Se unelmien mies, millainen hän on?

somedayI

Vastailkaa naiset, ja miksei myös miehet? :)

9

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turun tyttö 22v

      Mun unelmien mies saisi mut iloiselle tuulelle ja hymyn huulille. On myös tärkeää, että meillä olisi keskinäinen "klikki". Hyväksyttäisiin toisemme kokonaisina, eikä muokattais omaan sisustukseen sopivaksi.
      Ulkonäkökriteereitä en miehelle laita, kunhan hygieniastaan pitää huolta. Sukkahiki on pahin turn off.

    • unelmienmies...

      Se on niinkuin mä nuorena ja mun pojat nyt.. -komeita, mukavia ja sopivan koulutettuja. Vakka kantensa valitsee..

    • Hapsu77

      Luotettava, hauska, ois kiinnostunut mun asioista, ei tietenkään tarvii koko ajan olla kyselemässä kuulumisia mutta jos kerron vaikka että mieltä painaa joku niin sitä kiinnostais :D Ja mukava :3

    • KKKEMIAAAA

      Sanotaanko näin, että unelmien mies olisi osaavainen, tarkoittaen melkein mitä vaan osa-aluetta elämässä ja siksi onkin alfa-urosta vastaavan asemassa yhteiskunnassa.

      Siinäpä se lyhyesti sanottuna. Plus mun maksuun ulkoisesti ja kykenee sisäisesesti koskettamaan mun sisintä minää eli KEMIAA¨löytyy;)))

    • rillipääthuurussa

      Piti kirjoittaman, että hän on niin niin niin mun makuun, tuli todettua sekin taas kerran muutama kuukausi sitten yhdestä videopätkästä, oooooot iiiihana;)) joskus vielä tavataan..

    • 133

      Jaa, unelmien mies...No, munlaista huumorintajua täytyy löytyä, eli yltiösarkastisuus on mun silmissä vain ja ainoastaan plussa sillä siihen syyllistyn itse. Miehen tulisi pitää huolta itsestään, ainakin välittää itsestään, eli että edes joskus miettii mitä suuhunsa laittaa ja liikkuu sen verran ettei ole pyörätuolissa kuuskymppisenä. Sopivan itsenäinen tapaus olisi kiva, sellainen keneltä löytyy niitä omia harrastuksia ja oma kaveripiiri, jolloin se yhteinen aika korostuu ja tuntuu oikeasti siltä MEIDÄN ajalta. Sitten olisi toivottavaa, että tämä jäppinen olisi ajatteleva, sillälailla että keskustelut ei aina jämähtäisi sille tasolle että mitä kuuluu - hyvää, sulle? - hyvää - kiva. Ei nyt mitään runoilijaa tässä metsästetä, mutta siis ihmistä jolla on ajatuksia ja että niistä puhutaan.

      Sellainen yleinen tyytyväisyys elämään ja halua nähdä ja tehdä uusia juttuja nyt vaan on ihan mahtava piirre ihmisessä ja etsin sitä tietysti siitä "elämäni miehestä". Ei tarvitse olla mitään savanniseikkailua tai kävellen etelämantereen yli -reissua suunnittelemassa koko ajan, olennaista on se, että arjen juttuja ollaan valmiita tekemään aina vähän erilailla eikä jämähdetä tyytymättömänä tilanteisiin joihin ei haluta jämähtää, jos tiärätte mitä tarkoitan....

      Ulkoisiin seikkoihin nyt en paljon mene, koska tiedän itteni sen verran hyvin että ihastun aivan kaikenlaisiin miehiin ja vaikka unelmissa se tyyppi saattaisi olla kalju, tatuoitu kevyellä kädellä ja reenattu parrallinen muttei liian karvainen, niin pitkässä juoksussa se luonne nyt vaan paljastuu aina ja rajusti ja sen perusteella se tyyppi sinne kulmasoffaostoksille viedään. Ei sen ulkonäön, vaikka se kiva plussa onkin. Mutta unelmistahan aloittajan kysymyksessa oli kyse, joten siinähän sitä:D

    • kenkätyö

      "Ulkonäkökriteereitä en miehelle laita, kunhan hygieniastaan pitää huolta. Sukkahiki on pahin turn off. "

      Toivottavasti Turun tytön suhde ei mene poikki ensimmäisen työpäivän jälkeen, jos miehellä on työ jossa joutuu pitämään kenkiä koko päivän. ;)

      • salainen ihastus

        Tumma, ruskea- ja/tai vihreäsilmäinen, eronnut, pitää hyvän huolen kouluikäisistä lapsistaan ja koirastaan, nauttii työstään joka voi olla fyysistä, koulutettu, ulkoilmaihminen, hiljainen mutta keskustelutaitoinen, nauttii luonnossa liikkumisesta, viihtyy seurassani, pilke silmäkulmassa on varattu minulle...


    • ei ainakaan tällainen

      Tässä olis tällainen aviomies joka treenaa bodya punteilla, lenkkeilee, rullaluistelee, hiihtää plus muuta liikuntaa. Tuossa siis pelkät liikunnalliset harrasteet. Kieltämättä vartalo pysyy aika hyvässä kunnossa. 80Kg sopusuhtaista lihaksikasta bodya. Vaimo tyytyväinen? Ei taida olla. On alkanut pänniä hänen sinänsä viattomat heitot eri yhteyksissä milloin olen laiha, milloin kuiva ja tuota rataa. Viimeinen niitti oli se kun laitoin iltapalaa ja jalassa sattui olemaan aika löysät kalsarit niin alkoi hoilaamaan mulle sitä, hän on mun, hän on mun, lökäpöksyni mun, biisiä..piti kuulemma ottaa huumorilla. Jotenkin en pystynyt. Tässä siis voi sanoa että eipä mikään taida kelvata. Taidan vaihtaa liikunnan sohvalla makailuun ja kaljan juontiin. Että olkaa vaan tyytyväisiä siihen kaljamahaiseen siippaan jos sellanen sattuu olemaan. Ei niille mikään kelpaa.
      Hänellä itsellään on ylipainoa ja auta armias jos edes vahingossa vihjaan jotain siitä. Että tollanen "motivaattori" täältä löytyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe