Lapseton ja puolison lapset

kohta sinkku

Mikä avuksi? En vain kestä millään puolisoni aikuisia lapsia, jotka pitävät kotiamme aivan kuin omanaan. Mieheni on sitä mieltä, että jotain ratkaisuja on tehtävä, mutta mitään ei ole asian eteen tapahtunut. Lapset ja niiden puolisot ovat kotonamme kun olemme itse poissa ja jälki on sitten sen mukaista. Itse olenn siisti ja haluan että minun kodissani ovat tavarat paikallaan. Olen aivan epätoivoinen.

4

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei nimimerkki, kohta sinkku

      Onpa hivenen villi tilanne, josta kerrot enkä yhtään ihmettele, että olet epätoivoinen. Luulisi, että asialle voi tehdä "jotain"ja tilannetta voi parantaa, piankin, kun miehesikin on samaa mieltä kuin sinä eli ratkaisuja on tehtävä. Tuumasta toimeen ja reippaasti :) Ilmeisesti puolisosi aikuiset lapset asuvat ja heidän osoittensa on muualla, kun sanot että he pitävät teidän kotianne kuin omaanaan. Onko heillä teille avaimet? Jos on, sille lienee joku hyvä syy... Se, että heillä on ollut se avain "aina", mutta jos he eivät oikeasti tarvitse avainta enää, onko tarpeen että se on heillä? Ehdotan, että seuraavalla kerralla, kun olette koolla isommalla porukalla, miehesi ottaa tämän asian esille ja kerrotte tilanteen olevan vähintäänkin erikoinen, jos he kerran jättävät sotkun jälkeensä. Ja vaikkeivät jättäisikään, ihmettelen miksi heidän on oltava kotonanne, jos te itse olette pois. Kysykää sopisiko heille, että jos he ovat pois, te menisitte heidän kotiinsa olemaan ja elämään ja jättäisitte tavarat levälleen...

      Ystävällisesti,
      Pirkko-pappi

    • oppeliini1

      Miehesi lapset ovat ilmeisesti aikuisia ja heillä on omat kodit ja perheet.
      Heillä ei ole mitään oikeutta käyttää miehesi ja sinun yhteistä kotia, varsinkaan siloin kun ette ole itse paikalla!

      Sinun ja miehesi on tehtävä kristallin kirkkaasti kaikille selväksi että kotinne on vain teitä varten; lapset ovat tervetuuleita sinne silloin kuin TEILLE sopii ja KUTSUTTUINA.
      (Tuon voi esittää ystävällisesti tekemättä heistä vihamiehiä. - tapaan "on niin hauskaa nähdä teitä luonamme. Valitettavasti ensikuussa olemme poissa joten siirretäänpä vierailuanne seuraavksi kuuksi. Mikä päivä olisi teille sopivin?" )

      Ellei viesti mene jakeluun, on aika vaihtaa lukot oviinne.

    • jotain rotia!

      Eihän tuo ole mistään kotoisin. Jos miehesikin on samaa mieltä, puhukaa lapsille järkeä. tai sitten ääritilanteessa vaihtakaa lukot!

    • törkeetä toimintaa

      Aikuiset lapset tulee teille ilmoittamatta ja lupaa kysymättä! Törkeää käytöstä heiltä. Itselle ei tulisi mieleenkään edes mennä vanhempieni kotiin heidän poissa ollessaan. Ehdottomasti teidän on tehtävä heille selväksi, ettei teille voi tulla kuin hotelliin silloin kun olette poissa. Kertokaa, että ovat tervetulleita milloin vain kun olette itse paikalla.
      Aikuiset ihmiset tajuaa kun asiallisesti sanoo. Jos ei mee perille, niin kysykää heiltä oliskos mukavaa jos heille tehtäisiin samoin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe