Tiedät jo että tykkään susta

m->n

se riittää mulle. Jätin pettämättömät tunnisteet ja tiedän että tiedät. Jos joskus haluat, voin kertoa miksi, tai sitten jätetään selvittämättä. Molemmat sopii.

36

760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et voi tietää

      Mistä tiedät että se on täällä ja tietää että sä oot täällä ja tykkäät juuri siitä?

      • m->n

        Kun vaan tiedän. Mutta se siitä, ei muuta tänne tällä erää.


      • satoja viestejä
        m->n kirjoitti:

        Kun vaan tiedän. Mutta se siitä, ei muuta tänne tällä erää.

        mistä tiedät että hän on nähnyt nuo tunnisteet? Aika hassua jättää kaikki sen varmaan ja olla selvittämättä asiaa oikeasti.


    • Olispa mulle <3

      Tunne on molemminpuolinen, mutta mihin sä ne pettämättömät tunnisteet jätit? ;)
      En missään nimessä halua, että tämä jätetään selvittämättä! Jos molemmat tykkää niin sitä kiveä ei silloin pidä jättää kääntämättä, se voi johtaa mihin vain

    • Mulla on

      hiukan kyseenalainen menneisyys tän palstan kanssa. En mä suostu uskomaan, että se olit sä vaikka nimi ja kaikki täsmäs.(tilastot ei oikein puhu palstakohtaamisten puolesta) Unohdetaanko palsta ja hoidetaan asioita irl. Jos sä nyt olisit sä, niin mäkin kyllä tykkään susta edelleen ihan älyttömän paljon ja olis kiva taas nähä..

    • m->n

      PS. Jos ette tiedä, tämä ei silloin ole teille. Hän on mahdollisesti jo palstan jättänyt, ja niin nyt minäkin.

      • n-> m

        Ei käy, ellet sitten selvitä tätä irl. Hermostun kohta...


    • toiseen suuntaan

      Eiii kuule mitään voin kertoa, vaan tämä on selvitettävä mahdollisimman pian.

    • 20+14

      Toi ei kyllä avaa vielä mitään tunnistettavaa, mutta luulen tietäväni kuka oot ja aina oon tienny sen että tykkäät musta. Mut miks sä oot mulle tyly ja ilkeä, mä vähän veikkaan että just sen takia kun sä oikeesti tykkäät musta ja se jolle ollaan tylyjä ja ilkeitä niin siitä myös välitetään ja tykätään. Sanoit että jätä mut rauhaan, mut oikeesti sä et sitä tarkoittanu, toi on niin läpinäkyvää :) sen takia sä ootkin niin suloinen tuittupää :) se on vaan niin söpöä kun sä kiukuttelet mulle.

    • huti?

      Mitä jos hän ei sinä päivänä lukenutkaan palstaa?

    • minua tarkoitat

      olen huomannut, että taidat tykätä munsta. ♡

      • mynä

        munista?


    • en sano muuta

      Sun pitää se miksi kertoa ihan itse oma-aloitteisesti sille...

    • DingDongDaa

      En minäkään löytänyt mitään tunnisteita.

      • Kätkettynä sisimpään

        Tiesin ja tunsin lämpimät tunteesi heti ensi kertaa kohdattuamme - vaikka puhuimme muuta. Tietenkin tunnistin, siihen ei sanoja tarvittu.

        Täällä luen ja arvailen. Joskus ehkä oikeinkin. Ilahtuisin kovin, jos sanoja pusertuisi huuliltasi ja voisin jättää arvailut muille. . vaikka vähän raottuisi. Odotan.

        Jää sisimpääni vaivaamaan, jos tunneryöppy jäisi lopullisesti selvittämättä.
        Rohkeasti eteenpäin, ongelmat yli hyppien . . .


    • siitähän on enää kii

      Tämä on ehkä hiukan hassu kysymys, mutta uskallatko nainen vastata? 

      • 4321

        Uskallan.


    • 1+17

      Et kirjoittanut nimeä...

    • äläjätä

      Hei. Älä vain jätä asiaa tämän palstan olettamuksien varaan. Tämä on vain satua. Kaikki muu täytyy tapahtua irl. Ei täällä mitään saa aikaseksi. Otathan oikeasti yhteyttä siihen naiseen!!!

      • <3 <3


    • m->n

      PPS, joku alkoi näköjään rölläämään, ottaisin loput viestit varauksella...

      • Pidä pintasi

        Niin sitä aina täällä tapahtuu. Ei totuutta täällä selväksi saa...totuus elää vain palstan ulkopuolella. Toivotan menestystä sinne...itse en sitä saanut


      • 20+14

        Aloittaja, mikä on se tunniste minkä me molemmat vain tiedämme? Mun puolelta ainakin on se, että sä sanoit aika usein "kuule" sillai ihanalla äänesävyllä ja sit "kalkutta" sillai hauskasti :) noi molemmat tarttui muhun ja sanoin niitä myös :)


      • röllit on ..sieltä

        mä otan kaiki viestit varauksella, joka ainoan. Vaikka olisi kuinka vahvat tunnisteet, en usko sanaakaan. Sellainen historia täällä on kehittynyt.
        Sivusta heitin tämän, sori.


    • juupa joo

      Täällä on jo aika moni tunnistanut ap:n "omakseen", montakos naista sulla on kierroksessa? ;)

      • juu juu

        Naiset tunnistaa aina aloituksen kuin aloituksen.


    • n-> m

      Tunnistautuminen on tapahtunut ihan irl. En vain tiedä mitkä kaikki viestit on olleet täällä mulle. Mutta oleellisin on kai selvillä, eikä se helpota tilannetta siltikään. Mitähän pitäs tapahtua? Kai tästä pitäis keskustella.

    • jos tämä

      on minulle, meille tapahtui noin kaksi vuotta sitten jotain, olen häntä täällä kaivanut ja kuvitellut, etttä hänkin minua kaipaa, mutta olen kyllä aika paljon jättänyt nämä palstat, hänkin on, mutta voisiko olla,,

    • 199_19

      Tiedän tunteesi ja tunnisteesi, mutta olet rengastettu. Varattu. Vaimon mies.

      • ...

        Pääasia että tiedät


    • Lähetti

      Mulle riittää oikein hyvin, kun tiedän että tykkäät. MTSNEH, myös. Mutta pidetään tämä altruistisella tasolla ja opetellaan ottamaan huumorilla, jos menee vakavan puolelle. Mulle riittää periaatteessa, jos vaikka saisin pelata kanssasi shakkia sitten kun ollaan senioripalvelutalossa.

      • aww...

        Söpö ajatus tuo shakin pelaaminen senioripalvelutalossa... :))


    • Ei h-i !

      Onpa ihan h-n raukkamaista toimintaa. Itku pääsi, taas - melkein.

    • Tykkään

      Minäkin tykkään susta

    • eiymmärrä

      Tota, niin siis mitä "miksi"? Että miksi tykkäät, vai että miksi haluat viestitellä palstan kautta? Kumpikin vastaus kyllä kiinnostaisi, mutta missä tai miten sopis selvitellä?

      Tosin eipä toi varmaan ollut mulle tarkoitettu, kun en hoksannut aloituksesta mitään tunnistetta.

    • minäkin tykkään

      Huomasin sen...pettämättömän tunnisteen. Mutta nyt haluan varmuuden, keneltä se on? Voitko antaa vielä vedenpitävän vinkin minuun ja itseesi liittyen...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe