Mikä on se ajatus että

miettikää sitä

toisten elämää, perhettä, lapsia, exiä, ja sukua ym koko idylliä on pakko loukata? Ihminen on ihminen ihmiselle, samanlainen otus itse kuin toinen, samat tunteet, teot, ja silti pitää toista loukata, vaikka tietää sen satuttavan, kuin se satuttaisi myös itseään.
Pahuus on paras palkinto kun näkee miten toinen kärsii, hyvässä olisi parempi elää, mutta pahasta teosta nauttii vaan enempi.
Olipa kerran paha ihminen, josta tuli kerran hyvä ihminen...ei me tänne synnytä pahoina ihmisinä, vaan sen pahan oppii...esimerkillä...hyvä ihminen on uhka niin monelle.

88

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lässynlässy

      Lissu taas hereillä.

    • aaabbbcccddd...

      Jaahas. No itseppäs sen sanoit. Pahuus lähtee itsestään. Koeta nyt hyvä aloittaja muuttua hyväksi. Esimerkilläsi näytät jälkipolvillesi... Niinpä näytät, viitoitat oikein tietä miten laitetaan esm. isä kärsimään. Muistatko. Anteeksianto on myös olemassa.

    • Yleensä se näin on

      Katkeruus ja kateellisuus niitä ihmisiä kohtaan joilla on perhe ja itsellä ei ole. Silloin pitää hajoittaa toisten perhe jotta itsellä on hyvä mieli, koska muillakaan ei saa olla asiat hyvin jos ei itsellä. Mikä onkaan parempaa kuin saa semmosen tekosen aikaseksi, että lapset jäävät ilman isää ja vaimosta tulee yh.. se on parasta pahalle ihmiselle, silloin voi olla vasta onnellinen kun joku muu kärsii samoin kuin itse.
      Näin työtön lapseton ihminen, voi kaljotella miehen rahoilla ja laiskotella päivästä toiseen olla huoleton ihminen.

      • mirkkutäshei

        Heh


      • ppprrrpprrr

        Että yksin kun astelee sadekin kastelee....

        Kuule, kuules Yleensä se näin on, mä en voi sääliä sinua koska olet narsisisti, pahansuopa häirikkö. Sä ilkeät puhua pahoista ihmisistä. Katso omaa napaasi ja mieti millainen sinä todella olet. Jos näet itsessäsi enkelin niin silloin sinun toivosi on menetetty.
        Olet musta enk... eikun anteeksi olet pirun ruumiillistuma.


    • ,,,,

      Olisko vaikee ymmärtää että ex on ex joka ei kuulu kuvioon elämään enää eron jälkeen.

      • Voihan itku!

        No sinä oot saanut sitten kunnolla takapakkia, kun kaikki on sut hylännyt! Yksin on kurjaa.

        Yksikin ystävä riittää mutta sulla ei sitäkään, kun kukaan ei kuuul sun kuvioon. Elelet sitten erakkona.


      • ........
        Voihan itku! kirjoitti:

        No sinä oot saanut sitten kunnolla takapakkia, kun kaikki on sut hylännyt! Yksin on kurjaa.

        Yksikin ystävä riittää mutta sulla ei sitäkään, kun kukaan ei kuuul sun kuvioon. Elelet sitten erakkona.

        Ei ystävät ole hyljänneet vaan ex vaimo ja hänen sukunsa on jätetty ja lapsia tapaan sopimuksen mukaan ei ex vaimon tahdon mukaisesti


      • yksinkö teit sopimuk
        ........ kirjoitti:

        Ei ystävät ole hyljänneet vaan ex vaimo ja hänen sukunsa on jätetty ja lapsia tapaan sopimuksen mukaan ei ex vaimon tahdon mukaisesti

        Ex vaimosi oli luomassa sitä sopimusta. Eiköhän siinä lue teidän molempien tahdot.


    • pelsepupi

      Sinähän sen tiiät, oikea pahan ruumiillistuma.

    • -----

      ""Pahuus on paras palkinto kun näkee miten toinen kärsii, hyvässä olisi parempi elää, mutta pahasta teosta nauttii vaan enempi.""

      Tämä lause kiteyttää sinun sekavan ja kieroutuneen ajatusmaailmasi.

      Siis eihän tässä lauseessa ole mitään järkeä, ei mitään punaista lankaa.

      Kirjoitat pahuudesta ja hyvyydestä, pahojen tekojen nautinnosta...Kaikki kertoo vain sinun omasta ajatusmaailmastasi, ei mistään muusta.

      Olet ihmisen irvikuva.

      • kolme me

        Juuri näin.Ei muuta.


    • perheenrikkojat vast

      Perheenrikkoja pitää saada kuriin. On sairasta hajoittaa toisten onnellinen perhe ulopuolisen toimesta. Mutta katkeruus ja eptoivo ajaa siihen, että lapsiperhe ptiää rikkoa.

      • ..........

        Jokaisen pitää päästä eroon narsistista ja saada korvausta joka vuodesta mitä on kärsinyt. Narsistilta täytyy saada lapsetkin pois.


      • totta turiset
        .......... kirjoitti:

        Jokaisen pitää päästä eroon narsistista ja saada korvausta joka vuodesta mitä on kärsinyt. Narsistilta täytyy saada lapsetkin pois.

        Totta, jos kerran pystyy perheen rikkomaan, pitä myös joutua myös maksamaan korvaukset koko perheelle, etenkin vaimolle jalapsille. Ja niin kova summa ettei tee mieli enää rikkoa yhtään perheettä. 100.000 lapsille per naama ja exälle 200 000 e

        Vois sinnä perheet pysyä koossa ja perheenrikkoja katkeruus rikkominen jäädä tekemättä.


      • Ala lässy maksaa
        totta turiset kirjoitti:

        Totta, jos kerran pystyy perheen rikkomaan, pitä myös joutua myös maksamaan korvaukset koko perheelle, etenkin vaimolle jalapsille. Ja niin kova summa ettei tee mieli enää rikkoa yhtään perheettä. 100.000 lapsille per naama ja exälle 200 000 e

        Vois sinnä perheet pysyä koossa ja perheenrikkoja katkeruus rikkominen jäädä tekemättä.

        Olishan se aika metkaa, et mies maksais eukolle ensin ja sit eukko maksais miehelle takasin.
        Niin sais rangaistuksen ne perheenrikkojat.
        Kukaan muu kuin pari itse, ei voi suhdetta rikkoa.


      • Öskar tule takaisin
        totta turiset kirjoitti:

        Totta, jos kerran pystyy perheen rikkomaan, pitä myös joutua myös maksamaan korvaukset koko perheelle, etenkin vaimolle jalapsille. Ja niin kova summa ettei tee mieli enää rikkoa yhtään perheettä. 100.000 lapsille per naama ja exälle 200 000 e

        Vois sinnä perheet pysyä koossa ja perheenrikkoja katkeruus rikkominen jäädä tekemättä.

        Lässy laittaa miehen maksamaan, kun se Öskar uskalti lähteä pirun pulkasta.

        Lässylle mies oli rahan hankintakeino. Mies piti putsata putipuhtaaksi rahoista. Ei ehkä täysin onnistunut ja nyt itkee että vieras nainen syö hänen rahojaan.

        Sitä se hokee että onnellinen perse. Voi Öskar rukkaa miten se on tuota ämmyä kestänyt ja mitä se Öskar on joutunut kestämään.


      • .......
        totta turiset kirjoitti:

        Totta, jos kerran pystyy perheen rikkomaan, pitä myös joutua myös maksamaan korvaukset koko perheelle, etenkin vaimolle jalapsille. Ja niin kova summa ettei tee mieli enää rikkoa yhtään perheettä. 100.000 lapsille per naama ja exälle 200 000 e

        Vois sinnä perheet pysyä koossa ja perheenrikkoja katkeruus rikkominen jäädä tekemättä.

        Niin minä olisin saamisen puolella reilusti erosin narsisti akasta... ...ja olisin sinun periaatteella saanut 200000 euroa ja maksettua omakotitalon pois missä asun uuden vaimon kanssa.
        Hmmm. Ja kirjoitustesi perusteella ex miehesi olisi saanut sinulta rahaa ihan sen takia että vaikutat narsistilta kiusaajalta ja se on todenäköisin syy miehesi lähtemiselle.


      • perheenrikkojat vast
        Ala lässy maksaa kirjoitti:

        Olishan se aika metkaa, et mies maksais eukolle ensin ja sit eukko maksais miehelle takasin.
        Niin sais rangaistuksen ne perheenrikkojat.
        Kukaan muu kuin pari itse, ei voi suhdetta rikkoa.

        Eihän lissu ole perhettä rikkonut vaan ulkopuolinen ihminen. On kumma että perheenrikojat ei ymmärrä eikä myönnä tekosiaan. Toisaalta onhän se hävettävää eikä kukaan varmasti kehtaa sitä myöntää, se on noloa ja hävettävää, mutta toisten ihmiseten perheet on kiva rikkoa ja nähdä kun lapset jäävät ilman isää.


      • onnellinen perhe
        perheenrikkojat vast kirjoitti:

        Eihän lissu ole perhettä rikkonut vaan ulkopuolinen ihminen. On kumma että perheenrikojat ei ymmärrä eikä myönnä tekosiaan. Toisaalta onhän se hävettävää eikä kukaan varmasti kehtaa sitä myöntää, se on noloa ja hävettävää, mutta toisten ihmiseten perheet on kiva rikkoa ja nähdä kun lapset jäävät ilman isää.

        Mitenköhän minä uusikko sen mun mieheni perheen rikoi. Asuin ihan eri paikkakunnalla kun mieheni otti eron entisestä vaimostaan. Tutustuin mieheeni n. 2vuotta heidän eronsa jälkeen. Nyt ollaan onnellisesti yhdessä ja meille on tulossa vauva.

        Edellisestä liitosta miehelläni on 7-vuotias poika. Tapaamiset on sovittu ja myös e-maksut. Poika odottaa innolla tulevaa vauvaa. Toivoo että olisi poika että saisi leikkikaverin.


      • Onnen ydinperhe
        onnellinen perhe kirjoitti:

        Mitenköhän minä uusikko sen mun mieheni perheen rikoi. Asuin ihan eri paikkakunnalla kun mieheni otti eron entisestä vaimostaan. Tutustuin mieheeni n. 2vuotta heidän eronsa jälkeen. Nyt ollaan onnellisesti yhdessä ja meille on tulossa vauva.

        Edellisestä liitosta miehelläni on 7-vuotias poika. Tapaamiset on sovittu ja myös e-maksut. Poika odottaa innolla tulevaa vauvaa. Toivoo että olisi poika että saisi leikkikaverin.

        Luojan kiitos ettei me olla jouduttu ikinä tuommoseen tilanteeseen. Lapseni on saneet elää turvallisesti minun kanssa, eikä ole tarvinnutpakolla nähdä isänsä sutturoita. Olishan se omituista että isä ensin hylkää omat ja sitten kuitenkin kun on suttura tekee uusia kakaroita ja haluaakin nhdä hylätyt lapset? En jotenkin käsitä.

        Meillä ei onneksi moista ole tarvinnut nähdä, mies on pitänyt sutturat poissa meidän elämästä tosi hyvin, eikä ole tarvinnut koskaan pelätä että lapst joutuu sutturoden kynsiin ahukuttaviksi ja kiusattaviksi.

        Mua ihan säälitää ne lapset jotka siihen pakolla joutuu. Oman ion iahnia perheellisiä aikuisia ja joskus ihmettelemme miksi meidän isä ei jaksanut omia lapsiaan eli heitä, kun lapsetkin nyt jaksavat omia lapsiaan? Sitä he ihmettelevät, kun itse eivät voisi olla erossa omistaan. Toki ovat katkeria siitä että oma isä hylkäsi heidät, siksi tietävätkin mitlä se tuntuu eikä ikinä hylkäisi omiaan.

        Mieshän eniten menetti, minut, lapst lapsenlapset koko suvun... mutta sitä saa mitä tilaa.


      • .....ää
        Onnen ydinperhe kirjoitti:

        Luojan kiitos ettei me olla jouduttu ikinä tuommoseen tilanteeseen. Lapseni on saneet elää turvallisesti minun kanssa, eikä ole tarvinnutpakolla nähdä isänsä sutturoita. Olishan se omituista että isä ensin hylkää omat ja sitten kuitenkin kun on suttura tekee uusia kakaroita ja haluaakin nhdä hylätyt lapset? En jotenkin käsitä.

        Meillä ei onneksi moista ole tarvinnut nähdä, mies on pitänyt sutturat poissa meidän elämästä tosi hyvin, eikä ole tarvinnut koskaan pelätä että lapst joutuu sutturoden kynsiin ahukuttaviksi ja kiusattaviksi.

        Mua ihan säälitää ne lapset jotka siihen pakolla joutuu. Oman ion iahnia perheellisiä aikuisia ja joskus ihmettelemme miksi meidän isä ei jaksanut omia lapsiaan eli heitä, kun lapsetkin nyt jaksavat omia lapsiaan? Sitä he ihmettelevät, kun itse eivät voisi olla erossa omistaan. Toki ovat katkeria siitä että oma isä hylkäsi heidät, siksi tietävätkin mitlä se tuntuu eikä ikinä hylkäisi omiaan.

        Mieshän eniten menetti, minut, lapst lapsenlapset koko suvun... mutta sitä saa mitä tilaa.

        Oot helvetin paha ja narsistinen ihmine huono äiti... ...tyhmäkin vielä koska et ymmärrä .


      • Uusperheellinen
        perheenrikkojat vast kirjoitti:

        Eihän lissu ole perhettä rikkonut vaan ulkopuolinen ihminen. On kumma että perheenrikojat ei ymmärrä eikä myönnä tekosiaan. Toisaalta onhän se hävettävää eikä kukaan varmasti kehtaa sitä myöntää, se on noloa ja hävettävää, mutta toisten ihmiseten perheet on kiva rikkoa ja nähdä kun lapset jäävät ilman isää.

        Lissu ja lissun ex ovat rikkoneet heidän perheen, ei kukaan ulkopuolinen.
        Voi olla että, lissu oli taivaan tietämätön siitä, ettei hänen exänsä ollut onnellinen heidän suhteessaan. Tai sitten tiedosti asian, mutta on helpompi syyttää toista.

        Lissun exä ei rakastanut, ei ollut onnellinen, eikä ollut sitoutunut lissuun, vaan hän halusi lähteä ei-toimivasta suhteesta. Jos hän olisi lissua rakastanut, olisi hän kieltäytynyt muiden naisten houkutuksista, mutta hän ei kieltäytynyt, vaan valitsi toisen naisen.

        Lissun on aivan turha syyttää "ulkopuolista", koska parisuhteen rikkoo siinä olevat, joko yhdessä, tai toinen yksin. Mikään mahti maailmassa ei vie VÄKISIN kenenkään puolisota, mikäli suhde toimii. Ei edes niinä arjen haastavinakaan hetkinä, jos puoliso on sitoutunut toiseen ja perheeseensä.

        Koskaan emme saa kuulla totuutta siitä, miksi lissun ex halusi lähteä. Lissu ei koskaan tule kertomaan meille, mitkä asiat olivat heidän suhteessaan NIIN PIELESSÄ että, hänen exnsä ei nähnyt muuta keinoa, kuin jättää perheensä.
        Joku asia siinä suhteessa oli huonossa jamassa, koska mies lähti.

        Voihan toki olla että mies oli näitä "peterpaneja", jotka eivät aikuistu koskaan, haluavat vaihtelua, eivätkä pysty sitoutumaan perheeseensä.Eivät ole yhden naisen miehiä koskaan. Mutta en usko, koska lissu on kehunut miestä hyväksi.
        Eli heidän keskinäinen suhteensa oli niin karilla, että mies halusi häipyä.

        Kirjoitan sinulle ikään kuin jollekkin kolmannelle, vaikka uskon sinun olevan lissu.


      • mene hoitoon
        Uusperheellinen kirjoitti:

        Lissu ja lissun ex ovat rikkoneet heidän perheen, ei kukaan ulkopuolinen.
        Voi olla että, lissu oli taivaan tietämätön siitä, ettei hänen exänsä ollut onnellinen heidän suhteessaan. Tai sitten tiedosti asian, mutta on helpompi syyttää toista.

        Lissun exä ei rakastanut, ei ollut onnellinen, eikä ollut sitoutunut lissuun, vaan hän halusi lähteä ei-toimivasta suhteesta. Jos hän olisi lissua rakastanut, olisi hän kieltäytynyt muiden naisten houkutuksista, mutta hän ei kieltäytynyt, vaan valitsi toisen naisen.

        Lissun on aivan turha syyttää "ulkopuolista", koska parisuhteen rikkoo siinä olevat, joko yhdessä, tai toinen yksin. Mikään mahti maailmassa ei vie VÄKISIN kenenkään puolisota, mikäli suhde toimii. Ei edes niinä arjen haastavinakaan hetkinä, jos puoliso on sitoutunut toiseen ja perheeseensä.

        Koskaan emme saa kuulla totuutta siitä, miksi lissun ex halusi lähteä. Lissu ei koskaan tule kertomaan meille, mitkä asiat olivat heidän suhteessaan NIIN PIELESSÄ että, hänen exnsä ei nähnyt muuta keinoa, kuin jättää perheensä.
        Joku asia siinä suhteessa oli huonossa jamassa, koska mies lähti.

        Voihan toki olla että mies oli näitä "peterpaneja", jotka eivät aikuistu koskaan, haluavat vaihtelua, eivätkä pysty sitoutumaan perheeseensä.Eivät ole yhden naisen miehiä koskaan. Mutta en usko, koska lissu on kehunut miestä hyväksi.
        Eli heidän keskinäinen suhteensa oli niin karilla, että mies halusi häipyä.

        Kirjoitan sinulle ikään kuin jollekkin kolmannelle, vaikka uskon sinun olevan lissu.

        Sinä oel rikonut monen perheen, kun niin pulustelet perheenrikkojia. Harmi, mahtaa sulla olla musta mieli ja häpeä suuri. Sun kannattaisi miettiä tekosiasi ennen kuin rikot kenenkään perheitä. Miksi se on viakee myöntää että kun itsellä on ongelmia, pitää se katkeruus ja kosto syytää toisten perheisiin.

        Mutt ayritä sinä elää valhteittesi ja häpeesi kanssa, meitä ei liikuta yhtään se vaikka kuinka mollaat... nauramme vaan kun et kehtaa myöntää että olet perheitä rikkonut.

        Viis siitämitä sinä sanot, pääasia etttä me tiedämme miten asia on, mies itsekin tietää siksipä ei kehtaa tulla meille iekä näyttäytyä sutturoiden kansas. Ei ole varaa esittää vaatimuksia kun itse hylkäsi lapset ja vaihtoi sutturoihin niiden painostukseta.

        Sinä se tiedät miltä se tuntuu kun itse rikot tämän tästä jonkun perheen.


      • Uusperheellinen
        mene hoitoon kirjoitti:

        Sinä oel rikonut monen perheen, kun niin pulustelet perheenrikkojia. Harmi, mahtaa sulla olla musta mieli ja häpeä suuri. Sun kannattaisi miettiä tekosiasi ennen kuin rikot kenenkään perheitä. Miksi se on viakee myöntää että kun itsellä on ongelmia, pitää se katkeruus ja kosto syytää toisten perheisiin.

        Mutt ayritä sinä elää valhteittesi ja häpeesi kanssa, meitä ei liikuta yhtään se vaikka kuinka mollaat... nauramme vaan kun et kehtaa myöntää että olet perheitä rikkonut.

        Viis siitämitä sinä sanot, pääasia etttä me tiedämme miten asia on, mies itsekin tietää siksipä ei kehtaa tulla meille iekä näyttäytyä sutturoiden kansas. Ei ole varaa esittää vaatimuksia kun itse hylkäsi lapset ja vaihtoi sutturoihin niiden painostukseta.

        Sinä se tiedät miltä se tuntuu kun itse rikot tämän tästä jonkun perheen.

        Olen "rikkonut" yhden suhteen, omani. Kenenkään muun liitoja en ome rinkonut. Olen toisessa pitkässä suhteessa. En hypi suhteesta suhteeseen.

        Sinun on äärettömän vaikea myöntää omia virheitäsi. Minä pystyn myöntämään omani. Mieleni ei ole musta, eikä synkkä, eikä minua hävetä.
        Tiedän kuinka olen elänyt, mitä tehnyt ja mitä jättänyt tekemättä.
        Ketään mysteeri "ulkopuolista" tahoa en osoita sormella oman elämäni käänteissä.
        Kyllä se hoito kuuluu sinulle. Minä olen ihan kunnossa.


      • Haeppa apua pian!
        Uusperheellinen kirjoitti:

        Olen "rikkonut" yhden suhteen, omani. Kenenkään muun liitoja en ome rinkonut. Olen toisessa pitkässä suhteessa. En hypi suhteesta suhteeseen.

        Sinun on äärettömän vaikea myöntää omia virheitäsi. Minä pystyn myöntämään omani. Mieleni ei ole musta, eikä synkkä, eikä minua hävetä.
        Tiedän kuinka olen elänyt, mitä tehnyt ja mitä jättänyt tekemättä.
        Ketään mysteeri "ulkopuolista" tahoa en osoita sormella oman elämäni käänteissä.
        Kyllä se hoito kuuluu sinulle. Minä olen ihan kunnossa.

        Ei ole susta myöntämään, kukapa myöntää... semmoista se on, no miksi et myönnä että rikoit toisten perheen? Et uskalla, häpeet jos ostaat.

        Et tiedä niinhän väität etten minäkään tiedä!!

        Mutta hyvä jos ole menossa hoitoon, apua saat jos oikein haluat parantua.
        Olet vaan katkera, kun meidän lapset ja minä ym suku ollaan läheisiä, huonot poistuu ja heillä ei teekkään mitään. Vain vahvat jäävät yhteen.


      • harhaa vain
        Onnen ydinperhe kirjoitti:

        Luojan kiitos ettei me olla jouduttu ikinä tuommoseen tilanteeseen. Lapseni on saneet elää turvallisesti minun kanssa, eikä ole tarvinnutpakolla nähdä isänsä sutturoita. Olishan se omituista että isä ensin hylkää omat ja sitten kuitenkin kun on suttura tekee uusia kakaroita ja haluaakin nhdä hylätyt lapset? En jotenkin käsitä.

        Meillä ei onneksi moista ole tarvinnut nähdä, mies on pitänyt sutturat poissa meidän elämästä tosi hyvin, eikä ole tarvinnut koskaan pelätä että lapst joutuu sutturoden kynsiin ahukuttaviksi ja kiusattaviksi.

        Mua ihan säälitää ne lapset jotka siihen pakolla joutuu. Oman ion iahnia perheellisiä aikuisia ja joskus ihmettelemme miksi meidän isä ei jaksanut omia lapsiaan eli heitä, kun lapsetkin nyt jaksavat omia lapsiaan? Sitä he ihmettelevät, kun itse eivät voisi olla erossa omistaan. Toki ovat katkeria siitä että oma isä hylkäsi heidät, siksi tietävätkin mitlä se tuntuu eikä ikinä hylkäisi omiaan.

        Mieshän eniten menetti, minut, lapst lapsenlapset koko suvun... mutta sitä saa mitä tilaa.

        Vai menetti se mies Lissun. Vainoharhainen kaiken hulluuden lisäksi.


      • lissu narsisti
        Haeppa apua pian! kirjoitti:

        Ei ole susta myöntämään, kukapa myöntää... semmoista se on, no miksi et myönnä että rikoit toisten perheen? Et uskalla, häpeet jos ostaat.

        Et tiedä niinhän väität etten minäkään tiedä!!

        Mutta hyvä jos ole menossa hoitoon, apua saat jos oikein haluat parantua.
        Olet vaan katkera, kun meidän lapset ja minä ym suku ollaan läheisiä, huonot poistuu ja heillä ei teekkään mitään. Vain vahvat jäävät yhteen.

        Narsistinen persoona täällä temppuilee.


      • ............
        Haeppa apua pian! kirjoitti:

        Ei ole susta myöntämään, kukapa myöntää... semmoista se on, no miksi et myönnä että rikoit toisten perheen? Et uskalla, häpeet jos ostaat.

        Et tiedä niinhän väität etten minäkään tiedä!!

        Mutta hyvä jos ole menossa hoitoon, apua saat jos oikein haluat parantua.
        Olet vaan katkera, kun meidän lapset ja minä ym suku ollaan läheisiä, huonot poistuu ja heillä ei teekkään mitään. Vain vahvat jäävät yhteen.

        Lissu sulle on kerrottu nätisti ja vähemmän nätisti että olet psyykkisesti sairas yksilö! Olet neuroottinen sutturoista ja pakkomielteinen perheenrikkojista ! Et ole tuossa mielentilassa oikeaa seura lapsille etkä lapsenlapsille saatat olla jopa vaarallinen .Lissu hae apua jotta loppu elmäsi olisi "aurinkoinen" eikä katkera sillä jutuillasi olet väärässä täysin väärässä taidat itse olla rikkoja/pettäjä kun noin haukut ehkäpä häpeät omia tekojasi


      • 1975
        Onnen ydinperhe kirjoitti:

        Luojan kiitos ettei me olla jouduttu ikinä tuommoseen tilanteeseen. Lapseni on saneet elää turvallisesti minun kanssa, eikä ole tarvinnutpakolla nähdä isänsä sutturoita. Olishan se omituista että isä ensin hylkää omat ja sitten kuitenkin kun on suttura tekee uusia kakaroita ja haluaakin nhdä hylätyt lapset? En jotenkin käsitä.

        Meillä ei onneksi moista ole tarvinnut nähdä, mies on pitänyt sutturat poissa meidän elämästä tosi hyvin, eikä ole tarvinnut koskaan pelätä että lapst joutuu sutturoden kynsiin ahukuttaviksi ja kiusattaviksi.

        Mua ihan säälitää ne lapset jotka siihen pakolla joutuu. Oman ion iahnia perheellisiä aikuisia ja joskus ihmettelemme miksi meidän isä ei jaksanut omia lapsiaan eli heitä, kun lapsetkin nyt jaksavat omia lapsiaan? Sitä he ihmettelevät, kun itse eivät voisi olla erossa omistaan. Toki ovat katkeria siitä että oma isä hylkäsi heidät, siksi tietävätkin mitlä se tuntuu eikä ikinä hylkäisi omiaan.

        Mieshän eniten menetti, minut, lapst lapsenlapset koko suvun... mutta sitä saa mitä tilaa.

        Idylli helvetistä...
        Olisin lähtenyt itsekin tollasen hullun kynsistä...
        Millä hinnalla hyvänsä...
        Miksi lapset ovat kaltaisellasi...
        IDIOOTTI!


      • Uusperheellinen
        Haeppa apua pian! kirjoitti:

        Ei ole susta myöntämään, kukapa myöntää... semmoista se on, no miksi et myönnä että rikoit toisten perheen? Et uskalla, häpeet jos ostaat.

        Et tiedä niinhän väität etten minäkään tiedä!!

        Mutta hyvä jos ole menossa hoitoon, apua saat jos oikein haluat parantua.
        Olet vaan katkera, kun meidän lapset ja minä ym suku ollaan läheisiä, huonot poistuu ja heillä ei teekkään mitään. Vain vahvat jäävät yhteen.

        Etkö lissu ymmärrä kirjoitusta? Et ymmärtä mitä luet?
        Olen rikkonut oman suhteeni yhdessä ex-mieheni kanssa, muut kun ei pysty siihen. Perhe minulla on edelleen, lapset eivät ole mihinlään kadonneet. Ei edes se ex-mies ole kadonnut.

        Tiedän mitä olen tehnyt, tiedän mitä olen jättänyt tekemättä, minuavei hävetä, pystyn ottamaan vastuun omista valinnoistani. Minun ei tarvitse valehdella kuten sinun näköjään pitää. Olen aikuinen ihminen, myös ajatuksiltani.
        Sinä olet niin traumatisoitunut erostasi, ettet kykene ajattelemaan etkä tekemään mitään muuta kuin jauhamaan neuroottisesti perheenrikkojista. Oikein monikossa.

        Sukuni,sukulaiseni voivat hyvin. Niitä löytyy ihan tavanomainen määrä, osa lähempänä, osa kauempana. Osa läheisempiä, osa etäisempiä.
        On äiti, on appivanhemmat, on ex-anoppi, on setiä, enoja ja tätejä. Suku on tallessa. Olen sisko kolmelle.
        Katsos lissukka, et sinä ole ainut jolla on sukua.
        Katkera en ole mistään, sille tunterlle jos antautuu, kuten sinä olet siihen jäänyt vellomaan, se syö sinut sisältä käsin tyhjäksi kuoreksi, sinulle on näin käynyt.
        Kateellinenkaan en ole. Minulla on elämässä kaikki tärkeä, onnea ja rakkautta.
        Sinä olet hyvin kateellinen meille uusperheellisille, miksi ihmeessä? Eihän meidän onni ole sinulta pois. Kateellisuutesi tulee esiin näistä jatkuvista viesteiatäsi.
        Normaali, henkisesti kypsä ihminen pystyy jatkamaan elämäänsä vaikka välillä tulee kolhuja. Sinä olet yhteen vaiheeseen vellomaan. Et ole elossa, vaikka sydämesi sykkii. Tee sille jotain, enemmm sinulla on elämää takana kuon edessä, käytä tulevaisuutesi paremmin.


      • Onnen ydin perhe
        ............ kirjoitti:

        Lissu sulle on kerrottu nätisti ja vähemmän nätisti että olet psyykkisesti sairas yksilö! Olet neuroottinen sutturoista ja pakkomielteinen perheenrikkojista ! Et ole tuossa mielentilassa oikeaa seura lapsille etkä lapsenlapsille saatat olla jopa vaarallinen .Lissu hae apua jotta loppu elmäsi olisi "aurinkoinen" eikä katkera sillä jutuillasi olet väärässä täysin väärässä taidat itse olla rikkoja/pettäjä kun noin haukut ehkäpä häpeät omia tekojasi

        Siis miten voit näkemättä ihmistä, sanoa kuka ja ketkä ovat täällä psyykkisesti sairaita? Yaitaa olla niin että olet sitä itse.

        Me olemme erittäin onnekkaita, kun ei ole tarvinnut katkeraa perheenrikkojaa koskaan nähdä. Ihminen joka rikkoo toisten perheen, ei voi olla normaali. On onni että mies on samaa mieltä ettei ole tuonut väkisin sutturoita meille, emmehän mekään mene väkisin niitä katsomaan, meille se olisi e oksettavaa.

        Onneksi lapseni ovat maailman ihanmpia ihmisiä kun ovat turvallisesti saaneet elää minun kanssa eikä ole joutuneet pakolla isänsä sutturoiden kynsiin haukuttaviksi. Olisi kauheeta tietää että jokun perheenrikkoja olisi haukkunut ja kiusannut lapsiani.. ja minua. Siihen emme koskaan lähteneet mukaan, ihan on saanut itkeä ja olla omissa oloissaan.

        On onni että mies esti sutturoiden mielle tulon, sanoikin että sutturat ovat erittäin huonoa seuraa meille, ettei kehtaa näyttää ja näyttäytyä niiden kanssa, pääasia että onsiivooja ja kokki kotona. Niinpä..

        Olen maailman paras äiti ja lapset kun sen sanoo niin se on totta. Minullakin on maailman parhaimmat lapset, lastenlapset ja lasteni perheet! Anoppi ja appi ym suku... ihan parasta!

        Lähden kohta taas opiskelmaan, on psykologian luento kymmenltä ja taas on päivän viisaampi.


      • Olet katkera!!!
        Uusperheellinen kirjoitti:

        Etkö lissu ymmärrä kirjoitusta? Et ymmärtä mitä luet?
        Olen rikkonut oman suhteeni yhdessä ex-mieheni kanssa, muut kun ei pysty siihen. Perhe minulla on edelleen, lapset eivät ole mihinlään kadonneet. Ei edes se ex-mies ole kadonnut.

        Tiedän mitä olen tehnyt, tiedän mitä olen jättänyt tekemättä, minuavei hävetä, pystyn ottamaan vastuun omista valinnoistani. Minun ei tarvitse valehdella kuten sinun näköjään pitää. Olen aikuinen ihminen, myös ajatuksiltani.
        Sinä olet niin traumatisoitunut erostasi, ettet kykene ajattelemaan etkä tekemään mitään muuta kuin jauhamaan neuroottisesti perheenrikkojista. Oikein monikossa.

        Sukuni,sukulaiseni voivat hyvin. Niitä löytyy ihan tavanomainen määrä, osa lähempänä, osa kauempana. Osa läheisempiä, osa etäisempiä.
        On äiti, on appivanhemmat, on ex-anoppi, on setiä, enoja ja tätejä. Suku on tallessa. Olen sisko kolmelle.
        Katsos lissukka, et sinä ole ainut jolla on sukua.
        Katkera en ole mistään, sille tunterlle jos antautuu, kuten sinä olet siihen jäänyt vellomaan, se syö sinut sisältä käsin tyhjäksi kuoreksi, sinulle on näin käynyt.
        Kateellinenkaan en ole. Minulla on elämässä kaikki tärkeä, onnea ja rakkautta.
        Sinä olet hyvin kateellinen meille uusperheellisille, miksi ihmeessä? Eihän meidän onni ole sinulta pois. Kateellisuutesi tulee esiin näistä jatkuvista viesteiatäsi.
        Normaali, henkisesti kypsä ihminen pystyy jatkamaan elämäänsä vaikka välillä tulee kolhuja. Sinä olet yhteen vaiheeseen vellomaan. Et ole elossa, vaikka sydämesi sykkii. Tee sille jotain, enemmm sinulla on elämää takana kuon edessä, käytä tulevaisuutesi paremmin.

        Kyllä yymmärän tottakai, miksi epäilet?

        Jos perheni rikkoi ulkopuolinen suttura, sinä et sitä ymmärrä, etkä ymmärrä lukemaasi.
        Koko suku ja ystävä piiri ymmärtää sutturan tekoset, ja hah... siinä meni miehenkin kaverit saman tien kun teki suvulle, ja lapsille ja minulle teon jota ei voi anteeksi antaa. Jos mies vaihtaa lapsensa sutturoihin ja yrittää vielä leikkiä miestä, niin eipä tuollasella miehellä mitään tee.

        Onneksi koko suku ja ystävät ovat tukena olleet ja anoppi on yksi parhaista ystäväistäni.

        Rakkaat ystävät ja ihmiset eivät koskaan hylkää. Meillä se on pitänyt paikkansa
        Meillä paras suku, parhaat ystävät ja parhaat lapset, lastenlapset ja lasten perheet ja minä!


      • mitä väliä
        Uusperheellinen kirjoitti:

        Etkö lissu ymmärrä kirjoitusta? Et ymmärtä mitä luet?
        Olen rikkonut oman suhteeni yhdessä ex-mieheni kanssa, muut kun ei pysty siihen. Perhe minulla on edelleen, lapset eivät ole mihinlään kadonneet. Ei edes se ex-mies ole kadonnut.

        Tiedän mitä olen tehnyt, tiedän mitä olen jättänyt tekemättä, minuavei hävetä, pystyn ottamaan vastuun omista valinnoistani. Minun ei tarvitse valehdella kuten sinun näköjään pitää. Olen aikuinen ihminen, myös ajatuksiltani.
        Sinä olet niin traumatisoitunut erostasi, ettet kykene ajattelemaan etkä tekemään mitään muuta kuin jauhamaan neuroottisesti perheenrikkojista. Oikein monikossa.

        Sukuni,sukulaiseni voivat hyvin. Niitä löytyy ihan tavanomainen määrä, osa lähempänä, osa kauempana. Osa läheisempiä, osa etäisempiä.
        On äiti, on appivanhemmat, on ex-anoppi, on setiä, enoja ja tätejä. Suku on tallessa. Olen sisko kolmelle.
        Katsos lissukka, et sinä ole ainut jolla on sukua.
        Katkera en ole mistään, sille tunterlle jos antautuu, kuten sinä olet siihen jäänyt vellomaan, se syö sinut sisältä käsin tyhjäksi kuoreksi, sinulle on näin käynyt.
        Kateellinenkaan en ole. Minulla on elämässä kaikki tärkeä, onnea ja rakkautta.
        Sinä olet hyvin kateellinen meille uusperheellisille, miksi ihmeessä? Eihän meidän onni ole sinulta pois. Kateellisuutesi tulee esiin näistä jatkuvista viesteiatäsi.
        Normaali, henkisesti kypsä ihminen pystyy jatkamaan elämäänsä vaikka välillä tulee kolhuja. Sinä olet yhteen vaiheeseen vellomaan. Et ole elossa, vaikka sydämesi sykkii. Tee sille jotain, enemmm sinulla on elämää takana kuon edessä, käytä tulevaisuutesi paremmin.

        Hei uusperheellinen !Täällä on moni sanonut hänelle. Hän ei ymmärrä, ei haluakkaan ymmärtää.

        Hä haluaa ainoastaan täällä häiriköidä ja saada siten elämäänsä jotain sisältöä.

        Miksi hänen pitää täällä tuhansia kertoja todistaa että hänellä kaikki on hyvin jos on kerran. Luulenpa vaan että ei ole. Mutta ei kuulu minulle ja jätän hänen todistelunsa omaan arvoonsa.

        Kieroon kavaneelle ei auta edes hoito. Antaa hänen olla kierossa kun haluaa. Hän ei näe metsää puilta ja se on hänen oma häpeänsä kun ei haluakkaan nähdä.


      • .......32
        Onnen ydin perhe kirjoitti:

        Siis miten voit näkemättä ihmistä, sanoa kuka ja ketkä ovat täällä psyykkisesti sairaita? Yaitaa olla niin että olet sitä itse.

        Me olemme erittäin onnekkaita, kun ei ole tarvinnut katkeraa perheenrikkojaa koskaan nähdä. Ihminen joka rikkoo toisten perheen, ei voi olla normaali. On onni että mies on samaa mieltä ettei ole tuonut väkisin sutturoita meille, emmehän mekään mene väkisin niitä katsomaan, meille se olisi e oksettavaa.

        Onneksi lapseni ovat maailman ihanmpia ihmisiä kun ovat turvallisesti saaneet elää minun kanssa eikä ole joutuneet pakolla isänsä sutturoiden kynsiin haukuttaviksi. Olisi kauheeta tietää että jokun perheenrikkoja olisi haukkunut ja kiusannut lapsiani.. ja minua. Siihen emme koskaan lähteneet mukaan, ihan on saanut itkeä ja olla omissa oloissaan.

        On onni että mies esti sutturoiden mielle tulon, sanoikin että sutturat ovat erittäin huonoa seuraa meille, ettei kehtaa näyttää ja näyttäytyä niiden kanssa, pääasia että onsiivooja ja kokki kotona. Niinpä..

        Olen maailman paras äiti ja lapset kun sen sanoo niin se on totta. Minullakin on maailman parhaimmat lapset, lastenlapset ja lasteni perheet! Anoppi ja appi ym suku... ihan parasta!

        Lähden kohta taas opiskelmaan, on psykologian luento kymmenltä ja taas on päivän viisaampi.

        Hmmm ihan sun kirjoitusten perusteella väitän ettet ole psyykkisesti terve ja ihan samoin voi huomata ettet ole hyvä ihminen tai edes kunnon äiti


      • Voi sinua ressuu
        .......32 kirjoitti:

        Hmmm ihan sun kirjoitusten perusteella väitän ettet ole psyykkisesti terve ja ihan samoin voi huomata ettet ole hyvä ihminen tai edes kunnon äiti

        No sinä voit väittää ihan mitä sun mielesi tekee. Siitä vaan voit väittää meitä kaikkia hulluiksi, eri aia on sitten ollaanko me kukaan? Häpsis... älä ole katkera...
        Minä olen maailman paras äiti, enkä tarvi siihen sinun mielipidettäsi. Sillä ei ole mitään merkitystä, teet itsesi vaan naurunalaiseksi huutamalla meitä kaikki muita hulluiksi.

        Olen maailman paras äiti ja sinäkin tiedät sen, mutta et voi katkerana sitä sanoa.. pelkäät ettei sinua hyväksytä ja se on suurino nglema, pitää olla pakostakin kaikkien kanssa samaa mieltä, omaa mieltä ei voi olla, muuten kukaan ei tykkää!


      • ........
        Voi sinua ressuu kirjoitti:

        No sinä voit väittää ihan mitä sun mielesi tekee. Siitä vaan voit väittää meitä kaikkia hulluiksi, eri aia on sitten ollaanko me kukaan? Häpsis... älä ole katkera...
        Minä olen maailman paras äiti, enkä tarvi siihen sinun mielipidettäsi. Sillä ei ole mitään merkitystä, teet itsesi vaan naurunalaiseksi huutamalla meitä kaikki muita hulluiksi.

        Olen maailman paras äiti ja sinäkin tiedät sen, mutta et voi katkerana sitä sanoa.. pelkäät ettei sinua hyväksytä ja se on suurino nglema, pitää olla pakostakin kaikkien kanssa samaa mieltä, omaa mieltä ei voi olla, muuten kukaan ei tykkää!

        Ei en ole väitteineni yksin vaan suurin osa on sitä mieltä että olet sairas mieleltäsi


      • mitä pelkäät?
        ........ kirjoitti:

        Ei en ole väitteineni yksin vaan suurin osa on sitä mieltä että olet sairas mieleltäsi

        Juuri tuota tarkoitin, et pysty ajattelemaan yksin vaan olet samaa mieltä kuin muut! Pelkäät ettei sua hyväksytä, pelkäät jääväsi yksin...

        """Ei en ole väitteineni yksin vaan suurin osa on sitä mieltä """

        et ajattele itse vaan niinkuin muut... juuri tuota tarkoitin....
        ajatteleppa joskus itse.. ota oppia minusta...


      • Uusperheellinen
        Olet katkera!!! kirjoitti:

        Kyllä yymmärän tottakai, miksi epäilet?

        Jos perheni rikkoi ulkopuolinen suttura, sinä et sitä ymmärrä, etkä ymmärrä lukemaasi.
        Koko suku ja ystävä piiri ymmärtää sutturan tekoset, ja hah... siinä meni miehenkin kaverit saman tien kun teki suvulle, ja lapsille ja minulle teon jota ei voi anteeksi antaa. Jos mies vaihtaa lapsensa sutturoihin ja yrittää vielä leikkiä miestä, niin eipä tuollasella miehellä mitään tee.

        Onneksi koko suku ja ystävät ovat tukena olleet ja anoppi on yksi parhaista ystäväistäni.

        Rakkaat ystävät ja ihmiset eivät koskaan hylkää. Meillä se on pitänyt paikkansa
        Meillä paras suku, parhaat ystävät ja parhaat lapset, lastenlapset ja lasten perheet ja minä!

        Kuten jo aiemmin kerroin, minä en ole katkera. Sinä olet. Purat katkeruuttasi täällä päivästä toiseen. Onnellinen et ole, se tukee esiin synkistä kirjoituksistasi.

        Vietiinkö exäsi väkisin? Hän kamppaili vastaan ja halusi jäädä? Silti tuo mystinen PR vei ison raavaan suomi miehen?
        Exäsi rikkoi teidän perheen. Syytä miksi hän oli onneton kanssasi et kerro?


      • Pelkäään kuolemaa
        mitä pelkäät? kirjoitti:

        Juuri tuota tarkoitin, et pysty ajattelemaan yksin vaan olet samaa mieltä kuin muut! Pelkäät ettei sua hyväksytä, pelkäät jääväsi yksin...

        """Ei en ole väitteineni yksin vaan suurin osa on sitä mieltä """

        et ajattele itse vaan niinkuin muut... juuri tuota tarkoitin....
        ajatteleppa joskus itse.. ota oppia minusta...

        Suurin osa tämän palstan kävijöistä on sitä mieltä että olet henkisesti sairas.
        Se että, suurin osa on päätynyt samaan mielipiteeseen, ei tarkoita ettemme pysty myös olemaan eri mieltä. Satumme nyt vain olemaan suurn osa sinusta samaa mieltä: Hullu, mikä hullu olet.
        Ja tätä mieltä olen ihan itse, kviaa vaan että moni muukin on samaa mieltä kanssani.


      • .........
        mitä pelkäät? kirjoitti:

        Juuri tuota tarkoitin, et pysty ajattelemaan yksin vaan olet samaa mieltä kuin muut! Pelkäät ettei sua hyväksytä, pelkäät jääväsi yksin...

        """Ei en ole väitteineni yksin vaan suurin osa on sitä mieltä """

        et ajattele itse vaan niinkuin muut... juuri tuota tarkoitin....
        ajatteleppa joskus itse.. ota oppia minusta...

        Hmmm. Kyllä kykenen ja ajattelen itse lässy on psyykkisesti saisras ! Ja se kun sanoin etten ole yksin tarkoitin että olen ihan lukenut lässyn kirjoituksia ja huomannut että moni muukin on sitä mieltä että lässy on sairas.
        Ja huomaa ja koita ymmärtää että olen eronnut ja olen uudelleen naimisissa eikä meillä ole perheenrikkojia näkynyt sitten eron jälkeen ja minä ole täysivaltainen päättämään ketä lapset tapaa heiďän ollessaan minulla ! Ex vaimo ei päätä meillä mitään ei kyläile... ...ei yhtään mitään


      • perhe hoiiii
        Onnen ydinperhe kirjoitti:

        Luojan kiitos ettei me olla jouduttu ikinä tuommoseen tilanteeseen. Lapseni on saneet elää turvallisesti minun kanssa, eikä ole tarvinnutpakolla nähdä isänsä sutturoita. Olishan se omituista että isä ensin hylkää omat ja sitten kuitenkin kun on suttura tekee uusia kakaroita ja haluaakin nhdä hylätyt lapset? En jotenkin käsitä.

        Meillä ei onneksi moista ole tarvinnut nähdä, mies on pitänyt sutturat poissa meidän elämästä tosi hyvin, eikä ole tarvinnut koskaan pelätä että lapst joutuu sutturoden kynsiin ahukuttaviksi ja kiusattaviksi.

        Mua ihan säälitää ne lapset jotka siihen pakolla joutuu. Oman ion iahnia perheellisiä aikuisia ja joskus ihmettelemme miksi meidän isä ei jaksanut omia lapsiaan eli heitä, kun lapsetkin nyt jaksavat omia lapsiaan? Sitä he ihmettelevät, kun itse eivät voisi olla erossa omistaan. Toki ovat katkeria siitä että oma isä hylkäsi heidät, siksi tietävätkin mitlä se tuntuu eikä ikinä hylkäisi omiaan.

        Mieshän eniten menetti, minut, lapst lapsenlapset koko suvun... mutta sitä saa mitä tilaa.

        ....... ja sai lapsia miehen kanssa. Uusikon mies on nyt isä . Lasten vika ei ole mutta isä on isä. Heillä on nyt perhe eikä perheen irvikuva niinkuin sinun kanssasi oli. Miehellä on nyt uusi perhe. Sinä et kuulu siihen perheeseen millaäänlailla. Perhe, perhe, perhe. Ymmärrys hoiiiiii


      • aktiobolaget
        Onnen ydin perhe kirjoitti:

        Siis miten voit näkemättä ihmistä, sanoa kuka ja ketkä ovat täällä psyykkisesti sairaita? Yaitaa olla niin että olet sitä itse.

        Me olemme erittäin onnekkaita, kun ei ole tarvinnut katkeraa perheenrikkojaa koskaan nähdä. Ihminen joka rikkoo toisten perheen, ei voi olla normaali. On onni että mies on samaa mieltä ettei ole tuonut väkisin sutturoita meille, emmehän mekään mene väkisin niitä katsomaan, meille se olisi e oksettavaa.

        Onneksi lapseni ovat maailman ihanmpia ihmisiä kun ovat turvallisesti saaneet elää minun kanssa eikä ole joutuneet pakolla isänsä sutturoiden kynsiin haukuttaviksi. Olisi kauheeta tietää että jokun perheenrikkoja olisi haukkunut ja kiusannut lapsiani.. ja minua. Siihen emme koskaan lähteneet mukaan, ihan on saanut itkeä ja olla omissa oloissaan.

        On onni että mies esti sutturoiden mielle tulon, sanoikin että sutturat ovat erittäin huonoa seuraa meille, ettei kehtaa näyttää ja näyttäytyä niiden kanssa, pääasia että onsiivooja ja kokki kotona. Niinpä..

        Olen maailman paras äiti ja lapset kun sen sanoo niin se on totta. Minullakin on maailman parhaimmat lapset, lastenlapset ja lasteni perheet! Anoppi ja appi ym suku... ihan parasta!

        Lähden kohta taas opiskelmaan, on psykologian luento kymmenltä ja taas on päivän viisaampi.

        Psygologin vastaanotto klo kymmeneltä sinulle. Kai sä vissiin kuvittelet että se psykologi on sinun potilaasi.
        Ai niin ja kalja/viinakaupat on jo auki.


      • veet MM
        Olet katkera!!! kirjoitti:

        Kyllä yymmärän tottakai, miksi epäilet?

        Jos perheni rikkoi ulkopuolinen suttura, sinä et sitä ymmärrä, etkä ymmärrä lukemaasi.
        Koko suku ja ystävä piiri ymmärtää sutturan tekoset, ja hah... siinä meni miehenkin kaverit saman tien kun teki suvulle, ja lapsille ja minulle teon jota ei voi anteeksi antaa. Jos mies vaihtaa lapsensa sutturoihin ja yrittää vielä leikkiä miestä, niin eipä tuollasella miehellä mitään tee.

        Onneksi koko suku ja ystävät ovat tukena olleet ja anoppi on yksi parhaista ystäväistäni.

        Rakkaat ystävät ja ihmiset eivät koskaan hylkää. Meillä se on pitänyt paikkansa
        Meillä paras suku, parhaat ystävät ja parhaat lapset, lastenlapset ja lasten perheet ja minä!

        Kyllä ne miehet on miehiä se nykyisen vaimon kanssa. Saattaapi olla että miehesi on nyt ikionnellinen sen naisen kanssa. Sekös sinua keljuttaa.
        Taisit olla pihtaava akka joka ei antanut ennenkuin mies viulettia väläytti. Kuka mies se sellaista jaksaa. Akka huutaa ja pihtaa. Mikään ei hyvä, tekipä mitä tahansa. Onnellisuus on siitä kaukana.


      • ..........
        veet MM kirjoitti:

        Kyllä ne miehet on miehiä se nykyisen vaimon kanssa. Saattaapi olla että miehesi on nyt ikionnellinen sen naisen kanssa. Sekös sinua keljuttaa.
        Taisit olla pihtaava akka joka ei antanut ennenkuin mies viulettia väläytti. Kuka mies se sellaista jaksaa. Akka huutaa ja pihtaa. Mikään ei hyvä, tekipä mitä tahansa. Onnellisuus on siitä kaukana.

        Narsisti lissu on ihan päällepäsmäri !


      • pizzabebbu
        .......... kirjoitti:

        Narsisti lissu on ihan päällepäsmäri !

        Mitähän se hullu akka päsmäröi. Itteesäkö. Alleen tekijä paremminkin.


      • Ajattele että olet
        Pelkäään kuolemaa kirjoitti:

        Suurin osa tämän palstan kävijöistä on sitä mieltä että olet henkisesti sairas.
        Se että, suurin osa on päätynyt samaan mielipiteeseen, ei tarkoita ettemme pysty myös olemaan eri mieltä. Satumme nyt vain olemaan suurn osa sinusta samaa mieltä: Hullu, mikä hullu olet.
        Ja tätä mieltä olen ihan itse, kviaa vaan että moni muukin on samaa mieltä kanssani.

        Jokainen saa olla mitä mieltä tahansa, on vaikea tietää mitä toiselle kuuluu ja minkälainen ihminen on, jos ei tunne eikä ole nähnyt, siksi nämä tuommoiset arviot kenenkäkin mielenterveydestä on huulenheittoa ja jolla vaan provosidaan ja tehdään oma itsensä paremmaksi... vastapuoli kun on uhka... sinä pidät minua uhkana, siksi väität tietämättä ja tuntematta, minua hulluksi. Minä voisin tehdä samoin, mutta en alistu siihen, koska ymmärrän tuskasi ja pelkosi. Fiksut lopettaa moisen huulenheiton alkuunsa.
        Jos pystyisit olemaan omaa mieltä monesta asiasta, et alistuisi itsekkään haukkuman ketään täällä mielipuoleksi.. siksi en viitsi vaivautua tähän sun juttusi enempää...


      • palkka ansaitaan
        Ajattele että olet kirjoitti:

        Jokainen saa olla mitä mieltä tahansa, on vaikea tietää mitä toiselle kuuluu ja minkälainen ihminen on, jos ei tunne eikä ole nähnyt, siksi nämä tuommoiset arviot kenenkäkin mielenterveydestä on huulenheittoa ja jolla vaan provosidaan ja tehdään oma itsensä paremmaksi... vastapuoli kun on uhka... sinä pidät minua uhkana, siksi väität tietämättä ja tuntematta, minua hulluksi. Minä voisin tehdä samoin, mutta en alistu siihen, koska ymmärrän tuskasi ja pelkosi. Fiksut lopettaa moisen huulenheiton alkuunsa.
        Jos pystyisit olemaan omaa mieltä monesta asiasta, et alistuisi itsekkään haukkuman ketään täällä mielipuoleksi.. siksi en viitsi vaivautua tähän sun juttusi enempää...

        Jos olisit fiksu lopettaisit alkuunsa noilla nimimerkeillä pääsi aukomisen. Kirjoita negatiivisia asioita jatkuvasti uusperheistä ja olet tietävänäsi mutta et tiedä. Olet välillä nainen, sitten mies ja sitä rataa. Mollaat ja haukut etkä ymmärrä mitä suustasi päästät. Niin metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan. Sitten itket että hyvänen aika en minä ole koskaan pahaa kellekään tehdyt.
        Pahuus huokuu sinusta. Sille asalle et halua tehdä mitään. Ole paha ja niinkuin sanotaan paha saa aina palkkansa. Sinä olet palkkasi ansainnut ja korkojen kera.

        Ps. En ole katkera, en onneton enkä paljon muutakaan noista sun adjektiiveista.


      • Pelkään kuolemaa
        Ajattele että olet kirjoitti:

        Jokainen saa olla mitä mieltä tahansa, on vaikea tietää mitä toiselle kuuluu ja minkälainen ihminen on, jos ei tunne eikä ole nähnyt, siksi nämä tuommoiset arviot kenenkäkin mielenterveydestä on huulenheittoa ja jolla vaan provosidaan ja tehdään oma itsensä paremmaksi... vastapuoli kun on uhka... sinä pidät minua uhkana, siksi väität tietämättä ja tuntematta, minua hulluksi. Minä voisin tehdä samoin, mutta en alistu siihen, koska ymmärrän tuskasi ja pelkosi. Fiksut lopettaa moisen huulenheiton alkuunsa.
        Jos pystyisit olemaan omaa mieltä monesta asiasta, et alistuisi itsekkään haukkuman ketään täällä mielipuoleksi.. siksi en viitsi vaivautua tähän sun juttusi enempää...

        Kyllä sinä viitsit, narskuna et voi pitää suutasi kiinni missään asiassa. Sinun täytyy päteä kaikkeen, vaikket asioista ymmärrä yhtään mitään.

        Mielipiteet täällä sinusta on muodostuneet ihan ja pelkästään noiden sinun mielipuolisten kirjoitustesi takia. Päästään terve ihminen ei kirjoita, eikä ajattele kuten sinä. Jos haluat että sinua ei pidetä hulluna, lopeta hulluna esiintyminen. Niin simppeliä se on.


      • näin sävel soi, aske
        palkka ansaitaan kirjoitti:

        Jos olisit fiksu lopettaisit alkuunsa noilla nimimerkeillä pääsi aukomisen. Kirjoita negatiivisia asioita jatkuvasti uusperheistä ja olet tietävänäsi mutta et tiedä. Olet välillä nainen, sitten mies ja sitä rataa. Mollaat ja haukut etkä ymmärrä mitä suustasi päästät. Niin metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan. Sitten itket että hyvänen aika en minä ole koskaan pahaa kellekään tehdyt.
        Pahuus huokuu sinusta. Sille asalle et halua tehdä mitään. Ole paha ja niinkuin sanotaan paha saa aina palkkansa. Sinä olet palkkasi ansainnut ja korkojen kera.

        Ps. En ole katkera, en onneton enkä paljon muutakaan noista sun adjektiiveista.

        Kyllä sinä taidat olla onneton koska kuvittelet asioita. Minä olen puhunut perheenrikojasta, joka hajoitti perheemme ja lapset jäivät ilman isää, sinä mielessäsi kuttelet niitä meidän asioita, joista et tiedä, mutta kuvittelet tietäväsi ja päättelet sitten oman mielesi mukaan miten nyt sittenikinä haluat sen asian olevan... se on kummallista.

        Psukologiaa lukeneena paljon, ymmärrän katkeruutesi ja tunteesi muita kohtaan, joten en pahastu vaikka kuinka arvostelet minua ja lapsiani, koska teidäne ttei ne pidä paikkaansa, kunhan huutelet. Olet kokenut elmässäsi pajon pahaa, ja purat sitä nyt jonkin tiettyyn kohteeseen omalla tavallsi, onneksesi vastassa on vahva ihminen joka ei moiseen kaadu eikä pahoita mieltä, kun tiedän mitä käyt läpi, vaikkena siaa tietäisikään mutta jotain pahaa sen plla pitää, koska ryöpytyksesi on valtaisaa joskus...
        Paras antaa vaan tulla se puhdistaa sinun mieltäsi ja ajatuksiasi...minä niistä viis veisaan...silloin jos ne kohdistuu minuun ja lasteni haukkumiselle....me teidämme miten asia oli, ja muillehan se ei kuulu arvioida...mutta otan sen huumorilla tuon sinun fanituksen minuun... syksy tulee, ja loskaa riittäää.. vai mitä?


      • kieri säälissäs
        näin sävel soi, aske kirjoitti:

        Kyllä sinä taidat olla onneton koska kuvittelet asioita. Minä olen puhunut perheenrikojasta, joka hajoitti perheemme ja lapset jäivät ilman isää, sinä mielessäsi kuttelet niitä meidän asioita, joista et tiedä, mutta kuvittelet tietäväsi ja päättelet sitten oman mielesi mukaan miten nyt sittenikinä haluat sen asian olevan... se on kummallista.

        Psukologiaa lukeneena paljon, ymmärrän katkeruutesi ja tunteesi muita kohtaan, joten en pahastu vaikka kuinka arvostelet minua ja lapsiani, koska teidäne ttei ne pidä paikkaansa, kunhan huutelet. Olet kokenut elmässäsi pajon pahaa, ja purat sitä nyt jonkin tiettyyn kohteeseen omalla tavallsi, onneksesi vastassa on vahva ihminen joka ei moiseen kaadu eikä pahoita mieltä, kun tiedän mitä käyt läpi, vaikkena siaa tietäisikään mutta jotain pahaa sen plla pitää, koska ryöpytyksesi on valtaisaa joskus...
        Paras antaa vaan tulla se puhdistaa sinun mieltäsi ja ajatuksiasi...minä niistä viis veisaan...silloin jos ne kohdistuu minuun ja lasteni haukkumiselle....me teidämme miten asia oli, ja muillehan se ei kuulu arvioida...mutta otan sen huumorilla tuon sinun fanituksen minuun... syksy tulee, ja loskaa riittäää.. vai mitä?

        Hv. Kuule sä kirjoitat täällä paskaa monella eri nimimrkillä. Sulla ei vain ole pokkaa myöntää sitä. Taas toi katkeruusveto. On täällä katkeria ihmisiä kun kaikki ovat katkeria ja onnettomia, sun mielestä.

        Sinä jos kuka et myönnä että jos joku kirjoittaa hyvin onnellisista uusioperheestään, että olet kateellinen hiusrajaasi myöten. Et voi kirjoitustesi perusteella sietääkään ajatusta siitä.
        Heti alkaa raksutus miski rikoit sitä ja tätä vaikkai ko. henkilö ei olisi rikkonut mitään.

        Sinä olet katkera, kuiva hyypiö. Onko sulla tänään psykologin tai pytoloogin aika. Siellähän sinä juokset harva se päivä ulisemassa , miksi mulle aina käy näin. Sitä saa mitä tilaa.


      • Narsisti paikalla
        näin sävel soi, aske kirjoitti:

        Kyllä sinä taidat olla onneton koska kuvittelet asioita. Minä olen puhunut perheenrikojasta, joka hajoitti perheemme ja lapset jäivät ilman isää, sinä mielessäsi kuttelet niitä meidän asioita, joista et tiedä, mutta kuvittelet tietäväsi ja päättelet sitten oman mielesi mukaan miten nyt sittenikinä haluat sen asian olevan... se on kummallista.

        Psukologiaa lukeneena paljon, ymmärrän katkeruutesi ja tunteesi muita kohtaan, joten en pahastu vaikka kuinka arvostelet minua ja lapsiani, koska teidäne ttei ne pidä paikkaansa, kunhan huutelet. Olet kokenut elmässäsi pajon pahaa, ja purat sitä nyt jonkin tiettyyn kohteeseen omalla tavallsi, onneksesi vastassa on vahva ihminen joka ei moiseen kaadu eikä pahoita mieltä, kun tiedän mitä käyt läpi, vaikkena siaa tietäisikään mutta jotain pahaa sen plla pitää, koska ryöpytyksesi on valtaisaa joskus...
        Paras antaa vaan tulla se puhdistaa sinun mieltäsi ja ajatuksiasi...minä niistä viis veisaan...silloin jos ne kohdistuu minuun ja lasteni haukkumiselle....me teidämme miten asia oli, ja muillehan se ei kuulu arvioida...mutta otan sen huumorilla tuon sinun fanituksen minuun... syksy tulee, ja loskaa riittäää.. vai mitä?

        Narsisti sai uuden lääkityksen. Sai vauhtia lisää kettuiluun.


      • bibou
        Ajattele että olet kirjoitti:

        Jokainen saa olla mitä mieltä tahansa, on vaikea tietää mitä toiselle kuuluu ja minkälainen ihminen on, jos ei tunne eikä ole nähnyt, siksi nämä tuommoiset arviot kenenkäkin mielenterveydestä on huulenheittoa ja jolla vaan provosidaan ja tehdään oma itsensä paremmaksi... vastapuoli kun on uhka... sinä pidät minua uhkana, siksi väität tietämättä ja tuntematta, minua hulluksi. Minä voisin tehdä samoin, mutta en alistu siihen, koska ymmärrän tuskasi ja pelkosi. Fiksut lopettaa moisen huulenheiton alkuunsa.
        Jos pystyisit olemaan omaa mieltä monesta asiasta, et alistuisi itsekkään haukkuman ketään täällä mielipuoleksi.. siksi en viitsi vaivautua tähän sun juttusi enempää...

        Minkähänlainen uhka sinusta bipolääri on. Pelle sinä olet, vain huono sellainen. Narsistinen bipolääri, laita pipo päähäs ja tilaa lentokone suuruuden hullu pelle koreaan. Tänään on sun orkkupäivä kun nutit pipo näistä viesteistä.


      • arvaas kuka?
        kieri säälissäs kirjoitti:

        Hv. Kuule sä kirjoitat täällä paskaa monella eri nimimrkillä. Sulla ei vain ole pokkaa myöntää sitä. Taas toi katkeruusveto. On täällä katkeria ihmisiä kun kaikki ovat katkeria ja onnettomia, sun mielestä.

        Sinä jos kuka et myönnä että jos joku kirjoittaa hyvin onnellisista uusioperheestään, että olet kateellinen hiusrajaasi myöten. Et voi kirjoitustesi perusteella sietääkään ajatusta siitä.
        Heti alkaa raksutus miski rikoit sitä ja tätä vaikkai ko. henkilö ei olisi rikkonut mitään.

        Sinä olet katkera, kuiva hyypiö. Onko sulla tänään psykologin tai pytoloogin aika. Siellähän sinä juokset harva se päivä ulisemassa , miksi mulle aina käy näin. Sitä saa mitä tilaa.

        Hui hui hui... aamukeljutus vai...???

        Kuten olen maininnut moneen kertaan, ei ole uusioperheitä, joten ei voi sanoa mistään onnellisista ihmistä.. semmoista pehrettä vaan ei ole olemassa. Enkä siis voi olla kateellinen semmoiselle mitä ei oikeesti ole.

        Olisitpa katsonu muutama viikko sitten kun eräässä ohjelmassa lapset kertoivat mitä on elää eron jälkeen uusissa kuvioissa, aikuiset saivat näkemyksiä sille että uusioperhe on aikuisten ideoimaa ja kykyä hallita omia tunteitaan. Siinä eräs tutkija sanoi, että ei ole lasten vika että aikuiset eroaa, joten ei pidä puhua mistään uusioperheitä, elinyhteistö on parempi sana jos eropuoliset muuttaa yhteen, ei se ole erolapsille perhe. Se tuotta monelle lapselle tuskaa kutsua vieraita ihmisiä perheenjäseniksi. Sitä ei ole edes lapsilta kysytty, se vaan lasten tahtomatta pistetään pystyyn, eikä silloin ole kyse lasten edusta, vaan aikuisten omasta onnesta ja elämän hallinnasta, kun yritetään paikata rikottua elämää, vain aikuiset sitä tahtoo, ei lapset.Kun lapset sitten oirehtii, syy on lasten koska he eivät sopeudu siihen pakkotilanteeseen jonka aikuset luovat.

        Kun tulee ongelmia, vika on lasten, kun menee hyvin aikuiset ovat onnistuneet ?????

        On väärä luulo, että lapset sopeutuu ja haluaa sitä.. sitä haluaa aikuiset itse, ja pakottava lapsensa sitä haluamaan.

        Ikävä kyllä tänään ei ole psykologian luentoa, yliopisto on aika vapaamuotoinen laitos, menet tai et... itse päätät..mutta viihdyn siellä, olen aina pitänyt tuosta aineesta jo kouluaikana olin erittäin kiinnostunut, ja viihdyin niillä tunneilla, saa nähdä mihin tämä johtaa.. voisin lukea sitä varmaan elämäni loppuun asti, vaikka vaan harrastuksena.. kirjastosta lainaan aina psykologiaa ja joskus filosofiaa, se on myös erittäin kiinnostavaa... jos olisin nuorempi, miettisin uudelleen ammatinvalintani.

        Tosin en siellä ulise, ammennan tietoa, taitoa ja hyviä kokemuksia ja oppia, ja keskustelen erittäin viisaiden ihmisten kanssa... antoisaa. Tule mukaan.


      • ottia tuta
        arvaas kuka? kirjoitti:

        Hui hui hui... aamukeljutus vai...???

        Kuten olen maininnut moneen kertaan, ei ole uusioperheitä, joten ei voi sanoa mistään onnellisista ihmistä.. semmoista pehrettä vaan ei ole olemassa. Enkä siis voi olla kateellinen semmoiselle mitä ei oikeesti ole.

        Olisitpa katsonu muutama viikko sitten kun eräässä ohjelmassa lapset kertoivat mitä on elää eron jälkeen uusissa kuvioissa, aikuiset saivat näkemyksiä sille että uusioperhe on aikuisten ideoimaa ja kykyä hallita omia tunteitaan. Siinä eräs tutkija sanoi, että ei ole lasten vika että aikuiset eroaa, joten ei pidä puhua mistään uusioperheitä, elinyhteistö on parempi sana jos eropuoliset muuttaa yhteen, ei se ole erolapsille perhe. Se tuotta monelle lapselle tuskaa kutsua vieraita ihmisiä perheenjäseniksi. Sitä ei ole edes lapsilta kysytty, se vaan lasten tahtomatta pistetään pystyyn, eikä silloin ole kyse lasten edusta, vaan aikuisten omasta onnesta ja elämän hallinnasta, kun yritetään paikata rikottua elämää, vain aikuiset sitä tahtoo, ei lapset.Kun lapset sitten oirehtii, syy on lasten koska he eivät sopeudu siihen pakkotilanteeseen jonka aikuset luovat.

        Kun tulee ongelmia, vika on lasten, kun menee hyvin aikuiset ovat onnistuneet ?????

        On väärä luulo, että lapset sopeutuu ja haluaa sitä.. sitä haluaa aikuiset itse, ja pakottava lapsensa sitä haluamaan.

        Ikävä kyllä tänään ei ole psykologian luentoa, yliopisto on aika vapaamuotoinen laitos, menet tai et... itse päätät..mutta viihdyn siellä, olen aina pitänyt tuosta aineesta jo kouluaikana olin erittäin kiinnostunut, ja viihdyin niillä tunneilla, saa nähdä mihin tämä johtaa.. voisin lukea sitä varmaan elämäni loppuun asti, vaikka vaan harrastuksena.. kirjastosta lainaan aina psykologiaa ja joskus filosofiaa, se on myös erittäin kiinnostavaa... jos olisin nuorempi, miettisin uudelleen ammatinvalintani.

        Tosin en siellä ulise, ammennan tietoa, taitoa ja hyviä kokemuksia ja oppia, ja keskustelen erittäin viisaiden ihmisten kanssa... antoisaa. Tule mukaan.

        Kun olet niin kova lukemaan nii lukaseppa toi kirjoitus narsismista. Löyy näiltä palstoilta. Aika tuttua oli tuo teksti verrattuna kirjoitukseesi, onnen ydinperheesrtä.
        Psykologiaa lukeneena varmasti ymmärrät .Heh. Niin oletko kiinostunut myös narsismista ? Kun sitä psytologiaa luet.

        Muuten olen lukenut että moni lääkärissä käyvä löytää "vaivansa" netistä ja tietää sen jo lääkärille mennessä. Sanomalehdessäkin oli siitä juttua.Väittelee jopa siitä lääkärin kanssa. Psyykkisesti sairaat tekevät varmasti samaa.

        Tottakai olet kiinnostunut, kun käyt siellä otillakin.


      • .........
        arvaas kuka? kirjoitti:

        Hui hui hui... aamukeljutus vai...???

        Kuten olen maininnut moneen kertaan, ei ole uusioperheitä, joten ei voi sanoa mistään onnellisista ihmistä.. semmoista pehrettä vaan ei ole olemassa. Enkä siis voi olla kateellinen semmoiselle mitä ei oikeesti ole.

        Olisitpa katsonu muutama viikko sitten kun eräässä ohjelmassa lapset kertoivat mitä on elää eron jälkeen uusissa kuvioissa, aikuiset saivat näkemyksiä sille että uusioperhe on aikuisten ideoimaa ja kykyä hallita omia tunteitaan. Siinä eräs tutkija sanoi, että ei ole lasten vika että aikuiset eroaa, joten ei pidä puhua mistään uusioperheitä, elinyhteistö on parempi sana jos eropuoliset muuttaa yhteen, ei se ole erolapsille perhe. Se tuotta monelle lapselle tuskaa kutsua vieraita ihmisiä perheenjäseniksi. Sitä ei ole edes lapsilta kysytty, se vaan lasten tahtomatta pistetään pystyyn, eikä silloin ole kyse lasten edusta, vaan aikuisten omasta onnesta ja elämän hallinnasta, kun yritetään paikata rikottua elämää, vain aikuiset sitä tahtoo, ei lapset.Kun lapset sitten oirehtii, syy on lasten koska he eivät sopeudu siihen pakkotilanteeseen jonka aikuset luovat.

        Kun tulee ongelmia, vika on lasten, kun menee hyvin aikuiset ovat onnistuneet ?????

        On väärä luulo, että lapset sopeutuu ja haluaa sitä.. sitä haluaa aikuiset itse, ja pakottava lapsensa sitä haluamaan.

        Ikävä kyllä tänään ei ole psykologian luentoa, yliopisto on aika vapaamuotoinen laitos, menet tai et... itse päätät..mutta viihdyn siellä, olen aina pitänyt tuosta aineesta jo kouluaikana olin erittäin kiinnostunut, ja viihdyin niillä tunneilla, saa nähdä mihin tämä johtaa.. voisin lukea sitä varmaan elämäni loppuun asti, vaikka vaan harrastuksena.. kirjastosta lainaan aina psykologiaa ja joskus filosofiaa, se on myös erittäin kiinnostavaa... jos olisin nuorempi, miettisin uudelleen ammatinvalintani.

        Tosin en siellä ulise, ammennan tietoa, taitoa ja hyviä kokemuksia ja oppia, ja keskustelen erittäin viisaiden ihmisten kanssa... antoisaa. Tule mukaan.

        Ei todella olekkaan lasten vika että aikuset eroa ! Eron syyksi laitan yksin ex vaimon narsismin syyksi josta olen useaan kertaan kertonut. Minulla on uusperhe tahdoitpa tai et ! Minulla oli edellinen perhe ja perustin uuden perheen uuden vamoni kanssa !!! Meidän perheseen kuuluu vamoni lisäksi meidän yhteinen lapsi ja lapsemme edellisistä liitoista (lapset ei koskaan ole ulkopuolisia eikä ketään ole ulkopuolinen omassa kodissa missä tapaamme lapsiet).


      • Kodinkuvalehti
        näin sävel soi, aske kirjoitti:

        Kyllä sinä taidat olla onneton koska kuvittelet asioita. Minä olen puhunut perheenrikojasta, joka hajoitti perheemme ja lapset jäivät ilman isää, sinä mielessäsi kuttelet niitä meidän asioita, joista et tiedä, mutta kuvittelet tietäväsi ja päättelet sitten oman mielesi mukaan miten nyt sittenikinä haluat sen asian olevan... se on kummallista.

        Psukologiaa lukeneena paljon, ymmärrän katkeruutesi ja tunteesi muita kohtaan, joten en pahastu vaikka kuinka arvostelet minua ja lapsiani, koska teidäne ttei ne pidä paikkaansa, kunhan huutelet. Olet kokenut elmässäsi pajon pahaa, ja purat sitä nyt jonkin tiettyyn kohteeseen omalla tavallsi, onneksesi vastassa on vahva ihminen joka ei moiseen kaadu eikä pahoita mieltä, kun tiedän mitä käyt läpi, vaikkena siaa tietäisikään mutta jotain pahaa sen plla pitää, koska ryöpytyksesi on valtaisaa joskus...
        Paras antaa vaan tulla se puhdistaa sinun mieltäsi ja ajatuksiasi...minä niistä viis veisaan...silloin jos ne kohdistuu minuun ja lasteni haukkumiselle....me teidämme miten asia oli, ja muillehan se ei kuulu arvioida...mutta otan sen huumorilla tuon sinun fanituksen minuun... syksy tulee, ja loskaa riittäää.. vai mitä?

        ""Minä olen puhunut perheenrikojasta, joka hajoitti perheemme""" Tämä sinun lauseesi ei pidä alkuunsakkaan paikkaansa. Sinä haukut täällä KAIKKI perheenrikkojiksi.
        Mitä on psukologia? Onko se joku uusi suuntaus?


      • onnea kuitenkin
        Narsisti paikalla kirjoitti:

        Narsisti sai uuden lääkityksen. Sai vauhtia lisää kettuiluun.

        No onneksi olkoon että sait uusia lääkkeitä. Hieno juttu, toivottavsti ne auttaa sinua. Kerro sitten meille onko niistä ollut apua.

        Miksi sinä haluat vauhtia kettuiluusi?


      • psukkolooti
        Kodinkuvalehti kirjoitti:

        ""Minä olen puhunut perheenrikojasta, joka hajoitti perheemme""" Tämä sinun lauseesi ei pidä alkuunsakkaan paikkaansa. Sinä haukut täällä KAIKKI perheenrikkojiksi.
        Mitä on psukologia? Onko se joku uusi suuntaus?

        Se psukologia on vastaus niihin sinun kirjoittamiin psykolotiaan yms. Olet siis oppinut kirjoittamaan sanan oikein.

        Se psykologian kurssi on ainakin auttanut sinua yhdessä asiassa.


      • ******;;;;
        arvaas kuka? kirjoitti:

        Hui hui hui... aamukeljutus vai...???

        Kuten olen maininnut moneen kertaan, ei ole uusioperheitä, joten ei voi sanoa mistään onnellisista ihmistä.. semmoista pehrettä vaan ei ole olemassa. Enkä siis voi olla kateellinen semmoiselle mitä ei oikeesti ole.

        Olisitpa katsonu muutama viikko sitten kun eräässä ohjelmassa lapset kertoivat mitä on elää eron jälkeen uusissa kuvioissa, aikuiset saivat näkemyksiä sille että uusioperhe on aikuisten ideoimaa ja kykyä hallita omia tunteitaan. Siinä eräs tutkija sanoi, että ei ole lasten vika että aikuiset eroaa, joten ei pidä puhua mistään uusioperheitä, elinyhteistö on parempi sana jos eropuoliset muuttaa yhteen, ei se ole erolapsille perhe. Se tuotta monelle lapselle tuskaa kutsua vieraita ihmisiä perheenjäseniksi. Sitä ei ole edes lapsilta kysytty, se vaan lasten tahtomatta pistetään pystyyn, eikä silloin ole kyse lasten edusta, vaan aikuisten omasta onnesta ja elämän hallinnasta, kun yritetään paikata rikottua elämää, vain aikuiset sitä tahtoo, ei lapset.Kun lapset sitten oirehtii, syy on lasten koska he eivät sopeudu siihen pakkotilanteeseen jonka aikuset luovat.

        Kun tulee ongelmia, vika on lasten, kun menee hyvin aikuiset ovat onnistuneet ?????

        On väärä luulo, että lapset sopeutuu ja haluaa sitä.. sitä haluaa aikuiset itse, ja pakottava lapsensa sitä haluamaan.

        Ikävä kyllä tänään ei ole psykologian luentoa, yliopisto on aika vapaamuotoinen laitos, menet tai et... itse päätät..mutta viihdyn siellä, olen aina pitänyt tuosta aineesta jo kouluaikana olin erittäin kiinnostunut, ja viihdyin niillä tunneilla, saa nähdä mihin tämä johtaa.. voisin lukea sitä varmaan elämäni loppuun asti, vaikka vaan harrastuksena.. kirjastosta lainaan aina psykologiaa ja joskus filosofiaa, se on myös erittäin kiinnostavaa... jos olisin nuorempi, miettisin uudelleen ammatinvalintani.

        Tosin en siellä ulise, ammennan tietoa, taitoa ja hyviä kokemuksia ja oppia, ja keskustelen erittäin viisaiden ihmisten kanssa... antoisaa. Tule mukaan.

        Menikö Lässyseiltä jauhelit suuhun. Ei osannutkaan vastata.


      • Maailman paras äiti
        Pelkään kuolemaa kirjoitti:

        Kyllä sinä viitsit, narskuna et voi pitää suutasi kiinni missään asiassa. Sinun täytyy päteä kaikkeen, vaikket asioista ymmärrä yhtään mitään.

        Mielipiteet täällä sinusta on muodostuneet ihan ja pelkästään noiden sinun mielipuolisten kirjoitustesi takia. Päästään terve ihminen ei kirjoita, eikä ajattele kuten sinä. Jos haluat että sinua ei pidetä hulluna, lopeta hulluna esiintyminen. Niin simppeliä se on.

        """"Mielipiteet täällä sinusta on muodostuneet ihan ja pelkästään noiden sinun mielipuolisten kirjoitustesi takia. """"

        Siis nuo kaikki negatiiviseen sävyyn kirjoitetut tekstit on kaikki sinun suustasi, yksi ainoa ihminen kirjoittelee niitä ja tuottaa solkenaan niitä, ja se yksi kirjoittaja olet sinä.

        No tosi simppeliä on.. siksi en viitsi vastailla kaikkiin koska ne on sinulta kaikki lähtöisin.

        Oikein trollaat ja pidennät kejua ja yritä saada minut koukkuun, mutta minäpä sainkin sinut.


      • lissua ahistaa
        Haeppa apua pian! kirjoitti:

        Ei ole susta myöntämään, kukapa myöntää... semmoista se on, no miksi et myönnä että rikoit toisten perheen? Et uskalla, häpeet jos ostaat.

        Et tiedä niinhän väität etten minäkään tiedä!!

        Mutta hyvä jos ole menossa hoitoon, apua saat jos oikein haluat parantua.
        Olet vaan katkera, kun meidän lapset ja minä ym suku ollaan läheisiä, huonot poistuu ja heillä ei teekkään mitään. Vain vahvat jäävät yhteen.

        Et ole vieläkään ottanut selvää sanasta katkera.Et vieläkään tiedä sen sanan merkitystä, käytät sitä aivan väärissä paikoissa.


      • voi kauhia
        Voi sinua ressuu kirjoitti:

        No sinä voit väittää ihan mitä sun mielesi tekee. Siitä vaan voit väittää meitä kaikkia hulluiksi, eri aia on sitten ollaanko me kukaan? Häpsis... älä ole katkera...
        Minä olen maailman paras äiti, enkä tarvi siihen sinun mielipidettäsi. Sillä ei ole mitään merkitystä, teet itsesi vaan naurunalaiseksi huutamalla meitä kaikki muita hulluiksi.

        Olen maailman paras äiti ja sinäkin tiedät sen, mutta et voi katkerana sitä sanoa.. pelkäät ettei sinua hyväksytä ja se on suurino nglema, pitää olla pakostakin kaikkien kanssa samaa mieltä, omaa mieltä ei voi olla, muuten kukaan ei tykkää!

        Hullu sää olet ja maailman kauhein äiti.


      • Pelkään kuolemaa
        Maailman paras äiti kirjoitti:

        """"Mielipiteet täällä sinusta on muodostuneet ihan ja pelkästään noiden sinun mielipuolisten kirjoitustesi takia. """"

        Siis nuo kaikki negatiiviseen sävyyn kirjoitetut tekstit on kaikki sinun suustasi, yksi ainoa ihminen kirjoittelee niitä ja tuottaa solkenaan niitä, ja se yksi kirjoittaja olet sinä.

        No tosi simppeliä on.. siksi en viitsi vastailla kaikkiin koska ne on sinulta kaikki lähtöisin.

        Oikein trollaat ja pidennät kejua ja yritä saada minut koukkuun, mutta minäpä sainkin sinut.

        Narsku ei malttanut olla hiljaa taaskaan. Vaikka kuinka uhosit viitsimisestä.
        En ole ainut joka sinua inhoaa täällä. Meitä on paljon.


      • ahistaako
        lissua ahistaa kirjoitti:

        Et ole vieläkään ottanut selvää sanasta katkera.Et vieläkään tiedä sen sanan merkitystä, käytät sitä aivan väärissä paikoissa.

        Ahistaa ja ei ole kertonut, kun psykologiaa on lukenut, että onko lukenut narsismista.


      • mitämissämilloin
        mitä pelkäät? kirjoitti:

        Juuri tuota tarkoitin, et pysty ajattelemaan yksin vaan olet samaa mieltä kuin muut! Pelkäät ettei sua hyväksytä, pelkäät jääväsi yksin...

        """Ei en ole väitteineni yksin vaan suurin osa on sitä mieltä """

        et ajattele itse vaan niinkuin muut... juuri tuota tarkoitin....
        ajatteleppa joskus itse.. ota oppia minusta...

        muut ajattelee niin kuin minä. olen siis avainhenkilö täällä. sinä et.


      • aha taas
        ......... kirjoitti:

        Ei todella olekkaan lasten vika että aikuset eroa ! Eron syyksi laitan yksin ex vaimon narsismin syyksi josta olen useaan kertaan kertonut. Minulla on uusperhe tahdoitpa tai et ! Minulla oli edellinen perhe ja perustin uuden perheen uuden vamoni kanssa !!! Meidän perheseen kuuluu vamoni lisäksi meidän yhteinen lapsi ja lapsemme edellisistä liitoista (lapset ei koskaan ole ulkopuolisia eikä ketään ole ulkopuolinen omassa kodissa missä tapaamme lapsiet).

        Kummasti se narsisti sai lapset luokseen. Vai halusitko itse lapsesi narsistille asumaan...


      • ........
        aha taas kirjoitti:

        Kummasti se narsisti sai lapset luokseen. Vai halusitko itse lapsesi narsistille asumaan...

        Ei en olisi antanut lapsia hänelle ja taistelu jatkuu ! Jos ex vaimo lähti lasten kanssa omien vanhempien luokse aina kun toiset isovanhemmat, täti/serkut tulivat kylään minun kaverit/tuttavat ei saanut tulla ollenkaan meille ja jatkuvaa päsmäröintiä/nalkutusta... ...siis aivan kaikki hänen tahdon mukaisesti jopa harrastuksetkin olisi pitänyt olla hänen tahdon mukaiset... ...olin pelkkä renki/talonmies/palvelija... ...tämä on narsismia ja perhehelvettiä ja mun elämä parani 200%:ia kun pääsin eroon ex vaimostani ja kaikki keskustelu on sen jälkeen hoidettu hänen kanssa lakimiehen kautta ja lastenkin tapaaminen onnistui vasta oikeuden päätöksellä !


      • :O ....
        ........ kirjoitti:

        Ei en olisi antanut lapsia hänelle ja taistelu jatkuu ! Jos ex vaimo lähti lasten kanssa omien vanhempien luokse aina kun toiset isovanhemmat, täti/serkut tulivat kylään minun kaverit/tuttavat ei saanut tulla ollenkaan meille ja jatkuvaa päsmäröintiä/nalkutusta... ...siis aivan kaikki hänen tahdon mukaisesti jopa harrastuksetkin olisi pitänyt olla hänen tahdon mukaiset... ...olin pelkkä renki/talonmies/palvelija... ...tämä on narsismia ja perhehelvettiä ja mun elämä parani 200%:ia kun pääsin eroon ex vaimostani ja kaikki keskustelu on sen jälkeen hoidettu hänen kanssa lakimiehen kautta ja lastenkin tapaaminen onnistui vasta oikeuden päätöksellä !

        Ja sinä typerys teit niin kuin toinen halusi? Aikuisella ihmisellä pitää olla omakin tahto.

        Saahan sitä jäljestä päin höpötellä narsisti juttuja.


      • mieti sitä hullu

        Just exäsi oli epätoivoinen ja katkera, kun olit sitä niin huonosti kohdellut ja niin hän rikkoi teidän perheen, ei enään jaksanut sun vit....lua ja hulluuttasi, siinä ei enään lapsetkaan merkinny mitään, niin oli ahdistunut ja loppu, mutta onneksi oli yksi ihminen jonka luokse lähti ja nyt on onnellinen ja tasapainoinen, katkeruus ja epätoivo tiessään.


    • Kunnioitan häntä

      Lissun jutut on erittäin asiallisia, jokaisen kannattaa tutustua niihin ja lukea ajatuksella. Niistä oppii paljon ja ja saa uusia ulottuvuuksia omiin onglemiin ja paljon apua.
      Turhaan olette katkeria omasta elämästänne, kaikkeen voi hakea apua ja opastusta. Ilman lissua ei keskustelu olisi näin antoisaa ja monipuolista.
      Seksustelkaa avoimin mielin ja syyllistämällä sillä kaikissa meissä asuu pieni piru toisia kohtaan.

      • .......

        Ja kakat ole oikeassa hän on kostonhaluinen kiusaava narsisti joka on psykoosissa uusikoista sutturoista eikä ymmärrä


      • Buahahahaaa

        Katkeria??? Ihan kuin olisin kuullut tuon sanan ennenkin.....
        huomenta lissulässy....
        kukapa se lässyn hännän nostaa, ellei lässy ite.


      • minä puuttini

        Ai kunnioitat itseäsi. No niinhän pitäisikin. Oletko , va Napoleon, Putin, Niinistö vai Kekkonen. Vai Viktoria, Elisapetti jne.


      • olet kaheli

        Asiallisia, älä naurata niissä ei ole mitään asiaa, vaan katkeraa tilitystä ja parkua kuinka hänet petettiin ja jätettiin sekä kostoa ja vihaa, niistä ei opi yhtään mitään jollei halua tulla samanlaiseksi hulluksi kun hän.
        Sitäpaitsi olet lissu tuon ylläolevan ihan omasta koneestasi lähettänyt.


    • Asiallista jatkossa

      No onpa jäkätystä, miksi kummassa kommentoitte vastauksi teitä ärsyttäviin kirjoituksiin. Kannattaisi miettiä, miksi kirjoitus ärsyttää ja ainakin jättää kaikenlainen kommentoiminen pois, ikään kuin ette olisi nähnyt kirjoitusta lainkaan.

      Ei täällä yksi henkilö kovin kauaa kirjoita sutturastaan jos kukaan ei siihen ota minkäänlaista kantaa.

      Muutenkin taitaisi olla viisasta lukea vaikka aiheisiin liittyvää kirjallisuutta ihan kotonaan ja miettiä omat mielipiteet ja pitää ne omanaan.

      Jos tuntemattomankin sanat satuttavat, silloin jokainen tietää että omatunto ei liene aivan puhdas siltä osin. siitä on turha käydä kiistaa ja toraa täällä, se ei totuutta muuta. Vain itse voitte parantaa olotilaanne ja miettiä tekemisiänne ja tekemättä jättämisiä.
      toki vertaistukeakin voi saada lukemalla kirjoituksia, mutta ei provosoimalla toisia.

      • läloti

        Vaikkapa psykolotinaaa. juupas, eipäs, juupas, eipäs, juupas.......


      • sanon mitä haluan

        Ei satuta lässykän sanat ja sanottava, kun sitä sanottavaa ei ole.


      • mummo arjessa
        sanon mitä haluan kirjoitti:

        Ei satuta lässykän sanat ja sanottava, kun sitä sanottavaa ei ole.

        Niin sitä pitää. Sillälailla. Jatketaan.


      • Näinpäin
        sanon mitä haluan kirjoitti:

        Ei satuta lässykän sanat ja sanottava, kun sitä sanottavaa ei ole.

        Sama täällä. Ei satuta lässyn sanat. Jätän huomiotta. Hyppään yli ja siirryn toiseen.

        Ei se kauan jatka kun kukaan ei kommentoi jos jatkuu samnlaisena. Eri asia jos keskustellaan asiallisesti.


    • tää on niin totta

      Kaikki päätökset tehdään niin, että ovat aikuisille suotuisat. Ei niitä ajatella lapsen näkökulmasta. Ei koskaan
      Aikuiset luulevat olevansa kaikki tietäviä, vain he tietävät ja osaavat. Mutta enempi he tuohoavat kuin auttavat lasta
      Siksi olisi katseet kohdistettava perheisiin ja tukea puolisoita, sillä heistä se kaikki lähtee, koko perheen hyvinvointi, ja se miten lapset kasvavat
      Ero ei ole aina ratkaisu, vaan se tuholainen.

      • ¤¤¤¤¤(# #) ¤¤¤¤¤

        Niin on totta kuin vesi että sinä juuri sinä olet pelannut ja käyttänyt lapsiasi sotimalla ukkosi kanssa. Et anna tavata ja määräät mielipuolen lailla heidän elämästään. Tulee vaan mieleen että kuinka kauan ne miniät ja vävyt kestävät, jos niitä nyt onkaan.


      • ..........

        Ei parisuhde asioita lapselta kuulukkaan kysyä ei ollenkaan.


      • kuria vaan!
        .......... kirjoitti:

        Ei parisuhde asioita lapselta kuulukkaan kysyä ei ollenkaan.

        No ei, heidän on pakko alistua isän ja äitipuolen tahtoon, muuten saavat mennä. Ainakin meillä. Jos ei hyväksy sitten ei, ei heitä tarvi uusperheissä pilaamassa tositen elämää.
        Meillä on säännöt jos niitä ei noudateta saa mennä eikä takas tarvi tulla. Houonosti kasvatetut kakarat, ei heille ole tilaa meillä.


      • böljä
        kuria vaan! kirjoitti:

        No ei, heidän on pakko alistua isän ja äitipuolen tahtoon, muuten saavat mennä. Ainakin meillä. Jos ei hyväksy sitten ei, ei heitä tarvi uusperheissä pilaamassa tositen elämää.
        Meillä on säännöt jos niitä ei noudateta saa mennä eikä takas tarvi tulla. Houonosti kasvatetut kakarat, ei heille ole tilaa meillä.

        Suksi sinä Lässy katsomaan peräkammarin poikaas, mitä sille kuuluu.


      • täys kaheli olet
        kuria vaan! kirjoitti:

        No ei, heidän on pakko alistua isän ja äitipuolen tahtoon, muuten saavat mennä. Ainakin meillä. Jos ei hyväksy sitten ei, ei heitä tarvi uusperheissä pilaamassa tositen elämää.
        Meillä on säännöt jos niitä ei noudateta saa mennä eikä takas tarvi tulla. Houonosti kasvatetut kakarat, ei heille ole tilaa meillä.

        kaheli olet


      • .........
        täys kaheli olet kirjoitti:

        kaheli olet

        Tänään MOT LISSUN TOIMINTA SAI TYRMÄYKSEN


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe