vakavat näköharharhat ja luulot

sandon.

Onko täällä ketään muita jotka kärsivät näköharhoista?

Mulla on niin pahoja että eläminen niiden kanssa on yhtä tuskaa ja diagnoosiksi dissosiaatiohäiriö johon ei lääkkeet edes auta eli joudun elämään loppuelämäni näiden harhojen kanssa. En erota harhaa todesta.

7

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyseenalaista ne

      Jos se onkin skitsofreniaa? Älä luota niihin psykiatreihin sokeesti, vaan kyseenalaista diagnoosi. Skitson oireitahan nuo on selvästi. Siihen lääkkeet auttavat, ainakin joillekin.

      • sandon.

        Ollaan kokeiltu jo paria antipsykoottista lääkettä eikä auta lapsuuden traumat. Tästä syystä diagnoosina tuo. Ottaisin mieluummin skitsofrenian jos siihen sais kunnon lääkkeet. On tuskaa joka päivä joka hetki ja lääkkeet ei auta.

        Skitsofreniasta kuulemma ei ole kyse, olen sitä kysynyt koska omastakin mielestä noin pahat harhat viittais siihen.


      • sandon.
        sandon. kirjoitti:

        Ollaan kokeiltu jo paria antipsykoottista lääkettä eikä auta lapsuuden traumat. Tästä syystä diagnoosina tuo. Ottaisin mieluummin skitsofrenian jos siihen sais kunnon lääkkeet. On tuskaa joka päivä joka hetki ja lääkkeet ei auta.

        Skitsofreniasta kuulemma ei ole kyse, olen sitä kysynyt koska omastakin mielestä noin pahat harhat viittais siihen.

        Ja mulla on ihan sairaita ajatuksiakin. Mun mukaan ruumiita on jokapuolella ja vauvoja maassa ja näen ne myös.


      • kuuppatohtori
        sandon. kirjoitti:

        Ollaan kokeiltu jo paria antipsykoottista lääkettä eikä auta lapsuuden traumat. Tästä syystä diagnoosina tuo. Ottaisin mieluummin skitsofrenian jos siihen sais kunnon lääkkeet. On tuskaa joka päivä joka hetki ja lääkkeet ei auta.

        Skitsofreniasta kuulemma ei ole kyse, olen sitä kysynyt koska omastakin mielestä noin pahat harhat viittais siihen.

        Ei ne psykiatrit mistään mitään tiedä kumminkaan...


      • psykiatri.
        sandon. kirjoitti:

        Ollaan kokeiltu jo paria antipsykoottista lääkettä eikä auta lapsuuden traumat. Tästä syystä diagnoosina tuo. Ottaisin mieluummin skitsofrenian jos siihen sais kunnon lääkkeet. On tuskaa joka päivä joka hetki ja lääkkeet ei auta.

        Skitsofreniasta kuulemma ei ole kyse, olen sitä kysynyt koska omastakin mielestä noin pahat harhat viittais siihen.

        Jos neuroleptit ei auta, on kyseessä dissosiaatio. Hankala vaiva.


    • hoidettavissa

      Vaikeaa, mutta varmasti korjattavissa. Toivottavasti löydät hyvän terapeutin, joka hallitsee erilaisia menetelmiä.

    • Itelläni on ollut lieviä aistiharhoja 3v, kun mulla ollut erilaistumaton skitsofrenia.
      Psykoottisena olen säikky, koska esimerkiksi näen varjo-hahmojen liikkuvan seinillä ja pihalla. Näen näkökenttäni reunamilla epämuodostuneita olioita. Lisäksi, jos suljen silmäni tai olen väsynyt niin silloinhan alkaa näkymään outoja asioita.
      Sekavaa mutta mulla nämä on tosiaan lieviä oireita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe