helvetin älykääpiö!!!!!

o343+€-

Oikeesti kun vituttaa!!! Ostin pari pöivää sitten paketin kallista lempijäätelöäni. Olin nyt päivän pois kotoa hoitamassa porukoiden eläimiä niin mun avomies oli sitten päärtänyt vetää koko litran paketin yksin!!!! Voi saatana! Oikeesti! Mulle ei ainakaa tulis mieleekään syödä toisen ostamia erikoisherkkuja tai ainakaan vittu kaikkea!!!!!!!! Jumalauta! Ja ei edes pyydä anteeksi tai sanonut että ostaa mulle uuden!!!! Vittu että vituttaa ku olin varta vasten odottanu et saan tänään syödäsitä jätskii nautiskellen! Ja vittu olin aiemminsanonu sille siit jäätelöstä että ei saa syödä!!!!!!!! Aaargggh!!!

23

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä viel metit

      Jätä se sika!

    • aloittajao3...

      Pitääkö täs oikeesti ruveta teippaamaan kaikkiin omiksi tarkoitettuihin ruokiin oma nimi.

      Äsken kävin vielä puhumassa tästä ihan rauhallisin mielin ja kerroin miksi harmittaa mutta hän ei sano mitään. Pyysin että ostaisi mulle huomenna saman jäätelöpaketin ja vaikka hieroisi vähäsen mutta ei vastausta. Nukkuu nyt sohvalla. Kyllä rupee vituttamaan ku ei oo äijällä aivoja.

      Ja kun sekin tekee tästä ärsyttävämpää kun olin vielä moneen kertaan pohtinut ostanko tuon jäätelön. On nimittäin oikeesto helvetin kallista ja raha onÄÄRIMMÄISEN tiukilla. Ottaa niin pannuun kun se jäätelö edustaa meille oikeesti LUKSUSTA. Viimeksi tuota herkkua olen syönyt puoli vuotta sitten

    • Jee Jee

      Siis oikeesti, litran paketti jädeä syöty pakastimest;
      ja tollainen kohtaus.
      Siis onko teillä "omat eväät" ja elätte yhdessä?

      Ja kyllä tiedän minäkin et mieheen uppoaa koko litra jädeä kerralla.
      Koettu on sekin ja monasti.

      Tein räiskäleitä ja tarkoitus oli tarjota ne vieraille kahvin kanssa; jäätelön ja omenahillon kera.
      Ei ollut jäätelöä, mies oli syönyt sen sillä aikaa kun mä paistoin räiskäleitä. Kelpas ne räiskäleet omenahillollakin,ilman jädeä.

      Harmitti ensin vähän, mut kyllä mua naurattikin...miten perso voi aikuinen mies olla jäätelölle.

      Ei tollaisest kannata päreitään polttaa...ei kai se jäde mikään Titannic luokan asia voi olla!
      Parisuhteessa paljon visaisempiakin ongelmia olemas...huomaat vielä ettei kaikest mitäättömäst kannata hiiltyä.

      • Poo Poo

        Kylmää vaa suuttsin, ku oli keisi wiski ja piti airiskaffet otta ja Ninnis olik tyystäny kaiki


      • aloittajao3...

        Sanotaanko että toi jäätelö (köyhä kun olen) on ollut mulle tavallaan sellainen etappipalkinto. Viimeiset kolme kuukautta olen suurinpiirtein 24/7 opiskellut ja käynyt töissä. Nyt tänään se rupeama on saatu päätökseen ja tulee helpommat ajat. Jäätelö oli mulle tavallaan samanlainen palkinto kuin jollekulle olisi vaikka jalkahoito tai ulkomaanmatka. Ja jos toinen sen pilaisi niin kyllä varmaan suakin ärsyttäisi? Nyt lähinnä ärsyttää tuo miehen mykkäkoulu. Ei myönnä edes että olisi toiminut edes hitusen tyhmästi.


      • Jee Jee
        aloittajao3... kirjoitti:

        Sanotaanko että toi jäätelö (köyhä kun olen) on ollut mulle tavallaan sellainen etappipalkinto. Viimeiset kolme kuukautta olen suurinpiirtein 24/7 opiskellut ja käynyt töissä. Nyt tänään se rupeama on saatu päätökseen ja tulee helpommat ajat. Jäätelö oli mulle tavallaan samanlainen palkinto kuin jollekulle olisi vaikka jalkahoito tai ulkomaanmatka. Ja jos toinen sen pilaisi niin kyllä varmaan suakin ärsyttäisi? Nyt lähinnä ärsyttää tuo miehen mykkäkoulu. Ei myönnä edes että olisi toiminut edes hitusen tyhmästi.

        Kyllä mä sen verran ymmärrän et jos mies kintaalla viittaa sun pettymyksellesi, ei lohduta ...ei pyydä anteeksi ajattelemattomuuttaan ja lupaa korvata sulle sun mielipahaas; jotain on pahasti pielessä.

        Välinpitämättömyys onkin ihan eri asia kuin ajattelemattomuus. Ajattelemattomuus saattaa syntyä vahingossa, välinpitämättömyys on jo törkeää käytöstä.

        Kerroppa ihan rauhallisesti sille luupäälles, miten pahalta sunsta tuntuu.
        Me ei voida verrata kokemuksiamme,huomaan, sillä mä vaan harmistuin hetkeksi. En pahoittanut mieltäni sillä ja lopulta mua jo naurattikin koko asia.

        Kyllä mun mies myönsi olevansa pahoillaan kun antoi pahalle taas pikkusormensa ja se vei koko käden.
        (litran jätskiä suoraan paketista lusikoiden, parvekkeella!)
        Siis hän ei ollut tiennyt et jäde oli varattu räiskäleiden kanssa tarjottavaks.


    • Kun jäätelö ei ole pointti, vaan välinpitämättömyys, ymmärrän kyl kiivastuksen. Tollanen voi olla ensimmäisiä oireita itsestään selvyytenä ottamisessa. Ja se taas on parisuhteen pahimpia syöpiä.

      • aloittajao3...

        Juuri niin. Mulle ois ollu ihan ok että se ois syöny sitä vaikka puoli pakettia ja jättäny mulle sitten loput. Se kuitenkin tietää miksi sen ostin. Se että ei jättänyt mulle ollenkaan kertoo just siit että on välinpitämätön ja se vaan sattuu...


      • aloittajao3... kirjoitti:

        Juuri niin. Mulle ois ollu ihan ok että se ois syöny sitä vaikka puoli pakettia ja jättäny mulle sitten loput. Se kuitenkin tietää miksi sen ostin. Se että ei jättänyt mulle ollenkaan kertoo just siit että on välinpitämätön ja se vaan sattuu...

        Pikku vinkki, että ette ole mtn hautakivisopimusta vielä tehneet, saattas olla paikallaan... Vaikka itse pitäis jokaisen se tajuta.


    • Vieteriukko.

      Paljon melua tyhjästä, no tätä se on elintason onnelassa.

      EI jäätelö varmasti opiskelijabudetillakaan voi niin kallista olla ettei toista pakettia voi käydä ostamassa.

      Mies nyt varmasti on ajatellut samoin ja söi siksi jödet koska sattui mieli tekemään.

      No ihan hauskasta vitsistä tämä ketju käy, siihen tämä on varmaan tarkoitettukin.

      • kyllähän olen aloittajan kanssa samaa mieltä, jäätelö on meidänkin talossa luksusta.
        eikä edes opiskelu rahoilla vaan toimeentulotuella joka todennäköistä, että opiskelijakin saisi kun ensin on käyttänyt velkansa kohtuun ajassa.


    • Hyvä vaan

      Olet muutenkin jo läski etkä tarvitse jäätelöä.

    • Aloittaja .,

      Ei tarvitse jäätelöä mutta suun sais pestä saippualla!

    • Mä syän:.!1#%?+

      .

      "Mä syän kaiken mitä eteen tuoraan tai jääkaapista löytyy"

      har!11

      .

      • Jee Jee

        Kunnon mies, se jäde siellä jääkaapin hyllä aiheuttais kyllä pian lievän katastrofin sulatessaan. Olis menny pilalle muutenkin.

        Et tosiaan parempi vaik "jumalattoman suussa" kuin maassa......
        tai jotain sinne päin....niitä mun pappan aforismejä.


      • Noh:.!1#%?+
        Jee Jee kirjoitti:

        Kunnon mies, se jäde siellä jääkaapin hyllä aiheuttais kyllä pian lievän katastrofin sulatessaan. Olis menny pilalle muutenkin.

        Et tosiaan parempi vaik "jumalattoman suussa" kuin maassa......
        tai jotain sinne päin....niitä mun pappan aforismejä.

        .

        "Itse en olisi kuitenkaan syyllistynyt samaan koska har-ideologistit ovat Syvästi Sivistyneitä Ihmisiä"

        har!11

        .


      • Jee Jee
        Noh:.!1#%?+ kirjoitti:

        .

        "Itse en olisi kuitenkaan syyllistynyt samaan koska har-ideologistit ovat Syvästi Sivistyneitä Ihmisiä"

        har!11

        .

        Ihan miten vaan....syyllistyy tai ei jäätelön syöntiin, ei hetkauttais mua henkilökohtaisesti. Me ollaan kaikki niin erillaisia........

        Mut jos kumppani saa lievää vakavamman kiukkukohtauksen asiasta, kyllä silloin olis syytä pahoitella tekoaan ja rauhoitella jotenkin mielensäpahoittanutta.

        Aika välinpitämätöntä käytöstä silloin alkaa päiväunille; välittämättä toisen kiukusta ja pahasta mielestä.


      • Joooppppsss:..!1#%?+
        Jee Jee kirjoitti:

        Ihan miten vaan....syyllistyy tai ei jäätelön syöntiin, ei hetkauttais mua henkilökohtaisesti. Me ollaan kaikki niin erillaisia........

        Mut jos kumppani saa lievää vakavamman kiukkukohtauksen asiasta, kyllä silloin olis syytä pahoitella tekoaan ja rauhoitella jotenkin mielensäpahoittanutta.

        Aika välinpitämätöntä käytöstä silloin alkaa päiväunille; välittämättä toisen kiukusta ja pahasta mielestä.

        .

        "Se on kuitenkin aika sivistymätöntä syödä toisen jätskit"

        "Kaikista pahinta on juoda toisen kaljatkin"

        har!11

        .


    • ilmota se "rakas sinusta on tullut pullukka"-ohjelmaan (jos sitä vielä tehdään..)
      tai johonki kuntosalille edes.. bodypumppiin tai zumbaan,

      • Ilmoitusasia:.!1#¤%?

        .

        "Onko se pelkkä ilmoitusasia ilmoittaa "Teistä on tullut FÄTSO""

        har!11

        .


      • Ilmoitusasia:.!1#¤%? kirjoitti:

        .

        "Onko se pelkkä ilmoitusasia ilmoittaa "Teistä on tullut FÄTSO""

        har!11

        .

        muistaakseni siinä mainitsemassani ohjelmassa se ilmoittanut puolisko saa toimia niinku personal trainerina sille pullukaksi muuttuneelle..
        nuo muut zumba-tunneille ilmoittamiset taas toimis sillai kivana kiusantekona
        "et ku näyttää tuo jätski sulle maistuvan nii aattelin et olis tarvetta tällasellekki.." *aurinkoinen hymy*


    • runontaja oh my

      Kahden henkilön taloudessa ei tarvitse nimilappuja, ellei toinen ole dementikko ja silloin nimilaput ei auta

    • Toinenpettynyt

      Eikö se sun miehes ollenkaan ajatellut tekosiaan!!! Vaan mätti kilon jäätelöä kitaansa!!!! Kyllä oli aika pöljä äijä!!!! Kyllä mä oisin jo sanonut jotain. No ei ihmekkään että kiroot ukkos tekoset. Ettäs kehtaskin tehdä sulle tuollaisen sikamaisen tempun. Oletko allerginen maidolle? Jos olet eipä ihme että kiroot ja siellä tekstistä löytyy naisen alapäästä asti. Kyllä muakin tuollainen ärsytti kun mä halusin syödä vaispipuuroo töiden jälkeen kun minä vielä ukolleni sanoin että minä syön sen maanantaina töiden jälkeen ja paskat. Eipä sitä enään ollutkaan.
      Hymähin. laitoin jääkaapin oven kiinni. Ukkon sentään teki kärryn pyöriä sen sijaan. eli lettuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe