Hiukset ohuista paksuiksi - kellään?

424242

Onko kukaan saanut ohuista hiuksista paksut, ruokavaliolla tm?

25

3692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todella näkyy

      Jos syöt oikein huonosti, niin näkyyhän se hiuksissa.

      Mutta geenit sanelee pitkälti hiuksien paksuuden jne...

      Mulla allergia viljoile aiheutti kaikkea ikävää ja nyt on paksut hiukset.

      Pidän lyhyenä.

      http://personal.inet.fi/koti/remeli/hius.htm

      Tunnen paljn huonosti syöviä ja kyllä se näkyy heidän hiuksistaan.

      • Roopzu

        Mutta jos on lyhyet hiukset niin ne aina näyttää ja tuntuu paksummilta.


    • 1 vanha vinkki.

      Vanha näyttelijöiden konsti:
      ensin pestään hiukset runsaalla HOITOAINEELLA ( esim edullinen Linna hoitoaine parasta), sitten kun HOITOAINE on huuhdeltu pois , pestään SHAMPOOLLA (mainittu eduĺlinen Linnasarjan shampoo mainio) shampoo hierotaan ensin kämmenissä hieman laimentaen sitten vasta hiuksiin.

      Ei tarvita kalliita aineita, ne tekevät useimman hiukset lituskaisiksi liimatukiksi.
      Eli siis päinvastoin toimitaan - ensin pesu hoitoaineella. sitten shampoolla.

      Kokeile itse, huomaat eron. Joka kerta pestessäsi toimi noin.

    • ))..((

      Hiukset ohuista paksuiksi:

      Et todellisuudessa mitenkään.
      Onhan näitä muotovaahtoja jotka hetken ns. kohottavat mutta jos olet
      ohut hiuksinen niin myös jatkossakin.

    • kampaaja

      Ei hiuksia voi paksuntaa mutta ne voi saada tuuheiksi

    • kallis ei aina paras

      Hiukset voidaan turhan usein saada myös luiruiksi pään pintaa viistäviksi rotanhänniksi liian voimakkailla tai hiuslaatuun epäsopivilla hoitoaineilla joita ostaja käyttää koska "maksoivat niin paljon niin ovat varmaan laatu ja täsmätuotteita".

      Suomalaiset, edulliset tuotteet toimivat suomalaiseen hiuslaatuun yllättävän hyvin.

      Kallis ja kauniiseen purkkiin suoraan kampaajalta pakattu aine ei välttämättä ole kaikille toimivin.
      Kokeilkaa eri tuotteitta.

    • Silkkitukka

      Heh... Itse lankesin pitkästä aikaa mainosten lupauksiin ja ostin sitä loreal fibrology -hoitoainetta jonka piti paksuntaa hiuskarvoja jotenkin sisältäpäin... No ei paksuntanut! Ihan karmea silkkinen liimaletti ja nyt vain mietin, että montako kertaa saa pestä tukan, että se edes lähtee pois, vai tuhosiko se tukkani kokonaan ja lähtee vain kasvamalla.

      Sitten googletin vähän ja onneksi en ostanut shampoota, sillä nuo kyseiset aineet on ilmeisesti pelkkää paskaa. Shampoossa ainakin oli jopa jotain viemärin puhdistusaineissa käytettävää syövyttävää ainetta, joka liuottaa hius- ja ihoproteiinia! Hoitoaineessa jotain antistaattista mitä lie, varmaan jotain saman kaltaista jota laitetaan pyykinhuuhteluaineisiin poistamaan sähköisyyttä, ja sitten jotain filmin kehityksessä käytettävää ainetta joka tekee hiuksen pintaan kiiltävän kalvon... Tukka ei tosiaan nyt ole sähköinen niin kuin yleensä on ja kiiltääkin, mutta ennemmin ottaisin sen aiemman sähköisen letin kuin tätä luirua liimalettiä... Eikä paljon ilahduta tuo kiilto ja sähköttömyys, kun tietää että ne on jotain antistaatti -paskan ja filmikehitteen tulosta, eli hiukset eivät ole "ravitut ja kosteutetut" mitä nuo mainokset aina lupaileekaan. :D

      Varmaan ohuesta tukasta ei paksua saa millään, mutta vähän siedettävemmän hyvälaatuisella ruualla ettei tukka tipu päästä ja oikeanlaisilla tuotteilla, kunhan nyt edes löytäisi ne oikeanlaiset tuotteet. Itsestä vaan tuntuu, että usein juuri ohuelle tukalle tarkoitetut tuotteet (tuo lorealin viemärinpuhdistusainekin oli tarkoitettu nimen omaan ohuelle tukalle) tekee tukasta vielä luirumman kuin normaalille tukalle tarkoitetut tuotteet. Minusta on kummallista, että ohuelle tukalle tarkoitetut tuotteet tekee tukasta silkkisen, koska ohut tukkahan on jo valmiiksi silkkinen - eikö siis pitäisi pikemmin karhentaa hiusta? Yleensähän paksu tukka on karhea, siis hiuskarvat on paksuja ja karheita, eikä niitä ole sen enempää kuin ohuttukkaisellakaan, eli se paksuus tulee nimen omaan hiuskarvojen laadusta eikä niinkään määrästä. Joillain hiuskarvatkaan ei ole sen paksummat kuin muillakaan, mutta jotenkin karheampaa laatua, niin hiukset näyttää paksummilta koska ei ole sellainen päätä myöten nuoltu liimaletti.

      Olen vuosia pessyt XZ aito -shampoolla joka on normaalille tukalle tarkoitettu. Se on mielestäni parasta, koska ei tee tukasta liian silkkistä ja liukasta. Hoitoaineita en ole käyttänyt ennen tätä viimeisintä kokeilua vuosiin, koska inhoan sitä kun ne tekee tukasta aina niin silkkisen ja päätä pitkin nuollun. Nyt mietin että josko kokeilisin tuota XZ aito -hoitoainetta tai freemanin jotain papaija -hoitoainetta, joka oli tarkoitettu ohuelle tukalle. Sitä eräällä palstalla kehuttiin ja oli kuulemma tehnyt tukasta karheamman. Onko kellään kokemusta näistä kahdesta hoitoaineesta?

    • pömpelipirkko

      Popsikaapa bvitamiineja! :) Apteekissa osataan kyllä neuvoa mikä valmiste ravitsee parhaiten hiuspohjaa. Tupakka on tässäkin tilanteessa vain myrkkyä.

      • paluu tulevaisuuteen

        eikös sinkki ole parempaa,mä olen syönyt Vida-nimisiä sinkkitabletteja.Pitäisi olla hyväksi kynsille ja hiuksille.Äijä-iässä kun jo olen niin positiivisen "yllärin" huomasin 2vkon syönnin jälkeen:aamuisin oli terhakka töpötys.Jotenkin yhdistin sen Vidaan..


    • minä teen näin

      Ota loiva permanentti elkikkä pehmennys. Tuo ilmavuutta ja toimii oikeasti.

      Jos otat pikkusen kiharamman permiksen niin sinun pitää käyttää rullia pesun jälkeen saadaksesi siistin kampauksen tai kiharat mutta loivemmalle pehmennykselle ei tarvitse välttämättä tehdä yhtään mitään.

    • XZ käytössä mulla
      • thinHead

        XZ pahinta mitä itse käyttänyt.Öljyinen shampoo ja letti sen mukainen,helppo kammata mutta lentää eikä pysy ruodussa.Tekee vieläkin ohkaisemmaksi!!


      • Wigwampam
        thinHead kirjoitti:

        XZ pahinta mitä itse käyttänyt.Öljyinen shampoo ja letti sen mukainen,helppo kammata mutta lentää eikä pysy ruodussa.Tekee vieläkin ohkaisemmaksi!!

        Xz-shampoo on aivan persiistä!Kokeilkaa samaa mitä Sweet'in laulaja 1970-luvulla,pesi lettinsä joka päivä oluella.(tai olikohan se selitys sille kun "mäyräkoira" päivässä...)Mutta siltä oikeesti kysyttiin millä peset niin näin vastasi.


    • hksdkmsd

      Peruukki. Nopea ja helppo keino.

      Hyvällä leikkauksella voi saada hiuksista vähän paksumman näköiset, mutta sitten pitääkin juosta kampaajalla tiheästi, ja pitkistä ohuista hiuksista ei saa pitkiä ja tuuheita millään.

    • ruokavaliomuutos

      syö lohta, pähkinöitä ja avocadoa-> hiukset kiittää.

    • ruokavalio

      joo, mun hiukset tuuheentui ja näyttää paljon paksummilta kuin aikaisemmin. Ruokavaliolla. Eli syön joka päivä avocadoa, hirssipuuroa, marjoja varsinkin mustikkaa, pähkinöitä, manteleita, kalaa. Ei lainkaan gluteiinia missään. Noita kaikkia joka päivä muutaman kuukauden ajan niin mulla ainakin toimi. Kannattaa kokeilla.

      • Ei kai?

        No ei se nyt muutamassa kuukaudessa voi toimia, koska hiukset kasvaa normaalisti sen 1 - 1,5 cm kuukaudessa. Itse hiuskarvathan on kuollutta materiaalia, eli kun ne on päästä puskeneet niin ei niihin pysty enää vaikuttamaan muuten kuin ulkoapäin. Ruokavalio varmasti auttaa, mutta tulokset tulee näkyviin ehkä vasta vuoden päästä, kun on reilu 10cm kasvanut uutta paremmilla ravintoaineilla ravittua hiusta.


    • ruokavalio

      Ja luomukananmuna syötynä joka päivä kuukausien ajan noiden muiden ruokien lisäksi. Toimii.

    • Liisa1953

      Kokeile Biotiini strongia, saa mm stocmannilta, apteekista (kalliimpaa) ja ota samalla jättihelokkikapseleita (2 aamulla, 2 illalla). Minulla loppui hiusten lähtö ja tyvestä kasvaa selvästi enemmän hiuksia. On myös Brioriin Extra, mutta se on tosi kallista, auttaa myös. Jättihelokkikapseleita ostan Prismasta 300kpl/20 euroa.

    • yksinäinen harakka

      Minulla on sellaista kun bio energen shampoota ja hoitoainetta. Jonkun verran on hiusten laatua parantanut, voimistaa hiusten kasvua ja vahvistaa rakenteita. On ilmeisesti tarkoitettu hiustenlähdön ennaltaehkäisyyn. Olen varmaan yli kuukauden tuota ainetta laittanut ja nyt alkaa vähän näkyäkin tuloksia. :) Mä pilasin hiukseni värjäämällä liian usein ja nyt sitten olen joutnut jos jonkinmoisilla mömmöillä hiuslaatua parantamaan :)

    • 18+9

      XZ tervashamppoo, toimii satavarmasti. Kuukaudessa tosi ohuet hiukset muuttuivat paksuiksi

      • kiiltoa.

        Xz-tuotteista öljyhoito on ainakin oikein hyvä.


      • ei muutu

        Millään aineella hiuksen paksuus ei muutu.


    • Ruokavalio

      Mulla on lyhyet hiukset ja kasvaa turhankin nopeasti. ei siinä vuotta mene että tuloksia näkyy. Jos on pitkät hiukset niin tokihan aikaa menee enemmän.


      Suurin osa ihmisistä vaan syö niin huonosti että hiuksetkin sitten ovat siinä kunnossa kun ovat.

    • hajusteeton

      Mulla on hyvä tuka ja syön kunnon ruokaa.

      Hiukset tarvii kunnon ravintoa, johon kuuluu riittävästi kunnon proteiinia.

      Shampoona on marketin halvimmat eli XZ ja LV.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe