Ihastuvatko miehet varattuihin naisiin?

20+13

Itse olen ihastunut varattuun mieheen ja tuntuu, että varattuun ihastuminen on yleistä nimenomaan niin, että nainen ihastuu mieheen. Osaavatko miehet vain välttää tämän?

59

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+5

      Sinkku olen ja varattuun en ihastu. En tapaile varattuja naisia.
      Kai tuossa voi joku perä olla. Varattuna kun oli niin tuntui että vientiä olisi ollut vaikka kuinka paöjon. Tosin se loppui ku ero sitten koitti.
      Aika hämmästyttävää todeta tämä näin jälkikäteen.

    • Olen kuullut

      semmosta huhua, että vain heikolla itsetunnolla varustetut ihastuvat varattuihin, mutta eihän sitä välttämättä etukäteen tiedä onko varattu. Viisas vain osaa perääntyä ajoissa.

      • tottatuo

        Tuo on 98% totta. Jossain olikin juttua, että naiset jotka ihastuu varattuihin ovat jotenkin mieleltään vaurioituneita. Siis aina huomaavat vain varatut. Tunnenkin yhden, joka alkaa heti flirttailla varattujen kanssa. Siis vaikka puoliso seisoo vieressä. Ja toimii aina niin. Ei selvästi ymmärrä kuinka se näkyy. On sille sanottu siitä.


      • en niele kokonaan
        tottatuo kirjoitti:

        Tuo on 98% totta. Jossain olikin juttua, että naiset jotka ihastuu varattuihin ovat jotenkin mieleltään vaurioituneita. Siis aina huomaavat vain varatut. Tunnenkin yhden, joka alkaa heti flirttailla varattujen kanssa. Siis vaikka puoliso seisoo vieressä. Ja toimii aina niin. Ei selvästi ymmärrä kuinka se näkyy. On sille sanottu siitä.

        Mitä sitten, jos on itsekin varattu? Ja silti ihastuu? Mikä siinä on vaurioitunut?


      • fetissejähän ne
        en niele kokonaan kirjoitti:

        Mitä sitten, jos on itsekin varattu? Ja silti ihastuu? Mikä siinä on vaurioitunut?

        Leikitään, että olet nainen (oletan) ja sinulla on mies. Sitten mieheesi ihastuu tällainen vaurioitunut, huomionhakuinen nainen. Joka silmät kiiluen flirttailee miehellesi, ei ole moksiskaan ympärillä olevista sinkkumiehistä. Mies vaistoaa helpon kohteen ja aloittaa leikkimielisen flirtin, joka johtaa pikkuhiljaa syvempään suhteeseen. Ketäpä ei hivelis imartelu jne. Tää vaurioitunut nainen kiihottuu nimenomaan kolmantena pyöränä olosta.

        Ilmottautuisi mieluummin ryhmäseksiin. Tarpeeksi kun on pää sekaisin, niin ei erota, että oikeasti onkin kiinnostunut olemaan nimenomaan kolmaspyörä ja ryhmäseksifetissi. Tätä ei varattu mieskään ymmärrä, siis totuutta siitä naisesta.


      • Mikä tolvana . .
        fetissejähän ne kirjoitti:

        Leikitään, että olet nainen (oletan) ja sinulla on mies. Sitten mieheesi ihastuu tällainen vaurioitunut, huomionhakuinen nainen. Joka silmät kiiluen flirttailee miehellesi, ei ole moksiskaan ympärillä olevista sinkkumiehistä. Mies vaistoaa helpon kohteen ja aloittaa leikkimielisen flirtin, joka johtaa pikkuhiljaa syvempään suhteeseen. Ketäpä ei hivelis imartelu jne. Tää vaurioitunut nainen kiihottuu nimenomaan kolmantena pyöränä olosta.

        Ilmottautuisi mieluummin ryhmäseksiin. Tarpeeksi kun on pää sekaisin, niin ei erota, että oikeasti onkin kiinnostunut olemaan nimenomaan kolmaspyörä ja ryhmäseksifetissi. Tätä ei varattu mieskään ymmärrä, siis totuutta siitä naisesta.

        Todella karkea ja mustavalkoinen ns. luonnearvio varattuun ihastuneesta. Taidat olla vain joku katkero:). Tuliko parempi fiilis nyt kun päästit pahan olon pihalle?


      • rehelliset parhaita
        Mikä tolvana . . kirjoitti:

        Todella karkea ja mustavalkoinen ns. luonnearvio varattuun ihastuneesta. Taidat olla vain joku katkero:). Tuliko parempi fiilis nyt kun päästit pahan olon pihalle?

        Olo on mitä parhain. Ei tuo totuus minua koske. Muutamia epätoivoisia naisia nähneenä allekirjoitan tuon kaiken. Tolvana tai en, huonompi osa se on edellä mainitun kaltaisilla. On olemassa pelinaisia lue-> jotenkin häiriintyneitä, eikä vain miehiä.


      • Totta tämäkin..
        tottatuo kirjoitti:

        Tuo on 98% totta. Jossain olikin juttua, että naiset jotka ihastuu varattuihin ovat jotenkin mieleltään vaurioituneita. Siis aina huomaavat vain varatut. Tunnenkin yhden, joka alkaa heti flirttailla varattujen kanssa. Siis vaikka puoliso seisoo vieressä. Ja toimii aina niin. Ei selvästi ymmärrä kuinka se näkyy. On sille sanottu siitä.

        Olen myös lukenut, että mieleltään vaurioituneet, heikolla itsetunnolla varustetut naiset käyvät kuin sika limppuun kiinni ensimmäiseen itseään koulutetumpaan vähänkin kiinnostuneelta vaikuttavaan mieheen. Tämän jälkeen mieleltään vaurioitunut, huonolla itsetunnolla varustettu nainen hankkiutuu raskaaksi ennen papin aamenta, ja pyrkii "paksuksi pamahdettuaan" sitomaan miehen itseensä kuin viimeisen oljen korren naimamarkkinoilla.

        Mieleltään vaurioitunut, itsestään epävarma nainen pyrkii heti suhteen alussa omistamaan miehensä, ja sitomaan hänet itseensä. Huonolla itsetunnolla varustettu nainen änkeää muutamassa kuukaudessa tapaamisesta asumaan miehen luo, jotta voi valvoa ja hallita tätä, ja estää muita naisia nappaamasta tätä nenänsä edestä.

        Vain normaalilla itsetunnolla varustettu nainen luottaa itseensä ja viehätysvoimaansa, ja kykenee seurustelemaan miehen kanssa kuukausia, jopa vuosia ilman yhteen muuttoa ja virallisia sitoumuksia. Hyvää itsetuntoon ja riippumattomuuteen eivät kuulu toisen pakottaminen avioliittoon raskauden nojalla, toisen luokse puoliväkisin muuttaminen tai suhteen katkaiseminen, kun toinen ei kosi heti ensimmäisenä tai toisena seurusteluvuonna.


      • tässä totuus
        Totta tämäkin.. kirjoitti:

        Olen myös lukenut, että mieleltään vaurioituneet, heikolla itsetunnolla varustetut naiset käyvät kuin sika limppuun kiinni ensimmäiseen itseään koulutetumpaan vähänkin kiinnostuneelta vaikuttavaan mieheen. Tämän jälkeen mieleltään vaurioitunut, huonolla itsetunnolla varustettu nainen hankkiutuu raskaaksi ennen papin aamenta, ja pyrkii "paksuksi pamahdettuaan" sitomaan miehen itseensä kuin viimeisen oljen korren naimamarkkinoilla.

        Mieleltään vaurioitunut, itsestään epävarma nainen pyrkii heti suhteen alussa omistamaan miehensä, ja sitomaan hänet itseensä. Huonolla itsetunnolla varustettu nainen änkeää muutamassa kuukaudessa tapaamisesta asumaan miehen luo, jotta voi valvoa ja hallita tätä, ja estää muita naisia nappaamasta tätä nenänsä edestä.

        Vain normaalilla itsetunnolla varustettu nainen luottaa itseensä ja viehätysvoimaansa, ja kykenee seurustelemaan miehen kanssa kuukausia, jopa vuosia ilman yhteen muuttoa ja virallisia sitoumuksia. Hyvää itsetuntoon ja riippumattomuuteen eivät kuulu toisen pakottaminen avioliittoon raskauden nojalla, toisen luokse puoliväkisin muuttaminen tai suhteen katkaiseminen, kun toinen ei kosi heti ensimmäisenä tai toisena seurusteluvuonna.

        Heikolla itsetunnolla vaurioituneet naiset avioituvat miehen kanssa joka pettää ja haluaa muitakin naisia. Tällaiset roikkujavaimot eivät eroa vaikka mies tekisi mitä, antavat vain kohdella itseään kuin saastaa,, kunhan mies ei jätä heitä. Katkeriksi tultuaan he istuvat tällä palstalla haukkumalla naisia jotka muka vokottelevat varattuja. Se on eräänlainen defenssi koska nämä vaimot eivät kestä totuutta että heidän miehensä on häntäheikki joka ei kunnioita vaimoaan vähääkään ja joille kelpaa kuka tahansa muu nainen kuin vaimo.


      • Viisas näkee vaaran
        tässä totuus kirjoitti:

        Heikolla itsetunnolla vaurioituneet naiset avioituvat miehen kanssa joka pettää ja haluaa muitakin naisia. Tällaiset roikkujavaimot eivät eroa vaikka mies tekisi mitä, antavat vain kohdella itseään kuin saastaa,, kunhan mies ei jätä heitä. Katkeriksi tultuaan he istuvat tällä palstalla haukkumalla naisia jotka muka vokottelevat varattuja. Se on eräänlainen defenssi koska nämä vaimot eivät kestä totuutta että heidän miehensä on häntäheikki joka ei kunnioita vaimoaan vähääkään ja joille kelpaa kuka tahansa muu nainen kuin vaimo.

        Paska puhetta. Kukaan itseään kunnioittava nainen ei muuta kodistaan jonkun toisen akan takia. Miksi pitäisi antaa tilaa omaan kotiin jollekin huora akalle ja itse poistua. Jos ukkomies pettää se on ukon asia lähteä yhteisestä kodista. Kyllä se on ukkomies joka roikkuu vaimossa, yleensä. Jos joku ukko on niin tyhmä että tekee jonkun akan paksuksi jääköön tuo paksuksi tehty akka yksin kakaransa kanssa ja mies ja vaimo jatkakoon yhteiseloa kuin ennenkin. Sehän on juuri sen 2 akan tarkoitus saada perhe rikki. Hullu mies suostuu siihen. Hajottaa näin kaikki itse omaa tyhmyyttään. Saahan tuo 2 nainen elatusapua lapselle 18v asti ja vielä puolet miehen omaisuudesta jos menee naimisiin. Lisäksi vielä muiden lasten kulut ja oma vsimo. Miettikää kuulkaas miehet sitä. Totuus on että akat kyttää elättäjää itselleen ja lapselle ja kohta on uusi vuorossa ja te jäätte yksin vain makdajaksi.


      • suhteessa vikaa
        rehelliset parhaita kirjoitti:

        Olo on mitä parhain. Ei tuo totuus minua koske. Muutamia epätoivoisia naisia nähneenä allekirjoitan tuon kaiken. Tolvana tai en, huonompi osa se on edellä mainitun kaltaisilla. On olemassa pelinaisia lue-> jotenkin häiriintyneitä, eikä vain miehiä.

        hmmm jos varattu nainen haluaa ryhmäseksiä luulen sen olevan joku peliliike sen naisen omassa suhteessa missä myös toinen osapuoli pelaa jotain peliä,tää pari ei ole ns rakastunut vaan haluaa kiusata toisiaan tai kostaa jotain tuon ryhmäseksin kautta,jotain on siinä suhteessa pielessä,eikä se ole yksin naisen syy.psykologisesti ajateltuna se toinen osapuoli voi ajaa naisen tällaiseen,tai esim. haaveilemaan puolisonsa kaverin kanssa tapahtuvasta ryhmäseksistä,eräänlainen rakkauden kuolema suhteessa,jotain on mennyt pieleen suhteessa jo ajat sitten....


      • aivan aivan
        tässä totuus kirjoitti:

        Heikolla itsetunnolla vaurioituneet naiset avioituvat miehen kanssa joka pettää ja haluaa muitakin naisia. Tällaiset roikkujavaimot eivät eroa vaikka mies tekisi mitä, antavat vain kohdella itseään kuin saastaa,, kunhan mies ei jätä heitä. Katkeriksi tultuaan he istuvat tällä palstalla haukkumalla naisia jotka muka vokottelevat varattuja. Se on eräänlainen defenssi koska nämä vaimot eivät kestä totuutta että heidän miehensä on häntäheikki joka ei kunnioita vaimoaan vähääkään ja joille kelpaa kuka tahansa muu nainen kuin vaimo.

        Ksikrnko sä selität heikolla itsetunnolla?Kaksi renttua sopii mun näkemyksen mukaan hyvin yhteen,joo vieraissa käydään ja ympäri käysään mut yhteen tullaan.Koetapa mennä tällasen parin väliin,sivusta seuranneena se on täys mahdottomuus monesti,molemmat kun tietää ettei kukaan toinen viikkoa kauemmin katsele.Musta sun tekstis nyt vaikuttaa jonkun mustasukkaisen kynästä tulleelta.Sä et voi tietää mitä toisten suhtees tapahtuu tai mistä se koostuu vaikka kuin sua.ärsyttäis.Joo aina on tyyppejä jotka pettää ja esim sortuu juotuaan sellaseen,jopa sivusuhteiluun mut jopa pettäjällä on aivot ja järki,sydän.Älä sä tee muiden puolest analyyseja.Ja jos sit taas ajatellaan et nainen on se jolla on huono itsetunto ja antaa miehen kohdella huonosti,eiks sun piyäis olla sen naisen puolella,mieshän se väärin tekee tuhotessaan toista,ei se nainen mitenkään voi pakottaa sitä renttua oleen sen kanssa tai antaa siemeniä,ymmärätköhän itsekään miten tyhmältä kuulostat.Mä kuulen jotain tosi katkeraa susta..


    • _MIKKO_

      Varattua voi katsoa ihaillen, voi jopa ajatellakin jotain, mutta raja menee siinä, että varattuun ei kosketa ja ajatukset ihastumisesta, sekaantumisesta sekä varatussa roikkumisesta sysätään syrjään.
      Jos oma itsevarmuus ja henkinen ryhti ei taivu sinkkujen kanssa tapailuun, niin sitä varten on omat kädet kuin myös seksikaupat väärällään leluja.

    • jos kemiat kohtaa

      niin vaikea on estää ihastumista, oli sitten varattu tai vapaa.

      • _MIKKO_

        "Et voi estää lintuja lentämästä pääsi yli, mutta voit estää niitä tekemästä pesäänsä pääsi päälle"


      • niinpä-

        itse olen varattu n ja aivan ihastunut erääseen mieheen, ei pitäis mutta minkäs teet ku paskat on jo housussa.


      • jos kemiat kohtaa
        _MIKKO_ kirjoitti:

        "Et voi estää lintuja lentämästä pääsi yli, mutta voit estää niitä tekemästä pesäänsä pääsi päälle"

        Tunteita on silti vaikea säädellä, ei ne tappamalla kuole.

        En tässä ketään tekoihin kannusta, mutta niin se vaan on että joskus auttaa pelkästään aika.


      • ei ole helppoja

        Pitäisi hälytyskellojen soida aikaisemmin. Kyllä omaa kumppania ja muiden parisuhteita pitää kunnioittaa niin paljon ettei päästä näitä ihastumisia tapahtumaan. Aina niitä tapahtuu kuitenkin. Se on vain sääli että satuttaa sitten muita. Oma arvomaiilma on myös kyseessä. Jos ero tulee, voiko sitten oikeasti luottaa, siihen joka ihastui toiseen, ollessaan suhteeessa?


      • 8+15
        niinpä- kirjoitti:

        itse olen varattu n ja aivan ihastunut erääseen mieheen, ei pitäis mutta minkäs teet ku paskat on jo housussa.

        Housupyykille siitä. Ihmisellä on housut, apinalla ei. Yksi ihmisyyden mitta on juurikin se ettei ole viettiensä vietävissä.


      • ed.
        8+15 kirjoitti:

        Housupyykille siitä. Ihmisellä on housut, apinalla ei. Yksi ihmisyyden mitta on juurikin se ettei ole viettiensä vietävissä.

        Niin no kuuleppas, ei minun vietit minnekkään ole minua vieneet. En ole tässä ketään pettänyt, muuta kuin ajatusten tasolla.


      • jos kemiat kohtaa
        ei ole helppoja kirjoitti:

        Pitäisi hälytyskellojen soida aikaisemmin. Kyllä omaa kumppania ja muiden parisuhteita pitää kunnioittaa niin paljon ettei päästä näitä ihastumisia tapahtumaan. Aina niitä tapahtuu kuitenkin. Se on vain sääli että satuttaa sitten muita. Oma arvomaiilma on myös kyseessä. Jos ero tulee, voiko sitten oikeasti luottaa, siihen joka ihastui toiseen, ollessaan suhteeessa?

        Kerropa sinä kaikkitietävä, miten ihastumisen voi estää?

        Totta kai pitää parisuhteita kunnioittaa, se kunnioitus tapahtuu sillä, ettei ryhdy ajatuksista tekoihin.

        Kyllä minäkin kuvittelin, etten ikinä ihastu varattuna ollessani enkä varattuun. Toistakymmenstä vuotta meni, mutta niin se vain osui omallekin kohdalleni.


      • ei ole helppoja
        jos kemiat kohtaa kirjoitti:

        Kerropa sinä kaikkitietävä, miten ihastumisen voi estää?

        Totta kai pitää parisuhteita kunnioittaa, se kunnioitus tapahtuu sillä, ettei ryhdy ajatuksista tekoihin.

        Kyllä minäkin kuvittelin, etten ikinä ihastu varattuna ollessani enkä varattuun. Toistakymmenstä vuotta meni, mutta niin se vain osui omallekin kohdalleni.

        Olen varmaan erilainen ku sinä. Jos kemiat kohtaa se voi johtaa hyvään seksiin. Se ei kuitenkaan omalla kohdallani tarkoita muuta kuin hyvää seksiä. Ihastuminen tapahtuu toisella tapaa. Rakastuminen myös.
        Niissä on jotain sävy eroja mun mielestä.

        En ole kaikkitietävä. Kerroin vain mielipiteeni.


      • jos kemiat kohtaa
        ei ole helppoja kirjoitti:

        Olen varmaan erilainen ku sinä. Jos kemiat kohtaa se voi johtaa hyvään seksiin. Se ei kuitenkaan omalla kohdallani tarkoita muuta kuin hyvää seksiä. Ihastuminen tapahtuu toisella tapaa. Rakastuminen myös.
        Niissä on jotain sävy eroja mun mielestä.

        En ole kaikkitietävä. Kerroin vain mielipiteeni.

        Ai, mulla ihastuminen tapahtuu nimenomaan kemioiden kohtaamisen kautta. Se taas ei johda seksiin niin kauan kuin olen varattu.


      • ei ole helppoja
        jos kemiat kohtaa kirjoitti:

        Ai, mulla ihastuminen tapahtuu nimenomaan kemioiden kohtaamisen kautta. Se taas ei johda seksiin niin kauan kuin olen varattu.

        Mulla kemiat voi johtaa seksiin. Ihastuminen sitten ottaa enemmän aikaa.
        Hitaasti tutustumalla sitten voi rakastua tosissan toisen luonteeseen.
        Jotenki noin ne mulla menee. Luulisin.


      • N_ iinpä
        niinpä- kirjoitti:

        itse olen varattu n ja aivan ihastunut erääseen mieheen, ei pitäis mutta minkäs teet ku paskat on jo housussa.

        "Niinpä".. kirjoitan aina niinpä.. minut kolmen lapsen äidin tunnistaa aina tuosta antaumuksella viljelemästäni "niinpä"-sanasta!! Elikkäs minä 3 teinin äiti olen rakastua retkahtanut varattuun mieheen.. ja nyt on paskat housussa, kuten jo kirjoitinkin!


      • N_iinpä N_aksahti
        ed. kirjoitti:

        Niin no kuuleppas, ei minun vietit minnekkään ole minua vieneet. En ole tässä ketään pettänyt, muuta kuin ajatusten tasolla.

        Anteeksi tuo "kuuleppas"-sana geminaatalla eli kaksoiskonsonantilla. Tein lapset heti kun vain voin, joten enää lukioaikoina en miettinyt suomen kielen kielioppia, vaan ainoastaan varakkaan miehen saalistamista ja lasten pyöräyttelyä - heti kun vain päässä naksahtaa!

        Yläpäässä sitten naksahti 3 kertaa, ja alapäästä putkahti 3 lasta!!


      • Ei mies
        ei ole helppoja kirjoitti:

        Pitäisi hälytyskellojen soida aikaisemmin. Kyllä omaa kumppania ja muiden parisuhteita pitää kunnioittaa niin paljon ettei päästä näitä ihastumisia tapahtumaan. Aina niitä tapahtuu kuitenkin. Se on vain sääli että satuttaa sitten muita. Oma arvomaiilma on myös kyseessä. Jos ero tulee, voiko sitten oikeasti luottaa, siihen joka ihastui toiseen, ollessaan suhteeessa?

        "ettei päästä näitä ihastumisia tapahtumaan. Aina niitä tapahtuu kuitenkin.."

        Ihastua voi jokainen, sitä eivät psykologit tai parisuhdeterapeutitkaan kiellä. He pitävät ihastumisia kolmansiin osapuoliin pitkän, esim. 15 vuotta kestävän parisuhteen aikana inhimillisenä, jopa luonnollisena. JÄRKEVÄ JA PARISUHDETTAAN ARVOSTAVA ihminen ei kuitenkaan hae fyysistä kontaktia vieraaseen osapuoleen - PELKÄN, PINNALLISEN IHASTUMISEN POHJALTA. (Näin minä asian näen.)


      • Ei mies!
        ei ole helppoja kirjoitti:

        Olen varmaan erilainen ku sinä. Jos kemiat kohtaa se voi johtaa hyvään seksiin. Se ei kuitenkaan omalla kohdallani tarkoita muuta kuin hyvää seksiä. Ihastuminen tapahtuu toisella tapaa. Rakastuminen myös.
        Niissä on jotain sävy eroja mun mielestä.

        En ole kaikkitietävä. Kerroin vain mielipiteeni.

        "Jos kemiat kohtaa se voi johtaa hyvään seksiin. Se ei kuitenkaan omalla kohdallani tarkoita muuta kuin hyvää seksiä."

        Ja se SEKSIKIN jää sinulta saamatta, jos ihastumisesi kohde on niin fiksu, että sanoo: "Nyt tämä homma ei etene tästä yhtään FYYSISELLÄ TASOLLA ja sillä sipuli!"

        Siinähän sitten elelet fantasioinesi, ja yrität KUVITELLA mielessäsi FYYSISEN KONTAKTIN - jota ei todellisuudessa koskaan ollutkaan! :)


    • Sinulle<3

      Naiseen vähintäänkin ihastunut tosin varattu on mutta olisin muutenkin retkahtanut!
      Sanotaan näin että ei olis ollut merkitystä olisinko itse varattu vaikka en ole tai olisko hän sitten sinkku koska ei ihan päivässä nämä tunteet tulleet kuitenkaan!

      • VarattuN

        Tietääkö nainen? Jos HÄN olisi minuun ihastunut tahtoisin tietää, vaikka varattu olenkin. Kamalinta on kun on ihastunut, eikä voi sitä toiselle olosuhteiden pakosta kertoa.


    • kokemusta on

      Kyllä varatut miehet ihastuvat varattuihin naisiin. Tunnustavatkin.

      A) hyväksyvät tilanteen ja katoavat vähin äänin.

      B) vaihtavat lennossa.

    • yleistetään taas

      Laput vaan otsaan kaikille varatuille ettei vaan vahingossa tapahdu kauheita. Tiedättekös rakkaus on tunne ainakin minulle. Ja jos minä pidän jostakin ihmisestä niin en minä ensimmäisenä kysele oletko varattu en myöskään ensimmäisenä hyppää pitämäni ihmisen kanssa sänkyyn.
      Tiedättekös myös, että hyvät suhteet ei kaadu siihen että jostakin muusta pitäisi. Suhteessa täytyy olla jotakin muutakin vikaa, jos se tuollaiseen kaatuu. Huono suhde voi lamaannuttaa ihmisen ja tilanteen yksi herättäjä voi olla rakkaus, joka voi olla se tosi rakkauskin. Päättynestä suhteesta voi oppiakin jotain, eikä toista enää samoja virheitä, tietenkään siihen toiseen osapuoleen ja hänen tekemisiin ei voi vaikuttaa. Sinä, joka mietit voiko sellaiseen ihmiseen luottaa joka ihastui suhteensa aikana voisin sanoa että ihmiset ja tilanteet ovat erilaisia, etkä tuolla yksinkertaistamiselle voi todeta että voit tai et voi luottaa. Sinun täytyy tustustua toiseen paremmin ja miettiä sitten sitä.Mutta itse en ainakaan haluaisi kumppania, joka seurustellessa ja tapailtaessa miettisi voiko luottaa vai ei. Huonoa kohtelua en silloin katsoisi piirun vertaa.
      Ja tällä kirjoituksella en ole puolesta enkä vastaan kunhan vaan vastaan.

    • rakkaudesta

      Kirjoitan vain, että: varattu se on ihminen siinä missä sinkut. Itseasiassa varatuista tietää, että ne on ainakin onnistuneet suhteessa....mitä pitempään sen parempi. Sinkkuus ei ole hyve. Se on merkki siitä, että jotain vikaa on. Olen varattu nainen, rakastan varattua. En muuten, mutta tiedän tämän olevan " true love". Ei se mieskään sylje tännepäin, päin vastoin, sen nainen katsoo minua kuin haluaisi tappaa. Eli puhetta on ollut sielläkin..
      Sinkut ne asettaa ihmiset omiin lokeroihin, emme me varatut, lempeät ja ymmärtäväiset, sydämelliset.

      • :D riichard

        Täysin sairas ja kiero olet:D ai kauhea. Siis tituleeraatko ittes työhön sydämellisiin ja lämpimiin?

        Juuri tästä on kysymys, kun joku ihminen on persoonallisuushäiriöinen. Kysynpähän, että etkö pysty katsomaan ittees peilistä ihan rehellisesti? Miksi luulet, että kyseisen miehen vaimo ei olisi hyvä, kun pitkä suhde? Perusteleppä nyt meille palstan sedille miksi sinä olisit parempi? Luonne tulikin jo selväksi tuosta kirjoituksestasi. Ja muuta?


      • kunnon tantta oot

        Ja mitä ilmeisemmin kirjoittelet täällä sille miehelle. Onpa kaunis asia ja oikea rrrakkaustarrina. "Iihanaa, joku on musta kiinnostunut,vitsit jee.!" onpa hienoa...

        Lämmin ja sydämellinenpä hyvinkin oot, omassa pikku päässäs joo.


      • tsygologi
        :D riichard kirjoitti:

        Täysin sairas ja kiero olet:D ai kauhea. Siis tituleeraatko ittes työhön sydämellisiin ja lämpimiin?

        Juuri tästä on kysymys, kun joku ihminen on persoonallisuushäiriöinen. Kysynpähän, että etkö pysty katsomaan ittees peilistä ihan rehellisesti? Miksi luulet, että kyseisen miehen vaimo ei olisi hyvä, kun pitkä suhde? Perusteleppä nyt meille palstan sedille miksi sinä olisit parempi? Luonne tulikin jo selväksi tuosta kirjoituksestasi. Ja muuta?

        Tiedätkö, kerroit juuri itsestäsi.


      • kauniskin ja viisas
        kunnon tantta oot kirjoitti:

        Ja mitä ilmeisemmin kirjoittelet täällä sille miehelle. Onpa kaunis asia ja oikea rrrakkaustarrina. "Iihanaa, joku on musta kiinnostunut,vitsit jee.!" onpa hienoa...

        Lämmin ja sydämellinenpä hyvinkin oot, omassa pikku päässäs joo.

        Arvaappas olenko ruma?


      • Ei mies

        "Olen varattu nainen, rakastan varattua. En muuten, mutta tiedän tämän olevan " true love". Ei se mieskään sylje tännepäin, päin vastoin..."

        MINÄKIN OLEN RAKASTUNUT VARATTUUN MIEHEEN - JA HÄN mitä ilmeisimmin minuun. Kannamme toistemme sormuksia, sillä VARASIMME TOISEMME ITSELLEMME. Olemme siis pari ;).

        Rakastukaa kaikki naiset varattuun mieheen - siihen itsellenne varattuun - yhä uudelleen!


      • riichard
        tsygologi kirjoitti:

        Tiedätkö, kerroit juuri itsestäsi.

        Kolahtiko noin kovasti. Koeta kestää. Kysymyksiin et sitten saanut vastattua.


      • älä kehu tyhjästä
        kauniskin ja viisas kirjoitti:

        Arvaappas olenko ruma?

        Tyhmyys ja kierous rumentaa, katsoppas vaan kun olet käynyt iltapesulla;) siellä se totuus vilkuttaa. Heissulivei.


      • suuri syän
        riichard kirjoitti:

        Kolahtiko noin kovasti. Koeta kestää. Kysymyksiin et sitten saanut vastattua.

        Ei tarvitse. Tiedän mitä haluan ja tiedän, että kaikilla on oikeus rakastaa. Milloin vain ja missä vain. Mukavaa iltaa. Tiukkis.


      • käänteispsykol
        älä kehu tyhjästä kirjoitti:

        Tyhmyys ja kierous rumentaa, katsoppas vaan kun olet käynyt iltapesulla;) siellä se totuus vilkuttaa. Heissulivei.

        Sinullako?


      • Sinä varattujen
        tsygologi kirjoitti:

        Tiedätkö, kerroit juuri itsestäsi.

        Kantaäiti tai isä.

        Sinulla ei tule koskaan olemaan täydelliseen luottamukseen ja arvostukseen perustuvaa suhdetta. Sinä olet keinosiemen, jätemaa. Sinä olet tyhjääkin tyhjempi.
        Sinä olet KUPLA. Ja pelkuri.


      • Varauksia
        Ei mies kirjoitti:

        "Olen varattu nainen, rakastan varattua. En muuten, mutta tiedän tämän olevan " true love". Ei se mieskään sylje tännepäin, päin vastoin..."

        MINÄKIN OLEN RAKASTUNUT VARATTUUN MIEHEEN - JA HÄN mitä ilmeisimmin minuun. Kannamme toistemme sormuksia, sillä VARASIMME TOISEMME ITSELLEMME. Olemme siis pari ;).

        Rakastukaa kaikki naiset varattuun mieheen - siihen itsellenne varattuun - yhä uudelleen!

        Ilmassa.
        Varaamme teille varauksettomasti paikat varareserviin.


    • 1+18

      Ei ihastuta. Se on mieheen rakennettu koodi, joka naisilta näemmä puuttuu.

      • Ainahan

        voi esittää kaikenlaista.. jopa ihastunutta:)


      • minä oon sitten oikeemma

        Vähänkö hianoo. Tästähän tulee oikein titaanien taistelu: sinkut vs varatut ( kummatko on parempia), naiset vastaan miehet, otetaan mukaan vielä äidit vastaan kotiäidit, työttömät vastaan työssäkäyvät.
        illanjatkoja vaan.


      • tituleeraa
        minä oon sitten oikeemma kirjoitti:

        Vähänkö hianoo. Tästähän tulee oikein titaanien taistelu: sinkut vs varatut ( kummatko on parempia), naiset vastaan miehet, otetaan mukaan vielä äidit vastaan kotiäidit, työttömät vastaan työssäkäyvät.
        illanjatkoja vaan.

        Jumalat unohdit.


    • Ei mies!

      "ettei päästä näitä ihastumisia tapahtumaan. Aina niitä tapahtuu kuitenkin.."

      Ihastua voi jokainen, sitä eivät psykologit tai parisuhdeterapeutitkaan kiellä. He pitävät ihastumisia kolmansiin osapuoliin pitkän, esim. 15 vuotta kestävän parisuhteen aikana inhimillisenä, jopa luonnollisena. JÄRKEVÄ JA PARISUHDETTAAN ARVOSTAVA ihminen ei kuitenkaan hae fyysistä kontaktia vieraaseen osapuoleen - PELKÄN, PINNALLISEN IHASTUMISEN POHJALTA. (Näin minä asian näen.)

      • "Maria"

        "Olen varattu nainen, rakastan varattua. En muuten, mutta tiedän tämän olevan " true love". Ei se mieskään sylje tännepäin, päin vastoin..."

        MINÄKIN OLEN RAKASTUNUT VARATTUUN MIEHEEN - JA HÄN mitä ilmeisimmin minuun. Kannamme toistemme sormuksia, sillä VARASIMME TOISEMME ITSELLEMME. Olemme siis pari ;).

        Rakastukaa kaikki naiset varattuun mieheen - siihen itsellenne varattuun - yhä uudelleen!


      • Kuinka vanha
        "Maria" kirjoitti:

        "Olen varattu nainen, rakastan varattua. En muuten, mutta tiedän tämän olevan " true love". Ei se mieskään sylje tännepäin, päin vastoin..."

        MINÄKIN OLEN RAKASTUNUT VARATTUUN MIEHEEN - JA HÄN mitä ilmeisimmin minuun. Kannamme toistemme sormuksia, sillä VARASIMME TOISEMME ITSELLEMME. Olemme siis pari ;).

        Rakastukaa kaikki naiset varattuun mieheen - siihen itsellenne varattuun - yhä uudelleen!

        Olet??


      • Ollinen.
        Kuinka vanha kirjoitti:

        Olet??

        Rakastaminen on maailman luonnollisin ja hyväksyttävin asia. Miksi ihmeessä varattu ei voisi rakastua toiseen kuin kumppaniinsa? Minä olen rakastunut varattuun naiseen ja itse olen myös varattu. Haluaisin erota mutta asiat riippuvat myös varatusta naisesta. Tulevaisuus näyttää mitä tulee tapahtumaan.


      • utelias vain
        "Maria" kirjoitti:

        "Olen varattu nainen, rakastan varattua. En muuten, mutta tiedän tämän olevan " true love". Ei se mieskään sylje tännepäin, päin vastoin..."

        MINÄKIN OLEN RAKASTUNUT VARATTUUN MIEHEEN - JA HÄN mitä ilmeisimmin minuun. Kannamme toistemme sormuksia, sillä VARASIMME TOISEMME ITSELLEMME. Olemme siis pari ;).

        Rakastukaa kaikki naiset varattuun mieheen - siihen itsellenne varattuun - yhä uudelleen!

        ..ja palstalla käyt minkä takia? :)


      • off topicina
        utelias vain kirjoitti:

        ..ja palstalla käyt minkä takia? :)

        Tähän ketjuunhan voi päätyä montaakin kautta tietämättä varsinaisesti päätyvänsä Ikävä-palstalle. Jos et tiennyt. Että tuskin tarvitsee alkaa vihjailla.


      • _MIKKO_
        Ollinen. kirjoitti:

        Rakastaminen on maailman luonnollisin ja hyväksyttävin asia. Miksi ihmeessä varattu ei voisi rakastua toiseen kuin kumppaniinsa? Minä olen rakastunut varattuun naiseen ja itse olen myös varattu. Haluaisin erota mutta asiat riippuvat myös varatusta naisesta. Tulevaisuus näyttää mitä tulee tapahtumaan.

        Ollinen. 16.9.2014 18:16: "Haluaisin erota mutta asiat riippuvat myös varatusta naisesta."

        Hetkinen, nyt meni yli hilseen. Oletko mies ollenkaan? Siis oma karilla oleva avioliittosi on kolmannen osapuolen käsissä? Voi hyvänen aika mikä tossu olet. Jos avioliittosi on tuossa mallissa, niin ole MIES ja eroa heti, ole MIES äläkä anna vaimosi elää valheessa, siis eroa omalla päätökselläsi älä sen vieraan naisen.


      • ootko tyhmä
        _MIKKO_ kirjoitti:

        Ollinen. 16.9.2014 18:16: "Haluaisin erota mutta asiat riippuvat myös varatusta naisesta."

        Hetkinen, nyt meni yli hilseen. Oletko mies ollenkaan? Siis oma karilla oleva avioliittosi on kolmannen osapuolen käsissä? Voi hyvänen aika mikä tossu olet. Jos avioliittosi on tuossa mallissa, niin ole MIES ja eroa heti, ole MIES äläkä anna vaimosi elää valheessa, siis eroa omalla päätökselläsi älä sen vieraan naisen.

        aika outoja käsityksiä itselläsikin on varattuna olemisesta ja ihastumisesta että seksikauppsan jos ei ole munaa erota omastaan ja alkaa sonkuksi.siitä tässä ketjussa puhutttiin,ei sinkun ihastumisesta toiseen sinkkuun!


    • sivuhuom.

      ihan sivusta totean että eiköhän meillä jokaisella ole vaikka mitä syitä käydä täällä. Miksei varattu joka ikävöi varattua kävisi täällä, en tajua. Ikävä palsta nääs.

    • Ikävä

      Se on varatullakin. Varallisellalin tai varattomalla.

    • vastaisin näin

      Aina voi ihastu, mutta se ei välttämättä johda mihinkään. Ihmisiä ne kaikki sinkut kuin varatutkin ovat ja ihastuminen tulee yllättäen, ei kukaan sitä etukäteen suunnittele ellei näe tulevaisuuteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe