niin pysykää hänessä."

        Ja hänessä on helppo pysyä:

        "Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.

        Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta.

        Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä.

        Minä ja Isä olemme yhtä."

        Sinäkin - TMarko - olet pitkään tällä palstalla seurannut ja vihannut tämän uskonsuunnan kokoontumista ja opetusta.

        Ja siksi tätä vihaat, koska tällä ei ole mitään tekemistä sinun seurakuntalaistesi kanssa.

        Sinä kun olet väärämielisten halujen innokas tyydyttäjä.

        Jospa jättäisit nuo kiroamisesi ja manaamisesi ja koittaisit vastata kysymykseen:

        "olisi muka tietää että miten usein sinä uskovien veljiesi ja sisariesi kanssa kokoonnutte yhteen rakentumaan ja virvoittumaan toistenne seurasta? Ja millaisia nuo yhteen kokoontumisenne muutenkin ovat? "

        Tämän aloituksen avaaja kysyi sinulta seuraavaa johon et myöskään ole vastannut:

        "Onko heillä mitään paikkaa, missä he kokoontuvat ja jakavat uskoaan? "

        Niin, onko sinulla veljiä tai sisaria joiden kanssa jakaa yhteinen usko?


      • Niinpä.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tällä uskolla on kautta koko ihmiskunnan ainoastaan yksi ainoa opettaja: PYHÄ eli TOTUUDEN HENKI:

        "Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä saaneet, ettekä te tarvitse kenenkään opetusta.

        Hänen Henkensä opettaa teitä kaikessa ja on tosi, hänessä ei ole petosta. Niin kuin hän on teitä opettanut, niin pysykää hänessä."

        Ja hänessä on helppo pysyä:

        "Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.

        Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta.

        Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä.

        Minä ja Isä olemme yhtä."

        Sanasi ovat vain sanahelinää. Kopioit Jeesuksen sanoja ulkokohtaisesti, sillä sinulla ei ole Jeesuksen rakkautta itsessäsi. Olet krampannut kouristuksenomaisesti vihaan ja kaikkien kiroamiseen ja tuomitsemiseen, joista et näytä pääsevän eroon tässä elämässä.


      • Niinpä. kirjoitti:

        Sanasi ovat vain sanahelinää. Kopioit Jeesuksen sanoja ulkokohtaisesti, sillä sinulla ei ole Jeesuksen rakkautta itsessäsi. Olet krampannut kouristuksenomaisesti vihaan ja kaikkien kiroamiseen ja tuomitsemiseen, joista et näytä pääsevän eroon tässä elämässä.

        Miksi uskot, että yksi ainoa totuuden oras Saa-tanan rikkaviljapellon keskellä voisi päästä kaltaisitasi eroon.

        Sinä saat minun puolesta vapaasti levittää saa-tanallista uskoasi.

        Jeesuksen rakkautta ei ole kenessäkään, joka ei ole häneltä Henkeä ja tehtävää saanut.

        Miksi et pysty ymmärtämään edes sitä, miksi koet totuuden julistamisen vain kiroamisena.

        Voisitko sinä antaa todistuksen elämästäsi - siitä hetkestä, jolloin luulit saaneesi Jeesukselta Hengen ja tehtävän?


      • _.,lkjhgytre
        Niinpä. kirjoitti:

        Sanasi ovat vain sanahelinää. Kopioit Jeesuksen sanoja ulkokohtaisesti, sillä sinulla ei ole Jeesuksen rakkautta itsessäsi. Olet krampannut kouristuksenomaisesti vihaan ja kaikkien kiroamiseen ja tuomitsemiseen, joista et näytä pääsevän eroon tässä elämässä.

        Olet kovin ylpeä rikollisen kristinuskon saatanallisuuden historiasta!

        Tässäkö se suomalaisia turmelevan sivityksen luja rikollisuuden perusta lepää?
        Ei edes väärennetty raamattu tue opejanne:
        herra jumala kieltää palvelemasta muita jumalia; siis Jumalaa ja Jeesusta:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herra jumalan antama käsky uskovaisilleen:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        Tuon käskyn suomalaisia koskettaneet seuraukset ovat historian saatanallisempia kohtia, etenkin kun Jumalan Valtakunnan kaltaisia lapsia tappoivat noitarovioilla Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimissä Heitä syyllisiksi osoittaen herra jumalaa palvelevien toimesta! Se sama herra jumala on edelleen suomalaisia turmelemassa oppeineen.
        Luterilaisuuteen kuuluu muitakin lahkoja, lestadiolaisiakin on moin 18 eri suuntaa.
        Matt. 12:30 "Joka ei ole minun puolellani, on minua vastaan, ja joka ei yhdessä minun kanssani kokoa, se hajottaa."

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.
        (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).'
        HUOM! Lukekaa tarkkaan sivun nuoli > linkkien sivujen tiedotkin!
        Tuosta uskontunnustuksen kokonaisuudesta selviää, että ollakseen tosi uskovainen pitää kieltää Luojaltaan saamansa Jumalan Valtakunnan kaltaisuudensa sekä ihmisyydensä ja olla ymmärtämätön; Lakia noudattamaton rikollinen mm. Jumalaa ymmärtämätön väärän todistuksen antajana jne.

        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)

        Suomalaiset joutui nöyrtymään miekan edessä, ainakin heidän jotka eivät ehtineet Novgorotiin pakoon ja tietysti he, jotka miekka sivistyksen tapettavaksi joutuivat...
        Kirkko ei pidä muistopäivää/päiviä muille kuin herroilleen.
        Tiedämme, että aikoinaan suomalaiset olivat kristillisiä, joita kristityt vainosi; Paavalinkin tuella. Tässä yksi sellainen todiste:
        http://www.fkf.net/Kadonneet/Missionary_Journeys.pdf

        Nuo, Jeesuksen opetuslasten opit ja Jumalallisuudet tiedot olis edelleen käytössä ellei rikollisen kristinuskon miekka sivistyksen suomalaisten turmelemiset olis suomeen tulleet!
        Olispa Jeesuksen opetuslapsen suomalaisille tuomat opit edelleen käytössä....

        Matteuksen evankeliumi:23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?

        Matt.25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • talteenottaja
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Totuuteen perustuva usko ei tarvitse ainuttakaan sellaista virkaa ja palvelijaa, joita Saa-tana Paavalilla listasi omien seurakuntiensa viroiksi.

        Totuus ei tarvitse ihmisiä etsimään saaliikseen ihmisiä, sillä tämän tehtävän suorittaa itse Jumala:

        "Näin sanoo Herra Jumala: Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen. Niin kuin paimen pitää huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin minäkin huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialta, minne ne sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."

        Totuudella on vain Kristuksen totuuden todistajia:


        "Tämän valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."

        Tästä evankeliumista pääsevät nauttimaan vain ne harvat: "joiden nimi on maailman luomisesta alkaen ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

        Siihen päästään vain - ja ainoastaan - näiden Jeesuksen käskyjen noudattamisella:

        1.
        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

        2.
        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        3.
        "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.

        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!"

        4.
        " Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva."

        5.
        "Ollessaan heidän kanssaan aterialla Jeesus sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.

        Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä. Siihen ei ole enää montakaan päivää."

        Silloin ne, jotka olivat koolla, kysyivät häneltä: "Herra, onko nyt tullut se aika, jolloin sinä rakennat Israelin valtakunnan uudelleen?"

        Hän vastasi: "Ei teidän kuulu tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettanut.

        Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

        Jopa täällä maan ääressä: Suomi 24 Raamattu-keskustelussa, kaikkien vihan kohteena:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        Todistajahan toimii juuri palvelutehtävässä. Jeesuskaan ei tullut ainoastaan todistamaan vaan myös palvelemaan.

        Pietari sanoo näin:

        1. Piet. 4:10
        Palvelkaa kukin toistanne sillä armolahjalla, jonka olette saaneet, Jumalan moninaisen armon hyvinä haltijoina.

        Oletko repinyt Raamatustani nyt pois Pietarinkin?


      • talteenottaja kirjoitti:

        Todistajahan toimii juuri palvelutehtävässä. Jeesuskaan ei tullut ainoastaan todistamaan vaan myös palvelemaan.

        Pietari sanoo näin:

        1. Piet. 4:10
        Palvelkaa kukin toistanne sillä armolahjalla, jonka olette saaneet, Jumalan moninaisen armon hyvinä haltijoina.

        Oletko repinyt Raamatustani nyt pois Pietarinkin?

        En ole repinyt pois yhtä ainoaa sivua, Paavalinkin valheet saavat olla siellä kaikessa rauhassa antamassa kaltaisillesi väärää rauhaa.


      • talteenottaja
        TeuvoSuni kirjoitti:

        En ole repinyt pois yhtä ainoaa sivua, Paavalinkin valheet saavat olla siellä kaikessa rauhassa antamassa kaltaisillesi väärää rauhaa.

        Jos Pietari Raamatussasi pysyy ja Totuuden Hengessä oikein opettaa, ketä sinä Jeesuksen todistajana palvelet ja millä tavalla?

        Sanot tuossa toisessa viestissäsi, ettet yhtään ketään vierellesi tarvitse.


      • talteenottaja kirjoitti:

        Jos Pietari Raamatussasi pysyy ja Totuuden Hengessä oikein opettaa, ketä sinä Jeesuksen todistajana palvelet ja millä tavalla?

        Sanot tuossa toisessa viestissäsi, ettet yhtään ketään vierellesi tarvitse.

        Jos en olisi Kristukselta Henkeä ja tehtävää saanut, en olisi täällä kaltaistesi vihan kohteena.

        Täsmälleen niin, kuin Jeesus tämän Isälleen ilmoitti:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        Etkö pysty ymmärtämään näinkään selvää todistusta Pyhän Hengen tehtävästä:

        "Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä saaneet, ettekä te tarvitse kenenkään opetusta.

        Hänen Henkensä opettaa teitä kaikessa ja on tosi, hänessä ei ole petosta.

        Niin kuin hän on teitä opettanut, niin pysykää hänessä."


      • Voi sinua!
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos en olisi Kristukselta Henkeä ja tehtävää saanut, en olisi täällä kaltaistesi vihan kohteena.

        Täsmälleen niin, kuin Jeesus tämän Isälleen ilmoitti:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        Etkö pysty ymmärtämään näinkään selvää todistusta Pyhän Hengen tehtävästä:

        "Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä saaneet, ettekä te tarvitse kenenkään opetusta.

        Hänen Henkensä opettaa teitä kaikessa ja on tosi, hänessä ei ole petosta.

        Niin kuin hän on teitä opettanut, niin pysykää hänessä."

        Et voi ketää palvella siis. Yksiksesi murjotat.


      • Ai niin.,
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tällä uskolla on kautta koko ihmiskunnan ainoastaan yksi ainoa opettaja: PYHÄ eli TOTUUDEN HENKI:

        "Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä saaneet, ettekä te tarvitse kenenkään opetusta.

        Hänen Henkensä opettaa teitä kaikessa ja on tosi, hänessä ei ole petosta. Niin kuin hän on teitä opettanut, niin pysykää hänessä."

        Ja hänessä on helppo pysyä:

        "Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.

        Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta.

        Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä.

        Minä ja Isä olemme yhtä."

        Aha.


      • Voi sinua! kirjoitti:

        Et voi ketää palvella siis. Yksiksesi murjotat.

        Totuuden Henki ei ole murjotuksen henki, ja kaltaistesi inhosta ja vihasta sitä kohtaan tuottaa valitulle joka päivä iloa:

        "Autuaita olette te, kun teitä minun tähteni herjataan ja vainotaan ja kun teistä valheellisesti puhutaan kaikkea pahaa.

        Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä palkka, jonka te taivaissa saatte, on suuri. Niinhän vainottiin profeettojakin, jotka elivät ennen teitä."

        Ja tämä on Totuuden Hengen tärkein tehtävä tämän lopun ajan rajun eksytyksen keskellä:

        "Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."


      • Mikä on?
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tällä uskolla on kautta koko ihmiskunnan ainoastaan yksi ainoa opettaja: PYHÄ eli TOTUUDEN HENKI:

        "Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette Pyhältä saaneet, ettekä te tarvitse kenenkään opetusta.

        Hänen Henkensä opettaa teitä kaikessa ja on tosi, hänessä ei ole petosta. Niin kuin hän on teitä opettanut, niin pysykää hänessä."

        Ja hänessä on helppo pysyä:

        "Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.

        Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta.

        Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä.

        Minä ja Isä olemme yhtä."

        Miksi et pilkkaa yhtä hyvin Pietaria, joka hyväksyi Paavalin?


      • Niin olet.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Totuuden Henki ei ole murjotuksen henki, ja kaltaistesi inhosta ja vihasta sitä kohtaan tuottaa valitulle joka päivä iloa:

        "Autuaita olette te, kun teitä minun tähteni herjataan ja vainotaan ja kun teistä valheellisesti puhutaan kaikkea pahaa.

        Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä palkka, jonka te taivaissa saatte, on suuri. Niinhän vainottiin profeettojakin, jotka elivät ennen teitä."

        Ja tämä on Totuuden Hengen tärkein tehtävä tämän lopun ajan rajun eksytyksen keskellä:

        "Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."

        Olet vainoharhainen.


    • Mistä uskot vielä löytyvän veljiä ja sisaria jotka yhdessä innostuisivat totuudesta, kun siitä et sinäkään ole innostunut?

      Jos noin olisi, kuten sinä uskot, olisi tämä Jeesuksen ilmoitus pelkkää valhetta:

      "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

      Miksi koet sinua koskevat Pyhän Hengen ilmoitukset kirouksena?

      Siksi, koska Saa-tana on niin Paavalille ilmoittanut:

      "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu. "

      Ja taivaan enkelin julistukset ovat juuri Pyhän Hengen julistuksia.

      Vuoden 2005 heinäkuusta lähtien on tämä palsta ollut ainut Totuuden Hengen julistuspaikka, ja siksi näitä kirjoituksia on jo monta tuhatta poistatettu.

      Vastoin Jeesuksen käskyä.

      Kysyn vielä sinulta, miksi ei Pyhän Hengen ilmoittama uskontie voi olla sinulle minun kanssani yhteinen usko?

      Tämä kun on ainut usko, jolla on tällainen yhteys maan päältä Jeesuksen kautta Isä Jumalaan:

      "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."

      • TMarko

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        Jos sanon rehellisesti omasta kokemuksestani, niin hyvin hyvin harvoin olen täällä saanut positiivista palautetta kirjoituksistani. Enimmäkseen negatiivista. Vain joitakin täällä on jotka kulkevat selkeästi siunattua tietä jotka jaksavat kehottaa ja neuvoa kirjoittajia hyvään ja oikeaan pois pahasta, tekemään parannusta.

        Minä olen henkilökohtaisesti saanut myös kokea vuosien varrella enemmän ihmisten vihaa kuin rakkautta tällä tiellä mitä kuljen. Ihmiset eivät pidä ihmisistä jotka eivät tahdo rypeä samoissa synnin lätäköissä varsinkaan jos erehtyy heitä vielä nuhtelemaan. On lentänyt tuhkakuppia kohti ja on uhattu koirilla ja haulikoilla.
        On yritetty lyödä nyrkeillä ja potkia. Kyllä minä Teuvo jotain tiedän mitä Jeesuksen nimen kantaminen pitää sisällään. Täälläkin minua on enemmän solvattu ja parjattu kuin kiitelty.

        Ja tahdon vielä sen sanoa sinulle. Se ei ole vihaa että näkee toisen rakkauden kylmenneen. Jeesus itse sanoi siitä. Me elämme vaikeita aikoja ja varsinkin uskovat veljemme ja sisaremme aiheuttavat meille kaikkein kovimman koetuksen. Monet ovat eksyneet veljien vääryyksien takia pois Jumalan armosta ja rakkaudesta. Pettymys seurakuntaan ja uskoviin on saanut monet kompastumaan uskossaan. Tämä tuntuu olevan kovin lopunajan koetus. Näin minä asian näen. Kun lukee kirjoituksia täällä suomi24 eri uskonnollisilla palstoilla niin näkee valtavasti uskossa haaksirikkoutuneiden ja uskoviin pettyneiden kirjoituksia. Ne ovat katkeria kirjoituksia. Ne ovat täynnä vihaa eri seurakuntia ja niiden jäseniä kohtaan. He kompastuivat. Heidän rakkautensa ei kestänyt veljien vikoja ja puutteita. He odottivat heiltä täydellisyyttä vaikka Jeesus opettaa että laupeus ja armollisuus ja anteeksianto tekee meistä täydellisiä. Rakkaus peittää rikkeiden ja virheiden paljouden. Ne jotka pysyvät rakkaudessa ja uskossa lujina loppuun asti ne pelastuvat. He ovat Taivaallisen Isän lapsia. He eivät ole vihan vallassa toisten pahojen tekojen tähden. He ovat täynnä armoa ja totuutta kasvaen ja muuttuen Herransa kuvan kaltaisiksi yhä enenemässä määrin.


      • TMarko kirjoitti:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        Jos sanon rehellisesti omasta kokemuksestani, niin hyvin hyvin harvoin olen täällä saanut positiivista palautetta kirjoituksistani. Enimmäkseen negatiivista. Vain joitakin täällä on jotka kulkevat selkeästi siunattua tietä jotka jaksavat kehottaa ja neuvoa kirjoittajia hyvään ja oikeaan pois pahasta, tekemään parannusta.

        Minä olen henkilökohtaisesti saanut myös kokea vuosien varrella enemmän ihmisten vihaa kuin rakkautta tällä tiellä mitä kuljen. Ihmiset eivät pidä ihmisistä jotka eivät tahdo rypeä samoissa synnin lätäköissä varsinkaan jos erehtyy heitä vielä nuhtelemaan. On lentänyt tuhkakuppia kohti ja on uhattu koirilla ja haulikoilla.
        On yritetty lyödä nyrkeillä ja potkia. Kyllä minä Teuvo jotain tiedän mitä Jeesuksen nimen kantaminen pitää sisällään. Täälläkin minua on enemmän solvattu ja parjattu kuin kiitelty.

        Ja tahdon vielä sen sanoa sinulle. Se ei ole vihaa että näkee toisen rakkauden kylmenneen. Jeesus itse sanoi siitä. Me elämme vaikeita aikoja ja varsinkin uskovat veljemme ja sisaremme aiheuttavat meille kaikkein kovimman koetuksen. Monet ovat eksyneet veljien vääryyksien takia pois Jumalan armosta ja rakkaudesta. Pettymys seurakuntaan ja uskoviin on saanut monet kompastumaan uskossaan. Tämä tuntuu olevan kovin lopunajan koetus. Näin minä asian näen. Kun lukee kirjoituksia täällä suomi24 eri uskonnollisilla palstoilla niin näkee valtavasti uskossa haaksirikkoutuneiden ja uskoviin pettyneiden kirjoituksia. Ne ovat katkeria kirjoituksia. Ne ovat täynnä vihaa eri seurakuntia ja niiden jäseniä kohtaan. He kompastuivat. Heidän rakkautensa ei kestänyt veljien vikoja ja puutteita. He odottivat heiltä täydellisyyttä vaikka Jeesus opettaa että laupeus ja armollisuus ja anteeksianto tekee meistä täydellisiä. Rakkaus peittää rikkeiden ja virheiden paljouden. Ne jotka pysyvät rakkaudessa ja uskossa lujina loppuun asti ne pelastuvat. He ovat Taivaallisen Isän lapsia. He eivät ole vihan vallassa toisten pahojen tekojen tähden. He ovat täynnä armoa ja totuutta kasvaen ja muuttuen Herransa kuvan kaltaisiksi yhä enenemässä määrin.

        Vielä TMarkolle:

        Sinä, tekopyhitettynä tiedät kyllä tämän:

        "Kyllä minä Teuvo jotain tiedän mitä Jeesuksen nimen kantaminen pitää sisällään. Täälläkin minua on enemmän solvattu ja parjattu kuin kiitelty.

        Mutta et tiedä mitään siitä, mitä Jeesuksen Totuuden Hengen kantaminen pitää sisällään?

        Sinun tekopyhä uskosi on sitä itsehankittua kärsimystä, juuri sellaista, joista kirjoitit.

        Kuten oli Paavalillakin, ja siiitä pitää huolen tekopyhien sisällä asustava Saa-tanan enkeli.


      • TMarko
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Vielä TMarkolle:

        Sinä, tekopyhitettynä tiedät kyllä tämän:

        "Kyllä minä Teuvo jotain tiedän mitä Jeesuksen nimen kantaminen pitää sisällään. Täälläkin minua on enemmän solvattu ja parjattu kuin kiitelty.

        Mutta et tiedä mitään siitä, mitä Jeesuksen Totuuden Hengen kantaminen pitää sisällään?

        Sinun tekopyhä uskosi on sitä itsehankittua kärsimystä, juuri sellaista, joista kirjoitit.

        Kuten oli Paavalillakin, ja siiitä pitää huolen tekopyhien sisällä asustava Saa-tanan enkeli.

        Minä, Jumalan pyhänä tiedän sen, että sinä annoit taas kerran väärän todistuksen minusta ja puhuit minusta valehdellen kaikkea inhottavaa ja pahaa. Mutta saat sen anteeksi, enkä tule sinua tästäkään syyttämään Jumalani edessä vaan niin kuin Herrani Jeesus antoi esimerkin, niin tulen puolestasi rukoilemaan ja sinua puolustamaan. Sillä Jumalan omat eivät seiso syyttäjän joukoissa.

        "Isä, anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä, mitä he tekevät".

        Tämä on Jumalan pyhän tie.

        "Vaan rakastakaa vihollisianne ja tehkää hyvää ja lainatkaa, toivomatta saavanne mitään takaisin; niin teidän palkkanne on oleva suuri, ja te tulette Korkeimman lapsiksi, sillä hän on hyvä kiittämättömille ja pahoille. "


      • TMarko kirjoitti:

        Minä, Jumalan pyhänä tiedän sen, että sinä annoit taas kerran väärän todistuksen minusta ja puhuit minusta valehdellen kaikkea inhottavaa ja pahaa. Mutta saat sen anteeksi, enkä tule sinua tästäkään syyttämään Jumalani edessä vaan niin kuin Herrani Jeesus antoi esimerkin, niin tulen puolestasi rukoilemaan ja sinua puolustamaan. Sillä Jumalan omat eivät seiso syyttäjän joukoissa.

        "Isä, anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä, mitä he tekevät".

        Tämä on Jumalan pyhän tie.

        "Vaan rakastakaa vihollisianne ja tehkää hyvää ja lainatkaa, toivomatta saavanne mitään takaisin; niin teidän palkkanne on oleva suuri, ja te tulette Korkeimman lapsiksi, sillä hän on hyvä kiittämättömille ja pahoille. "

        Kyllä sinä kirjoituksia osaat kopioida, mutta miksi olet jäänyt osattomaksi tästä Jeesuksen ilmoituksesta, josta hänen valittujen tie alkaa:

        "Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.


        Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän

        En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät, teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

        Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.

        Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."


      • TMarko
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kyllä sinä kirjoituksia osaat kopioida, mutta miksi olet jäänyt osattomaksi tästä Jeesuksen ilmoituksesta, josta hänen valittujen tie alkaa:

        "Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.


        Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän

        En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät, teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

        Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.

        Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Aamen. Tämän olen saanut elää todeksi Jumalan tahdon tiellä. Kiitos tuosta sanan paikasta jonka kopioit tänne.


      • TMarko kirjoitti:

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Aamen. Tämän olen saanut elää todeksi Jumalan tahdon tiellä. Kiitos tuosta sanan paikasta jonka kopioit tänne.

        Miksi et ole antanut vastausta siihen, minkälainen oli se hetki elämässäsi, jolloin luulit saaneesi Pyhän Hengen?

        Ja minkälainen kastehistoria sinulla on?

        Pimeydessä vaeltava pahantekijä sinä olet:

        "Se, joka tekee pahaa kaihtaa valoa, hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi."

        Siksi toimintasi on tällaista:

        "Voi niitä, jotka sanovat pahaa hyväksi ja hyvää pahaksi!

        Pimeyden he kääntävät valoksi ja valon pimeydeksi, karvaan makeaksi ja makean karvaaksi."


      • TMarko
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi et ole antanut vastausta siihen, minkälainen oli se hetki elämässäsi, jolloin luulit saaneesi Pyhän Hengen?

        Ja minkälainen kastehistoria sinulla on?

        Pimeydessä vaeltava pahantekijä sinä olet:

        "Se, joka tekee pahaa kaihtaa valoa, hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi."

        Siksi toimintasi on tällaista:

        "Voi niitä, jotka sanovat pahaa hyväksi ja hyvää pahaksi!

        Pimeyden he kääntävät valoksi ja valon pimeydeksi, karvaan makeaksi ja makean karvaaksi."

        Täälläkin sinä vain jatkat minun herjaamistani pahan tekijäksi. Haluatko sinä oikeasti päästä herjaamaan myös sitä kun Jumala käänsi minut pois synnin tieltä omalle tahdon tiellensä? Oletko ihan varmat?


      • TMarko kirjoitti:

        Täälläkin sinä vain jatkat minun herjaamistani pahan tekijäksi. Haluatko sinä oikeasti päästä herjaamaan myös sitä kun Jumala käänsi minut pois synnin tieltä omalle tahdon tiellensä? Oletko ihan varmat?

        Saa-tanan tahdon tiellä sinä kuljet, kun häpeät antaa todistusta Kristuksen kohtaamisesta:

        "Joka tämän uskottoman ja syntisen sukupolven keskellä häpeää minua ja minun sanojani, sitä on Ihmisen Poika häpeävä, kun hän tulee Isänsä kirkkaudessa pyhien enkelien kanssa."


      • TMarko
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Saa-tanan tahdon tiellä sinä kuljet, kun häpeät antaa todistusta Kristuksen kohtaamisesta:

        "Joka tämän uskottoman ja syntisen sukupolven keskellä häpeää minua ja minun sanojani, sitä on Ihmisen Poika häpeävä, kun hän tulee Isänsä kirkkaudessa pyhien enkelien kanssa."

        Kuulepa Teuvo. Sitä minä en ole hävennyt tehdä. Olen siitä kertonut lukemattomille ihmisille. Miksi ihmeessä minä tahtoisin kertoa siitä sinulle joka olet alusta asti minua kaikesta halveksinut ja herjannut?


      • TMarko kirjoitti:

        Kuulepa Teuvo. Sitä minä en ole hävennyt tehdä. Olen siitä kertonut lukemattomille ihmisille. Miksi ihmeessä minä tahtoisin kertoa siitä sinulle joka olet alusta asti minua kaikesta halveksinut ja herjannut?

        Siksi Saa-tana ei anna sinun kertoa sitä Totuuden Hengen saaneelle ihmiselle, joka jo kaiken tänne kirjoittamsi perusteella näkee sinut Saa-tanan ihmisopeilla "puhdistetuksi".

        Tämän Jeesuksen paljastaman puhdistusmenetelmän uhriksi - Paavalin tavoin:

        "Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä.

        Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.' Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä, silloin se hakee seitsemän vielä pahempaa henkeä, ja ne tulevat sisään ja asettuvat sinne asumaan.

        Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa. Samoin käy tämän pahan sukupolven."

        Tällä puhdistusmenetelmällä on sinunkin sydämesi "puhdistettu" Saa-tanan tekopyhän hengen hyväksi asunnoksi, joka ihmisten silmissä on arvokasta, mutta Jumalalle tällaista:

        "Jeesus sanoi heille: "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne.

        Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."


      • TMarko
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Siksi Saa-tana ei anna sinun kertoa sitä Totuuden Hengen saaneelle ihmiselle, joka jo kaiken tänne kirjoittamsi perusteella näkee sinut Saa-tanan ihmisopeilla "puhdistetuksi".

        Tämän Jeesuksen paljastaman puhdistusmenetelmän uhriksi - Paavalin tavoin:

        "Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä.

        Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.' Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä, silloin se hakee seitsemän vielä pahempaa henkeä, ja ne tulevat sisään ja asettuvat sinne asumaan.

        Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa. Samoin käy tämän pahan sukupolven."

        Tällä puhdistusmenetelmällä on sinunkin sydämesi "puhdistettu" Saa-tanan tekopyhän hengen hyväksi asunnoksi, joka ihmisten silmissä on arvokasta, mutta Jumalalle tällaista:

        "Jeesus sanoi heille: "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne.

        Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."

        Totuuden Henki on poistunut sinusta jo aika päiviä sitten. Nimittäin Totuuden Henki ei herjaa Jeesuksen Kristuksen valitsemaa apostolia. Tarkoitan: Paavalia.

        Totuuden Henki vahvistaa Paavalin opetuksen.


      • TMarko kirjoitti:

        Totuuden Henki on poistunut sinusta jo aika päiviä sitten. Nimittäin Totuuden Henki ei herjaa Jeesuksen Kristuksen valitsemaa apostolia. Tarkoitan: Paavalia.

        Totuuden Henki vahvistaa Paavalin opetuksen.

        Niin sanoo Saa-tanan valheen henki valehtelijoistaan, niin sinusta kuin Paavalistakin, joka sentään tunnusti valehtelemansa;

        "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"

        Hän ei kuitenkaan tiennyt sitä, miksi valehtelijat tuomitaan syntisenä.

        Tiedätkö sinä?


      • TMarko
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Niin sanoo Saa-tanan valheen henki valehtelijoistaan, niin sinusta kuin Paavalistakin, joka sentään tunnusti valehtelemansa;

        "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"

        Hän ei kuitenkaan tiennyt sitä, miksi valehtelijat tuomitaan syntisenä.

        Tiedätkö sinä?

        Lue jae kahdeksan tuosta luvusta niin löydät Paavalin vastustajat vääntämässä Paavalin opetusta kieroon.


      • TMarko kirjoitti:

        Lue jae kahdeksan tuosta luvusta niin löydät Paavalin vastustajat vääntämässä Paavalin opetusta kieroon.

        Se on Totuuden Henki, joka kaltaistesi mielestä vääntää Paavalin opetuksia kieroon.

        Luetaan nuo jakeet ja vielä seuraavakin, jota henkesi ei sallinut minulle ilmoittaa:


        "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

        Ei kai asia niin ole, kuin jotkut herjaajat väittävät meidän sanovan: "Tehdään vain pahaa, niin saadaan aikaan hyvää!" He kyllä saavat ansaitsemansa rangaistuksen.

        Miten siis on? Olemmeko me muita parempia? Emme lainkaan. Olen jo esittänyt sen syytöksen, että kaikki, niin juutalaiset kuin kreikkalaisetkin, ovat synnin vallassa."

        Tässäkin on se kaikkien kaltaistesi synnin orjuuteen jääneiden ilosanoma, jolla Saa-tana kokoaa omaan lammastarhaansa kaikki nämä:

        "Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

        Tuossa lammastarhassa ei ole ahdasta porttia, vaan ristin muotoisilla tolpeilla ja ristiinnaulitun kuvilla verhoiltu aita, jonka piikkilangassa virtaa Veren voima.

        Aita on täynnä armoreikiä, joista jokainen löytää oman uskonhalujensa mukaisen reiän, ja sisään päästyään heidät ihmisopeilla puhdistetaan totuudesta vapaiksi, niin että saastainen henki saa jokaisen sydämestä ikioman päivystyshuoneensa.

        Tämän Jeesuksen ilmoituksen mukaisesti:

        "Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä.

        Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.' Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä, silloin se hakee seitsemän vielä pahempaa henkeä, ja ne tulevat sisään ja asettuvat sinne asumaan.

        Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa. Samoin käy tämän pahan sukupolven."

        Siellä he uskovat olevansa taivaskelpoisia, vaikka elävät synnin orjuudessa. Sillä niinhän heidän pyhä Paavalinsakin joutui elämään.

        Vaikka todellisuudessa ovat tällaisia:

        "Totisesti, totisesti: se, joka ei mene lammastarhaan portista vaan kiipeää sinne muualta, on varas ja rosvo."

        Näiden ei tarvitse edes kiivetä, kun jokaiselle on valmiina aidassa oma armoreikä, josta luikerrellaan sisään niin kuin käärmeet konsanaan, ja lauletaan:

        "Minä vaivainen oon mato matkamies maan..."


      • Siis mitä?
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Se on Totuuden Henki, joka kaltaistesi mielestä vääntää Paavalin opetuksia kieroon.

        Luetaan nuo jakeet ja vielä seuraavakin, jota henkesi ei sallinut minulle ilmoittaa:


        "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

        Ei kai asia niin ole, kuin jotkut herjaajat väittävät meidän sanovan: "Tehdään vain pahaa, niin saadaan aikaan hyvää!" He kyllä saavat ansaitsemansa rangaistuksen.

        Miten siis on? Olemmeko me muita parempia? Emme lainkaan. Olen jo esittänyt sen syytöksen, että kaikki, niin juutalaiset kuin kreikkalaisetkin, ovat synnin vallassa."

        Tässäkin on se kaikkien kaltaistesi synnin orjuuteen jääneiden ilosanoma, jolla Saa-tana kokoaa omaan lammastarhaansa kaikki nämä:

        "Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

        Tuossa lammastarhassa ei ole ahdasta porttia, vaan ristin muotoisilla tolpeilla ja ristiinnaulitun kuvilla verhoiltu aita, jonka piikkilangassa virtaa Veren voima.

        Aita on täynnä armoreikiä, joista jokainen löytää oman uskonhalujensa mukaisen reiän, ja sisään päästyään heidät ihmisopeilla puhdistetaan totuudesta vapaiksi, niin että saastainen henki saa jokaisen sydämestä ikioman päivystyshuoneensa.

        Tämän Jeesuksen ilmoituksen mukaisesti:

        "Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä.

        Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.' Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä, silloin se hakee seitsemän vielä pahempaa henkeä, ja ne tulevat sisään ja asettuvat sinne asumaan.

        Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa. Samoin käy tämän pahan sukupolven."

        Siellä he uskovat olevansa taivaskelpoisia, vaikka elävät synnin orjuudessa. Sillä niinhän heidän pyhä Paavalinsakin joutui elämään.

        Vaikka todellisuudessa ovat tällaisia:

        "Totisesti, totisesti: se, joka ei mene lammastarhaan portista vaan kiipeää sinne muualta, on varas ja rosvo."

        Näiden ei tarvitse edes kiivetä, kun jokaiselle on valmiina aidassa oma armoreikä, josta luikerrellaan sisään niin kuin käärmeet konsanaan, ja lauletaan:

        "Minä vaivainen oon mato matkamies maan..."

        Siis mitä?


      • Sinä väännät.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Se on Totuuden Henki, joka kaltaistesi mielestä vääntää Paavalin opetuksia kieroon.

        Luetaan nuo jakeet ja vielä seuraavakin, jota henkesi ei sallinut minulle ilmoittaa:


        "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

        Ei kai asia niin ole, kuin jotkut herjaajat väittävät meidän sanovan: "Tehdään vain pahaa, niin saadaan aikaan hyvää!" He kyllä saavat ansaitsemansa rangaistuksen.

        Miten siis on? Olemmeko me muita parempia? Emme lainkaan. Olen jo esittänyt sen syytöksen, että kaikki, niin juutalaiset kuin kreikkalaisetkin, ovat synnin vallassa."

        Tässäkin on se kaikkien kaltaistesi synnin orjuuteen jääneiden ilosanoma, jolla Saa-tana kokoaa omaan lammastarhaansa kaikki nämä:

        "Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

        Tuossa lammastarhassa ei ole ahdasta porttia, vaan ristin muotoisilla tolpeilla ja ristiinnaulitun kuvilla verhoiltu aita, jonka piikkilangassa virtaa Veren voima.

        Aita on täynnä armoreikiä, joista jokainen löytää oman uskonhalujensa mukaisen reiän, ja sisään päästyään heidät ihmisopeilla puhdistetaan totuudesta vapaiksi, niin että saastainen henki saa jokaisen sydämestä ikioman päivystyshuoneensa.

        Tämän Jeesuksen ilmoituksen mukaisesti:

        "Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä.

        Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.' Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä, silloin se hakee seitsemän vielä pahempaa henkeä, ja ne tulevat sisään ja asettuvat sinne asumaan.

        Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa. Samoin käy tämän pahan sukupolven."

        Siellä he uskovat olevansa taivaskelpoisia, vaikka elävät synnin orjuudessa. Sillä niinhän heidän pyhä Paavalinsakin joutui elämään.

        Vaikka todellisuudessa ovat tällaisia:

        "Totisesti, totisesti: se, joka ei mene lammastarhaan portista vaan kiipeää sinne muualta, on varas ja rosvo."

        Näiden ei tarvitse edes kiivetä, kun jokaiselle on valmiina aidassa oma armoreikä, josta luikerrellaan sisään niin kuin käärmeet konsanaan, ja lauletaan:

        "Minä vaivainen oon mato matkamies maan..."

        Totuuden Henki ei väännä Paavalin kirjoituksia kieroon, vaan sinä väännät.


    • Kokoontumisesta viel

      Sunilaisten kokoontumistapahtumassa Teuvo siis ihan yksikseen istuutuu tietokoneen äärelle missä sunilaiskokoontuminen aina tapahtuu ja palvelus alkaa tapahtuu yleensä seuraavaa;

      Kaikkein ensimmäiseksi sunilainen käy lukemassa semperin hänestä laatiman ansiolistan mikä käsittää sunilaisista käytetyt lukemattomat nimitykset raamattufoorumilla. Ansiolistan lukemisen seurauksena teuvo saa oikean vireystilan eli tarpeeksi negatiivisen ja raivokkaan tunnelman, joka auttaa sanoman ulostuomiseen ja saa sormet liikkumaan näppäimistöllä kuin automaattikirjoituksella. Itse kirjoitus käynnistyy heti kun otsasuoni alkaa sykkimään tarpeeksi ja rystyset muuttuvat valkoisiksi nyrkkiin puristumisen seurauksena.

      Sanoma tarpeellisten kirosanojen höystämänä päättyy hiiren klikkaukseen ja saa välittömästi aikaan syvän tyydyttyneisyyden tunteen ja tarpeeksi usein toistettuna yhden palvelusvuoron jälkeen voi sunilainen taas käydä päivän muihin askareisiin kyeten olemaan leppoisa, ystävällinen pikku papparainen odotellessa Kahvi-Kaisaa kylään ja menemistä läheiselle avantouintirannalle.

      • Yksi sinulta puuttuu, ja sen mukana kaikki:

        Rohkeus tulla minua tapaamaan.

        Sillä Saa-tanan henki on valheen lisäksi myöskin pelkuruuden henki.


    • Ovatko kaikki sinun seurakuntalaisesi uudelleen kastettuja?

      Ja onko teidän keskinäinen rakkaus lähtöisin Saa-tanan Paavalille sanelemasta rakkaudesta? Johon ei kuulu rakkaus totuuteen:




      Tämä onkin varsinainen "kruunun jalokivi" suuressa eksytyksessä, koska tässä pilkataan Jeesuksen Kristuksen todellista olemusta:

      Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani."

      Ja näin julisi Saa-tana rakkauttaan Paavalille:

      "Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi rakkaus, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali.

      Vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulta puuttuisi rakkaus, en olisi mitään.

      Vaikka jakaisin kaiken omaisuuteni nälkää näkeville ja vaikka antaisin polttaa itseni tulessa mutta minulta puuttuisi rakkaus, en sillä mitään voittaisi.

      Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Rakkaus ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa.

      Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.

      Rakkaus ei koskaan katoa. Mutta profetoiminen vaikenee, kielillä puhuminen lakkaa, tieto käy turhaksi.

      Tietämisemme on näet vajavaista ja profetoimisemme on vajavaista, mutta kun täydellinen tulee, vajavainen katoaa.

      Kun olin lapsi, minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli ja lapsen ajatukset. Nyt, kun olen mies, olen jättänyt sen mikä kuuluu lapsuuteen.

      Nyt katselemme vielä kuin kuvastimesta, kuin arvoitusta, mutta silloin näemme kasvoista kasvoihin. Nyt tietoni on vielä vajavaista, mutta kerran se on täydellistä, niin kuin Jumala minut täydellisesti tuntee.

      Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus."

      • TMarko

        Rakkaus totuuteen on sitä että uskoo totuuden. Ja mikä on totuus? Se että, joka sanoo rakastavansa Jumalaa mutta ei rakasta veljeään on valehtelija. Sekin on myös valhe, että väität minun vihaavan sinua. Se on iso valhe. Totuus on nimittäin se että minä olen ollut erittäin kärsivällinen ja pitkämielinen sinua kohtaan. Taivaallinen Isäni on kärsivällisyydessä minun idolini. Hän on ollut minua kohtaan erittäin pitkämielinen suuressa rakkaudessaan. Siksi minä tiedän mitä on kärsivällisyys. Ja Paavali tiesi myös mitä se on kirjoittaessaan Agape rakkaudesta. Se opetus on suoraan Pyhän Hengen inspiroimaa ja opettamaa. Juuri noin rakkaus toimii kuin Paavali opettaa.

        Niin kuin aiemmin sanoinkin, että minä olen nähnyt että sinä olet eksynyt pois rakkaudesta. Ja mikä pahempaa sinä sanot niistä jotka pysyvät rakkaudessa että he rakastaisivat jollakin saatanan rakkaudella toisiansa. Tuo on täysi valhe. Itse Jumala opettaa tämän Agape rakkauden oman Pyhän Henkensä kautta jokaiselle lapsellensa. Ja tämän vuoksi minulla on veljiä ja sisaria. "Veljellisestä rakkaudesta ei ole tarvis teille kirjoittaa; sillä itse te olette Jumalalta oppineet rakastamaan toisianne"

        Tämä on näköjään se suuri juopa minun ja sinun välillä. Sinä olet luopunut ensi rakkaudesta. Minä kuitenkin uskon että sinulla on mahdollisuus parannukseen tässä asiassa kun sanoudut ensin irti noista valheellisista uskomuksista, että Agape rakkaus oli saatanan Paavalille opettamaa. Sitä se ei ole. Se tuo sen todellisen yhteyden meidänkin välille.

        "Pukeutukaa rakkauteen, mikä on täydellisyyden side. "


      • .,kjiuytr543
        TMarko kirjoitti:

        Rakkaus totuuteen on sitä että uskoo totuuden. Ja mikä on totuus? Se että, joka sanoo rakastavansa Jumalaa mutta ei rakasta veljeään on valehtelija. Sekin on myös valhe, että väität minun vihaavan sinua. Se on iso valhe. Totuus on nimittäin se että minä olen ollut erittäin kärsivällinen ja pitkämielinen sinua kohtaan. Taivaallinen Isäni on kärsivällisyydessä minun idolini. Hän on ollut minua kohtaan erittäin pitkämielinen suuressa rakkaudessaan. Siksi minä tiedän mitä on kärsivällisyys. Ja Paavali tiesi myös mitä se on kirjoittaessaan Agape rakkaudesta. Se opetus on suoraan Pyhän Hengen inspiroimaa ja opettamaa. Juuri noin rakkaus toimii kuin Paavali opettaa.

        Niin kuin aiemmin sanoinkin, että minä olen nähnyt että sinä olet eksynyt pois rakkaudesta. Ja mikä pahempaa sinä sanot niistä jotka pysyvät rakkaudessa että he rakastaisivat jollakin saatanan rakkaudella toisiansa. Tuo on täysi valhe. Itse Jumala opettaa tämän Agape rakkauden oman Pyhän Henkensä kautta jokaiselle lapsellensa. Ja tämän vuoksi minulla on veljiä ja sisaria. "Veljellisestä rakkaudesta ei ole tarvis teille kirjoittaa; sillä itse te olette Jumalalta oppineet rakastamaan toisianne"

        Tämä on näköjään se suuri juopa minun ja sinun välillä. Sinä olet luopunut ensi rakkaudesta. Minä kuitenkin uskon että sinulla on mahdollisuus parannukseen tässä asiassa kun sanoudut ensin irti noista valheellisista uskomuksista, että Agape rakkaus oli saatanan Paavalille opettamaa. Sitä se ei ole. Se tuo sen todellisen yhteyden meidänkin välille.

        "Pukeutukaa rakkauteen, mikä on täydellisyyden side. "

        Paavalista tietoa sitä jumaloiville...

        Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon seurakuntien perustaja vaikka niin uskotaan/väitetään.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
        "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."

        Paavali osoitti myös teoillaan ettei ole Jeesuksen oppien seuraaja vaan Jeesuksen vihaaja joka mm. tapatti perustamalleen kristinuskolle ensimmäisen marttyyrin joka oli leskiä ja köyhiä auttava Jumalallisuuden sielullisuuden omaava mies:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

        Paavali, toisin kuin häntä rakastavat uskovaiset, tunnusti herrakseen saatanan josta Paavali halusi erota mutta ei koskaan päässyt eroon vaan kuoli perustamansa rikollisen kristinuskon herran ja sen enkeleiden orjana:
        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
        HUOM! Raamatun mukaan Paavali ei eroa saatanasta saanut.

        Meidän tulee Paavalista kirjoitellen muistaa myös se, ettei Paavali ollut Jeesuksen opetuslapsi vaan itse itsensä sellaiseksi nimittänyt eksyttäjä joka vainosi ja tapatti Jeesuksen seuraajia:
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

        omavarkausuudenne on saatanasta!
        Paavali ei saatanasta eroa saanut!
        Saatteko te?


      • .,kjiuytr543 kirjoitti:

        Paavalista tietoa sitä jumaloiville...

        Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon seurakuntien perustaja vaikka niin uskotaan/väitetään.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
        "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."

        Paavali osoitti myös teoillaan ettei ole Jeesuksen oppien seuraaja vaan Jeesuksen vihaaja joka mm. tapatti perustamalleen kristinuskolle ensimmäisen marttyyrin joka oli leskiä ja köyhiä auttava Jumalallisuuden sielullisuuden omaava mies:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

        Paavali, toisin kuin häntä rakastavat uskovaiset, tunnusti herrakseen saatanan josta Paavali halusi erota mutta ei koskaan päässyt eroon vaan kuoli perustamansa rikollisen kristinuskon herran ja sen enkeleiden orjana:
        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
        HUOM! Raamatun mukaan Paavali ei eroa saatanasta saanut.

        Meidän tulee Paavalista kirjoitellen muistaa myös se, ettei Paavali ollut Jeesuksen opetuslapsi vaan itse itsensä sellaiseksi nimittänyt eksyttäjä joka vainosi ja tapatti Jeesuksen seuraajia:
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

        omavarkausuudenne on saatanasta!
        Paavali ei saatanasta eroa saanut!
        Saatteko te?

        Enkö ole riittävästi Pyhän Hengen opettamaa tietoa Paavalista tänne saattanut, kun linkitätä tänne sellaista ,mitä ei Pyhä Henki ole sinulle ilmoittanut?

        Miksi turvaudut ihmisiin?


        "Näin sanoo Herra: - Kirottu on se mies (ja nainenkin), joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies (ja nainenkin), jonka sydän luopuu Herrasta.

        Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu."


    • Minä en tarvitse yhtä ainoaa sinun saatanallista ilosanomaasi.

      Mutta sitä todistusta sinulta odototan, että kerrot avoimesti minkälainen hetki se oli sinun elämässäsi, jolloin luulit saaneesi Pyhän Hengen?

      Kysyin sinulta myös kasteestasi, mutta et ole vastannut.

      Rakkaus vailla totuutta, on Saa-tanan rakkautta.

      • TMarko

        "Minä en tarvitse yhtä ainoaa sinun saatanallista ilosanomaasi."

        Silloin on varmaan parempi etten vastaa noihin kysymyksiisi jotka liittyvät Pyhän Hengen saamiseeni. Tämä siis sinun itsesi parhaaksi, ettet sano taas jotakin sopimatonta Jumalan ja Jeesuksen Kristuksen omasta. Sillä se mikä sattuu Herran omaan sattuu myös Herraan itseensä.


      • TMarko kirjoitti:

        "Minä en tarvitse yhtä ainoaa sinun saatanallista ilosanomaasi."

        Silloin on varmaan parempi etten vastaa noihin kysymyksiisi jotka liittyvät Pyhän Hengen saamiseeni. Tämä siis sinun itsesi parhaaksi, ettet sano taas jotakin sopimatonta Jumalan ja Jeesuksen Kristuksen omasta. Sillä se mikä sattuu Herran omaan sattuu myös Herraan itseensä.

        Tässäpä tulikin todistuksesi Saa-tanalta saamastasi tehtävästä:

        "Minä en tarvitse yhtä ainoaa sinun saatanallista ilosanomaasi."

        Silloin on varmaan parempi etten vastaa noihin kysymyksiisi jotka liittyvät Pyhän Hengen saamiseeni."


    • jhgfd

      Tällaisiksi koulutettuja ovat uskontunnustuksen antaneet:
      Tämä linkin ylä osassa on "" ja kun klikkailet eteen päin > niin löydät kaikki mainitsemani tiedot ja muutakin sopaskaa jota ei saatanallisuuden rippikouluissa opeteta:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html

      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
      'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

      Ja kun tuollaisesta koulutetaan pappi, joka herra jumalalle ja sen opeille lupaa uskollisuuttaa näin syntyy ammattilainen eksyttäjä:
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
      Pappislupaus
      Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
      "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

      Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden sopaskaa!
      Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

      Lupauksen lopussa; Jumalaa pilkaten kerjää Jumalalta apua saatanan jumaloimiseen paavalilais-luterilaisuuden herran ja herra jumalien palvelemiseen!

      JEESUKSEN evankeliumia Markuksen mukaan:
      12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
      12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
      12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."

      Noilla eväillä, rikollisen kristinuskon saatanaa jumalanaan palvelevat eivät voi oppejaan muuten puolustaa kuin ihmisiä haukkumalla ja uskomalla herra jumaliinsa ymmärtämättömiksi aivopestynä pikku piruina.

      • ,mhgfdr

        jk.

        uskontunnustuksen kaltaisista koulutetaan lapsillenne kouluttajia jotka pappislupauksessaan lupaavat opettaa Luder/Lutheri (evl.) oppia. Siis virassaankaan eivät saa saarnata Jeesuksen evankeliumia (joka valitettavasti on raamatussa osittain väärennettynä) vaan heidän pappina tulee palvella herra epäjumalaa jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
        herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        Historia todistaa rikollisuutta...
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        Ja "tämän ajan rikollisuus" jotka tulee todistamaan rikollisuutta:
        http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042615499590_uu.shtml
        YLLÄ LIITTYVÄÄN LAINATTUA TEKSTIÄ:
        "Kyseessä on vl-poliisi Juhani Tokola Kokkolasta.
        ***(KP)
        Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksen järjestysosaston päällikön virkaan on 1.2. 2002 lukien nimitetty komisario Jaakko Juhani Tokola, 56. Hän on vuodesta 1997 lähtien tähän asti työskennellyt Kaustisen kihlakunnan komisariona. Sitä ennen hän työskenteli pitkään Kokkolan poliisilaitoksen komisariona.*** "

        Rikkomalla yhtäkään Suomen Perustuslain 1§ > 10§ ei ole LAILLISESTI oikeudettu toimimaan uskovapauden 11§ tuella vaan on laiton ja usein selvää rikollisuutta.
        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing

        herra jumala varmaan on armollinen rikollisuuden uskovaisilleen!


      • ,mhgfdr kirjoitti:

        jk.

        uskontunnustuksen kaltaisista koulutetaan lapsillenne kouluttajia jotka pappislupauksessaan lupaavat opettaa Luder/Lutheri (evl.) oppia. Siis virassaankaan eivät saa saarnata Jeesuksen evankeliumia (joka valitettavasti on raamatussa osittain väärennettynä) vaan heidän pappina tulee palvella herra epäjumalaa jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
        herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        Historia todistaa rikollisuutta...
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        Ja "tämän ajan rikollisuus" jotka tulee todistamaan rikollisuutta:
        http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042615499590_uu.shtml
        YLLÄ LIITTYVÄÄN LAINATTUA TEKSTIÄ:
        "Kyseessä on vl-poliisi Juhani Tokola Kokkolasta.
        ***(KP)
        Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksen järjestysosaston päällikön virkaan on 1.2. 2002 lukien nimitetty komisario Jaakko Juhani Tokola, 56. Hän on vuodesta 1997 lähtien tähän asti työskennellyt Kaustisen kihlakunnan komisariona. Sitä ennen hän työskenteli pitkään Kokkolan poliisilaitoksen komisariona.*** "

        Rikkomalla yhtäkään Suomen Perustuslain 1§ > 10§ ei ole LAILLISESTI oikeudettu toimimaan uskovapauden 11§ tuella vaan on laiton ja usein selvää rikollisuutta.
        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing

        herra jumala varmaan on armollinen rikollisuuden uskovaisilleen!

        Minä kyllä hyvin tarkoin tiedän luterilaisen uskonkin alkuperän, joten sinun on sen valheista minulle turha viestittää.

        Täältä voit lukea erokirjeeni:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/2439902


      • Näin on
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Minä kyllä hyvin tarkoin tiedän luterilaisen uskonkin alkuperän, joten sinun on sen valheista minulle turha viestittää.

        Täältä voit lukea erokirjeeni:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/2439902

        Reijo on kuitenkin pappi ja tietää nämäkin asiat paremmin kuin sinä


      • Näin on kirjoitti:

        Reijo on kuitenkin pappi ja tietää nämäkin asiat paremmin kuin sinä

        Nauti sinä kaikessa rauhassa Reijosi rakkaudesta, vaikka Jumala ei hänelle puhukaan:

        "Kuinka Jumala voi muka sinulle puhua, kun ei se puhu meidän Reijollekaan, joka sentään on pappi?

        Siinä hänen vaimonsa todistus miehestään.


      • ,kjuy6
        Näin on kirjoitti:

        Reijo on kuitenkin pappi ja tietää nämäkin asiat paremmin kuin sinä

        Tietää MITÄ TIETÄÄ!!!
        Ensin koulutetaan tyhmäksi ja sitten vasta papiksi ettei ymmärtäisi ketä palvelee ja oppisi opettamaan pikku piruja niin etteivät hekään ymmärtäisi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        ja jos/kun tuollaisesta koulutetaan pappi, joka herra jumalalle ja sen opeille lupaa uskollisuuttaa näin syntyy ammattilainen eksyttäjä:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden sopaskaa!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

        Lupauksen lopussa; Jumalaa pilkaten kerjää Jumalalta apua saatanan jumaloimiseen paavalilais-luterilaisuuden herran ja herra jumalien palvelemiseen!

        JEESUKSEN evankeliumia Markuksen mukaan:
        12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
        12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."


      • ,kjuy6 kirjoitti:

        Tietää MITÄ TIETÄÄ!!!
        Ensin koulutetaan tyhmäksi ja sitten vasta papiksi ettei ymmärtäisi ketä palvelee ja oppisi opettamaan pikku piruja niin etteivät hekään ymmärtäisi:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        ja jos/kun tuollaisesta koulutetaan pappi, joka herra jumalalle ja sen opeille lupaa uskollisuuttaa näin syntyy ammattilainen eksyttäjä:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden sopaskaa!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

        Lupauksen lopussa; Jumalaa pilkaten kerjää Jumalalta apua saatanan jumaloimiseen paavalilais-luterilaisuuden herran ja herra jumalien palvelemiseen!

        JEESUKSEN evankeliumia Markuksen mukaan:
        12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
        12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."

        Tämän totuuden sai tietoonsa Martti Luther:

        "Teologiset tiedekunnat ovat Saa-tanan pääsynagogia."

        Tämän totuuden sanoi Totuuden Henki Teuvo Martti Sunille:

        "Ihmiskunnan tietämättyömyyden huipulla seisovat teologian tohtorit."


      • Nimierkkii
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tämän totuuden sai tietoonsa Martti Luther:

        "Teologiset tiedekunnat ovat Saa-tanan pääsynagogia."

        Tämän totuuden sanoi Totuuden Henki Teuvo Martti Sunille:

        "Ihmiskunnan tietämättyömyyden huipulla seisovat teologian tohtorit."

        Toivottavasti Herra avaisi sydämmesi edes hetkeksi ja saisit katua syntejäsi ennen kuin on liian myöhäistä. Jumalan rakkautta Jeesuksessa Kristuksessa Teuvo. Rukoilen puolestasi ja heidän puolesta jotka olet mahdollisesti vienyt pois Jeesuksen Kristuksen armosta ja Jumalan rakkaudesta. Tuomitkoon sinut Herra joka on iankaikkinen vanhurskas tuomari. Etsikää Herraa totuudessa ja rakkaudessa !

        19 Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,21 kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.22 Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.23 Sellaista vastaan ei ole laki.24 Ja ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen.25 Jos me Hengessä elämme, niin myös Hengessä vaeltakaamme.26 Älkäämme olko turhan kunnian pyytäjiä, niin että toisiamme ärsyttelemme, toisiamme kadehdimme.


      • on taas aika kokoont
        Nimierkkii kirjoitti:

        Toivottavasti Herra avaisi sydämmesi edes hetkeksi ja saisit katua syntejäsi ennen kuin on liian myöhäistä. Jumalan rakkautta Jeesuksessa Kristuksessa Teuvo. Rukoilen puolestasi ja heidän puolesta jotka olet mahdollisesti vienyt pois Jeesuksen Kristuksen armosta ja Jumalan rakkaudesta. Tuomitkoon sinut Herra joka on iankaikkinen vanhurskas tuomari. Etsikää Herraa totuudessa ja rakkaudessa !

        19 Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,21 kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.22 Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.23 Sellaista vastaan ei ole laki.24 Ja ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen.25 Jos me Hengessä elämme, niin myös Hengessä vaeltakaamme.26 Älkäämme olko turhan kunnian pyytäjiä, niin että toisiamme ärsyttelemme, toisiamme kadehdimme.

        tuumailee sunilainen teuvo. tietokoneen näyttö vilkuttelee jo kutsuvasti, on aivan pakko pian päästä tyydyttymään mieltä vaivaasta katkuruuden tunteesta mikä jälleen kerran nousee syviin ajatuksiinsa vaipuneesta miehestä. Muistoista on pulahtanut taas pintaan se katkera asia, että isä jätti äidin ja isättömänä joutui lapsi varttumaan tässä kylmässä ja kovassa maailmassa yksinhuoltajaäidin kasvatuksessa. Olisihan sitä miehen mallia tarvittu pojan varttumisen aikana, kaveritkin saattoivat ivata arasta asiasta ja varsinkin suhde Jumalaan tuntui koko ajan siltä että olen hylätty niinkuin maallinen isäkin minut hylkäsi. tätä piinaavaa muistoa ei 48 vuoden iässä koettu suniportin läpäisykään tunnu kokonaan poistavan. mutta ei hätää, on onneksi vielä yksi keino nimittäin sunilaisten kokoontuminen palvelukseen.

        niinpä jälleen jo monettako kertaa lienee on sunilaisten kokoontuminen palvelukseen tietokoneen äärelle tosiasia. Teuvo kokoontuu taas ihan yksikseen kun ei muita sunilaisia kertakaikkiaan ole maailmassa. Jo alkaa vimmattu kirjoittaminen ikäänkuin automaattikirjoitus rullaamaan, muistojen katkerat ajatukset on siihen vireystilaan miehen saattaneet. Nyt on aivan pakko saada mitätöidä raamattufoorumilla kirjoittavien kristittyjen usko, saatanoiden ja perkeleitten saattelemana. Vain se uskonnollinen akti voi mielen tyynnyttää ja tuottaa edes jonkinlaisen mielenrauhan. Nyt vihdoin sormi painaa hiiren oikeanpuolesta painiketta ja klikkaus lähettää sanoman raamattufoorumille, alkaa helpottamaan heti, hyvä.

        Pikku papparainen sulkee tietokoneen ja käpyttelee myhäillen aavistuksenomainen hymynkare suupielessä ritvan viereen nukkumaan....kkkkrrrrooooohhhh...zzzzzz...


      • zxdfghuio
        Nimierkkii kirjoitti:

        Toivottavasti Herra avaisi sydämmesi edes hetkeksi ja saisit katua syntejäsi ennen kuin on liian myöhäistä. Jumalan rakkautta Jeesuksessa Kristuksessa Teuvo. Rukoilen puolestasi ja heidän puolesta jotka olet mahdollisesti vienyt pois Jeesuksen Kristuksen armosta ja Jumalan rakkaudesta. Tuomitkoon sinut Herra joka on iankaikkinen vanhurskas tuomari. Etsikää Herraa totuudessa ja rakkaudessa !

        19 Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,21 kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.22 Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.23 Sellaista vastaan ei ole laki.24 Ja ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen.25 Jos me Hengessä elämme, niin myös Hengessä vaeltakaamme.26 Älkäämme olko turhan kunnian pyytäjiä, niin että toisiamme ärsyttelemme, toisiamme kadehdimme.

        herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
        herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herra jumalan käsky uskovasilleen:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        herra jumalan käskyn seurauksista esimerkkejä:
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042615499590_uu.shtml
        YLLÄ LIITTYVÄÄN LAINATTUA TEKSTIÄ:
        "Kyseessä on vl-poliisi Juhani Tokola Kokkolasta.
        ***(KP)
        Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksen järjestysosaston päällikön virkaan on 1.2. 2002 lukien nimitetty komisario Jaakko Juhani Tokola, 56. Hän on vuodesta 1997 lähtien tähän asti työskennellyt Kaustisen kihlakunnan komisariona. Sitä ennen hän työskenteli pitkään Kokkolan poliisilaitoksen komisariona.*** "

        Rikkomalla yhtäkään Suomen Perustuslain 1§ > 10§ ei ole LAILLISESTI oikeudettu toimimaan uskovapauden 11§ tuella vaan on laiton ja usein selvää rikollisuutta.
        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing

        Jeesuksen Nimeen valehdellen;
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
        "teuta
        21.6.2011 18:31
        KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
        KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
        AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .Mat. 5:43-48
        SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
        HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
        JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
        "Jeesus on tie
        1.7.2011 20:09
        Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
        Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
        Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
        Jumalalta!"

        Jeesus muistuttaa ymmärtämättömiä uskovaisiakin:
        Matt.25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • xcfghjklöp
        zxdfghuio kirjoitti:

        herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
        herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herra jumalan käsky uskovasilleen:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        herra jumalan käskyn seurauksista esimerkkejä:
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        http://freepathways.wordpress.com/maijan-tarina/
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042615499590_uu.shtml
        YLLÄ LIITTYVÄÄN LAINATTUA TEKSTIÄ:
        "Kyseessä on vl-poliisi Juhani Tokola Kokkolasta.
        ***(KP)
        Kokkolan kihlakunnan poliisilaitoksen järjestysosaston päällikön virkaan on 1.2. 2002 lukien nimitetty komisario Jaakko Juhani Tokola, 56. Hän on vuodesta 1997 lähtien tähän asti työskennellyt Kaustisen kihlakunnan komisariona. Sitä ennen hän työskenteli pitkään Kokkolan poliisilaitoksen komisariona.*** "

        Rikkomalla yhtäkään Suomen Perustuslain 1§ > 10§ ei ole LAILLISESTI oikeudettu toimimaan uskovapauden 11§ tuella vaan on laiton ja usein selvää rikollisuutta.
        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing

        Jeesuksen Nimeen valehdellen;
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9944923
        "teuta
        21.6.2011 18:31
        KIITOS VAAN TARJOUKSESTA , MUTTA SULTAHAN JO LOPPUI
        KOKONAAN TUO PAHNA TUSKA ., KUN TULI KESÄ JA KÄRPÄSET,
        AIVAN OIKEIN OLET KOPIONUT JP :N ASIAN .Mat. 5:43-48
        SE ON JOKAINEN PEFOFIILI SAA SYNTINSÄ ANTEEKSI , JOS
        HÄN KATUU TEKOAAN JA TAHTOO TEHDÄ PARANNUKSEN .
        JA ANOO ANTEEKSI /TEKEE RIPIN."

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
        "Jeesus on tie
        1.7.2011 20:09
        Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
        Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
        Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
        Jumalalta!"

        Jeesus muistuttaa ymmärtämättömiä uskovaisiakin:
        Matt.25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        jk

        OTA HUOMIOON....

        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        "Hänestä" ilmaisu tarkoittaa yhteistä herraanne, saatanaa:

        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        HUOM! Raamatun mukaan Paavali ei eroa saatanasta saanut joten olette yhteisenn herranne tunnustaneet ja uskontunnustuksen kaltaisuudenne on järkyttävää saatanallisuutta.

        Tämä linkin ylä osassa on "" ja kun klikkailet eteen päin > niin löydät kaikki mainitsemani tiedot ja muutakin sopaskaa jota ei saatanallisuuden rippikouluissa opeteta:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'


      • Vähennä valehtelua
        on taas aika kokoont kirjoitti:

        tuumailee sunilainen teuvo. tietokoneen näyttö vilkuttelee jo kutsuvasti, on aivan pakko pian päästä tyydyttymään mieltä vaivaasta katkuruuden tunteesta mikä jälleen kerran nousee syviin ajatuksiinsa vaipuneesta miehestä. Muistoista on pulahtanut taas pintaan se katkera asia, että isä jätti äidin ja isättömänä joutui lapsi varttumaan tässä kylmässä ja kovassa maailmassa yksinhuoltajaäidin kasvatuksessa. Olisihan sitä miehen mallia tarvittu pojan varttumisen aikana, kaveritkin saattoivat ivata arasta asiasta ja varsinkin suhde Jumalaan tuntui koko ajan siltä että olen hylätty niinkuin maallinen isäkin minut hylkäsi. tätä piinaavaa muistoa ei 48 vuoden iässä koettu suniportin läpäisykään tunnu kokonaan poistavan. mutta ei hätää, on onneksi vielä yksi keino nimittäin sunilaisten kokoontuminen palvelukseen.

        niinpä jälleen jo monettako kertaa lienee on sunilaisten kokoontuminen palvelukseen tietokoneen äärelle tosiasia. Teuvo kokoontuu taas ihan yksikseen kun ei muita sunilaisia kertakaikkiaan ole maailmassa. Jo alkaa vimmattu kirjoittaminen ikäänkuin automaattikirjoitus rullaamaan, muistojen katkerat ajatukset on siihen vireystilaan miehen saattaneet. Nyt on aivan pakko saada mitätöidä raamattufoorumilla kirjoittavien kristittyjen usko, saatanoiden ja perkeleitten saattelemana. Vain se uskonnollinen akti voi mielen tyynnyttää ja tuottaa edes jonkinlaisen mielenrauhan. Nyt vihdoin sormi painaa hiiren oikeanpuolesta painiketta ja klikkaus lähettää sanoman raamattufoorumille, alkaa helpottamaan heti, hyvä.

        Pikku papparainen sulkee tietokoneen ja käpyttelee myhäillen aavistuksenomainen hymynkare suupielessä ritvan viereen nukkumaan....kkkkrrrrooooohhhh...zzzzzz...

        # Nyt vihdoin sormi painaa hiiren oikeanpuolesta painiketta ja klikkaus lähettää sanoman raamattufoorumille,#

        Ei edes tuo pitänyt lorussasi paikkaansa, vaikka olitkin tekeleeseesi käyttänyt aikaa ja tarmoa.
        Pitää nimittäin painaa hiiren vasenta painiketta, lähettääkseen kommenttinsa.


      • Nimierkkii kirjoitti:

        Toivottavasti Herra avaisi sydämmesi edes hetkeksi ja saisit katua syntejäsi ennen kuin on liian myöhäistä. Jumalan rakkautta Jeesuksessa Kristuksessa Teuvo. Rukoilen puolestasi ja heidän puolesta jotka olet mahdollisesti vienyt pois Jeesuksen Kristuksen armosta ja Jumalan rakkaudesta. Tuomitkoon sinut Herra joka on iankaikkinen vanhurskas tuomari. Etsikää Herraa totuudessa ja rakkaudessa !

        19 Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot,21 kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa.22 Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.23 Sellaista vastaan ei ole laki.24 Ja ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omat, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen.25 Jos me Hengessä elämme, niin myös Hengessä vaeltakaamme.26 Älkäämme olko turhan kunnian pyytäjiä, niin että toisiamme ärsyttelemme, toisiamme kadehdimme.

        Olet oikeaoppinen tekopyhä rukoilija:

        "Kun rukoilette, älkää tehkö sitä tekopyhien tavoin. He asettuvat mielellään synagogiin ja kadunkulmiin rukoilemaan, jotta olisivat ihmisten näkyvissä. Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet."

        Tämä Raamattu palsta on näiden lopunajan tekopyhien mieleinen kadunkulma hankkia arvostusta kaikilta niiltä, "joiden nimi ei maailman luomisesta lähtien ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."


      • Raamattu on totta
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Olet oikeaoppinen tekopyhä rukoilija:

        "Kun rukoilette, älkää tehkö sitä tekopyhien tavoin. He asettuvat mielellään synagogiin ja kadunkulmiin rukoilemaan, jotta olisivat ihmisten näkyvissä. Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet."

        Tämä Raamattu palsta on näiden lopunajan tekopyhien mieleinen kadunkulma hankkia arvostusta kaikilta niiltä, "joiden nimi ei maailman luomisesta lähtien ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

        Kerroit Teuvo jossakin kirjoituksessasi, kun sinulta kysyttiin, oletko etukäteen käynyt taivaassa katsomassa, keiden nimet Karitsan verellä pelastettujen elämänkirjaan oli kirjoitettu, että

        "Kyllä Totuuden Henki maan päälläkin tietää, kenen nimi siellä kirjassa on"

        Kuinka se olisi mahdollista? Sillä sehän on sama kuin näkisi toisen ihmisen sydämeen. Ja kuitenkin: Raamattu sanoo, ettei toisen sydämeen voi nähdä kukaan muu kuin Jumala. Ihminen tarkastelee vain kuorta.

        Voitko tarkentaa ristiriitaista ja Raamatun vastaista lausuntoasi?

        Kiitos.


      • Nimierkkii
        Raamattu on totta kirjoitti:

        Kerroit Teuvo jossakin kirjoituksessasi, kun sinulta kysyttiin, oletko etukäteen käynyt taivaassa katsomassa, keiden nimet Karitsan verellä pelastettujen elämänkirjaan oli kirjoitettu, että

        "Kyllä Totuuden Henki maan päälläkin tietää, kenen nimi siellä kirjassa on"

        Kuinka se olisi mahdollista? Sillä sehän on sama kuin näkisi toisen ihmisen sydämeen. Ja kuitenkin: Raamattu sanoo, ettei toisen sydämeen voi nähdä kukaan muu kuin Jumala. Ihminen tarkastelee vain kuorta.

        Voitko tarkentaa ristiriitaista ja Raamatun vastaista lausuntoasi?

        Kiitos.

        Ehkä paras lopputulos tulisi siitä että pysytään pahasta erossa ja ollaan kommentoimatta Teivo Sunin kirjoituksia ja vastauksia.
        Me emme näe sitä pimeyttä mikä kenessäkin vallitsee.
        Valhe profeettoja on aina ollut ja tulee olemaan.
        Ei eksytä väittelemään ja loukkaamaan lähimmäisiämme enempää.
        Jumalan rakkautta Jeesuksessa Kristuksessa Teuvo Sunille !


      • Raamattu on totta
        Nimierkkii kirjoitti:

        Ehkä paras lopputulos tulisi siitä että pysytään pahasta erossa ja ollaan kommentoimatta Teivo Sunin kirjoituksia ja vastauksia.
        Me emme näe sitä pimeyttä mikä kenessäkin vallitsee.
        Valhe profeettoja on aina ollut ja tulee olemaan.
        Ei eksytä väittelemään ja loukkaamaan lähimmäisiämme enempää.
        Jumalan rakkautta Jeesuksessa Kristuksessa Teuvo Sunille !

        Niin, totta kai Totuuden Henki kaiken tietää. Eri asia on, antaako Totuuden Henki toisesta ihmisestä sellaista tietoa, että onko nimi Elämän kirjassa, yhden käyttöön, jos ilmeistä on, että tätä tietoa käytetään itsekkyydessä, lihallisesti toista murjoen. Jumalan Henki ja viisaus asuu nöyryydessä, ei itsekkyydessä. Eli uskoni mukaan Jumalan Henki ohjaa ihmistä ja antaa aina TARPEESEEN.

        Sanoohan Johannes näin: "Totuuden Henki JOHTAA teidät kaikkeen Jumalan totuuteen". Näin se, joka alkaakin ylpeillä, että tässä ei ketään lähimmäistä tarvita, en myöskään ketään aio palvella, töräyttelen vain totuutta todistukseksi mutta en pelastukseksi ja että tiedän kaikesta ja kaikista kaiken - on tullutkin sielunvihollisen eksyttämäksi, paisuneeksi ja ylpeäksi, jossa ei Jumalan Henki enää asu. Ei Jumala anna viisauttaan ja silmiltä salattua viisauttaan ihmisen itsekkääseen käyttöön.

        Jumalan Henki johtaa totuuteen, mutta mitä vauhtia ja missä tuo totuus tulee ilmi ja valmiiksi kunkin ihmisen elämässä, sitä ei voi toinen lähimmäinen lihalla toisesta mitata.

        Ja edelleenkin: vain Jumala näkee ihmisen sydämeen, ei toinen ihminen. Jumala näkee tuonelan syvyyksiin saakka. Ja eihän Raamattu voi raueta tyhjiin. Näin TeuvoSuni valehtelee väittäessään, että hän (=itsensä Totuuden Hengeksi ylentäneenä) tietäisi, kenen nimi on taivaassa Elämän kirjassa ja kenen ei, eli kuka on paadutettu.


      • Raamattu on totta kirjoitti:

        Kerroit Teuvo jossakin kirjoituksessasi, kun sinulta kysyttiin, oletko etukäteen käynyt taivaassa katsomassa, keiden nimet Karitsan verellä pelastettujen elämänkirjaan oli kirjoitettu, että

        "Kyllä Totuuden Henki maan päälläkin tietää, kenen nimi siellä kirjassa on"

        Kuinka se olisi mahdollista? Sillä sehän on sama kuin näkisi toisen ihmisen sydämeen. Ja kuitenkin: Raamattu sanoo, ettei toisen sydämeen voi nähdä kukaan muu kuin Jumala. Ihminen tarkastelee vain kuorta.

        Voitko tarkentaa ristiriitaista ja Raamatun vastaista lausuntoasi?

        Kiitos.

        Etkö sinä tätä tiedä, vaikka Jeesus on tämän näin selvästi sanonut:

        "Hedelmistä te heidät tunnette. Eihän orjantappuroista koota rypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita.

        Hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, huono puu kelvottomia hedelmiä.

        Ei hyvä puu voi tehdä kelvottomia eikä huono puu hyviä hedelmiä.

        Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, kaadetaan ja heitetään tuleen.

        Hedelmistä te siis tunnette heidät."

        "Mitä sydän on täynnä, sitä suu puhuu."

        Jos jokainen väärämielinen olisi hiljaa ja sulkisi suunsa, heidän vääryyden hedelmänsä pysyisivät piilossa.

        Mutta heti kun he alkavat tänne näppäillä uskonsa mukaisia saatanallisia säkeitään, heidän henkensä hedelmät paljastuvat.


      • Nimierkkii kirjoitti:

        Ehkä paras lopputulos tulisi siitä että pysytään pahasta erossa ja ollaan kommentoimatta Teivo Sunin kirjoituksia ja vastauksia.
        Me emme näe sitä pimeyttä mikä kenessäkin vallitsee.
        Valhe profeettoja on aina ollut ja tulee olemaan.
        Ei eksytä väittelemään ja loukkaamaan lähimmäisiämme enempää.
        Jumalan rakkautta Jeesuksessa Kristuksessa Teuvo Sunille !

        Tällainen on sinulle oikea profeetta:

        "Jos joku syöttäisi teille tuulta ja tyhjää ja sanoisi: "Saatte nähdä, tulee aika, jolloin teillä on virtanaan viiniä ja olutta", niin te ihastelisitte: "Tässäpä on oikea profeetta!"

        Tällainen on oikean profeetan tehtävä:


        "Henki nosti minut ilmaan ja vei minut temppelin itäportille, sille portille, joka antaa itään päin. Porttikäytävässä oli kaksikymmentäviisi miestä, ja minä näin heidän joukossaan Jaasanjan, Asurin pojan, ja Pelatjan, Benajan pojan, jotka olivat kansan johtomiehiä.

        Herra sanoi minulle: "Ihminen, tässä ovat ne kaupungin miehet, jotka punovat juonia ja antavat vääriä neuvoja.

        He sanovat: 'Miksi rakentaa, miksi varustaa? Me olemme turvassa kuin liha padassa.'

        Sen tähden ennusta heitä vastaan, ennusta, ihminen."


    • Näin

      Me teille julistamme että Jumala on valkeus ja ettei hänessä ole mitään pimeyttä.

      • Miksi kuitenkin vaellat pimeydessä, kuten pahantekijät: väärennetyllä nimellä:

        "Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi."


      • TMarko
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi kuitenkin vaellat pimeydessä, kuten pahantekijät: väärennetyllä nimellä:

        "Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi."

        Mitä jos palaisit aloittajan kysymykseen:

        "Onko heillä mitään paikkaa, missä he kokoontuvat ja jakavat uskoaan? "

        Teuvon vastaus siis oli: Raamattu palsta.
        Tämä Raamattu palsta on "heidän" uskonsuuntansa ainoa kokoontumispaikka.
        Teuvo näyttää olevan ainut joka uskaltaa "heistä" edustaa tätä uskonsuuntausta omalla nimellään. Muut ovat ilmeisesti vielä hieman epävarmoja tästä Teuvon tuomasta totuudesta, etteivät uskalla vielä omalla nimellään alkaa tukemaan opettajaansa. Teuvon totuuden mukaan hekin ovat siis vielä tekopyhiä ja pahan tekijöitä, jotka eivät uskalla tulla valoon pilkkaamaan ja herjaamaan omalla nimellään Paavalin evankeliumia saatanan armon ja rakkauden evankeliumiksi.

        On helppo ymmärtää miten ahtaan portin läpi täytyisikään Teuvoon uskovan mennä uskaltaakseen ryhtyä avoimesti Jeesukseen uskovien pilkkaajaksi ja kiroajaksi omalla nimellään ja varsinkin alkaa Jumalan Voimaa herjaamaan Paavalin rättisulkeisiksi. Uskovien herjaaminen vielä varmasti menee monilla läpi mutta evankeliumin herjaaminen jonka Paavali toi? Siihen ei kiitos Jumalalle näköjään monikaan pysty. Tämä portti jonka läpi yrität ihmisiä viedä on niin vastenmielinen ihmisille jotka ovat saaneet maistaa Jumalan hyvyyttä, että se varjelee heidät tuollaiselta eksytykseltä mitä tänne tuot. Jumala kutsuu omiansa siunaamaan ei herjaamaan. Pahan tekijöitä on oikein nuhdella ja rikkeestä riippuen tuomita ja rangaista, mutta sen voi tehdä herjaamattakin. Paha voitetaan HYVÄLLÄ. Herjaaminen voitetaan siunaamalla. Viha ja katkeruus voitetaan rakkauden ja ystävällisyyden osoittamisella vaikka henki lähtisi.

        Joko ymmärrät miksi sinun totuuteesi ei kukaan tervemielinen ihminen tahdo yhtyä?


      • TMarko kirjoitti:

        Mitä jos palaisit aloittajan kysymykseen:

        "Onko heillä mitään paikkaa, missä he kokoontuvat ja jakavat uskoaan? "

        Teuvon vastaus siis oli: Raamattu palsta.
        Tämä Raamattu palsta on "heidän" uskonsuuntansa ainoa kokoontumispaikka.
        Teuvo näyttää olevan ainut joka uskaltaa "heistä" edustaa tätä uskonsuuntausta omalla nimellään. Muut ovat ilmeisesti vielä hieman epävarmoja tästä Teuvon tuomasta totuudesta, etteivät uskalla vielä omalla nimellään alkaa tukemaan opettajaansa. Teuvon totuuden mukaan hekin ovat siis vielä tekopyhiä ja pahan tekijöitä, jotka eivät uskalla tulla valoon pilkkaamaan ja herjaamaan omalla nimellään Paavalin evankeliumia saatanan armon ja rakkauden evankeliumiksi.

        On helppo ymmärtää miten ahtaan portin läpi täytyisikään Teuvoon uskovan mennä uskaltaakseen ryhtyä avoimesti Jeesukseen uskovien pilkkaajaksi ja kiroajaksi omalla nimellään ja varsinkin alkaa Jumalan Voimaa herjaamaan Paavalin rättisulkeisiksi. Uskovien herjaaminen vielä varmasti menee monilla läpi mutta evankeliumin herjaaminen jonka Paavali toi? Siihen ei kiitos Jumalalle näköjään monikaan pysty. Tämä portti jonka läpi yrität ihmisiä viedä on niin vastenmielinen ihmisille jotka ovat saaneet maistaa Jumalan hyvyyttä, että se varjelee heidät tuollaiselta eksytykseltä mitä tänne tuot. Jumala kutsuu omiansa siunaamaan ei herjaamaan. Pahan tekijöitä on oikein nuhdella ja rikkeestä riippuen tuomita ja rangaista, mutta sen voi tehdä herjaamattakin. Paha voitetaan HYVÄLLÄ. Herjaaminen voitetaan siunaamalla. Viha ja katkeruus voitetaan rakkauden ja ystävällisyyden osoittamisella vaikka henki lähtisi.

        Joko ymmärrät miksi sinun totuuteesi ei kukaan tervemielinen ihminen tahdo yhtyä?

        Ei se ole minun vikani, että saan olla vain täällä Krsituksen totuuden julistajana:

        "Tämän valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistuksesksi, ja sitten tulee loppu."

        En usko, että olisin maailmassa yksi ainoa tämän tehtävän Jumalalta saanut.

        On hyvin todennäköistä, että hän myös muiden kansojen keskeltä kutsunut valittunsa tätä tehtävää julistamaan.

        Siunaatko sinä Jeesustakin, joka kaltasillesi tänäkin päivänä sanoo:

        "Te olette Saa-tanasta, hän on teidän isänne ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää."

        Tuokin tekstisi on täydellistä Saa-tanan synnin orjuudessä elävän ihmisen valheen ilosanomaa.

        Et ole vastannut kysymykseeni sinun kastehistoriasta, siksi kysyn nyt näin: Oletko kastettu helluntailaiseksi, kuten muutamat muutkin palstan suurimmat totuuden herjaajat: Huomioitsija ja Semper. Fidelis?


      • TMarko
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ei se ole minun vikani, että saan olla vain täällä Krsituksen totuuden julistajana:

        "Tämän valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistuksesksi, ja sitten tulee loppu."

        En usko, että olisin maailmassa yksi ainoa tämän tehtävän Jumalalta saanut.

        On hyvin todennäköistä, että hän myös muiden kansojen keskeltä kutsunut valittunsa tätä tehtävää julistamaan.

        Siunaatko sinä Jeesustakin, joka kaltasillesi tänäkin päivänä sanoo:

        "Te olette Saa-tanasta, hän on teidän isänne ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää."

        Tuokin tekstisi on täydellistä Saa-tanan synnin orjuudessä elävän ihmisen valheen ilosanomaa.

        Et ole vastannut kysymykseeni sinun kastehistoriasta, siksi kysyn nyt näin: Oletko kastettu helluntailaiseksi, kuten muutamat muutkin palstan suurimmat totuuden herjaajat: Huomioitsija ja Semper. Fidelis?

        Minut on kastanut mihinkään lahkoon kuulumaton uskon veljeni järvessä kesä aikaan Jeesuksen nimessä. Eikä minua siinä tilanteessa liitetty mihinkään lahkoon. Joten toistan edelleen tämän: en ole helluntalainen enkä Jehovan todistaja enkä minkään muunkaan -lainen. Minua ei pakottanut tuolle kasteelle mikään tai kukaan muu, kuin oma sisäinen haluni kuuliaisuuteen Jumalan tahdolle ja Hänen sanalleen. Oletko sinä ottanut tuon kuuliaisuuden askeleen? Vai kastettiinko sinut kenties LUTERILAISEKSI?


      • TMarko kirjoitti:

        Minut on kastanut mihinkään lahkoon kuulumaton uskon veljeni järvessä kesä aikaan Jeesuksen nimessä. Eikä minua siinä tilanteessa liitetty mihinkään lahkoon. Joten toistan edelleen tämän: en ole helluntalainen enkä Jehovan todistaja enkä minkään muunkaan -lainen. Minua ei pakottanut tuolle kasteelle mikään tai kukaan muu, kuin oma sisäinen haluni kuuliaisuuteen Jumalan tahdolle ja Hänen sanalleen. Oletko sinä ottanut tuon kuuliaisuuden askeleen? Vai kastettiinko sinut kenties LUTERILAISEKSI?

        Muutama vuosi tämän jälkeen Pyhä Henki paljasti, miksi hän esti minut menemästä lähellekään tuota paikkaa, jossa ihmisiä Saa-tanan kasteella kastetaan.

        Sillä Raamatussa on kaksi kastekäskyä:

        1. Kaikkivaltiaan Jumalan ja hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen kastekäsky:

        Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

        Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen

        ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

        2. Tämän maailman jumalan, Saa-tanan, ja hänen Antikristus poikansa kastekäsky:

        Hän sanoi heille: "Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille.

        Joka sen uskoo ja saa kasteen, on pelastuva. Joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

        Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit: Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä.

        He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."

        Tämän on joku alkuseurakunnan totuuden hylännyt ihminen onnistunut lisäämään Markuksen evankeliumin loppuun.

        Sillä alkuperäisen Markuksen evankeliumin 16. luku päättyy jakeeseen 8:

        "Ulos tultuaan naiset pakenivat haudalta järkytyksestä vapisten. He eivät kertoneet kenellekään mitään, sillä he pelkäsivät."

        Ei tosin ole mahdotonta sekään, että Paavali itse, tai joku hänen seuraajansa olisi onnistunut tämän Markuksen evankeliumin loppuun lisäämään.

        Sitä puoltavat myös Paavalin nuotiosta nostama käärme, kielillä puhuminen, pahojen henkien pois ajaminen ja hänen rättisulkeisensa.


      • TMarko kirjoitti:

        Minut on kastanut mihinkään lahkoon kuulumaton uskon veljeni järvessä kesä aikaan Jeesuksen nimessä. Eikä minua siinä tilanteessa liitetty mihinkään lahkoon. Joten toistan edelleen tämän: en ole helluntalainen enkä Jehovan todistaja enkä minkään muunkaan -lainen. Minua ei pakottanut tuolle kasteelle mikään tai kukaan muu, kuin oma sisäinen haluni kuuliaisuuteen Jumalan tahdolle ja Hänen sanalleen. Oletko sinä ottanut tuon kuuliaisuuden askeleen? Vai kastettiinko sinut kenties LUTERILAISEKSI?

        TeuvoSuni
        18.9.2014 22:02
        0
        Sulje
        Täällä rienasi totuutta samalla tavoin kuin sinäkin, muuan nuori mies: Laurentius nimimerkiltään.

        Hänetkin oli joku hurmahenkinen yksityisyrittäjä kastanut tuolla Raamattuun väärennetyllä ns. uskovien kasteella.

        Minut Pyhä Henki esti tuolle kasteelle menemisen näin ihmeellisellä tavalla:

        Kun elin 40 vuotta, 48 vuotiaaksi saakka Jumalan vihan alla, en ollut minkään uskon, enkä minkäänlaisen kasteen kannattaja. Kasteesta tiesin sen, että minut oli keväällä 1937 kastettu: "Isän Pojan ja Pyhän Hengen nimeen."

        Luterilaisen opin mukaan, kuten maassa tapana on ollut.

        Elämä muuttui täysin, kun Jumala vihan pitonsa päätteeksi näki hyväksi antaa Poikansa ilmestyä 11.8.1985, parantaa menneisyyden haavat, ja johdattaa Raamatun ääreen hänen totuuttaan tutkimaan.

        Ja totuus johdatti minut lopulta siihen paikkaan, missä Kristus omansa synnistä puhdistaa, ja puhdistettuun sydämeen iankaikkisuuden sinetiksi Pyhän Henkensä antaa, ja näin toteutui elämässäni tämä Jumalan ilmoitus:

        "Yksi on Herra, yksi Henki, yksi usko, yksi kaste."

        Kun Pyhä Henki sitten johdatti luterilaisen seurakunnan kaikkiin toimintoihin viideksi vuodeksi, näyttääkseen vain toteen sen, ettei tämäkään mikään Jumalan seurakunta ole, niin eräänä päivänä ajattelin mennä Raaheen katsomaan minkälaista uskoa se helluntailaisten usko oikein on. Istuin autoon, ja kun oli pihatieltä kääntymässä vasemmalle kohti Raahea, sanoi Pyhä Henki:

        "Sinut on jo kastettu!" Eikä autoni suostunut kääntymään vasemmalle kohti Raahea, vaan minun oli vastakkaista tiehaaraa hyväksi käyttäen käännyttävä oikean U-käännöksen kautta takaisin kotiin.

        Tuo auto oli muuten ranskalaisvalmisteinen, väriltään valkoinen ja rekisterinumero OPH-374, jonka ostin 7.1.1989 käytettynä, kun ensin pitkään mietin, otanko tämän vaiko kokonaan uuden, kunnes
        Pyhä Henki Saarnaajan sanoin hylkäsi uuden hankinnan:

        "Kun omaisuus karttuu, karttuvat sen syöjätkin. Mitä iloa siitä on omistajalleen, paitsi, että saa nähdä sen kuluvan."

        O = on
        P = paimenena
        H = Herra
        374 = virsi: "Mitä silloin multa puuttuu, kun Herra huolen kantaa?"

        Joten sen pituinen se.

        Ja ota huomioon, ettei tälläkään palstalla ole tähän päivään mennessä ilmestynyt ainuttakaan ihmistä, ei miestä eikä naista, joka tuon saatanallisen upotuskasteen jälkeen olisi vielä päässyt ahtaasta portista sisälle ja saanut Pyhän Hengen.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        TeuvoSuni
        18.9.2014 22:02
        0
        Sulje
        Täällä rienasi totuutta samalla tavoin kuin sinäkin, muuan nuori mies: Laurentius nimimerkiltään.

        Hänetkin oli joku hurmahenkinen yksityisyrittäjä kastanut tuolla Raamattuun väärennetyllä ns. uskovien kasteella.

        Minut Pyhä Henki esti tuolle kasteelle menemisen näin ihmeellisellä tavalla:

        Kun elin 40 vuotta, 48 vuotiaaksi saakka Jumalan vihan alla, en ollut minkään uskon, enkä minkäänlaisen kasteen kannattaja. Kasteesta tiesin sen, että minut oli keväällä 1937 kastettu: "Isän Pojan ja Pyhän Hengen nimeen."

        Luterilaisen opin mukaan, kuten maassa tapana on ollut.

        Elämä muuttui täysin, kun Jumala vihan pitonsa päätteeksi näki hyväksi antaa Poikansa ilmestyä 11.8.1985, parantaa menneisyyden haavat, ja johdattaa Raamatun ääreen hänen totuuttaan tutkimaan.

        Ja totuus johdatti minut lopulta siihen paikkaan, missä Kristus omansa synnistä puhdistaa, ja puhdistettuun sydämeen iankaikkisuuden sinetiksi Pyhän Henkensä antaa, ja näin toteutui elämässäni tämä Jumalan ilmoitus:

        "Yksi on Herra, yksi Henki, yksi usko, yksi kaste."

        Kun Pyhä Henki sitten johdatti luterilaisen seurakunnan kaikkiin toimintoihin viideksi vuodeksi, näyttääkseen vain toteen sen, ettei tämäkään mikään Jumalan seurakunta ole, niin eräänä päivänä ajattelin mennä Raaheen katsomaan minkälaista uskoa se helluntailaisten usko oikein on. Istuin autoon, ja kun oli pihatieltä kääntymässä vasemmalle kohti Raahea, sanoi Pyhä Henki:

        "Sinut on jo kastettu!" Eikä autoni suostunut kääntymään vasemmalle kohti Raahea, vaan minun oli vastakkaista tiehaaraa hyväksi käyttäen käännyttävä oikean U-käännöksen kautta takaisin kotiin.

        Tuo auto oli muuten ranskalaisvalmisteinen, väriltään valkoinen ja rekisterinumero OPH-374, jonka ostin 7.1.1989 käytettynä, kun ensin pitkään mietin, otanko tämän vaiko kokonaan uuden, kunnes
        Pyhä Henki Saarnaajan sanoin hylkäsi uuden hankinnan:

        "Kun omaisuus karttuu, karttuvat sen syöjätkin. Mitä iloa siitä on omistajalleen, paitsi, että saa nähdä sen kuluvan."

        O = on
        P = paimenena
        H = Herra
        374 = virsi: "Mitä silloin multa puuttuu, kun Herra huolen kantaa?"

        Joten sen pituinen se.

        Ja ota huomioon, ettei tälläkään palstalla ole tähän päivään mennessä ilmestynyt ainuttakaan ihmistä, ei miestä eikä naista, joka tuon saatanallisen upotuskasteen jälkeen olisi vielä päässyt ahtaasta portista sisälle ja saanut Pyhän Hengen.

        TMarkolta kysyn:

        Oletko nostellut paljain käsin kyykäärmeitä, juonut tappavaa myrkkyä, ja puhutko kielillä?


      • TMarko
        TeuvoSuni kirjoitti:

        TMarkolta kysyn:

        Oletko nostellut paljain käsin kyykäärmeitä, juonut tappavaa myrkkyä, ja puhutko kielillä?

        Eipä ole paljain käsin tarvinnut käärmeitä nostella. Skorpioneja Israelissa asuessani joskus löytyi huoneen lattialta, mutta ne eivät tainneet olla kovinkaan myrkyllisiä. Myrkyistä en tiedä kun väittäävät että nykyajan ihminen olisi kyllästetty jo jos minkälaisilla ympäristö myrkyillä.

        Hengellisessä mielessä välillä kyllä tulee joitakin viestejä lukiessa mieleen, että olihan taas aika myrkkyä koko viesti, mutta Jumala varjelee siltä myrkyltä uskon, toivon ja rakkauden kautta. Ei pääse myrkylliset kielet tappamaan uskon elämää kun elää lähellä Jeesusta Kristusta Jumalan yhteydessä ja pysyy Jumalan armossa ja totuudessa.

        En puhu kielillä. Paavali sanoo ettei kaikki puhu kielillä. Eikä kaikki profetoi. Kaikilla on omat lahjansa Jumalan armosta.

        Vieläkö olisi jotain kysyttävää?


      • ja tämä oli
        TeuvoSuni kirjoitti:

        TeuvoSuni
        18.9.2014 22:02
        0
        Sulje
        Täällä rienasi totuutta samalla tavoin kuin sinäkin, muuan nuori mies: Laurentius nimimerkiltään.

        Hänetkin oli joku hurmahenkinen yksityisyrittäjä kastanut tuolla Raamattuun väärennetyllä ns. uskovien kasteella.

        Minut Pyhä Henki esti tuolle kasteelle menemisen näin ihmeellisellä tavalla:

        Kun elin 40 vuotta, 48 vuotiaaksi saakka Jumalan vihan alla, en ollut minkään uskon, enkä minkäänlaisen kasteen kannattaja. Kasteesta tiesin sen, että minut oli keväällä 1937 kastettu: "Isän Pojan ja Pyhän Hengen nimeen."

        Luterilaisen opin mukaan, kuten maassa tapana on ollut.

        Elämä muuttui täysin, kun Jumala vihan pitonsa päätteeksi näki hyväksi antaa Poikansa ilmestyä 11.8.1985, parantaa menneisyyden haavat, ja johdattaa Raamatun ääreen hänen totuuttaan tutkimaan.

        Ja totuus johdatti minut lopulta siihen paikkaan, missä Kristus omansa synnistä puhdistaa, ja puhdistettuun sydämeen iankaikkisuuden sinetiksi Pyhän Henkensä antaa, ja näin toteutui elämässäni tämä Jumalan ilmoitus:

        "Yksi on Herra, yksi Henki, yksi usko, yksi kaste."

        Kun Pyhä Henki sitten johdatti luterilaisen seurakunnan kaikkiin toimintoihin viideksi vuodeksi, näyttääkseen vain toteen sen, ettei tämäkään mikään Jumalan seurakunta ole, niin eräänä päivänä ajattelin mennä Raaheen katsomaan minkälaista uskoa se helluntailaisten usko oikein on. Istuin autoon, ja kun oli pihatieltä kääntymässä vasemmalle kohti Raahea, sanoi Pyhä Henki:

        "Sinut on jo kastettu!" Eikä autoni suostunut kääntymään vasemmalle kohti Raahea, vaan minun oli vastakkaista tiehaaraa hyväksi käyttäen käännyttävä oikean U-käännöksen kautta takaisin kotiin.

        Tuo auto oli muuten ranskalaisvalmisteinen, väriltään valkoinen ja rekisterinumero OPH-374, jonka ostin 7.1.1989 käytettynä, kun ensin pitkään mietin, otanko tämän vaiko kokonaan uuden, kunnes
        Pyhä Henki Saarnaajan sanoin hylkäsi uuden hankinnan:

        "Kun omaisuus karttuu, karttuvat sen syöjätkin. Mitä iloa siitä on omistajalleen, paitsi, että saa nähdä sen kuluvan."

        O = on
        P = paimenena
        H = Herra
        374 = virsi: "Mitä silloin multa puuttuu, kun Herra huolen kantaa?"

        Joten sen pituinen se.

        Ja ota huomioon, ettei tälläkään palstalla ole tähän päivään mennessä ilmestynyt ainuttakaan ihmistä, ei miestä eikä naista, joka tuon saatanallisen upotuskasteen jälkeen olisi vielä päässyt ahtaasta portista sisälle ja saanut Pyhän Hengen.

        varmaan jo tuhannes postaus tästäkin viestistä, luuletko että joku vielä kehtaa lukea samoja tekstejäsi muuta kuin sen verran että näkee että sama juttu taas ...


      • TMarko kirjoitti:

        Eipä ole paljain käsin tarvinnut käärmeitä nostella. Skorpioneja Israelissa asuessani joskus löytyi huoneen lattialta, mutta ne eivät tainneet olla kovinkaan myrkyllisiä. Myrkyistä en tiedä kun väittäävät että nykyajan ihminen olisi kyllästetty jo jos minkälaisilla ympäristö myrkyillä.

        Hengellisessä mielessä välillä kyllä tulee joitakin viestejä lukiessa mieleen, että olihan taas aika myrkkyä koko viesti, mutta Jumala varjelee siltä myrkyltä uskon, toivon ja rakkauden kautta. Ei pääse myrkylliset kielet tappamaan uskon elämää kun elää lähellä Jeesusta Kristusta Jumalan yhteydessä ja pysyy Jumalan armossa ja totuudessa.

        En puhu kielillä. Paavali sanoo ettei kaikki puhu kielillä. Eikä kaikki profetoi. Kaikilla on omat lahjansa Jumalan armosta.

        Vieläkö olisi jotain kysyttävää?

        Ei kysyttävää, sillä nyt on tullut täysin selväksi minkälainen ihmisten miellyttäjä sinä olet, kun kaikille Jumalan paaduttamille ja Saa-tanan synnin orjuuteen jääneille toivottelet Jumalan siunausta.

        Tällainen fariseus sinä olet:

        "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse te ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät."

        "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te viette leskiltä talot ja latelette pitkiä rukouksianne vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan teidän tuomionne."

        "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette."


      • ja tämä oli kirjoitti:

        varmaan jo tuhannes postaus tästäkin viestistä, luuletko että joku vielä kehtaa lukea samoja tekstejäsi muuta kuin sen verran että näkee että sama juttu taas ...

        Oletko pitänyt kirjaa myös kaikista niistä postituksista, joissa Saa-tanan orjuuteen jäänyttä Paavalia pidetään totuuden julistajana, vaikka itsekin tunnustaa valehtelevansa?

        Näitähän sinäkin kehtaat suu vaahdossa tutkia ja lukea - eikö niin?


      • ja piste
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Oletko pitänyt kirjaa myös kaikista niistä postituksista, joissa Saa-tanan orjuuteen jäänyttä Paavalia pidetään totuuden julistajana, vaikka itsekin tunnustaa valehtelevansa?

        Näitähän sinäkin kehtaat suu vaahdossa tutkia ja lukea - eikö niin?

        omaksi kadotukseksesi sinä herjaat Paavalia, et raukka ymmärrä mistään mitään, en todellakaan tuhlaa aikaani tämän enempää kanssasi väittelemiseen.piste


      • ja piste kirjoitti:

        omaksi kadotukseksesi sinä herjaat Paavalia, et raukka ymmärrä mistään mitään, en todellakaan tuhlaa aikaani tämän enempää kanssasi väittelemiseen.piste

        Toivottamasti tuo piste oli viimeinen herjauksesi totuutta vastaan?

        Kadotukseen ei johdateta ketään sellaista, jonka Jeesus Kristus on vapauttanut synnin orjuudesta.

        Kaikkein vähiten sellaista, joka paljastaa ihmisten synnit:

        "Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä.

        Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut."


      • TMarko
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ei kysyttävää, sillä nyt on tullut täysin selväksi minkälainen ihmisten miellyttäjä sinä olet, kun kaikille Jumalan paaduttamille ja Saa-tanan synnin orjuuteen jääneille toivottelet Jumalan siunausta.

        Tällainen fariseus sinä olet:

        "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse te ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät."

        "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te viette leskiltä talot ja latelette pitkiä rukouksianne vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan teidän tuomionne."

        "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette."

        Eipä sitten muuta kuin oikein hyvää päivää sinulle kanssa matkaajani Teuvo Suni.
        Eli siunausta ja Jumalan varjelusta kaikesta pahasta Jeesuksessa Kristuksessa :)


      • TMarko kirjoitti:

        Eipä sitten muuta kuin oikein hyvää päivää sinulle kanssa matkaajani Teuvo Suni.
        Eli siunausta ja Jumalan varjelusta kaikesta pahasta Jeesuksessa Kristuksessa :)

        Muista loppuun asti, ette ole sinun kanssasi samalla tiellä matkaaja.

        Enkä kaipaa sinun saatanallisia siunausrituaalejasi.


      • TMarko
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Muista loppuun asti, ette ole sinun kanssasi samalla tiellä matkaaja.

        Enkä kaipaa sinun saatanallisia siunausrituaalejasi.

        "Muista loppuun asti, etten ole sinun kanssasi samalla tiellä matkaaja"

        Ja muista sinä Teuvo, että minä tulen loppuun asti sinua rakastamaan, toivomaan sinulle hyvää ja rukoilemaan sinun puolestasi. Se, on se tie jolle Herrani Jeesus Kristus on minut johdattanut. Tällä totuuden tiellä on hyvä kulkea loppuun asti. Tällä tiellä ei ole mitään pahaa, niin kuin rakkaus ei tee lähimmäiselleen mitään pahaa. Aivan kuten apostoli Johannes sanookin totuuden mukaan: "Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha."

        Ei paha voi sille mitään jolla on kiivaus hyvään! Paha voi yrittää härnätä ja kiusata, vietellä ja houkutella, mutta Jumalan hyvyys pysyy lujana ja järkähtämättömänä pahan sitä kiusatessa.

        Ja näin apostoli Johannes antaa todistuksen:

        "Minä olen kirjoittanut teille, isät, sillä te olette oppineet tuntemaan hänet, joka alusta on ollut. Minä olen kirjoittanut teille, nuorukaiset, sillä te olette väkevät, ja Jumalan sana pysyy teissä, ja te olette voittaneet sen, joka on paha. "

        Jumalan oma voittaa sen joka on paha! Kiitos Isälle ja Pojalle.


      • TMarko kirjoitti:

        "Muista loppuun asti, etten ole sinun kanssasi samalla tiellä matkaaja"

        Ja muista sinä Teuvo, että minä tulen loppuun asti sinua rakastamaan, toivomaan sinulle hyvää ja rukoilemaan sinun puolestasi. Se, on se tie jolle Herrani Jeesus Kristus on minut johdattanut. Tällä totuuden tiellä on hyvä kulkea loppuun asti. Tällä tiellä ei ole mitään pahaa, niin kuin rakkaus ei tee lähimmäiselleen mitään pahaa. Aivan kuten apostoli Johannes sanookin totuuden mukaan: "Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha."

        Ei paha voi sille mitään jolla on kiivaus hyvään! Paha voi yrittää härnätä ja kiusata, vietellä ja houkutella, mutta Jumalan hyvyys pysyy lujana ja järkähtämättömänä pahan sitä kiusatessa.

        Ja näin apostoli Johannes antaa todistuksen:

        "Minä olen kirjoittanut teille, isät, sillä te olette oppineet tuntemaan hänet, joka alusta on ollut. Minä olen kirjoittanut teille, nuorukaiset, sillä te olette väkevät, ja Jumalan sana pysyy teissä, ja te olette voittaneet sen, joka on paha. "

        Jumalan oma voittaa sen joka on paha! Kiitos Isälle ja Pojalle.

        Yksi sinulta puuttuu, ja sen mukana kaikki:

        "Kristukselta saatu Totuuden ja Henki ja tehtävä."

        Jos Kristus ei olisi minua lähettänyt tälle palstalle hänen totuutaan julistamaan, sinä et olisi syyllinen ja syntinen, mutta nyt sinun mahdotonta puolustella saatanallisesta kasteesta alkanutta uskonelämääsi, muuten kuin esiintymällä suurena rajastajana ja kaikkien henkien siunaajana.

        Kun et ymmärrä edes tätä totuutta:

        "Minä en enää ole maailmassa, mutta he jäävät maailmaan, kun tulen luoksesi. Pyhä Isä, suojele heitä nimesi voimalla, sen nimen, jonka olet minulle antanut, jotta he olisivat yhtä, niin kuin me olemme yhtä."

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        "He eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        "Niin kuin sinä lähetit minut maailmaan, niin olen minäkin lähettänyt heidät."

        "Te uskottomat! Ettekö tiedä, että rakkaus maailmaan on vihaa Jumalaa kohtaan? Joka tahtoo olla maailman ystävä, asettuu Jumalan viholliseksi."


      • Suniex-pertti
        TeuvoSuni kirjoitti:

        TMarkolta kysyn:

        Oletko nostellut paljain käsin kyykäärmeitä, juonut tappavaa myrkkyä, ja puhutko kielillä?

        Olenko toiminut oikein? Olen kävellyt kyyn ohitse, ilman, että olisin rynnännyt perään ja nostellut sitä käsin. Myrkkyä en ole vielä juonut ja kielitaitoni on aika vajavainen. Esim. ruotsilla en pärjää Ruotsissa, vaan käytän englantia. Olisiko sittenkin vain pitänyt tyytyä käsin viittomiseen?


      • Suniex-pertti kirjoitti:

        Olenko toiminut oikein? Olen kävellyt kyyn ohitse, ilman, että olisin rynnännyt perään ja nostellut sitä käsin. Myrkkyä en ole vielä juonut ja kielitaitoni on aika vajavainen. Esim. ruotsilla en pärjää Ruotsissa, vaan käytän englantia. Olisiko sittenkin vain pitänyt tyytyä käsin viittomiseen?

        Tässä todeksi elettyä elämää, käämeestä ja kielillä rukoilemisesta:

        Kun eläkkeelle päästyäni kodissa syntyi raju tilanne, jonka
        seurauksena sen yhden keväisen yön kuljin itsetuhon partaalla, ja aamuyön tunteina sitten polvistuin sille käärmekivelle, ja suuren hädän keskellä todella huusin Jumalaa avukseni, eikä muuta vastausta tullut, kuin se kyykärme siinä vasemman jalan vieressä, niin siihen loppuivat rukoukset, kun päähäni syntyi ajatus, ettei Jumalaa todella olekaan, vaan kaikki onkin vain pelkää ihmisten pettämistä.

        Ja niin alkoi täydellinen erämaakausi. Ilman ainuttakaan
        ajatusta Jumala-nimisen eksyttäjän puoleen. Joka sitten,
        aivan yllättäen päättyi kahden vuoden ja kolmen kuukauden
        kuluttua siihen Kristuksen kohtaamiseen 11.8.1988,
        sinä Sanna-myrskyn päivänä.

        Kun minulta siinä kohtaamisessa poistettiin kaikki 40 vuoden tuskat, ja tehtiin selväksi, että Raamattu on totta, niin silloin alkoi todellinen rukouselämä, Jumalan tahdon mukaisella tavalla.

        Ainoana toiveena, että hän paljastaisi minulle tuon kirjan totuuden, kun kerran antoi näytön siitä, että se on totta. Ja niin se rukous koki täyttymyksensä, kun Kristus ilmestyi toisen kerran, puhdisti sydämen ja antoi sinne sinetiksi Totuuden Henkensä.
        Ja sen Hengen opetuksen myötä lopulta koko totuutensa.

        Kun sitten seurakunnassa Pyhästä Hengestä alettiin tehdä
        samanlaista pilkkaa kuin tehdään tälläkin palstalla, niin
        silloin aloin rukoilla kielillä puhumisen lahjaa, koska kuvittelin
        että silloin ainakin kirkkoherra ja piispa uskovat, että
        minussa on Pyhä Henki.

        Pitkään sitä rukoilin, ja kerran sitten Pyhä Henki kysyi:
        "Mihin sinä sitä tarvitset?"

        Kun en heti osannut vastata, hän jatkoi:

        "Minä puhun sinulle tällä sinun omalla kielelläsi, ja minä
        kuulen sinua tällä samalla kielellä. Ja kaikki se, mitä minä
        käsken sinun puhua, sinun on puhuttava se edelleen tällä samalla kielellä."

        Ja tämän saman asian Jumala puhui Hesekielille näillä sanoilla:

        "Ihminen, lähde. Mene Israelin kansan luo ja puhu, minkä
        minulta saat puhuttavaksesi. Ei sinua lähetetä outoa,
        käsittämätöntä kieltä puhuvan kansan pariin, vaan Israelin kansan luo.

        Et sinä lähde maailman monien kansojen keskelle, joiden puhe on on outoa, joiden kieltä et käsitä. Jos lähettäisin sinut niiden luo, ne kuulisivat sinua.

        Mutta Israelin kansa ei tahdo sinua kuulla, koska se ei tahdo kuulla minua.
        Koko Israelin kansa on kovaa ja uppiniskaista joukkoa."

        Ja aivan samanlaista uppiniskaista ja kovaa joukkoa on tämäkin kansa.
        Ja siksi vuoden 1996 joulukuussa Jumala kielsi minua enää
        rukoilemasta tämän kansan puolesta, kuten oli kieltänyt
        Jeremiaakin:

        "Jeremia, älä rukoile tämän kansan puolesta. Älä astu eteeni
        anoen ja rukoillen, näiden ihmisten puolesta, sillä minä en
        kuuntele heitä, kun he huutavat minua avukseen onnettomuutensa hetkellä."


      • Matkalainen.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Muista loppuun asti, ette ole sinun kanssasi samalla tiellä matkaaja.

        Enkä kaipaa sinun saatanallisia siunausrituaalejasi.

        Olet Teuvo vihan valtaama ja siksi sinä et ole Jeesuksen seuraaja.


      • T. V.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Toivottamasti tuo piste oli viimeinen herjauksesi totuutta vastaan?

        Kadotukseen ei johdateta ketään sellaista, jonka Jeesus Kristus on vapauttanut synnin orjuudesta.

        Kaikkein vähiten sellaista, joka paljastaa ihmisten synnit:

        "Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä.

        Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut."

        Etkö usko sitä, mitä Pietari sanoi niistä ( kuten sinä ), jotka vääntävät Paavalin kirjoituksia? Te teette sitä omaksi kadotukseksenne.


    • Jumala tuhoaa Saa-tanan vasta sitten, kun se yrittää tuhota viimeiset "sunilaiset":

      "Ne nousevat maan tasangolle ja saartavat pyhien leirin ja rakastetun kaupungin. Mutta taivaasta iskee tuli, ja se tuhoaa ne kaikki.

      Saa-tana, noiden kansojen eksyttäjä, heitetään samaan rikinkatkuiseen, tuliseen järveen kuin peto ja väärä profeetta, ja siellä niitä kidutetaan yötä päivää, aina ja ikuisesti."

      Kukahan mahtaa olla tuo kaikkien rakastama väärä profeetta?

      • Sinä.

        Olet väärä profeetta, kun yksikään profetiasi ei toteutunut. Olet psykopaattilinnakundien rakastama käytöksesi vuoksi.


      • Sinä. kirjoitti:

        Olet väärä profeetta, kun yksikään profetiasi ei toteutunut. Olet psykopaattilinnakundien rakastama käytöksesi vuoksi.

        Sinulle oikea on väärrää, ja väärä oikeaa.

        Siksi Vanhan liiton profeettojakin pidettiin väärinä profeettoina, kun heidän ennustus Messiaasta toteutui vasta 700 vuoden kuluttua.

        Mutta väärät profeetat saavat kunnioitusta heti:

        "Sinä, joka tulit tähän tilaisuuteen punaisella autolla, tule vain reilusti tänn alttarille antamaan elämäsi Jeesukselle, sillä hän kutsuu sinua juuri tänään."


    • .,jnhgf

      Suomi24:n mukaan tämä paikka pitäs olla raamatusta keskustelevien paikka.

      Vai onko hengellisesti tapettujen kasteessa otsaansa saamat ristit ruostuneet kun eksytetyt ovat vaihtaneet raamatun Teuvon haukkumisiin?

      Ei ole Teuvon vika, että raamattu on täydellisesti saatanallisuuden käsikirjaksi väärennetty joten minulla on syytä epäillä, että uskontunnustuksensa kaltaisilla on pahoja vammoja oikeaoppisuuden suhteen. Se ominaisuus kun on ihmisille annetty ymmärryksen myötä mutta uskontunnustuksen kaltaisethan ovat siitä ja ihmisyydestään luopuneita lauma lampaita. pää siellä täällä yrittää keksiä toinen toistaan parempia valheita toisten eksyttämiseksi ja pappislupauksen antaneet papitkaan eivät saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan heidän tulee pysyä paavalialais-luterilaisuuden UT:n sopaskassa ja sulkea laumansa silmät Jeesuksen evankeliumien opeista... paitsi silloin kuin Jeesuksen Nimissä eksyttäen opettavat paavalilais-luterilaisuuden rikollisuuden sopaskaa...

      paimentensa kaltaisia pässinpäitä on olemassa....

      2 Korinttolaiskirje 12:
      7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
      8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
      HUOM! Raamatun mukaan Paavali ei eroa saatanasta saanut.

      Meidän tulee Paavalista kirjoitellen muistaa myös se, ettei Paavali ollut Jeesuksen opetuslapsi vaan itse itsensä sellaiseksi nimittänyt eksyttäjä joka vainosi ja tapatti Jeesuksen seuraajia:
      1.Korinttolaiskirje:
      15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.

      • TMarko

        "Meidän tulee Paavalista kirjoitellen muistaa myös se, ettei Paavali ollut Jeesuksen opetuslapsi vaan itse itsensä sellaiseksi nimittänyt eksyttäjä joka vainosi ja tapatti Jeesuksen seuraajia"

        Valehdellaanko mielestäsi apostolien teoissa Paavalin kääntymys vainoojasta Jeesuksen seuraajaksi?

        Väitätkö myös että Pietarin antama todistus Paavalista ei pidä paikkaansa?


      • TMarko kirjoitti:

        "Meidän tulee Paavalista kirjoitellen muistaa myös se, ettei Paavali ollut Jeesuksen opetuslapsi vaan itse itsensä sellaiseksi nimittänyt eksyttäjä joka vainosi ja tapatti Jeesuksen seuraajia"

        Valehdellaanko mielestäsi apostolien teoissa Paavalin kääntymys vainoojasta Jeesuksen seuraajaksi?

        Väitätkö myös että Pietarin antama todistus Paavalista ei pidä paikkaansa?

        Paavali itse antoi selvän todistuksen siitä, että hän valehteli:

        "Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"

        Paavalin oma selitys siitä, miksi hän sai Saa-tanan enkelin itseään kurittamaan, on täysin Saa-tanan antama.

        Sillä jos Jumalan ihmeistä kertominen itse kunkin valitun elämästä, johtaisi automaattisesti Saa-tanan enkelin kuritettavaksi, minun pitäisi tämän uskonopin mukaan olla tällä palstalla kaikkien tekopyhien lellilapsi, sillä niin paljon
        olen Jumalan erinomaisista ihmeistä itseni kohdalla täällä kaikille julistanut.

        Pietarin todistus Paavalista pitää paikkansa, vaikka sinäkin ymmärrät sen täysin väärin, kun uskot, että synnin siteisiin jääminen ei ole este ihmisen taivaaseen pääsylle.

        Otan nyt vielä esille tämän ehtoolliseen liittyvän Saa-tanan selityksen Paavalille.

        Miksi sinäkin uskot Paavalia, etkä Jeesusta ja muita, jotka totuuden tästä ehtoollisesta kertoivat:




        9. Erinomainen ilmestys

        "Olen saanut Herralta tiedoksi tämän, minkä olen myös opettanut teille: Herra Jeesus sinä yönä,
        jona hänet kavallettiin, otti leivän, kiitti Jumalaa, mursi leivän ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini,
        joka annetaan teidän puolestanne. Tehkää tämä minun muistokseni."

        Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin te siitä juotte, tehkää se minun muistokseni."

        Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kun hän tulee."

        Tämän ensimmäinen kappale on saatu Pyhän Hengen kautta Herralta Jeesukselta Kristukselta, mutta nämä kaksi tämän maailman herralta, Saatanalta:

        Samoin hän otti aterian jälkeen maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni. Niin usein kuin te siitä juotte, tehkää se minun muistokseni."

        Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kun hän tulee."

        Matteuksen mukaan tuon aterian päätti Jeesus näihin sanoihin:

        "Ja minä sanon teille: tästedes en maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."

        Markuksen mukaan:

        "Totisesti: minä en enää maista viiniköynnöksen antia ennen kuin sinä päivänä, jona juon uutta viiniä Jumalan valtakunnassa."

        Luukkaan mukaan:

        "Aterian jälkeen hän samalla tavoin otti maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka vuodatetaan teidän puolestanne.

        Mutta tälle samalle pöydälle ojentaa yhdessä minun kanssani kätensä myös minun kavaltajani. Ihmisen Poika lähtee täältä juuri niin kuin hänen on määrä lähteä, mutta voi sitä, josta tulee hänen kavaltajana!"

        Erittäin tärkeää on huomata, että Jeesuksen rakkain opetuslapsi kertoo tuosta ateriasta vain tämän:

        "He olivat kokoontuneet aterialle, ja Paholainen oli jo pannut Juudaksen, Simon Iskariotin pojan, sydämeen ajatuksen, että tämä kavaltaisi Jeesuksen."

        Johannes tiesi ja uskoi, että tuo ateria oli vain Jeesuksen ja heidän kahdentoista yhteinen ateria, josta ei tarvinnut jälkipolville jäädä tämän tarkempaa tietoa.

        Mutta Saatanapa oli ovela antaessaan Paavalille tuon erinomaisen ilmestyksensä, jolla se sinetöi oman vihan viininsä ääreen ihmiskunnan tuhoon saakka kaikki totuudesta luopuneet. Eikä heitä hetkahduta pätkääkään tämä Jeesuksen ilmoitus Johannekselle, vuonna 96.

        Siis vain 32 vuotta Paavalin kuoleman jälkeen, oli tuon Saatanan erinomaisen ehtoollisilmestyksen Jeesus muuttanut taivaasta käsin porton viiniksi:

        "Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen
        vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."

        Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

        Ja näihin porttopaimenten ihaniin valheen sanoihin, ei Saa-tana tarvinnut kaveriksi Paavalia eikä Raamattua, koska pystyi itse ilmoittamaan ne jokaiselle porttopaimenelleen:

        "Herramme Jeesuksen Kristuksen ruumis ja veri kätkeköön teidän ruumiinne ja sielunne iankaikkiseen elämään. Menkää Herran rauhaan!"

        Eikä yksikään Jumalan paaduttama tiedä minkä herran rauhaan he ovat matkalla, ennen kuin vasta sitten, kun matka on jo päättymässä. Eikä paluuta totuuteen enää ole.

        Muistutan vielä, että tämäkin rituaali on täydellistä Pyhän Hengen pilkkaa.


      • Kaikki Saa-tanan syntiin sitomat, tekopyhittämät ja Jumalan paaduttamat täällä toteuttavat täydellisesti tätä Jeesuksen ilmoitusta, ja uskovat tekevänsä pyhää palvelusta jumalalleen:

        "Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."


    • Nimierkkii

      Voi kun Teivo antaisit elämäsi Jeesukselle Kristukselle niin saisit rauhan, kiitoksen ja anteeksiannon sydämmeesi.
      Jumalan rakkautta !

      Room. 1:18
      Sillä Jumalan viha ilmestyy taivaasta kaikkea ihmisten jumalattomuutta ja vääryyttä vastaan, niiden, jotka pitävät totuutta vääryyden vallassa,
      Hoos. 4:12
      Minun kansani kysyy puultansa, ja sen sauva sille vastaa; sillä haureuden henki on eksyttäväinen: haureudessa he ovat luopuneet tottelemasta Jumalaansa.
      Gal. 5:22
      Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.

      • Kiitos sinulle nimeni inhoamisesta ja taivastilini kasvattamisesta:

        "Autuaita olette te, kun teitä minun tähteni herjataan ja vainotaan ja kun teistä valheellisesti puhutaan kaikkea pahaa.

        Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä palkka, jonka te taivaissa saatte, on suuri. Niinhän vainottiin profeettojakin, jotka elivät ennen teitä."


    • sunilaiset

      tulevat kokoontumaan helvetisssä sen grillin ympärille jossa Teuvoa grillataan ikuisesti,

    • Totuus esille

      Siihen riittää yksi kiikkutuoli.

      • Sunilaiset kokoontuv

        silloin kun Teuvo istuu näppiksensä taakse ja alkaa suoltamaan herjojaan. Hän kuvittelee itsellään olevan miljoonayleisön ja hän kuvittelee olevansa kuuluisa. Hän on lähinnä surullisenkuuluisa maineenmetsästäjä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe