ihmetyttää

oudoksuttaa

Miksi kumppani ei lopeta suhdetta tullessaan toistamiseen petetyksi? Ja vielä niin että suhde on jatkunut saman kanssa kiinni jäämisestä huolimatta. Mikä saa ihmisen antamaan anteeksi toistamiseen? Rakkausko? Voiko ihminen jäädä suhteeseen jossa kumppani pettää aina vaan.. ilmeisesti. :( mutta miksi aina vaan annetaan anteeksi?

97

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lukija ulkoa

      Pakko vastata, kun ottaa päähän nämä kyselijät joiden motiivi on ilmiselvä.
      Mitä ihmettä se sinulle kuuluu, toisten parisuhdeasiat? Anna heidän hoitaa kriisinsä omalla tavallaan ja pidä näppisi erossa tilanteesta joka ei kuulu sinulle minkään vertaa. Olkoon tilanne mikä hyvänsä ja ratkaisu mikä hyvänsä!

      Mitä läksit ukkomiehen heilaksi, uskoit hänen satunsa ja olet edelleenkin niin typerä, että yrität roikkua hänessä kiinni!
      Typeryydestä joutuu maksamaan, mutta ota opiksesi...

      • Ihmetyttää

        Ohhoh kuinka vihainen viesti. Kerronpa että olen petetyn ystävä! Onko mielestäsi suuri vääryys olla ystävästä huolissaan?? Ilmeisesti. Voimia sinullekin!


      • Näkyy läpi
        Ihmetyttää kirjoitti:

        Ohhoh kuinka vihainen viesti. Kerronpa että olen petetyn ystävä! Onko mielestäsi suuri vääryys olla ystävästä huolissaan?? Ilmeisesti. Voimia sinullekin!

        Ainahan ne ovat YSTÄVÄSTÄÄN niin huolissaan, että uskottomuuspalstalta täytyy kysyä!:))


      • wilmalotta
        Ihmetyttää kirjoitti:

        Ohhoh kuinka vihainen viesti. Kerronpa että olen petetyn ystävä! Onko mielestäsi suuri vääryys olla ystävästä huolissaan?? Ilmeisesti. Voimia sinullekin!

        Välillä näiden anteeksiantojen takana on muutakin kuin mitä petetty ääneen sanoo. Omaa ystävääni on mies pettänyt mennen-tullen useaan kertaan - ja sellainen "velikulta" on tämä ukko, että yrittää välillä vaimonsa kavereitakin. Minullekin laittoi txt, että olen "kiinnostava tapaus" ja ei kai haittaa, jos hän viestittelee... HAH! Vastasin hyvin selkeästi, että kyllä haittaa ja viestit stop vai haluaako itse kertoa asiasta vaimolleen, minun ystävälleni?!

        Erään pettämisen paljastuttua ystäväni kokosi itsensä ja pyyhki kyyneleet todeten, ettei hänestä ole lähtemään ovet paukkuen. Liki parikymmentä yhteistä vuotta ja sen aikana yhdessä rakennettu perhe ja elämä painavat kuitenkin paljon vaakakupissa. Mies on yhteisessä arjessa hyvä tiimipelaaja, huolehtii huushollista ja lapsista tasapuolisesti ystäväni kanssa eikä anna salasuhteidensa häiritä tätä. Ja että onhan elämä helpompaa, kun huusholliin tulee kaksi kohtuullisen muhkeaa tilipussia käytettäväksi yhteiseksi hyväksi...No enpä itse välttämättä tuota nielisi ja jatkaisi... Mutta meitä on montaa sorttia. Ystäväni totesi kerran, että juuri ja juuri pystyy "katsomaan sivuun" miehensä vaihtuvia salarakkaita, mutta jos joku vakituisempi "tapaus" tulisi kuvaan mukaan, sitten kai pitäisi miettiä enemmän.


      • loppuun käsitelty
        wilmalotta kirjoitti:

        Välillä näiden anteeksiantojen takana on muutakin kuin mitä petetty ääneen sanoo. Omaa ystävääni on mies pettänyt mennen-tullen useaan kertaan - ja sellainen "velikulta" on tämä ukko, että yrittää välillä vaimonsa kavereitakin. Minullekin laittoi txt, että olen "kiinnostava tapaus" ja ei kai haittaa, jos hän viestittelee... HAH! Vastasin hyvin selkeästi, että kyllä haittaa ja viestit stop vai haluaako itse kertoa asiasta vaimolleen, minun ystävälleni?!

        Erään pettämisen paljastuttua ystäväni kokosi itsensä ja pyyhki kyyneleet todeten, ettei hänestä ole lähtemään ovet paukkuen. Liki parikymmentä yhteistä vuotta ja sen aikana yhdessä rakennettu perhe ja elämä painavat kuitenkin paljon vaakakupissa. Mies on yhteisessä arjessa hyvä tiimipelaaja, huolehtii huushollista ja lapsista tasapuolisesti ystäväni kanssa eikä anna salasuhteidensa häiritä tätä. Ja että onhan elämä helpompaa, kun huusholliin tulee kaksi kohtuullisen muhkeaa tilipussia käytettäväksi yhteiseksi hyväksi...No enpä itse välttämättä tuota nielisi ja jatkaisi... Mutta meitä on montaa sorttia. Ystäväni totesi kerran, että juuri ja juuri pystyy "katsomaan sivuun" miehensä vaihtuvia salarakkaita, mutta jos joku vakituisempi "tapaus" tulisi kuvaan mukaan, sitten kai pitäisi miettiä enemmän.

        No nää tapaukset toivottavasti pitää suunsa supussa, että eivät vielä kaiken kukkuraksi rasita ystäviään omien hölmöjen päätöksien takia. Ja toivottovasti jaksavat olla ihan normi ystävällisiä kanssa ihmisille etteivät vaan vittuile ja hermoile ja mulkoille kaikille mikä liikkuu. Jokainen tehkööt mitä haluaa, mutta pitää osata myös pitää turpansa kiinni ja olla valittamatta ja kiukuttelematta syyttömille ihmisille. tänän harva vaan pystyy. minulla kokemusta ystävästä, joka valitti vuositolkulla niitä samoja juttuja, kunnes tuli mitta täyteen ja sanoin että nyt loppu; elä sinä eläämääsi ja minä omani. ei siinä touhussa ollut enään mitään järkeä, aina vaan valitti niistä samoista asioista ja ei laittanut tikkua ristiin tilanteen eteen. Nyt vuosia myöhemmin kuulin eräältä toiselta ystävältä, joka on silloin tällöin juttusilla sen kanssa, että on aika pahasti alkoholisoitunut. Joten on aivan turha yrittää auttaa ihmistä, joka ei halua apua vastaanottaa. Jokainen olkoon oman onnensa seppä sittten onnettomana tai onnellisena. Tiedän kuulostaa kovalta, mutta pitäiskö ystävien sitten lamaantua jonkun luuseri ystävän takia? EI.


      • Joopa joo
        loppuun käsitelty kirjoitti:

        No nää tapaukset toivottavasti pitää suunsa supussa, että eivät vielä kaiken kukkuraksi rasita ystäviään omien hölmöjen päätöksien takia. Ja toivottovasti jaksavat olla ihan normi ystävällisiä kanssa ihmisille etteivät vaan vittuile ja hermoile ja mulkoille kaikille mikä liikkuu. Jokainen tehkööt mitä haluaa, mutta pitää osata myös pitää turpansa kiinni ja olla valittamatta ja kiukuttelematta syyttömille ihmisille. tänän harva vaan pystyy. minulla kokemusta ystävästä, joka valitti vuositolkulla niitä samoja juttuja, kunnes tuli mitta täyteen ja sanoin että nyt loppu; elä sinä eläämääsi ja minä omani. ei siinä touhussa ollut enään mitään järkeä, aina vaan valitti niistä samoista asioista ja ei laittanut tikkua ristiin tilanteen eteen. Nyt vuosia myöhemmin kuulin eräältä toiselta ystävältä, joka on silloin tällöin juttusilla sen kanssa, että on aika pahasti alkoholisoitunut. Joten on aivan turha yrittää auttaa ihmistä, joka ei halua apua vastaanottaa. Jokainen olkoon oman onnensa seppä sittten onnettomana tai onnellisena. Tiedän kuulostaa kovalta, mutta pitäiskö ystävien sitten lamaantua jonkun luuseri ystävän takia? EI.

        "Jokainen tehkööt mitä haluaa, mutta pitää osata myös pitää turpansa kiinni ja olla valittamatta"
        Ristiriita! Jos jokainen saa tehdä mitä haluaa niin jokainen saa myös pitää turpansa auki ja valittaa niin paljon kuin jaksaa, jos tätä haluaa.

        Taisit tarkoittaa, että jokainen tehköön kuten sinä haluat.


      • wilmalotta
        loppuun käsitelty kirjoitti:

        No nää tapaukset toivottavasti pitää suunsa supussa, että eivät vielä kaiken kukkuraksi rasita ystäviään omien hölmöjen päätöksien takia. Ja toivottovasti jaksavat olla ihan normi ystävällisiä kanssa ihmisille etteivät vaan vittuile ja hermoile ja mulkoille kaikille mikä liikkuu. Jokainen tehkööt mitä haluaa, mutta pitää osata myös pitää turpansa kiinni ja olla valittamatta ja kiukuttelematta syyttömille ihmisille. tänän harva vaan pystyy. minulla kokemusta ystävästä, joka valitti vuositolkulla niitä samoja juttuja, kunnes tuli mitta täyteen ja sanoin että nyt loppu; elä sinä eläämääsi ja minä omani. ei siinä touhussa ollut enään mitään järkeä, aina vaan valitti niistä samoista asioista ja ei laittanut tikkua ristiin tilanteen eteen. Nyt vuosia myöhemmin kuulin eräältä toiselta ystävältä, joka on silloin tällöin juttusilla sen kanssa, että on aika pahasti alkoholisoitunut. Joten on aivan turha yrittää auttaa ihmistä, joka ei halua apua vastaanottaa. Jokainen olkoon oman onnensa seppä sittten onnettomana tai onnellisena. Tiedän kuulostaa kovalta, mutta pitäiskö ystävien sitten lamaantua jonkun luuseri ystävän takia? EI.

        Ystävien kesken jaetaan asioita ja kerrotaan niitä satuttavimpiakin puolin ja toisin, joten miksi pitäisi pitää "suu supussa"? Ei minun ystäväni miehestänsä ym jatkuvasti jauha ja mikä minä olen hänen päätöksiään hölmöinä pitämään?
        Kaikkea ei tarvitse hyväksyä, mutta aina voi yrittää ymmärtää. Sitä se ystävyyskin on.


      • Ei tukea ystävälle
        wilmalotta kirjoitti:

        Ystävien kesken jaetaan asioita ja kerrotaan niitä satuttavimpiakin puolin ja toisin, joten miksi pitäisi pitää "suu supussa"? Ei minun ystäväni miehestänsä ym jatkuvasti jauha ja mikä minä olen hänen päätöksiään hölmöinä pitämään?
        Kaikkea ei tarvitse hyväksyä, mutta aina voi yrittää ymmärtää. Sitä se ystävyyskin on.

        Minä en enää jaksanut ymmärtää hyvän ystäväni vuosien salasuhdetta! Naurettava suhde jossa naurettava heppu piti/pitää ystävääni pilkkanaan. Hän kyllä ymmärtää itseään hyväksikäytetyn, mutta ei halua päästää irti ukkomiehestä. Suhde kestänyt 8 vuotta!

        Ystäväni ei kestänyt minun suustani totuuksia tuosta luuserista! Yritin hänet saada ymmärtämään kuinka he nyt kohtelevat ukkomiehen vaimoa kuten häntä on oma exänsä aikanaan kohdellut. Ei auttanut! Ukko lupaili ensin erot, mutta puheet ovat muuttuneet vuosien mittaan. Mitäs turhaan valehdella, kun nainen on joka tapauksessa tarrautunut häneen eikä lasle irti, vaikka hän kohtelisi kuin kynnysmattoa.

        En jaksanut kuunnella ja katsella! Katkaisin välini ystävääni, enkä kadu sitä sillä minun maailmaani ei uskottomuus kuulu enkä hyväksy sitä missään tapauksessa!
        Tuosta suhdesotkusta opin sen, että kakkoset voivat olla aikamoisia iilimatoja. Tämäkin jo lähes kuusikymppinen petetty nainen! Haluaa laittamaan vahingon kiertämään oman epäonnistumisen vuoksi...

        Kakkoset ovat harvoin niin onnellisia noissa salasuhteissa kuin näilläkin forumeilla antavat ymmärtää. Yksinäisyyttä ja tuskaa se on, välillä pieniä onnenhippuja! Noin
        elämä kuluu hukkaan...

        Pidän enemmän normaalina petetyn ystävän tukemista sillä hän on sen ansainnut!


      • Näitäkin löytyy
        Ei tukea ystävälle kirjoitti:

        Minä en enää jaksanut ymmärtää hyvän ystäväni vuosien salasuhdetta! Naurettava suhde jossa naurettava heppu piti/pitää ystävääni pilkkanaan. Hän kyllä ymmärtää itseään hyväksikäytetyn, mutta ei halua päästää irti ukkomiehestä. Suhde kestänyt 8 vuotta!

        Ystäväni ei kestänyt minun suustani totuuksia tuosta luuserista! Yritin hänet saada ymmärtämään kuinka he nyt kohtelevat ukkomiehen vaimoa kuten häntä on oma exänsä aikanaan kohdellut. Ei auttanut! Ukko lupaili ensin erot, mutta puheet ovat muuttuneet vuosien mittaan. Mitäs turhaan valehdella, kun nainen on joka tapauksessa tarrautunut häneen eikä lasle irti, vaikka hän kohtelisi kuin kynnysmattoa.

        En jaksanut kuunnella ja katsella! Katkaisin välini ystävääni, enkä kadu sitä sillä minun maailmaani ei uskottomuus kuulu enkä hyväksy sitä missään tapauksessa!
        Tuosta suhdesotkusta opin sen, että kakkoset voivat olla aikamoisia iilimatoja. Tämäkin jo lähes kuusikymppinen petetty nainen! Haluaa laittamaan vahingon kiertämään oman epäonnistumisen vuoksi...

        Kakkoset ovat harvoin niin onnellisia noissa salasuhteissa kuin näilläkin forumeilla antavat ymmärtää. Yksinäisyyttä ja tuskaa se on, välillä pieniä onnenhippuja! Noin
        elämä kuluu hukkaan...

        Pidän enemmän normaalina petetyn ystävän tukemista sillä hän on sen ansainnut!

        Kakkonen ei tue vilpittömästi koskaan petettyä! Se on teeskentelyä jos itse kirmailee ukkomiesten kanssa ja hyväksyy sen.


      • syvä haava
        Näitäkin löytyy kirjoitti:

        Kakkonen ei tue vilpittömästi koskaan petettyä! Se on teeskentelyä jos itse kirmailee ukkomiesten kanssa ja hyväksyy sen.

        Näitäkin löytyy, totta, näin on. Kakkosen tuki oli puukkoa selkään.


      • alistus12
        wilmalotta kirjoitti:

        Välillä näiden anteeksiantojen takana on muutakin kuin mitä petetty ääneen sanoo. Omaa ystävääni on mies pettänyt mennen-tullen useaan kertaan - ja sellainen "velikulta" on tämä ukko, että yrittää välillä vaimonsa kavereitakin. Minullekin laittoi txt, että olen "kiinnostava tapaus" ja ei kai haittaa, jos hän viestittelee... HAH! Vastasin hyvin selkeästi, että kyllä haittaa ja viestit stop vai haluaako itse kertoa asiasta vaimolleen, minun ystävälleni?!

        Erään pettämisen paljastuttua ystäväni kokosi itsensä ja pyyhki kyyneleet todeten, ettei hänestä ole lähtemään ovet paukkuen. Liki parikymmentä yhteistä vuotta ja sen aikana yhdessä rakennettu perhe ja elämä painavat kuitenkin paljon vaakakupissa. Mies on yhteisessä arjessa hyvä tiimipelaaja, huolehtii huushollista ja lapsista tasapuolisesti ystäväni kanssa eikä anna salasuhteidensa häiritä tätä. Ja että onhan elämä helpompaa, kun huusholliin tulee kaksi kohtuullisen muhkeaa tilipussia käytettäväksi yhteiseksi hyväksi...No enpä itse välttämättä tuota nielisi ja jatkaisi... Mutta meitä on montaa sorttia. Ystäväni totesi kerran, että juuri ja juuri pystyy "katsomaan sivuun" miehensä vaihtuvia salarakkaita, mutta jos joku vakituisempi "tapaus" tulisi kuvaan mukaan, sitten kai pitäisi miettiä enemmän.

        Varmankin alitettu tämä pettämistä sietävä puoliso?


      • ???
        alistus12 kirjoitti:

        Varmankin alitettu tämä pettämistä sietävä puoliso?

        Riman alta vai miten alitettu?


    • Jösses taas

      Mitä se sinulle kuuluu. Mene kysymään, niin ei tarvitse täällä ihmetellä.

    • skeidafriidut

      heh heh hee ne miehet, niitä viedään kuin pässiä narussa, toiset naiset vie ne, ei ne miehet haluaisi mutta ne naiset tulee ja vie, mies haluaisi vielä jatkaa rakastamansa (heheehhhe) vaimon kanssa mutta nuo naiset ei anna rauhaa

      kun äly on tota tasoa ei tarvitse kysellä

      • Huomaan myös

        Niin. Aina näitä kakkosia riittää, joihin tehoaa mielistely. Sitten aletaan jo kadehtimaan sitä kaikkea, mitä vaimolla on, ja se pitäisi saada itselleen. Paljon sitä saakin aikaan: toisen ihmisen hajonneen perheen ja elämän.


      • töntsä

        juuri näin. kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla kauhoa


      • feikkii
        Huomaan myös kirjoitti:

        Niin. Aina näitä kakkosia riittää, joihin tehoaa mielistely. Sitten aletaan jo kadehtimaan sitä kaikkea, mitä vaimolla on, ja se pitäisi saada itselleen. Paljon sitä saakin aikaan: toisen ihmisen hajonneen perheen ja elämän.

        Ai että joku kadehtii jotain petettyä vaimoa:DDD Ja haluaa vielä kaiken kukkuraksi kaiken sen paskan itselleen? Ei haloo. Taidat itse olla se Suurin kadehtija. Yleensä juuri ne kateelliset ihmiset epäilee muita kateellisiksi, koska itse ovat sitä, niin luulevat että kaikki muutkin kadehtivat. Ei näin tyhmiä ihmisiä ole olemassa!


      • feikkifaikki
        feikkii kirjoitti:

        Ai että joku kadehtii jotain petettyä vaimoa:DDD Ja haluaa vielä kaiken kukkuraksi kaiken sen paskan itselleen? Ei haloo. Taidat itse olla se Suurin kadehtija. Yleensä juuri ne kateelliset ihmiset epäilee muita kateellisiksi, koska itse ovat sitä, niin luulevat että kaikki muutkin kadehtivat. Ei näin tyhmiä ihmisiä ole olemassa!

        On niitä. Mutta olen samaa mieltä miksi joku kakkonen kadehtisi jätettyä vaimoa.
        Ei siinä kyllä oo mitään järkeä. Eihän näissä jutuissa kyllä useinkaan ole.

        Kuulin niin hauskan jutun tässä äskettäin, niin mielelläni jakaisin sen kanssanne mutta minun moraalini ei sitä salli. Pienesti avaan, koski jätettyä joka on keksinyt hänen exmiehen ystävästä aivan mielettömiä juttuja. Kotona päivät ja ottanut elämän työkseen vihata exän ystävää. Ei tässä enää mikään yllätä :DDD


      • czsdfzdsf<sff<s
        feikkifaikki kirjoitti:

        On niitä. Mutta olen samaa mieltä miksi joku kakkonen kadehtisi jätettyä vaimoa.
        Ei siinä kyllä oo mitään järkeä. Eihän näissä jutuissa kyllä useinkaan ole.

        Kuulin niin hauskan jutun tässä äskettäin, niin mielelläni jakaisin sen kanssanne mutta minun moraalini ei sitä salli. Pienesti avaan, koski jätettyä joka on keksinyt hänen exmiehen ystävästä aivan mielettömiä juttuja. Kotona päivät ja ottanut elämän työkseen vihata exän ystävää. Ei tässä enää mikään yllätä :DDD

        Hei. Sinusta paistaa ilkeys kauaksi asti. Tekee oikein mieli kysyä, miten nois paskoja ihmisiä tulee tähän maailmaan? Osaatko itse eritellä kautetesi ja ilkeytesi salaisuuden. Yksi asia on oikeasti kyllä varmaa. Sinulla ei ole todellisia ystäviä, sillä olet mieleltäsi todella vastenmielinen. Ehkäpä olet suuri siksi täällä,että helpointa on lyödä lyötyjä ja saada siitä hyvä mieli.

        Pienesti valottaisin, että olet SUURI PASKA :D


      • älä uppoa
        czsdfzdsf<sff<s kirjoitti:

        Hei. Sinusta paistaa ilkeys kauaksi asti. Tekee oikein mieli kysyä, miten nois paskoja ihmisiä tulee tähän maailmaan? Osaatko itse eritellä kautetesi ja ilkeytesi salaisuuden. Yksi asia on oikeasti kyllä varmaa. Sinulla ei ole todellisia ystäviä, sillä olet mieleltäsi todella vastenmielinen. Ehkäpä olet suuri siksi täällä,että helpointa on lyödä lyötyjä ja saada siitä hyvä mieli.

        Pienesti valottaisin, että olet SUURI PASKA :D

        osui?


      • annamunkaikki
        feikkifaikki kirjoitti:

        On niitä. Mutta olen samaa mieltä miksi joku kakkonen kadehtisi jätettyä vaimoa.
        Ei siinä kyllä oo mitään järkeä. Eihän näissä jutuissa kyllä useinkaan ole.

        Kuulin niin hauskan jutun tässä äskettäin, niin mielelläni jakaisin sen kanssanne mutta minun moraalini ei sitä salli. Pienesti avaan, koski jätettyä joka on keksinyt hänen exmiehen ystävästä aivan mielettömiä juttuja. Kotona päivät ja ottanut elämän työkseen vihata exän ystävää. Ei tässä enää mikään yllätä :DDD

        Taas eräs joka kuulopuheitten perusteella arvostelee.


      • czsdfzdsf<sff<s
        älä uppoa kirjoitti:

        osui?

        Taisipa osua pahasti itseesi. Uppoat oman sontaasi. Et kyennyt vastaamaan kysymykseen.


      • epäilijä
        feikkifaikki kirjoitti:

        On niitä. Mutta olen samaa mieltä miksi joku kakkonen kadehtisi jätettyä vaimoa.
        Ei siinä kyllä oo mitään järkeä. Eihän näissä jutuissa kyllä useinkaan ole.

        Kuulin niin hauskan jutun tässä äskettäin, niin mielelläni jakaisin sen kanssanne mutta minun moraalini ei sitä salli. Pienesti avaan, koski jätettyä joka on keksinyt hänen exmiehen ystävästä aivan mielettömiä juttuja. Kotona päivät ja ottanut elämän työkseen vihata exän ystävää. Ei tässä enää mikään yllätä :DDD

        feikifaikki, hyvä kysymys miksiköhän kakkonen kadehtii. Eräs pitkähiuksinen kakkonen himoitsi ykkösen paikalle niin hartaasti, että leikkasi jopa hiuksensa vaimon hiusten mukaisesti. Vieraili vaimon sängyssä kun vaimo poissa y.m Paljon muutakin jota en viitsi kertoa, Asiat ovat jääneet jo taakse.

        Vai että on jonkun exän teot, hauska juttu, noh saahan niitä yrittää keksiä jos ei muuta kerrottavaa.

        En usko juttuihin jotka ovat jonkun serkun, kummin kaiman kertomaa. Itse puhun mista kokemuksista en kenekään kertomaa.


      • puurot ja vellit sekoiti
        epäilijä kirjoitti:

        feikifaikki, hyvä kysymys miksiköhän kakkonen kadehtii. Eräs pitkähiuksinen kakkonen himoitsi ykkösen paikalle niin hartaasti, että leikkasi jopa hiuksensa vaimon hiusten mukaisesti. Vieraili vaimon sängyssä kun vaimo poissa y.m Paljon muutakin jota en viitsi kertoa, Asiat ovat jääneet jo taakse.

        Vai että on jonkun exän teot, hauska juttu, noh saahan niitä yrittää keksiä jos ei muuta kerrottavaa.

        En usko juttuihin jotka ovat jonkun serkun, kummin kaiman kertomaa. Itse puhun mista kokemuksista en kenekään kertomaa.

        siis ex matkii kakkosen ulkonäköä


      • töntsä kirjoitti:

        juuri näin. kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla kauhoa

        Tietysti voi kauhoa, jos on annettu tarpeeksi monta kertaa. Pienistä pisaroista se suurinkin puro on alkujaan tehty.


      • heko, heko
        puurot ja vellit sekoiti kirjoitti:

        siis ex matkii kakkosen ulkonäköä

        no ei taatusti matki, niin tyhmää exää ei ole olemassakaan. Kakkonen syyllistyy siihen yrittäessään voittaa petturi itselleen, mutta että ex syyllistyisi samaan.
        Salli mun nauraa, Kukaan ei halua muistuttaa ihmistä jonka vuoksi avioliitto kariutui.


      • gudesaafttgg
        heko, heko kirjoitti:

        no ei taatusti matki, niin tyhmää exää ei ole olemassakaan. Kakkonen syyllistyy siihen yrittäessään voittaa petturi itselleen, mutta että ex syyllistyisi samaan.
        Salli mun nauraa, Kukaan ei halua muistuttaa ihmistä jonka vuoksi avioliitto kariutui.

        1. ei kariudu toisen naisen vuoksi
        2. suhde jo huonossa jamassa
        3. joo o niin se ex teki matki exmiehen rakasta..seurauksin..myötähäpeä


      • kysynpä vaan
        gudesaafttgg kirjoitti:

        1. ei kariudu toisen naisen vuoksi
        2. suhde jo huonossa jamassa
        3. joo o niin se ex teki matki exmiehen rakasta..seurauksin..myötähäpeä

        gudesaafttgg--kyllähän se on niin että kakkonen haluaa muistuttaa vaimoa yrittäessään saada ukkomiehen itselleen. mikä muu syy mennä toisen naisen kotiin ja jopa aviovuoteeseen?


      • huh,huh
        kysynpä vaan kirjoitti:

        gudesaafttgg--kyllähän se on niin että kakkonen haluaa muistuttaa vaimoa yrittäessään saada ukkomiehen itselleen. mikä muu syy mennä toisen naisen kotiin ja jopa aviovuoteeseen?

        Niin ex ei koskaan mene petturin ja tämän ykköstyneen yhteiseen kotiin, saatika heidän aviovuoteeseen.


      • gljkjgttf
        kysynpä vaan kirjoitti:

        gudesaafttgg--kyllähän se on niin että kakkonen haluaa muistuttaa vaimoa yrittäessään saada ukkomiehen itselleen. mikä muu syy mennä toisen naisen kotiin ja jopa aviovuoteeseen?

        ei ole kokemusta en voi vastata kotiin menemisestä SEKIN on valetta!


      • huh,huh
        gljkjgttf kirjoitti:

        ei ole kokemusta en voi vastata kotiin menemisestä SEKIN on valetta!

        Niin totta kun elän niin sängystäni löysin toisen naisen. Palasin työmatkaltani kotiin aikaisemmin kuin oli sovittu. kävelin suoraan makuhuoneeseen ajatuksena yllättää puoliso, mutta sen olinkin minä joka yllätyin.


      • outoa
        gljkjgttf kirjoitti:

        ei ole kokemusta en voi vastata kotiin menemisestä SEKIN on valetta!

        gljkgff: mikä sä olet sanomaan mikä on totta ja mikä ei?


      • copypaste
        kysynpä vaan kirjoitti:

        gudesaafttgg--kyllähän se on niin että kakkonen haluaa muistuttaa vaimoa yrittäessään saada ukkomiehen itselleen. mikä muu syy mennä toisen naisen kotiin ja jopa aviovuoteeseen?

        "kysynpä vaan" No minun kohdallani ei edes huonolla meikillä saisi loihdittua niin hirmu hallitsijan näköistä tyyppiä, ja se katse (tyhjä psykopaatin katse). En pysty enkä edes osaa matkia niin hyvin, että näyttäisin edes hetken ex-diktaattorilta! ei sitten millään photoshoppauksella onnistuisi. sorry.


      • älkääs naurattako
        heko, heko kirjoitti:

        no ei taatusti matki, niin tyhmää exää ei ole olemassakaan. Kakkonen syyllistyy siihen yrittäessään voittaa petturi itselleen, mutta että ex syyllistyisi samaan.
        Salli mun nauraa, Kukaan ei halua muistuttaa ihmistä jonka vuoksi avioliitto kariutui.

        Kyllä nyt naurattaa. Että jompikumpi ykkönen tai kakkonen matkisi toisensa ulkonäköä. Ei aikuiset ihmiset tee sellaista kuin vaan jommankumman mielikuvituksessa. Oletteko ajatelleet sellaista asiaa, että mies valitsee kakkosekseen naisen, joka pitkälti muistuttaa vaimoa ulkonäöltään? Tuntee siis vetoa tietynnäköisiin naisiin. Luonteeltaan ykkönen ja kakkonen ovat monesti aivan erilaisia mutta ulkonäöltään varsin samanlaisia.

        Monelle vaimolle tulee yllätyksenä myös se, ettei kakkonen välttämättä ole aina nuorempi kuin vaimo. Niin vaan monet kuvittelee.


      • lasisilmät
        copypaste kirjoitti:

        "kysynpä vaan" No minun kohdallani ei edes huonolla meikillä saisi loihdittua niin hirmu hallitsijan näköistä tyyppiä, ja se katse (tyhjä psykopaatin katse). En pysty enkä edes osaa matkia niin hyvin, että näyttäisin edes hetken ex-diktaattorilta! ei sitten millään photoshoppauksella onnistuisi. sorry.

        onkohan meillä sama ex?


      • bimbot esiin
        lasisilmät kirjoitti:

        onkohan meillä sama ex?

        opypaste ja lasisilmät olette kaksi bimboa.


      • totuus ja vain se
        huh,huh kirjoitti:

        Niin totta kun elän niin sängystäni löysin toisen naisen. Palasin työmatkaltani kotiin aikaisemmin kuin oli sovittu. kävelin suoraan makuhuoneeseen ajatuksena yllättää puoliso, mutta sen olinkin minä joka yllätyin.

        No mutta hienoa! Löytyyhän täältä edes yksi joka voi sanoa "nähneensä" toisen naisen sängyssään. Uskon sinua kun sanot sen ITSE NÄHNEESI.
        Tämä on minulle kiinnostava aihe koska olen joutunut "syytetyn penkille" asioista joita en ole KOSKAAN tehnyt. Yksi, niistä sadoista vääristä, oli juuri se, että olisin joskus astunut jalallani miehen ja tämän exvaimon yhteiseen asuntoon.


      • semmottii se
        älkääs naurattako kirjoitti:

        Kyllä nyt naurattaa. Että jompikumpi ykkönen tai kakkonen matkisi toisensa ulkonäköä. Ei aikuiset ihmiset tee sellaista kuin vaan jommankumman mielikuvituksessa. Oletteko ajatelleet sellaista asiaa, että mies valitsee kakkosekseen naisen, joka pitkälti muistuttaa vaimoa ulkonäöltään? Tuntee siis vetoa tietynnäköisiin naisiin. Luonteeltaan ykkönen ja kakkonen ovat monesti aivan erilaisia mutta ulkonäöltään varsin samanlaisia.

        Monelle vaimolle tulee yllätyksenä myös se, ettei kakkonen välttämättä ole aina nuorempi kuin vaimo. Niin vaan monet kuvittelee.

        Yllättävä oli kyllä valinta eli ihan samaa mies hakee. Vanhempana versiona vain ja ne kaikki mummottelu ja ryppyjutut liittyivät kakkoseen ja loppuivat kun suhdekin loppui. Hauskin juttu ole se, että kakkosella oli ihan samanlainen villamyssy kuin miehen äidillä aikoinaan ja niistä lahkeellisista vaalenpunaisista mummoalkkareista jaksoi puhua...


      • totuuspa juurikin
        totuus ja vain se kirjoitti:

        No mutta hienoa! Löytyyhän täältä edes yksi joka voi sanoa "nähneensä" toisen naisen sängyssään. Uskon sinua kun sanot sen ITSE NÄHNEESI.
        Tämä on minulle kiinnostava aihe koska olen joutunut "syytetyn penkille" asioista joita en ole KOSKAAN tehnyt. Yksi, niistä sadoista vääristä, oli juuri se, että olisin joskus astunut jalallani miehen ja tämän exvaimon yhteiseen asuntoon.

        tottus ja vain se. Jos et mennyt niin sit kyllä joku toinen meni. Kerro niistä sadoista vääristä asioista joista sinua syytetään, vai oletko juuri se ykköstynyt joka täällä hyörii ja omii jokaisen exän kirjoitukset omikseen........jaa.aaa ja minkähän vuoksi?


      • totuus ja vain se
        totuuspa juurikin kirjoitti:

        tottus ja vain se. Jos et mennyt niin sit kyllä joku toinen meni. Kerro niistä sadoista vääristä asioista joista sinua syytetään, vai oletko juuri se ykköstynyt joka täällä hyörii ja omii jokaisen exän kirjoitukset omikseen........jaa.aaa ja minkähän vuoksi?

        en hyöri täällä mutta tiedän exän joka hyörii, hakee ihan tuskissaan 24/7 täältä kirjoituksia joita kuvitteleen jonkun tietyn kirjoittaneen


      • missäexluuraa
        totuus ja vain se kirjoitti:

        en hyöri täällä mutta tiedän exän joka hyörii, hakee ihan tuskissaan 24/7 täältä kirjoituksia joita kuvitteleen jonkun tietyn kirjoittaneen

        Kuten sinun, vai. Ahkerasti kuitenkin täällä nakkelet ja syyttelet kuten nytkin.

        Kuule kyl nainen teitää milloin joku on vieraillut hänen sängyssä. tuoksu lakanoissa, petaustyyli ym.


      • eräsex
        semmottii se kirjoitti:

        Yllättävä oli kyllä valinta eli ihan samaa mies hakee. Vanhempana versiona vain ja ne kaikki mummottelu ja ryppyjutut liittyivät kakkoseen ja loppuivat kun suhdekin loppui. Hauskin juttu ole se, että kakkosella oli ihan samanlainen villamyssy kuin miehen äidillä aikoinaan ja niistä lahkeellisista vaalenpunaisista mummoalkkareista jaksoi puhua...

        semmotti se minua loukkasi valtavasti tuttavien minun ja kakkosen ulkonäön vertailu. Olimme kuuleman samanoloisia ja näköisä.
        En mllään halua olla samanoloinen enkä näköinen.


      • StringiN. 60v.
        semmottii se kirjoitti:

        Yllättävä oli kyllä valinta eli ihan samaa mies hakee. Vanhempana versiona vain ja ne kaikki mummottelu ja ryppyjutut liittyivät kakkoseen ja loppuivat kun suhdekin loppui. Hauskin juttu ole se, että kakkosella oli ihan samanlainen villamyssy kuin miehen äidillä aikoinaan ja niistä lahkeellisista vaalenpunaisista mummoalkkareista jaksoi puhua...

        Eli siis kakkonen oli 80-90v.?:))
        Entä pettäjä? 75v. Korkeintaan, eikä hänkään varmaan mikään suuri rakastaja enää ole.


      • glurps!!
        eräsex kirjoitti:

        semmotti se minua loukkasi valtavasti tuttavien minun ja kakkosen ulkonäön vertailu. Olimme kuuleman samanoloisia ja näköisä.
        En mllään halua olla samanoloinen enkä näköinen.

        hyi kauheata! jos minua verrattaisiin exään hakisin kyllä lähimmän puun ja vetäisin itseni siihen! on muuten niin katkerankurpan näköinen!


      • StringiN. 65v.
        StringiN. 60v. kirjoitti:

        Eli siis kakkonen oli 80-90v.?:))
        Entä pettäjä? 75v. Korkeintaan, eikä hänkään varmaan mikään suuri rakastaja enää ole.

        Vastaus oli "semmottii se":lle!


      • röyhkeää
        totuus ja vain se kirjoitti:

        No mutta hienoa! Löytyyhän täältä edes yksi joka voi sanoa "nähneensä" toisen naisen sängyssään. Uskon sinua kun sanot sen ITSE NÄHNEESI.
        Tämä on minulle kiinnostava aihe koska olen joutunut "syytetyn penkille" asioista joita en ole KOSKAAN tehnyt. Yksi, niistä sadoista vääristä, oli juuri se, että olisin joskus astunut jalallani miehen ja tämän exvaimon yhteiseen asuntoon.

        totuus ja vain se .....ihanko face to face syytellyt asioitsa jotka eivät ole totta?


      • eräsex
        glurps!! kirjoitti:

        hyi kauheata! jos minua verrattaisiin exään hakisin kyllä lähimmän puun ja vetäisin itseni siihen! on muuten niin katkerankurpan näköinen!

        glurps, kyllä minäkin ihmettelin moista vertausta. Sehän on kauhea loukkaus ykköstyneelle.
        Minä loukkaannuin myös mutta sitten ajattelin että ehkäpä sillä expuolisollani ei niin kauhean huono naismaku olekaan.


      • stringiää jooo
        StringiN. 65v. kirjoitti:

        Vastaus oli "semmottii se":lle!

        Wauuu...mitä naisen lokiikkaa...srinteillä mennäänn...


    • elämä on

      Ei kai välttämättä anneta anteeksi. Voi olla että avioliitossa on kuitenkin niin paljon pelissä, että eroaminen ei ole se ainoa vaihtoehto.

      Suhteeseen ei jäädä, vaan siinähän ollaan. Voi elää päivä kerrallaan ja pettäjän kanssa eläminen on toisenlaista kuin ehdottomasti uskollisen. Eletään saman katon alla, mutta omaa elämää. Kun ei ole tunteita liian paljon pelissä, ei toisen uskottomuus kosketa. Anteeksiantamisesta ja rakastamisesta ei aina ole kyse.

      Voi kysyä onko se sitten oikeata hyvää elämää. On se. Se on vain erilaista. Siinä ei voi elää toisen kautta.

      Ehkä liitto loppuu aikanaan.

    • 2vk vuodessa

      onkohan nämä palstan leidit koskaan oikeasti istuneet alas ja todella miettineet, miksi sillä miehellä on tarve päästä tuulettumaan?

      Monet naiset kaatavat kyllä paskan miehen päälle, mutta eivät uskalla katsoa peiliin.

      Jos se itsensä toteuttaminen on tärkeämpää kuin esim. koko perheen hyvinvointi, johon se mieskin valitettavasti kuuluu, on kohtuutonta kaataa sitä omaa keittämäänsä lientä pelkästään miehen päälle, ja vaatia myös tunnontuskissaan, toisia daameja tekemään samoin.

      On kuitenkin mielenkiintoista huomata että nämä kodin hengettäret, useammin haluavat rikkoa perheensä, kuin miehet. Nämä ihanat immet kun tilastojenkin valossa pistävät avioeron vireille, miestä useammin. Tottakai syy on toki miehen, kuinkas muuten.

      Se perhe-elämän autuus ja tasavertaisuus usein valaistuu miehelle, hieman häiden tai raskaaksi tulon jälkeen. On hyvä jos vielä esim. asuntolainaa on reilumman jälkeen jäljellä. Siinä on sitten hienoa kuulla naisen suusta ettei se lemmiskely olekaan enään mitenkään tärkeää, ja tulee vähenemään.

      Jos yrittää asiallista keskustelua, saa tietenkin ryöpytyksen päällensä ja kuulee vielä olevansa se vaaleanpunainen sorkkaeläin :)

      Siinä leppoisassa keskustelussa, jossa miehelle ei juuri suunvuoroa anneta, saa mies kuulla kuinka tämä kodin hengetär on yksin uhrautunut perheensä eteen.

      Mut annas olla jos tämän pyhän tunnustuksen äärellä uskaltaudut kysymään mieltäsi askarruttavan kysymyksen. *Miten tämä uhrautuminen ilmenee?*
      Tietty omassa mielessä pyörivät omat vaatimattomat panostuksesi, kuten kodin rakentaminen, ja tilipussin kotiin kantaminen. Oluttakaan et uskalla saunan jälkeen ottaa yhtä enempää, koska hengetär voi saada hepulin.

      Aito kodin hengetär ilmaisee asian seuraavasti:
      *jos et tiedä, niin sitten en ainakaan kerro* Ryntää huoneesta pois, ja soittaa pestikselle, joka tietty tukee sitä sorkkaeläin syndroomaa. Bestiksen puuttuessa voi toki tulla myös avautumaan esim keskustelupalstoille.

      • 2vk vuodessa

        Mies alkaa pikkuhiljaa väistelemään itserakentamassaan kodissa, ja etsimään soppea jossa olisi tilaa hänelle. Vaikka neliöitä olisi 200, sellainen oma soppi tuntuu haasteelliselta löytää. Monet miehet ovatkin sitten vallanneet edes autotallin itselleen. Loppu kämppä jääkin sitten kodin hengettären kulissiksi, jossa hän voi viettää ja esitellä haluamaansa perhe-elämää.

        vaikka talossa on vähintään 2 telkkaria, ei mies voi luottaa siihen että se viikon ainoa telkkariohjelma tulee nähdyksi. Kun toiselta kanavalta voi tulla joku ihana sisustusohjelma josta hengetär voi saada ihania vinkkejä homoilta, ja toiselta kanavalta tulee vasta neljännentoista kerran uusintajakso jostakin jälkikasvun lempiohjelmasta. Jos yrität tähän jotain kompromissiä, saat kuulla olevasi vain itsekeskeinen toisista täysin piittaamaton mulkku.

        No keksit sitten istahtaa tietokoneelle, koska muu perhe on valloittanut telkkarit. Kerrankin tietokoneella ehtisi muutakin kuin tarkistaa ettei kukaan ole kaivannut. No joskus päädyt jopa johonkin päivitykseen vastaamaan, vaikka keskustelupalstalla, jossa miehien todetaan olevan vain itsekeskeisiä kusipäitä. Vastaamisesta tietenkin syntyy naputtava ääni, joka häiritsee telkkarin katsojaa, vaikka tietokone onkin eteisessä. Saat kuulla olevasti täysin toisista välittämätön mulkku.

        Pistät tietokoneen kiinni. Kuulet huudon että jätä tietokone päälle jos oot siitä pois lähdössä. Ilmotat että laitoit jo kiinni. Kuulet että sä et kyllä koskaan ajattele kuin itteäs. Ois sun pitänny älytä että joku muukin haluaisi sähköpostin tarkistaa, kun siihen vain joskus pääsisi.

        Lähdet ulos hermosavuille ihmettelemään, mitenkäs tämä asia taas näin kääntyi? Kissa livahtaa ulos samalla kun itsekin menet. Rauhoituttuasi menet tietty sisään. Kukapa sitä sateessa turhaan seisoskelisi. Rakkaasi ja unelmien naisesi huutaa: Et kai vaan päästänyt kissaa ulos? Kylmä karmiva hiki alkaa valuta selkääsi pitkin, et tiedä vastatako vai ei, molempi pahempi. Piinaava hiljaisuus kertoo mielitiettysi ymmärtävän mitä on tapahtunut. *Pitäis sun tietää, ettei kissaa saa päästää enää tähän aikaan ulos. Sä et kyl koskaan kuuntele.....

        Loppua et kuule koska lähdet kissa jahtiin sinne sateeseen....
        Kun olet yltäpäältä märkä sateesta, vilustunut ja vitutus huipussaan riippumatta siitä saitko kissan sisälle vai et, palataan sisälle. Huomaat vaimosi menneen jo nukkumaan ja samuttaneen valot, joka on sanaton merkki että mitään läheisyyttä on turha odottaa. No se ei ollut mikään yllätys.

        Aamulla herättyäsi toivot tietenkin tästä päivästä parempaa. Vaimokin on noussut jo aijemmin. Tiedä vaikka tänään tärppäisi. Menet keittiöön pahaa aavistamatta. Toivotat huomenta, etkä kiinnitä siihen kummempaa huomiota, ettei siihen vastattu. Vasta kahvinkeitintä tankatessasi vahvistuu käsitys piinaavasta hiljaisuudesta. Rohkaiset mielesi ja kysyt, mikäs nyt on mielenpahoittanut?

        Saat kuulla kuinka hän on eilen yksin yrittänyt siivota ja uhrautunut, ja kuinka sinä taas et yhtään välitä etkä huomaa, vaan kurasine kenkineen olet taas sotkennut koko verannan. Saitko edes kissaa sisään? En saanut, myönnän vaisusti. Vaimo siihen että. Niin kun et yhtään välitä muista kuin itsestäsi....

        Olet katsellut tätä samaa kymmenen vuotta, päivästä toiseen, päivät muuttuvat viikoiksi viikot kuukausiksi, kuukaudet vuosiksi. Lopulta joudut antamaan periksi. Tilaat talvilomallesi kahdenviikon matkan pattyalle, ja elät edes lomasi onnellisesti loppuun asti. On jotain mitä odottaa kerran vuodessa.


      • Vastuuomastaelämästä
        2vk vuodessa kirjoitti:

        Mies alkaa pikkuhiljaa väistelemään itserakentamassaan kodissa, ja etsimään soppea jossa olisi tilaa hänelle. Vaikka neliöitä olisi 200, sellainen oma soppi tuntuu haasteelliselta löytää. Monet miehet ovatkin sitten vallanneet edes autotallin itselleen. Loppu kämppä jääkin sitten kodin hengettären kulissiksi, jossa hän voi viettää ja esitellä haluamaansa perhe-elämää.

        vaikka talossa on vähintään 2 telkkaria, ei mies voi luottaa siihen että se viikon ainoa telkkariohjelma tulee nähdyksi. Kun toiselta kanavalta voi tulla joku ihana sisustusohjelma josta hengetär voi saada ihania vinkkejä homoilta, ja toiselta kanavalta tulee vasta neljännentoista kerran uusintajakso jostakin jälkikasvun lempiohjelmasta. Jos yrität tähän jotain kompromissiä, saat kuulla olevasi vain itsekeskeinen toisista täysin piittaamaton mulkku.

        No keksit sitten istahtaa tietokoneelle, koska muu perhe on valloittanut telkkarit. Kerrankin tietokoneella ehtisi muutakin kuin tarkistaa ettei kukaan ole kaivannut. No joskus päädyt jopa johonkin päivitykseen vastaamaan, vaikka keskustelupalstalla, jossa miehien todetaan olevan vain itsekeskeisiä kusipäitä. Vastaamisesta tietenkin syntyy naputtava ääni, joka häiritsee telkkarin katsojaa, vaikka tietokone onkin eteisessä. Saat kuulla olevasti täysin toisista välittämätön mulkku.

        Pistät tietokoneen kiinni. Kuulet huudon että jätä tietokone päälle jos oot siitä pois lähdössä. Ilmotat että laitoit jo kiinni. Kuulet että sä et kyllä koskaan ajattele kuin itteäs. Ois sun pitänny älytä että joku muukin haluaisi sähköpostin tarkistaa, kun siihen vain joskus pääsisi.

        Lähdet ulos hermosavuille ihmettelemään, mitenkäs tämä asia taas näin kääntyi? Kissa livahtaa ulos samalla kun itsekin menet. Rauhoituttuasi menet tietty sisään. Kukapa sitä sateessa turhaan seisoskelisi. Rakkaasi ja unelmien naisesi huutaa: Et kai vaan päästänyt kissaa ulos? Kylmä karmiva hiki alkaa valuta selkääsi pitkin, et tiedä vastatako vai ei, molempi pahempi. Piinaava hiljaisuus kertoo mielitiettysi ymmärtävän mitä on tapahtunut. *Pitäis sun tietää, ettei kissaa saa päästää enää tähän aikaan ulos. Sä et kyl koskaan kuuntele.....

        Loppua et kuule koska lähdet kissa jahtiin sinne sateeseen....
        Kun olet yltäpäältä märkä sateesta, vilustunut ja vitutus huipussaan riippumatta siitä saitko kissan sisälle vai et, palataan sisälle. Huomaat vaimosi menneen jo nukkumaan ja samuttaneen valot, joka on sanaton merkki että mitään läheisyyttä on turha odottaa. No se ei ollut mikään yllätys.

        Aamulla herättyäsi toivot tietenkin tästä päivästä parempaa. Vaimokin on noussut jo aijemmin. Tiedä vaikka tänään tärppäisi. Menet keittiöön pahaa aavistamatta. Toivotat huomenta, etkä kiinnitä siihen kummempaa huomiota, ettei siihen vastattu. Vasta kahvinkeitintä tankatessasi vahvistuu käsitys piinaavasta hiljaisuudesta. Rohkaiset mielesi ja kysyt, mikäs nyt on mielenpahoittanut?

        Saat kuulla kuinka hän on eilen yksin yrittänyt siivota ja uhrautunut, ja kuinka sinä taas et yhtään välitä etkä huomaa, vaan kurasine kenkineen olet taas sotkennut koko verannan. Saitko edes kissaa sisään? En saanut, myönnän vaisusti. Vaimo siihen että. Niin kun et yhtään välitä muista kuin itsestäsi....

        Olet katsellut tätä samaa kymmenen vuotta, päivästä toiseen, päivät muuttuvat viikoiksi viikot kuukausiksi, kuukaudet vuosiksi. Lopulta joudut antamaan periksi. Tilaat talvilomallesi kahdenviikon matkan pattyalle, ja elät edes lomasi onnellisesti loppuun asti. On jotain mitä odottaa kerran vuodessa.

        Aiotko jatkaa vielä montakin vuotta? Tarttis varmaan teherä jottain ...


      • grdgsedser
        2vk vuodessa kirjoitti:

        Mies alkaa pikkuhiljaa väistelemään itserakentamassaan kodissa, ja etsimään soppea jossa olisi tilaa hänelle. Vaikka neliöitä olisi 200, sellainen oma soppi tuntuu haasteelliselta löytää. Monet miehet ovatkin sitten vallanneet edes autotallin itselleen. Loppu kämppä jääkin sitten kodin hengettären kulissiksi, jossa hän voi viettää ja esitellä haluamaansa perhe-elämää.

        vaikka talossa on vähintään 2 telkkaria, ei mies voi luottaa siihen että se viikon ainoa telkkariohjelma tulee nähdyksi. Kun toiselta kanavalta voi tulla joku ihana sisustusohjelma josta hengetär voi saada ihania vinkkejä homoilta, ja toiselta kanavalta tulee vasta neljännentoista kerran uusintajakso jostakin jälkikasvun lempiohjelmasta. Jos yrität tähän jotain kompromissiä, saat kuulla olevasi vain itsekeskeinen toisista täysin piittaamaton mulkku.

        No keksit sitten istahtaa tietokoneelle, koska muu perhe on valloittanut telkkarit. Kerrankin tietokoneella ehtisi muutakin kuin tarkistaa ettei kukaan ole kaivannut. No joskus päädyt jopa johonkin päivitykseen vastaamaan, vaikka keskustelupalstalla, jossa miehien todetaan olevan vain itsekeskeisiä kusipäitä. Vastaamisesta tietenkin syntyy naputtava ääni, joka häiritsee telkkarin katsojaa, vaikka tietokone onkin eteisessä. Saat kuulla olevasti täysin toisista välittämätön mulkku.

        Pistät tietokoneen kiinni. Kuulet huudon että jätä tietokone päälle jos oot siitä pois lähdössä. Ilmotat että laitoit jo kiinni. Kuulet että sä et kyllä koskaan ajattele kuin itteäs. Ois sun pitänny älytä että joku muukin haluaisi sähköpostin tarkistaa, kun siihen vain joskus pääsisi.

        Lähdet ulos hermosavuille ihmettelemään, mitenkäs tämä asia taas näin kääntyi? Kissa livahtaa ulos samalla kun itsekin menet. Rauhoituttuasi menet tietty sisään. Kukapa sitä sateessa turhaan seisoskelisi. Rakkaasi ja unelmien naisesi huutaa: Et kai vaan päästänyt kissaa ulos? Kylmä karmiva hiki alkaa valuta selkääsi pitkin, et tiedä vastatako vai ei, molempi pahempi. Piinaava hiljaisuus kertoo mielitiettysi ymmärtävän mitä on tapahtunut. *Pitäis sun tietää, ettei kissaa saa päästää enää tähän aikaan ulos. Sä et kyl koskaan kuuntele.....

        Loppua et kuule koska lähdet kissa jahtiin sinne sateeseen....
        Kun olet yltäpäältä märkä sateesta, vilustunut ja vitutus huipussaan riippumatta siitä saitko kissan sisälle vai et, palataan sisälle. Huomaat vaimosi menneen jo nukkumaan ja samuttaneen valot, joka on sanaton merkki että mitään läheisyyttä on turha odottaa. No se ei ollut mikään yllätys.

        Aamulla herättyäsi toivot tietenkin tästä päivästä parempaa. Vaimokin on noussut jo aijemmin. Tiedä vaikka tänään tärppäisi. Menet keittiöön pahaa aavistamatta. Toivotat huomenta, etkä kiinnitä siihen kummempaa huomiota, ettei siihen vastattu. Vasta kahvinkeitintä tankatessasi vahvistuu käsitys piinaavasta hiljaisuudesta. Rohkaiset mielesi ja kysyt, mikäs nyt on mielenpahoittanut?

        Saat kuulla kuinka hän on eilen yksin yrittänyt siivota ja uhrautunut, ja kuinka sinä taas et yhtään välitä etkä huomaa, vaan kurasine kenkineen olet taas sotkennut koko verannan. Saitko edes kissaa sisään? En saanut, myönnän vaisusti. Vaimo siihen että. Niin kun et yhtään välitä muista kuin itsestäsi....

        Olet katsellut tätä samaa kymmenen vuotta, päivästä toiseen, päivät muuttuvat viikoiksi viikot kuukausiksi, kuukaudet vuosiksi. Lopulta joudut antamaan periksi. Tilaat talvilomallesi kahdenviikon matkan pattyalle, ja elät edes lomasi onnellisesti loppuun asti. On jotain mitä odottaa kerran vuodessa.

        Ja menet panemaan pieniä Aasialaisia? Tuo mitä kuvaat, on pienten lasten vanhempien arkea. Se menee yllättävän pian ohi. Varaa teille paikat avioliittoleirille, jos haluat saada elämästänne paremman.


      • nainen''

        "miksi sillä miehellä on tarve päästä tuulettumaan?"

        Niin. Eikö kakkoset yhtään mieti miksi haluaa päästä tuulettamaan varattua miestä?

        Ihan aikuisten oikeasti mies käy vieraissa, jos on käydäkseen. Liitossa voi olla hyvinkin vilkas seksielämä, tai sitten ei. Joka tapauksessa, mies (tai nainen) ottaa riskin käymällä vieraissa, hän vastaa siitä ja sen seurauksista. Oli puolisonsa millainen vain.


    • 2vk vuodessa

      Vuodet vierivät, ja lapset kasvavat, lentävät pesästään. Lapsille jäänyt sellainen käsitys että iskä on itsekeskeinen paskiainen, koska sitä on toitotettu heidän koko elinikä.

      Itsekin tietty yrittänyt kuvitella että kun lapset kasvavat, yhdessäoloaika lisääntyy. Kissan paska on se mikä lisääntyy. Lasten tilalle tietenkin hankittu lisää kissoja joita voi hysää ja hoivata. Sitten vielä ihmetellään miksei iskä tykkää niistä vaikka on niin ihanii. Nii eikä ainakaan yhtä itsekeskeisii paskiaisia kuin iskä.

      Tietty sitä vähän kauhuissaan katselee kissojen repimiä tapetteja, ja huonekaluja, ihmetellen, onko ne kissat tosiaan sen arvoisia? No tätä pohtiessa vaimo soittaakin työpaikalta: Laittaisitko lapsen huoneeseen lisää lämpöä, nyt on hätä tilanne. Voin miltei varmuudella päätellä ettei se hätä koske lapsia onneksi. Kissanristiäisyhdistyksen eläintalolla puhjennut epidemia, ja meillehän sitten pitää tietenkin ottaa vähintään yksi poikue, kotihoitoon. Tänä vuonna on nyt kolmas poikue tulossa. Voi sitä rakkauden määrää en muuta sano.
      No sanon kuitenkin. Kun meille oli kertynyt niitä kissanristiäsyhdistyksen kulkukissoja 4 pysyvästi, sanoin että nyt ei enää ainuttakaan kissaa meille lisää.
      Ei ainakaan pysyvästi. No perheen naisväki ratkaisi asian siten että seuraavaa orpo ihkurassukka kissaa ei otettu *meille* vaan *tyttärelle* Tytär lähtenyt aikaa sitten opiskelemaan ja kirjoilla muualla, tämä tyttären kissa asuu edelleen meillä.

      Vai oikein yhdessä avioliittoleirille. Idea on niin absurdi tai arpuusi tai mikä muu hedelmä tahansa, että se naurattaa. Ei me voida minnekään yhdessä lähteä, koska kissat pitää hoitaa.

      Kun haluan elämästäni paremman, minä varaan paikan pattyan avioliittoleirille, ei sinne muijaa tarvita :) Hoitakoot kotihengetär kissojaan kotona, minä hoitelen siiamilaisia mirrejä toisaalla.

      Kyllä minä tosiaan saan läheisyyttä ja lämpöä siellä niiltä pieniltä thaimaalaisilta, ja olen siitä syvästi kiitollinen heille. En tunne huonoa omaatuntoa, enkä tunne tekeväni erityisen väärinkään.

      Ei tarvitse kuulla tekosyitä päänsärystä, väärästä aikaa kuusta, vaihdevuosista. Kissat eivät tunge väliin nukkumaan. Toki tiedän että ne rakkaudentunnustukset on leikkiä. Mukavampi leikkihän sekin on kuin se toinen leikki jossa puhuttiin jotain myötä ja vastamäestä..... silloin kauan kauan sitten.

      • sdsdsada<

        Kuule. Sinä olet pinnallinen. Et todellakaan ymmärrä ja näe mitä sinulla on. Harmittaa, mitä hukkaat, kun et osaa ottaa.


    • Uskomaton valittaja

      Ja sinussa ei ole ollut mitään vikaa?
      Hyvä mies sinussa on iso vika ja se on se, että et laittanut ero vireille jo vuosia sitten ja eronnut kunnialla.
      Nyt se ero tulee jossain vaiheessa, mutta se on sinulle kunniaton!! Olet ollut lössö ja antanut vaimollesi vallan! Nyt täällä itket ja haet myötätuntoa...minulta et ainakaan sitä saa!

      • 2vk vuodessa

        Parahin uskomaton valittaja. On aina hienoa huomata että kirjoitus uppoaa otolliseen maaperään. Mitä enemmän kuraa, sen syvemmälle uppoaa. Kiitos siitä.

        Mielestäni on hienoa sinun huomanneen olevani valittaja :) Oma kirjoituksesi olikin huumorilla sävytetty satiirinen pakina, josta valitusta on lähes mahdoton löytää. Voin vain hämmästellä suuauki kuinka nerokasta verbaliikkaa joka nimim.uskomattomalta valittajalta löytyy. Lueppa nyt oikein itsekin ajatuksella oma kirjoituksesi. Löysitkö siitä mitään valittamisen piirteitä mahdollisesti? Ei en halua että vastaat, riittää hyvin kun pohdit itseksesi.

        Tottakai monien naisten mielestä olen pinnallinen. Olenhan mies :) NIin ja tietty ajattelen vain alapäälläni, sitähän se viimekädessä tarkoittaa, tässä yhteydessä, vaikka muuta ehkä yrittävät väittääkin.

        Eroa ei tule, vaikka kaikki kukkahattufeministit sitä toivoisivatkin. Emme sitä kumpikaan halua. Mielestäni eronneet ovat aina luusereita, ne tietävät sen itsekin, ja siksi yrittävät muitakin yllyttää samaan luuserikerhoon, ettei tuntuisi niin pahalta. sorry, en suostu.

        Toki joku katkera kakkis, näkee minut kunniattomanakin. Toisaalta minusta taas suomen kunniattomin ihminen on kaikkien kukkahattutätien äiti,isä, anoppi, ja käly yhdessä persoonassa päivi räsänen. Päästäisiköhän päkä puolisoaan yksin pattikselle? Se olisi aikuisten oikeesti kiva tietää.

        Juuh siitä mä olen samaamieltä että olen antanut vaimolle vallan. Hänellä on mm. täysivalta päästää minut pattayalle, kun minulle sopii. Käsi sydänmellä voi jokaikinen pohtia, sen vallan määrää :)

        Juuh nössökin minä olen. Tuttava piirissäni ei ole tosin ainuttakaan miestä, joka ei olisi ihmetellyt minulle miten vaimoni päästää minut yksin pattyalle jokavuosi. Tottakai se herättää närkästystä, paheksuntaa, ja suoranaista kateutta. Sitä vain ei omienvaimojen kuullen uskalla yksikään mies sanoa ääneen. Kahden kesken ovat kyllä uteliaita enemmän kuin suostun kertomaan. Lähtisivät mukaan, jos vain saisivat kotoa luvan.


      • tilleri
        2vk vuodessa kirjoitti:

        Parahin uskomaton valittaja. On aina hienoa huomata että kirjoitus uppoaa otolliseen maaperään. Mitä enemmän kuraa, sen syvemmälle uppoaa. Kiitos siitä.

        Mielestäni on hienoa sinun huomanneen olevani valittaja :) Oma kirjoituksesi olikin huumorilla sävytetty satiirinen pakina, josta valitusta on lähes mahdoton löytää. Voin vain hämmästellä suuauki kuinka nerokasta verbaliikkaa joka nimim.uskomattomalta valittajalta löytyy. Lueppa nyt oikein itsekin ajatuksella oma kirjoituksesi. Löysitkö siitä mitään valittamisen piirteitä mahdollisesti? Ei en halua että vastaat, riittää hyvin kun pohdit itseksesi.

        Tottakai monien naisten mielestä olen pinnallinen. Olenhan mies :) NIin ja tietty ajattelen vain alapäälläni, sitähän se viimekädessä tarkoittaa, tässä yhteydessä, vaikka muuta ehkä yrittävät väittääkin.

        Eroa ei tule, vaikka kaikki kukkahattufeministit sitä toivoisivatkin. Emme sitä kumpikaan halua. Mielestäni eronneet ovat aina luusereita, ne tietävät sen itsekin, ja siksi yrittävät muitakin yllyttää samaan luuserikerhoon, ettei tuntuisi niin pahalta. sorry, en suostu.

        Toki joku katkera kakkis, näkee minut kunniattomanakin. Toisaalta minusta taas suomen kunniattomin ihminen on kaikkien kukkahattutätien äiti,isä, anoppi, ja käly yhdessä persoonassa päivi räsänen. Päästäisiköhän päkä puolisoaan yksin pattikselle? Se olisi aikuisten oikeesti kiva tietää.

        Juuh siitä mä olen samaamieltä että olen antanut vaimolle vallan. Hänellä on mm. täysivalta päästää minut pattayalle, kun minulle sopii. Käsi sydänmellä voi jokaikinen pohtia, sen vallan määrää :)

        Juuh nössökin minä olen. Tuttava piirissäni ei ole tosin ainuttakaan miestä, joka ei olisi ihmetellyt minulle miten vaimoni päästää minut yksin pattyalle jokavuosi. Tottakai se herättää närkästystä, paheksuntaa, ja suoranaista kateutta. Sitä vain ei omienvaimojen kuullen uskalla yksikään mies sanoa ääneen. Kahden kesken ovat kyllä uteliaita enemmän kuin suostun kertomaan. Lähtisivät mukaan, jos vain saisivat kotoa luvan.

        Hyvä on mielikuvitus jollakin :D


      • Naurava kulkuri
        2vk vuodessa kirjoitti:

        Parahin uskomaton valittaja. On aina hienoa huomata että kirjoitus uppoaa otolliseen maaperään. Mitä enemmän kuraa, sen syvemmälle uppoaa. Kiitos siitä.

        Mielestäni on hienoa sinun huomanneen olevani valittaja :) Oma kirjoituksesi olikin huumorilla sävytetty satiirinen pakina, josta valitusta on lähes mahdoton löytää. Voin vain hämmästellä suuauki kuinka nerokasta verbaliikkaa joka nimim.uskomattomalta valittajalta löytyy. Lueppa nyt oikein itsekin ajatuksella oma kirjoituksesi. Löysitkö siitä mitään valittamisen piirteitä mahdollisesti? Ei en halua että vastaat, riittää hyvin kun pohdit itseksesi.

        Tottakai monien naisten mielestä olen pinnallinen. Olenhan mies :) NIin ja tietty ajattelen vain alapäälläni, sitähän se viimekädessä tarkoittaa, tässä yhteydessä, vaikka muuta ehkä yrittävät väittääkin.

        Eroa ei tule, vaikka kaikki kukkahattufeministit sitä toivoisivatkin. Emme sitä kumpikaan halua. Mielestäni eronneet ovat aina luusereita, ne tietävät sen itsekin, ja siksi yrittävät muitakin yllyttää samaan luuserikerhoon, ettei tuntuisi niin pahalta. sorry, en suostu.

        Toki joku katkera kakkis, näkee minut kunniattomanakin. Toisaalta minusta taas suomen kunniattomin ihminen on kaikkien kukkahattutätien äiti,isä, anoppi, ja käly yhdessä persoonassa päivi räsänen. Päästäisiköhän päkä puolisoaan yksin pattikselle? Se olisi aikuisten oikeesti kiva tietää.

        Juuh siitä mä olen samaamieltä että olen antanut vaimolle vallan. Hänellä on mm. täysivalta päästää minut pattayalle, kun minulle sopii. Käsi sydänmellä voi jokaikinen pohtia, sen vallan määrää :)

        Juuh nössökin minä olen. Tuttava piirissäni ei ole tosin ainuttakaan miestä, joka ei olisi ihmetellyt minulle miten vaimoni päästää minut yksin pattyalle jokavuosi. Tottakai se herättää närkästystä, paheksuntaa, ja suoranaista kateutta. Sitä vain ei omienvaimojen kuullen uskalla yksikään mies sanoa ääneen. Kahden kesken ovat kyllä uteliaita enemmän kuin suostun kertomaan. Lähtisivät mukaan, jos vain saisivat kotoa luvan.

        Sinäpä sanaseppo olet! :)

        Kerrankin miesnäkökulmaa avioliiton arjesta. Kiiiitos!

        Anteeksi, että täällä nauroin vakavalle vuodatuksellesi, mutta tein sen ihan hyväntahoisesti, sillä noin elämänmakuista kirjoitusta täällä en ole ennen lukenutkaan. Tosin, olen ihan satunnainen ohikulkija täällä, kun aihe ei elämääni mitenkään kosketa.

        Terv. elämäänsä tyytyväinen eronnut, joka ei tunnustaudu kukkahattufemisistiksi eikä luuseriksi. En suostu!


      • 2vk vuodessa
        Naurava kulkuri kirjoitti:

        Sinäpä sanaseppo olet! :)

        Kerrankin miesnäkökulmaa avioliiton arjesta. Kiiiitos!

        Anteeksi, että täällä nauroin vakavalle vuodatuksellesi, mutta tein sen ihan hyväntahoisesti, sillä noin elämänmakuista kirjoitusta täällä en ole ennen lukenutkaan. Tosin, olen ihan satunnainen ohikulkija täällä, kun aihe ei elämääni mitenkään kosketa.

        Terv. elämäänsä tyytyväinen eronnut, joka ei tunnustaudu kukkahattufemisistiksi eikä luuseriksi. En suostu!

        Parahin lukija. kyllä se oli juuri miesnäkökulmaa avioliiton arjesta, mut ei kyllä vakavavuodatus :)


      • naisen mielipide
        2vk vuodessa kirjoitti:

        Parahin lukija. kyllä se oli juuri miesnäkökulmaa avioliiton arjesta, mut ei kyllä vakavavuodatus :)

        Jännä juttu. Jos tuo olisi naisen kirjoittamaa, kaikki hihkuisivat innoissaan että tuo on niiiiin totta. Mutta kun kirjoittaja onkin mies niin hänet haukutaan maan rakoon. Käsi sydämelle naiset, eikö yhtään omatunto kolkuta? Eikö tule mieleen, että tuollainenko minäkin olen vaimona? Ihan turhaa aina syyttää, että lapset vie kaikki mehut ja työ sen lisäksi ja sitten ne kotityöt ja mitenkä siinä enää ukon kanssa sekstailee kun päätäkin aina koskee ja väsyttää.

        Se on asennekysymys miten raskaaksi perhe-elämän kokee. Ei kotityöt mihinkään karkaa. Lapset ei säikähdä, jos eivät koko ajan saa huomiota. Tiskit ja pyykin ehtii hoitaa huomennakin. Jos päätä jatkuvasti särkee, kannattaa mennä lääkärille. Ja seksi saa kyllä päänsäryn unohtumaan. Relatkaa naiset, huomioikaa miehenne ja harrastakaa seksiä ilolla. Ei parisuhteen hoito ole pelkästään miehen vastuulla eikä syy huonoon parisuhteeseen aina ole miehessä.


      • eräsex
        naisen mielipide kirjoitti:

        Jännä juttu. Jos tuo olisi naisen kirjoittamaa, kaikki hihkuisivat innoissaan että tuo on niiiiin totta. Mutta kun kirjoittaja onkin mies niin hänet haukutaan maan rakoon. Käsi sydämelle naiset, eikö yhtään omatunto kolkuta? Eikö tule mieleen, että tuollainenko minäkin olen vaimona? Ihan turhaa aina syyttää, että lapset vie kaikki mehut ja työ sen lisäksi ja sitten ne kotityöt ja mitenkä siinä enää ukon kanssa sekstailee kun päätäkin aina koskee ja väsyttää.

        Se on asennekysymys miten raskaaksi perhe-elämän kokee. Ei kotityöt mihinkään karkaa. Lapset ei säikähdä, jos eivät koko ajan saa huomiota. Tiskit ja pyykin ehtii hoitaa huomennakin. Jos päätä jatkuvasti särkee, kannattaa mennä lääkärille. Ja seksi saa kyllä päänsäryn unohtumaan. Relatkaa naiset, huomioikaa miehenne ja harrastakaa seksiä ilolla. Ei parisuhteen hoito ole pelkästään miehen vastuulla eikä syy huonoon parisuhteeseen aina ole miehessä.

        Naisen mielipide. olet täysin oikeassa.


      • Valintansa kullakin
        naisen mielipide kirjoitti:

        Jännä juttu. Jos tuo olisi naisen kirjoittamaa, kaikki hihkuisivat innoissaan että tuo on niiiiin totta. Mutta kun kirjoittaja onkin mies niin hänet haukutaan maan rakoon. Käsi sydämelle naiset, eikö yhtään omatunto kolkuta? Eikö tule mieleen, että tuollainenko minäkin olen vaimona? Ihan turhaa aina syyttää, että lapset vie kaikki mehut ja työ sen lisäksi ja sitten ne kotityöt ja mitenkä siinä enää ukon kanssa sekstailee kun päätäkin aina koskee ja väsyttää.

        Se on asennekysymys miten raskaaksi perhe-elämän kokee. Ei kotityöt mihinkään karkaa. Lapset ei säikähdä, jos eivät koko ajan saa huomiota. Tiskit ja pyykin ehtii hoitaa huomennakin. Jos päätä jatkuvasti särkee, kannattaa mennä lääkärille. Ja seksi saa kyllä päänsäryn unohtumaan. Relatkaa naiset, huomioikaa miehenne ja harrastakaa seksiä ilolla. Ei parisuhteen hoito ole pelkästään miehen vastuulla eikä syy huonoon parisuhteeseen aina ole miehessä.

        Niin. Tulipa vain mieleen, että ei me naiset aina olla niin tyhmiä, ettemmekö tietäisi, mitä niillä miesten yksityislomareissuilla Thaimaassa tehdään. Ehkäpä tämänkin arjen sankarin vaimo tietää tilanteen, mutta yhtä itsepintaisesti kuin miehensä, haluaa vain pysyä huonossa suhteessa, koska miehen sanoja lainatakseni "erojat ovat aina luusereita". Joka kyllä kertoo korutonta sanomaa tämän miehen lapsellisesta yleistämisestä ja elämänkokemattomuudesta. Kyllä siinä seksihalut vähemmästäkin katoaa, kun tietää, missä mies sitä piliään siellä reissussa pyörittelee, hyi hel*etti, ties mitä tautejakin kantaa :/ Itse en koskisi kepilläkään moiseen mieheen.
        Mutta kun erota ei voi, keskustella ei osata eikä haluta, ongelmia ei yritetäkään ratkaista, vaan mennä raahustetaan siitä, mistä aita on matalin, niin sitten vain pitää mennä niillä eväillä, tyytyä kohtaloonsa eikä valittaa. Elämä on valintoja täynnä.


      • mitenhän on
        naisen mielipide kirjoitti:

        Jännä juttu. Jos tuo olisi naisen kirjoittamaa, kaikki hihkuisivat innoissaan että tuo on niiiiin totta. Mutta kun kirjoittaja onkin mies niin hänet haukutaan maan rakoon. Käsi sydämelle naiset, eikö yhtään omatunto kolkuta? Eikö tule mieleen, että tuollainenko minäkin olen vaimona? Ihan turhaa aina syyttää, että lapset vie kaikki mehut ja työ sen lisäksi ja sitten ne kotityöt ja mitenkä siinä enää ukon kanssa sekstailee kun päätäkin aina koskee ja väsyttää.

        Se on asennekysymys miten raskaaksi perhe-elämän kokee. Ei kotityöt mihinkään karkaa. Lapset ei säikähdä, jos eivät koko ajan saa huomiota. Tiskit ja pyykin ehtii hoitaa huomennakin. Jos päätä jatkuvasti särkee, kannattaa mennä lääkärille. Ja seksi saa kyllä päänsäryn unohtumaan. Relatkaa naiset, huomioikaa miehenne ja harrastakaa seksiä ilolla. Ei parisuhteen hoito ole pelkästään miehen vastuulla eikä syy huonoon parisuhteeseen aina ole miehessä.

        Aina niitä ukkomiesten mielistelijöitä riittää..

        Todellisuudessa miehet voivat tehdä uraa sillä aikaa, kun nainen hoivaa miehen geneettistä perintöä. Kirjoittajan kannattaa vaihtaa rooleja vaimonsa kanssa. Luulenpa, että moni asia alkaisi näyttäytymään uudessa valossa.


      • elmänvalinta
        Valintansa kullakin kirjoitti:

        Niin. Tulipa vain mieleen, että ei me naiset aina olla niin tyhmiä, ettemmekö tietäisi, mitä niillä miesten yksityislomareissuilla Thaimaassa tehdään. Ehkäpä tämänkin arjen sankarin vaimo tietää tilanteen, mutta yhtä itsepintaisesti kuin miehensä, haluaa vain pysyä huonossa suhteessa, koska miehen sanoja lainatakseni "erojat ovat aina luusereita". Joka kyllä kertoo korutonta sanomaa tämän miehen lapsellisesta yleistämisestä ja elämänkokemattomuudesta. Kyllä siinä seksihalut vähemmästäkin katoaa, kun tietää, missä mies sitä piliään siellä reissussa pyörittelee, hyi hel*etti, ties mitä tautejakin kantaa :/ Itse en koskisi kepilläkään moiseen mieheen.
        Mutta kun erota ei voi, keskustella ei osata eikä haluta, ongelmia ei yritetäkään ratkaista, vaan mennä raahustetaan siitä, mistä aita on matalin, niin sitten vain pitää mennä niillä eväillä, tyytyä kohtaloonsa eikä valittaa. Elämä on valintoja täynnä.

        Aloitat kirjoituksesi yleistämällä naisten tietämistä, ja Miesten matkailua thaimaassa. Tiedät vielä mitä miehet thaimaassa matkoillaan tekevät. Voisi päätellä ettet tarkoita kulkukissojen ruokkimista, josta mieskirjoittaja kertoi, vaan jotakin negatiivista. Sitten perään arvostelet kirjoittajaa lapsellisesta yleistämisestä. Huomaatko???

        Paheksut myös kirjoittajan mielipidettä avioerosta. On kyl hiton hankala nähdä avioeroa jotenkin onnistuneen ja täydellisen avioliiton loppuhuipentumana, jossa tasa-arvo ja empaattisuus ovat kulkeneet avoisina käsikädessä yhteistä onnea kohden.
        Olet myös mielikuvituksessasi päättänyt että kertojan suhde on huono. Eihän se sitä ole. Päinvastoin siinä selvästi annetaan tilaa molemmille elää, joustaen tarpeen mukaan. Oma lääkkeesi on paskaa niskaan. Sitten vielä arvostelet kirjoittajaa elämän kokemattomuudesta. Mielestäni kirjoitus oli hyvinkin elämänmakuinen.

        Oma vuodatuksesi on pelkästään katkera, kun kirjoittaja näkee yhteiselon haasteissakin huumoria.


      • Taikkukissa
        elmänvalinta kirjoitti:

        Aloitat kirjoituksesi yleistämällä naisten tietämistä, ja Miesten matkailua thaimaassa. Tiedät vielä mitä miehet thaimaassa matkoillaan tekevät. Voisi päätellä ettet tarkoita kulkukissojen ruokkimista, josta mieskirjoittaja kertoi, vaan jotakin negatiivista. Sitten perään arvostelet kirjoittajaa lapsellisesta yleistämisestä. Huomaatko???

        Paheksut myös kirjoittajan mielipidettä avioerosta. On kyl hiton hankala nähdä avioeroa jotenkin onnistuneen ja täydellisen avioliiton loppuhuipentumana, jossa tasa-arvo ja empaattisuus ovat kulkeneet avoisina käsikädessä yhteistä onnea kohden.
        Olet myös mielikuvituksessasi päättänyt että kertojan suhde on huono. Eihän se sitä ole. Päinvastoin siinä selvästi annetaan tilaa molemmille elää, joustaen tarpeen mukaan. Oma lääkkeesi on paskaa niskaan. Sitten vielä arvostelet kirjoittajaa elämän kokemattomuudesta. Mielestäni kirjoitus oli hyvinkin elämänmakuinen.

        Oma vuodatuksesi on pelkästään katkera, kun kirjoittaja näkee yhteiselon haasteissakin huumoria.

        Aijaijai, auts, auts, kun taas älähti se koira, johon kalikka kalahti :D


      • silliä kullekin
        2vk vuodessa kirjoitti:

        Parahin uskomaton valittaja. On aina hienoa huomata että kirjoitus uppoaa otolliseen maaperään. Mitä enemmän kuraa, sen syvemmälle uppoaa. Kiitos siitä.

        Mielestäni on hienoa sinun huomanneen olevani valittaja :) Oma kirjoituksesi olikin huumorilla sävytetty satiirinen pakina, josta valitusta on lähes mahdoton löytää. Voin vain hämmästellä suuauki kuinka nerokasta verbaliikkaa joka nimim.uskomattomalta valittajalta löytyy. Lueppa nyt oikein itsekin ajatuksella oma kirjoituksesi. Löysitkö siitä mitään valittamisen piirteitä mahdollisesti? Ei en halua että vastaat, riittää hyvin kun pohdit itseksesi.

        Tottakai monien naisten mielestä olen pinnallinen. Olenhan mies :) NIin ja tietty ajattelen vain alapäälläni, sitähän se viimekädessä tarkoittaa, tässä yhteydessä, vaikka muuta ehkä yrittävät väittääkin.

        Eroa ei tule, vaikka kaikki kukkahattufeministit sitä toivoisivatkin. Emme sitä kumpikaan halua. Mielestäni eronneet ovat aina luusereita, ne tietävät sen itsekin, ja siksi yrittävät muitakin yllyttää samaan luuserikerhoon, ettei tuntuisi niin pahalta. sorry, en suostu.

        Toki joku katkera kakkis, näkee minut kunniattomanakin. Toisaalta minusta taas suomen kunniattomin ihminen on kaikkien kukkahattutätien äiti,isä, anoppi, ja käly yhdessä persoonassa päivi räsänen. Päästäisiköhän päkä puolisoaan yksin pattikselle? Se olisi aikuisten oikeesti kiva tietää.

        Juuh siitä mä olen samaamieltä että olen antanut vaimolle vallan. Hänellä on mm. täysivalta päästää minut pattayalle, kun minulle sopii. Käsi sydänmellä voi jokaikinen pohtia, sen vallan määrää :)

        Juuh nössökin minä olen. Tuttava piirissäni ei ole tosin ainuttakaan miestä, joka ei olisi ihmetellyt minulle miten vaimoni päästää minut yksin pattyalle jokavuosi. Tottakai se herättää närkästystä, paheksuntaa, ja suoranaista kateutta. Sitä vain ei omienvaimojen kuullen uskalla yksikään mies sanoa ääneen. Kahden kesken ovat kyllä uteliaita enemmän kuin suostun kertomaan. Lähtisivät mukaan, jos vain saisivat kotoa luvan.

        Toivottavasti vaimosikin saa vierasta kullia välillä. Ettei vaan ole niitä reppananaisia, jotka kuvittelevat ettei seksi enää kiinnosta vaikka todellisuudessa se on vaan se oma ukko joka ei enää kiinnosta.


    • yksi ilmoittautuu

      joka EI OLE kateellinen vaimolle joka ottaa pettäjämiehen takaisin.

      ehkä sen takia että itse pistin pettäjän kiertoon. luottamuksen uudestaan rakentaminen oli vaikeempi pala omalle päälle kuin sen särkyneen sydämen korjaaminen.

      • ei pirttihirmuille

        Pointti olikin se ettei miehet uskalla kertoa vaimoilleen tahtovansa matkustaa yksin. Miehet ovat kateellisia, koska itse eivät uskalla, vaikka julkisesti ovatkin paheksuvinaan. Muutenhan eukko laittaa jalat ristiin seuraavaksikin kuuksi.

        Pirttihirmu pistää vielä pihalle, jos ei sen pillin mukaan äijät suostu hyppimään.

        Kun pirttihirmu ei ole kuulolla meno muuttuu.


    • Ihme ruikutusta

      Niin makaa kuin petaa ja jos ihan omaehtoisesti elää pettäjän kanssa, niin sillon valittaminen on turhaa. Aina on olemassa myös vaihtoehto, suhde poikki ja pettäjä pihalle.

      • rakastava risu.

        Tietysti olisi helpointa nostaa se nalkuttava muija hankeen ensi pakkasilla, joka talvi, ehtisi siellä aina vähän viilentyä, ja päästellä höyryjään. Jos ei tehoa reipas piiskaus lauantaisaunanjälkeen. Kummasti alkaisi myös nalkuttava akkakin viihtymään, kun ymmärtäisi menneensä liian pitkälle.

        Ennen valitettiin kun miesten lehdet antavat parisuhteesta väärän kuvan. Nyt se on kääntynyt sitten naisten lehtiin.

        Jokainen miestenlehdenlukija tietää niiden juttujen olevan fiktiota. Naistenlehtienlukijoista taas yllättävän harva ymmärtää että ne on tuotettuja juttuja. Vai kuinka monta säälittävää avioerojuttua olette naistenlehdistälukeneet, joissa mies näkökulmaolisi otettu huomioon, tai peräti kirjoitettu miesnäkökulmasta?

        Kuinka monta juttua olette lukeneet naistenlehdestä, jossa aktiivi-ikäiset pariskunnat olisivat päässeet vaikeuksienkautta voittoon avioliitossaan?
        Kyllä ne harvat kertomukset on yleensä sitten muistelmia, tai eläkeikäisten kertomuksia.
        Kyllä ne eroartikkelit ovat aina selviytymistarinoita naisista.
        Harkintakyvyttömät sitten luulevat että avioero on ainut vaihtoehto. Sitten kun avioero on trendikkäästi hankittu , pahaolo ei ole helpottunut yhtään, tuntuu kuin olisi tullut petetyksi. Omaa tyhmyyttään ei voi syyttää. Eikä sitä naistenlehteäkään kehtaa. Pakko siis etsiä syyllinen perheen isästä. Koska asiasta on epävarma, siitä pitää tehdä mandra itselle ja muille. Ero ainoa ratkaisu jokaiseen ongelmaan. Sitä pitää jokaikiseen keskusteluun tuputtaa, jossa miesten ja naisten välistä kanssakäymistä pohditaan. Jos joku jotain muuta yrittää, kaadetaan niin paljon kuraa päälle, sillä katkeralla innolla, joka omasta pahastaolosta kumpuaa.
        Kuka ei tee niin, ei osaa elää oikein. Oikea elämä opitaan siis naistenlehdistä.

        Ihan kaikille katkerille eronneille tiedoksi vanha aforismi.
        Kahden ihmisen väliin ei voi mitenkään kukaan ulkopuolinen tunkea, jos ei siinä ole tilaa.


      • kiitos tästä
        rakastava risu. kirjoitti:

        Tietysti olisi helpointa nostaa se nalkuttava muija hankeen ensi pakkasilla, joka talvi, ehtisi siellä aina vähän viilentyä, ja päästellä höyryjään. Jos ei tehoa reipas piiskaus lauantaisaunanjälkeen. Kummasti alkaisi myös nalkuttava akkakin viihtymään, kun ymmärtäisi menneensä liian pitkälle.

        Ennen valitettiin kun miesten lehdet antavat parisuhteesta väärän kuvan. Nyt se on kääntynyt sitten naisten lehtiin.

        Jokainen miestenlehdenlukija tietää niiden juttujen olevan fiktiota. Naistenlehtienlukijoista taas yllättävän harva ymmärtää että ne on tuotettuja juttuja. Vai kuinka monta säälittävää avioerojuttua olette naistenlehdistälukeneet, joissa mies näkökulmaolisi otettu huomioon, tai peräti kirjoitettu miesnäkökulmasta?

        Kuinka monta juttua olette lukeneet naistenlehdestä, jossa aktiivi-ikäiset pariskunnat olisivat päässeet vaikeuksienkautta voittoon avioliitossaan?
        Kyllä ne harvat kertomukset on yleensä sitten muistelmia, tai eläkeikäisten kertomuksia.
        Kyllä ne eroartikkelit ovat aina selviytymistarinoita naisista.
        Harkintakyvyttömät sitten luulevat että avioero on ainut vaihtoehto. Sitten kun avioero on trendikkäästi hankittu , pahaolo ei ole helpottunut yhtään, tuntuu kuin olisi tullut petetyksi. Omaa tyhmyyttään ei voi syyttää. Eikä sitä naistenlehteäkään kehtaa. Pakko siis etsiä syyllinen perheen isästä. Koska asiasta on epävarma, siitä pitää tehdä mandra itselle ja muille. Ero ainoa ratkaisu jokaiseen ongelmaan. Sitä pitää jokaikiseen keskusteluun tuputtaa, jossa miesten ja naisten välistä kanssakäymistä pohditaan. Jos joku jotain muuta yrittää, kaadetaan niin paljon kuraa päälle, sillä katkeralla innolla, joka omasta pahastaolosta kumpuaa.
        Kuka ei tee niin, ei osaa elää oikein. Oikea elämä opitaan siis naistenlehdistä.

        Ihan kaikille katkerille eronneille tiedoksi vanha aforismi.
        Kahden ihmisen väliin ei voi mitenkään kukaan ulkopuolinen tunkea, jos ei siinä ole tilaa.

        Sitä kummaa tilaahan siihen tulee, kun salassa pettäjä alkaa torjumaan puolisoaan. Halaaminen on päällekäymistä, suukottelu nuolemista ja silittely raapimista. Ei kukaan ole niin tyhmä, että hyvänäpitämistä tyrkyttää väkisin, siitä se juopa kasvaa, kun toinen antaa ymmärtää olevansa sellainen, jota ei saa hyväillä. Paitsi konemaisesti sillä yhdellä tavalla. Sillä tavoin se pettäjän itsensä synnyttämä tila siihen kasvaa.


      • hellyydenkipeä
        kiitos tästä kirjoitti:

        Sitä kummaa tilaahan siihen tulee, kun salassa pettäjä alkaa torjumaan puolisoaan. Halaaminen on päällekäymistä, suukottelu nuolemista ja silittely raapimista. Ei kukaan ole niin tyhmä, että hyvänäpitämistä tyrkyttää väkisin, siitä se juopa kasvaa, kun toinen antaa ymmärtää olevansa sellainen, jota ei saa hyväillä. Paitsi konemaisesti sillä yhdellä tavalla. Sillä tavoin se pettäjän itsensä synnyttämä tila siihen kasvaa.

        Jos parisuhteessa on kaikki hyvin, eikä välissä ole tilaa, ei ole tilaa pettämisellekkään. Parisuhteessa kun on kaksi yhdenvertaista, kuten nimikin sen jo kertoo. pari=2. Ei siis riitä että parisuhteessa eletään toisen toivomalla tavalla.

        On totta ettei toiseen saa kajota, jos toinen ei siitä pidä. Mut jos ei halua kajottavan, pitää olla sen verran aikuinen, että kantaa sitten edes itse vastuun, omasta päätöksestään.

        Itse en osaa oikeasti asettua tilanteeseesi, koska se on minulle vieras. Minä niin toivoin ja odotin että suhteessa olisi ollut hyväilyjä ja koskettelua. Ohimennen hipaisuja, halauksia ja suukottelua. Vaimoni pitää kaikkea alle metrin läheisyydessä olevaa toimintaa vonkaamisena, ja siksi vastenmielisenä.

        kerran kuussa jos sitäkään sitten harrastetaan seksiä, jossa ainut rakkaudenntunnustus on. *yritä nyt jo saada*

        Siinä on mun mielestäni tilaa syntynyt väliin.

        Tottakai ymmärrän että vaimoni kertomus olisi varmaan erilainen, johon hänellä ihan yhtähyvät ja oikeat perustelut kuin itsellänikin.

        Muuten hän on aivan ihana puoliso.


    • niinmakaakuinpetaa

      Noh, samat sanat petetylle ykköstyneelle. Hän aikoinaan kehotti petettyä päästään irti. Nyt pitää itse kynsin ja hampain kiinni.

      • voi voi

        onko yritykset menneet hukkaan?


      • pidäkii
        voi voi kirjoitti:

        onko yritykset menneet hukkaan?

        voi voi, yritä hillitä terävää kieltäs. Tiedäthän jo kokemuksesta, että naisia riittää.


    • oman elämän hallinta

      Jos naista (tai miestä) ei huvita...
      Pitää sitten hyväksyä, oman huvin seuraukset.
      Ei voi olettaa että toisen pitää tyytyä huonoon tilanteeseen. Kuitenkin kerran täällä vain eletään, eikö sen pitäisi olla siedettävää kaikille?

      Tottakai on helppo arvostella sitä joka joutuu pakosta etsimään vaihtoehtoratkaisun. Silloin arvostelussa kyllä mennään siitä missä aita on matalin.

      Jos ymmärtää ja hyväksyy ihmisten erilaiset tarpeet, ja on sinut itsensä ja ympäristönsä kanssa, voi katsoa kokonaisuutta subjektiivisesti.

      Tällöin voi laskea muuten hyvän parisuhteen hyvät ja huonot puolet yhteen, ja todeta onko se eroaminen sittenkään kenellekkään paras ratkaisu.

      Jos ei pysty omia miinuksiaan ymmärtämään, ja elämänhallinta muutenkin hukassa, voi toki ero olla paras ratkaisu, jokaiselle osapuolelle.

    • marjaleena.

      Mm. Liitossa, ja parisuhteessa ollaan monesta syystä. Karkeasti jaoteltuna rakkaudesta, tai jostain muusta syystä (omaisuus, lapset yms.). Jokainen päättää itse, pysyykö uskottoman kumppanin kanssa yhdessä vai ei. Mikäli arvostaa rakkautta, ja sellaista kokee kumppaniltaan - kaikesta huolimatta saavansa, jää liittoon. Mikäli taas ei tunne saavansa kumppaniltaan mitään, ei rakkautta, ei ole yhteistä omaisuutta, ei yhteisiä lapsia eroaa. Joku eroaa pelkästään rakkauden puutteesta. Tai periaatteesta: ei vain pysty jatkamaan uskottoman puolison kanssa.

      Joka tapauksessa on hienoa, jos joku oikeasti kykenee antamaan anteeksi. Anteeksi anto on taitolaji. Usein kyllä ihmiset eivät anna anteeksi, vaan ns. painavat Villasella, katsovat sormien läpi. Mutta mitä siitä? Jokainen tekee niin miten parhaimmaksi katsoo.

      • villaispainelua

        Mut ketuttaahan se kakkosta, jos vaimo villaisella painelee, kun itse luotti siihen, ettei painelisi. Kakkonen ajatteli, että kaikki naiset tekee, kuten hän itse. Ja tosiaan, mitä se kenellekään kuuluu ja vähiten kakkoselle.


      • painele mitä haluat
        villaispainelua kirjoitti:

        Mut ketuttaahan se kakkosta, jos vaimo villaisella painelee, kun itse luotti siihen, ettei painelisi. Kakkonen ajatteli, että kaikki naiset tekee, kuten hän itse. Ja tosiaan, mitä se kenellekään kuuluu ja vähiten kakkoselle.

        Ei kakkosta kiinnosta villaset. Kakkosta kiinnostaa hyvä seksi ja rento ja hauska hetki!


      • ------------
        painele mitä haluat kirjoitti:

        Ei kakkosta kiinnosta villaset. Kakkosta kiinnostaa hyvä seksi ja rento ja hauska hetki!

        Kylläpä näyttää kiinnostavan. Ystäväni miehen kakkoset (ja kolmoset jne) ovat ainakin soitelleet, haukkuneet ystäväni ja komentaneet eroon. Aika hauskaa, kun kaksi naikkosta (tietoisia toisistaan vielä) kilvan soittelee vaimolle, ja molempien mielestä JUURI HÄN on se oikea ystäväni miehelle :D.

        Vaikka olen aina ajatellut kakkosten kiihkeyden rouvaksi asti olevan liioiteltua, niin enpä ajattele enää. Vastaavista tapauksista olen kuullut muualtakin. Yksi naikkonen matkusti n. 100 km - ajoi autolla toiseen kaupunkiin - meni miehen perheen kotiin, lasten keskelle kertomaan vaimolle vehtaamisesta miehen kanssa ja aikovansa jatkaa sitä. Tämä sen jälkeen, kun mies oli ilmoittanut, ettei tapaa enää naista. Halusi vain päästä naisesta eroon, koska tämä oli ihan kaheli. Niin kuin olikin :D.

        Tietty onhan kakkosia, joita kiinnostaa vain seksi. Ehkä kuitenkin vielä enemmän lahjat ja miehen huomio. Tunne siitä, että tekee jotain tuhmaa ja kiellettyä. Ikään kuin kapinaa siis.


      • eipäs vaan
        villaispainelua kirjoitti:

        Mut ketuttaahan se kakkosta, jos vaimo villaisella painelee, kun itse luotti siihen, ettei painelisi. Kakkonen ajatteli, että kaikki naiset tekee, kuten hän itse. Ja tosiaan, mitä se kenellekään kuuluu ja vähiten kakkoselle.

        Minä puolestani väitän, että suurin osa kakkosista ei halua miestä itselleen. Haluaa vaan mukavaa seuraa silloin tällöin ja mahtavaa seksiä. Jos joku kakkonen muuta haluaa, syy voi olla siinä, että mies lupailee liikoja.


      • ällötysukkohantuoon
        ------------ kirjoitti:

        Kylläpä näyttää kiinnostavan. Ystäväni miehen kakkoset (ja kolmoset jne) ovat ainakin soitelleet, haukkuneet ystäväni ja komentaneet eroon. Aika hauskaa, kun kaksi naikkosta (tietoisia toisistaan vielä) kilvan soittelee vaimolle, ja molempien mielestä JUURI HÄN on se oikea ystäväni miehelle :D.

        Vaikka olen aina ajatellut kakkosten kiihkeyden rouvaksi asti olevan liioiteltua, niin enpä ajattele enää. Vastaavista tapauksista olen kuullut muualtakin. Yksi naikkonen matkusti n. 100 km - ajoi autolla toiseen kaupunkiin - meni miehen perheen kotiin, lasten keskelle kertomaan vaimolle vehtaamisesta miehen kanssa ja aikovansa jatkaa sitä. Tämä sen jälkeen, kun mies oli ilmoittanut, ettei tapaa enää naista. Halusi vain päästä naisesta eroon, koska tämä oli ihan kaheli. Niin kuin olikin :D.

        Tietty onhan kakkosia, joita kiinnostaa vain seksi. Ehkä kuitenkin vielä enemmän lahjat ja miehen huomio. Tunne siitä, että tekee jotain tuhmaa ja kiellettyä. Ikään kuin kapinaa siis.

        Eipä ole sitten fiksuudella pilattu sun ystäväsi mieskään, jos sekopäiden kanssa vehtaa. Eli muunlaisiin naisiin ei rahkeet riitä. Tai sitten ukko on sellainen, ettei muuten vieraaseen sänkyyn pääse kuin lupailemalla kuun taivaalta. Ja lopettaa suhteet tylysti.

        Ihan oikein tuollaiselle kuvotukselle, että joutuu tilille tekemisistään. Lapsia tuossa tilanteessa käy sääli mutta ukolle ihan oikein. Mitäs on sika. Tosin hän jatkanee edelleen vieraissa juoksua kun vaimo uskoo, että hullut akat miestä piirittää vastoin miehen tahtoa. Vai miten on?


      • se on elämää
        eipäs vaan kirjoitti:

        Minä puolestani väitän, että suurin osa kakkosista ei halua miestä itselleen. Haluaa vaan mukavaa seuraa silloin tällöin ja mahtavaa seksiä. Jos joku kakkonen muuta haluaa, syy voi olla siinä, että mies lupailee liikoja.

        "Sitä kummaa tilaahan siihen tulee, kun salassa pettäjä alkaa torjumaan puolisoaan. Halaaminen on päällekäymistä, suukottelu nuolemista ja silittely raapimista. Ei kukaan ole niin tyhmä, että hyvänäpitämistä tyrkyttää väkisin, siitä se juopa kasvaa, kun toinen antaa ymmärtää olevansa sellainen, jota ei saa hyväillä. Paitsi konemaisesti sillä yhdellä tavalla. Sillä tavoin se pettäjän itsensä synnyttämä tila siihen kasvaa."

        Juuri näin kävi itselleni. Mies suorastaan ihmetteli ääneen, miks haluaisin halia tms. Minä vonkasin ja hän ei antanut. Sitten jäikin kiinni toisesta naisesta. Lupasi jättää toisen naisen. No ei jättänyt! Tästä lupauksesta ei kauaa menny, kun sain sen selville ihan vaan menemällä meidän yhteiseen kotiin sen jälkeen kun olin ollut pari päivää pois..
        Jätin sen. Edelleen mies pyytelee minua takas ja samaan aikaan lämmittelee tätä naikkosta joka haluaa pelkkää seksiä kuulemma.


      • Kakkoset, kakkoset..
        eipäs vaan kirjoitti:

        Minä puolestani väitän, että suurin osa kakkosista ei halua miestä itselleen. Haluaa vaan mukavaa seuraa silloin tällöin ja mahtavaa seksiä. Jos joku kakkonen muuta haluaa, syy voi olla siinä, että mies lupailee liikoja.

        Lupailee liikoja? Vain kakkoseksi ryhtynyt nainen on niin yksinkertainen, että uskoo kaiken minkä joku luuseri lupaa!
        "Oma syy oma vika, kuka käski olla sika?" Pätee hyvin tässäkin tapauksessa....


      • se on elämää
        Kakkoset, kakkoset.. kirjoitti:

        Lupailee liikoja? Vain kakkoseksi ryhtynyt nainen on niin yksinkertainen, että uskoo kaiken minkä joku luuseri lupaa!
        "Oma syy oma vika, kuka käski olla sika?" Pätee hyvin tässäkin tapauksessa....

        Niin mä olen se vaimo kenelle mies antanut lupauksia. Jätin sellasen miehen ja nyt hän vinkuu takaisin.


      • -----------
        ällötysukkohantuoon kirjoitti:

        Eipä ole sitten fiksuudella pilattu sun ystäväsi mieskään, jos sekopäiden kanssa vehtaa. Eli muunlaisiin naisiin ei rahkeet riitä. Tai sitten ukko on sellainen, ettei muuten vieraaseen sänkyyn pääse kuin lupailemalla kuun taivaalta. Ja lopettaa suhteet tylysti.

        Ihan oikein tuollaiselle kuvotukselle, että joutuu tilille tekemisistään. Lapsia tuossa tilanteessa käy sääli mutta ukolle ihan oikein. Mitäs on sika. Tosin hän jatkanee edelleen vieraissa juoksua kun vaimo uskoo, että hullut akat miestä piirittää vastoin miehen tahtoa. Vai miten on?

        No. Esimerkissäni nro 1: Siinähän se onkin, että ystäväni on todella fiksu :). Huippukoulutettu, huipputyö, ystävällinen, empaattinen, synnynnäinen organisoija, tietää mitä tekee, ja todella tekee, eikä vain mieti tekevänsä! Ystäväni mies on samoin kaikkea tuota, paitsi ehkä empaattisuus korvautuu huumorilla. Tiedän myös, ettei miehen ole naisia tarvinnut vikitellä, hän vetää naisia puoleensa kuin magneetti. Ei ole todellakaan edes ainoa tuntemani "tapaus". Eikä myöskään lopeta suhteita tylysti. Hän vain ei lopeta niitä! Ainahan nyt muutamaa naista eri puolella Suomea voi viihdyttää. No problem! Nainen jättää, jos kokee nämä "kuviot" itselleen sopimattomaksi. Ystäväni meinasi jo hakea eroa, mutta katsoo nyt vielä mitä tapahtuu. Vaikka ei vaikuta uskovan, että mies yhtään muuttuu. Tätä pelehtimistä muiden kanssa on jatkunut jo pitkään. Itse olen tehnyt diagnoosin, mies on seksiaddikti. Ei se parane ilman asiantuntevaa apua, josko silloinkaan.

        Esimerkissä 2. Tunnen miehen ja vaimonsa (ja lapset), tiedän myös tuon toisen naisen. Vaimo kyllä tiesi miehensä taipumuksista vieraisiin naisiin, mutta tuo toinen nainen oli paha ylilyönti. Suoraan sanottuna nainen on "kuvotus". Alkoholiongelmainen juorukello, joka haluaa päteä seksin saralla. Iskee mieluusti etenkin julkkismiehiä. Ei tajua, että mies haluaa kunnon panon kerran tai muutaman, ja sitten "suhde" on ohi. Nainen jää roikkumaan ja soittamaan poskea, tekee kaikenlaista jäynää. Jos mies käy vieraissa, niin se kannattaa tehdä aivan toisen sortin naisten kanssa...

        Koska tunnen paljon miehiä ja olen tehnyt tutkimuksiani, niin satun tietämään, että yleensä vieraissa käyvät varatut ovat hyvin tarkkoja kenen kanssa ryhtyvät sekstailemaan. Ja toisin kuin täällä usein puhutaan, mies ei lupaile avioeroa, ei puhu rakkaudesta, ei edes ihastuksesta. Jotkut jopa sopivat, että jos toisella tulee tunteet mukaan, seksisuhde loppuu siihen paikkaan.


      • ----------------
        eipäs vaan kirjoitti:

        Minä puolestani väitän, että suurin osa kakkosista ei halua miestä itselleen. Haluaa vaan mukavaa seuraa silloin tällöin ja mahtavaa seksiä. Jos joku kakkonen muuta haluaa, syy voi olla siinä, että mies lupailee liikoja.

        Ei halua kakkoset miestä välttämättä itselleen, muttei varattu mieskään halua kakkosta. Kakkonen tai irtosuhde on vain vaihtelun vuoksi.


    • savu ilman tulta

      Minua ihmetyttää suunnattomasti ne henkilöt täällä Ykköset, ykköstyneet, kakkoset, jätetyt ym jotka alkavat väittelemään anonyymien ihmisten kanssa asioiden todenperäisyydestä. Miksi nähdä vaivaaa. Kyllähän jokainen tietää mitä omassa elämässään tekee tai mitä kellekin tapahtuu. Jokainen on oman elämäsä todistajia ei kukaan toinen.
      Vai onko niin että jonkun xxxn kertomus liippaa niin läheltä omaa kokemusta että siihen takerrutaan heti, Se omitaan, kertojaa joka on täysin anonyymi aletaan höykyttämään monien nimimerkkien voimin.

      • heillä yksinäistä

        juuri niin.riidellään uppo-outojenkin kanssa.kuvittele millaisia nuo ovat tuolla omassa elämässään.miten voidaan kertoa 100% valeita totuuksina?.jonkinlainen persoonallisuushäiriö pahanlaatuinen kyseessä.


      • älä viitsi enää
        heillä yksinäistä kirjoitti:

        juuri niin.riidellään uppo-outojenkin kanssa.kuvittele millaisia nuo ovat tuolla omassa elämässään.miten voidaan kertoa 100% valeita totuuksina?.jonkinlainen persoonallisuushäiriö pahanlaatuinen kyseessä.

        heillä yksinäistä. Ja aina löytyy niitä jotka jakelevat diagnooseja tuntemattomillekin ihmisille


    • peace30000

      Minä aloin seurustelemaan miehen kanssa vielä silloin kun hän oli edellisessä liitossaan. Tosin hän esiintyi aluksi eronneena.

      Onnettomat ihmiset liitossaan, ainakin mies oli onneton elämässään eikä ehkä kestänyt arkeaan. Siksi oli kehittänyt haavemaailman missä hän oli se menestynyt ja onnellinen mies jota muut ehkä hieman kadehtisivatkin. Siihen maailmaan kuuluivat myös ne lukuisat sivusuhteet joita oli kerännyt kohtuullisesti liittonsa kuluessa. Oppinut valehtelemaan, valehteli minullekin mitä ihmeellisimmistä asioista. Yhteinen tekijä oli että niissä valheissa kertoi itse asiassa kaiken sen mitä olisi halunnut olla.

      Hän erosi ja olemme olleet yhdessä useampia vuosia, onnellisena.

      Tiedän että hänellä on jonkin näköinen luonnehäiriö, hän ei ole sinut itsensä ja elämänsä kanssa mutta kaikessa puutteellisuudessaankin rakastan häntä juuri sellaisena kuin hän on.

      En tiedä pettääkö hän minua, pettäminen ei ole hänelle seksiä vaan sen taustalla on tapa paeta itselleen kestämättömistä tilanteista sillä hän ei kykene käsittelemään lukkojaan. Lisäksi tapaan sisältyy hirvittävästi käsittelemätöntä vihaa.

      Toivoisin että hän kykenisi keskustelemaan avoimesti kanssani mutta hän kokee itsensä uhatuksi. Hän on lopulta melko turvaton ihminen.

      Olen vapaamielinen ihminen, hyväksyisin molemminpuoliset ulkopuoliset suhteet jos niistä yhdessä sovittaisiin. Mies ei hyväksy.

      Toivon sydämestäni että mies kykenisi eheytymään eikä valuisi vanhoihin tuhoisiin tapoihinsa, ihan itsensä vuoksi.

      Jotenkin täälläkin käytävä nokkapokkailu on vain kivun kieltämistä, puolin ja toisin.

      • -----------

        "hän kokee itsensä uhatuksi."
        "Olen vapaamielinen ihminen, hyväksyisin molemminpuoliset ulkopuoliset suhteet jos niistä yhdessä sovittaisiin. Mies ei hyväksy."

        Aika mielenkiintoinen tarinasi. Toivotaan, että rakkaus kantaa, vaikkakin en oikein ymmärrä miten mies kykenee rakastamaan sinua, kun tuntee itsensä uhatuksi. Vaikka toisaalta on aika normaalia tuntea jonkinmoista uhkaa, koska sinä olet niin vapaamielinen...


      • +358

        Jotenkin jäi soimaan päässä tuo juttusi. Kuka voi kuvitella onnelliseksi miehen, jolla on lukuisia sivusuhteita? Miten se voisi olla vielä kadehdittavaa? Jos miehesi valehtelee sinulle mitä ihmeellisimmistä asioista, niin hänellä ei todellakaan ole ns. kaikki kotona, eikä oikein sinnepäinkään.

        Sanoit, ettei hän kykene käsittelemään lukkojaan ja niihin sisältyy hirvittävästi käsittelemätöntä vihaa. Mieshän vaikuttaa ajastetulta pommilta - koskaan vaan ei tiedä milloin räjähtää, pahasti! Sanot rakastavasi häntä kaikesta huolimatta. Oletko koskaan kyseenalaistanut sitä millaisiin miehiin rakastut? Ja miksi? Haluatko parantaa miehen rakkaudellasi? Se on muuten myös luonnehäiriö...


      • sdfsfzasfszf
        +358 kirjoitti:

        Jotenkin jäi soimaan päässä tuo juttusi. Kuka voi kuvitella onnelliseksi miehen, jolla on lukuisia sivusuhteita? Miten se voisi olla vielä kadehdittavaa? Jos miehesi valehtelee sinulle mitä ihmeellisimmistä asioista, niin hänellä ei todellakaan ole ns. kaikki kotona, eikä oikein sinnepäinkään.

        Sanoit, ettei hän kykene käsittelemään lukkojaan ja niihin sisältyy hirvittävästi käsittelemätöntä vihaa. Mieshän vaikuttaa ajastetulta pommilta - koskaan vaan ei tiedä milloin räjähtää, pahasti! Sanot rakastavasi häntä kaikesta huolimatta. Oletko koskaan kyseenalaistanut sitä millaisiin miehiin rakastut? Ja miksi? Haluatko parantaa miehen rakkaudellasi? Se on muuten myös luonnehäiriö...

        Ensimmäistä vaimoa petettiin. Sitten tuli kakkonen, jota rakastaa enemmän, No hei oikeesti, kyllä oikea vaimo olisi voinut antaa enemän, vaikkein tämä onneton mies olisi osannut edes pyytää. Myöhäistä senkin suhteen. Myöhäistä muunkin suhteen. Ero tulee ja kaiken lisäksi on hajotettu jonkun ihmisen perhe tällä kakkosen rakkaudella, josta ei ollut sen kummempaa hyötyä kellekkään.


      • peace30000
        +358 kirjoitti:

        Jotenkin jäi soimaan päässä tuo juttusi. Kuka voi kuvitella onnelliseksi miehen, jolla on lukuisia sivusuhteita? Miten se voisi olla vielä kadehdittavaa? Jos miehesi valehtelee sinulle mitä ihmeellisimmistä asioista, niin hänellä ei todellakaan ole ns. kaikki kotona, eikä oikein sinnepäinkään.

        Sanoit, ettei hän kykene käsittelemään lukkojaan ja niihin sisältyy hirvittävästi käsittelemätöntä vihaa. Mieshän vaikuttaa ajastetulta pommilta - koskaan vaan ei tiedä milloin räjähtää, pahasti! Sanot rakastavasi häntä kaikesta huolimatta. Oletko koskaan kyseenalaistanut sitä millaisiin miehiin rakastut? Ja miksi? Haluatko parantaa miehen rakkaudellasi? Se on muuten myös luonnehäiriö...

        En sanonut että mies oli onnellinen avioliitossaan tai sivusuhteissaan, sanoin että hän oli onneton. Sivusuhteissa hän sai hetken elää haavemaailmassa jossa ei ollut todellisen elämän taakkoja...

        En yritä häntä parantaa rakkaudellani, ei se edes onnistuisi. Voiko mielestäsi olla pyyteetöntä rakkautta ?

        Halusin vain kertoa tarinani sillä asioilla on aina niin monta puolta, kuten ihmisessäkin niin monta kerrosta. Hänen ex vaimonsa on juuttunut pitämään kiinni rahasta, yhteiskunnallinen status oli hänellä päällimmäisenä mielessä eron tullessa, kertaakaan ei kysynyt miten mies voi. Hän on kunnon mies joka ei vain enää jaksanut...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe