Gallup: oletko saanut rakastella ikävöimäsi henkilön kanssa?

14+11

Itse en (vielä ainakaan). Halattu on kerran..

48

791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n ..

      Emme ole.
      Halattu on. Huulet koskettanut kevyesti.

    • Nainen...

      En, kerran on mekin vain halattu...ja poskelle pusuteltu ;)
      Sitä jäin katumaan etten suudellut häntä...en saa siihen ehkä koskaan enää uutta tilaisuutta...

    • hgfjygkjhuhk

      Pantu on, rakasteltu ei.

    • utelias????

      entä sitten?

      • siis kysely

        tää on gallup


    • KKkalluuppi-osasto!

      eiks¨se sariannan pitänytkin laitella nää kalupit omaan karsinaansa eikä tänne.
      ku tulin tänne niin vastaanpa sitten että halattiin 9 x eikä tullu rokonarpia kummempaa.

    • Ikuinen puutos

      Tänään olin tikkailla kun yhtäkkiä naapurin tyttö alkoi riisuutumaan ikkunan edessä. Meinasin tippua tikkailta kun jalat meni alta. Olet oikea puumanainen, vartalo kuin gasellilla. Miten ihmeessä pääsisin rakastelemaan hänen kanssaan.

    • 8 + 4

      Eipä ole rakasteltu....

      Kerran on tanssittu yhdessä.... Én muista musiikkia... Muistan kuitenkin, että minun oli niin hyvä olla siinä lähellään, täysin hiljaa kipaleen tahdissa keinuen, että kun musiikki loppui, voihkaisin pettymyksestä ihan tiedostamattani.... Olisin halunnut jäädä hänen käsivarsilleen iäksi.... Minulla ei kuitenkaan ollut lupaa tuntea sellaista, sillä hän oli varattu silloin....Lähdin siis tilanteesta pois, etten olisi tehnyt itseäni naurunalaiseksi hänen silmissään.....

      Nyt olen senkin tehnyt ja täällä ikävöin yksin.....

    • kyllä

      se oli elämäni paras,ihanin,hellin seksikokemus ikinä,olisipa kellot voinut pysäyttää...

      • gallupp

        ja ainoa


      • Mies....

        Koskas tämä tapahtui? Itselläni on samanlainen kokemus erään leidin kanssa muutama vuosi sitten....


      • kyllä

        tuosta ikimuistoisesta illasta/yöstä on kulunut jo 19 vuotta!Kaikki tuohon tapahtumaan liittyvä on edelleen mielessäni ihanana muistona.


    • ei vielä

      mut oon pannu sen kaveria lohdutukseks

    • mysteeri

      En, mutta..
      Hellästi pidetty kädestä kiinni
      ..ja katsottu silmiin..

    • 14+11 (ei ap.)

      Me ei olla edes halattu... :(

    • äirinkieltä

      Useammankin. Pakko vastata näin, kun kysymyksen asettelu oli mitä oli.

      • 7+20

        Siis useammankin ikävöimäsi henkilön kanssa vai useamman kerran yhden kanssa?


    • E...

      Siks kai sitä haikailee,ku ei oo päässy pitemmälle.....ööh antaa olla.

    • koskettanu

      käsiä, halannu poskeen, suudellu. ..

      läps, peppuun. :]

      jotai telepaattista rak....

      • Niinpä nii

        varmaan :D


    • ikävä sinua

      Me ei olla edes halattu, eikä edes kädetkään koskeneet toisiansa. Niisk. Nyyh. Katsottu vain silmiin ja juteltu niitä näitä.

      • ****

        Sun pitää vähä "vinkata" seur.kerralla..!!!


    • oon mä joskus

      mut siitä on jo aikaa

    • siinä on eroa

      Ei rakasteltu. Pantu on kylläkin.

      • 2+12

        Miten paneminen ja rakastelu eroaa? Kumpi tuntuu paremmalta?


      • meno on
        2+12 kirjoitti:

        Miten paneminen ja rakastelu eroaa? Kumpi tuntuu paremmalta?

        jäykempää


      • siinä on eroa
        2+12 kirjoitti:

        Miten paneminen ja rakastelu eroaa? Kumpi tuntuu paremmalta?

        Kummallekin on paikkansa ja aikansa, sekä se oikea ihmisensä. Rakastelu on vaaleanpunaista, mutta paneminen tulipunaista. Kumpikin on hyvää.


      • ei aina saman kaavan
        siinä on eroa kirjoitti:

        Kummallekin on paikkansa ja aikansa, sekä se oikea ihmisensä. Rakastelu on vaaleanpunaista, mutta paneminen tulipunaista. Kumpikin on hyvää.

        Kumpaakin voi tehdä myös saman ihmisen kanssa, huom.


    • luojankiitos

      onneksi ei.

    • 3+4

      Ei olla, ei ole ollut edes lähellä. Kätelty ollaan ja istuttu söpösti vierekkäin autossa ja "siellä". Kaipaan niitä hetkiä. Olisi hassua taas jutella yhdessä.

    • Roooosa.

      En ole rakastellut vuosiin. Ikävänikään ei voi vielä henkilöityä kehenkään, koska ikävöin omaa rakasta, jota ei vielä ole...

    • ku kysyit

      Suanunna jaa

    • ei kertakaikkiaan

      jopa kättelysi tuntuisi pahoinpitelyltä.

    • Ehkä vielä joskus

      Olemme katsoneet pitkään toisiamme silmiin.
      Olemme laittaneet yhdessä ruokaa.
      Olemme halanneet.
      Olemme istuneet vierekkäin käsi kädessä.
      Olemme suudelleet pitkään ja hartaasti.
      Olemme rakastelleet useampia kertoja, joista jokainen oli ainutlaatuinen. Kenenkää muun kanssa en ole koskaan nauttinut seksistä samalla tavalla.
      Olemme makoilleet sängyllä kiinni toisissamme ilman rihman kiertämää.
      Olemme käyneet suihkussa yhdessä useampia kertoja.

      Ylisteleviä ja imeliä "olet maailmani" fraaseja emme ole vaihtaneet. En huonoista kokemuksista johtuen usko sellaisiin. Mutta tekojen seurauksena ihastukseni alkoi ehkä muuttua lievästi rakastumisen suuntaan.

      Sitten hän perääntyi. Yllättäen. Minussa ei ole vikaa. Hän ei pysty ajattelemaan sitoutumista. Sydämeni hajosi. Tuhannen pirstaleiksi. Sisäinen vuoto ei lakkaa. Enkä pysty ymmärtämään, miksi kaiken hyvän ja ihanan täytyy aina loppua kohdallani.

      Haluaisin olla vihainen hänelle, koska antoi minun odottaa jotain suurta. Mutta en pysty. Pidän hänestä liikaa. Haluaisin laitta viestiä ja kysyä miten menee. Haluaisin hypätä hänen kaulaansa kun näemme. Haluaisin soittaa ja pyytää luokseni kun vietän yksinäistä koti-iltaa. Mutta en voi. En halua ahdistella, en halua roikkua.

    • kenessä sitten?

      Sinussa ei ole vikaa, kuulostaa aika uskomattomalta

      • Ehkä vielä joskus

        Siis hän sanoi, että ei todellakaan johdu minusta. Itse tosin syytän itseäni ja olen totta kai sitä mieltä että vika todella on minussa.


      • Ehkä vielä joskus
        Ehkä vielä joskus kirjoitti:

        Siis hän sanoi, että ei todellakaan johdu minusta. Itse tosin syytän itseäni ja olen totta kai sitä mieltä että vika todella on minussa.

        En tiedä varsinaisesti mikä minussa on vialla, vai loppuiko vain hänen kiinnostus yllättäen. Tiedän vain, että tämän yli pääseminen vie aikaa, viikoista ei voi puhua, tuskin kuukausistakaan..ennemmin vuosista. Olen myös huono ihastumaan. Tätä ennen olen tasan kerran tuntenut saman tyyppisiä tunteita erästä miestä kohtaan, tuolloin tosin lievempänä kuin nyt. Ja ikää lähemmäs 30 ja yksi huono useamman vuoden suhde ihan kivan tyypin kanssa, johon en koskaan ollut kunnolla ihastunut. Sellaiseen en halua myöskään enää lähteä. Näinkö jään yksin vanhenemaan...


    • nukkumaan

      En ole koskaan koskenutkaan häneen, fyysistä kontaktia ei ole ollut minkäänlaista. Silti hän sai minut aivan sekaisin pelkällä katseella. Mutta hän ei ole minun. Sellaista tunnetta minä tästä lähtien etsin. Vähempään en voi enää tyytyä.

      • hmmmm

        Mulla sama tilanne erään kanssa. Uskomaton fyysinen vetovoima ilman mitään konkreettista!


      • ei nukkumaan vielä
        hmmmm kirjoitti:

        Mulla sama tilanne erään kanssa. Uskomaton fyysinen vetovoima ilman mitään konkreettista!

        No, tää on jo vanha juttu. Ei nähdä nykyään enää missään ja hyvähän se tietty on olosuhteet huomioiden. Ja enhän oikeasti edes tiedä, oliko se yksipuolista. :) Toivottavasti sulla tilanne toinen ja homma etenee.


      • hmmmm
        ei nukkumaan vielä kirjoitti:

        No, tää on jo vanha juttu. Ei nähdä nykyään enää missään ja hyvähän se tietty on olosuhteet huomioiden. Ja enhän oikeasti edes tiedä, oliko se yksipuolista. :) Toivottavasti sulla tilanne toinen ja homma etenee.

        Niin tääkin kuuluu varmaan vanhoihin juttuihin! Ja siksi varmaan hyvä, ettei mekään nähdä...


    • panomiestä

      Tottakai olen. Hyvä mies. Rakastuin.

    • Nightmare-83

      Olen nauttinut hänestä

    • Surullinen todellisu

      Unissani kyllä, monestikkin jo...Valve unissa myös. Irl ei kättelyä kummempaa, ei nyt, ei koskaan.

    • kauhee morkkis

      siitä tuli, vaikka se tapahtui vain unessa. Ja se morkkis tuli nimenomaan jo siinä unessa itsessään. Ei anna alitajunta mun nauttia edes unissani semmoisesta :(.

    • 6791

      No en ole saanut. Tuskin saankaan. Pitää siis tyytyä vailla tunnetta oleviin kertapanoihin. Jos niistä joku vaikka sytyttäis vähäsen, olis helppoa aloittaa unohdus ja turhanpäivänen unelmointi ja toiveajattelu.

      **ttu että voi taas ihmislasta *ITUTTAA prkele.

      *keskisormi*

    • Miksi ikävöidä?
    • Muistakko

      14.12.2013
      Halannut ja pussannut poskelle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe