seo

ihmettelijä

Joko seo on käräjöinyt sen entisen tynöntekijän kans vai pyhittiinkö seki asia villasella.

74

1856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hansu,.,.,.

      mitä se sulle kuuluu? Ei varmaan ole sinun asia.

      • utelias vaari

        Kenen käräjistä tässä on kyse, Hansunko vai kenen? selventäkää vähä mullekki ku olen puonut juoru kelkasta aikoja sitte pois.


      • jammijammiuulof
        utelias vaari kirjoitti:

        Kenen käräjistä tässä on kyse, Hansunko vai kenen? selventäkää vähä mullekki ku olen puonut juoru kelkasta aikoja sitte pois.

        keltokaa ny.. juuhan... pliiis.... siis juudo.


      • kuulija

        kyllä tietää koko pohjois kalotti..rikos laiton irtisanominen ja syyttely.ja herjaus ja haukkuminen.ei ole pyyhitty villasella.raastuvassa puidaa kohta.


      • huuhaa
        kuulija kirjoitti:

        kyllä tietää koko pohjois kalotti..rikos laiton irtisanominen ja syyttely.ja herjaus ja haukkuminen.ei ole pyyhitty villasella.raastuvassa puidaa kohta.

        Jännää,me ei vaan tiedetä vaikka käydään useasti.


    • utelias kalle

      Kertokaa nyt kenestä kyse

      • asiaton kohtelu

        saako nykyään asiakaspalvelussa tiuskia asiakkaille ja kohella niitä ku riskirättiä, eikö se asiakas tuo seolle rahaa. suosittelen sitä kalljupäistä meneen asiakaspalvelu kurssille ja opettelis pukeutuun siinä samassa, eikö pomo puutu ko. miehen vaatetukseen vai onko kaljulla poikkeustapaus.


      • €uroeino
        asiaton kohtelu kirjoitti:

        saako nykyään asiakaspalvelussa tiuskia asiakkaille ja kohella niitä ku riskirättiä, eikö se asiakas tuo seolle rahaa. suosittelen sitä kalljupäistä meneen asiakaspalvelu kurssille ja opettelis pukeutuun siinä samassa, eikö pomo puutu ko. miehen vaatetukseen vai onko kaljulla poikkeustapaus.

        On se vain kumma,taasko se alko. Käyn päivittäin eikä koskaan ole ollut valittamista. Oli pitkä tai pätkä kassa on pelannut.


      • astaja
        €uroeino kirjoitti:

        On se vain kumma,taasko se alko. Käyn päivittäin eikä koskaan ole ollut valittamista. Oli pitkä tai pätkä kassa on pelannut.

        niin jos herra ,sellaista tyyppiä.YLIMIELINEN.asiakaat tuovat kyllä seolle rahat,jos tuo porukka olis vaikka .ylläksellä.tulis heti myyjälle lopputili.siitähän myyjä saa palkan.mutta jos pomot ovat samanlaisia.kattotaan nokkavarttapitkin asiakaita.ei ole oikein.pitäis seon henkilökunta,kreikkaan ja turkkin.kattomaan miten asiakkaita palvellaan.


      • renkaan tilaaja
        astaja kirjoitti:

        niin jos herra ,sellaista tyyppiä.YLIMIELINEN.asiakaat tuovat kyllä seolle rahat,jos tuo porukka olis vaikka .ylläksellä.tulis heti myyjälle lopputili.siitähän myyjä saa palkan.mutta jos pomot ovat samanlaisia.kattotaan nokkavarttapitkin asiakaita.ei ole oikein.pitäis seon henkilökunta,kreikkaan ja turkkin.kattomaan miten asiakkaita palvellaan.

        Seolla kyllä todellaki ylimielistä porukkaa, katotaan asiakkaita ku halpaa lauantai makkaraa. varsinki net jätkät jokka siellä on töissä ja se nuorempi on nin pirun utelias. Mie tilasin renkaat matkahuoltoon, niin johtaja sano että ai sie tilasit renkhaat, aivanko se hälle kuuluu mitä itte kuki tillaa ei ne varmaan seon rahoilla niitä maksa


      • .! .!
        renkaan tilaaja kirjoitti:

        Seolla kyllä todellaki ylimielistä porukkaa, katotaan asiakkaita ku halpaa lauantai makkaraa. varsinki net jätkät jokka siellä on töissä ja se nuorempi on nin pirun utelias. Mie tilasin renkaat matkahuoltoon, niin johtaja sano että ai sie tilasit renkhaat, aivanko se hälle kuuluu mitä itte kuki tillaa ei ne varmaan seon rahoilla niitä maksa

        Syksy niin erään emäntä taas alkanut kirjoittelemaan.


      • Huija :"(
        renkaan tilaaja kirjoitti:

        Seolla kyllä todellaki ylimielistä porukkaa, katotaan asiakkaita ku halpaa lauantai makkaraa. varsinki net jätkät jokka siellä on töissä ja se nuorempi on nin pirun utelias. Mie tilasin renkaat matkahuoltoon, niin johtaja sano että ai sie tilasit renkhaat, aivanko se hälle kuuluu mitä itte kuki tillaa ei ne varmaan seon rahoilla niitä maksa

        Jaaha, taasko se alkoi tämä sama mollaus täälä. Niin, illat pimenevät ja ympyrät pienenevät... Sieki renkaan tilaaja, ei sulla käyny mielessä, että "johtaja" halusikin ehkä vain olla ystävällinen. Ei sitä varmaan kiinnosta, mistä sie renkaasi tillaat, kunhan halusi jotain sanoa, ko näytetään muuten mollaavan henkilökuntaa tuppisuuksi ja ties miksi. Mikä teille on hyvä? Jos ei sanota mithään, ei hyvä, jos sanothaan, pahempi. Heittäkää hemmetissä tämä tyhjän haukkuminen täälä!!! Minua hävettää muoniolaisten puolesta!


    • tykky muna

      mie olla mies, munat miul on!

      • Iso kullinen

        Se joka täällä kirjottelee hansu .!.! nimim. Ossaat olla sitte tosi lapsellinen jätkä. Luulekko sie että sinua ei tunnisteta sinun kirjotuksista. sie syyttelet koko ajan täällä viattomia ihmisiä ja herjaat ja haukut niitä. Esim kuinka tylyä sulla oli vastaus ketjun aloittajaan. Mene peilin eteen ja katto sitä sinun komeata pärstää että jaksat taas vittuilla ja syytellä toisia. Oletko huomannu että pilkka sattuu joskus omhaanki nilkhaan niinkä sulle on jo sattunut, mutta ku et vain satu tajuamaan sitä itte.


    • Harvoin...

      ... kälyn seolla, mutta aina on ollut asiallinen palvelu. Joskus käyn kahvikupposella, joskus muulla asialla. Ei ole ollu koskhaan valittamista

      • Hansu,.,.,.

        Hansu on nainen ja olen sitä mieltä, että tänne ei kannatte tuommosia asioita kirjotella. En ole muuta kommentoinut kuin tuon yhen kerran, että en ymmärrä mitä tämä "iso vehkeinen" tarkoittaa.


      • tai kahvilla
        Hansu,.,.,. kirjoitti:

        Hansu on nainen ja olen sitä mieltä, että tänne ei kannatte tuommosia asioita kirjotella. En ole muuta kommentoinut kuin tuon yhen kerran, että en ymmärrä mitä tämä "iso vehkeinen" tarkoittaa.

        Kaippa SEO:lla tehdään jotakin oikeen jos pihalle ei autolla mahdu parkkiin. Yritystä todellakin johdetaan,eikä työntekijät. Ei tarvitse katsoa kuin kuntaa,miten sitä johdetaan. Ovatko edes työpaikalla ,jos niin jotain ilkeyksiä tekemässä tai suunnittelemassa.


    • Käytöstavat kunniaan

      Kaikki siellä on aina hymmyilly ja ollu ystävällisiä vaikka olen vain tämmönen köyhähkö asiakas.
      Asiakashan saa semmosta palvelua ko omalla käytökselläänki tillaa, jos olet naama norsun vitulla ja tiuskit kassahenkilölle niin ei sieltä se hymy niin helpolla irtoa takasin.
      Eikä voi kyllä vaatiakkaan ko tiättähän tet että ihmisiä siellä kassanki takana on ja loukkaa se huono käytös sinnekki.

      • toinen köyhähkö

        Eihän siellä olisi piha täynnä autoja ,jos palveu ei pelaa.


    • Sosiaali jur.

      Muoniossa pyörii jälleen ammattikateus. Kaikenlaisilla roska maalauksilla yritetään mustamaalata yritykset puolin ja toisin.
      tämä sairas näyttää edenneen Selliltä Seolle.
      Samaiset henkilöt, jotka vaikuttavat kirjoituksissaan sairailta.
      Erittäin paljon olen vierailut molemmilla huoltoasemilla ja kahvilla ja niin edelleen. Henkilökunta on erittäin hyviä palvelemaan, mutta tuon sairaalloisten kirjoitusten taustaista ei voi kukaan palvella.

      • kirjoitin

        Kirjoitat asiasta joka vaivaa Muoniolaisia,tällä palstallaa vain ja ainoastaan mustamaalataan sekä yrittäjää,että työntekiöitä,voikin kysyä.että onkohan näillä maalareilla itsellään kaikki kammarit lämpimänä


      • ...
        kirjoitin kirjoitti:

        Kirjoitat asiasta joka vaivaa Muoniolaisia,tällä palstallaa vain ja ainoastaan mustamaalataan sekä yrittäjää,että työntekiöitä,voikin kysyä.että onkohan näillä maalareilla itsellään kaikki kammarit lämpimänä

        Toisia mustamaalaavat itse ei töissä missään, joten aikaa joutavuuksia kirjoitella.


      • maksava asiakas
        ... kirjoitti:

        Toisia mustamaalaavat itse ei töissä missään, joten aikaa joutavuuksia kirjoitella.

        Ei tänne kukaan joutavia kirjottele, mie käyn kahestikki päivässä seolla kahvila niin olen kyllä saanut semmosia tiuskimisa vastaan siltä kaljulta jos olen kysynyt tuoreempaa kahvia. Asiakkaat ne rahan tuovat seolle ei henkilökunta vai olenko ymmäränyt juonen väärin. ei tuommosessa asiakaspalvelussa saa olla tuittupää ja pipo kiristää


      • kyllästynyt

        kuule niin.KAIKKIHAN EI TYKKÄÄ KAIKISTA IHMISISTÄ.et siekään.meillä on olkeus vali omat kaverit ja ystävät.


      • Kumma juttu
        maksava asiakas kirjoitti:

        Ei tänne kukaan joutavia kirjottele, mie käyn kahestikki päivässä seolla kahvila niin olen kyllä saanut semmosia tiuskimisa vastaan siltä kaljulta jos olen kysynyt tuoreempaa kahvia. Asiakkaat ne rahan tuovat seolle ei henkilökunta vai olenko ymmäränyt juonen väärin. ei tuommosessa asiakaspalvelussa saa olla tuittupää ja pipo kiristää

        Aika usein näytät käyvän vaikka on niin huono paikka? Pitäiskö juoda ne huonot kahvit jossain muualla?


      • ------
        Kumma juttu kirjoitti:

        Aika usein näytät käyvän vaikka on niin huono paikka? Pitäiskö juoda ne huonot kahvit jossain muualla?

        Miehän juon siellä kahvit missä mie haluan ja ajattelin teille tuua rahat että saatte lissää haukkua ihmisiä. Teän vittuilia ja vahtaamista on niin ihana kattoa


    • Sairaalle vastaus

      Maksava asiakas," Kirjoituksesi". Lienet alkoholisti, ehkä ensimmäisessä jonossa päivisin viinakaupassa. Kuka Sinua sen jälkeen enää palvelee, kun menet sen jälkeen änkyttävässä kännissä baariin. Vaikutat juuri siltä, joka juo kaljupäistä viinaa ja sen kaljun alta on ehkä järki kadonnut.
      Kirjoituksesi "Maksava asiakas" taidat olla juuri se, jonka ympärillä syksylläkin kärpäset pyörii.

      • se Sairas

        Vai olen mie juoppo, onpa mukava tietää olen täysin huumehörhö ja sairaalle vastaus lähtee seriffille kiitos ja kumarrus. Käräjillä tavataan.


      • jokapäivä käyn

        Lopettakaapas höpöttämästä! Siellä palvelu pelaa ja piste.


      • ihmettelijä
        jokapäivä käyn kirjoitti:

        Lopettakaapas höpöttämästä! Siellä palvelu pelaa ja piste.

        näin on .ei kukaan muoniossa eikä suomessa .palvele niin kuin .esimerkissä kreikassa ja turkissa.käväskääpä kattomassa miten maksavia asiakkaita palvellaan.


      • Joo2
        ihmettelijä kirjoitti:

        näin on .ei kukaan muoniossa eikä suomessa .palvele niin kuin .esimerkissä kreikassa ja turkissa.käväskääpä kattomassa miten maksavia asiakkaita palvellaan.

        Käväseppä tankkailemassa Turkissa tai Kreikassa.
        Muoniolaiset ovat melkoisia pöhelöitä joten sinne joutavatkin.


      • lomalainen
        Joo2 kirjoitti:

        Käväseppä tankkailemassa Turkissa tai Kreikassa.
        Muoniolaiset ovat melkoisia pöhelöitä joten sinne joutavatkin.

        ei ollu tarkotus .tankkaukseata. vaan,ruoka ja kaffee.sie et ole kyllä käyny kun muonioss.kun et tämmöstä asiaa et tiä.mie olen käyny 18 kertaa.kreikassa ja turkissa.ja moni muu kin muoniolainen on siellä käynyt.mene sieki.tiät kunnon palvelut toimii


    • mökinrakentaja

      Hyvä, kohtelias ja kaikinpuolinen asiallinen palvelu on aina ollut Seo:n tavaramerkki! Toisin kuin nykyisessä Shellin kuppilassa.

      • asiakaspalvelija myö

        Eikö seon henkilökunnalla ole muuta tekemistä ku haukkua asiakkaita juopoksi ja laskea kuka vetää oven ripaa. Herra on hyvä ja hommaa jakkaran ja menee alkon pitään kirjaa ketä siellä käy ja jos et tunne kaikkia niin kysy, Mutta heitä helvettiin täällä tuo ihmisten mollaaminen ja haukkuminen sinun syytökset käy kalhiiksi ja juot sie ittekki sitä kaljupäistä viinaa


      • aiivan ok
        asiakaspalvelija myö kirjoitti:

        Eikö seon henkilökunnalla ole muuta tekemistä ku haukkua asiakkaita juopoksi ja laskea kuka vetää oven ripaa. Herra on hyvä ja hommaa jakkaran ja menee alkon pitään kirjaa ketä siellä käy ja jos et tunne kaikkia niin kysy, Mutta heitä helvettiin täällä tuo ihmisten mollaaminen ja haukkuminen sinun syytökset käy kalhiiksi ja juot sie ittekki sitä kaljupäistä viinaa

        Äläpä sie levitä lööperiä,kyllä me tietään jotka päivittäin käydään.Palvelu pelaa,eikä mitään tuommoisia.


    • namipala

      Aivan ihana on se yks mies nimeltään Jukka aivan ilo käyä siellä kattoon sen ihania silmiä ja kohteliasta asiakaspalvelua. Oikea mies oikealla alalla. Nam

    • että voi ajaa ohi

      Menee keskustelut vähän ohi aloittajan kysymyksestä. Löytyykö jo vastauksia kysymykseen?
      Onko duunaria kohdeltu kaltoin?

      • asiakas 56

        Eipä ole tullut vastausta aloittelijan kysymykseen vaan täällä nyt kehutaan kuinka hyvää on asiakaspalvelu ja paljon käy porukkaa ja miten ihanta myyjät on ja kaikki asiakkaat ovat juoppoja, jotka pyytää tuoretta kahvia. Naiset siellä ovat aivan ihania asiakaspalvelijoita, ne ei tiuski ku pyytää tuoretta kahvia ja aina ovat hymyssä suin. Samaa kohtelua sais tulla pojan nassikoiltaki.


      • paikalla ollut kuuli
        asiakas 56 kirjoitti:

        Eipä ole tullut vastausta aloittelijan kysymykseen vaan täällä nyt kehutaan kuinka hyvää on asiakaspalvelu ja paljon käy porukkaa ja miten ihanta myyjät on ja kaikki asiakkaat ovat juoppoja, jotka pyytää tuoretta kahvia. Naiset siellä ovat aivan ihania asiakaspalvelijoita, ne ei tiuski ku pyytää tuoretta kahvia ja aina ovat hymyssä suin. Samaa kohtelua sais tulla pojan nassikoiltaki.

        Mie olen kuiten kuullu kyliltä, että tämä enitnen duunari käy vieläkin seolla varkaissa, Eräs henkilö oli näin syytellyt paikallisessa kuppilassa


      • kyselijä
        paikalla ollut kuuli kirjoitti:

        Mie olen kuiten kuullu kyliltä, että tämä enitnen duunari käy vieläkin seolla varkaissa, Eräs henkilö oli näin syytellyt paikallisessa kuppilassa

        Jospa sillä henkilöllä on ollut matkassa todisteet esim. kuvanauhat.Se olis poliisiasia


      • paikalla ollut kuuli
        kyselijä kirjoitti:

        Jospa sillä henkilöllä on ollut matkassa todisteet esim. kuvanauhat.Se olis poliisiasia

        Raukka ei vaan tiiä, että ittekki joutuu syytteeseen tuommosesta herjaamisesta, eikös tämä äijä ole levilläki sitä laulellut. ei yleisellä paikalla nykyään saa mitään sanoa niin on heti poliisit perässä. Näin se vain menee


      • kuulija
        paikalla ollut kuuli kirjoitti:

        Mie olen kuiten kuullu kyliltä, että tämä enitnen duunari käy vieläkin seolla varkaissa, Eräs henkilö oli näin syytellyt paikallisessa kuppilassa

        niin miekin.harrinivassa .haukkuu ja herjaa ..siinä oli monta ihmistä kuulemassa...


      • se pöljä
        kuulija kirjoitti:

        niin miekin.harrinivassa .haukkuu ja herjaa ..siinä oli monta ihmistä kuulemassa...

        Tässä hommassa ei ollut mikään muu syynä ku kateus ja tuommonen syytös tehtiin. Onneksi asia mennee käräjille johon joutuu myös se juoruukko tai akka ja silloin ei saa valehella


    • Kysyn vain

      Miten se autonäyttelyt on nykyään siirretty roimaalle. Miksi ne ei olleet seolla niinku on aikasemmin olleet. eikös se nykyinen seon pomo lempattu just tästä auto firmasta ulos joka on entinen lapin auto nimikkeellä ollut

      • hyvä

        kyllä oli .ja moitteita sieltä on tullu. rovaniemen keskustelupaltalla kyllä oli hänestä kovaa kritikkiä.roimaa on hyvä paikka autonäyttelylle.siellä son muutkin asiakkaat.ja palvelu kyllä pelaa siellä.


    • Jo vain

      Ja duunarin vaimo kirjoittelee täällä.

      • väärä puu

        Joko taas tät syyttelyä. Olen kyllä mies ja mulla on etelleen munat ja pussit. Tuskin duunarin vaimoa kiinnostaa jotkut autoliikket ja sitä tuskin kiinnostaa autoliikkeen näyttelypaikatkaan. Että tyhjä täällä on haukkua syyttömiä ihmisiä. Että syytelkää jotaki toista. Mie en ymmärrä jos joku täällä moittii seota niin heti pannaan yhen henkilön päähän.


      • kyrpääntyny

        oletko sie varma että on duunarin vaimo.lukeeko siinä .netti yhteydet pelaa ympäri mailmaa..kyllä ihmiset lukee missä kunnassa puhutaan mitä.ja kaupungissa.turha syytellä ketään.aihä härskiä kirjoitusta sinultä.kattoppa itteä suurenetusta peilistä ja kirjoita sitte...raukka.


      • lueskelen harvemmin
        väärä puu kirjoitti:

        Joko taas tät syyttelyä. Olen kyllä mies ja mulla on etelleen munat ja pussit. Tuskin duunarin vaimoa kiinnostaa jotkut autoliikket ja sitä tuskin kiinnostaa autoliikkeen näyttelypaikatkaan. Että tyhjä täällä on haukkua syyttömiä ihmisiä. Että syytelkää jotaki toista. Mie en ymmärrä jos joku täällä moittii seota niin heti pannaan yhen henkilön päähän.

        Pienet on jollain murheet. On sama missä kukin liike mainostaa,eikö? Luulempa että huoltamonpihalle yksinkertaisesti sovi enää kymmentä autoa ja siihen yleisöä. Joittenkin henkilökohtaiset murheet ei kuuluisi yleisille palstoille. Olen paikkakuntalainen liikun ja käyn,enkä tällaisiin puheisiin en ole törmännyt raitilla.


    • serkkusi Siiri

      Niin suurin osa seon pihalta kuuluvista autoista kuuluu kyllä huoltamonpuolelle. Vai olis siinäki jo syyllinen löyettyvoi että raukka osaat olla kyllä lapsellinen. muta sitä sie kylläolekki. Eikö sulle kotona ole opetettu mitään käytöstapoja. Mene veikksoen kotia kasvahmaan ja armeija uuestaan niin miehistyt. sie olet kyllä 5v tasola

      • näkiä

        kuuleppa.valitan. mie olen sen ikänen että.kotona on opetettu miten asiakkaat palvellaa..en mi ennää voi kasvaa.olen kohta 70v.eihän suomessa ole naisille pakollista armeijaa..en ole siis mies..tässä siirille.


      • tuntematon 59
        näkiä kirjoitti:

        kuuleppa.valitan. mie olen sen ikänen että.kotona on opetettu miten asiakkaat palvellaa..en mi ennää voi kasvaa.olen kohta 70v.eihän suomessa ole naisille pakollista armeijaa..en ole siis mies..tässä siirille.

        Hah vai 70v. Kyllä sinut tunnetaan täällä ja tiitetään kirjotustyylsitä kuka olet, son turha alkaa peittään itteään.


      • Mätämuna
        tuntematon 59 kirjoitti:

        Hah vai 70v. Kyllä sinut tunnetaan täällä ja tiitetään kirjotustyylsitä kuka olet, son turha alkaa peittään itteään.

        Kävin aamulla seolla kahvilla, niin autoja kyllä oli piha täynnä, mutta kahviossa ei istunut ku pari ihmistä, että ei siellä kovoin käy sitä porukkaa vaikka täällä niin mainostetaan ja suurin osa niistäki autoista kuuluu hallinpuolelle ja osa jättävät auton siihen ku kulkevat kimppakyytilä töissä


    • varmaa tietoa

      Delta-auto on sama ku entinen lapin auto tiedän ku mulla velipoika on siinä töissä ja tiedän tarkalleen kuka muoniolaisista pantiin siitä pois ja sen takia delta-auto ei menny seolle.

    • delta ja dalta

      No niin. Mikäs hommasta tekkee sitten mielenkiintosen?

      • se vain

        Mietippä sitä sitte aikansa kuluksi


    • Älä jaksa.

      Minna Minna Minna...

      • Kyselijä

        Minkä niminen velipoika Minnalla on delta autossa töissä


      • kuulija

        mistä sie tiät kuka on kirjoittanut kun ei ole nimeä.muoniolaisia on joka suomen kolkassa.aika raukkamainen kyllä olet.mene hoitoon


      • kyllästynyt
        Kyselijä kirjoitti:

        Minkä niminen velipoika Minnalla on delta autossa töissä

        kyseliälle vastaus.niin sie herjaat täälä .mutta linnut lauloi etelästä .teillä myydään nuuskaa .se on laitonta.poliisi asia


    • Munallinen

      Ottakaa ensin selvää kuka piilee kaikitten nimimerkien takana ja sitte vasta alkakaa syytteleen. Tuo on erittäin lapsellista touhua aikusilta ihmisiltä. Ja tuskin ketään kiinnostaa kuka on missäki autoliikkeessä ollut töissä, mutta niinhän sitä sanothaan että helsingissä hakataan ja tänne lastut lentävät.

    • Hahahahaha

      Osu ja uppos.

    • Nukkumatti 59

      Jukka Nilimaa nämä sinun nykyajan syytökset ovat aika järkeen vastaavia mitä olen kyliltä kuullu. Olit kertonut että tankit pitänyt vaihtaa duunarin takia ku häviää bensaa ja polttoöljyä, Eikös mäki Reijolla ole kamerat pihalla mitkä todistaa varkaat vai onko kamerat kytketty siksi aikaa pois päältä.

      • toduteen mukaisuus

        kyllä jukka poika laitelee raskaita syytöksi.pitää olla kyllä kovat näytöt.jo katto veikkosten itteä peilistä j .siellä on vikoja paljonki.on hyvä. jouvut tekemään vala raamatun päälä.kun menet keräjille .siellä katsotaa totuus.ei paskanpuhuminen ja pilkkailu käykkään siellä. pitää puhua totta.on niin ihmeellistä että .tuunaria on vain ollu polisit haastatelle.nehän pitää kuulustella koko henkilökunta. totuus tulee kyllä julki.suomessa on niin hyvä polisipaartiot.murhatkin selviää.kyllä tästäkin totuus tulee.


    • Ressukat

      No mutta tehän oletta oikhein raukkojen perikuvian ko nimeltä huuatta mitä kyliltä kuuletta huhuja. Voi helvetin reppanat. Mie kyllä Jukkana nostaisin syytheet.

      • Minna Minna Minna

        Olen aikansa sulatellut tätä teän tyhjän syyttämistä ja herjailua, niin nyt reppanat pani asiat etehen päin ja soitti virkavallalle. Olemme kaikille muoniolaisille täysin punainen vaate, ku meän pärstä e miellytä teitä kethään. Pittääkö meänki olla niitä perseennuolijoita, että olisimma teän suosiossa. Kato ku kaikille tyhmille ja rumille se ruskeakielisyys ei ole sitä mieleistä hommaa, Nimim. RESSUKAT kyllä sinut täällä on aikoja sitte jo tunnistettu kuka sie olet, että lakase vain niitä omia porthaita ja sitte vasta toisten.


      • Hahahahahahaa
        Minna Minna Minna kirjoitti:

        Olen aikansa sulatellut tätä teän tyhjän syyttämistä ja herjailua, niin nyt reppanat pani asiat etehen päin ja soitti virkavallalle. Olemme kaikille muoniolaisille täysin punainen vaate, ku meän pärstä e miellytä teitä kethään. Pittääkö meänki olla niitä perseennuolijoita, että olisimma teän suosiossa. Kato ku kaikille tyhmille ja rumille se ruskeakielisyys ei ole sitä mieleistä hommaa, Nimim. RESSUKAT kyllä sinut täällä on aikoja sitte jo tunnistettu kuka sie olet, että lakase vain niitä omia porthaita ja sitte vasta toisten.

        Taas osu ja uppos.


      • vihollinen
        Hahahahahahaa kirjoitti:

        Taas osu ja uppos.

        Kun sie olet niin ilonen, niin sinun kannattee ilmottautua kymppi uutisiin niin pääset kevennys osioon nauraan, niin se sais kaikki muutki kattojat iloseksi, mutta käy ennen lähtöä tarkistamassa sairaalassa lääkitys, että se on kohilansa ku tuntuu että sulla on jäänyt eilinen lääke ottamatta. Oeltko miettinyt koskaan että voisit tulla puhuun päin naamaa ja nauraan ettei tartte täällä mollata ihmisiä ja muista että se pilkka sattuu joskus omaanki nilkkaan... Meissä kaikissa ihmisissä on vikoja ja meistä kukaan ei ole täydellinen et siekään vaikka niin luulet.


    • kahvistelija

      Opetteleppa poika käyttäytymään, ennen ku täällä solvaat toisia ihmisiä. Olet liian ylimielinen ja ylpeä tuommoseen ammattiin. Kiitos hyvästä kahveesta sen osaat keittää.

      • aukoihin eletty

        voi mahoton .mieki olen ollut essolla töissä 5vuotta.ei ole tarttenut nostella nokka ,eikä solvata .ketää ihmistää.ei se .ministerin arvoinen työ ole.alin palkka mitä olla voi.on aikoihin eletty.


      • tilaja

        niin on.muonioon on tilattava 7päivän toimittaja.joka tekee lehteen .todellista tokumenttia.kuvineen.ei valehteluja .se seurailee muoniolaisten toimintoja.puhutaa tuulesta temmattuja asioita jotka eivä pidä paikkansa.sen levikki on huikea.


    • MiJu.

      No niin. Joko panhaan piste tälle otsikolle? Käykää oikeasti naamtusten toisianne haukkumassa ettei tule pahamieli osattomille.

      • kulkija 16v

        Olin omissa pikkujouluissa harrissa, mutta oli pakko lähteä pois tuon penikan käyttäytymisen takia . En vittumoisempaa katsettaa oo koskaan nähny keltään ku häneltä sain. siellä harokoo rauhassa tukkaa ja vaikka mulkkukarvoja mutta seolle en enää koskaan mene. Seuraava kahvistelu paikka on vaikka pellon joppari


      • MItäjos
        kulkija 16v kirjoitti:

        Olin omissa pikkujouluissa harrissa, mutta oli pakko lähteä pois tuon penikan käyttäytymisen takia . En vittumoisempaa katsettaa oo koskaan nähny keltään ku häneltä sain. siellä harokoo rauhassa tukkaa ja vaikka mulkkukarvoja mutta seolle en enää koskaan mene. Seuraava kahvistelu paikka on vaikka pellon joppari

        Oiskohan paremi, että keittelisit ne kahveet ihan itte omassa hyvässä serurassa, jos noin kovasti ahistaa?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe