mielenkiintoista,,,

mie vaan

olen jo monta vuotta seurannut tätä palstaa ja miksei muitakin thaimaaseen liittyviä
melkein aina on samat jorinat mikä on kallista ja mikä halpaa,mistä naisii,, mut mun mielestä jos thaimaaseen asti menee ni kaikki siell on halpaa suomeen verrattuna,, ja paikoista on turha kiistellä kukin tykkää omanlaisestaan,,,mut kyllä thaimaassa on parasta aurinko,, meri ja ihanat ihmiset,, vai mitäs ootte mieltä,,
kaikkille sinne meneville mukavaa lomaa,,

5

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosimatkaaja

      Kyl mun thai aurinko on paljon parempi kuin muiden matkalaisten.
      Voin valita sellaisen rannan jota muut suomalaiset vilukissat eivät ole viilentäneet. Eli vesikin lämpimämpää

      Niin ja sit toi muutenkin mun valitsema ranta on parempi kuin mikään muu. Itseasiassa se on parempi kuin tämä sama ranta kenellekkään muulle.

      Sama juttu hotellissa. Vaikka jossain muussa hotellissa olisikin enempi tähtiä se ei ole ollenkaan niin hyvä kuin tää hotelli jonka mä valitsin. Niin ja hinta se sitten vasta oikea onkin. Kato mä sain tän niin halvalla, että jos joku käyttikin vähemmän rahaa, tää on silti paljon halvempi.

      Sitten noista mukavista lomista sen verran että mulla on aina parhaat ja mukavimmat lomatkin. Sitten mä tuun tänne kertoo kuinka mukavii lomii mulla on ollut, ja muutenkin parempii kuin kellään muulla. Kato teit jotka ette osaa yhtämukavia lomia tehdä pitää opettaa.

      • Matkaaja myös

        Just näin se menee. Joillakin on todella kauhea tarve kehua ja päteä matkoistaan. Miksi juuri hänen tapa matkustaa on ainoa oikea ja kaikkein halvin. Kuitenkin kukin käyttää omia varojansa niin paljon kuin haluaa.


    • Seppo P karjala

      Näinhän se on. Itse kyllä matkustan thaimaahan Hua Hiniin siellä panen leidareita per.seeseen

    • 28x...

      Herra tosimatkaaja tarkoitti varmaankin kirjoituksensa ironiaksi mutta siitä tulikin täyttä totta.

      Juurikin se oma matka, palvelut ja asuminen ovat paljon parempia kuin kellään muulla.

      Johtuu juuri omakohtaisista kokemuksista sekä mieltymyksistä jotka voi säätää juuri omien toiveiden ja mielitekojen mukaisiksi.

      Matka menisi aivan läskiksi jos joku muu olisi päättänyt matkani ajankohdan, valinnut hotellini sekä määräisi mitä tänään tehdään.

      Onnistuneesta matkasta, pienistä onnenhetkistä ja oivalluksista tietystikin haluaa kertoa samanmielisille jotka asiat ymmärtävät.
      Nämä toisinajattelijat voivat poistua palstalta aivan minne tahansa. Olen huomannut että pahimmat riehujat eivät ole matkailleet ehkä lainkaan.

    • amalikamala

      Mä olen jakomäestä ja tumputan kun ei oo naista aina kun mude ei oo himassa.
      Vai etten oo matkustellu?
      Pari kertaa oon poolu Tallinnassa ja kerran porvoossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe