Rapunainen

Julianna.

Millainen parisuhde syntyisi rapu naiselle ja neitsyt miehelle? Kokemuksia?

Mä oon 23.6 syntynyt rapu nainen ja mieheni olisi 30.8 syntynyt neitsyt mies. ;)

13

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuu/Venus

      Voi syntyä hyvinkin hyvä suhde. Kaikki voi mennä myös huonosti. Astrologiassa on hyvä vertailla monia asioita, joita ovat mm Venus, Mars, kuu ja monet muut. Jos miehen käyttäytyminen työssään ja urallaan on tärkeää, voi MC merkki olla hyvinkin ratkaiseva naiselle parisuhteen toimivuuden kannalta. Voi miettiä, mitä tavitsee parisuhteelta. Mitä minä tarvitsen, jotta olen onnellinen parisuhteessa. Mitä miehen suhde omaan perheeseensä merkitsee, tuleeko sieltä jotain rasitteita. Pitkä parisuhde on tietysti muuta, kuin alkurakastuminen. Kumppanin kuun hyvä kulma toisen Venukseen antaa pohjan muualla esiintyvään haasteeseen. Voi tarkastella huoneita 7, mitä sieltä tulee. Hyvä, toimiva, toisiaan tyydyttävä parisuhde on monen asian summa.

    • Julianna.

      Kiitos vastauksesta! :)

      Ihanaa, kun joku kerrankin vastasi jotain!

    • Julianna.

      Nyt yritän itsekin vastata vähän lisää.

      Eli on mun miehelle hyvin tärkeää työ ja ura, mutta hän on myös aika rento ja renttumainenkin välillä...

      Ja mä tietysti tarviin rakkaudessa paljon hellyyttä, huolenpitoa, luotettavuutta, rehellisyyttä, seksiä, tunteellisuuttakin ja herkkyyttä, mutta haluan että mun mies osaa olla myös henkisesti että fyysisesti vahva...

      Ja miehellä on lapsi edellisestä liitostaan, jota rakastaa selvästi hyvin paljon ja hän tuli nuorena isäksi. Eli oma lapsi kyllä merkitsee, joten miksi ei perhekkin voisi kokonaisuutena merkitä paljon...

      Joskus mies vaan tuntuu sitten muuten kylmältä, koppavalta ja narsistiselta mun makuun.....

    • Sinä minussa.

      Mikään ei pakota olemaan suhteessa. Nuorena sietää kaikenlaisia aikansa. Vanhempana on tarkempi oman aikansa suhteen. Kartalla on paljon tekijöitä, joita on tarkasteltava. Aurinkomerkeillä ei oikeastaan ole mitään tekemistä suhdetta arvioitaessa. Jossain löytyy sivuja, joilla tehdä parisuhdevertailuja. Olisiko www.astro.com yksi sellainen sivu. Miehen Venuksen kulma naisen Kuuhun on yksi merkityksellinen asia.

    • Julianna.

      Joo, no emmä kyllä ikinä rupea huonoissa suhteissa olemaan...

      Oli merkit mitä tahansa, se on ihan perus sääntö. :D

      Ja mä en kyllä tiedä paljon miehestä muuta, tottakai meidän syntymävuodet vielä tiedän, minun syntymävuosi on 1995 ja miehen 1994, mutta kellonaikoja millon mies on syntynyt niin en esimerkiksi tiedä... Mutta syntymäpaikan tiedän... jne

      Mistä päättelit minun olevan nuori?

    • Mistä kumppani.

      Astrologia sanoo minun olevan selvännäkijä. Mutta paremminkin sen näkee siitä, että haet apua täältä. Kun joku ihminen on todella tärkeä, minä haen apua ihan oikealta astrologilta. He auttavat aina.
      Tarkastele koko karttaa tulevaisuudessa. Tutki huone 7, huone 5, huone 10, 4, Venus huone, Mars, Merkurius ja koko kartta. Huone 12 on hyvä ymmärtää.
      Itse olen alkanut karttaa Uranus huoneessa 7, Mars Vesimiehessä, Venus huoneessa 10, Venus Jousimiestä, Mars Skorpionia, Merkurius Skorpionia. Ja joitain muita tyyppejä. Mars Leijonassa jaksaa olla menossa ja Mars Jousimiehessä, enkä jaksa seurata heitä. Venus Skorpionissa on liian intensiivinen ystäväksi jne.

      • Julianna.

        Joo, täytyy eka varmaan itekkin vähän opetella astrologiaa enemmän, jotta kykenee ottaa selvää noista huoneista enemmän ja mitä ne tarkottaa... :)

        Mutta ite oon aurinkomerkiltäni siis rapu ja nousevalta esimerkiksi kaksonen. Ja moni muu merkki tais olla myös kaksosessa. Tein astro.fi sivustolla joskus sellasen pika-analyysin, mutta kerta oot perehtyny enemmän astrologiaan, voisitko kuvailla mulle minkälainen on rapu-kaksonen ihmisenä? katson huvikseen että täsmääkö... ;)

        Ja mä en oo ehkä niinkään astrologille menosta kiinostunut, mutta yksi asia mua todella kiinostaa, käden viivoista nimittäin ennustaminen... :) eli kirologille vois suunata uuden vuoden jälkeen. !

        Mutta kyllä tossa neitsyt miehessä on paljon hyviäkin piirteitä, osaa olla tosi rakastava ja hellä myös mua kohtaan, kun annan hänelle tunteellisuutta, oon huomannu et hänkin uskaltaa olla sit mun kanssa tunteellisempi (on oikeesti tosi herkkä, mut yrittää enemmän peittää sen - mitä minä en rapuna tee, enkä mikään itkupillikään ole, mutta ilmaisen suoraan kyllä sen, että osaan olla herkkä ja tunteellinen niin hyvässä kuin pahassa ;) .), hän ei tosiaan pystyny olee leijona exänsä kanssa samalla tavalla mitä mun kanssa ja meni leijonan kanssa loppupeleissä aika pahasti sukset ristiin. Meillä ei oo semmosta, mitä heillä oli ja hän on mulle itsekin sanonut sen ja hyvä vaan niin, meillä on intohimosta mutta ihanan harmonikasta ja tasapainosta... :-) just semmosta mitä oon halunnu, mille on hyvä vakaalle pohjalle kaikkea rakentaa, tulevaisuutta varten! Rakastan häntä todella. Jossain noin yleisestihän tais lukee, et neitsyt ja rapu ois kyllä merkkeinä yleisesti katsottuna sellaset jotka vois sopia hyvin yhteen? Ja hirmu hyvä isä tämä mies, hänestä tulis myös meidän yhteiselle lapselle loistava isä, lapsistaan aidosti välittää ja rakastaa, kun näkee miten nyt tuon esikoisensa kanssa toimii.


    • Ei sitten muuta.

      Rapu - Kaksonen voi olla ihan minkälainen tahansa. Jos planeettoja on huoneessa 12, hän on erilainen, kuin jos planeetat ovat huoneessa 5. Astrologia on ihan jotain muuta, kuin, Hei, minkälainen mä oon.

      • Julianna.

        Selvää...

        Mitäs kaikkea sun pitäisi sitten saada musta tietää, jotta voisit paremmin astrologian näkökulmasta kertoa, millainen olen?

        Olisin todella kiinostunut!


    • Astro.fi ja muut.

      Astrologia perustuu aikaan ja paikkaan. Synt. pvä määrä, syntymän klo aika minuutilleen, sekä paikkakunta, missä synnyit. Voit luoda katsauksen itseesi esimerkiksi Astro.fi sivulla.

      • Julianna.

        Juu olen joskus tehnyt jonkun pikatulkinnan siellä itsestäni. :)


    • onneeeeee

      Mitä parhain, tiedän kokemuksesta. Mä ja mun mies ollaan just toi pari ja mun isovanhemmat oli myös rapu ja neitsyt.parasta!

      • Julianna.

        Ihanaa kuulla tuollasta!! :) mä olen rakastunut tähän suloiseen neitsyeeseen oikein kovasti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe