Sekoitan pääni työkaverin kanssa

yksi nainen vaan...

Meinasin laittaa otsikoksi työkaveri sekoittaa mun pään, mutta minä itsehän se olen, joka tätä soppaa viimeksi hämmensi...

Se oli menoa ensisilmäyksellä minun osaltani. Ja olen käsittänyt, että hänkin tykkää katsella minua, on asian ilmaissut sanoin. Tiedän kyllä, huono idea kiinnostua työkaverista. Ja vielä huonomman ideasta tekee se, että olemme molemmat varattuja. Hänen vaimonsa on todella upea pakkaus...

Koko viime talven yritin suhtautua tähän mieheen asiallisesti, välillä paremmalla, välillä huonommalla menestyksellä. Kesä meni ihan hyvin, mutta tässä hiljattain homma lipsui käsistä täysin, vaihdettiin sellaisia katseita, ettei mikään tainnut jäädä epäselväksi.

Miten ihmeessä se korjausliike tehdään, ettei ajatukset harhaile ties minne...?!

31

1829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi vain

      Minulla samanlainen tilanne. Tai ei aivan, mies ei välitä ja on sen kertonut. Vaikeaa tämäkin, mutta kannatan silti keskustelua.

    • yksi nainen vaan...

      Auts, kerroit siis hänelle tunteistasi?

      Minun kiinnostus on lähinnä seksuaalista, enkä todellakaan aio sitä hänelle kertoa. Sen jälkeen olisi todella kiusallista mennä töihin, olisi hänen vastauksensa mitä tahansa.

      Tosin luulen, että hän ymmärsi yskän. Tyhmää, että homma luisui sellaiseen. Hermoilen jo etukäteen seuraavaa kertaa, kun jäädään kahdestaan jonnekin... Voi olla vaikea pitää kasvot peruslukemilla.

    • syöksy jokeen

      helv. horo mitä saat siittä että varattua miestä vikittelet lortto, vedä vittu päähäsi, teippa suusi ja syöksy jokeen, varattuihin ja perheellisiin ei kosketa, rikot perheen, mahdollisesti viet lapsilta vanhemman, mieti sitä. on eri asia jos varattu itse lähtee mutta että toinen vitullansa härnäten vokottelee lapsilta isän, vaimolta miehen EI OLE OIKEIN LORTTO, etsi vapaa mies

    • häpee akka

      ENTÄ JOS HANKKISIT ELÄMÄN LORTTO, sellaisen oikean elämän jossa ei tarvitse jännitystä hakea vikittelemällä muiden miehiä ja perheen isää

    • pullakahvit

      Jos toinen kiinnostaa vain seksuaalisesti sellaista ei välttämättä kannata kertoa, tai ainakin sellainen täytyy osata kertoa aika kivasti.. Se voi olla aika loukkaavaa, tai sitten ei. Moni kuitenkaan ei kiinnostu seksuaalisesti ilman minkäänlaisia tunteita (en tarkoita tässä mitään yhden illan juttuja, jotka on asia erikseen).

    • oltteko jo aikuisia

      Voi hyvää päivää syöksy jokeen ja häpee akka nimimerkit. Nyt tekee mieli kysyä miten teidän parisuhteissa menee. Ja jos ei mene hyvin niin tehkää helkkari soikoon asialle jotain älkääkä täällä marisko. Kolikolla on aina kääntöpuoli. Jos kuule se teidän puoliso häippäsee siitä luotanne niin ehkä se ei enää välitä susta. Oletko itse täysin syytön. Voinpa tässäkin sanoa sanonnan niin makaa kuin petaa pätevän aika hyvin. Ja sit toisaalta, jos teillä on puoliso joka tosta vaan lähtee jonkun matkaan, vaikka kaikki on hyvin niin eikös se ole hyvä. Itse ainakin toivoisin, että jos sellaisen ihmisen kanssa yhdessä olisin niin lähtisi sitten mahdollisimman pian jonkin matkaan, niin ei tarttis siihen aikaansa enempiä tuhlata. Kuka jaksaa loputtomiin jotakin kytätä ja pelätä mitä se voi tehdä.

      • älä koske varattuun

        pointti on se että jos menee häsläämään varatun munan omaavan miehen kanssa saa kyllä kantaa oman häpeensä ja syyllisyytensä siitä että lapset jää ilman isää! ei kaksi parisuhdetta yhtä aikaa toimi koskaan, vai toimiiko, jompikumpihan niistä loppuu ja usein se on se vanhempi kun uus on niin ihana kaiken kaikkiaan. pitää olla alhaisen moraalin omaava pillullinen olento että sekaantuu tietentahtoen varattuun, okei jokainen oppii läksynsä, mutta pitää olla myös vitun kiero ja mitä kaikkea, ei oikein omaa elämää, elämänhallinta puuttuu kun varattuun koettaa kyntensä iskeä. moraali ohoi! katselkoot, kaikki miehet katselee, mutta ruokkii ajatusta suhteesta tämän varatun ja mahdollisesti perheellisen? miehen kanssa. turha tulla jauhaan diipadaapaa siitä jos joku lähtee se on oikein, kun se ei mee monestikaan niin, pillu soikeena jos juoksee varatun perässä, kannattaa olla helvetin varma että se on hyvä idea ja ps. se mies voi tulla katumapäälle, tappaa vaikka itsensä jos kaikki menee!elämänkokemus on se joka näitä juttuja opettaa.


    • olitteko jo aikuisia

      Oijoi sinä älä koske varattuun OPETTELE SISÄLUKUTAITOA. Minä en puhunut mitään samanaikaisista suhteista, mutta sitähän sinä et omalta tuohtumukseltasi havainnut. Totta helkkarissa sen miehen pitää jättää ensin perheensä. Oletkos oikeasti sitä mieltä, että minkälaisen kpään kanssa vaan ollaan yhdessä, kun yhteen on menty. Minähän nimen omaan kehoitin huolehtimaan omasta suhteesta ennekuin se on liian myöhäistä. Sorry, ei tipu yhtään myötätuntoa. Suomalainen perhe-elämä rules.

      ps. en ole viemässä kenenkään miestä, ole rauhassa

      • se on varattu

        sorry en ymmärrä miksi kenenkään pillullisen olennon mielestä yhdenkään miehen pitäisi jättää perhettään!!!!!


    • yksi nainen vaan...

      Olenko jossain kohti kirjoittanut aikovani koskea varattuun? Tai haluavani suhdetta? Se että olen hänestä kiinnostunut, lähinnä seksuaalisesti, ei tarkoita, että yrittäisin oikeasti päästä hänen kanssaan sänkyyn. En toivo, että hän vaimoansa jättää. Miksi jättäisi? Tuskinpa hänkään haluaa katselua pidemmälle mennä.

      Kirjoitin aloituksessa "Miten ihmeessä se korjausliike tehdään, ettei ajatukset harhaile ties minne...?! " enkä " miten ihmeessä vikittelen ukkomiehen itselleni".

      Arka aihe, kun jotkut ei osaa asiallisesti keskustella... Voitte haukkua LORTOKSI ym niin paljon kuin jaksatte, minua ei kiinnosta ruotia tässä ketjussa asian moraalista puolta. Te toki saatte moralisoida niin paljon, kuin tarvetta koette.

      Joskus niin vain käy, että toisesta kiinnostuu ensi silmäyksellä, kun ei ole vaihtanut vielä sanaakaan. Eri asia mitä kiinnostukselleen tekee. Se vaan ei välttämättä häviä nappia painamalla, vaikka hyvin tajuaisi, että olosuhteet ovat äärimmäisen huonot. Jos joku haluaa ajatella minut sen takia ihmisenä, jolla ei ole elämänhallintaa, tai ei omaa elämää, niin ihan vapaasti. Elämä ei aina ole mustavalkoista...

      • ksjhgklsdjh

        Joo, täällä naiset hermostui jo siitä mahdollisuudesta, että kyse on heidän pikku mussukkamiehestään.

        Joskus vetovoima vaan syntyy, mutta ajan mittaan se vetovoima hiipuukin, jos sitä ei yllytä. Kokemuksesta tiedän. Siis jäitä hattuun.


      • soihgsth
        ksjhgklsdjh kirjoitti:

        Joo, täällä naiset hermostui jo siitä mahdollisuudesta, että kyse on heidän pikku mussukkamiehestään.

        Joskus vetovoima vaan syntyy, mutta ajan mittaan se vetovoima hiipuukin, jos sitä ei yllytä. Kokemuksesta tiedän. Siis jäitä hattuun.

        no itse ainakin olen sinkku tällä hetkellä ja itsekin nainen mutta, olen sitä mieltä että pitää olla järki höllässä, pieni elämä, hallinta hukassa kun pitää tulla oikein keskustelupalstalle miettimään mitä jos... saisin vietyä tuon upean vaimon miehen ja sen itselleni! ymmärtääköhän ap nyt omassa itsessään kytevän "pahuuden". samanlainen totuus on myös se että naiset (lue jotkut naiset) mielellään viettelevät varattuja miehiä, jos on sormus, se on pakko saada siis aivan pakko, samanlaisia on miehissäkin, pelimiehiksi ja pukeiksi heitä kutsumme


      • yksi nainen vaan...
        soihgsth kirjoitti:

        no itse ainakin olen sinkku tällä hetkellä ja itsekin nainen mutta, olen sitä mieltä että pitää olla järki höllässä, pieni elämä, hallinta hukassa kun pitää tulla oikein keskustelupalstalle miettimään mitä jos... saisin vietyä tuon upean vaimon miehen ja sen itselleni! ymmärtääköhän ap nyt omassa itsessään kytevän "pahuuden". samanlainen totuus on myös se että naiset (lue jotkut naiset) mielellään viettelevät varattuja miehiä, jos on sormus, se on pakko saada siis aivan pakko, samanlaisia on miehissäkin, pelimiehiksi ja pukeiksi heitä kutsumme

        Niin missä kohti minä mietin "mitä jos... saisin vietyä tuon upean vaimon miehen itselleni!" ??!


    • Mikä vaivaa?

      On oman luonteen ja moraalin tulos mihin suhteeseen kukakin lähtee leikkimään. Mikä elämästä tekee niin tylsää että flirttiin ja pettämisiin lähtee kuin "helppoheikki". Helppo nainen tai mies jolla on löysä moraali, siitä tässä on kysymys. Helppo iskettävä, ei moraalista selkärankaa tai elämässä ei ole opittukaan moraalia ja kunnioitusta toisten ihmisten parisuhdetta kohtaan. Se kertoo ihmisen omasta vammasta, vajeesta, tai kasvamattomuudesta kunnioittaa toisen ihmisen elämää millään tasolla.

      • ihqu mies taitaa olla

        Voi mies parkaa, kun naiset sitä noin kiusaa. Kyllähän sen nyt ymmärtää ettei se kykene vastustamaan noin himokkaita naisia. Vaimon pitäis vahtia miestään enemmän.


      • Halooooo

        Hei ei se ole vajaata tms. jos haluaa juuri hänen kanssa viettää lopun elämänsä oli ns. varattu tai ei, ymmärrän pointin jos haluaa vaan jotain muuta!


    • yksi nainen vaan...

      Minulla on vapaammat moraalikäsitykset kuin monella muulla. Entä sitten?

      Mielestäni tärkeintä on kunnioittaa niitä sääntöjä, jotka parisuhteessa on yhdessä sovittu ja toimia niin, ettei loukkaa kumppaniaan. Meillä on sovittu yhdessä, että toisia saa katsella.

      Lähden olettamuksesta, että myös aikuinen mies kunnioittaa vaimoaan, eikä tekisi edes kaltaisteni "helppojen nakkien" kanssa mitään, mikä vaimoa loukkaisi. Se ei ikävä kyllä lue kenelläkään lapulla otsassa, missä minkäkin suhteen rajat menee.

      Niin tai näin, jäitä mätän kaksin käsin hattuuni, koska töissä yritän keskittyä vain töihin. Vaikka työkaveri on haluttavan näköinen.

      • järkevään aloitukseen

        Järkevä vastaus.
        Se on kuulkaattes niin, että vuosien vieriessä osaa kasvaa henkisesti, osa kasvaa kokoa, osa lähtee oikeille raiteille ja osa vasemmalle. Ja jos ei mennä samaan suuntaan niin sitten bang.
        Miten olis suvaitsevaisuus.


    • Päivän piristys vain

      Sinun kannattaa saada oma seksielämäsi ja parisuhteesi intohimo heräteltyä kotona kuntoon, niin ei tarvitse töissä sitä ajatella ja voit ihan vaan pelkän viattoman flirtin kannalta ottaa koko juttunne ja sanoa huit hait koko miehelle, jos hän yrittää sinua jotenkin lähestyä. Mutta voihan olla, että itse kuvittelet asiat paljon pidemmälle kuin työkaverisi, joka flirttaa kanssasi ihan viattomasti ja varmaan saa vaimoltaan sitä muuta hyvää sitten kotona ihan tarpeeksi.

    • Hienotunteisuutta

      ...sitä tietenkin toivoisi jokaiseen suhteeseen. Mihin se on kadonnut ihmisiltä. Läpi maailman aikojen on ihastuttu, mutta myös ymmärretty että varattu on varattu.
      Ei siinä mitään, mutta miksi suhteita luodaan sinne ja tänne heti jos ihastutaan, välittämättä muusta kuin itsestä ja haluistaan.
      On nälkäisesti kohteeseen käyviä jotka ei piittaa vaikka ollaan parisuhteessa. Outoa...niin outoa on...

      • vähän realismia elämään

        Mitä, jos ei sekoita päätään työkaverin vaan vaikka lenkkikaverin kanssa. Saaks sillain sit tehdä? Neuvokaa nyt kun ootte niin viisaita ja ihan parhaita.
        Oikeesti monet eroaa nykyään. Se on valitettavaa, mutta siihen on varmaan syynsä. Joku täällä jossain ketjussa puhui tapauksesta mihin tuttavat tms.yrittivät laittaa kapuloita rattaisiin. Ovatko he miettineet, että ko.ihmiset olisivat voineet olla ne oikeat toisilleen. No, ehkä ne oli miehiä, jotka ei niin tunteista piittaa ja ajattelee että löytyyhän sille varmaan joku muukin. Tuolla periaatteella he voisivat ajatella, että jos oma puoliso lähtee niin löytyyhän niitä muitakin joita rakastaa.
        Jossakin aiemmassa viestissä, joku käski miettimään, että joku voi tappaa itsensä, jos toinen lähtee. Mietittekö näitä väitteitänne. Ei ihmisen elämä saa olla yhden kortin varassa. Jos joltakin lähtee työpaikka tai läheinen kuolee niin sittenkö tehdään itsemurha.


      • tossut naulassa
        vähän realismia elämään kirjoitti:

        Mitä, jos ei sekoita päätään työkaverin vaan vaikka lenkkikaverin kanssa. Saaks sillain sit tehdä? Neuvokaa nyt kun ootte niin viisaita ja ihan parhaita.
        Oikeesti monet eroaa nykyään. Se on valitettavaa, mutta siihen on varmaan syynsä. Joku täällä jossain ketjussa puhui tapauksesta mihin tuttavat tms.yrittivät laittaa kapuloita rattaisiin. Ovatko he miettineet, että ko.ihmiset olisivat voineet olla ne oikeat toisilleen. No, ehkä ne oli miehiä, jotka ei niin tunteista piittaa ja ajattelee että löytyyhän sille varmaan joku muukin. Tuolla periaatteella he voisivat ajatella, että jos oma puoliso lähtee niin löytyyhän niitä muitakin joita rakastaa.
        Jossakin aiemmassa viestissä, joku käski miettimään, että joku voi tappaa itsensä, jos toinen lähtee. Mietittekö näitä väitteitänne. Ei ihmisen elämä saa olla yhden kortin varassa. Jos joltakin lähtee työpaikka tai läheinen kuolee niin sittenkö tehdään itsemurha.

        miksi varattu mies lähtisi lenkille jonkun vosunkanssa?


      • Omilla jaloilla
        vähän realismia elämään kirjoitti:

        Mitä, jos ei sekoita päätään työkaverin vaan vaikka lenkkikaverin kanssa. Saaks sillain sit tehdä? Neuvokaa nyt kun ootte niin viisaita ja ihan parhaita.
        Oikeesti monet eroaa nykyään. Se on valitettavaa, mutta siihen on varmaan syynsä. Joku täällä jossain ketjussa puhui tapauksesta mihin tuttavat tms.yrittivät laittaa kapuloita rattaisiin. Ovatko he miettineet, että ko.ihmiset olisivat voineet olla ne oikeat toisilleen. No, ehkä ne oli miehiä, jotka ei niin tunteista piittaa ja ajattelee että löytyyhän sille varmaan joku muukin. Tuolla periaatteella he voisivat ajatella, että jos oma puoliso lähtee niin löytyyhän niitä muitakin joita rakastaa.
        Jossakin aiemmassa viestissä, joku käski miettimään, että joku voi tappaa itsensä, jos toinen lähtee. Mietittekö näitä väitteitänne. Ei ihmisen elämä saa olla yhden kortin varassa. Jos joltakin lähtee työpaikka tai läheinen kuolee niin sittenkö tehdään itsemurha.

        Jotenkin tuosta "vähän realisimia..." tuli mieleen että ovatko ihmiset niin pahasti riippuvaisia toisista ihmisistä että eivät osaa olla välillä yksinkin. Heikkoa se on jos näin on. Jos tulee jätetyksi, jos ei koe olevansa rakastettu, tekee itsemurhan. Yksin olemiseen liittyy vahvuus ja onni elämään löytyy monesta muusta asiasta kuin parisuhteesta. Seisotaanko omilla jaloilla, kantaako omat siivet. Sen voi oppia.


    • yksi nainen vaan...

      Nyt en ihan ymmärrä, miten joidenkin kommentit liittyy aloitukseeni... Mitä suhteita olen luonut sinne ja tänne, ja mihin kohteeseen olen kiinni iskenyt?

      Ja omassa seksielämässä ja suhteen intohimossa ei ole mitään vikaa, kiitos kysymästä. Meillä vaan on vähän erilaiset säännöt, kuin useimmilla on.

      Kirjoitin myös, että tuskin sitä työkaveria kiinnostaa viedä asioita pientä flirttiä pidemmälle.

      Halut ja teot on kaksi eri asiaa.

      • jaksa jaksa

        miksi sä mietit sitten sitä täällä kun se on varattu, kyllä ihmiset on joskus eläimiä, fantasioi vaikka mistä, sekään vielä ei tarkoita että suhun koskisi, sä et vaan tajua sitä että tarvot oman elämäsi suossa ja sua polttelee ajatus viedä joltain upealta naiselta mies, nainen on kiero

        mit vit puhut säännöistä kun et ole sen kanssa, se sen vaimo on sen kanssa, sulla on realiteetit ihan hakusessa, elät fantasiassa, et todellisuudessa, HERÄÄ.

        se on vain yksi mies. toisen upean naisen mies.


      • Halut pannaan

        Kyllä sun pitää itse pistää se oma halusi nyt kuriin, sillä sehän tässä on se ongelman ydin ja sieltä halustahan se tekokin lähtee liikkeelle valitettavasti. Ei kannata enää flirttailla, ei tuijotella, ei hakeutua kahden kesken, kyllä kuule keinoja on monia miten sen saa loppumaan, ja kysehän on edelleenkin sinun halustasi.


      • yksi nainen vaan...
        jaksa jaksa kirjoitti:

        miksi sä mietit sitten sitä täällä kun se on varattu, kyllä ihmiset on joskus eläimiä, fantasioi vaikka mistä, sekään vielä ei tarkoita että suhun koskisi, sä et vaan tajua sitä että tarvot oman elämäsi suossa ja sua polttelee ajatus viedä joltain upealta naiselta mies, nainen on kiero

        mit vit puhut säännöistä kun et ole sen kanssa, se sen vaimo on sen kanssa, sulla on realiteetit ihan hakusessa, elät fantasiassa, et todellisuudessa, HERÄÄ.

        se on vain yksi mies. toisen upean naisen mies.

        No se on hyvä, että SINÄ TIEDÄT, että haluan viedä sen miehen itselleni. En ole kirjoittanut niin missään vaiheessa. Ja miksi luulet, että haluaisin, että hän koskee minuun? Tietääkseni kirjoitin, etten halua ottaa hänen kanssaan edes puheeksi, että olen kiinnostunut.


      • umppulumpeenkukka
        yksi nainen vaan... kirjoitti:

        No se on hyvä, että SINÄ TIEDÄT, että haluan viedä sen miehen itselleni. En ole kirjoittanut niin missään vaiheessa. Ja miksi luulet, että haluaisin, että hän koskee minuun? Tietääkseni kirjoitin, etten halua ottaa hänen kanssaan edes puheeksi, että olen kiinnostunut.

        miksi sitten kirjoitat tänne nyyh pääni on sekaisin ja mitähän mies haluaa hmmmm... onpa KAUHEAN VAIKEA arvata umppu


      • Ei kiitos
        Halut pannaan kirjoitti:

        Kyllä sun pitää itse pistää se oma halusi nyt kuriin, sillä sehän tässä on se ongelman ydin ja sieltä halustahan se tekokin lähtee liikkeelle valitettavasti. Ei kannata enää flirttailla, ei tuijotella, ei hakeutua kahden kesken, kyllä kuule keinoja on monia miten sen saa loppumaan, ja kysehän on edelleenkin sinun halustasi.

        Tampere on paska kaupunki.


      • yksi nainen vaan...
        Halut pannaan kirjoitti:

        Kyllä sun pitää itse pistää se oma halusi nyt kuriin, sillä sehän tässä on se ongelman ydin ja sieltä halustahan se tekokin lähtee liikkeelle valitettavasti. Ei kannata enää flirttailla, ei tuijotella, ei hakeutua kahden kesken, kyllä kuule keinoja on monia miten sen saa loppumaan, ja kysehän on edelleenkin sinun halustasi.

        Moni näyttää haluavan vääntää asian muuksi, kuin mitä se on.

        Halut pannaan, kiitos vastauksestasi. Minä en yleensä flirttaile töissä, enkä esim. koskaan heittele kaksimielisiä vitsejä jne. En tuijota häntä. Välillä katseet kohtaa sattumalta ja puhuessa minulla on tapana katsoa toista silmiin. En myöskään hakeudu olemaan kahden kesken hänen kanssaan, mutta joskus tilanne töissä on sellainen, että olemme kahdestaan.

        Hän on meistä kahdesta se, joka on kertonut pitävänsä toisen ulkonäöstä ja hän on se, joka on koskettanut. Ei mitään lähentelyä siis. Sanoihin tai kosketukseen en vastannut. Viimeisin katseiden vaihto lähti liikkeelle hänen kiusoittelustaan. Hän näki ilmeestäni, että vaivaannun ja jatkoi sitten pientä kiusoittelua pitkin työvuoroa.
        Minä olin sitten se, joka ei onnistunut piilottamaan katseestaan kipinää yhdessä vaiheessa, ja hän vastasi samanlaisella kipinällä.
        Varmasti kaikki on hänen osaltaan vain pientä päivän piristystä, kuten joku edellä kirjoittikin, ja samalla tavalla minäkin yritän suhtautua. Ja ylipäänsä suhtautua häneen neutraalisti.

        Ja sitten lisää vääntöä ja haukkumista, miten kiero lumppu hu*ra ämmä olen... Niinpä niin. Mukavaa työviikkoa kaikille silti.


      • pili pali juttua
        yksi nainen vaan... kirjoitti:

        Moni näyttää haluavan vääntää asian muuksi, kuin mitä se on.

        Halut pannaan, kiitos vastauksestasi. Minä en yleensä flirttaile töissä, enkä esim. koskaan heittele kaksimielisiä vitsejä jne. En tuijota häntä. Välillä katseet kohtaa sattumalta ja puhuessa minulla on tapana katsoa toista silmiin. En myöskään hakeudu olemaan kahden kesken hänen kanssaan, mutta joskus tilanne töissä on sellainen, että olemme kahdestaan.

        Hän on meistä kahdesta se, joka on kertonut pitävänsä toisen ulkonäöstä ja hän on se, joka on koskettanut. Ei mitään lähentelyä siis. Sanoihin tai kosketukseen en vastannut. Viimeisin katseiden vaihto lähti liikkeelle hänen kiusoittelustaan. Hän näki ilmeestäni, että vaivaannun ja jatkoi sitten pientä kiusoittelua pitkin työvuoroa.
        Minä olin sitten se, joka ei onnistunut piilottamaan katseestaan kipinää yhdessä vaiheessa, ja hän vastasi samanlaisella kipinällä.
        Varmasti kaikki on hänen osaltaan vain pientä päivän piristystä, kuten joku edellä kirjoittikin, ja samalla tavalla minäkin yritän suhtautua. Ja ylipäänsä suhtautua häneen neutraalisti.

        Ja sitten lisää vääntöä ja haukkumista, miten kiero lumppu hu*ra ämmä olen... Niinpä niin. Mukavaa työviikkoa kaikille silti.

        No niin vastaanpahan vielä tähän. Olen ketjuun jo muutaman viestin empaattisuutta ap:ta kohtaan laittanut. Itse olen, anteeksi hieman huvittuneena seurannut kuinka naista, jonka oma suhde huonolla tolalla kohdellaan. Vaikka ei olisi mitään kiinnostusta kehenkään varattuun työkaveriin niin, jostain sitä juttua voidaan vääntää ja sitten voidaan vielä korostaa puoliso sitä ja tätä.Ohhoh. Eikös työkaverit ole vähän niinku työkavereita (ja joskus vähän enemmän).Mutta olettekos miettineet, että tangoon tarvitaan aina kaksi. Ja mitäpä jos se onkin se varattu mies se täysin ketku, hui.
        Mutta loppuun vielä: rakkaus on hieno asia, myös lähimmäisen rakkaus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe