Miksi Extrassa on vain Saulin kavereita

ei tavallisia

Ja niisäkin suuri osa homoja, jotka ovat Saulin kaveripiiristä.
Pitääkö Saulin itse etsiä Extra lähetykseen vieraansa.

Eilen oli Saulin kaveri Susanna Ruotsalainen,
joka kertoi jo heti, ettei ole juurikaan katsonut koko ohjelmaa.
Juttelivat suurimmaksi osaksi ihan muusta kuin BB:stä.

69

817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 08517

      Tänään on sitten vieraana Teuvo Loman. Yks homo.
      Siinähän on sitten homot nenät vastakkain.

    • åke

      Miksi vieraana yleensä vain julkkiksia? Eikö joskus voisi kutsua myös entisiä BB-kilpailijoita aiemmilta kausilta.

    • outojen kerho

      Homppe-leiden kokoontumisajot koko ohjelma!

      Kaikki vieraat kertovat ensimmäiseksi etteivät edes seuraa koko ohjelmaa???

      Mitä vi-tun järkeä kutsua ekstraan ihmisiä jotka eivät katso Big Brotheria ja eivät tiedä siitä mitään...?

    • pyhpyh

      Sitä kans ihmettelen. Käyttäytyminenkin ja puheet ovat ettei voi tv katsojaa kiinnostaa yhtään.

    • tyllllsää

      Kaikkein mielenkiintoisinta olis nähdä niitä entisiä bb-asukkaita, jotka ei oo jääny roikkuun julkisuuteen turhiks julkkiksiks. Mutta niidenhän kanssa Sauli ei voiskaan koko ajan puhu itsestään, mitä nyt tekee koko ajan. Muistaisin, että edellisvuosina extrassa on myös käsitelty enemmän talon asioita. Nyt vaan puidaan Saulin ja vieraan juttuja. Tylsää, varsinkin, kun vieraat joka vuosi samoja turhia seiskajulkkiksia.

    • niimpä

      Joko Utula on ollut, entäs Sofia, ja onhan näitä viitakon tähtösiäkin vielä jokunen joka ei ole ollut vielä ohjelmassa, Henna ja Anttikin ovat vielä käymättä.:D

    • kis3

      hei, mitä hiton väliä ketä siellä saulin vieraana käy, eiköhän saulillekkin ole ohjeet annettu ketää kutsuu ja ketä ei. ihmiset ei ole mihinkään tyytyväisä.

      • eimtn

        No kyllä sillä vaan on väliä. Ei kiva kuunnella "mun hyvä ystävä" lähes joka juonnossa. Missähän se mediatutkija, jonka kommentteja oottais mielenkiinnolla. Kikattavat homomiehet alkaa tympiä.


      • Laatta lentää!
        eimtn kirjoitti:

        No kyllä sillä vaan on väliä. Ei kiva kuunnella "mun hyvä ystävä" lähes joka juonnossa. Missähän se mediatutkija, jonka kommentteja oottais mielenkiinnolla. Kikattavat homomiehet alkaa tympiä.

        Jumalauta noita peräreikäpettereitä...


    • ni olis ihquu

      saisko vielä sillanpään

    • Saulindan juorukerho

      " Minäminäminä ja mun hyvä ystävä se ja se ja seki, minäminäminä..
      Menisiksä taloon, minäminäminä menisin, eiku en meniskään, mut jos sä kuitenki menisit, niijustiin. Minäminäminä en enää menis, mut jos mä kuitenki menisin..

      Minäminäminä sillon minun eli mun kaudella jaadijaadijaa..!

      Mäki olisin halunnu satatonnii, epistä kun minäminä en saanu ku puolet siitä, eiks ne tajunnu et homolisä daaahhh. Minäminäminä oon niin kade tän kauden voittajalle ja ja ja... Hups hihii sanoinksmä sen jo ääneen, no onneks mä oon näin ihkuihana niin ei kukaan huomaa hih..

      Ai kauhee lausuinkohan mä nyt minäminäminän eli mun nimon eiku nimen oikein.. Iik! Pääasia on kuitenkin minäminäminä, ettäs tiedätte!! "

    • saulionparasss

      Jaa katsokaas kaatelliset paskat täällä haukkuvat Saulia

      Onneks Saulin ei tartte kuunnella teidän vitun tyhmiä mielipiteitä

      Jotku vaan ovat parempia kun toiset
      Mutta ettehän te voi sitä ymmärtää ku ootte kaikki tollasiia kateellisia paskoja ;)

    • Kateuskorttibimbo

      Väärässä olet -niin väärässä. Voi sinua reppanaa !

    • Jaska Kaatellinen

      Jos mielipide on 'väärä', niin se on vitun tyhmä ja sen esittäjä on automaattisesti kateellinen paska. Vaihtakaa jo levyä ja opetelkaa edes kirjoittamaan, jos nyt suinkaan koomiselta epäjumalanpalvonnaltanne maltatte.. ;)

    • pelle beebeessä

      No ny siellä oli sitten Nino-ho-mo!

      Joku Saulin petikaveri menneiltä BB-vuosilta ennen amerikan lampertteja.

      Ja hups, kuinka yllättävää että BB-Nino tuntee BB-Armin ja niin edelleen.

      Vi-tun pelle, toi saa vielä tehdä töitä pienten lasten kanssa???

      • mita kuka

        Kuka sa tehdä ja mitä töitä? Tarkoitatko, että homous olisi este?


      • on se juu
        mita kuka kirjoitti:

        Kuka sa tehdä ja mitä töitä? Tarkoitatko, että homous olisi este?

        Kyllä se on , nino on vammanen sekopää raiskari


      • HYI SAATANA!
        on se juu kirjoitti:

        Kyllä se on , nino on vammanen sekopää raiskari

        KAIKKI HOMOT ON.


    • b-julkut?

      Kaikki viitakon tähtöset varmaan käyvät vierailulla extrassa, joutilasta aikaahan heillä on kun työt eivät ole harmina.

    • Pääsymaksukin!

      Ja uusia kauniita "tähtösiä" on tulossa! Mielellään esittelevät itseään puolipukeisina seksisymbooleina : Jenna, Nimo ja Leila tähtöset.......Ja me hurraamme, ihailemme, keräämme nimmareita ja matkustamme heitä katsomaan kauempaakin!

    • Suostuvaiset vähissä

      Muut tuskin suostuvat nolaamaan itsensä kaakaopojan kaakatuksissa..?

    • Juuuu!!

      Kai ootte tietoisia että pian taloon saapuu tosi homojen homo Lambet, kundi heittää keikan ja ottaa Saulilta sviitissä suihin Räisäsen hinkatessa vieressä pientä nakkiaan.

    • kiloöpäåbg

      jonathan niko n ystävä ... onhan se saulinkin ystävä, tuttu.piiri pieni pyörii vuodesta toiseen.

    • homot oksettaa

      Onko se Sampo Marjomaa myös homo? Ainakin se oli vähän tranverstinon oloinen kaveri mutta että ihan homo.

    • Niijustiin

      Niijustiin

    • ninnpä.,-

      Suurin osa on siis homoja, jotka tulee extran vieraaksi. Loput onkin sitten muuten vaan Saulin kavereita.
      Sitten siinä puolet extran ajasta kikatellaan sen kaverin kanssa.
      Ei siinä Saulin monta sanaa tarvitse sanoa, kun vielä pätkä näytetään talon tapahtumia.

    • ,lufyd6

      Ja tänäänkin yksi niistä Marco Bjursttöm.

    • Homo homini lupus

      Homo extra vs Extra homo.

    • HIV kerho kokoontuu

      "BB Extrassa Saulin sohvalle istahtaa koko kansan tuntema Marco Bjurström. Positiivisuudestaan tunnettu Marco antaa vinkkejä, miten asukkaat voivat jaksaa paremmin BB-talossa."

      Nami-nami!

      Jari Sillanpää puuttuu vielä?

    • Oksenna nyt

      Vittu!! Tänään sinne astelee homojen homo!! SUPERHOMO!!!! täysi pelle!!! Homojen kuningas!!! Marco!!!!

    • Qummis

      Miksi tänä vuonna ei ole psykoanalyytikkoa? Nyt sitä oikein tarvittaisiinkin. Minusta hänen puolueettomat sanansa olisivat asukkaiden käytöstä selventävinä TODELLA tarpeen??????????

      • Mielisairaalan vahti

        mestari

        Ei oo varaa maksaa psykoanalyytikolle palkkioita. Luulenpa että asukkaiden psyko-haastattelukin on jätetty tänä vuonna välistä vaan sen on tehnyt se sunnuntaishown juontaja, mikäs sen nimi oli (Mari Sainio?).


    • Marco Barbara

      Ruma epäsiisti parta, hyi hyi.. Tekoblondina näytti vielä nykyistäkin idiootimmalta..

    • heteromiesss..

      HOMOEXTRA joo ehkä siltä vaikuttaa,toisalta jos juontaja on hetero ei homojakaan näy vieraana että sillai tasapuolista välillä

    • Homous on pop

      Tarvetta on aktivoida heteropride, koska homot ja hyysääjänsä yrittävät ajaa oikeutensa ei suinkaan samalle tasolle heteroiden kanssa, vaan kirkkaasti ohi.

      Nykyään on noloa olla hetero, pitäisi tietenkin ensisijaisesti olla homo tai edes bi(utelias). Tämä on eräs fundamenlistihomojen ajama ja saavuttama tavoite.

      Kaikki eläimet ovat tasa-arvoisia, mutta jotkut eläimet ovat tasa-arvoisempia..

    • muodin mukana

      Jokainen saa olla vaikka Hymmeli-hiiri,mitä sillä on väliä.Nykyään vaan et ole kunnon kansalainen ellet ole tullut kaapista,sillä väliä oletko niin homo tai lesbo,kunhan itse olet kaapin ulkopuolella.silloin olet muodikas.Tiedän tapauksen joka oli julki homo vuosia,näki kauniin naisen ja heti hyrräsä,nyt kunnon perheen isä.Nuorena kuulemma mennään muodin mukana vaikka ei aina istuttaisikaan.

    • Saulin kaveripiiri

      Kuka homo siellä tänä iltana on?

    • Petriina Uusitupa

      Tampereen juntti nääs, ujopiimä raukkis piileskeli jälleen aurinkolasiensa takana sisätiloissakin..

    • homoparaati

      Mitä v*ttua, nyt siellä on Jonathanin poikakaveri extrassa?

    • Vladimir Putin

      Taas on extrassa, joku seksuaalisesti vasenkätinen tyyppi.
      Suomessa ei ole homoja niin paljon, että kannattaisi pilata tämäkin ohjelma liialla homostelulla.

      Itse yritän olla suvaitsevainen, mutta kyllä näiden paska-perse-hinaajien määrä on jo liikaa. Täyttä homoilua, koko bb extra.

      Onko tämä ohjelma tosiaan suunnattu, sexuaalivähemmistöille. Ällöttävää paskaa, sanon minä, valtionmiehistä suurin.

    • tympeää

      Homoheguleitahan riittää, taas yksi hattuhomo Antti mainostamassa JonatHania. Jotenkin jo liikaa, BB-talo on homojen ja idioottien talo.

      • Ei saageli

        En enää pysy katsomaan bb Extraa, se on näköjään vain ja ainoastaan homoille suunnattu ohjelma? ja jotenki hävettää enää edes puhua koko bb talosta ja siitä että katson koosteita?


    • lopun alkua

      Ei ihme että katsojaluvut on romahtaneet , "ruskean reijän ritreiden pakkosyöttö" ei kiinnosta .

      • Ei katsota

        No näinhän se on. Se että homoja on eteläsuomessa, vähintään joka toinen, ei tarkoita sitä, että heitä olisi muualla suomessa.

        Muu suomi, on vähän helvetin iso käsite, hesalaisiin verrattuna. Eli homot vs heterot.

        Voi voi, kun nyt tuotannon harkintakyky petti. Loppuu koko ohjelma ja syystäkin.

        Imekää hinttarit toistenne mulkkuja. Normi kansaa, ei homo-ohjelmat kiinnosta.


    • Erityissuojeluksessa

      ja yhteiskunnan erityiserikoishyysäyksessä ovat homppelit.. =(

      On se muka niin noloa ja vanhanaikaista olla (yhä sentään enemmistöön kuuluva?) tavallinen, tylsä hetero.
      Tämä on ainakin se viesti, jota meille joka propagandatuutista alati tyrkytetään.

      Pikkasen rupee menemään homostelun pakkosyöttö jo yli..

    • eiköhän riitä jo

      Mistä helvetistä noita poikia nimeltä Päivi oikein sikiää????? Onko se jotenkin muoti-ilmiö tänäpäivänä toi homous ????
      Saatanan prinsessat, perustakaa oma homolandia jonnekin kauas täältä, ettei tartte kuunnella tota sössötystä ja hihitystä.

    • Homous on pop

      *fundamentalistihomojen

    • sillä silmällä

      Sauli ja Joni olis kyllä tosi söpö homo-pari...?

    • Joni Herttainen

      ansaitsee parempaa kuin ruskeakielisen eltaantuneen elostelija-Saulindan, jolla tupakointi ja kapakointi armotta tehnyt tehtävänsä jo, vaikkei juippi kovin vanha ikävuosiltaan ole.

      • khkhkhk

        Joni itse on kaukana herttaisesta. Raaka koulukiusaaja, joka ei tunnu edelleenkään tuntevan mitään sympatiaa uhrejaan kohtaan. Naamakin hirveässä kunnossa.


    • voevoevoe

      Tänään taas sitten "mun hyvä ystävä" vieraana. Millähän laskuopilla Sauli mittaa HYVÄN ystävän kun niitä on niiiin paaaaljon..

    • Utuinen Ulappa

      Stnn rasittava, teennäinen yli-imelä suttura, ei millään pysty katsomaan..

    • Pete34

      Miksi pilkkaatte Saulia? Hän ei ole teille mitään pahaa tehnyt. Hävetkää!

    • Miksi hyysäät

      Mistäs muuten tiedät mitä Saulinda on tai ei ole tehnyt? Et tajua pointtia, joka on niin selkeä, että tyrkkyilynsä ja pakkosyöttönsä aiheuttaa ihmisissä vastareaktion ja yksinkertaisesti etoo.

      • Pete34

        Laita rakentavaa ja asiallista kritiikkiä subTV:lle. Työntekijät lukevat postisi ja ottavat ne sydämeen, niin ne asiat hoituvat. Eikös vain?


    • Lokki ei osaa laskea

      Mielistelee ja nuoleskelee vain kaikkia, jotka hiukankin vaikuttavat vastaanottavaisilta.

    • homohakkaaja

      Homo Sauli ei huoli heteroita ohjelmaansa ollenkaan!

      Entäpä jos joku hetero-juontaja ei huolisi homoja ohjelmaansa ollenkaan, siitä vasta älämölö syntyisi.

      Johan olisi homoparaatit marssimassa "oikeuksiensa" puolesta pitkin katuja.

    • Ei yhtään enää

      Tämä on ehdottomasti paras viestiketju ja asiaa. Minä minä minä, mun hyvä ystävä, ei yhtään kunnon järkevää lausetta tai asiaa. Homopojat pois tv:stä. Teennäis ja omahyväistä.

    • Huono yritys

      Pate43. "Laita kiireesti yhteystietosi Tampiotuotannolle" !! Ei onnistu, muahahahhaa !!

    • Ku emmä muit

      haluu tai siis sillee.. niijustii!
      T: Sauli S.Össö

    • Näkö Kulma
    • Tilanne Tajuton

      Ensin mainostetaan nälkäänäkeviä Afrikan lapsia ja siten hetiperään 'sujuvasti'
      "onnistut aina, jopa sinäkin tumpelo uusavuton" -valmisateriaa.
      Noh, eihän sitä voi kauhalla vaatia, ellei ole edes lusikalla annettu.

      L'iberon edustajanainen oli myös hyvin huonoa ja epäedullista mainosta. "Iiihanat (rihkama)korut: kaikkea löytyy kaikille ja kaikki sopii kaikille, hihii."
      Samuuli: Minäminäminä, mikämitkä sopii mullemullemulle???

      Niin, kissankulta ei ole aidon kullan veroista, vaikka kuka ja kuinka markkinoisi muikistellen. Suomessa ei vaan ole tarpeeksi valinnanvaraa eikä kilpailua, joten siksi kaikenmaailman Pampersit sinnittelevät "pinnalla".

    • Ei este vaan päinv

      Homous on NOSTE!

    • Älä ruoki mullettia

      Feed ohjaajakin lipevän oloinen liimaletti..

    • Pystybaariko

      Ankeannäköinen ns. stuudiona. Mikä lie unohdettu, hylätty, ränsistynyt varastokoppi..?

      • bb-extra

        Leila oli hyvännäköinen kun uudet hiukset


      • tuotannon tilat

        teollisuus hallissahan se studio on. bb "talon" vieressä. kutojantie 4 espoo.


    • Sauli avaruuteen

      Huh! Olihan melkoinen homo-paraati koko extra ohjelma tänä vuonna?

      Normaalille terveelle heterolle melkoinen yliannos homolässytystä niin että puistattaa ja pitkään. Yök!

    • S-muuli Söshölehto

      Milt sust näyttää ku minäminäminä laitan välillä mun lunttilappuni pöydälle, poimin, lasken, poimin, lasken taas, lunttaan kaiken paperista, ja silti sekoilen ja sössötän?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe