Kerro hiiristäsi!

tulikirahvi

Minä aloitan:

Mulla on kolme hiirinaarasta, jotka ostin pari kuukautta sitten kun edellisellä omistajalla ei riittänyt aika. Ne ovat kaikki himalayaneja, Rosmariini on lk satiini, Timjami lk astrex ja Korianteri lk. Luonteeltaan ne ovat aika ujoja, ja mieluiten lähinnä kaivelevat puruissaan. Ne ovat kuitenkin oppineet hakemaan mun kädestä auringonkukansiemeniä kun kutsun niitä naksuttamalla. Niillä on 75x35x40cm lasiterraario.

Mun mielestä kauneimmat hiirivärit on black tan, banded, red ja tricolor. Tulen kuitenkin jatkossakin luultavasti ottamaan uutta kotia etsiviä mieluummin kuin poikasia :)

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hannele elenne

      Minulla on 11 hiiri naarasta 110 × 75 × 50 cm lasiterraariossa.Vanhin hiiristä on n.2 vuotias ja nuorin taas 1 v.Kinaa tai tappeluita ei ole tullut vielä .4 hiirtä on hankittu eläinkaupasta ja loput taas kasvattajalta.Kaikki erittäin seurallisia :).Harkinnassa hankkia 3 uutta naarasta jos tulevat toimeen keskenään;)

    • Hillahiiruli

      100 × 80 × 55 cm terraariossani asuu 6 hiiri akkaa.Kaikki samasta pesueesta eläinkaupasta.Kesyyntyivät erittäin nopeasti ,mutta eivät oikeiastaan välitä kädestä ollenkaan.Kaikki täyttivät noin kuukausi sitten 8 kk.Ihania omia lutusia ovat♥

    • tietämätönhiiri2splashed

      Mulla on tumma ja vaalea splashed väriset naarashiiret ikää heillä on 9 viikkoa olleet minulla 4 viikkoa osaako joku auttaa kun vaalea näyttää siltä että olisi raskaana eikä ole läskiä mutta voiko se olla kun on jo yli 28 päivää kun olivat poikahiiren Kanssa samassa?? Auttakaa!!!

      • Sedä

        Ei kuulosta kovin todennäköiseltä jos ne on kerran alle 5 viikkoisina erotettu, mutta ei kai täysin mahdotontakaan.


    • tietämätönhiiri2splashed

      Tiädätkö mikä niillä voi olla?

    • Saan hiiren syksyllä mutta otan poika hiiren mahdollisimman nuoren minkä saa. Nimeksi tulee röpö! Häkkinen on dynaaminen multy

      • Sori kännykällä kun kirjoittaanii aarvailemaan sanoja eli häkki on duna multy


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe