Riitaa ja vihaa!

Missä Jeesus, siellä riitaa:

"Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!"

Missä totuus, siellä vihaa:

"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

97

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toteavainen

      Sinun metodisi ja pyrkimyksesi on tullut kaikille tutuksi, riitaa vain haastat, et mitään muuta.
      Siitä kertoo kolme asiaa:
      - kielenkäyttösi on karkeaa, kiroavaa ja härskiä
      - itse olet sanonut, ettei sinun evankeliumisi ole pelastavaa, se on vain kerrottavaksi tarkoitettu
      - ihmisusuhdehistoriasi palstalla on selkeä todiste siitä, ettet åyrikään vaalimaan suhteita toisiin, vaan rikkomaan

      • "- kielenkäyttösi on karkeaa, kiroavaa ja härskiä"

        Kerro minulle, miten tämän voisi sinullekin kauniisti ja rakastavaisesti kertoa:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti.

        Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä."

        "- itse olet sanonut, ettei sinun evankeliumisi ole pelastavaa, se on vain kerrottavaksi tarkoitettu"

        Minäkö olen uskosi mukaan saanut Raamattuun kirjoitettua, nämä Jeesuksen sanat:

        "Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."

        " - ihmisusuhdehistoriasi palstalla on selkeä todiste siitä, ettet åyrikään vaalimaan suhteita toisiin, vaan rikkomaan"

        Miksi minunkin pitäisi olla Paavalin kaltainen valehtelija ja kaikkien miellyttäjä ja luopua siitä samasta totuudesta, josta Paavali luopui:

        "Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."


      • +nase
        TeuvoSuni kirjoitti:

        "- kielenkäyttösi on karkeaa, kiroavaa ja härskiä"

        Kerro minulle, miten tämän voisi sinullekin kauniisti ja rakastavaisesti kertoa:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti.

        Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä."

        "- itse olet sanonut, ettei sinun evankeliumisi ole pelastavaa, se on vain kerrottavaksi tarkoitettu"

        Minäkö olen uskosi mukaan saanut Raamattuun kirjoitettua, nämä Jeesuksen sanat:

        "Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."

        " - ihmisusuhdehistoriasi palstalla on selkeä todiste siitä, ettet åyrikään vaalimaan suhteita toisiin, vaan rikkomaan"

        Miksi minunkin pitäisi olla Paavalin kaltainen valehtelija ja kaikkien miellyttäjä ja luopua siitä samasta totuudesta, josta Paavali luopui:

        "Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä, en olisi Kristuksen palvelija."

        Todistukseksi siksi, että Jumala tietää, ettei kukaan sitä usko, tai vain harvat. Jumala on antanut ihmiselle mahdollisuuden pelastua, mutta ihminen itse ei tahdo.


        Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.
        Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.


      • +nase kirjoitti:

        Todistukseksi siksi, että Jumala tietää, ettei kukaan sitä usko, tai vain harvat. Jumala on antanut ihmiselle mahdollisuuden pelastua, mutta ihminen itse ei tahdo.


        Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.
        Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.

        Tästä olen kyllä lukemattomia kertoja näille tekopyhitetyille kirjanoppineille kirjoittanut - mutta turhaan.


    • TMarko

      Näin valitettavasti on edelleen.

      "Kansainvälisesti yksi eniten mediahuomiota saanut tapaus oli terrori-isku Nairobin ostoskeskuksessa 21. syyskuuta. Iskun takana oli somalialainen islamistijärjestö al-Shabaab, joka antoi muslimeille luvan poistua rakennuksesta ennen verilöylyä. Ainakin 67 ihmistä menehtyi ja noin 200 loukkaantui.

      Seuraavana päivänä Pakistanissa kirkossa räjäytettiin kaksi itsemurhapommia. Tässä Pakistanin historian verisimmässä kristittyihin kohdistuneessa iskussa noin 85 sai surmansa ja 120 loukkaantui.

      Lähi-idässä kristityt ovat joutuneet todella ahtaalle. Kristinuskon säilyminen alueella on jopa muuttunut kyseenalaiseksi vuoden kuluessa. Esimerkiksi Syyriasta pakeni noin 450 000 kristittyä. Egyptissä kristittyjen tilanne ei ole ollut näin vaikea seitsemään vuosisataan.

      Nigeriassa kristityt kärsivät jatkuvasti Boko Haram -terroristijärjestön hyökkäyksistä. Pohjois-Korea säilytti paikkansa kristityille vaarallisimpana valtiona jatkuvilla vangitsemisilla ja teloituksilla. Eritreassa vainojen määrä kasvoi merkittävästi vuoden 2013 alusta lähtien. Voice of the Martyrs -järjestön mukaan lähes jokainen evankelikaali on ollut maassa vähintään kerran vangittuna. Vainot piinaavat kristittyjä lisäksi Kiinassa, Intiassa, Afganistanissa, Indonesiassa, Irakissa ja monissa muissa valtioissa.

      Sekulaari media jättää yhä useammin pimentoon maailmanlaajuiset kristittyjen vainot. Jos vainot huomioidaan, niistä ei uutisoida lehtien etusivuilla. Terrori-iskut saatetaan myös selittää muilla kuin uskonnollisilla syillä, kuten valtioiden poliittisilla tilanteilla. Tutkimuksissa peräänkuulutetaankin vahvempaa puuttumista kristittyjen aseman heikkenemiseen kansainvälisellä tasolla." - Lainaus Seurakuntalainen 19.12-2013

      • Oletko onnellinen, kun uskosi ei aiheuta riitaa, vaan kaikkien kaltaistesi tekopyhien hyväksymää vihaa totuutta kohtaan?


      • TMarko
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Oletko onnellinen, kun uskosi ei aiheuta riitaa, vaan kaikkien kaltaistesi tekopyhien hyväksymää vihaa totuutta kohtaan?

        Kun vuosien varrella on uhattu koirilla, haulikolla, on yritetty lyödä ja potkia, on heitelty kohti metallisella tuhkakupilla, on käyty kurkkuun kiinni ja heitetty ulos ovesta, on haukuttu eksyttäjäksi ja antikristukseksi, tekopyhäksi, Jumalan paaduttamaksi, saatanan omaksi, väärämieliseksi jne niin tuskin se kaikki on ollut rakkautta ja ystävällisyyttä lähimmäisiltäni mitä olen osakseni saanut Jeesuksen nimen vuoksi.


      • TMarko kirjoitti:

        Kun vuosien varrella on uhattu koirilla, haulikolla, on yritetty lyödä ja potkia, on heitelty kohti metallisella tuhkakupilla, on käyty kurkkuun kiinni ja heitetty ulos ovesta, on haukuttu eksyttäjäksi ja antikristukseksi, tekopyhäksi, Jumalan paaduttamaksi, saatanan omaksi, väärämieliseksi jne niin tuskin se kaikki on ollut rakkautta ja ystävällisyyttä lähimmäisiltäni mitä olen osakseni saanut Jeesuksen nimen vuoksi.

        Tuo on sitä itsehankittua kärsimystä, joka saavutetaan tekopyhyyden huipulla ratsastaessa.

        Jos sinut on jo aikoja sitten todettu tekopyhäksi, niin miksi et ole ottanut opiksi ja yrittänyt päästä irti tekopyhyydestäsi?

        Vaan edelleen ratsastat korkealla huipulla, kaikkien tekopyhien ekumenian esikuvana.

        Yrittämällä olla Paavalin tavoin: "Kaikille kaikkea."


      • TMarko
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tuo on sitä itsehankittua kärsimystä, joka saavutetaan tekopyhyyden huipulla ratsastaessa.

        Jos sinut on jo aikoja sitten todettu tekopyhäksi, niin miksi et ole ottanut opiksi ja yrittänyt päästä irti tekopyhyydestäsi?

        Vaan edelleen ratsastat korkealla huipulla, kaikkien tekopyhien ekumenian esikuvana.

        Yrittämällä olla Paavalin tavoin: "Kaikille kaikkea."

        Vai että oikein korkealla huipulla :) Eipä siltä ole koskaan tuntunut. Sitä mennään sinne minne Jumalan henki johdattaa ja armo kasvattaa.


      • TMarko kirjoitti:

        Vai että oikein korkealla huipulla :) Eipä siltä ole koskaan tuntunut. Sitä mennään sinne minne Jumalan henki johdattaa ja armo kasvattaa.

        Paadutettu liha on tunteeton totuudelle, mutta altis valheille.


      • TMarko
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Paadutettu liha on tunteeton totuudelle, mutta altis valheille.

        Sitähän se on niin kuin uutisetkin maailmalta aika ajoin kertoo. Kun sydän kovettuu lähimmäisten kärsimyksille vihan ja kaunan tunteen kovettamana, eikä tunne enää toisia kohtaan mitään sääliä eikä armoa, niin yksin Jumala voi vain saada aikaan ihmeitä. Kun ajattelee noitakin ISIS taistelijoita miten he mestaavat säälimättömästi kenet vain ovat kiinni saaneet, niin vaikka he ajattelevat toimivansa TOSI jumalan tai TOSI profeetan nimessä totuuden ja oikeuden palvelijoina eivät he sitä ole. Jeesus on heidänkin kaltaisilleen sanonut ketä he oikeasti palvelevat. He toimivat edelleen armon ulkopuolella etsiessään kostoa katkeruudelle ja kaunalle.


      • TMarko kirjoitti:

        Sitähän se on niin kuin uutisetkin maailmalta aika ajoin kertoo. Kun sydän kovettuu lähimmäisten kärsimyksille vihan ja kaunan tunteen kovettamana, eikä tunne enää toisia kohtaan mitään sääliä eikä armoa, niin yksin Jumala voi vain saada aikaan ihmeitä. Kun ajattelee noitakin ISIS taistelijoita miten he mestaavat säälimättömästi kenet vain ovat kiinni saaneet, niin vaikka he ajattelevat toimivansa TOSI jumalan tai TOSI profeetan nimessä totuuden ja oikeuden palvelijoina eivät he sitä ole. Jeesus on heidänkin kaltaisilleen sanonut ketä he oikeasti palvelevat. He toimivat edelleen armon ulkopuolella etsiessään kostoa katkeruudelle ja kaunalle.

        Valheen armossa sinä uskossasi kuikuilet, kun rakkautesi kohde on Kristuksen totuuden sijasta synnin kahleisiin jäänyt Paavali, kuten tämän todistuksesi sitä todistaa:


        TMarko
        19.10.2014 14:11

        Mitä jos ennemmin hylättäisiin kaikki katkeruus, kiukku, viha, riitely ja herjaaminen ja kaikki muukin pahuus?

        "Hyväksykää joukkoonne myös sellainen, joka on uskossaan heikko, älkääkä ruvetko kiistelemään mielipiteistä." - Room 14:1

        "Hyväksykää siis toinen toisenne, niin kuin Kristuskin on hyväksynyt omikseen teidät, Jumalan kunniaksi. " - Room 15:7

        Erilaisuuden hyväksymisessä olisi paljon kasvamista itse kussakin.

        Näitä jakeita en kyllästy koskaan lainaamaan:

        "Pukeutukaa siis te, jotka olette Jumalan valituita, pyhiä ja rakkaita, sydämelliseen armahtavaisuuteen, ystävällisyyteen, nöyryyteen, sävyisyyteen, pitkämielisyyteen,
        kärsikää toinen toistanne ja antakaa toisillenne anteeksi, jos kenellä on moitetta toista vastaan. Niinkuin Herrakin on antanut teille anteeksi, niin myös te antakaa.
        Mutta kaiken tämän lisäksi pukeutukaa rakkauteen, mikä on täydellisyyden side. " - Kolossalaisille 3.luvusta


      • TMarko
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Valheen armossa sinä uskossasi kuikuilet, kun rakkautesi kohde on Kristuksen totuuden sijasta synnin kahleisiin jäänyt Paavali, kuten tämän todistuksesi sitä todistaa:


        TMarko
        19.10.2014 14:11

        Mitä jos ennemmin hylättäisiin kaikki katkeruus, kiukku, viha, riitely ja herjaaminen ja kaikki muukin pahuus?

        "Hyväksykää joukkoonne myös sellainen, joka on uskossaan heikko, älkääkä ruvetko kiistelemään mielipiteistä." - Room 14:1

        "Hyväksykää siis toinen toisenne, niin kuin Kristuskin on hyväksynyt omikseen teidät, Jumalan kunniaksi. " - Room 15:7

        Erilaisuuden hyväksymisessä olisi paljon kasvamista itse kussakin.

        Näitä jakeita en kyllästy koskaan lainaamaan:

        "Pukeutukaa siis te, jotka olette Jumalan valituita, pyhiä ja rakkaita, sydämelliseen armahtavaisuuteen, ystävällisyyteen, nöyryyteen, sävyisyyteen, pitkämielisyyteen,
        kärsikää toinen toistanne ja antakaa toisillenne anteeksi, jos kenellä on moitetta toista vastaan. Niinkuin Herrakin on antanut teille anteeksi, niin myös te antakaa.
        Mutta kaiken tämän lisäksi pukeutukaa rakkauteen, mikä on täydellisyyden side. " - Kolossalaisille 3.luvusta

        Eipä tainnut Paavalinkaan sanasta juuri kukaan ottaa vaarin. Tämmöisenä tämä meininki täällä vain viikosta toiseen jatkuu. Riitelijät riitelee ja haastaa riitaa.


      • TMarko kirjoitti:

        Eipä tainnut Paavalinkaan sanasta juuri kukaan ottaa vaarin. Tämmöisenä tämä meininki täällä vain viikosta toiseen jatkuu. Riitelijät riitelee ja haastaa riitaa.

        Sokeako olet?

        Tätä Paavalin oppiahan kaikki uskonlahkot noudattavat, niin myös sinä:

        "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."

        Tällä Paavali mitätöi alkuperäisten opetuslasten sanoman ja toi tilalle näihin Saa-tanan erinomaisiin ilmestyksiin perustuvat oppinsa.


      • TMarko
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Sokeako olet?

        Tätä Paavalin oppiahan kaikki uskonlahkot noudattavat, niin myös sinä:

        "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."

        Tällä Paavali mitätöi alkuperäisten opetuslasten sanoman ja toi tilalle näihin Saa-tanan erinomaisiin ilmestyksiin perustuvat oppinsa.

        jatkakaa...


      • TMarko kirjoitti:

        jatkakaa...

        Toivottavasti poistut kintereiltäni lopullisesti.

        Monta kertaa olet sitä yrittänyt - toivottavasti nyt yrityksesi palkitaan.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Tuo on sitä itsehankittua kärsimystä, joka saavutetaan tekopyhyyden huipulla ratsastaessa.

        Jos sinut on jo aikoja sitten todettu tekopyhäksi, niin miksi et ole ottanut opiksi ja yrittänyt päästä irti tekopyhyydestäsi?

        Vaan edelleen ratsastat korkealla huipulla, kaikkien tekopyhien ekumenian esikuvana.

        Yrittämällä olla Paavalin tavoin: "Kaikille kaikkea."

        >>Tuo on sitä itsehankittua kärsimystä, joka saavutetaan tekopyhyyden huipulla ratsastaessa.>>

        Miksi se Teuvo on niin, että ainoastaan sinun osaksesi saama vastustus ja pilkka on aidon uskon hedelmää, mutta kaikkien muiden Jeesukseen uskovien vastaavat kokemukset ovat vain tekopyhyyden hedelmää?


      • Siksipä juuri
        demon_of_dawn kirjoitti:

        >>Tuo on sitä itsehankittua kärsimystä, joka saavutetaan tekopyhyyden huipulla ratsastaessa.>>

        Miksi se Teuvo on niin, että ainoastaan sinun osaksesi saama vastustus ja pilkka on aidon uskon hedelmää, mutta kaikkien muiden Jeesukseen uskovien vastaavat kokemukset ovat vain tekopyhyyden hedelmää?

        Kun Teuvon narsismissaan luulee olevansa ainoa valittu.


      • demon_of_dawn kirjoitti:

        >>Tuo on sitä itsehankittua kärsimystä, joka saavutetaan tekopyhyyden huipulla ratsastaessa.>>

        Miksi se Teuvo on niin, että ainoastaan sinun osaksesi saama vastustus ja pilkka on aidon uskon hedelmää, mutta kaikkien muiden Jeesukseen uskovien vastaavat kokemukset ovat vain tekopyhyyden hedelmää?

        Siksi on niin, koska Kristukselta saatu Pyhä eli Totuuden Henki paljastaa kaiken.

        Tekopyhien paljastaminen onnistuu jo pelkästään heidän nimimerkeistä: Paavali, Pelastettu, Armosta pelastettu, Jeesuksen oma, Armahdettu jne...

        Puhumattakaan nimimerkistä: demon_of_dawn, jonka voisit myöskin kirjoittaa rehellisesti Suomen kielellä.

        Jos jollakin ihmisellä on vielä sydämessä vaikkapa vain sinapinsiemenen verran - jos ei enää - rakkautta vaan kaipaustakin totuuteen, niin jo tämän Jeesuksen ilmoituksen mukaisesti pystyy tekopyhät tunnistamaan:

        "Jeesus sanoi heille: "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."


      • P. Parannus
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Sokeako olet?

        Tätä Paavalin oppiahan kaikki uskonlahkot noudattavat, niin myös sinä:

        "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."

        Tällä Paavali mitätöi alkuperäisten opetuslasten sanoman ja toi tilalle näihin Saa-tanan erinomaisiin ilmestyksiin perustuvat oppinsa.

        Sokeako olet?

        Tätä Paavalin oppiahan kaikki uskonlahkot noudattavat, niin myös sinä:

        "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."

        Tällä Paavali mitätöi alkuperäisten opetuslasten sanoman ja toi tilalle näihin Saa-tanan erinomaisiin ilmestyksiin perustuvat oppinsa.


    • Hammurab & Co

      Vanhan Testamentin Jumala todellakin laittoi veren roiskumaan ja siinä meni myös paljon viattomia mieken terään ja elävältä tuleen.

      Naisia, pienokaisia, vanhuksia, kokonaisia kansoja, kaikki. Raskaana olevien naisten vatsoja viillettiin auki, viattomia pienokaisia murskattiin kiviin vanhempiensa silmien edessä, nuorukaisia seivästettiin kukkulalla eläviltä paaluihin (isensä syntien vuoksi vaikka Jumala juuri aikaisemmi oli luvannut ettei jälkipolvi joudu vastuuseen) jne. ja vasta sitten verikoston Jumala leppyi.

      Sitten kertomuksne mukaan jälleen vedenpaisumuksessa tapettiin kaikki paitsi kahdeksan henkeä.

      Sitten tuota "kristilistä rakkautta" viettiin pakolla ja laajamittaisella vanolla, tuholla ja tappamisella mm. ristiretkillä.

      (missä muuten olisivat näidenkin palstojen uskonintoilijat ellei "kristillinen rakkaus" olis verenvuodatuksen pakolla ja tappamalla näillekin perukoille tuotu ... )

      Mutta sekään ei riitä ja taas ennustetaan koko maailman loppua ja suurta Jumalan tuhoa.

      Ihmiskunta lahdataan useaan kertaan.

      Kun tämäkään ei riitäisi, niin erimieliset tai eriuskoiset ja / tai epätäydellisydessään ei uskovat sijoitetaan ikuiseen h.elvetin tulen kidutukseen rakkaudellisen Jumalan toimeenpanemana.

      "aidon rakkauden olemus"

      • Etkö tiedä, miksi Jumala itse hylkäsi Vanhan liiton väkivaltaisen ja julmuuksia tuottavan uskon?

        Hän kun noilla voimateoilla tahtoi pitää valitun kansansa omanaan, kun hänen pappinsakin olivat jo hänet hylänneet.

        Ja siksi jo 700 vuotta ennen Poikansa syntymää valitun kansansa paadutti.

        Poikansa kautta hän toi Uuden verettömän liiton, jonka ainoaksi Jumalan tahdon mukaiseksi verenvuodatukseksi jäi hänen Poikansa veren vuodattaminen.

        Mutta hänen jälkeensä tulikin sitten totuuden tien hylännyt Paavali saatanallisine oppeineen, jotka ovat kelvanneet myös murhia rakastaville Saa-tanan joukko-osastoille, kun palautii uudelleen kunniaan Vanhan liiton isiltä perimänsä opit:

        "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

        "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."

        Ja tällä opillahan täälläkin joka päivä totuus kirotaan Paholaisen opiksi.


    • Hammurab & Co

      >> Etkö tiedä, miksi Jumala itse hylkäsi Vanhan liiton väkivaltaisen ja julmuuksia tuottavan uskon?

      Niin, tuo Jumala laittoi jo heti alkumetreiltä kuvakseen luomansa ihmisluomukset eriarvoiseen asemaan. Sen minkä hän salli tarinan "valituilleen" hän ei sallinut toisille.

      Nykypäivänä tuollaista kutsutaa rotuun tai kansaan kohdituvaksi eriarvoisuudeksi, rasisimiksi.

      Tokihan hän rankaisi omiaankin tietoisesti edeltä valitsemallaan tavalla, jonka jo edeltä kertoi johtavan valittujensa keskuudessa kannibalismiin.

      Miksi kaikkeuden itse Oikeudenmukaisuus ja Rakkaus valitsi epäihimillisen, demonisen ja sadistisen vaihtoehdon rangaistuksessaan?

      Ekö iste suurimman Rakkauden ja Oikeudenmukaisuuden ilmentymän rangaistusvalinnan olisi tullut jo itsessään osoittaa hänen olevan s.aatanallisten ihmisten metodien yläpuolella ja käyttämätä heidän metodejaan?

      Valitettavasti useimmat uskonnolliset ideologiat ovat älyllisesti, moraalisesti ja ihmisarvillisesti ristiriitaisia ja aivan kestättömiä.

      Tuolla aivan samalla logiikallahan toimivat liki kaikki ihmisten extremistiset aatteet ja ideologiat.

      Mutta kuten sanottu, niin sellaisia ihmiset kuin jumalkuvansa. Tässä tapauksessa sortavia, suvaitsemattomia, separatistisia, röyhkeitä, karikatyrisiä kehäpäätelmineen, eriarvoisia ja tappavia.

      Ps. Juuri kaltaistasi sokeaa karikatyri-kiihkolaisuutta edustavat myös ääriislamilaiset tekoineen.

      "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."

      Pelkkä oman ideologian asetelmista lausuttu kehäpäätelmä.

      Aivan samaan ja vastavan vedoten extremisti-islamilaisetikin haluavat "poistaa pahan" keskuudestaan ja tappavat toinen toisiaan, toinen toisilleen pahaa tehden ja näkevät "uskottomia" liki kaikkialla, mm. länsimaissa.

      Mikäli eläisimme historian eri aikakautta, niin kirjoituksistasi huokuu valmius eri tavoin ajattelevin ja uskovien kirjaimelliseen vainoamiseen ja tappamiseen ristiretkineen.

      Suurin _paha_ ihmisyyttä vastaan kautta historian on juurikin tehty jumaluuksien sokeassa ideologiassa ja sokeassa "pahan" vihassa, eli erilaisuuden suvaitsemattomuuden vihassa.

      TeuvoSunikin riskeeraisi julistaa aivan erilasten jumaluuksien nimiin jos olisi syntynyt islamilaiseen kulttuuriin ja sellaiseen uskovaan sukuun....Näin se sattuma uskomuksia ohjailee.

      • Näinhän tämä Saa-tanan haltuun jätetty maailma toimii, niin kuin kirjoitettu on:


        Minä näin, kuinka merestä nousi peto. Sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja kaikissa kymmenessä sarvessa oli kruunu ja jokaiseen päähän oli kirjoitettu herjaava nimi.

        "Peto, jonka näin, muistutti leopardia, mutta sillä oli jalat kuin karhulla ja sen kita oli kuin leijonan kita. Lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan.

        Minä näin, että yksi pedon päistä oli saanut surmaniskun mutta haava oli parantunut.

        Koko maailma ihmetteli petoa ja lähti seuraamaan sitä, ja kaikki kumarsivat lohikäärmettä, joka oli antanut pedolle sellaisen vallan.

        He kumarsivat myös petoa ja sanoivat: -- Kuka on pedon vertainen, kuka pystyy taistelemaan sitä vastaan

        Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden ajaksi.

        Niin se avasi suunsa ja alkoi herjata Jumalaa. Se herjasi hänen nimeään ja hänen asuinsijaansa ja niitä, jotka asuvat taivaassa.

        Sille annettiin myös lupa käydä taisteluun pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja niin sen valtaan annettiin kaikki heimot, kansat, kielet ja maat.

        Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

        Tuo Pedon valta saavutti huippunsa, kun se astui sisään ihmisillä rakennuttamiin temppeleihin ja julisti olevansa Jumala:

        "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."


      • Hammurab & Co
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Näinhän tämä Saa-tanan haltuun jätetty maailma toimii, niin kuin kirjoitettu on:


        Minä näin, kuinka merestä nousi peto. Sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja kaikissa kymmenessä sarvessa oli kruunu ja jokaiseen päähän oli kirjoitettu herjaava nimi.

        "Peto, jonka näin, muistutti leopardia, mutta sillä oli jalat kuin karhulla ja sen kita oli kuin leijonan kita. Lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan.

        Minä näin, että yksi pedon päistä oli saanut surmaniskun mutta haava oli parantunut.

        Koko maailma ihmetteli petoa ja lähti seuraamaan sitä, ja kaikki kumarsivat lohikäärmettä, joka oli antanut pedolle sellaisen vallan.

        He kumarsivat myös petoa ja sanoivat: -- Kuka on pedon vertainen, kuka pystyy taistelemaan sitä vastaan

        Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden ajaksi.

        Niin se avasi suunsa ja alkoi herjata Jumalaa. Se herjasi hänen nimeään ja hänen asuinsijaansa ja niitä, jotka asuvat taivaassa.

        Sille annettiin myös lupa käydä taisteluun pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja niin sen valtaan annettiin kaikki heimot, kansat, kielet ja maat.

        Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

        Tuo Pedon valta saavutti huippunsa, kun se astui sisään ihmisillä rakennuttamiin temppeleihin ja julisti olevansa Jumala:

        "Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."

        Hyvin sijuvan selektiivisesti se TV sivuuttaa kiusalliset esille nostetut huomiot, jaarittelee laajasti vierestä, mutta eihän uskova voi olla samaan aikaan looginen, rehellinen itsensä kanssa ja henkisesti ihmisellisen moraalinen, sillä jostakin on aina tingittävä fundamentalisia uskomuksia kantaakseen.

        Kaikki nuo hokemasi kopio-litaniat ovat tuttua tarniaa. Eivät ne vaikka hautaansa saakka toistamalla ja hokemalla sen touudellisemmiksi muutu ja lisäksi kaikki "oikeassa olevat" eri tahot tulkitsevat niitä omalla tavallaan.

        2000-vuotta kutkin aikalaiset ovat olleet kovin hurskaita ja viisaita "ymmärryksessä" vaikka Jeesuksen vakaa lupaus palata paikalla olleiden kuulevien aikalaistensa aikana ei toteutunutkaan.

        Koko kristinusko on jo itsessään ongelmallinen ja ristiriitainen jo lähtökhdiltaankin.

        Tämän estämättä liki kaikki uskonliikkeet ja intouskovat vakuuttavat olevansa siinä oikeasa uskossa.

        33000: http://www.philvaz.com/apologetics/a106.htm

        Toistetaan.

        Missä muuten olisivat näidenkin palstojen uskonintoilijat ellei "kristillinen rakkaus" olis verenvuodatuksen pakolla, sadismilla ja tappamalla näillekin perukoille tuotu ...

        TeuvoSunikin riskeeraisi julistaa aivan erilasten jumaluuksien nimiin jos olisi syntynyt islamilaiseen kulttuuriin ja sellaiseen uskovaan sukuun....Näin se sattuma uskomuksia ohjailee.


      • Hammurab & Co kirjoitti:

        Hyvin sijuvan selektiivisesti se TV sivuuttaa kiusalliset esille nostetut huomiot, jaarittelee laajasti vierestä, mutta eihän uskova voi olla samaan aikaan looginen, rehellinen itsensä kanssa ja henkisesti ihmisellisen moraalinen, sillä jostakin on aina tingittävä fundamentalisia uskomuksia kantaakseen.

        Kaikki nuo hokemasi kopio-litaniat ovat tuttua tarniaa. Eivät ne vaikka hautaansa saakka toistamalla ja hokemalla sen touudellisemmiksi muutu ja lisäksi kaikki "oikeassa olevat" eri tahot tulkitsevat niitä omalla tavallaan.

        2000-vuotta kutkin aikalaiset ovat olleet kovin hurskaita ja viisaita "ymmärryksessä" vaikka Jeesuksen vakaa lupaus palata paikalla olleiden kuulevien aikalaistensa aikana ei toteutunutkaan.

        Koko kristinusko on jo itsessään ongelmallinen ja ristiriitainen jo lähtökhdiltaankin.

        Tämän estämättä liki kaikki uskonliikkeet ja intouskovat vakuuttavat olevansa siinä oikeasa uskossa.

        33000: http://www.philvaz.com/apologetics/a106.htm

        Toistetaan.

        Missä muuten olisivat näidenkin palstojen uskonintoilijat ellei "kristillinen rakkaus" olis verenvuodatuksen pakolla, sadismilla ja tappamalla näillekin perukoille tuotu ...

        TeuvoSunikin riskeeraisi julistaa aivan erilasten jumaluuksien nimiin jos olisi syntynyt islamilaiseen kulttuuriin ja sellaiseen uskovaan sukuun....Näin se sattuma uskomuksia ohjailee.

        "Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'

        Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'


      • Hammurab & Co
        TeuvoSuni kirjoitti:

        "Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'

        Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'

        Kiitos vanhan vakiokaavan vahvistuksesta. Sokeiden ja epäloogisten fundamentalisti-kiihkouskovien kanssa on mahdoton käydä loogista ja järjellistä ajatustenvaihtoa, sillä he toimivat kuin aivopestyt automaatit hokemissaan.

        Toisaalta juuri siksi uskontojen verinen historia ja nykyisyys on juuri sellainen kuin se todellisuudessa on.


      • Hammurab & Co kirjoitti:

        Kiitos vanhan vakiokaavan vahvistuksesta. Sokeiden ja epäloogisten fundamentalisti-kiihkouskovien kanssa on mahdoton käydä loogista ja järjellistä ajatustenvaihtoa, sillä he toimivat kuin aivopestyt automaatit hokemissaan.

        Toisaalta juuri siksi uskontojen verinen historia ja nykyisyys on juuri sellainen kuin se todellisuudessa on.

        Valitettavasti totuus on vakio ja pysyvä, eikä se ailahtele kannatuslukujen mukaan.


    • Totuutta vihaavat koska totuus tekee vapaaksi,minä ole tie totuus ja elämä ei Isän tykö pääse muutoinkuin minun kauttani.

      • Miksi edelleen kuikuilet täällä, suurena julistajana, vaikka et ole Kristukselta Henkeä ja tehtävää saanut?


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi edelleen kuikuilet täällä, suurena julistajana, vaikka et ole Kristukselta Henkeä ja tehtävää saanut?

        Minun tehtävästäni ei julisteta muille pidän esillä evankeljumin sanaa.
        Henki ei tuo esille sivulliselle mitäminun on tehtävä.
        Antaa pelastaa itsenne tästä maailmasta ette hukkuisi synteihinne.


      • kuulija1 kirjoitti:

        Minun tehtävästäni ei julisteta muille pidän esillä evankeljumin sanaa.
        Henki ei tuo esille sivulliselle mitäminun on tehtävä.
        Antaa pelastaa itsenne tästä maailmasta ette hukkuisi synteihinne.

        Muistan kyllä hyvin todistuksesi siitä, miten sinun sydämestäsi siivottiin totuus, ihmiskäsien alla, saastaisen hengen asuinpaikaksi:


        "Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä.

        Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.' Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä, silloin se hakee seitsemän vielä pahempaa henkeä, ja ne tulevat sisään ja asettuvat sinne asumaan.

        Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa. Samoin käy tämän pahan sukupolven."

        Näin se kohdallasi tapahtui:

        "kuulija1
        17.6.2014 17:00
        Nuoren olin siivo syntinen eläjä,kunnes san ilmaisi että kaikki ovat synti tehneet ja ovat joumlakirkkautta vailla,heräsi kysymys mitä se synti jota olen tehnyt,en ole rikkonut yhteiskuntaa vastaa missän olo muodossa. Kuitenkin olen syntinen,en ole nudattunu kaikia neuvo kuin olisi pitänyt noudatta.
        Kuoleman pelko noussi mieleen entäjos tänään kuolen,mihin joudun siinä nousi seitten sen asia joka piti korja,rangaistuksessa on pelkoa enkä halunut elään enään pelon vallassa,sain avun Jeesukselta kansanlähetyksen työntekijan välityksellä.
        Voi sitä riemua kun pelko hävisi,sen sueurausenkun sain anteetksi vihreeni Jeesuksen veren kautta,näin pieniä kieliä ymmpärlläni,en silloin tienyt mitä ne olivat,uskova kertoi ne ovat pyhän hengen sinetti sun sydämmessäsi,siis silmillä havaittu tuntu mahdottomalta vaikka totta se oli.
        Elmä muuttui siitä huolimatta vaikka olin siivosti evlävä nouri mies.

        Ilmestyminen kirkkaiden kielin ympäriilä olevat,seurasi todellinen kiitollisuus sisimmässä,pelko kaikkosi totaalisesti."


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Muistan kyllä hyvin todistuksesi siitä, miten sinun sydämestäsi siivottiin totuus, ihmiskäsien alla, saastaisen hengen asuinpaikaksi:


        "Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä.

        Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.' Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä, silloin se hakee seitsemän vielä pahempaa henkeä, ja ne tulevat sisään ja asettuvat sinne asumaan.

        Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa. Samoin käy tämän pahan sukupolven."

        Näin se kohdallasi tapahtui:

        "kuulija1
        17.6.2014 17:00
        Nuoren olin siivo syntinen eläjä,kunnes san ilmaisi että kaikki ovat synti tehneet ja ovat joumlakirkkautta vailla,heräsi kysymys mitä se synti jota olen tehnyt,en ole rikkonut yhteiskuntaa vastaa missän olo muodossa. Kuitenkin olen syntinen,en ole nudattunu kaikia neuvo kuin olisi pitänyt noudatta.
        Kuoleman pelko noussi mieleen entäjos tänään kuolen,mihin joudun siinä nousi seitten sen asia joka piti korja,rangaistuksessa on pelkoa enkä halunut elään enään pelon vallassa,sain avun Jeesukselta kansanlähetyksen työntekijan välityksellä.
        Voi sitä riemua kun pelko hävisi,sen sueurausenkun sain anteetksi vihreeni Jeesuksen veren kautta,näin pieniä kieliä ymmpärlläni,en silloin tienyt mitä ne olivat,uskova kertoi ne ovat pyhän hengen sinetti sun sydämmessäsi,siis silmillä havaittu tuntu mahdottomalta vaikka totta se oli.
        Elmä muuttui siitä huolimatta vaikka olin siivosti evlävä nouri mies.

        Ilmestyminen kirkkaiden kielin ympäriilä olevat,seurasi todellinen kiitollisuus sisimmässä,pelko kaikkosi totaalisesti."

        TeuvoSuni
        Etkö tiedä joka laskee kätensä auraan?
        Hänelle Jeesus vastasi: "Joka tarttuu auraan ja katsoo taakseen, ei ole sopiva Jumalan valtakuntaan." Miksi olisi muistelta menneitä taakse jäänyt elämä.


      • kuulija1 kirjoitti:

        TeuvoSuni
        Etkö tiedä joka laskee kätensä auraan?
        Hänelle Jeesus vastasi: "Joka tarttuu auraan ja katsoo taakseen, ei ole sopiva Jumalan valtakuntaan." Miksi olisi muistelta menneitä taakse jäänyt elämä.

        Se on Saa-tanan tulkitsemaa sanomaa, koska se halua julkisuutta siitä, minkälaisilla kultahipuilla se kulloinkin omansa tekopyhittää.

        Jeesus sanoo: "Mene ja kerro niistä suurista teoista, jotka Herra Jumala n sinulle tehnyt.

        Pahaksi onneksesi eksyit keskusteluun, jossa et pysty Pyhää Henkeä pettämään.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Se on Saa-tanan tulkitsemaa sanomaa, koska se halua julkisuutta siitä, minkälaisilla kultahipuilla se kulloinkin omansa tekopyhittää.

        Jeesus sanoo: "Mene ja kerro niistä suurista teoista, jotka Herra Jumala n sinulle tehnyt.

        Pahaksi onneksesi eksyit keskusteluun, jossa et pysty Pyhää Henkeä pettämään.

        *Jeesus sanoo: "Mene ja kerro niistä suurista teoista, jotka Herra Jumala n sinulle tehnyt.* Toi jo esille mitä Jeesus on tehnyt elämässäni.
        enkä tarvitse katua laisinkaan en vaihtaisi entiseen enään.
        Eivät kaikki ole sairaiten parantajia jokaisella on armolahjansa seurakunnassa,uudesti syntyneillä ei muilla tiedoksi vaan.
        Julista vaan evankeljumia omassa ympristössäsi,jos olet Jeesukesen opetus lapsi.

        TeuvoSuni


      • kuulija1 kirjoitti:

        *Jeesus sanoo: "Mene ja kerro niistä suurista teoista, jotka Herra Jumala n sinulle tehnyt.* Toi jo esille mitä Jeesus on tehnyt elämässäni.
        enkä tarvitse katua laisinkaan en vaihtaisi entiseen enään.
        Eivät kaikki ole sairaiten parantajia jokaisella on armolahjansa seurakunnassa,uudesti syntyneillä ei muilla tiedoksi vaan.
        Julista vaan evankeljumia omassa ympristössäsi,jos olet Jeesukesen opetus lapsi.

        TeuvoSuni

        Saat jatkaa edelleen valheiden levittämistä, sillä Jeesus ei johdata ketään omaansa ihmiskäsien alle Paholaisen kultahippusadetta ihailemaan.

        Tuossa terapiassa Paholainen poisti sydämestäsi kaiken kaipauksen totuuteen, ja näin valmisti sen saastaisen henkensä asuinsijaksi:

        "Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä.

        Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.

        Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä, silloin se hakee seitsemän vielä pahempaa henkeä, ja ne tulevat sisään ja asettuvat sinne asumaan. Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa. Samoin käy tämän pahan sukupolven."

        Jos olet tuon takia tullut jo Jumalan paaduttamaksi, sinä et pääse tuosta hengestä millään eroon.

        Mutta jos tätä ei vielä ole tapahtunut, sinun on kaikin mahdollisin keinoin rukoiltava Jumalalta voimaa, että pystyisit vapautumaan tuon hengen vallasta.

        Ja vedottava siihen tuttuun asiaan: "Koska en epäuskon takia tiennyt, mitä tein."


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Saat jatkaa edelleen valheiden levittämistä, sillä Jeesus ei johdata ketään omaansa ihmiskäsien alle Paholaisen kultahippusadetta ihailemaan.

        Tuossa terapiassa Paholainen poisti sydämestäsi kaiken kaipauksen totuuteen, ja näin valmisti sen saastaisen henkensä asuinsijaksi:

        "Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä.

        Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.

        Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä, silloin se hakee seitsemän vielä pahempaa henkeä, ja ne tulevat sisään ja asettuvat sinne asumaan. Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa. Samoin käy tämän pahan sukupolven."

        Jos olet tuon takia tullut jo Jumalan paaduttamaksi, sinä et pääse tuosta hengestä millään eroon.

        Mutta jos tätä ei vielä ole tapahtunut, sinun on kaikin mahdollisin keinoin rukoiltava Jumalalta voimaa, että pystyisit vapautumaan tuon hengen vallasta.

        Ja vedottava siihen tuttuun asiaan: "Koska en epäuskon takia tiennyt, mitä tein."

        *Saat jatkaa edelleen valheiden levittämistä, sillä Jeesus ei johdata ketään omaansa ihmiskäsien alle Paholaisen kultahippusadetta ihailemaan.*
        Minä en ole valehtelija sinä käänät kaiken omien mielipiteitesi mukaa ellei ole samaa mieltä kassasi on valehtelija.
        Minun mielipiteen on yhtä Raamatun kassa kos sieltä ovat elämän sanaatkin tajua se.


      • kuulija1 kirjoitti:

        *Saat jatkaa edelleen valheiden levittämistä, sillä Jeesus ei johdata ketään omaansa ihmiskäsien alle Paholaisen kultahippusadetta ihailemaan.*
        Minä en ole valehtelija sinä käänät kaiken omien mielipiteitesi mukaa ellei ole samaa mieltä kassasi on valehtelija.
        Minun mielipiteen on yhtä Raamatun kassa kos sieltä ovat elämän sanaatkin tajua se.

        Yhden ainoan Jumalan tahdon mukaisen teon voisit vielä tehdä - jos siihen kykenet:

        Kerro kaikille varoitukseksi sen ihmisen nimi, jonka käsien alta nuo kirkkaat kielet johdattivat sinut Paholaisen palvelijaksi.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Yhden ainoan Jumalan tahdon mukaisen teon voisit vielä tehdä - jos siihen kykenet:

        Kerro kaikille varoitukseksi sen ihmisen nimi, jonka käsien alta nuo kirkkaat kielet johdattivat sinut Paholaisen palvelijaksi.

        Jumlan teko se että uskotte häneen,lähettämään poikaan Jeesuskseen.
        Raamattuni on kirjoitettu Genesis kirkolliskousen mukaisesti virheiten korjaukse sekä Apokryfikirjioihin viitausten oikaisu.


      • kuulija1 kirjoitti:

        Jumlan teko se että uskotte häneen,lähettämään poikaan Jeesuskseen.
        Raamattuni on kirjoitettu Genesis kirkolliskousen mukaisesti virheiten korjaukse sekä Apokryfikirjioihin viitausten oikaisu.

        Eihän tuo Paholaisen porttopappi sinua Saa-tanan nimellä eksyttänyt, vaan juuri Jeesuksen nimellä.

        Siksi hän antoi ennalta nämä varoitukset:

        "Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia."

        "Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'

        Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'"

        Miksi pelkäät Saa-tanaa enemmän kuin Jumalaa, kun et uskalla paljastaa sinut eksyttäneen porttopapin nimeä?


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Eihän tuo Paholaisen porttopappi sinua Saa-tanan nimellä eksyttänyt, vaan juuri Jeesuksen nimellä.

        Siksi hän antoi ennalta nämä varoitukset:

        "Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä olen Messias', ja eksyttävät monia."

        "Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'

        Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'"

        Miksi pelkäät Saa-tanaa enemmän kuin Jumalaa, kun et uskalla paljastaa sinut eksyttäneen porttopapin nimeä?

        Ai onko kirkollis kokousnen hyväksymä Raamattu portto pappi,ennen kuulumatonta.
        En tiedä mitä uskotokuntaa edustat,minä ole Jeesuksesta riippuvaine eikä heilutten mitäkään porttopapit.

        TeuvoSuni


      • kuulija1 kirjoitti:

        Ai onko kirkollis kokousnen hyväksymä Raamattu portto pappi,ennen kuulumatonta.
        En tiedä mitä uskotokuntaa edustat,minä ole Jeesuksesta riippuvaine eikä heilutten mitäkään porttopapit.

        TeuvoSuni

        Vaikka 1 luokan kuulija ilmoitat olevasi, et ole kuitenkaan kuullut Jumalan varoitusta:

        "Teidän keskuuteenne saattaa ilmestyä profeetta tai unennäkijä, joka lupaa tehdä ihmeen tai tunnusteon
        ja joka näin koettaa taivuttaa teidät palvelemaan vieraita ja teille outoja jumalia.

        Älkää kuunnelko sellaisen profeetan tai unennäkijän sanoja, vaikka hänen lupaamansa ihme tapahtuisikin.

        Herra, teidän Jumalanne, koettelee teitä näin saadakseen tietää, rakastatteko häntä koko sydämestänne ja koko sielustanne.

        Teidän tulee seurata vain Herraa, Jumalaanne, pelätä häntä, noudattaa hänen käskyjään, totella häntä ja pysyä hänen uskollisina palvelijoinaan."

        Jos olisit Jumalan ääntä kuullut, hän olisi kyllä varjellut sinua niin, ettet koskaan olisi työntänyt päätäsi tuollaisen kultaisia kieliä levittelevän porttopapin käsien alle.

        Ja niin kauan kun sinä varjelet tuon porttopapin nimeä, sinut tullaan tuomitsemaan omien syntiesi lisäksi myös tuon porttopapin synneistä:

        "Harkitse kätten päällepanemista tarkoin, jotta et joutuisi osalliseksi toisten synteihin. Säilytä itsesi puhtaana."

        Sama pätee myöskin toisin päin:

        Harkitse tarkoin, kenen käsien alle pääsi työnnät, jotta et joutuisi osalliseksi toisten synteihin.


      • Paljasta sinä
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Vaikka 1 luokan kuulija ilmoitat olevasi, et ole kuitenkaan kuullut Jumalan varoitusta:

        "Teidän keskuuteenne saattaa ilmestyä profeetta tai unennäkijä, joka lupaa tehdä ihmeen tai tunnusteon
        ja joka näin koettaa taivuttaa teidät palvelemaan vieraita ja teille outoja jumalia.

        Älkää kuunnelko sellaisen profeetan tai unennäkijän sanoja, vaikka hänen lupaamansa ihme tapahtuisikin.

        Herra, teidän Jumalanne, koettelee teitä näin saadakseen tietää, rakastatteko häntä koko sydämestänne ja koko sielustanne.

        Teidän tulee seurata vain Herraa, Jumalaanne, pelätä häntä, noudattaa hänen käskyjään, totella häntä ja pysyä hänen uskollisina palvelijoinaan."

        Jos olisit Jumalan ääntä kuullut, hän olisi kyllä varjellut sinua niin, ettet koskaan olisi työntänyt päätäsi tuollaisen kultaisia kieliä levittelevän porttopapin käsien alle.

        Ja niin kauan kun sinä varjelet tuon porttopapin nimeä, sinut tullaan tuomitsemaan omien syntiesi lisäksi myös tuon porttopapin synneistä:

        "Harkitse kätten päällepanemista tarkoin, jotta et joutuisi osalliseksi toisten synteihin. Säilytä itsesi puhtaana."

        Sama pätee myöskin toisin päin:

        Harkitse tarkoin, kenen käsien alle pääsi työnnät, jotta et joutuisi osalliseksi toisten synteihin.

        Teuvo niitten porttopappien nimet jotka sinut kastoivat, vihkivät, kastoivat lapsesi ja lapsenlapsesi. Ynnä saattoivat mm äitisi hautaan.


      • Paljasta sinä kirjoitti:

        Teuvo niitten porttopappien nimet jotka sinut kastoivat, vihkivät, kastoivat lapsesi ja lapsenlapsesi. Ynnä saattoivat mm äitisi hautaan.

        Ne olivat luterilaisen kirkon pappeja, joiden yhdenkään käsien alle ole päätäni työntänyt.

        Ja huomaa yhdestäkään noista listaamistasi tapahtumista ei Pyhä Henki ole minua syyttänyt eikä tilille vaatinut.

        Vaikka kaltaisesi Paholaisen palvelijat siitä syyttävät, kun eivät enää muita syitä keksi.


      • Paljasta sinä kirjoitti:

        Teuvo niitten porttopappien nimet jotka sinut kastoivat, vihkivät, kastoivat lapsesi ja lapsenlapsesi. Ynnä saattoivat mm äitisi hautaan.

        Herra Jeesus on sanonut millä sinä tuomitset sillä sinut tuomitaan,joten minulla ei ole oikeutta tehdä sitä.
        *Teuvo niitten porttopappien nimet jotka sinut kastoivat, vihkivät, kastoivat lapsesi ja lapsenlapsesi. Ynnä saattoivat mm äitisi hautaan*


        Paljasta sinä


      • Totuutta rakastava
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ne olivat luterilaisen kirkon pappeja, joiden yhdenkään käsien alle ole päätäni työntänyt.

        Ja huomaa yhdestäkään noista listaamistasi tapahtumista ei Pyhä Henki ole minua syyttänyt eikä tilille vaatinut.

        Vaikka kaltaisesi Paholaisen palvelijat siitä syyttävät, kun eivät enää muita syitä keksi.

        "Ja huomaa yhdestäkään noista listaamistasi tapahtumista ei Pyhä Henki ole minua syyttänyt eikä tilille vaatinut.

        Vaikka kaltaisesi Paholaisen palvelijat siitä syyttävät, kun eivät enää muita syitä keksi. "

        Eipä tietenkään, olemmehan sen jo oppineet että ankarissa säännöissäsi on Teuvon mentävä porsaanreikä, niin kuin sekin että armo on toisille kiroukseksi ja vain sinulle pelastukseksi.


      • kuulija1 kirjoitti:

        Herra Jeesus on sanonut millä sinä tuomitset sillä sinut tuomitaan,joten minulla ei ole oikeutta tehdä sitä.
        *Teuvo niitten porttopappien nimet jotka sinut kastoivat, vihkivät, kastoivat lapsesi ja lapsenlapsesi. Ynnä saattoivat mm äitisi hautaan*


        Paljasta sinä

        Montako kertaa tämä on sinulle toistettava?


        TeuvoSuni
        22.10.2014 17:06
        Ne olivat luterilaisen kirkon pappeja, joiden yhdenkään käsien alle ole päätäni työntänyt.

        Ja huomaa yhdestäkään noista listaamistasi tapahtumista ei Pyhä Henki ole minua syyttänyt eikä tilille vaatinut.

        Vaikka kaltaisesi Paholaisen palvelijat siitä syyttävät, kun eivät enää muita syitä keksi.


    • Minun on vähän pakko ottaa kantaa!

      Tässä menee nyt kaksi raamatunkohtaa ihan ristiin!

      Ensinnäkin - missä vaiheessa Jeesus olisi sanonut: "Riitaa ja vihaa"? Tällä hetkellä näin sanoo vain Teuvo.

      Toki, Jeesus sanoi, että hän on tullut tuomaan riitaa. Muttei missään vaiheessa Jeesus viitannut itse vihaan!

      3. Moos. 19:17 - "Älä vihaa veljeäsi sydämessäsi, vaan nuhtele lähimmäistäsi, ettet joutuisi hänen tähtensä syynalaiseksi."

      Näin Raamattu puhuu vihasta.

      Missä totuus, siellä vihaa? Mitä ihmettä tuo nyt tarkoittaa?

      "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

      Tämän raamatunkohdan viha kohdistuu meihin, uskoviin, joka on lähtöisin niiltä, jotka vihaavat meitä Jeesuksen tähden.

      Joten noita raamatunkohtia ei voi mi-tenk-kään käyttää samassa yhteydessä, koska vihaaminen on syntiä! Riiteleminen paremman hyvän puolesta, uskon puolustamisen kannalta, ei ole syntiä. Vaan ihan hyvä asia. Niin kuin Jeesus teki.

    • Tämä vastaukseni sinulle riittäköön:

      Mitä uskovia te todella olettekaan, kun teidät on tällä Saa-tanan Paavalille sanelemalla uskolla uskoihinne uskotettu:

      Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.

      Ja tällainen lauma näitä tässäkin maassa on:


      adventistit
      aglikaanit
      Agrigolalaiset
      arkkimunkkilaiset
      armonkalliolaiset
      baalbelklaiset
      babtistit
      birkittalaissisaret
      branhamilaiset
      cityseurakuntalaiset
      dominikaanit
      elämänsanalaiset
      slevy:n miespapit
      slevy:n naispapit
      elämänlähdeläiset
      eläväsanalaiset
      ekumeeniset
      exoduslaiset
      gnostilaiset
      henotesläiset
      helluntailaiset
      hengenuudistuslaiset
      heränneet
      esikoiset
      ilmestysmajalaiset
      ilosanomalaiset
      israelinystävät
      Joosualaiset
      jehovalaiset
      Jeesuksen pyhän veren papit
      Jeesuksen ruumislaiset
      Jeesus on herralaiset
      katolilaiset kylväjät
      kansanraamattuseuralaiset
      kalleimman veren sisaret
      kansanlähetysläiset
      Kellonkartanolaiset
      koivuniemiläiset
      korpelalaisuus
      kotikirkkolaiset
      kulmakivenseurakuntalaiset
      kulmakiviseurakuntalaiset
      kuninkaansoturit
      kristilliset eläkeläiset
      kriisipalvelulaiset
      kotisatamalaiset
      luterilaiset
      lähetysseurakuntalaiset
      luthersäätiöläiset
      lasarusveljet
      lähdekalliolaiset
      lännenhunttarilaiset
      maranatalaiset
      majakkalaiset
      metodistit
      missiomaailmalaiset
      mormoonit
      munkkiluostarin munkit
      nunnaluostarin nunnat
      nokialaismissiolaiset
      onewayhouselaiset
      ortodoksit
      pelastusarmeijalaiset
      patmoslaiset
      palatsiseurakuntalaiset
      paavalinsynodilaiset
      paratiisikotilaiset
      pikkuesikoiset
      priskillalaiset
      pyhänikolauslaiset
      perjantaikristuksellelaiset
      raamattupuhuulaiset
      radiodeiläiset
      rauhansanalaiset
      rauhanyhdistysläiset
      ristiinnaulitut
      risteyspaikkalaiset
      ristiretkeläiset
      ropolaiset
      rukouspalvelulaiset
      rukousystäväläiset
      ruusuristiläiset
      ristiinnaulittulaiset
      saalemilaiset
      sanansaattajalaiset
      sanajaylistysläiset
      savenvalajalaiset
      scientologilaiset
      siloalaiset
      stefanuslaiset
      suomenraamattuopistolaiset
      teologiset istuuttilaiset
      tabernaakkelilaiset
      takeitnowlaiset
      Timoteusyhteisöläiset
      tuomasmessulaiset
      totuudenystäväläiset
      tunnustukselliset luterilaiset
      torontonsiunaajalaiset
      uusheränneet
      uusapostoliset
      uusitoivolaiset
      uusiviiniläiset
      valon enkelit
      vapaakirkolliset
      vanhauskoiset
      vapaamuurarit
      viadolorosalaiset
      vineyardilaiset
      yhteyskristuksessalaiset
      yhteysliikeläiset
      yeshualaiset

      Ja sinullakin on oikeus kirota jopa totuutta tuovat taivaan enkelit, jos he tuovat helluntailaisesta uskosta poikkeavaa uskoa:

      "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."

      Hyvää yötä!

      Vai tuleeko sinulle yötä olenkaan, sillä demonithan tykkäävät pimeästä?

      • >>Vai tuleeko sinulle yötä olenkaan>>

        Ei oikeastaan. Mutta sallinet minun ehkä antaa sinulle pienen yöllisen ajatuksen pohdittavaksi:

        Mitä yö on? Yö on vanhan päivän loppu, mutta samalla uuden päivän alku. Samoin kuin syksy tappaa kesän ja tuuli pudottaa kuolleet lehdet puista, niin myös talvi tappaa syksyn ja kuolema elämän. Mutta jokaisen aikakauden on väistyttävä vain antaakseen uudelle tietä, ja samoin jokainen yö johtaa uuteen aamuun. Jokainen kuolema johtaa jonkin uuden syntymään.

        Mikään ei ole ikuista, ainoastaan muutos itsessään on pysyvää. Myös ihmisten jumalat joutuvat alistumaan ikuiselle muutokselle, eikä yksikään niistä lopulta kestä ajan hammasta.

        >>sillä demonithan tykkäävät pimeästä?>>

        Pimeää en pelkää, mutta Aamunkoitto on aina parempi osa sykliä:
        http://26.media.tumblr.com/tumblr_m3l4ucE9gf1rrimczo1_1280.png


      • demon_of_dawn kirjoitti:

        >>Vai tuleeko sinulle yötä olenkaan>>

        Ei oikeastaan. Mutta sallinet minun ehkä antaa sinulle pienen yöllisen ajatuksen pohdittavaksi:

        Mitä yö on? Yö on vanhan päivän loppu, mutta samalla uuden päivän alku. Samoin kuin syksy tappaa kesän ja tuuli pudottaa kuolleet lehdet puista, niin myös talvi tappaa syksyn ja kuolema elämän. Mutta jokaisen aikakauden on väistyttävä vain antaakseen uudelle tietä, ja samoin jokainen yö johtaa uuteen aamuun. Jokainen kuolema johtaa jonkin uuden syntymään.

        Mikään ei ole ikuista, ainoastaan muutos itsessään on pysyvää. Myös ihmisten jumalat joutuvat alistumaan ikuiselle muutokselle, eikä yksikään niistä lopulta kestä ajan hammasta.

        >>sillä demonithan tykkäävät pimeästä?>>

        Pimeää en pelkää, mutta Aamunkoitto on aina parempi osa sykliä:
        http://26.media.tumblr.com/tumblr_m3l4ucE9gf1rrimczo1_1280.png

        Minulle sinun on turhaa kaikenlaisia linkityksiä välittää, sillä niitä en koskaan avaa.

        Mitä yöhön tulee, ja kun suoraan sanon, että silloin kun Jeesus Kristus opetuslapsekseen otti, hän hyvin usein herätti yöllä kuuntelemaan opetustaan, joka tapahtuu samoin kuin hänen maan päällisen vaelluksenkin aikana:

        "Minkä minä sanon teille pimeässä, se julistakaa päivänvalossa, ja mitä kuulette korvaanne kuiskattavan, se kuuluttakaa julki katoilta."

        Kerran siitä hieman purnasinkin, ja vastauksenkin sain:

        "Miksi tuosta valitat, minähän olen järjestänyt sinut jo eläkkeelle, joten voit päivällä jatkaa uniasi."

        Silloin kun hän ilmestyi ja opetuslapsekseen otti, olin ollut jo 2,5 vuotta sotilaseläkkeellä.


      • Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu. Gal.1:8

        Jos joku ei rakasta Herraa, hän olkoon kirottu. Maranata!* Herramme, tule! 1.Kor 16:22
        joko olet rauhaton evankeljumin takia

        TeuvoSuni


      • kuulija1 kirjoitti:

        Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu. Gal.1:8

        Jos joku ei rakasta Herraa, hän olkoon kirottu. Maranata!* Herramme, tule! 1.Kor 16:22
        joko olet rauhaton evankeljumin takia

        TeuvoSuni

        Sen kun vaan jatkat totuuden kiroamista.

        Kerran sinulle paljastuu että Totuus on Kristuksen evankeliumi, mutta valhe Paholaisen "evankeljumi"

        Montako kertaa tämä on sinulle toistettava?

        Ne olivat luterilaisen kirkon pappeja, joiden yhdenkään käsien alle ole päätäni työntänyt.

        Ja huomaa yhdestäkään noista listaamistasi tapahtumista ei Pyhä Henki ole minua syyttänyt eikä tilille vaatinut.

        Vaikka kaltaisesi Paholaisen palvelijat siitä syyttävät, kun eivät enää muita syitä keksi.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Sen kun vaan jatkat totuuden kiroamista.

        Kerran sinulle paljastuu että Totuus on Kristuksen evankeliumi, mutta valhe Paholaisen "evankeljumi"

        Montako kertaa tämä on sinulle toistettava?

        Ne olivat luterilaisen kirkon pappeja, joiden yhdenkään käsien alle ole päätäni työntänyt.

        Ja huomaa yhdestäkään noista listaamistasi tapahtumista ei Pyhä Henki ole minua syyttänyt eikä tilille vaatinut.

        Vaikka kaltaisesi Paholaisen palvelijat siitä syyttävät, kun eivät enää muita syitä keksi.

        *Vaikka kaltaisesi Paholaisen palvelijat siitä syyttävät, kun eivät enää muita syitä keksi.* Minä en ole paholaisen palvelija,sillä ei ole mitään tekemistä minun elämäikassa olen sanoutunut irti sen palveluksesta.
        Jeesusta palvelen koska on kärsinyt minun syntini takia ristinkuoleman.
        TeuvoSuni


      • kuulija1 kirjoitti:

        *Vaikka kaltaisesi Paholaisen palvelijat siitä syyttävät, kun eivät enää muita syitä keksi.* Minä en ole paholaisen palvelija,sillä ei ole mitään tekemistä minun elämäikassa olen sanoutunut irti sen palveluksesta.
        Jeesusta palvelen koska on kärsinyt minun syntini takia ristinkuoleman.
        TeuvoSuni

        Uskollinen sen palvelija olet edelleen, kun selkäsi takana piilottelet sen vielä sinuakin uskollisempaa palvelijaa, jonka aisapariksi sinut on vihitetty, kun et ole ottanut varoituksista vaarin:

        "Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?"


      • Mitä höpiset Teuvo?
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Uskollinen sen palvelija olet edelleen, kun selkäsi takana piilottelet sen vielä sinuakin uskollisempaa palvelijaa, jonka aisapariksi sinut on vihitetty, kun et ole ottanut varoituksista vaarin:

        "Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?"

        Eihän Kuulija1 ole ryhtynyt aisapariksesi.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Uskollinen sen palvelija olet edelleen, kun selkäsi takana piilottelet sen vielä sinuakin uskollisempaa palvelijaa, jonka aisapariksi sinut on vihitetty, kun et ole ottanut varoituksista vaarin:

        "Älkää ryhtykö epäuskoisten aisapariksi. Mitä tekemistä on keskenään oikeudella ja vääryydellä, mitä yhteistä on valolla ja pimeydellä?"

        Tahi mitä yhteistä kahvi pannulla ja lapilla?


    • Ottaisit asioista selvää ennen kuin innostut valehtelemaan.

      Tässä on hänen aisaparinsa:


      TeuvoSuni
      20.10.2014 10:41
      Muistan kyllä hyvin todistuksesi siitä, miten sinun sydämestäsi siivottiin totuus, ihmiskäsien alla, saastaisen hengen asuinpaikaksi:

      "Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä.

      Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.' Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä, silloin se hakee seitsemän vielä pahempaa henkeä, ja ne tulevat sisään ja asettuvat sinne asumaan.

      Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa. Samoin käy tämän pahan sukupolven."

      Näin se kohdallasi tapahtui:

      "kuulija1
      17.6.2014 17:00
      Nuoren olin siivo syntinen eläjä,kunnes san ilmaisi että kaikki ovat synti tehneet ja ovat joumlakirkkautta vailla,heräsi kysymys mitä se synti jota olen tehnyt,en ole rikkonut yhteiskuntaa vastaa missän olo muodossa. Kuitenkin olen syntinen,en ole nudattunu kaikia neuvo kuin olisi pitänyt noudatta.
      Kuoleman pelko noussi mieleen entäjos tänään kuolen,mihin joudun siinä nousi seitten sen asia joka piti korja,rangaistuksessa on pelkoa enkä halunut elään enään pelon vallassa,sain avun Jeesukselta kansanlähetyksen työntekijan välityksellä.
      Voi sitä riemua kun pelko hävisi,sen sueurausenkun sain anteetksi vihreeni Jeesuksen veren kautta,näin pieniä kieliä ymmpärlläni,en silloin tienyt mitä ne olivat,uskova kertoi ne ovat pyhän hengen sinetti sun sydämmessäsi,siis silmillä havaittu tuntu mahdottomalta vaikka totta se oli.
      Elmä muuttui siitä huolimatta vaikka olin siivosti evlävä nouri mies.

      Ilmestyminen kirkkaiden kielin ympäriilä olevat,seurasi todellinen kiitollisuus sisimmässä,pelko kaikkosi totaalisesti."

      • Totuutta rakastava

        Mihin ovat "ruokkijasi" kaikonneet?


      • Totuutta rakastava kirjoitti:

        Mihin ovat "ruokkijasi" kaikonneet?

        Moni näyttää lähteneen kokeilemaan, minkälaisen suosin hänen ikioma rienauksensa Teuvosta saa aikaan.

        Siitä tuo runsaat Teuvo, Teuvo, Teuvo herjaukset, jotka tänne ovat tämän päivän aikana ilmestyneet.


      • Noiin vertaannollise
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Moni näyttää lähteneen kokeilemaan, minkälaisen suosin hänen ikioma rienauksensa Teuvosta saa aikaan.

        Siitä tuo runsaat Teuvo, Teuvo, Teuvo herjaukset, jotka tänne ovat tämän päivän aikana ilmestyneet.

        Kuitenkin nuo pahhimmat räähkäilijät ovat yleensä poistuneet häntä koipien välissä uikuttaen.


      • Noiin vertaannollise kirjoitti:

        Kuitenkin nuo pahhimmat räähkäilijät ovat yleensä poistuneet häntä koipien välissä uikuttaen.

        Paljon niitä on ollut:

        Alkuperäinen Raimo, Admata, Voitto Ramu, Petri Paavola, EsaT, MarjaHPernu, Sirkka-Iita, MiaHeidi, Nadasja-Emilia, Hildurvonhöpsis, Viktor Rämä, Weijo Lindroos, Semper.Fidelis, L u k i j a, Harri Veijonen, Antti V Kantola, armosta pelastettu, makedonialainen, Timoriepu, käärmelahti, Vedättäjä, Ved.2, Timoteus 2, jpp3, Tapio 522, Tapani, pikakirjoittaja, Taivaan kuningatar, Reijo Hunttila, upseerioppilas, Huomioitsija, Muistuttaja, atteMyyry,
        Isän prinsessa, Niko, 14-vuotias, Susi76 ja nyt näyttää Hartaanselänmies Devoitkin vetäytyneen.

        Vielä ei Pitkään palstalla ollutta kannata tähän listaan listata.

        Vaikka hänen suosittu aloituksensa koki "pörssiromahduksen", niin tuskin hän lopullisesti täältä poistui.

        Vetänee pitkällään ilmaa keuhkoihinsa, että pystyisi taas kunnolla herjaamaan


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Paljon niitä on ollut:

        Alkuperäinen Raimo, Admata, Voitto Ramu, Petri Paavola, EsaT, MarjaHPernu, Sirkka-Iita, MiaHeidi, Nadasja-Emilia, Hildurvonhöpsis, Viktor Rämä, Weijo Lindroos, Semper.Fidelis, L u k i j a, Harri Veijonen, Antti V Kantola, armosta pelastettu, makedonialainen, Timoriepu, käärmelahti, Vedättäjä, Ved.2, Timoteus 2, jpp3, Tapio 522, Tapani, pikakirjoittaja, Taivaan kuningatar, Reijo Hunttila, upseerioppilas, Huomioitsija, Muistuttaja, atteMyyry,
        Isän prinsessa, Niko, 14-vuotias, Susi76 ja nyt näyttää Hartaanselänmies Devoitkin vetäytyneen.

        Vielä ei Pitkään palstalla ollutta kannata tähän listaan listata.

        Vaikka hänen suosittu aloituksensa koki "pörssiromahduksen", niin tuskin hän lopullisesti täältä poistui.

        Vetänee pitkällään ilmaa keuhkoihinsa, että pystyisi taas kunnolla herjaamaan

        Monta kertaa piti uusiski ottaa, kun aina muistui mieleen lisää herjaajia.

        Ja vielä jäi pois ainakin Vedättäjän sisar, kuolemanviikatemiehen naisystävä: Sirppi Siiri.


      • Sirppi ja vasara
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Monta kertaa piti uusiski ottaa, kun aina muistui mieleen lisää herjaajia.

        Ja vielä jäi pois ainakin Vedättäjän sisar, kuolemanviikatemiehen naisystävä: Sirppi Siiri.

        Onpas kolkontuntuinen nainen, miten lie reaalielämässä?


      • Sirppi ja vasara kirjoitti:

        Onpas kolkontuntuinen nainen, miten lie reaalielämässä?

        Muutama vuosi aikaisemmin olin hänet kerran tavannut.

        Silloin hän vaikutti viehättävältä nuorelta naiselta.

        Mutta ei ihmisen muuttumiseen paljoin tarvita, useimmille riittää, kun hänet ihmiskäsien alta kaadetaan lattialle, tai näytetään Paholaisen kultaisia kieliä tai kultahippuja, niin siinä se on.

        Näistähän on palstalla tälläkin hetkellä monta esimerkkiä.


      • Sirppi ja vasara
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Monta kertaa piti uusiski ottaa, kun aina muistui mieleen lisää herjaajia.

        Ja vielä jäi pois ainakin Vedättäjän sisar, kuolemanviikatemiehen naisystävä: Sirppi Siiri.

        Epäilen kyllä vahvasti tuota Devoitin vetäytymistä muualle kuin puskiin, mistä uskaltaa oikein kunnolla uhota:)


      • Sirppi ja vasara kirjoitti:

        Epäilen kyllä vahvasti tuota Devoitin vetäytymistä muualle kuin puskiin, mistä uskaltaa oikein kunnolla uhota:)

        Saatat olla oikeassa.

        Viimeinen tervehdyksensä häneltä minulle oli elokuun alussa, kun kävi haukkumassa Totuuden Henkeä koiran hengeksi.

        Ja syyskuussa hän on käynyt kerran vl- palstalla.


      • Sirppi ja vasara
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Muutama vuosi aikaisemmin olin hänet kerran tavannut.

        Silloin hän vaikutti viehättävältä nuorelta naiselta.

        Mutta ei ihmisen muuttumiseen paljoin tarvita, useimmille riittää, kun hänet ihmiskäsien alta kaadetaan lattialle, tai näytetään Paholaisen kultaisia kieliä tai kultahippuja, niin siinä se on.

        Näistähän on palstalla tälläkin hetkellä monta esimerkkiä.

        No joo oli multa epähieno heitto tuo kolkontuntuinen nainen. Naisethan on yleensä viehättäviä.


      • Sirppi ja vasara kirjoitti:

        No joo oli multa epähieno heitto tuo kolkontuntuinen nainen. Naisethan on yleensä viehättäviä.

        Naisia on Raamatussakin moneen lähtöön. Olisiko syntiinlankeemusta tapahtunutkaan, jos mukana ei olisi ollut naista?

        Ja tälle naiselle on koko maailma - tämä Sinearsin maa - rakennettu täyteen temppeleitä.

        "Enkeli, joka selitti minulle näkyni, tuli luokseni ja sanoi: "Katso, mitä nyt saat nähdä."


        Minä kysyin: "Mikä se on?" Hän vastasi: "Se on viljaruukku, eefa-mitta", ja jatkoi: "Se tarkoittaa koko maan asukkaiden syntivelkaa."

        Yhtäkkiä ruukun lyijykansi avautui, ja ruukussa istui nainen.

        Enkeli sanoi: "Tämä nainen tarkoittaa jumalattomuutta." Sitten hän työnsi naisen takaisin eefa-mittaan ja pani jälleen lyijypunnuksen kanneksi sen päälle.

        Sen jälkeen minä näin kahden naisen lähestyvän. Heillä oli siivet kuin haikaran siivet, ja tuuli kuljetti heitä. He nostivat eefa-mitan korkealle ilmaan.

        Minä kysyin enkeliltä, joka puhui kanssani: "Mihin he vievät ruukun?"

        Hän vastasi: "Sinearin maahan. Siellä he rakentavat naiselle temppelin, ja kun se on valmis, he asettavat eefa- mitan korokkeelle."

        Ja apostoli Johannekselle näytettiin tämä sama nainen - Kristukselle kihlattu morsian, seurakunta - sen mielipuuhassa:

        "Henki valtasi minut, ja enkeli vei minut autiomaahan. Minä näin naisen, joka istui helakanpunaisen pedon selässä. Peto oli yltympäri täynnä siihen kirjoitettuja herjaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.

        Naisen puku hohti purppuraisena ja helakanpunaisena, hänen yllään kimalsivat kulta, jalokivet ja helmet, ja kädessään hän piti kultaista maljaa, joka oli täynnä hänen haureutensa iljetystä ja saastaa.

        Hänen otsassaan oli nimi, jolla on salainen merkitys: "Suuri Babylon, maailman porttojen ja iljetysten äiti."*

        Ja minulle paljastettiin noiden herjaavien nimien salaisuus. Sen listan olen tännekin jo monta kertaa tuonut.


    • Kyllä ihmisparkoja houkutellaan vaikka millä rahantuojiksi.

      Niin kuin nyt tälläkin tämän sivun reunassa olevalla mainoksella:

      "Pirkanmaan helluntaisrk
      Älä jää vaikeuksiesi ja ahdistustesi kanssa yksin."

      Miksi jättivät lopun kertomatta?

      "Meillä on paljon kaltaisiasi!"

      • Hyvä mainos

        Tarjoapa heille tuota mainosta, jospa innostuisivat ostamaan, ja saisit rahaa myös maalliselle tilillesi


      • Hyvä mainos kirjoitti:

        Tarjoapa heille tuota mainosta, jospa innostuisivat ostamaan, ja saisit rahaa myös maalliselle tilillesi

        Kiitos vaan vinkistäsi!

        Minulle riittää tämä:

        "Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani."

        Ja hyvin se on riittänyt, joten saavat tuon lahjaksi, jos uskaltaisivat mainoksessaan kertoa totuutta.


    • Kysyjä Ruukista

      Vieläkö sinä kasvat partaa nenäsi alla?

      • Tämäkö on nyt tärkeintä jollekin ruukkilaiselle nykyisestä elämästäni?

        En minä sitä kasvata, vaan se kasvaa itsekseen tuossa nenän ja ylähuulen välissä, josta sitä saa lähes päivittäin siistiä.

        Tuskin sen muuten antaisin siinä olla, mutta todistuksen tähden se saa olla:

        "Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville."

        Todistuksen tähden Pyhä Henki pitää minua edelleen tällä palstalla:

        "Tämän valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."

        "Pitäkää varanne! Teidät viedään oikeuteen ja teitä piestään synagogissa. Maaherrojen ja kuninkaiden eteen te joudutte minun nimeni tähden, todistukseksi heille."


      • niinpä niin.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tämäkö on nyt tärkeintä jollekin ruukkilaiselle nykyisestä elämästäni?

        En minä sitä kasvata, vaan se kasvaa itsekseen tuossa nenän ja ylähuulen välissä, josta sitä saa lähes päivittäin siistiä.

        Tuskin sen muuten antaisin siinä olla, mutta todistuksen tähden se saa olla:

        "Ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville."

        Todistuksen tähden Pyhä Henki pitää minua edelleen tällä palstalla:

        "Tämän valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."

        "Pitäkää varanne! Teidät viedään oikeuteen ja teitä piestään synagogissa. Maaherrojen ja kuninkaiden eteen te joudutte minun nimeni tähden, todistukseksi heille."

        "kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi,"

        Raamattupalsta on Teuvolle koko maailma.


      • niinpä niin. kirjoitti:

        "kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi,"

        Raamattupalsta on Teuvolle koko maailma.

        Etkö tuota tiedä, ettei tämän huoneen seinät ovat kaukana maailmalla.

        Minä kyllä uskon, että Jumala toimii tänäänkin samoin kuin on aina toiminut.

        Jättäessään minut tämän kansan keskelle, kun ei antanut edes sitä lahjaa, jotta olisin voinut julistaa totuutta vierailla kielillä.

        Otan todistukseksi Hesekilelin kohtalon siitä syystä, että juuri tämän ihmisen elämää tutkiessa hän minullekin tehtävän antoi:

        "Hän sanoi minulle: "Ihminen, syö, mitä edessäsi on. Syö tämä kirjakäärö ja sitten lähde, mene puhumaan Israelin kansalle."

        Niin minä avasin suuni, ja hän antoi syödäkseni sen käärön.

        Hän sanoi: "Ihminen, ravitse itsesi. Täytä vatsasi, syö tämä kirjakäärö, jonka minä sinulle annan." Minä söin sen, ja se maistui suussani makealta kuin hunaja.

        Hän sanoi minulle: "Ihminen, lähde. Mene Israelin kansan luo ja puhu, minkä minulta saat puhuttavaksesi.

        Ei sinua lähetetä outoa, käsittämätöntä kieltä puhuvan kansan pariin, vaan Israelin kansan luo.

        Et sinä lähde maailman monien kansojen keskelle, joiden puhe on outoa, joiden kieltä et käsitä. Jos lähettäisin sinut niiden luo, ne kuulisivat sinua.

        Mutta Israelin kansa ei tahdo sinua kuulla, koska se ei tahdo kuulla minua. Koko Israelin kansa on kovaa ja uppiniskaista joukkoa.

        Mutta minä teen sinusta yhtä kovan kuin he, yhtä taipumattoman kuin hekin ovat.

        Minä teen sinusta timantinkovan, piikiveä kovemman. Älä pelkää heitä, älä säiky. He ovat uppiniskaista kansaa."

        Hän sanoi: "Ihminen, kuuntele tarkoin. Paina mieleesi jokainen sana, jonka sinulle puhun."


    • utelias Uuno

      Nautitko sinä enää mistään maallisista asioista, kun elät täydellisesti hengellisten harhojesi vallassa?

      • Kyllä minä nautin kaikista niistä maallisistakin asioista, joista hyvää vanhuutta elävät ihmiset nauttivat: perheestä, lapsista ja heidän lapsistaan, uudesta kodista ja asuinpaikkakunnasta.

        Ja nyt täällä netissä kun olen, nautin erikoisesti uudesta nopeasta nettiyhteydestä, kun operaattori halusi vaihtaa vanhan 3G tikun uuteen 4G reitittimeen, jolloin nopeus kasvoi 5 Megabitistä 50 Megabittiin.

        Suurimpana nautintona on tietenkin Totuuden Henki, joka varmisti minulle taivasosuuden, ja jota sinunkin oli pakko herjata, kun et ilman tuota herjausta voinut kysymystäsi tehdä.


      • Kunnioitettava teko
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kyllä minä nautin kaikista niistä maallisistakin asioista, joista hyvää vanhuutta elävät ihmiset nauttivat: perheestä, lapsista ja heidän lapsistaan, uudesta kodista ja asuinpaikkakunnasta.

        Ja nyt täällä netissä kun olen, nautin erikoisesti uudesta nopeasta nettiyhteydestä, kun operaattori halusi vaihtaa vanhan 3G tikun uuteen 4G reitittimeen, jolloin nopeus kasvoi 5 Megabitistä 50 Megabittiin.

        Suurimpana nautintona on tietenkin Totuuden Henki, joka varmisti minulle taivasosuuden, ja jota sinunkin oli pakko herjata, kun et ilman tuota herjausta voinut kysymystäsi tehdä.

        Oli se kun lahjoitit luxuskotisi myynnistä saadut rahat köyhille, niin kuin Raamattu edellyttää.


      • Kunnioitettava teko kirjoitti:

        Oli se kun lahjoitit luxuskotisi myynnistä saadut rahat köyhille, niin kuin Raamattu edellyttää.

        Jeesuksella on omat suunnitelmat omilleen, kuin kaltaisillesi tekopyhitetyille.

        Kun minä silloin ahtaan portin tuskissa tarjosin hyväksi teoksi sitäkin, kun täysin köyhänä olin maailmalle lähtenyt, sain rakennettua perheelleni oman kodinkin.

        "Minä olen tämän sinulle antanut, ja koska tahansa voin ottaa sen pois."

        Siellä kodissa asuu nyt toinen perhe, ja me täällä kerrostalossa, saman Hengen alaisina:

        "Minä olen tämän teille antanut, ja koska tahansa voin ottaa tämän sinulta pois."

        Kuvitteli, miten kaukaa Pyhä Henki oli tätä asuntoa meille pitänyt varattuna.

        Tämä talo oli valmistunut vuonna 1980, ja siitä lähtien oli tämä asunto odottanut meitä, siihen saakka, kun vuoden 2013 maaliskuussa kävimme tästä kaupat tekemässä.

        Pyhä Henki on antanut minulle toisenlaisen tehtävän köyhien auttamiseksi, kuin oman kodin myyminen ja asettua asumaan taivaan kannen alle.


      • Näkeeköhän
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jeesuksella on omat suunnitelmat omilleen, kuin kaltaisillesi tekopyhitetyille.

        Kun minä silloin ahtaan portin tuskissa tarjosin hyväksi teoksi sitäkin, kun täysin köyhänä olin maailmalle lähtenyt, sain rakennettua perheelleni oman kodinkin.

        "Minä olen tämän sinulle antanut, ja koska tahansa voin ottaa sen pois."

        Siellä kodissa asuu nyt toinen perhe, ja me täällä kerrostalossa, saman Hengen alaisina:

        "Minä olen tämän teille antanut, ja koska tahansa voin ottaa tämän sinulta pois."

        Kuvitteli, miten kaukaa Pyhä Henki oli tätä asuntoa meille pitänyt varattuna.

        Tämä talo oli valmistunut vuonna 1980, ja siitä lähtien oli tämä asunto odottanut meitä, siihen saakka, kun vuoden 2013 maaliskuussa kävimme tästä kaupat tekemässä.

        Pyhä Henki on antanut minulle toisenlaisen tehtävän köyhien auttamiseksi, kuin oman kodin myyminen ja asettua asumaan taivaan kannen alle.

        entisen kotisi uusi isäntä näkyjä makuuhuoneessaan?


      • Yllätys?
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jeesuksella on omat suunnitelmat omilleen, kuin kaltaisillesi tekopyhitetyille.

        Kun minä silloin ahtaan portin tuskissa tarjosin hyväksi teoksi sitäkin, kun täysin köyhänä olin maailmalle lähtenyt, sain rakennettua perheelleni oman kodinkin.

        "Minä olen tämän sinulle antanut, ja koska tahansa voin ottaa sen pois."

        Siellä kodissa asuu nyt toinen perhe, ja me täällä kerrostalossa, saman Hengen alaisina:

        "Minä olen tämän teille antanut, ja koska tahansa voin ottaa tämän sinulta pois."

        Kuvitteli, miten kaukaa Pyhä Henki oli tätä asuntoa meille pitänyt varattuna.

        Tämä talo oli valmistunut vuonna 1980, ja siitä lähtien oli tämä asunto odottanut meitä, siihen saakka, kun vuoden 2013 maaliskuussa kävimme tästä kaupat tekemässä.

        Pyhä Henki on antanut minulle toisenlaisen tehtävän köyhien auttamiseksi, kuin oman kodin myyminen ja asettua asumaan taivaan kannen alle.

        ****Pyhä Henki on antanut minulle toisenlaisen tehtävän köyhien auttamiseksi, kuin oman kodin myyminen ja asettua asumaan taivaan kannen alle. ****

        Olisikin ollut yllättävää jos tuostakin säännöstä ei olisi löytynyt Teuvon mentävää porsaanreikää.

        Autatko köyhiä kertomalla heille "totuutesi" eli "olette tekopyhitettyjä huppupäisiä hirsisilmiä" jne?


      • Todellako
        Kunnioitettava teko kirjoitti:

        Oli se kun lahjoitit luxuskotisi myynnistä saadut rahat köyhille, niin kuin Raamattu edellyttää.

        antoiko Teuvo jollekin talonmyynnistä saamansa rahat? ei olis uskonut, että on niin totinen kilvoittelija kyseessä, kun on näitä juttuja täällä lukenut. onkohan Teuvo sittenkin tosissaan uskossa....!


      • Näkeeköhän kirjoitti:

        entisen kotisi uusi isäntä näkyjä makuuhuoneessaan?

        Pyhä Henki ei siirry, kuten näkymätön muuri tekopyhyyden henki, lihasta lihaan sukupolvesta toiseen.

        Kyllä sitä kotia, silloin kun siellä asuin suojasi Pyhän Hengen suojaava muuri.

        Muistan erittäin hyvin erään tapaamisen kohta sen jälkeen, kun olin näihin keskusteluihin mukaan tullut.

        Silloin, kuten nytkin, oli totuuden herjaajia paljon. Yksi heistä, jätän nyt nimimerkin kertomatta, oli täynnä tulta ja tulikiveä.

        Yhtenä päivänä tämä ihminen soitti, kertoi oikean nimensä, ja kysyi saanko tulla minua tapaamaan.

        Hieman kyllä säikähdin, mutta toivotin hänet tervetulleeksi. Kun hän sitten 200 kilometrin päästä tuli, soitti ovikelloa, ja todella hämmästyin, kun hän ensimmäiseksi pyysi anteeksi niitä herjauksia, joita oli minulle ladellut, ja jatkoi:

        "Tulin tänne todella täynnä vihaa, mutta heti kun astuin autosta pihallesi, koin kotiasi ympäröivän sellaisen Pyhän Hengen muurin, että vihani hetkessä laantui."

        Ja niin pystyimme keskustelemaan rauhan hengessä kaikista asioista, eikä hän sen jälkeen enää kertaakaan ole tänne ilmestynyt herjojaan heittämään.


      • Yllätys? kirjoitti:

        ****Pyhä Henki on antanut minulle toisenlaisen tehtävän köyhien auttamiseksi, kuin oman kodin myyminen ja asettua asumaan taivaan kannen alle. ****

        Olisikin ollut yllättävää jos tuostakin säännöstä ei olisi löytynyt Teuvon mentävää porsaanreikää.

        Autatko köyhiä kertomalla heille "totuutesi" eli "olette tekopyhitettyjä huppupäisiä hirsisilmiä" jne?

        Eivät lähestulkoonkaan kaikki ole köyhät ole tekopyhitettyjä, huppupäisiä hirsisilmiä, kuten sinä.

        On näitä keskustelujakin seuraamassa sellaisia ihmisiä joita Jumala ei ole vielä paaduttanut.

        Aivan viime aikoina on useampikin ihminen soittanut minulle ja ihmetellyt sitä vihan määrää, mitä olen osakseni saanut.

        Kun sitten olen kysynyt heiltä, että kenen puolelle he asettuvat, on vakio vastaus, etteivät he vielä uskon asioista paljoa perillä ole, mutta kyllä he minun puolelle asettuvat.

        Olen sitten sanonut heille, että tästä heidän on hyvä jatkaa, sillä Jeesuksen ilmoituksen mukaan hän alkaa taivaassa rukoilla puolestanne, ja sen seurauksen totuuden tie alkaa pikkuhiljaa teillekin aueta:

        "Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."


      • Todellako kirjoitti:

        antoiko Teuvo jollekin talonmyynnistä saamansa rahat? ei olis uskonut, että on niin totinen kilvoittelija kyseessä, kun on näitä juttuja täällä lukenut. onkohan Teuvo sittenkin tosissaan uskossa....!

        Kyllä hän antoi ne toiselle: Varte Oy:lle, joka oli tämän talon rakentanut, ja pitänyt tätä huoneistoa minulle varattuna 5 vuotta.


      • Niinpä niin
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Eivät lähestulkoonkaan kaikki ole köyhät ole tekopyhitettyjä, huppupäisiä hirsisilmiä, kuten sinä.

        On näitä keskustelujakin seuraamassa sellaisia ihmisiä joita Jumala ei ole vielä paaduttanut.

        Aivan viime aikoina on useampikin ihminen soittanut minulle ja ihmetellyt sitä vihan määrää, mitä olen osakseni saanut.

        Kun sitten olen kysynyt heiltä, että kenen puolelle he asettuvat, on vakio vastaus, etteivät he vielä uskon asioista paljoa perillä ole, mutta kyllä he minun puolelle asettuvat.

        Olen sitten sanonut heille, että tästä heidän on hyvä jatkaa, sillä Jeesuksen ilmoituksen mukaan hän alkaa taivaassa rukoilla puolestanne, ja sen seurauksen totuuden tie alkaa pikkuhiljaa teillekin aueta:

        "Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."

        ""Kun sitten olen kysynyt heiltä, että kenen puolelle he asettuvat, on vakio vastaus, etteivät he vielä uskon asioista paljoa perillä ole, mutta kyllä he minun puolelle asettuvat.""

        Siinäpä se salaisuus onkin että he sinun puolelle asttuvat, kun eivät tiedä uskon asioista mitään. Natsejakin alettiin uskoa kun he toistivat samoja valheita tuhansia kertoja.

        Sinun kirjoituksesihan ovat niiiiin rakkaudellisia että.

        paradoksaalista taas kun itket sitä että sinua vihataan. Jos sinulle puhuu rakkaudesta niin sekin on s,aatanan lirkutusta. Otappa sinustakin selvää. Ai niin, muita ei saa rakastaa kuin sinua kun sinäkin rakastat vain itseäsi.


      • Annoitko
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kyllä hän antoi ne toiselle: Varte Oy:lle, joka oli tämän talon rakentanut, ja pitänyt tätä huoneistoa minulle varattuna 5 vuotta.

        rahasi vastikkeetta varte oy,lle?


      • Niinpä niin kirjoitti:

        ""Kun sitten olen kysynyt heiltä, että kenen puolelle he asettuvat, on vakio vastaus, etteivät he vielä uskon asioista paljoa perillä ole, mutta kyllä he minun puolelle asettuvat.""

        Siinäpä se salaisuus onkin että he sinun puolelle asttuvat, kun eivät tiedä uskon asioista mitään. Natsejakin alettiin uskoa kun he toistivat samoja valheita tuhansia kertoja.

        Sinun kirjoituksesihan ovat niiiiin rakkaudellisia että.

        paradoksaalista taas kun itket sitä että sinua vihataan. Jos sinulle puhuu rakkaudesta niin sekin on s,aatanan lirkutusta. Otappa sinustakin selvää. Ai niin, muita ei saa rakastaa kuin sinua kun sinäkin rakastat vain itseäsi.

        Valituille Jumala on antanut malttia odottaa tätä tapahtumaa, josta heidän totuuden tie alkaa:

        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua.

        Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        Minullekin hän antoi malttia odottaa 48-vuotiaaksi saakka, jolloin Isä antoi Poikansa ilmestyä minulle ja ottaa opetuslapsekseen.


      • Annoitko kirjoitti:

        rahasi vastikkeetta varte oy,lle?

        Rehelliseen kauppaan kuuluvat kaikki ne paperit, jotka takaavat minulle asunnon niin pitkäksi aikaa, kun sitä täällä maan päällä tarvitsen.

        Kun Jumala järjesti minulle turvatun toimeentulo, oman kodin ja eläkkeen, eihän minua vanhanakaan heitteille jätä - veneen alle asumaan - vaan pitää huolen myös maallisen elämäni hyvin voinnista loppuun.

        Ja kaikki te totuutta vihaavat pidätte jatkossakin huolen siitä, että taivaassakin minun on turvallista olla.


    • myyrä

      No yksi tyyppi täällä todellakin haastaa koko ajan riitaa ja uhkuu ja puhkuu vihaa. Miten ihminen jaksaa elää tuollainen ylpeys ja viha sydämessään? Minä-minä-minä. Vain minä olen oikeassa ja kaikki muut väärässä, vain minä tiedän totuuden eikä kukaan muu, vain minä teen kaiken oikein, minä olen Jumalan äänitorvi, minä olen ainoa pyhä, vain minä vain minä vain minä!

      Se ei ollut yllätys, että Teuvo on eläkkeellä. Lääkitys ei varmaan ole ihan kohdallaan.

      • Tämän paremmin lääkitys ei voisi kohdallaan olla, kun sinäkin sen tiedät, ja siksi vihaat:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        "Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu".

        Oletko sinä uusi pimeän työntekijä täällä, vai onko nimimerkkisi van uusi?


      • Kun siellä pimeydessä, maan alla myyrän työtäsi teet, niin lauleletko kanavia kaivellessasi samaa laulua jota täällä maan päälläkin laukletaan, jotta saisit matoja saaliiksesi:

        "Minä vaivainen oon mato matkamies maan...?"


      • ruukkilainen
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kun siellä pimeydessä, maan alla myyrän työtäsi teet, niin lauleletko kanavia kaivellessasi samaa laulua jota täällä maan päälläkin laukletaan, jotta saisit matoja saaliiksesi:

        "Minä vaivainen oon mato matkamies maan...?"

        Mitä sinä tiedät entisen ystäväsi kohtalosta, kun häntä ei ole ollut kolmeen kuukauteen sinua herjaamassa?


      • ruukkilainen kirjoitti:

        Mitä sinä tiedät entisen ystäväsi kohtalosta, kun häntä ei ole ollut kolmeen kuukauteen sinua herjaamassa?

        Sen ainakin tiedän, jo monen palstalta häipyneen kohtalosta, ettei Pyhä Henki salli loputtomiin itseänsä pilkata.

        Sian ja koiran hengeksi tämä ihmisparka viimeisessä viestissään Totuuden Henkeä nimitti.

        Jos olet aito ruukkilainen, luulisin sinun tietävän jotain muutakin.


    • yks palstalainen

      Miten sinä kehtaat täällä olla, kun lähes kaikki ovat sinua vastaan?

      Korjaisit jo hynttyysi ja häipyisit!

      • Oletko sinä Vanhan liiton Betelin papin Amasjan
        hengen heimolaisia, kun viesti on samasta lähteestä?

        "Aamokselle Amasja sanoi: "Näkijä, mene tiehesi ja palaa Juudaan! Profetoi siellä ja hanki leipäsi siellä!
        Betelissä et enää profetoi. Tämä on kuninkaan pyhäkkö ja valtakunnan temppeli!

        Aamos vastasi hänelle: "En ole profeetta enkä profeetan oppilas, vaan karjankasvattaja ja metsäviikunoiden viljelijä.

        Herra otti minut laumojeni keskeltä ja sanoi minulle: 'Mene ja julista kansaani Israelia vastaan!'"

        Siksi minäkin vastaan sinulle Aamoksen hengessä:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.

        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua .Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.

        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."

        En ole profeetta, enkä profeetan oppilas, vaan sotilasmestari evp ja valokuvaaja, jonka Jumala otti kuvien keskeltä sanoen:

        "Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.

        Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua .Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.

        Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe