Miten suhtautua miniään

Pirkkona

joka aina moittii miestään, siis poikaani. Tiedän että ei hän ole läheskään täydellinen kumppani, mutta ei niin kehnokaan.

51

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • I.P.

      Sano että suu suppuun, itsepä valintasi olet tehnyt, opeta itse.

      Sinun opetustoimesi on umpeutunut.

      • ????????------------

        I.P.

        juu
        anoppi pitäköön suunsa supussa, ei sekaanu nuorten elämään,
        kuinkahan on pojalla malli ollu lapsuudessa omassa kodissaan, oliko äiti dominoiva tyyppi?


    • Kaikki mulle

      Nuoremmat naiset ovat niin vaativia ja itsenäisiä nykyään. Minulle minulle minä minä.

    • €--

      Edesmennyt anoppini ei tykänny minusta (vävy) hää yritti varjella tytärtään minun vokottelusta luuli kai että hänen alushousuista olin kiinnostunut, appiukon kans oltiin kavereita monet tujut otettiin, oli mukavia aikoja anopin tarkkailun alla.

      • Taisit olla jo nuorena vähän "veijari" :)?


    • Näin meillä

      Kun MIniä suuttuu,hän eroaa,pitää lapset oikeuden päätöksellä,muuttaa uuden ukon kanssa 500km päähän x-appivanhemmistaan ja niin mummon ja papan kullat poistuu näköpiiristä ja kukaan ei voi yhtikäs mitään.

    • Korppis*

      Olet kuitenkin ymmärtänyt asian ytimen eivät ne poikammekaan ole läheskään täydellisiä kumppaneita, joten tasoissa taistelevat kun toisiaan opettelevat muuttamaan.

      • Mettis ei kirj

        Näyttäisi siltä, että miniäsi välittää kuitenkin pojastasi, koska komentelee, eli ei syytä huoleen.

        Tässä vuosia aviossa olleena olen huomannut, että en itsekään ole täydellinen, vaikka mielestäni olen ja eukon mielestä teen aina kaiken väärin.

        Jotenkin tuntuu siltä, että joku välittää, kun pitää nuhdesaarnaa.


      • anopit ja miniät

        Korppis*

        Eka kerran plussasin sinua. Sinulta oli todellakin hieno vastaus tällä kertaa, koska et korostanut "esikoinen ja kuopus" erinomaisuutta.

        Muistelin anoppiani, joka ei hyväksynyt ketään miniöistään ja kenenkään lapsia ei hoidellut, jonka tietenkin hyvin ymmärrän, sillä hänellä oli 9 lasta ja pari oli kuolleena syntynyt.

        Onneksi mieleiset vävyt sattuivat! )) Minun äitini myös sai mieleisen vävyn.

        Sattuipa sitten, että anoppi tuli meille (matka ero 500 km) kylään ja minulla oli jokin kurssi, joten hän joutui poikansa kanssa olemaan 2 viikkoa. Sain kirjeen, jossa hän pyyteli anteeksi menneitä käytöksiään ja olisi jo lähtenyt, mutta ei osannut. Ns. "raivoraitis" anoppini ei tiennyt, että poikansa joi joka ikinen päivä olutta!!

        Näin siitäkin "lemmikki pojasta" tuli totuus esille. Mutta niin tytöt, kuin pojatkin ovat toisenlaisia, mitä ne kotona olivat lapsina ja lomallakin voi näytellä vaikka mitä. Arkipäivä ja yhdessä olo kumppanin kanssa vasta hioo, jos hioo särmät pois.

        Täällä tuli jo lunta muutama pisara, mutta sinähän olet jo siellä, ...ai´´niin,...missäs se olikaan? pikku piruilu kai sopii sinulle?


      • Korppis*
        anopit ja miniät kirjoitti:

        Korppis*

        Eka kerran plussasin sinua. Sinulta oli todellakin hieno vastaus tällä kertaa, koska et korostanut "esikoinen ja kuopus" erinomaisuutta.

        Muistelin anoppiani, joka ei hyväksynyt ketään miniöistään ja kenenkään lapsia ei hoidellut, jonka tietenkin hyvin ymmärrän, sillä hänellä oli 9 lasta ja pari oli kuolleena syntynyt.

        Onneksi mieleiset vävyt sattuivat! )) Minun äitini myös sai mieleisen vävyn.

        Sattuipa sitten, että anoppi tuli meille (matka ero 500 km) kylään ja minulla oli jokin kurssi, joten hän joutui poikansa kanssa olemaan 2 viikkoa. Sain kirjeen, jossa hän pyyteli anteeksi menneitä käytöksiään ja olisi jo lähtenyt, mutta ei osannut. Ns. "raivoraitis" anoppini ei tiennyt, että poikansa joi joka ikinen päivä olutta!!

        Näin siitäkin "lemmikki pojasta" tuli totuus esille. Mutta niin tytöt, kuin pojatkin ovat toisenlaisia, mitä ne kotona olivat lapsina ja lomallakin voi näytellä vaikka mitä. Arkipäivä ja yhdessä olo kumppanin kanssa vasta hioo, jos hioo särmät pois.

        Täällä tuli jo lunta muutama pisara, mutta sinähän olet jo siellä, ...ai´´niin,...missäs se olikaan? pikku piruilu kai sopii sinulle?

        Olen kuullut jo tarpeeksi näistä ns. huonoista vävyistä ja miniöistä. Niitä ei ole olemassakaan on vain kaksi yhdessä yrittäjää huonolla menestyksellä.

        Olen pian nenätysten mieheni tyttären kanssa, jonka mies on jo toista kertaa kateissa. No sanoppas siinä, että ei sen sinunkaan tytärkään virheetön ole (kokemusta on), mutta ei passaa kommentoida, eikä se asia itseasiassa minulle kuulukaan sen olen tässä suhteessa oppinut, hänen lapsensa on hänen ja minun lapseni on minun.

        Pidän huolen omista asioistani ja seuraan sivusta mitä eteeni tulee, tosin en tuppisuuna mutta vaisusti (sikäli mikäli osaan) riitaa välttääkseni.

        Pakko kehua esikoista, yllätti taas mamin positiivisesti.


      • seurasitko sivusta?
        Korppis* kirjoitti:

        Olen kuullut jo tarpeeksi näistä ns. huonoista vävyistä ja miniöistä. Niitä ei ole olemassakaan on vain kaksi yhdessä yrittäjää huonolla menestyksellä.

        Olen pian nenätysten mieheni tyttären kanssa, jonka mies on jo toista kertaa kateissa. No sanoppas siinä, että ei sen sinunkaan tytärkään virheetön ole (kokemusta on), mutta ei passaa kommentoida, eikä se asia itseasiassa minulle kuulukaan sen olen tässä suhteessa oppinut, hänen lapsensa on hänen ja minun lapseni on minun.

        Pidän huolen omista asioistani ja seuraan sivusta mitä eteeni tulee, tosin en tuppisuuna mutta vaisusti (sikäli mikäli osaan) riitaa välttääkseni.

        Pakko kehua esikoista, yllätti taas mamin positiivisesti.

        Korppis

        Menikö välit poikki miehen tyttären kanssa? Ei olisi kannattanut.


    • henrjii

      vaitiolo on viisauden merkki

    • kakeE

      Vaativat naiset ovat tehokkaita arvostelemaan miestä. Kaikki kun ei ole kuin elokuvista.

    • näin heillä

      Miehen pitää tehdä ruuat, vaikka vaimo kotona.

    • kaiken kokenu, avio-

      kesti kaikkine kolhuineen yli viiskymmentä vuotta, ikävöin poisnukkunutta puolisoa varmaan ikuisesti,




      Eipä täällä maailmassa täydellistä ihmistä ole olemassakaan,
      avioliittoon kun mennään, on opiskeltava kuinka ollaan avioliitossa, ja mihin ihminen sitoutuu kun menee avioliittoon,
      aina avioliiton ristiriidan korjaaminen ON alotettava itsestä,
      jos oma äly ei riitä, niin kannattaa hakeuta perhe leirille tai perhe terapiaan, mielellään yhdessä, jos ei yhdessä niin yksin sitten jos tuntee kärsivänsä liitossa liikaa, ja kärsimykset menee liian ylivoimaisiksi,

    • Vegetaristit aivan mahdottomia

      Essolla on monesti käsitelty tätä miniäasiaakin, ja parlamentillä on täysin selvä mielipide asiasta. Jos miniäksi sattuu valikoitumaan pääkaupunkiseudulta kotoisin oleva vegetaristi, niin elo on täydellisesti piloilla.

      Mikään normaali yhteistyö ei tällaisen miniän kanssa toimi. Kasvissyöjät ovat jossain mielessä hörhöjä, joiden kanssa tavallinen lihaa syövä ihminen on pahemmassa kuin pulassa. Tuttavapiirissäni on muutamia karmivia esimerkkejä tällaisista vegetaristiminiöistä, eikä siinä appivanhempia paljon naurata.

      • hassunkurista väkeä

        Ymmärrän huolesi, ei ole kiva kuulla että joku arvostelee lasta vaikka onkin aikuinen ja epätäydellinen. Entä pojan äiti? Et puhunut hänestä, kuinka hän suhtautuu poikansa arvosteluun miniän taholta? Mielestäni puolison tehtävä on puolustaa puolisoaan, ei ainakaan julkisesti arvostella, kotioloissa voi sitten vähän sanoakkin niitä tyypillisiä lauseita, mikset sinä koskaan?, miksi sinä aina?, mutta muille puolison arvostelu kertoo vaan puhujan omasta tyhmyydestä. Mitä miniä sanoo jos sinä jokaiseen moitteeseen kehut poikaasi (annat tällä tavalla takaisin). Vai olisiko väärin sanoa miniälle ihan suoraan että minusta tuntuu pahalta pojan moittiminen.


    • sivusta vaan

      Lapsen puolisoon suhtautuminen saa suhtautua, mutta ei puuttua millään muotoa jos pyytävät neuoa niin se on eri juttu.
      Itse en uskaltaisi koska kunnioitan heitä.

    • Elämänkoululaiset

      Kyllä se on heidän asiansa, älä puutu. Vaimo on se joka miehensä kasvattaa
      aikuiseksi mieheksi itselleen, mies taas vaimonsa itselleen sopivaksi
      vastakappaleeksi. Toivotaan että he onnistuvat ja oppivat kunnioittamaan toisiaan.
      Sinun osasi oli jo, valmistit poikasi vaimolleen.

    • Voisit miniän kanssa kahden kesken porista et miten hällä poikasi kanssa menee ja kuunnella ainakin puolueettomasti. Jo jos kovin hankalalta moite vaikuttaa sitten puhuisn myös poikani kanssa kahden. Saisivat ainakin puhua jonkin kanssa. Tietenkin mieluiten eläisin karikot heidän puolestaan mutta kun se ei ole mahdollista :).

    • lintuemonen

      Hyvänä äitinä minä varustaisin pihamökin asuttavaan kuntoon ja järjestäisin poikani takaisin äidin hoitoon.

    • Meimimmi

      Yritän pysyä väleissä. Miniä haukkuu poikani vähän väliä ja tuntuu kuin minun on jotenkin korvattava hänen puutteitaan, jatkuvaa simputusta, tee sitä ja tätä.
      Olen vielä onnistunut pitämään suuni kiinni, vaikka joskus on ottanut lujjille. Miniä ei huomaa omia vikojaan, huusholli on aina sekaisin, pöydät notkuu vanhoja lehtiä, likaisia astioita ja vaatteita on kasoina jokaisella istuin paikalla.
      Hänellä on myös adikti lääkkeisiin ja ostamiseen. Kaupassa menee melkein joka päivä muutama tunti töiden jälkeen, mikä tietenkin seleittää sen, ettei kotona ehdi mitään tekemään.
      En kuvittel, että poikani on mikään ihanne mies, mutta ilman häntä miniän nykyinen elämän meno ei olisi mahdollista.

      • miniävävy

        Avaa suusi ja sano pojallesi, että hänkin voi siivota, jos sinua heidän sotkunsa vaivaa.


      • Pirre*

        Jos miniälläsi on lapsia, siis he ovat perhe, en menisi naputtamaan epäsiisteydestä tai mistään kotia koskevaa, pääasia että he jatkaisivat yhtenäisenä perheenä, ei ero ole lapsille helppo.

        Mennään me mummot ja anopit vaan käymään kylässä ilman mitään toisten kodin arviointeja, eri asia olisi jos perheessä olisi alkoholin liikakäyttöä silloin katsoisin että tehtäväni olisi suojella lapsenlapsiani.


      • minulla vävy
        miniävävy kirjoitti:

        Avaa suusi ja sano pojallesi, että hänkin voi siivota, jos sinua heidän sotkunsa vaivaa.

        miniävävy

        Jus noin minäkin olisin (mielessäni) sanonut, että molemmat siivoavat. Tuo on turha veruke, kenen palkalla eletään.


      • hieman mietittävää

        mimmimummi vai Pirkkoko olet,

        minkälainen sinä olit omaa puolisoasi kohtaan silloin kun poikasi oli pieniä,
        haukuitko, mollasitko kokoajan korkeasti koulutteua miestäsi joka ehä elätti sinutki ja koko perheen,
        ehkä poikasi on etsiny äitinsä näkösen ja äitinsä käytökset omaavan vaimon,
        koska väitetään, että puoliso vailtaan alitajuisesti juuri semmonen kun omat vanhemmat on olleet,


    • kauas ei omena putoa

      Kuinkahan poikasi on oppinut viihtymään sekasotkussa? Vastausta kannattaa kysyä pojan äidiltä, sillä lapsuudenkodista pojan mieltymykset ovat peräisin.

      • ?????

        Oliko aloituksessa kyse sekasotkusta ?


      • nöf nöf

        Miten poju olisi siivoamaan oppinut, jos mamma itse on ollut paikan Justiina, eikä pojulle ole opetettu naisten töitä.
        Pas*asiaksi oppii helposti, tekemättä mitään.


    • kauas ei omena putoa

      23.9.2014 klo 13,00

      Meimimmi kirjoitti

      Huusholli on aina sekaisin, pöydät notkuu vanhoja lehtiä, likaisia astioita ja vaatteita on kasoina jokaisella istuinpaikalla.

      Em. kirjoitukseen oli kommenttini.

      • @@@@@

        @kauas ei omena putoa

        Laita viestisi alkuu nikki, kelle kirjoitat. Ei kukaan arvaa, että noin kaukana olevalle kirjoitit.


      • kauas ei omena putoa
        @@@@@ kirjoitti:

        @kauas ei omena putoa

        Laita viestisi alkuu nikki, kelle kirjoitat. Ei kukaan arvaa, että noin kaukana olevalle kirjoitit.

        @@@@@

        Anteeksi tyhmyyteni, huomenna katoan Saharaan kuin pieru muinoin.


      • @@@@@
        kauas ei omena putoa kirjoitti:

        @@@@@

        Anteeksi tyhmyyteni, huomenna katoan Saharaan kuin pieru muinoin.

        Elekee mihinnää kavotko. Neuvoa voi kiltisti tai ilkeästi.
        Minä olen kiltti ihminen, yritän auttaa, jos osaan.


    • ????????

      Siis miniä sättii poikaani,anopit kärsii...
      anopit sättii.....
      Mutta ketä ne sättii...eihän vaan toisiaan

      • savumerkki-erkki

        Sitten ne tekee sätkii, käyttää tiskirättii ja vetäisee rauhanpiiput.


    • Viaton sivullinen

      Minä en kyllä nykyistä kodinhoitoa käsitä. Nuoret äidit istuu tyytyväisen näköisinä
      keittiössä, vaikka roinaa on niin ettei tiedä mihin jalkansa laittaa, puhumattakaan
      onko istumapaikkaa. Jos verhot on, ne roikkuu parilla klipsillä toisesta reunasta. Ruoka-aikoja ei ole, lapset kävelee pizzanpalat kätösessä
      paljainvarpain vaipat polvissa, posket rasvassa, vai onko se rasvaa?
      Tämänpäivän ryysyrantaa, roinaa vaan ei puutu, eikä kait ruokaa.
      Kuka viihtyy missäkin, en minäkään siivoushullu ole.

      • putkonotkolainen

        Taloudenpito on liian monilla rempallaan. Eivätkö ole kotonaan vanhemmat oppineet, vai mikä?
        Mikä väsyttää nuoriakin ihmisiä, liian rankka juhliminen?
        Miksi on hällä väliä? Lapset mahtavat saada hyvän mallin elämälleen. :((

        Ei ole entisajan lukujärjestystä, siivous oli säännöllisen normaalia.
        Nyt kaupat pursuu mitä ihmeellisimpiä vempaimia, on robotti-imuria, ikkunan pesuria, ihmerättiä siihen jos toiseen.
        Ihmiset ostaa niitä, ei käytä.
        Ja aina vesi olisi pas*an paras lääke, ei siihen järjen lisäksi mitään ihmelääkkeitä tarvi.

        En yleistä.


      • Ohi menee

        Niillä äideillä on niin paljon tekemistä netissä, ja facebuukissa ei sitä ehdi ruokaa tekeen.


      • ....
        Ohi menee kirjoitti:

        Niillä äideillä on niin paljon tekemistä netissä, ja facebuukissa ei sitä ehdi ruokaa tekeen.

        Olihan joskus uutinen, että äiti jätti vauvansa hoitamatta, ei ehtinyt tietsikaltaan.


    • tässä hyvä kysymys

      Onko alottaja pirkko muistanu arvostaa omaa miestään lastensa nähden ja kuullen, ????
      vai onko paljonki tullu halvekisttua ja moitittua omaa nyhverö miestään vaikka ehkä miehellä on yliopistopohjainen koulutus ja ammaati liittyny kasvatustyöjön,???? sekä yksin elättäny perheensä ,, vaimo kotirouvana,,,
      tämäkin on nähty joskus luonnossa,,,
      usein pojat valitsee itseleen samanlaisen v ä h ä t t e l ev ä n vaimon kuin oma äiti on ollu esimerkkinä ??????

      • --------------------

        kannattaapa miettiä missä mahtaa vika piileskellä ,,,


    • missä mahtaa ---

      syyllinen olla , kun poika on valinnu halveksivan ja vähättelevän puolison itselleen ?????



      Vanha tieto,
      lapset katsoo esimerkkiä omista vanhemmistaan,
      lasten kasvatus on vaativaa, vanhempien pitäisi olla aikuisuuteen kypsyeitä vastuulisia ihmisiä, olla viisaita vanhempia, arvostaa molemmat omaa puolisoaan , olla avioliitossa vastuulinen ja uskollinen omalle puolisolleen,
      jos näin ei ole ollu,
      voi olla varma että omat pojat/ tytöt tekee samat vitheet omassa elämässään kuin oma rakas äiti tai isä on näyttäny mallia lapsuudessa,

    • oivoi voi oijoijoivo

      Pirkko Pirkko Pirkko ,,,,,, mitä sinä silloin teit kun pojat oli pieniä ???

    • Viaton sivullinen

      Niin, ne jotka tietävät sanovat että, jos nainen puhuu väheksyvästi miehestään,
      se kolahtaa poikaan. Jos taas mies väheksyy vaimoaan se taas kolahtaa tyttäreen.
      Miten käy isättömälle tyttärelle, sitä olen miettinyt, minun tytär kun on sellainen.
      Me kun elettiin ihan kahdestaan. Olihan mulla kyllä aina miesystävä joka
      tuuraili puuttuvaa iskää, kykynsä mukaan.
      Tytär joskus sanoi ettei mene koskaan naimisiin kun äiti sun elämäs näyttää niin mukavalta. Niin meillä malli oli sellainen. Suhteessa hän kuitenkin elää miehen
      kanssa.

    • surku nyky nuoria

      hunnigolle jätettyjä halveksittuja ihmispolosia, kierre jatkuu ijäisyyteen asti ellei ihmiskunta viisastu, koulut on tärkeitä kasvatuksessa, koti ei nykyään ole koska sieltä puuttuu tieto ja vastuulisuus, kun sitä ei ole lapsena jo kasvatettu ihmisiin,




      Elämä on ikuista taistelua, ihminen ei koskaan opi elämään toisin vaikka kuinka vanoo ettei tee samoja virheitä kuin omat vanhempansa,
      yllättäin huomaa että on tehny aivan samat virheet joskus jopa pahempiaki virheitä,
      lasten kasvatus on hyvin vaativa ja vastuulinen tehtävä, joten monesta ihmisestä siihen ei yksinkertasesti ole,
      heitänki ajatuksen ilmaan, (ei vaikuta enään jo aikuisiin ihmisiin kylläkää )
      --- siis kouluihin pitäisi ottaa jo pienestä asti oppiaineeksi kasvatusoppi jossain muodossa,
      siinä voisi olla ratkaisu monen " muuten " tulevan nuoren uusavuttomuuteen,
      varsinki nykyään nuorissa perheissä on aivan liikaa väkivaltaa, vastuuttomuutta, uusavuttomuutta, lasten hylkäämistä laitoksiin,
      jospa ihmisistä tulisi paremmin ymmärtäviä vastuulisia ihmisiä toisiaan kohtaan,
      eikä elämässä olisi tärkeintä oma seksuaalinen seikkailu ja aina uuden etsiminen,
      -- vastuulinen ihminen ei ole uskoton puolisolleen, ei halveksi omaa puolisoaan,
      --- sillä jos hän sen tekee, hän halveksii myös itseään, ja lapset kasvaa perheessä kieroon heti alusta lähtien,

      • "surku nyky nuoria"

        Toivoa on.
        Älä sure.
        Euthanasia laillistuu kohta puoliin.
        Siinä menee sitten vanhat ja nuoret.
        Samalla itkulla hautaan.
        Media-alan työttömyys-itsaritkin ovat lisääntymään päin.
        Viran-omaisten pitäisi alkaa vaatia raskaisiin ajo-neuvoihin vahvemmat puskurit.
        Ja sirpale-suojat.
        Vaikeuksia tulee siinäkin olemaan.
        Valtiolla ei enää ole varaa suojelu-töihin edes palo-kunnille ja Poliisille.
        Miten siis työttömille psykologeille ja työttömille sosiaali-tantoille olisi?

        H.


    • oikein suuttuuttaa

      hunksz,,,,


      vai niin

      sinäki nostat aivan liian suurta eläkettä, jos teikäläisten liian suuret eläkkeet pienettäisiin kohtuuteen,
      saataisiin rahaa työllistää nuoria jopa median työntekijöitä ettei tarvis itaria tehdä,
      -- siis syy on teissä liiansuuria eläkkeitä nostavissa johtajissa,
      älä yhtää vänkää että olet muka kouluja käyny ja ansainnu eläkkeesi ET ole sen kummemmin kuin muuttkaa työntekijä jotka on saanu pienepää palkkaa,
      sillä jokainen johtaja on saanu sen suuren eläkkensä juuri näitten pienipalkkaisten työntekijöitten kustannuksella,
      jos työntekijöitä ei olisi EI olisi mijooniakaa johtajille, oletko tätä ikinä osannu ajatella,
      siis työntekijät on ne mijoonat ja miljaardit oikeesti tiennneet EIKÄ yksikä johtaja itse,

      yksikää johtaja EI OLE MILJOONIEN ARVOINEN tuliko selväksi,

      • "oikein suuttuuttaa"

        Kirjoitat minun rahoistani.
        Rehellisesti tienaamistani.
        Enhän minäkään moiti sinun tili-nauhaasi?
        Minun kouluni jäi keski-kouluun.
        Joten omat rahani olen tienannut johtajien selkä-nahasta.
        Koetahan, jospa sinäkin saisit itseäsi niskasta kiinni.

        H.


    • --------------------

      johan on kumma,
      jossain aikasemmin ensin kehuskelit miljoonilla, ja nyt muka työläisenä hah hah

      oikein puolusti pensa-aseminen epäluottettavuutta, huh huh ???

      kun toiset vaati läpinäkyyttä ja rehellisyyttä sinnekki ,

      ookkohan sä lintu vai kala vai yhtää mittää joku naikkonen miehen nimellä hah hah
      lespoko olet ?

      • "----"

        Minulleko?

        Jos, niin koskaan en ole kehunut miljoonillani.
        Niitä kun ei ole.
        Olen 64v. mies.
        Tavallaan kyllä lepso.
        Naiset ovat aina kiinnostaneet.
        Eikä tilanne ole muuttunut.

        H.


      • . .. . .. . .. /:
        hunksz kirjoitti:

        "----"

        Minulleko?

        Jos, niin koskaan en ole kehunut miljoonillani.
        Niitä kun ei ole.
        Olen 64v. mies.
        Tavallaan kyllä lepso.
        Naiset ovat aina kiinnostaneet.
        Eikä tilanne ole muuttunut.

        H.

        olet ainaki "kaksinaamanen "


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe