muita inseminaation käyneitä, jännäilijöitä???

inssinro2

Onko täällä muita joille olis tehty lähiaikoina inseminaatio. Olisi kiva löytää vertaistukea. :) Minulle tehtiin viime viikolla, ja vielä pitäisi tulosta ootella jokunen tovi.

8

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilanne päällä

      Kokeile Kaksplussasta. Itse en jaksa niitä kilometrien pituisia tilannepäivityslistoja, mutta ilmeisesti joillekin niistä on iloa. Onhan siellä sitten joskus jotain hyödyllisiäkin kirjoituksia.

    • mä myös

      Täällä yksi jolla kanssa inssi tehty eilen :)

    • Krtokaa

      Sattuiko se? Tarvittiinko toipumisaikaa? Kuinka monta kertaa sen voi tehdä? Onko tärpännyt ja monennellako yrityksellä?

    • KiiraHe

      Mulle tehtiin lokakuussa vaikka kaksi kypsää munarakkulaa odotti niin toivottua tulosta ei tullut. Itse toimenpide oli tosi helppo ei juuri mitään tuntemuksia ruiskutus vähän "kirveli" ja ei ole minkäänlaista toipumisaikaa ihan normi elämää pystyy jatkaa. Siinä ei tietääkseni mitään varsinaista rajaa ole kuinka monesti voi tehdä mutta joku 4-5 jos epäonnistuu nii onnistumis todennäköisyys alkaa jo olla aika pieni ja kannattaa miettiä hoitomuodon muutosta.
      Ei siis tärpänny mut eka inssi vasta oli, tässä kuussa ei aikataulut täsmänny niin päätettiin jatkaa vasta tammikuussa.

    • MariKK

      Minulle jäi lääkärikäynnillä epäselväksi, viedäänkö sperma kohtuun asti vai kohdunsuulle. Minulla on kai liian vahvaa kohdunsuun lima... että auttaakohan tuokaan keino.

    • eka inseminaatio

      Mulle tehtiin juuri eka inseminaatio. Jännittää. Vaikka onnistumisprosentti on pieni, niin silti sitä toivoo parasta.

    • toiveikas2

      Olis kiva kuulla tuloksista. Onko jollakin onnistunut, ja monennellako kerralla

    • onneematkaan

      Täällä kolmas hoitokierto menossa! Toimenpiteen ei kuulu sattua. Spekulan laitto tuntuu ikävältä. Neste viedään ohuella katetrilla kohdunkaulan läpi kohtuun saakka.

      Onnea matkaan!

      Hoitokierto maksaa noin 430e sisältäen väliultrat, inssin ja lääkkeet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe