Martina on parantanut ja paljon...

Suuri nauraja

Vi-tun hyvän shown veti BB juhlalähetyksessä. Ei olekaan enää mikään pas-ka luuseri. Saa-tanan hyvä laulu ja esiintyminen. WOW!!! :-):-):-)

44

681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jbydrdhkj

      Jei Martsu!!!!!

    • Suuri nauraja

      Hyvin veti ja oli yhtä makeen näköinen kuin ennenkin.

    • hyvä mara!

      Yllättävn hyvin, en olis uskonut!

      • ********************

        Voi äiti pien, voi äiti pien, ei se kehumalla parane....


    • ratsja

      taustalaulua meitä vedätettiin jenni kehiin niin on aito ei pelle halvalla saa huonoa,mummohousut jalkaan pelle mikä pelle,,,,,

    • Kyllä Ihmettelin

      Kun olen seuranut teidän keskustelua Martinasta, en sen kummemin muuten olin tosi hämmästynyt , kun esiintyi eilen BB juhlassa. minusta oli ihan hyvä esitys . Eikä hänessä itsessäänkään mitään vikaa , ihan mormaali ihminen
      Kyllä se kateus taitaa pitää hänen kohdallaan ihan paikkansa. Siis olin aivan yllätynyt

      • mormaali yllätynyt

        Ihanaa, että itsekin hämmästyit, Martina:)

        Välilyönnit, kirjoitusvirheet ja lauserakenne paljastaa sut!


      • Yhteistä paha lukihäiriö

        Teissä onkin paljon yhteistä "mormaali" "yllätynyt".
        Eka sana oli kai tarkoitus alkaa N:lla ja kahdella T:lla seuraava sana.


      • NOLO!!!
        mormaali yllätynyt kirjoitti:

        Ihanaa, että itsekin hämmästyit, Martina:)

        Välilyönnit, kirjoitusvirheet ja lauserakenne paljastaa sut!

        Niin, ja kateuskortti...


      • Mite sina sanoa?

        Mitä he-lvettiä tarkoittaa "en sen kummemin muuten olin tosi hämmästynyt , kun esiintyi eilen..."


      • En ole
        mormaali yllätynyt kirjoitti:

        Ihanaa, että itsekin hämmästyit, Martina:)

        Välilyönnit, kirjoitusvirheet ja lauserakenne paljastaa sut!

        Martina mutta lukihäiriönen kylläkin , ja tämä ei ole mitään kivaa kun siitä aina täällä huomautetaan, empä ihmettele vaihka pelkään kirjoittaa. Entä jos ollisi jo9ku oikein sairaus kuinkahan siitä täällä kuulisikaan


      • Reikiä jaettu
        Mite sina sanoa? kirjoitti:

        Mitä he-lvettiä tarkoittaa "en sen kummemin muuten olin tosi hämmästynyt , kun esiintyi eilen..."

        Partsilta on Aapinen kateissa.


      • välilyönti,välilyönt
        Yhteistä paha lukihäiriö kirjoitti:

        Teissä onkin paljon yhteistä "mormaali" "yllätynyt".
        Eka sana oli kai tarkoitus alkaa N:lla ja kahdella T:lla seuraava sana.

        Oletko kuullut sarkasmista?

        Lue ensin kirjoitus mihin mormaali yllätynyt vastasi...


    • showmimmit

      Martina vetää niin hyvin, että voisi tehdä yhteiskeikkoja Tuksun kanssa.
      Naisia yhdistää musiikillisen lahjakkuuden lisäksi rattijrattijuoppous,väkivaltaisuus,ja kaikenlaisilla lisäkkeillä "paranneltu" ulkonäkö.

    • Taas mimmit koneella

      Vähän taas noloa kun äiti ja tytär täällä kilpaa kehuvat Martin esiintymistä. Se oli myötähäpeää herättävää, kyllähän kaikki sen tietävät, vaikka te täällä kuinka jankkaatte että oli 'yllättävän hyvä'. Noloa se oli, ei mitään muuta.

    • ????????????????????

      Voiko sen esityksen nähdä netissä vaikka ei olisikaan BB24?

    • synnyttäjä/siittäjä

      Röyhkeys, ylimielisyys ja itsensä korotttaminen on Martinan tavaramerkkejä.

      Tuolla tyylillä, että "päättää näyttää" miten pärjää ja nousee TAAS ns. hyväksi
      ihmiseksi mennään vähän aikaa.

      Martina on unohtanut sen opetuksen, että elämä antaa juuri sitä mitä sille
      antaa.

      Tyttöjen delegointi muiden vastuulle, on yksi miten "tallotaan" muiden elämää
      ja käytetään toisten vastuunotto kykyä hyväksi.

      Onko Isabella annettu sijaislapseski johonkin perheeseen, koska äiti ja
      isä voivat elää sinkkun elämää ilman lasta? Ei kai kukaan sukulainen jaksa
      otaa lapsesta vastuuta ja kasvattaa häntä, jos vanhemmat eivä välitä..??

      Martina on unohtanut, että synnyttäminen ei tee kenestäkään äitiä, eikä
      siittäminen isää.

      • Oksettavaa touhua

        Nimenomaan. Mara on vain ja ainoastaan äiti biologisesti, ei muuten.


    • Suuri nauraja

      Mistä tämä teidän katkeruus oikeen johtuu?

      • Suuri nauraja :)

        Totuuksien julki tuominen ei ole katkeruutta.


      • Olen normaali

        Ai että minä olen katkera, kun olen sitä mieltä, että Mara on huono laulaja ja esiintyjä? Nyt en ihan ymmärrä. Olenko myös katkera ja kateellinen, jos olen sitä mieltä, että Tuksu on huono laulaja ja esiintyjä? Mihin tällainen analyysi oikein perustuu?


      • realiteetit hukassa
        Olen normaali kirjoitti:

        Ai että minä olen katkera, kun olen sitä mieltä, että Mara on huono laulaja ja esiintyjä? Nyt en ihan ymmärrä. Olenko myös katkera ja kateellinen, jos olen sitä mieltä, että Tuksu on huono laulaja ja esiintyjä? Mihin tällainen analyysi oikein perustuu?

        Jokainen saa tietysti olla Martinasta mitä mieltä tahtoo. En itsekään pidä häntä erinomaisena laulajana. Normaali ja tasapainoinen ihminen kuitenkin pitää mielipiteensä omana tietonaan eikä jaksa vuosikausia räyhätä Martinan tekemisistä tai tekemättä jättämisistä. Kaikkein huvittavinta on kuvitella, että Martina ja sukulaisetkin viitsisivät vastailla näihin täysin pellemäisiin ja itseään toistaviin viesteihin vuosi toisensa jälkeen.


      • beiidiiejebg
        realiteetit hukassa kirjoitti:

        Jokainen saa tietysti olla Martinasta mitä mieltä tahtoo. En itsekään pidä häntä erinomaisena laulajana. Normaali ja tasapainoinen ihminen kuitenkin pitää mielipiteensä omana tietonaan eikä jaksa vuosikausia räyhätä Martinan tekemisistä tai tekemättä jättämisistä. Kaikkein huvittavinta on kuvitella, että Martina ja sukulaisetkin viitsisivät vastailla näihin täysin pellemäisiin ja itseään toistaviin viesteihin vuosi toisensa jälkeen.

        Mistä päättelet, että täällä samat ihmiset vuosikausia kirjoittelevat? Lisäksi mielestäni täällä ihmiset ainakin tällä hetkellä kirjoittavat viime aikoina tapahtuneesta (Martinan tapauksessa valehtelu parisuhteesta, vähäinen lastenhoito ja juuri laulettu keikka), joten ei näistä asioista ole edes vuosikausia voitu kirjoitella.


      • realiteetit hukassa
        beiidiiejebg kirjoitti:

        Mistä päättelet, että täällä samat ihmiset vuosikausia kirjoittelevat? Lisäksi mielestäni täällä ihmiset ainakin tällä hetkellä kirjoittavat viime aikoina tapahtuneesta (Martinan tapauksessa valehtelu parisuhteesta, vähäinen lastenhoito ja juuri laulettu keikka), joten ei näistä asioista ole edes vuosikausia voitu kirjoitella.

        Olen päätellyt asian aivan samalla pettämättömällä logiikalla kuin Martinan stalkkerit ovat päätelleet Martinan ja koko suvun kirjoittavan tälle palstalle. Viesteissä toistuvat samat termit ja käsitteet, kuten mahatatskat ja korteklaanit. Toinen mahdollisuus tietysti on, että palstalle kirjoittavat aivottomat apinat, jotka päättömästi toistelevat täältä aiemmin oppimiaan termejä.


    • kateellinen mille?

      Tunne-elämän kapeuteen ja musta-valkoiseen luonteesseen.

      Jos Martinaa arvosteleva on katkera, voi ajatella niin, että näin ajatteleva ei tiedä
      muunlaisista ihmisistä, kun Martina.

      Slummi tason elämää elänytta Martinaa ei kadehdi kukaan.

      • Suuri nauraja

        Martina on kaunis ja hyväkroppainen nainen.
        Ootte vaan niin kateellisia Martinalle kun sillä menee hyvin ja menestyy.


      • ...
        Suuri nauraja kirjoitti:

        Martina on kaunis ja hyväkroppainen nainen.
        Ootte vaan niin kateellisia Martinalle kun sillä menee hyvin ja menestyy.

        Anteeks nyt vaan, mutta missä se sun mielestä näkyy, että Mara (sun mielestä) "menestyy" ??? Ja kaunis se nyt ei todellakaan ole leikeltynä ja tatskattuna tollaseks!


      • :DD
        ... kirjoitti:

        Anteeks nyt vaan, mutta missä se sun mielestä näkyy, että Mara (sun mielestä) "menestyy" ??? Ja kaunis se nyt ei todellakaan ole leikeltynä ja tatskattuna tollaseks!

        UO-veloissa


    • röyhkeys

      jooooo meneee, mutta onko omaiset samaa mieltä?

      • Tuntevatko enää

        Lapsilla jo varmaan ikävä niin ahkerasti menevää äitiään.


      • Ei tunne enää
        Tuntevatko enää kirjoitti:

        Lapsilla jo varmaan ikävä niin ahkerasti menevää äitiään.

        Ei ole ikävä. Ovat unohtaneet jo.


    • Höylä

      Marttina on kyllä cool. Jos olis mun vaimo niin vetelisin yötä päivää. On se niin saatanan kaunis. Ikoninen hahmo suorastaan. Marttina asettaa standardit kauneudelle.

      • korte lampi

        Asettaa standardit myös kieli opille ja maha tatskoille.


      • Standardit...
        korte lampi kirjoitti:

        Asettaa standardit myös kieli opille ja maha tatskoille.

        Rumuudelle. Sekä ulkoiselle että sisäiselle.


    • osrgtg

      ihan kauheeta!!!!!!!!Kyllä hävettää tuon puolesta, että mun pitikin katsoa... tuli oikein huono olo...

    • näi o

      Utulakin aina kirjottelee positiivisesti Martinasta.

    • passkaaa

      Haha!

    • kuikkakoo

      Hyvä Martina, tää kyl poikii lisää uusia telkkaritöitä ihan varmasti.

      • Suuri puuro

        Martina on kyl ollutkin aika usein telkkarissa viime aikoina. Sekös vihaajia kiukuttaa :).-):-)


      • Marttits
        Suuri puuro kirjoitti:

        Martina on kyl ollutkin aika usein telkkarissa viime aikoina. Sekös vihaajia kiukuttaa :).-):-)

        Turkin tissiTV:ssä etenkin oli edukseen!!


    • Suuri nauraja

      Martina on aivan loistava JUMin Hengenpelastajissakin;mun uusi lemppariohjelma!!!:-):-):-)

    • Suuri hymyilijä

      Marzu is the Queen, long live the Queen!

      • salarakas+nakumalli

        Drag queen?


      • vuoden äiti Martti
        salarakas+nakumalli kirjoitti:

        Drag queen?

        Kyllä se ilman meikkiä näyttää ihan mieheltä viiksineen kaikkineen!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe