Säästän yli 5 tonnia kuukaudessa!

Kylmät kädet

Shoko Asahara* kiskoi 5200 euron kk-vuokraa päähineestä, joka lähettää "sähköimpulsseja" aivoihisi. Huomasin, että poikkeuksellisen pienen viikkokulutuksen ansiosta saan vastaavia sähköimpulseja pääkallooni täysin ilmaiseksi.

Muistan, kun vierottauduin SSRI -lääkkeestä melko dramaattisesti, samat sähköiskut pään sisällä sain täysin ilmaiseksi.




* Shoko Asahara
http://www.uskontojenuhrientuki.fi/joukkoitsemurhat/aum.html

14

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylmät kädet
    • Nuori lääkäri

      Miten pers'aukinen juopporetku kuten sinä, jolla rahat ei riitä edes syömiseen, voi säästää mistään, kun kaikki rahat menee aina lutkusta alas?

      • Kylmät kädet

        Enää ei mene edes ilma lutkusta läpi, kun nielaisin anaalitappini.


      • Aito Kylmis

        Kun rahat totaalisesti on finaalissa, käytän kuntoutuskortin. Katkaisu 2-5 päivää, siitä kuukauden kuntoutukseen.

        Tuota kuntoutusta ei voi käyttää toista kertaa, joten ajoitan sen siihen, kun rahat ovat täysin finaalissa.


    • sähkö miäs

      Kannattaa kääriä päänsä tiukasti foliolla ja laittaa vielä käynnistyskaapelilla patteriin kiinni.

      Kun taloon joskus iskee nollavika ei tarvitse enää huolia mistään.

      •  Kk

        Ei ole sähkölämmitystä tässä homeluukussa.


      •  K±

        Mulla ei ole hajuakaan siitä, mistä toi puhuu.


    • Oulun mies

      Tänään vetelin palovaroittimen katosta alas kun se alkoi piippaamaan säännöllisin väliajoin.Otin kuitenkin sitä ennen sulakkeen pois sähkökaapista.
      Joskus on tullut mieleen että miltä kuulostaa pistorasiasta tuleva 50 Hz taajuus mutta toistaiseksi en ole laittanut johtoja korviini.

      • tissun mulkku

        En tiennytkään, että pattereilla toimiva palovaroitin tarvitsee sulakkeen. Minä ainakin antaisin omani huutaa ihan vapaasti sen verran mulk*kua porukkaa asuu tässä rapussa. Lähtisin itse katkolle ja jättäisin palovaroittimen soimaan ja kytkisin varaparistoja 10kpl perään ettei ihan heti loppuisi huuto.


      • Oulun mies
        tissun mulkku kirjoitti:

        En tiennytkään, että pattereilla toimiva palovaroitin tarvitsee sulakkeen. Minä ainakin antaisin omani huutaa ihan vapaasti sen verran mulk*kua porukkaa asuu tässä rapussa. Lähtisin itse katkolle ja jättäisin palovaroittimen soimaan ja kytkisin varaparistoja 10kpl perään ettei ihan heti loppuisi huuto.

        Tämä palovaroitin on insinöörien taidonnäyte.
        Verkkovirta on pop
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10633107

        Itse olen paennut mekastavia juoponretkuja muuttamalla pariin otteeseen.

        Näyttää olevan mulla ionisoiva palovaroitin ja televisiossa luki että "olemme vuodessa 2018 ja väkivaltaiset terminaattori robotit raivoaa(TV5)
        Ehkä olen siirtynyt ajassa neljä vuotta tulevaisuuteen ja tekniikka on sen mukaista.


      • Kylmät kädet
        Oulun mies kirjoitti:

        Tämä palovaroitin on insinöörien taidonnäyte.
        Verkkovirta on pop
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10633107

        Itse olen paennut mekastavia juoponretkuja muuttamalla pariin otteeseen.

        Näyttää olevan mulla ionisoiva palovaroitin ja televisiossa luki että "olemme vuodessa 2018 ja väkivaltaiset terminaattori robotit raivoaa(TV5)
        Ehkä olen siirtynyt ajassa neljä vuotta tulevaisuuteen ja tekniikka on sen mukaista.

        Pakenet mekastavia juopporetkuja? Minä annan niille selkään. Mikä velliperse oikein olet?


      • Kylmät kädet
        Oulun mies kirjoitti:

        Tämä palovaroitin on insinöörien taidonnäyte.
        Verkkovirta on pop
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10633107

        Itse olen paennut mekastavia juoponretkuja muuttamalla pariin otteeseen.

        Näyttää olevan mulla ionisoiva palovaroitin ja televisiossa luki että "olemme vuodessa 2018 ja väkivaltaiset terminaattori robotit raivoaa(TV5)
        Ehkä olen siirtynyt ajassa neljä vuotta tulevaisuuteen ja tekniikka on sen mukaista.

        Hauska, kun viimeksi pistin yhtä kuriin että saisin nukkua, niin huomasin jälkeenpäin olevani aivan täynnä mustelmia. Kai se pisti hanttiin, en tiedä. Ei se siinä mittelössä kyllä tuntunut missään.

        En tunne kipua taistelun aikana. Aivan täynnä mustelmia koko kroppani.


      •  Vaahtokassi
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Hauska, kun viimeksi pistin yhtä kuriin että saisin nukkua, niin huomasin jälkeenpäin olevani aivan täynnä mustelmia. Kai se pisti hanttiin, en tiedä. Ei se siinä mittelössä kyllä tuntunut missään.

        En tunne kipua taistelun aikana. Aivan täynnä mustelmia koko kroppani.

        Solukämpissä asujat turpa kiinni. Söit mun juustoleivän jääkaapista.


      • Kylmät kädet
         Vaahtokassi kirjoitti:

        Solukämpissä asujat turpa kiinni. Söit mun juustoleivän jääkaapista.

        Ja syön uudelleen... mitäs jätät niitä lojumaan jääkaappiini.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe