Upeaa työtä

Nasdaq

Suomalaisia on aina innoittanut työ. Tämä on siinä mielessä kummaa, sillä kukaan vasemmistolaisista ja vapaamielisimmistä ystävistäni eivät pidä tätä järin tärkeänä asiana elämässä, siis palkkatyötä. Mutta taas toisaalla, kaikki kokoomuslaiset neropatit (osin s.o.s demejä, rakastavat työntekoa. He tekevät sitä hullun lailla.

Sitten ovat kaltaiseni, jotka ovat vähän kaikkea. Olemme osaamisemme summa.

Kun näitä laattoja jäi yli, niin päätin laatoittaa myös käytävän. Siihen kului kymmenen tuntia upeaa elämää*. Diagonaalin vaikeus on sen mitoituksessa: mitään pikkukilkkejä ei haluta seinänrajoihin, vaan puolikkaalla on mitan dominanssi. Hämmästyttävän työlästä, sanoisi demari.

Mitta on kuin ulkonäkö, lopullinen tulos. Siirrän visuaalisen efektin vapaalle.

(reps)



*Revit maton ja listat, praimaat, haet lisää laattoja ja DF-tsydeemiä ylinopeudella Baukkarista. Sitten voikin ottaa jo rennommin. Suurin idea on jo läsnä. Enää ei tarvitse tuostakaan länkyttää, kun leikkuri on punaisessa purkissa.

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TYÖ:.!1#%?+

      .

      "* TYÖ * on orjan ainut oikeus jota ei voi orjalta ottaa pois"

      har!111

      .

    • Nasdaq

      Yksi pikku mutta tässä nyt on, ja se on se että kuinka täältä pääsee ulos?

      Ulko-ovi on tuolla.



      (reps)

      • Nasdaq

        Klassinen tapaus: Kaveri maalasi itsensä nurkkaan.


        (naurua)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Klassinen tapaus: Kaveri maalasi itsensä nurkkaan.


        (naurua)

        Tässä on hieman samaa kuin siinä, kun sivilisaatio jää taakse. Olen kuin tundralla, jossa on sohva ja töllö. Siinä arojen vankina väsään juttua, koska tv ei kiinnosta. Kaikki elämän toiminnot ja tutunnaisuudet ovat poissa. On vain luonto.

        Heitän yläfemmat.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Tässä on hieman samaa kuin siinä, kun sivilisaatio jää taakse. Olen kuin tundralla, jossa on sohva ja töllö. Siinä arojen vankina väsään juttua, koska tv ei kiinnosta. Kaikki elämän toiminnot ja tutunnaisuudet ovat poissa. On vain luonto.

        Heitän yläfemmat.


        (reps)

        Siis tarkoitan tällä sitä, että modernin ihmisen paluu juurilleen on suhteettoman dramaattinen sellaiselle ihmiselle, joka ei ole nähnyt itseään maailman karuudessa.

        Minulle tämä ei ole mikään juttu.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Siis tarkoitan tällä sitä, että modernin ihmisen paluu juurilleen on suhteettoman dramaattinen sellaiselle ihmiselle, joka ei ole nähnyt itseään maailman karuudessa.

        Minulle tämä ei ole mikään juttu.



        (reps)

        Siis mitä kauemmas synteettistä pääsen, niin sitä paremmin voin.

        No, on tämäkin eräs harkittavista tavoista. Tämä on vähän kuin selfie-bannaus.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Siis mitä kauemmas synteettistä pääsen, niin sitä paremmin voin.

        No, on tämäkin eräs harkittavista tavoista. Tämä on vähän kuin selfie-bannaus.



        (reps)

        Esim. italialaisen laatuviinin latkiminen Cokis-lasista, ei mua juuri hetkauta, koska olen vetänyt sitä pullosta yöjunassa mennessäni kohti ja pois Pariisista. Kysymys on aina siitä, että uskooko kenenkään välittävän juuri mistään. Kysymys on sisäisestä kuvasta, jota vaalia.

        Mitä tällaisilla freimeillä tekee näin nopeasti vilisevässä livessä?


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Esim. italialaisen laatuviinin latkiminen Cokis-lasista, ei mua juuri hetkauta, koska olen vetänyt sitä pullosta yöjunassa mennessäni kohti ja pois Pariisista. Kysymys on aina siitä, että uskooko kenenkään välittävän juuri mistään. Kysymys on sisäisestä kuvasta, jota vaalia.

        Mitä tällaisilla freimeillä tekee näin nopeasti vilisevässä livessä?


        (reps)

        Onko se jokin perinne, jokin sisäinen uskomus johonkin, jota ei voi käsittää missään kontekstissa jotta se eläisi?


        (naurua)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Onko se jokin perinne, jokin sisäinen uskomus johonkin, jota ei voi käsittää missään kontekstissa jotta se eläisi?


        (naurua)

        Jos maailma ei usko sinuun, niin miksi itsekään?

        Siitäkö tässä kaikessa on kyse, sisäisestä näkemyksestä minuuteen? Tässä ei nyt kaverit paljon ulkoiset avut auta.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Jos maailma ei usko sinuun, niin miksi itsekään?

        Siitäkö tässä kaikessa on kyse, sisäisestä näkemyksestä minuuteen? Tässä ei nyt kaverit paljon ulkoiset avut auta.


        (reps)

        On varsin jännittävää sulkeutua, jättäytyä ja loitontaa itsensä maailman kutsulta. Syy on hyvä: Sorry, mutta maalasin itseni nurkkaan.

        Kuka voi olla niin stupido, että maalaa itsensä nurkkaan?

        Minä.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        On varsin jännittävää sulkeutua, jättäytyä ja loitontaa itsensä maailman kutsulta. Syy on hyvä: Sorry, mutta maalasin itseni nurkkaan.

        Kuka voi olla niin stupido, että maalaa itsensä nurkkaan?

        Minä.



        (reps)

        Ja heti multa vedettiin matto alta, sillä tämä ei ollut oma performanssini, vaan sen tiedostamaton jäsen on jo projisoinut sen framille.

        Voi prkl.


        (reps)


        http://www.hs.fi/kulttuuri/a1396047328625


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Ja heti multa vedettiin matto alta, sillä tämä ei ollut oma performanssini, vaan sen tiedostamaton jäsen on jo projisoinut sen framille.

        Voi prkl.


        (reps)


        http://www.hs.fi/kulttuuri/a1396047328625

        No, pää pystyy ja kohti uusia seikkailuja. Maailma on vielä hetken, ehkä kaksi.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        No, pää pystyy ja kohti uusia seikkailuja. Maailma on vielä hetken, ehkä kaksi.


        (reps)

        Ehkä kolme?

        Ideoiden, ajatusten ja visioiden lyhyen kantaman ote ei johda mihinkään. On oltava vahva näkemys, jota puolustaa hinnalla millä hyvänsä. Tai sitten simppeli realismi riittää.


        (reps)



        https://www.youtube.com/watch?v=lTxDEu1mw68


      • Nasdawq
        Nasdaq kirjoitti:

        Ehkä kolme?

        Ideoiden, ajatusten ja visioiden lyhyen kantaman ote ei johda mihinkään. On oltava vahva näkemys, jota puolustaa hinnalla millä hyvänsä. Tai sitten simppeli realismi riittää.


        (reps)



        https://www.youtube.com/watch?v=lTxDEu1mw68

        Pidän sanasta "evoluutio". Evoluutio minulle merkitsee sitä, että en herää usvaa ilman tunnetta siitä kuka oikein olen.

        Evoluutio on salakavalampaa kuin kaupankäynti. Evoluutio on se jokin, The something.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdawq kirjoitti:

        Pidän sanasta "evoluutio". Evoluutio minulle merkitsee sitä, että en herää usvaa ilman tunnetta siitä kuka oikein olen.

        Evoluutio on salakavalampaa kuin kaupankäynti. Evoluutio on se jokin, The something.


        (reps)

        Kuten sanoin: Minulle on täysin yhdentekevää, pyyhitäänkö Tellukselta miljardi vai kolme ihmistä. Sillä ei ole mitään merkitystä evoluution kannalta.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Kuten sanoin: Minulle on täysin yhdentekevää, pyyhitäänkö Tellukselta miljardi vai kolme ihmistä. Sillä ei ole mitään merkitystä evoluution kannalta.


        (reps)

        Jälleen nuo kuplat nousevat hypeen, ja ottavat omanlaisensa suunnan. Niissä me matkustamme ajassa ja paikassa, ymmärryksessämme.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Jälleen nuo kuplat nousevat hypeen, ja ottavat omanlaisensa suunnan. Niissä me matkustamme ajassa ja paikassa, ymmärryksessämme.


        (reps)

        Kuljemme painottomia kuin syntymättömät lapset hallitussa ja lämpimässä pimeydessä.


        (naurua)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Kuljemme painottomia kuin syntymättömät lapset hallitussa ja lämpimässä pimeydessä.


        (naurua)

        Evoluution vastavoima on revoluutio. Evoluutio taas on niin ovela, että käyttää kapinaa aseena oman strategiansa toteuttamiseen. Eli evoluutiolla ei ole vastavoimaa, koska olemattomuus ei ole mitään.

        Pimeydessä ei voi edes lukea.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Evoluution vastavoima on revoluutio. Evoluutio taas on niin ovela, että käyttää kapinaa aseena oman strategiansa toteuttamiseen. Eli evoluutiolla ei ole vastavoimaa, koska olemattomuus ei ole mitään.

        Pimeydessä ei voi edes lukea.


        (reps)

        Ehkä evoluutio on kapina, mutta mitä vastaan?


        (hihitystä)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Ehkä evoluutio on kapina, mutta mitä vastaan?


        (hihitystä)

        Evoluution suurin voima on sen muuntautumiskyvyssä. Oikeastaan, sillä ei ole muuta asetta tai keinoa edetä määränpäähänsä, jota ei ole. Tämän ymmärrän, mutta seuraa en:

        Kuinka on mahdollista, että mikä tahansa mahdollistuu?

        Ehkä idean syy on siinä, että se on mahdollista, ei niinkään osoitettu.



        (Tieteellistä naurua)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Evoluution suurin voima on sen muuntautumiskyvyssä. Oikeastaan, sillä ei ole muuta asetta tai keinoa edetä määränpäähänsä, jota ei ole. Tämän ymmärrän, mutta seuraa en:

        Kuinka on mahdollista, että mikä tahansa mahdollistuu?

        Ehkä idean syy on siinä, että se on mahdollista, ei niinkään osoitettu.



        (Tieteellistä naurua)

        Eli "idea" on joukko "mahdollistujia" joita olosuhteet mahdollistavat; toisinaan tälläkään ei ole mitään merkitystä.

        Eli ideaa ei ole.



        (naurua sakklattialta)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Eli "idea" on joukko "mahdollistujia" joita olosuhteet mahdollistavat; toisinaan tälläkään ei ole mitään merkitystä.

        Eli ideaa ei ole.



        (naurua sakklattialta)

        Mä en löydä netistä hyvää kuvaa. Kaikki pitäisi aina tehdä itse.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Mä en löydä netistä hyvää kuvaa. Kaikki pitäisi aina tehdä itse.


        (reps)

        Tää on aika hyvä.

        Oletteko muuten nähneet rainaa, jossa norjalainen myssypää ryöstää ruotsalaista kioskia?

        (naurua)


        http://naurunappula.com/1172525/viisasta-sakkia.jpg


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Tää on aika hyvä.

        Oletteko muuten nähneet rainaa, jossa norjalainen myssypää ryöstää ruotsalaista kioskia?

        (naurua)


        http://naurunappula.com/1172525/viisasta-sakkia.jpg

        Eli tämä on sakin perussiirto, johon asetetaan sotilas eteen etc.


        (naurua)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Eli tämä on sakin perussiirto, johon asetetaan sotilas eteen etc.


        (naurua)

        Sakin idea (tai sen vaikeus) piilee sen miniatyyrimäisessä monimuotoisuudessa. Sillä, kuten kaikella muulla, on rajansa.

        Aina on varmistus, ja varmistukselle varmistuksen vastavarmistus. Voi harmitus, lausui vihollinen.


        (reps A1:een.)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Sakin idea (tai sen vaikeus) piilee sen miniatyyrimäisessä monimuotoisuudessa. Sillä, kuten kaikella muulla, on rajansa.

        Aina on varmistus, ja varmistukselle varmistuksen vastavarmistus. Voi harmitus, lausui vihollinen.


        (reps A1:een.)

        Milloinkohan mä viimeksi pelasin sakkia? Taisi olla jokin tila-automatka kohti jotain määränpäätä. Oliko peräti Ilosaari, vai mikä? En muista.

        Kyllä mä oikein muistin.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Milloinkohan mä viimeksi pelasin sakkia? Taisi olla jokin tila-automatka kohti jotain määränpäätä. Oliko peräti Ilosaari, vai mikä? En muista.

        Kyllä mä oikein muistin.



        (reps)

        Yläkerran mirrit puhuvat partsilla avoimesti lesboudesta. On kummallista, että minunkaltainen mies näkee siinä jotain päräyttävää.

        Pitäisiköhän mennä shrinkille vai drinkille?



        (naurua)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Yläkerran mirrit puhuvat partsilla avoimesti lesboudesta. On kummallista, että minunkaltainen mies näkee siinä jotain päräyttävää.

        Pitäisiköhän mennä shrinkille vai drinkille?



        (naurua)

        Kieltämätön tosiasia on seuraava: homoseksuaalisessa naisessa on lähes kaikki, mitä toivoa saattaa.

        Loput ovat tietysti vain detaljeja, ikään kuin partikkeleja.



        (liitännäistä naurua)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Kieltämätön tosiasia on seuraava: homoseksuaalisessa naisessa on lähes kaikki, mitä toivoa saattaa.

        Loput ovat tietysti vain detaljeja, ikään kuin partikkeleja.



        (liitännäistä naurua)

        Ai niin!

        Olen maalannut itseni nurkkaan.



        (nurkkakuntaista naurua)


    • Niinistön Villeä ei enää kiinnostanut työt ministeriössä, mahtaa jo saada ministerieläkkeen

      • Nasdaq

        Herranjumla,

        täällä on kommentti!


        Mjoo. Siis tää sisarpari vihreissä on jotain niin kammottavaa, että toisinaan unohdan olevani mies. Villestä en tiedä mitään. Kukaan ei ainakaan ole kertonut mitään.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Herranjumla,

        täällä on kommentti!


        Mjoo. Siis tää sisarpari vihreissä on jotain niin kammottavaa, että toisinaan unohdan olevani mies. Villestä en tiedä mitään. Kukaan ei ainakaan ole kertonut mitään.


        (reps)

        Ville taitaa olla Saulin ottopoika, tai jotain sen suuntaista. Vihreä liike yleensä ei ole saanut mitään aikaan siinä pudotuksessa, jossa me jo olemme. Ehkä siitä jäi jälkeen tunne rekyylistä.


        (reps)


    • minä vaan

      Jaksan katsoa ties kuinka kauan, kun toiset tekee töitä. Alkaa itseäni pelkkä ajatus väsyttämään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe