Rakkaani

sinulle..

.."jätit mulle pitkän..pitkän, pitkän kaipauksen.."

"Kauan sitten minussa, aavistus jo sinusta..jo ensimmäisestä hetkestä tiesin, etten saa sinua mielestäni.

..En tiedä voiko sitä eloon saada, kukaan toinen.."

Uskotko kohtaloon..uskotko, että se meidät vielä yhteen tuo. Jos tiedät ja uskot..luo sieltä kaukaa uskoa myös minullekin..

22

1067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tottakai !

      Uskon ! Kyllä siihen riitti yksi katse syvälle silmiin !

    • Pieni poika

      sinä oot pieni tyttö joka oottaa peläten... http://youtu.be/NkvSzLA7_Hw
      uskon ja toivon. Miksi muuten tuntisin näin? jostain syystä tämä on soinut päässä autolla tienpäällä..ehkä niitä ohikiitäviä pellonpientareita katellessa?

    • minulta

      Millä tavalla itse olet luonut hänelle uskoa?

    • 20+14

      Aloittaja, onks tää viestisi naiselle vai miehelle? Nimittäin noi biisit kävis niin yksiin sen miehen kanssa jota kaipaan ja juuri noi biisit tää mies laittoi kuulumaan YouTubesta :)

    • no, olisko

      Uskallusta vastata.

    • ....................

      En osaa vastata, kohtaloon uskon kyllä, mutta en tiedä mitä kohtalo suunnittelee..

      • vastaat

        Kyllä se olen minä. Siihen kysymykseen?


      • ....................
        vastaat kirjoitti:

        Kyllä se olen minä. Siihen kysymykseen?

        En tiedä olenko, voi olla että olen, voi myös olla etten ole?


      • kaikki aikanaan
        .................... kirjoitti:

        En tiedä olenko, voi olla että olen, voi myös olla etten ole?

        Sitä ei heti voi ymmärtää , joutuu miettimään.


    • minäkin tähän

      Se uni, jonka kerran näin... sen mukaan jotakin yhteistä on oleva edessä. Ilman aikamääreitä silloin, tietenkin. Rauhoitti mieltä, mutta luonteelleni ominaisesti myös hiukan ärsytti.

      • suojelusenkelitkin

        Uskomattoman kauniita ajatuksia tässä ketjussa. Pitää yllä uskoa rakkauden löytymiseen vielä joskus, jossain. Mutta on elämässä muutakin hyvää.


    • naisen tietämys

      Jos rakkaus on kohtalo, se on tehtävä, ehkä itselle, toiselle ja tässä rakkaudessa on velvollisuus auttaa toisia ja itseä keskeneräisyydessä ja kohtalon tehtävä on aiheuttaa kipua.

      Jos rakkaus on tarkoitettu, niin se on kauniimpi kuin kohtalo. Se on tyyni meri, autuus ja ihanuus.

      • tiedän paremmin ;)

        Ei kohtalon tehtävä ole aiheuttaa kipua... Kohtalon tehtävä on jokin muu, kipu on vain oire jostakin ja väline kasvun taipaleella.


      • mystikkonainen tietä
        tiedän paremmin ;) kirjoitti:

        Ei kohtalon tehtävä ole aiheuttaa kipua... Kohtalon tehtävä on jokin muu, kipu on vain oire jostakin ja väline kasvun taipaleella.

        Höpö. Kohtalon omainen kipu on pääasiassa henkistä tuskaa, pahaa oloa. Ei pidä luulla. Pitää tietää. Kivulla voi kertoa monia asioita.
        Somaattinen kipu on ruumiista johtuvaa. Psyykkinen kipu on moninaisempi. Neuropaattinen kipu on hermostollista......kyllä tätä riittää. Kuollessaan sielun kipu lievittyy aivan muulla kuin medikalisoinnilla. Sielun kipua tarkoitettiin.
        Kohtalo on negatiivinen.
        Tarkoitus on postiiivinen.


      • tiedän paremmin ;)
        mystikkonainen tietä kirjoitti:

        Höpö. Kohtalon omainen kipu on pääasiassa henkistä tuskaa, pahaa oloa. Ei pidä luulla. Pitää tietää. Kivulla voi kertoa monia asioita.
        Somaattinen kipu on ruumiista johtuvaa. Psyykkinen kipu on moninaisempi. Neuropaattinen kipu on hermostollista......kyllä tätä riittää. Kuollessaan sielun kipu lievittyy aivan muulla kuin medikalisoinnilla. Sielun kipua tarkoitettiin.
        Kohtalo on negatiivinen.
        Tarkoitus on postiiivinen.

        Tarkoitin itsekin sielun kipua. Edelleen väitän, että kipu, sielunkin kipu, on oire. Itse näen kohtalon positiivisena asiana, se vie vääjäämättä sinne, minne on tarkoitus. Se voi matkan varrella toki tuntua tavallisesta tallaajasta negatiiviselta.


    • viimeinen vastaus

      Uskon todelliseen rakkauteen enemmän kuin kohtaloon, rakkaus on myös tekoja sanojen lisäksi. Uskon siihen että jos korkeammalta taholta meidät on haluttu yhteen niin sitten se on niin, ja törmäämme väistämättä tulevaisuudessa. Silloin elämme oikeasti onnellisena, koska olemme täynnä rakkautta toisiamme kohtaan, emmekä tunne vetoa muihin ihmisiin.

      • määrittelykysymys

        Luulen, että tässä kohtalo-asiassa ongelmana on se, että ihmiset tarkoittavat sillä eri asioita.


      • Kohtaloni
        määrittelykysymys kirjoitti:

        Luulen, että tässä kohtalo-asiassa ongelmana on se, että ihmiset tarkoittavat sillä eri asioita.

        Sanaa "kohtalo" käytetään monella tapaa. Joillakin se on elämän johdatus, toisella oma valinta. Joskus taas kohtalo ivaa tai tuo huonoa onnea. Toisinaan se tuo onnea. Kohtalo tuo, kohtalo vie. Kohtalolle ei voi mitään, se ei kysy meidän mielipidettä. Elämässä vaan tapahtuu.


    • j..i

      Uskon että olet kohtaloni..toivon että päädymme vielä yhteen,siihen en silti välttämättä usko,että pelkkä kohtalo meidät yhteen liittäisi..tarvitaan jotain muutakin kättä pidempää..

      Ihan ensimmäinen ivaikutelma ihmisestä on hyvin usein totuus..siksi olen varma,että jos olisimme yhdessä,meidän ei tarvitsisi vilkuilla sivuille ja haikailla onnea..se tulisi luonnostaan jo toistemme läsnäolosta..Mistäkö tiedän?Niistä pienistä hetkistä toistemme lähellä..sellaista tunnetta ei voi saada kuin yksi ihminen aikaan..vaikka aika kuluu,toisen lähellä tuntuu aina sama kuumotus ja kiima..sitä tunnetta voisi kuvailla vaikka sanoilla "se oikea"..Mistään muualta ei voisi saada niin paljon voimaa,kuin herätä ja nukahtaa sellaisen ihmisen kanssa saman vällyn alta..aika näyttää nilkutetaanko loppuelämämme rampana,vai siirretäänkö yhdessä vuoria >3.....

      • A08

        onko siitä pitkä aika kun tapasit hänet? Miks te ette oo yhessä?


      • nainen47-03

        Kohtalon on tapana,puuttua asiaan jos keskenkin on jotain jäänyt.Toiveet voi toteutua,silloin kun niitä vähiten odottaa toteutuvan.Minäkin toivon ja uskon,vielä joku päivä tapaan sinut...jotain jäi keksen


      • j..i
        A08 kirjoitti:

        onko siitä pitkä aika kun tapasit hänet? Miks te ette oo yhessä?

        Kaikki ei ole aina niin yksinkertaista,eikä ne riipu vain minusta..käytännön asiat ovat selättäneet suuret tunteet ja rakkauden..ainakin toistaiseksi..ei se silti kovin montaa pitkää katsetta tarvitsisi kun rakkaus vääntyisi pysyvällä otteella kuskin paikalle..muutama kuukausi on näkemisestä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe