Naiset kiinnostuvat miehestä jolla on naisia

Yksi kymysys

Naiset vastatkaa. Kiinnostutteko tai oletteko huomanneet ystävienne tai muiden naisten kiinnostuvan joistain miehestä lähinnä sen takia, että miehen ympärillä pyörii muitakin naisia? Tällaista kun kuulee usein väitettävän. Pitääkö asia paikkansa?

82

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaahkajaksan

      No joo mutta onhan sillä ensimmäiselläkin naisella ollut joku SYY kiinnostua miehestä. Luultavasti näillä muillakin on se syy myös ja tietysti suosittu mies aiheuttaa lisämielenkiintoa.

      • Yksi kymysys

        Tietty kiinnostava mies kerää huomiota, mutta tuoko miehelle merkittävää lisäarvoa se, että toiset naiset tuntuvat olevan hänestä kiinnostuneita? Jos sama mies näyttäisi olevan ilman naisten suosiota, olisiko hän vähemmän kiinnostava?


      • Gammaromeo
        Yksi kymysys kirjoitti:

        Tietty kiinnostava mies kerää huomiota, mutta tuoko miehelle merkittävää lisäarvoa se, että toiset naiset tuntuvat olevan hänestä kiinnostuneita? Jos sama mies näyttäisi olevan ilman naisten suosiota, olisiko hän vähemmän kiinnostava?

        Tunnettuus ruokkii itseään. Mies voi olla tosiaankin naisten silmissä ilman naisten merkittävää suosiota vähemmän kiinnostava. Mutta muuten hän on kuitenkin ihan täsmälleen sama mies.


      • Naisasialuuseri.
        Gammaromeo kirjoitti:

        Tunnettuus ruokkii itseään. Mies voi olla tosiaankin naisten silmissä ilman naisten merkittävää suosiota vähemmän kiinnostava. Mutta muuten hän on kuitenkin ihan täsmälleen sama mies.

        Olen kyllä aina luullut sinua mieheksi.


      • Gammaromeo
        Naisasialuuseri. kirjoitti:

        Olen kyllä aina luullut sinua mieheksi.

        En malttanut olla miehenä vastanneeksi tähän, vaikka asiaa naisilta kysyttiin.


      • Naisasialuuseri.
        Gammaromeo kirjoitti:

        En malttanut olla miehenä vastanneeksi tähän, vaikka asiaa naisilta kysyttiin.

        Onko sinulla tapana vastailla miehenä tai naisena? Enkä tarkoittanut tuota että kysymys oli naisille vaan kommenttisi on mahdoton mikäli olet oikeasti mies.


      • Gammaromeo
        Naisasialuuseri. kirjoitti:

        Onko sinulla tapana vastailla miehenä tai naisena? Enkä tarkoittanut tuota että kysymys oli naisille vaan kommenttisi on mahdoton mikäli olet oikeasti mies.

        Yleisesti ottaen pyrin katsomaan asioita neutraalisti omat kokemukseni, havaintoni ja lukemani huomioiden. Jos jokin asia on, niin on toissijaista että kertooko asian mies vai nainen. Tai ainakin mielestäni näin pitäisi olla.

        Esimerkiksi takavuosien aerobicin maailmanmestari Tuuli Matinsalo sanoi, en tiedä miten vakavissaan oli ja edustaako miten monen naisen näkemystä, kysyttäessä että mikä tekee miehestä kiinnostavan: "Kissa miehen kainalossa tekee miehestä kiinnostavan".


      • jaahkajaksan
        Yksi kymysys kirjoitti:

        Tietty kiinnostava mies kerää huomiota, mutta tuoko miehelle merkittävää lisäarvoa se, että toiset naiset tuntuvat olevan hänestä kiinnostuneita? Jos sama mies näyttäisi olevan ilman naisten suosiota, olisiko hän vähemmän kiinnostava?

        Kyllä varmasti olisi mutta siihen vaikuttaa esim sellanen seikka että jos miehellä on vientiä jo ennestään..miehen itsetunto on korkeammalla tasolla kuin yksinistuvalla. Hyvin pienet eleet ja tunteet kertovat ihmisen tyytyväisyydestä ja kaikkihan me tavoittelemme tyytyväisiä ja onnellisia ihmisiä, eikös vaan.


    • Tuttu juttu

      Naiset ovat ulkoistaneet ajattelunsa. Omaa toimintaa ohjaa muiden naisten mielipiteet.

      • 69+69

        Tämä on niin totta! Minua ei miehenä kiinnosta mitä mieltä kaverit ovat tyttöystävästäni. Mutta vastaavasti mahdolliselle tyttöystävälleni tuntuu olevan väliä, mitä hänen naispuoliset kaverinsa ovat mieltä minusta. Ja nuo kaverit sitten tekevät mahdollisesti täysin vääriä johtopäätöksiä (kannaltani negatiivisia) puutteellisen informaaationkin vuoksi. Ja asiaa pidetään "totuutena".


      • noniihnyt
        69+69 kirjoitti:

        Tämä on niin totta! Minua ei miehenä kiinnosta mitä mieltä kaverit ovat tyttöystävästäni. Mutta vastaavasti mahdolliselle tyttöystävälleni tuntuu olevan väliä, mitä hänen naispuoliset kaverinsa ovat mieltä minusta. Ja nuo kaverit sitten tekevät mahdollisesti täysin vääriä johtopäätöksiä (kannaltani negatiivisia) puutteellisen informaaationkin vuoksi. Ja asiaa pidetään "totuutena".

        Täyttä paskaa. Mietipä hetki uudestaan.


      • 69+69
        noniihnyt kirjoitti:

        Täyttä paskaa. Mietipä hetki uudestaan.

        Ihan täyttä asiaa. Itseni vuoksi ja oman mieltymykseni mukaan tyttöystävän valitsen. Eikä minulla ole tapana kysellä kavereiltani, että mitä mieltä he ovat tyttöystävästäni. Ja naisen naispuoliset kaverit yleensä ovat naisen puolella, jos esim. suhteessa on ongelmia ja miehen näkökulmaa ei oteta ainakaan riittävästi tällöin huomioon. Mies on heille tyypillinen mies.


      • niihttyyujk
        69+69 kirjoitti:

        Ihan täyttä asiaa. Itseni vuoksi ja oman mieltymykseni mukaan tyttöystävän valitsen. Eikä minulla ole tapana kysellä kavereiltani, että mitä mieltä he ovat tyttöystävästäni. Ja naisen naispuoliset kaverit yleensä ovat naisen puolella, jos esim. suhteessa on ongelmia ja miehen näkökulmaa ei oteta ainakaan riittävästi tällöin huomioon. Mies on heille tyypillinen mies.

        Mitenkäs sinä arvelit että tuo asia oli sitä "täyttä paskaa"? Eli oikeassa olin. Ja onhan tuo niin monta kertaa tälläkin palstalla teidän miesten suusta kuultu.


      • 69+69
        niihttyyujk kirjoitti:

        Mitenkäs sinä arvelit että tuo asia oli sitä "täyttä paskaa"? Eli oikeassa olin. Ja onhan tuo niin monta kertaa tälläkin palstalla teidän miesten suusta kuultu.

        Missä asiassa ja millä perusteella olit oikeassa? Vai viittaatko jonkun muun kommenttiin?


      • iiiijhhtrf
        69+69 kirjoitti:

        Missä asiassa ja millä perusteella olit oikeassa? Vai viittaatko jonkun muun kommenttiin?

        Et edes tiedä mihin vänkeet vastaan. Tässäpä viksu kaveri.


      • 69+69
        iiiijhhtrf kirjoitti:

        Et edes tiedä mihin vänkeet vastaan. Tässäpä viksu kaveri.

        Sinähän tässä aloit ensimmäisenä vängätä vastaan. Ja perusteesi jäivät edelleen puuttumaan.


      • hhnniiiihhiigg
        69+69 kirjoitti:

        Sinähän tässä aloit ensimmäisenä vängätä vastaan. Ja perusteesi jäivät edelleen puuttumaan.

        Köykäinen kaveri mutta näitähän on. En jatka enää aiheesta, mielenkiinnotonta.


      • 69+69
        hhnniiiihhiigg kirjoitti:

        Köykäinen kaveri mutta näitähän on. En jatka enää aiheesta, mielenkiinnotonta.

        Eipä omatkaan perusteesi varsinaisesti vakuuttaneet.


      • niijhhhtrfgh
        69+69 kirjoitti:

        Eipä omatkaan perusteesi varsinaisesti vakuuttaneet.

        perusteesi????????? Elätkö tätä päivää ollenkaan.


      • 69+69
        niijhhhtrfgh kirjoitti:

        perusteesi????????? Elätkö tätä päivää ollenkaan.

        Tarkennan: että niitähän ei edes sinulla viesteissäsi ollut, mutta kohteliaasti nimitin niitäkin "perusteiksi".


    • ,,,,,,,,,,,,,

      Baareissa tämän huomaa hyvin. Jotkut illat ovat sellaisia, että kukaan nainen ei huomaa ollenkaan. Jotkut taas johtavat ihan kohtalaiseen suosioon ja se johtuu siitä, että on päässyt väleihin jonkun ihan kivannäköisen naisen kanssa ja hänellä näyttää olevan mukavaa kanssani. Sen jälkeen katseita ja tutustumishalukkaita naisia alkaa olla ihan eri tavalla.

      • Jos istut yksin niin on huomattavasti vaikeampi kiinnittää kenenkään huomio kuin jos sinulla on mukavaa seuraa ja olet positiivisen ja avoimen oloinen.

        Enpä muista koskaan kiinnostuneeni miehestä siksi, että hänen ympärillään pyörisi muita naisia. Olen pikemminkin saattanut kiinnostua _siitä huolimatta_.


      • ht ...
        helka kirjoitti:

        Jos istut yksin niin on huomattavasti vaikeampi kiinnittää kenenkään huomio kuin jos sinulla on mukavaa seuraa ja olet positiivisen ja avoimen oloinen.

        Enpä muista koskaan kiinnostuneeni miehestä siksi, että hänen ympärillään pyörisi muita naisia. Olen pikemminkin saattanut kiinnostua _siitä huolimatta_.

        Tämä on varmaan totta koska joskus aikoinaan parikymppisenä huomasin että ne harvat kerrat kun nainen / naiset tuli itse juttelemaan baarissa, laivalla, tms. niin oikeastaan poikkeuksetta se tapahtui silloin kun oli joidenkin kaverien seurassa. (Siis ihan miespuolisten kaverien.)

        Mahdollisia selityksiä on oikeastaan pari...

        - Joko mies, joka positiivisesti ja rennosti juttelee kavereidensa kanssa (nais tai miespuolisten) vaikuttaa naisten mielestä kiinnostavammalta kuin yksinään "murjottava" mies. (Ihan ymmärrettävää koska yksin ei voi tuoda oikein mitenkään persoonaansa esille vain paikallaan seisokelemalla tuoppi kädessä).

        - Tai sitten kiinnostus miestä x kohtaan (eli tässä tapauksessa minua) on aina yhtä olematonta riippumatta siitä onko seurassa, ja se syy miksi naiset ovat tulleet juttelemaan silloin kun on ollut kaveriporukassa on johtunut siitä että naiset ovat oikeasti olleet kiinnostuneet jostain kaveristani. Tällä selityksellä se seura ei vaikuttaisi miehen haluttavuuteen, mutta seura lisää mahdollisuuksia kontaktiin koska se kaveriseura voikin olla kiinnostavaa.

        Jos kyse on tuosta ensimmäisestä selityksestä, niin silloin varmaan miehen ympärillä pyörivät naiset osittain vaikuttavat ihan samalla tavalla kuin ne miespuoliset kaveritkin.

        Lisäksi syy miksi voi tulla se illuusio että varattu mies, jolla on jo nainen kiinnostaa muita naisia - on vaan se, että mies tosiaan on jo varattu jostain syystä, eli todennäköisesti esim. siksi että mies on vaikkapa miehisen komea. Ja tietysti tuollainen mies kiinnostaa myös muita naisia. Ei se kiinnostavuus katoa vain sen takia että mies sattuu jo olemaan varattu.


    • Yksi kymysys

      Naisten kommentteja kaivataan.

      • ...

        Miksi? Ei ne naiset kuitenkaan totuutta kerro. Tuskin tunnustavat sitä edes itselleen.


    • SekaSikiö

      Ympärillä pyörii muitakin naisilla? Siis missä? Baareissa vai ihan tuolla kadullakin vai kaveripiireissä.
      Tuli mielikuva jostain pelimiehestä jolla on kummassakin kainalossa nainen ja yksi syöttää viinirypäleitä jne.
      No missä tahansa, niin itse henkilökohtaisesti pysyisin kaukana. Minua ei kiinnosta mennä tappelemaan jonkun suosiosta. Tulisi miehestä vain mielikuva että onpa naisten mies enkä itse sellaisesta tyypistä välitä.
      Mutta millainen mies kuitenkin on vaikka naiset ympärillä pyörii? Nauttiiko suosiosta ja käyttää hyväkseen? Vai onko omasta olestaan kaverit jokaisen kanssa ilman sen kummempia taka-ajatuksia? Vai onko ahdistunut tilanteesta?
      Enpä ole huomannut kiinnostaako kavereitani. Ei hirveenä heidän kiinnostuksensa kohteet kiinnosta minua.

    • älkää muuttako entistä

      Esimerkkinä tilanne ravintolasta. Toisessa nurkassa istuu mies yksin ja toisessa nurkassa on porukka joilla näyttää olevan mukavaa. Kumpaanko nurkkaukseen on helpompi ja mukavempi mennä mukaan? Jos tuollaisessa paikassa nainen tunkisi itseään sen yksinäisen miehen seuraan niin jopa olisi tyrkyttämistä. Ei hyvä.

      • 69+69

        Yksin ravintolassa olevasta miehestä ajatellaan kaikkea negatiivista.


      • Näinköhän...

        Anna vinkki: miten sitten pitäisi yksinäisen miehen toimia tullessaan paikkaan, jossa ei tuttuja ole? Pitääkö tyrkyttää itseään jonkun toisen seuraan?

        Sitä paitsi porukka on porukka. Kun olen esim. työporukoiden kanssa ollut ulkona, ei siihen mitään ulkopuolisia ole juuri koskaan tunkenut.


      • Älkää muuttako entistä
        Näinköhän... kirjoitti:

        Anna vinkki: miten sitten pitäisi yksinäisen miehen toimia tullessaan paikkaan, jossa ei tuttuja ole? Pitääkö tyrkyttää itseään jonkun toisen seuraan?

        Sitä paitsi porukka on porukka. Kun olen esim. työporukoiden kanssa ollut ulkona, ei siihen mitään ulkopuolisia ole juuri koskaan tunkenut.

        Tyrkyllekö se mies sitten ravintolaan menee?


    • mies..

      Kyllä tässä on selvästi totuuden siemen. Olen itse käynyt vuosikausia yhdellä salilla ja siellä käy myös yksi 8/10 nainen jonka kanssa en ikinä ollut vaihtanut sanaakaan. Mutta sillä kerralla kun olen salilla tyttöystävän kanssa niin tuo nainen aloittaa juttelemaan minulle parkkipaikalla, ei varmasti ole sattumaa että juuri tuolla kerralla kun mulla on jo naisseuraa niin hän haluaakin jutella..

      • Älkää muuttako entistä

        Niin mutta ei sen vuoksi että sinulla on sitä seuraa vaan sen vuoksi että seuralaisen kanssa olit "turvallinen" juttelukaveri. Koettakaa nyt tajuta että osa naisista vältää viimeiseen asti tilannetta jossa laittaa itsensä tyrkylle. Ja sitä tyrkylle laittamista on jokainen tilanne jossa mies on yksin ja naisen pitäisi lähestyä miestä.


      • mies..
        Älkää muuttako entistä kirjoitti:

        Niin mutta ei sen vuoksi että sinulla on sitä seuraa vaan sen vuoksi että seuralaisen kanssa olit "turvallinen" juttelukaveri. Koettakaa nyt tajuta että osa naisista vältää viimeiseen asti tilannetta jossa laittaa itsensä tyrkylle. Ja sitä tyrkylle laittamista on jokainen tilanne jossa mies on yksin ja naisen pitäisi lähestyä miestä.

        Mä en tule ikinä ymmärtämään naisten logiikkaa. Me miehet ei edes tiedetä koko "tyrkky" käsitettä joten te naiset ihan turhaan pelkäätte olevanne "tyrkkyjä".


      • Älä yritä muuttaa
        mies.. kirjoitti:

        Mä en tule ikinä ymmärtämään naisten logiikkaa. Me miehet ei edes tiedetä koko "tyrkky" käsitettä joten te naiset ihan turhaan pelkäätte olevanne "tyrkkyjä".

        Nyt olisi sitten aika opia jotain.


    • kisuli111

      Kyllä joskus alle 20-vuotiaana nostikin mielenkiintoa, mutta sen jälkeen haluaa mieluiten kundin, jolla ei muita ottajia, lapsellisuus tuollaista aiheuttaa, en tiedä miksi.

    • 3 + 10

      Yksinkertaista. Laumasieluihin vetoaa se, että toisetkin ovat hyväksyneet miehen. Hänestä on siis turvallista kiinnostua koska se näyttää olevan sosiaalisesti hyväksyttyä. Ei tarvitse enää hyväksyttää kiinnostustaan muilla, kuten naisilla on tapana tehdä.

      • kisuli111

        Mitä nuorempi henkilö sitä laumasielumpi...tyttö tai poika. Ei kukaan vanhempana toisen mielipidettä kysele tai kyttää.


      • ....
        kisuli111 kirjoitti:

        Mitä nuorempi henkilö sitä laumasielumpi...tyttö tai poika. Ei kukaan vanhempana toisen mielipidettä kysele tai kyttää.

        Niinpä, mutta sosiaalistuminen on aloitettava nuorella iällä, tai sitten siinä vaiheessa kun toisen sukupuolen itsenäinen mielipide alkaa olemaan heille tärkeämpää, on auttamatta jäänyt jälkeen niissä sosiaalisissa taidoissa.


      • Gammaromeo
        kisuli111 kirjoitti:

        Mitä nuorempi henkilö sitä laumasielumpi...tyttö tai poika. Ei kukaan vanhempana toisen mielipidettä kysele tai kyttää.

        Yleisesti ottaen näin, mutta naiset kuitenkin ymmärtääkseni asiassa enemmän laumasieluja vs. miehet. Henkilökohtaisella tasolla tosin ei teininäkään vaikuttaneet muiden mieltymykset omiin mieltymyksiini vastakkaisen sukupuolen suhteen. Kerran nuorena kaverin kanssa yhdessä ihmeteltiin, että miksi niin monet nuoret miehet kuolaavat erään tietämämme asuinseutumme n. 16-v tytön perään, kun kumpikin ajateltiin ettei ole kuin "vain" keskimääräistä nätimpi. Eikä mitenkään erityinen sinänsä.


      • enhän minä
        Gammaromeo kirjoitti:

        Yleisesti ottaen näin, mutta naiset kuitenkin ymmärtääkseni asiassa enemmän laumasieluja vs. miehet. Henkilökohtaisella tasolla tosin ei teininäkään vaikuttaneet muiden mieltymykset omiin mieltymyksiini vastakkaisen sukupuolen suhteen. Kerran nuorena kaverin kanssa yhdessä ihmeteltiin, että miksi niin monet nuoret miehet kuolaavat erään tietämämme asuinseutumme n. 16-v tytön perään, kun kumpikin ajateltiin ettei ole kuin "vain" keskimääräistä nätimpi. Eikä mitenkään erityinen sinänsä.

        Niin.... kaverin kanssa ihmeteltiin.... joopa joo.


      • Gammaromeo
        enhän minä kirjoitti:

        Niin.... kaverin kanssa ihmeteltiin.... joopa joo.

        Kaverin kanssa sinänsä "ihmeteltiin", mutta olin kyllä tullut samaan lopputulokseen jo itsekin omissa ajatuksissani aikaisemmin, eikä kaverini mahdollisesti poikkeava mielipide olisi muuttanut omaa näkemystäni.


    • Kympin Nainen

      Luulisin, että tuohon vaikuttaa aika paljon se, millainen nainen itse on. Sosiaalinen ja seurallinen nainen pitää sosiaalisuutta korkeammassa arvossa, joten se, että mies on suosittu, on todennäköisesti kiinnostavuutta nostava tekijä. Mutta tämän lisäksi nainen arvioi, kuten SekaSikiö ylempänä totesi, onko naisella tsäänssejä mieheen, onko mies luotettava jos on noin suosittu, miten mies itse suosioonsa suhtautuu jne. Eli vaikka ensin kiinnostavuuskäyrä saattaa nousta, niin sitten se saattaakin nopeasti laskea, esim. jos mies antaa pukin vaikutelman.

      Eli olen kyllä huomannut, että se ainakin osaan naisista vaikuttaa. Moni koulukaverikin haaveili siitä luokan suosituimmasta pojasta. Itse olen aina tykännyt sellaisista yksinäinen susi -tyypeistä, jo teininä. Niin, ja tuo jo mainittu ikä vaikuttaa myös. Iän myötä ymmärtää paremmin minkälainen puoliso itselle paremmin sopii. Sitä voi hetkellisesti ”ihailla” jotakin karismaattista ja suosittua tyyppiä (ja tajuta miksi moni muu nainen mieheen ihastuu), mutta samalla mielessään todeta, ettemme ihmisinä luultavimmin sopisi toisillemme.

      • Gammaromeo

        Olen mieltänyt itseni nuoresta pitäen hieman yksinäiseksi sudeksi :) Matkasin mm. viimekin kesänä 1,5 viikkoa itsekseni ympäri Suomea ja lähinnä sellaisisssa paikoissa missä en ole ennen ollut, kuten olin yhden yön Valamon luostarissa ja tein reilun 30 kilsan päivävaelluksen Lapin erämaassa. Ehkäpä romantisoidumpaa olisi kutsua tällaisia miehiä esim. "yksinäisiksi ratsastajiksi" tai "miehiksi jotka kulkevat omia polkujaan".


      • camelboots-mies
        Gammaromeo kirjoitti:

        Olen mieltänyt itseni nuoresta pitäen hieman yksinäiseksi sudeksi :) Matkasin mm. viimekin kesänä 1,5 viikkoa itsekseni ympäri Suomea ja lähinnä sellaisisssa paikoissa missä en ole ennen ollut, kuten olin yhden yön Valamon luostarissa ja tein reilun 30 kilsan päivävaelluksen Lapin erämaassa. Ehkäpä romantisoidumpaa olisi kutsua tällaisia miehiä esim. "yksinäisiksi ratsastajiksi" tai "miehiksi jotka kulkevat omia polkujaan".

        Tai ytimekkäästi camelboots-miehiksi.


      • Gammaromeo
        camelboots-mies kirjoitti:

        Tai ytimekkäästi camelboots-miehiksi.

        Camelboots-mies olisi muuten hyvä, mutta kun en polta.


      • camelboots-mies

      • Gammaromeo
        camelboots-mies kirjoitti:

        Ei polta camelboots-mieskään.

        http://www.youtube.com/watch?v=XnVPDblxQAI

        Oikeassa olet. Tulee vaan itselläni niin vahvasti mieleen Camel-tupakka noista camelbootseista intuitiivisesti ja bootseista villi länsi tupakkaa polttavine miehineen.


      • Kympin Nainen
        Gammaromeo kirjoitti:

        Olen mieltänyt itseni nuoresta pitäen hieman yksinäiseksi sudeksi :) Matkasin mm. viimekin kesänä 1,5 viikkoa itsekseni ympäri Suomea ja lähinnä sellaisisssa paikoissa missä en ole ennen ollut, kuten olin yhden yön Valamon luostarissa ja tein reilun 30 kilsan päivävaelluksen Lapin erämaassa. Ehkäpä romantisoidumpaa olisi kutsua tällaisia miehiä esim. "yksinäisiksi ratsastajiksi" tai "miehiksi jotka kulkevat omia polkujaan".

        No minusta “yksinäinen susi” on ihan positiivinen (tai vähintäänkin neutraali) ilmaisu joten romanttisemmalle ilmaisulle ei välttämättä ole tarvetta, mutta voi tietty olla että tästäkin asiasta on monta mielipidettä. Taidan olla hieman puolueellinen :)

        Kuulostaa tosi hienolta reissulta!


      • Gammaromeo
        Kympin Nainen kirjoitti:

        No minusta “yksinäinen susi” on ihan positiivinen (tai vähintäänkin neutraali) ilmaisu joten romanttisemmalle ilmaisulle ei välttämättä ole tarvetta, mutta voi tietty olla että tästäkin asiasta on monta mielipidettä. Taidan olla hieman puolueellinen :)

        Kuulostaa tosi hienolta reissulta!

        Mielenkiintoista ja kiva kuulla, että ajattelet tuosta "yksinäisestä sudesta" noin! Itse olen mieltänyt sen yhteiskunnallisen nykyään sosiaalisuutta korostavan normiston vinkkelistä vähintään lievän negatiiviseksi ilmaukseksi. Mielikuvissa tulee mieleen yksinäinen ihminen, useimmiten mies, joka ei tule toimeen muiden ihmisten kanssa. Toki tuo ilmaus ei kuitenkaan mielestäni ota kantaa siihen, että miten älykäs henkilö on kyseessä ja eikä sulje ainakaan pois etteikö "yksinäinen susi" voisi ainakin jollain erikoisalueella olla todella hyvä.


      • ht ...
        camelboots-mies kirjoitti:

        Tai ytimekkäästi camelboots-miehiksi.

        Hah. Itselläni viimeisimmät ostetut kengät on sattumoisin camel bootsit, mutta nuo kuvaukset "yksinäisiksi ratsastajiksi" tai "miehiksi jotka kulkevat omia polkujaan" menee kyllä niin metsään kuin mennä voi. Joku "yksinäinen nörtti" kuulostaa paljon osuvammalta. :P


      • Kympin Nainen
        Gammaromeo kirjoitti:

        Mielenkiintoista ja kiva kuulla, että ajattelet tuosta "yksinäisestä sudesta" noin! Itse olen mieltänyt sen yhteiskunnallisen nykyään sosiaalisuutta korostavan normiston vinkkelistä vähintään lievän negatiiviseksi ilmaukseksi. Mielikuvissa tulee mieleen yksinäinen ihminen, useimmiten mies, joka ei tule toimeen muiden ihmisten kanssa. Toki tuo ilmaus ei kuitenkaan mielestäni ota kantaa siihen, että miten älykäs henkilö on kyseessä ja eikä sulje ainakaan pois etteikö "yksinäinen susi" voisi ainakin jollain erikoisalueella olla todella hyvä.

        No itse en näe suoraa yhteyttä sosiaalisiin taitoihin - siis että yksinäinen susi olisi automaattisesti sosiaalisesti taitamaton. On varmasti heidän joukossaan niitäkin, mutta yksinäinen susi voi olla myös sosiaalisesti taitava, mutta on valinnut olla vähemmän seurallinen (koska on perusluonteeltaan introvertti, koska ei halua mukautua aina ja kaikessa valtavirtaan tai jostain muusta syystä).

        Minun päällimmäinen mielikuvani yksinäisestä sudesta on: ennakkoluuloton ja rohkea tyyppi, joka kulkee omia polkujaan. Ajattelee omilla aivoillaan ja uskaltaa vastustaa normeja, jos se itsestä parhaalta ja oikealta tuntuu.

        Mutta se on totta, että mielikuvia on varmasti monia, myös negatiivisia. (sudellahan on muutenkin aika negatiivinen ”kaiku” ihan monia sanontoja myöten, kuten ”siitä tuli susi”, ”joutua hukkaan”)


      • neiti ruiskukka
        Kympin Nainen kirjoitti:

        No itse en näe suoraa yhteyttä sosiaalisiin taitoihin - siis että yksinäinen susi olisi automaattisesti sosiaalisesti taitamaton. On varmasti heidän joukossaan niitäkin, mutta yksinäinen susi voi olla myös sosiaalisesti taitava, mutta on valinnut olla vähemmän seurallinen (koska on perusluonteeltaan introvertti, koska ei halua mukautua aina ja kaikessa valtavirtaan tai jostain muusta syystä).

        Minun päällimmäinen mielikuvani yksinäisestä sudesta on: ennakkoluuloton ja rohkea tyyppi, joka kulkee omia polkujaan. Ajattelee omilla aivoillaan ja uskaltaa vastustaa normeja, jos se itsestä parhaalta ja oikealta tuntuu.

        Mutta se on totta, että mielikuvia on varmasti monia, myös negatiivisia. (sudellahan on muutenkin aika negatiivinen ”kaiku” ihan monia sanontoja myöten, kuten ”siitä tuli susi”, ”joutua hukkaan”)

        Mulla tulee "yksinäisestä sudesta" mieleen joku nuuskamuikkusen tapainen tyyppi :) Kympin Nainen onkin hyvin tuon mielestäni määritellyt. Yksinäisellä sudella voi olla hyvät sosiaaliset taidot, mutta hän tarvitsee sitä yksinoloakin ja vetäytyy tarkoituksella välillä omiin oloihin.

        Hienon kuuloinen reissu Gammaromeolla. Vastaavan tyyppinen reissu olisi kiva joskus toteuttaa, vaikken ehkä aivan yksin matkalle lähtisikään.


      • Gammaromeo
        neiti ruiskukka kirjoitti:

        Mulla tulee "yksinäisestä sudesta" mieleen joku nuuskamuikkusen tapainen tyyppi :) Kympin Nainen onkin hyvin tuon mielestäni määritellyt. Yksinäisellä sudella voi olla hyvät sosiaaliset taidot, mutta hän tarvitsee sitä yksinoloakin ja vetäytyy tarkoituksella välillä omiin oloihin.

        Hienon kuuloinen reissu Gammaromeolla. Vastaavan tyyppinen reissu olisi kiva joskus toteuttaa, vaikken ehkä aivan yksin matkalle lähtisikään.

        Hieno reissuhan se oli. Ostin mm. Norjan Kyrkenesistä suomalaisittain Kirkkoniemestä norjalaisen villapaidan, eikä ihan huonolta mies tullessaan vuonolta norjalaispaitoineen näyttänyt. Ensi talvena varmaankin käytän sitä paitaa ahkerasti. Jos olisin vapaasti voinut valita, niin mieluummin olisin daamin kanssa tehnyt tuon pitkän road tripin, mutta en halunnut antaa sinkkuuteni rajoittaa asiaa vaan läksin matkaan yksin. Savukoski lienee nyt ainoa Lapin kunta, jonka alueella en ole koskaan liikkunut.


    • Ex PUA

      No miehenä olen huomannut että jos on hyvä putki menossa, niitä naisia rupeaa tulemaan. Jos taas tuntuu ettei mikään onnistu, niin on muuten sitten vaikeaa saada lohkeamaan ylipäänsä mitään.

      Mutta pätee se totta kai myös niin, että naiset ovat niin laumasieluisia että tuollainen sosiaalinen todiste voi heidän kanssaan olla avuksi.

      Eihän se nyt miehen päähän uppoa, että joku voisi lampailla niin paljon, että ei uskalla rakastua toiseen jos se ei jo kelpaa.

      Tämä lisäksi todistaa sen, että naiset haluavat kokenutta miestä, aivan kuten miehet kokematonta naista.

    • Naisten unelma

      Naisten rakkain haave on saada kesyttää joku satoja naisia pannut panomies itselleen. Tällöin nainen tuntee olevansa jotenkin erityinen kun mies olisi voinut saada kenet tahansa, mutta valitsi juuri hänet.

      • näinhän se on

        Tuo on toinen pointti ja toinen on se ettei miestä viitsi opettaa sänkypuuhiin. Pikku hiljaa alatte tajuta.


      • Tasokas nainen
        näinhän se on kirjoitti:

        Tuo on toinen pointti ja toinen on se ettei miestä viitsi opettaa sänkypuuhiin. Pikku hiljaa alatte tajuta.

        Siinä olisi naurussa pitelemistä, jos joku kokematon mies alkaisi työntämään anustappia väärin päin sisään. En jaksaisi alkaa opettamaan tuollaisia perusasioita jollekin vässykälle.


      • Jep jep
        näinhän se on kirjoitti:

        Tuo on toinen pointti ja toinen on se ettei miestä viitsi opettaa sänkypuuhiin. Pikku hiljaa alatte tajuta.

        ...ja näin koska kaikki naiset tykkää sängyssä ihan samoista asioista, eiks niin. Ja tietenkin ne asiat ovat sellaisia että ne on yhdenillanjutuissa opttu, koska niissähän aina on kumppanin nautinto etusijalla eikä sillä omalla niin väliä.


      • Hahah!
        Tasokas nainen kirjoitti:

        Siinä olisi naurussa pitelemistä, jos joku kokematon mies alkaisi työntämään anustappia väärin päin sisään. En jaksaisi alkaa opettamaan tuollaisia perusasioita jollekin vässykälle.

        Siinä olisi naurussa pitelemistä sulla kun työntäisin sen anustapin sen jälkeen sun suuhun.


      • Naisasialooseri.
        Jep jep kirjoitti:

        ...ja näin koska kaikki naiset tykkää sängyssä ihan samoista asioista, eiks niin. Ja tietenkin ne asiat ovat sellaisia että ne on yhdenillanjutuissa opttu, koska niissähän aina on kumppanin nautinto etusijalla eikä sillä omalla niin väliä.

        Kyllä niillä peli ja panomiehillä on aina takanaan myös pidempiä suhteita yhden illan juttujen lisäksi ja jos olisivat huonoja sängyssä niin sana kiirisi eivätkä naiset heitä sänkyyn kelpuuttaisi.


      • kokenut mies
        Tasokas nainen kirjoitti:

        Siinä olisi naurussa pitelemistä, jos joku kokematon mies alkaisi työntämään anustappia väärin päin sisään. En jaksaisi alkaa opettamaan tuollaisia perusasioita jollekin vässykälle.

        Totaalirepeäminen! xD


    • Naisellinen nainen

      Sinkkumiehessä on oltava jotain vikaa kun ei ole kelvannut. Minä en sellaista huolisi.

    • Helppoa helppoa

      KYLLÄ.

      Olen mies ja vastaan naisten puolesta.

      Muualla elämässä minut ehkä juuri ja juuri huomataan sekä pidetään ihan ok miehenä jossa on kivasti plussapuolia.

      Mutta en voi kertoa etteikö joku alkaisi epäluuloisesti ihmetellä mitä joskus työpaikallani on tapahtunut suosion suhteen.
      Kun olin auktoriteettiasemassa ja minut tunnettiin työpaikallani niin suosioni alkoi kasvaa naurettavaksi.
      Naiset jotka olivat ehkä kerran nähneet minut ja kuullet juttuja pitivät minua aivan tähtitieellisen upeana miehenä.

      Siihen vaikutti vain lopulta se STATUS joka minulla oli työpaikallani niin oman esimiesasemani ansiosta että myös sen ansiosta että naiset puhuivat minusta toisilleen.

      Tuskin koskaan tulen elämässäni kokemaan vastaavaa ja minun on vaikea kuvitella että nuo asiat olisivat johtuneet noista minun plussapuolistani.

      • Ex PUA

        "Mutta en voi kertoa etteikö joku alkaisi epäluuloisesti ihmetellä mitä joskus työpaikallani on tapahtunut suosion suhteen.
        Kun olin auktoriteettiasemassa ja minut tunnettiin työpaikallani niin suosioni alkoi kasvaa naurettavaksi.
        Naiset jotka olivat ehkä kerran nähneet minut ja kuullet juttuja pitivät minua aivan tähtitieellisen upeana miehenä.

        Siihen vaikutti vain lopulta se STATUS joka minulla oli työpaikallani niin oman esimiesasemani ansiosta että myös sen ansiosta että naiset puhuivat minusta toisilleen."

        Niin totta! :D

        Itselläni lähes ihan sama kokemus.

        Kanssa eräässä työyhteisössä päädyin jotenkin vain yleisesti ihmisten suosioon.

        Ensiksi pienen joukon, sitten vähän jokaisen.

        Naisiin tämä vaikutti juuri kuten sanoit!

        Siis eikä minun edes ole tarvinnut tehdä mitään sen eteen, käytännössä vain olin oma itseni ilman sen kummempia, niin johan tuli niitä jotka tulivat jupisemaan.

        Mutta on siinä sekin, että siellä oli eräs sellainen pikkupomonainen, joka suorastaan aina oli ensimmäisenä tervehtimässä, kyselemässä kuulumisia ynnä muita, niin kun se vaihtoi duunipaikkaa ja tapasin sitä livenä, se oli jotain eri ääni kellossa.

        Mietin vain että minkälaisia pinnallisia ja epälojaaleja sikoja naiset oikeasti ovatkaan.

        Sillä mitäs hyötyä nyt tuollaisesta voitelusta olisi, kun siitä ei saa mitään hyötyä edes?


      • Helppoa helppoa
        Ex PUA kirjoitti:

        "Mutta en voi kertoa etteikö joku alkaisi epäluuloisesti ihmetellä mitä joskus työpaikallani on tapahtunut suosion suhteen.
        Kun olin auktoriteettiasemassa ja minut tunnettiin työpaikallani niin suosioni alkoi kasvaa naurettavaksi.
        Naiset jotka olivat ehkä kerran nähneet minut ja kuullet juttuja pitivät minua aivan tähtitieellisen upeana miehenä.

        Siihen vaikutti vain lopulta se STATUS joka minulla oli työpaikallani niin oman esimiesasemani ansiosta että myös sen ansiosta että naiset puhuivat minusta toisilleen."

        Niin totta! :D

        Itselläni lähes ihan sama kokemus.

        Kanssa eräässä työyhteisössä päädyin jotenkin vain yleisesti ihmisten suosioon.

        Ensiksi pienen joukon, sitten vähän jokaisen.

        Naisiin tämä vaikutti juuri kuten sanoit!

        Siis eikä minun edes ole tarvinnut tehdä mitään sen eteen, käytännössä vain olin oma itseni ilman sen kummempia, niin johan tuli niitä jotka tulivat jupisemaan.

        Mutta on siinä sekin, että siellä oli eräs sellainen pikkupomonainen, joka suorastaan aina oli ensimmäisenä tervehtimässä, kyselemässä kuulumisia ynnä muita, niin kun se vaihtoi duunipaikkaa ja tapasin sitä livenä, se oli jotain eri ääni kellossa.

        Mietin vain että minkälaisia pinnallisia ja epälojaaleja sikoja naiset oikeasti ovatkaan.

        Sillä mitäs hyötyä nyt tuollaisesta voitelusta olisi, kun siitä ei saa mitään hyötyä edes?

        Nimenomaan että jos päädyt niiden kuulopuheiden kautta suosioon niin naiset voivat ihastua sinuun jopa lähes näkemättä sinua.

        Enkä ollut mikään suuri pomo työpaikassani ja pari eri osaston hyvin menestyvää naisjohtajaa jne. voisin lyödä vetoa että olivat voisi sanoa kiinnostuneita.

        Jossain vaiheessa homma muuttui jo hieman omituiseksi. Miehetkin kuittailivat asiasta minulle toisinaan ja tiedän että muutama mies ainakin oli jo hermostunut kuinka tästä tietystä esimiehestä eli minusta puhuttiin.

        En usko että yksikään niistä naisista oli minun persoonastani oikeasta kiinnostuneita ja mietinkin että jos olisin päätynyt treffeille jonkun kanssa jne. niin en tiedä miten olisi käynyt.

        Jos olisin tavannut noita naisia muualla niin tuskin olisin vastaavaa suosiota saanut ja syynä olisi siis työyhteisössä saavutettu STATUS ja miten sitä jaettiin naisten kesken.

        Kyse ei ollut myöskään siitä että olisin ollut jonkun kanssa yhdessä ja minua olisi siten kehuttu vaikkapa sänkytaitojeni tai muiden osalta.

        Hyvä kuulla että muillakin on samoja kokemuksia koska minulle tuo pari vuotta sitten oli täydelinen yllätys kun en moista suosiota aiemmin ollut kokenut.


      • orjatyövoimaväärin

        Ai, mä kun luulin, että suomalaiset pitää pomojaan aina ihan idiootteina, joita vaan on pakko mielistellä potkujen pelossa. Ehkä "suosiosi" oli siis ihan pelkoa.


      • Helppoa helppoa
        orjatyövoimaväärin kirjoitti:

        Ai, mä kun luulin, että suomalaiset pitää pomojaan aina ihan idiootteina, joita vaan on pakko mielistellä potkujen pelossa. Ehkä "suosiosi" oli siis ihan pelkoa.

        Ei todellakaan.
        Kiinnostuneet naiset siis eivät olleet yleensä alaisiani vaan töissä esimerkiksi eri osastoilla.
        Ei heillä ollut mitään tulosvastuuta jne. minulle.

        Ei se ollut PELKOA vaan KIIMAA.

        Huvittava juttu kaiken kaikkiaan. Minun oli vain mahdoton tapailla ketään sieltä sitten kun totesin että eihän naisten kiinnostuksen laadussa ollut mitään järkeä, mutta toisaalta tajusin miten maailma pyörii.


      • orjatyövoimaväärin
        Helppoa helppoa kirjoitti:

        Ei todellakaan.
        Kiinnostuneet naiset siis eivät olleet yleensä alaisiani vaan töissä esimerkiksi eri osastoilla.
        Ei heillä ollut mitään tulosvastuuta jne. minulle.

        Ei se ollut PELKOA vaan KIIMAA.

        Huvittava juttu kaiken kaikkiaan. Minun oli vain mahdoton tapailla ketään sieltä sitten kun totesin että eihän naisten kiinnostuksen laadussa ollut mitään järkeä, mutta toisaalta tajusin miten maailma pyörii.

        Kunnon mies ei koskaan tapailisikaan saman työpaikan naisia, varsinkaan johtotehtävissä toimiva. Hyvä että huomasit epäeettisen toimintasi.


      • Helppoa helppoa
        orjatyövoimaväärin kirjoitti:

        Kunnon mies ei koskaan tapailisikaan saman työpaikan naisia, varsinkaan johtotehtävissä toimiva. Hyvä että huomasit epäeettisen toimintasi.

        Olin enemmän kuin järkyttynyt tilanteesta. En ole kokenut moista aiemmin.

        Rehellisesti sanottuna olisin voinut nussia sieltä työpaikalta monia naisia, nuoria ja vanhempia, työntekijöitä ja johtajia jos olisin vain halunnut.
        Uskon että moni olisi tehnytkin niin ja tiedä mitä olisi tapahtunut ellei minulle olisi annettu toista työtarjousta muualta josta en voinut kieltäytyä.

        Sen jälkeen en ole ollut naisvaltaisella työpaikalla joten en osaa sanoa miten käy seuraavan kerran.

        Olen myös niitä harvoja (tai harvinaisen typeriä) miehiä jotka odottavat naisen kiinnostuvan ennen kaikkea persoonastani eikä statuksestani, suosiosta muiden naisten mielissä tai small talk taidoistani työpaikalla.

        Tuo tilanne miehelle joka on aiemmin ollut epäitsevarma naisten kanssa oli täysin uusi ja lähes ahdistava.
        Teki mieli todeta miehille samassa työpaikassa että "naiset ovat tulleet ihan hulluiksi", mutta en viitsinyt.


      • Helppoa helppoa
        Helppoa helppoa kirjoitti:

        Olin enemmän kuin järkyttynyt tilanteesta. En ole kokenut moista aiemmin.

        Rehellisesti sanottuna olisin voinut nussia sieltä työpaikalta monia naisia, nuoria ja vanhempia, työntekijöitä ja johtajia jos olisin vain halunnut.
        Uskon että moni olisi tehnytkin niin ja tiedä mitä olisi tapahtunut ellei minulle olisi annettu toista työtarjousta muualta josta en voinut kieltäytyä.

        Sen jälkeen en ole ollut naisvaltaisella työpaikalla joten en osaa sanoa miten käy seuraavan kerran.

        Olen myös niitä harvoja (tai harvinaisen typeriä) miehiä jotka odottavat naisen kiinnostuvan ennen kaikkea persoonastani eikä statuksestani, suosiosta muiden naisten mielissä tai small talk taidoistani työpaikalla.

        Tuo tilanne miehelle joka on aiemmin ollut epäitsevarma naisten kanssa oli täysin uusi ja lähes ahdistava.
        Teki mieli todeta miehille samassa työpaikassa että "naiset ovat tulleet ihan hulluiksi", mutta en viitsinyt.

        Unohdin mainita että sillä ei näyttänyt olevan väliä oliko naiset vapaita vai varattuja.


      • Ex PUA
        Helppoa helppoa kirjoitti:

        Nimenomaan että jos päädyt niiden kuulopuheiden kautta suosioon niin naiset voivat ihastua sinuun jopa lähes näkemättä sinua.

        Enkä ollut mikään suuri pomo työpaikassani ja pari eri osaston hyvin menestyvää naisjohtajaa jne. voisin lyödä vetoa että olivat voisi sanoa kiinnostuneita.

        Jossain vaiheessa homma muuttui jo hieman omituiseksi. Miehetkin kuittailivat asiasta minulle toisinaan ja tiedän että muutama mies ainakin oli jo hermostunut kuinka tästä tietystä esimiehestä eli minusta puhuttiin.

        En usko että yksikään niistä naisista oli minun persoonastani oikeasta kiinnostuneita ja mietinkin että jos olisin päätynyt treffeille jonkun kanssa jne. niin en tiedä miten olisi käynyt.

        Jos olisin tavannut noita naisia muualla niin tuskin olisin vastaavaa suosiota saanut ja syynä olisi siis työyhteisössä saavutettu STATUS ja miten sitä jaettiin naisten kesken.

        Kyse ei ollut myöskään siitä että olisin ollut jonkun kanssa yhdessä ja minua olisi siten kehuttu vaikkapa sänkytaitojeni tai muiden osalta.

        Hyvä kuulla että muillakin on samoja kokemuksia koska minulle tuo pari vuotta sitten oli täydelinen yllätys kun en moista suosiota aiemmin ollut kokenut.

        Juu niin tuttua huttua tuo kun vain voi olla.

        Ei minunkaan kohdallani voi puhua, että kovinkaan moni olisi edes tiennyt mistään persoonallisuudestani, kun he jo olivat lääpällään.

        Itse asiassa ei tuossa tilanteessa oikein edes tarvinnut yrittää tai tehdä mitään, tuntui että mitä enemmän olit oma itsesi ja koittamatta mitään, sen kuumemmaksi ne kävivät.

        Ja tämähän nyt kävi ihan toistuvasta kaavasta muutenkin.

        Kun sinne tuli jotain uusia nuorempia tyttösiä, tai miksi ei vanhempiakin, ei alussa ollut välttämättä oikein mitään sen kummempaa "kemiaa" (joskus saattoi olla, mutta se johtu varmaan jostain muusta, mutta harvemmin), mutta annas kun odotettiin jokunen viikko ja he olivat päässeet mukaan porukkaan, jatkui kaikki ennallaan. :D

        Äkkiä nämä naiset tajusivatkin kuinka upea mies ja persoona olen.


      • Ex PUA
        Helppoa helppoa kirjoitti:

        Ei todellakaan.
        Kiinnostuneet naiset siis eivät olleet yleensä alaisiani vaan töissä esimerkiksi eri osastoilla.
        Ei heillä ollut mitään tulosvastuuta jne. minulle.

        Ei se ollut PELKOA vaan KIIMAA.

        Huvittava juttu kaiken kaikkiaan. Minun oli vain mahdoton tapailla ketään sieltä sitten kun totesin että eihän naisten kiinnostuksen laadussa ollut mitään järkeä, mutta toisaalta tajusin miten maailma pyörii.

        Juu ei ollut kylllä mitään pelkoa, vaan vaikka jotut saattoivat vähäsen ujostella, niin kyllä nekin siitä vapautuivat.

        Mitä meille kävi, oli seksuaalisen vallan vaihtuminen, ja myös minulla oli ensimmäisenä reaktiona siihen tuo hämmenys.

        Tavallaan pääsimme kokemaan miehiä sen pariutumisessa, mitä naiset saa kokea päivittäin.


    • Mies ei ole objekti

      Naisia ei kiinnosta mies sinänsä. Naista kiinnosta vain se mitä voi miehen avulla hankkia. Sosiaalinen arvostus ja asema jne.

      Jos nainen olisi kiinnostunut miehestä itsestään, niin muiden naisten mielipiteillä ei olisi mitään merkitystä.

    • jäbä

      Onhan tuo nyt päivän selvä asia, että naisia kiinnostaa sellanen mies, joka on muiden suosiossa.

      Mulla on kumminkin oma kohtaista kokemusta yksinkin liikkumisesta. Kävin tosiaan kerran itsekseni festareilla ja mun ei tarvinu, kun puolituntia seisoa paikallani niin mut tuli yksi teinityttö iskemään. Oli muuten hyvännäkönenkin, eikä tarvinu olla koko iltana sen jälkeen yksin ;)
      Vähän se kieltämättä aluksi ihmetteli, että miksi mää yksin tulin, mutta eipä tuntunu kumminkaan haittaavan...

      • Näin on marjat

        Ei se ole päivän selvä, vaikka huhuja on asiasta kuultu, eikä asiaa ole kai virallisesti tutkittu missään.

        Ainakaan kaikki naiset eivät myönnä asiaa. Voi ollakin, etteivät he tiedosta sitä itsessään. Ja naisissakin on poikkeuksia.


      • Ex PUA
        Näin on marjat kirjoitti:

        Ei se ole päivän selvä, vaikka huhuja on asiasta kuultu, eikä asiaa ole kai virallisesti tutkittu missään.

        Ainakaan kaikki naiset eivät myönnä asiaa. Voi ollakin, etteivät he tiedosta sitä itsessään. Ja naisissakin on poikkeuksia.

        "Ainakaan kaikki naiset eivät myönnä asiaa. Voi ollakin, etteivät he tiedosta sitä itsessään. Ja naisissakin on poikkeuksia."

        Jokainen nainen ei minun kokemukseni mukaan langennut siihen, mutta ne jotka lankesivat saattoivat olla varattuja tai vapaita.


    • 5+13

      Itse olen huomannut saman ilmiön koulussa.
      Olin siis todella naisvaltaisessa koulussa mutta ensimmäisessä ryhmässä olin aina suht yksin koska kukaan ei koskaan ollut kiinnostunut juttelemaan mutta sitten kun myöhemmin pääsin uuteen ryhmään niin pari tyttöä otti alussa kontaktia ja aloin viettämään aikaa näiden kanssa. Mitä myöhemmin tapahtui tuntui aika uskomattomalta silloin epäsuositulle miehelle nimittäin melkein kaikki muutkin luokan tytöt alkoivat lähestyä ihan tekemällä tikusta asiaa, esim yksi tyttö tuli käytävällä sanomaan että "näin sut bussipysäkillä" :D. Yksi toinen tyttö halusi minut parikseen ryhmätyöhön ym.
      Ihan päinvastainen tilanne mitä ensimmäisen ryhmän kanssa ja vain sen takia että alussa juttelin parille tytölle, lumipalloefekti.

    • Kіs-kіsu

      Kiinnostun miehestä, josta näkee, että naiset on tuttu ilmiö: Hallitsevat tilanteen naisen kanssa, ovat luontevia, johtavat tilannetta ja huomioivat naista. Sen sijaan en kiinnostu miehestä, jolla sillä hetkellä on nainen tai naisia seurassaan. Kaveriseura eli oleminen miesporukassa taas lisää miehen viehätystä ilman muuta.

      • Niin se on

        Toisin sanoen et rupea ketään miestä opettamaan.


      • Kіs-kіsu
        Niin se on kirjoitti:

        Toisin sanoen et rupea ketään miestä opettamaan.

        Hyvin päätelty.


      • Niin se on
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        Hyvin päätelty.

        Kelpaako, jos mies on tutustunut ilmiöön nimeltä nainen maksullisten naisten kautta?


    • roose_lady

      Itse en kiinnostu miehestä jonka ympärillä pyörii naisia. En mitään huoramiestä itselleni tarvi. Varatut miehet eivät myöskään kiinnosta, joten väite ei pidä paikkansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe