Eikä teillä varatuilla miehillä ole sydäntä ollenkaan, vai miksi

syytön

olette valmiita pettämään kumppanianne sopivan hetken tullen. Törkeintä on se kun vaimonne on raskaana tia juuri synnyttäneet ja leikitte hellää, huomaavaista isukkia ja kuitenkin sopivan hetken tulllessa pirautatte ihastuksellenne ja valitatte , kuinkas muutakaan kuin tietty sitä, ettei kumppani huomioi enää kun tuli vauva jne...Ettekö tajua. kuinka herkkiä naiset on ja varsinkin juuri äideiksi tulleena, hormoonit hyrrää ja on väsymystä . Te, juoksette karkuun, pelkäätte isäksi tulemista ja vastuun ottamista, juoksette jonkun onnettoman luokse, joka teille mukamas lohtua antaa, lohtua mistä, haloo. Minulla on kokemusta ikävä kyllä asiasta ja siksi tämän kirjoitin. MIEHISTYKÄÄ MIEHET.

50

547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin.

      Eivät ne miehisty. Siihen ei auta kuin "miehen" ulosheitto eikä tee lapsia niiden kanssa. Eivät sellaiset petturit kuuntele ketään.

    • Sitä saa mitä tilaa

      Tulitko raskaaksi miehen selän takana? Täähän se kuvio usein on, että nainen tulee "vahingossa" raskaaksi ja ajattelee mielessään, että mies jää kun on kiintynyt lapsiinsa... Se on myös petos, että tekeytyy paksuksi tahallaan miehen selän takana saadakseen parisuhteen kestämään tai jatkumaan, saadakseen miehen menemään naimisiin kanssaan. Turha sitten itkeä jos mies "juoksee pakoon" vaipparallia, kun ei se ole edes halunnut sua vaimokseen ja lastensa äidiksi. Sinä teit päätöksen omista itsekkäistä syistäsi ihan itse miehen selän takana ja nyt sitten itket kun kaikki ei mennytkään niin kuin olit suunnitellut.

      • Haloo haloo

        Aikuisten oikeesti. Lähes kaikki pariskunnat sopivat yhdessä perheenlisäyksestä, pettäjien perheissäkin. Tavalliset suomaiset naiset, petetyt on niitä, eivät ole vastuuntunnottomia. Pettäjien oma jälkimuisti voi pettää, vain heidän suustaan saa kuulla moista p*aa.


    • syytön

      EN todellakaan..Oli pakko laittaa välit poikki tähän pariskuntaan miehe käytöksen takia. Harmi vaan, oltiin ystäviä naisen kanssa.

    • Näin meillä

      "Ettekö tajua. kuinka herkkiä naiset on ja varsinkin juuri äideiksi tulleena, hormoonit hyrrää ja on väsymystä ."

      Kyllä minä ymmärrä että on väsynyt eikä seksi huvita. Siksi minulla on salarakas. Tietysti hoidan asian niin ettei lapsieni äiti sitä saa selville.

      Vaimo voi keskittyä lapsiin, ei tarvitse harrastaa seksiä kun ei haluta, huvita eikä jaksa. Minä saan seksiä salarakkaalta ja hän saa laadukasta ukkomiestä, kaikki voittaa.

      • teillä sit hyvin

        JUST JOO. ONNITTELUT PERHEENLISÄYKSESTÄ.


      • huhhuh!

        Vittu miten oksettavai voi ihmiset ollakaan


      • -------.....

        Joo-o. Ja missäs vaiheessa luovut salarakkaasta? Kun lapsi on syntynyt? Vuoden ikäinen? Kuusivuotias?

        Tuo nyt vain on niin, että paljastut ennemmin tai myöhemmin, et saa anteeksi, ero on tulossa. Minunkin mielestä mies voi pettää ihan koska tahansa, muttei vaimon raskausaikana eikä heti synnytyksen jälkeen.


      • ____________________
        -------..... kirjoitti:

        Joo-o. Ja missäs vaiheessa luovut salarakkaasta? Kun lapsi on syntynyt? Vuoden ikäinen? Kuusivuotias?

        Tuo nyt vain on niin, että paljastut ennemmin tai myöhemmin, et saa anteeksi, ero on tulossa. Minunkin mielestä mies voi pettää ihan koska tahansa, muttei vaimon raskausaikana eikä heti synnytyksen jälkeen.

        Mutta yleisimmin mies pettää ensimmäisen kerran raskausaikana tai juuri synnytyksen jälkeen. Sitten kun se kynnys on ylitetty, mies pettääkin aina kun siltä tuntuu, tai alkaa pitää aina jotain kakkosnaista.


      • kenessä
        ____________________ kirjoitti:

        Mutta yleisimmin mies pettää ensimmäisen kerran raskausaikana tai juuri synnytyksen jälkeen. Sitten kun se kynnys on ylitetty, mies pettääkin aina kun siltä tuntuu, tai alkaa pitää aina jotain kakkosnaista.

        mahtaa silloin olla syy....


    • näin teillä

      Etkö tunne syylisyyttä tai häpeää tai molempia.

      • Näin meillä

        En tunne. Aina minulla on ollut muita naisia vaikka jonkun kanssa seurustelisin. Nyt naimisissa, saa nähdä kuinka kauan. Ei minun maailmani romahda vaikka ero tulisi. Jos vaimo tahtoo lähteä niin siinähän lähtee.


      • no ei
        Näin meillä kirjoitti:

        En tunne. Aina minulla on ollut muita naisia vaikka jonkun kanssa seurustelisin. Nyt naimisissa, saa nähdä kuinka kauan. Ei minun maailmani romahda vaikka ero tulisi. Jos vaimo tahtoo lähteä niin siinähän lähtee.

        teillä kovin hyvin taida mennä, jos nyt ei sitten muillakaan. Onneksi ei olla suhteessa, minä jättäisin sinut samantien.


      • hauska olet.. ;)
        Näin meillä kirjoitti:

        En tunne. Aina minulla on ollut muita naisia vaikka jonkun kanssa seurustelisin. Nyt naimisissa, saa nähdä kuinka kauan. Ei minun maailmani romahda vaikka ero tulisi. Jos vaimo tahtoo lähteä niin siinähän lähtee.

        Olet niin kauan naimisissa tietenkin kunnes vaimo saa tietää hommeleistasi. Maailmasi nimenomaan romahtaa silloin. Muutenhan olisit jo lähtenyt. Muut naiset ei halua kaltaistasi ja yksinjäänti pelottaa.
        Olin varatun miehen kanssa suhteessa pitemmän aikaa. Arvaa naureskeltiinko ystänäni kanssa hänelle.. :) Ei sellaista kukaan tosissaan ota mutta jos seksi on kivaa niin siihen on ok. Parisuhdetta en halunnut enkä halua vieläkään joten kaltaisesi on minulle omiaan.


      • Näin meillä
        hauska olet.. ;) kirjoitti:

        Olet niin kauan naimisissa tietenkin kunnes vaimo saa tietää hommeleistasi. Maailmasi nimenomaan romahtaa silloin. Muutenhan olisit jo lähtenyt. Muut naiset ei halua kaltaistasi ja yksinjäänti pelottaa.
        Olin varatun miehen kanssa suhteessa pitemmän aikaa. Arvaa naureskeltiinko ystänäni kanssa hänelle.. :) Ei sellaista kukaan tosissaan ota mutta jos seksi on kivaa niin siihen on ok. Parisuhdetta en halunnut enkä halua vieläkään joten kaltaisesi on minulle omiaan.

        "Olet niin kauan naimisissa tietenkin kunnes vaimo saa tietää hommeleistasi. Maailmasi nimenomaan romahtaa silloin. Muutenhan olisit jo lähtenyt. Muut naiset ei halua kaltaistasi ja yksinjäänti pelottaa"

        Omituinen väite. Naisia on ollut vuosien varrella kymmenittäin, hyvin olen kelvannut. Enköhän minä tiedä tämän asian sinua paremmin.


      • hauska olet.. ;)
        Näin meillä kirjoitti:

        "Olet niin kauan naimisissa tietenkin kunnes vaimo saa tietää hommeleistasi. Maailmasi nimenomaan romahtaa silloin. Muutenhan olisit jo lähtenyt. Muut naiset ei halua kaltaistasi ja yksinjäänti pelottaa"

        Omituinen väite. Naisia on ollut vuosien varrella kymmenittäin, hyvin olen kelvannut. Enköhän minä tiedä tämän asian sinua paremmin.

        Kymmenien kanssa parisuhteessa? Kyllä kelpaat panoksi, et miksikään muuksi. Vakinaista parisuhdetta et halua menettää. Siksi pysyt vaimon luona.


      • ei meillä hyi
        hauska olet.. ;) kirjoitti:

        Kymmenien kanssa parisuhteessa? Kyllä kelpaat panoksi, et miksikään muuksi. Vakinaista parisuhdetta et halua menettää. Siksi pysyt vaimon luona.

        Ihminen joka ei kykene parisuhteessa olemaan uskollinen ei ole ansainnut uskollista puolisoa, vaan samanlaisen elämäntapa huoran. Pettäjät ne siinä heittävät samalla tavalla elämäänsä hukkaan kuin petetty. Eivät edes ymmärrä mistä luopuvat, jos psrisuhde on avoin ja joustava, eikä siihen liity valehtelua, niin mikäs siinä. Mutta täytyy jossain vaiheessa katsoa sinne peiliin ja kysyä onko jotain vikaa tai mistä se voisi johtua ettei omatunto soimaa tai käyttäytyy kuim selkärangaton iilimato.


      • Jovainjoo
        Näin meillä kirjoitti:

        "Olet niin kauan naimisissa tietenkin kunnes vaimo saa tietää hommeleistasi. Maailmasi nimenomaan romahtaa silloin. Muutenhan olisit jo lähtenyt. Muut naiset ei halua kaltaistasi ja yksinjäänti pelottaa"

        Omituinen väite. Naisia on ollut vuosien varrella kymmenittäin, hyvin olen kelvannut. Enköhän minä tiedä tämän asian sinua paremmin.

        En epäile yhtään tuota mutta homma kolahtaa kohdallesi sitten kun kiikut keinutuolissa jo seniilinä ja jostakin syystä tuntuukin hiton yksinäiseltä siinä? Sinä tiedät varmasti nyt tilanteesi paremmin ja vientiä riittää. Tuolla paikallisbaareissa istuu myös paljon miehiä joilla on takanaan ihan samat fiilikset ja touhut. Mitä ihmettä ne poraa elämän kurjuutta kaljatuoppiinsa nyt?


    • Paavo M. Pettäjä

      Kysyisin omalta vaimolta tätä, mutta sattuneesta syystä en kysykään, kun eihän sen kanssa voi keskustella oikein kevyemmistäkään aiheista... ;)

      Mutta vaimot kertokaa; miten se on teiltä pois, jos mies käy vieraissa? Vaimoilla kun tahtoo aina olla jotain väsymystä, haluttomuutta, kolotusta milloin mitäkin syytä ettei seksi huvita. Jos mies sitten etsii mukavan ja tautivapaan naisen jota huvittaa harrastaa seksiäkin, niin miten se teitä haittaa ja on teiltä pois, että mies hoitaa seksin, hellyyden ja läheisyyden tarpeensa muualla? Te aina myös sanotte noita toisia naisia luuserinaisiksi, jotka ei vapaata miestä saa... Jos näin on, niin eikö se ole hyvä että joku antaa heillekin seksiä, hellyyttä ja läheisyyttä? Osasta miehistä kun riittää monelle... ;)

      Ei teillä oikein muita vaihtoehtoja ole, kuin päästä noista ikuisista väsymyksistä, kolotuksista, päänsäryistä, mielenpahoituksista ja hormoonimyllerryksistä ja antaa tavaraa ja ilolla, eikä uhrautuen että "minä nyt annan sulle sika tämän kerran, olen pieni marttyyri raukka" maaten kylmänä lahnana tottakai.. Tai sitten vaan hyväksyä että mies käy vieraissa ja saa joltain kivalta ja hyvältä naiselta sen mitä sinä itse et halua antaa... Ja samalla se kiva ja hyvä nainen saa myös jotain hyvää, ja sinä saat pitää miehen ja lapset isän... Löysätkää sitä pipoa, kaikki voittaa!

      • Paavo...

        Paavo, uskottomuus ei ole niin yksiviivainen seksiasia kuin sinä haluaisit sen olevan. Yksiavioisesti tunteva ihminen ei edes kykene ajattelemaan kuten sinä.

        Uskottomuus =läheisyys vaikka fyysinen toiseen, on tunnepohjainen intimiteettiloukkaus hänelle, hän kokee tulleensa sekä verratuksi ihmisenä ja persoonana toisiin ihmisiin. Parisuhteelta odotetaan aivan muuta kuin sitä, että joutuu 'samalle viivalle' kolmansien osapuolten kanssa, edessä alastoman oman kehon, oman identiteetin, kanssa.

        Toinen on valehtelu. Kukaan ei halua, että oma rakkain valehtelee päin naamaa. Se on oman elämänkumppanille tehtynä ala-arvoista. Valheeseen perustuvasta parisuhteesta puuttuu se kahden spesiaali, kahden ihmisen rakkaudella sidottu läheisyys, joka on onnellisen parisuhteen perusta.


      • Onko niin väärin

        Onko hiton vaikeaa kertoa jo alkutaipaleella ennen kuin perustaa sitä perhettä kenenkään naisen kanssa että menee sitten vieraisiin jos seksiä ei heru johonkin tiettyyn aikaan? Eikö se olisi reilua kirjoittaa oikein sopimus siitä niin ei kenenkään tarvitse porata. Ei vaimon sitä miehen vieraissa juoksua eikä miehen sitä että saa kenkää kun jää kiinni. Miehet miksi esitätte, lupaatte ja puhutte liirumlaarumeita ettekä ole sitä mitä oikeasti olette? Onko jotenkin väärin se että kun lupaatte uskollisuutta joku myös lupauksenne uskoo? Oletteko muuten koskaan miettinyt että miksi joku nainen haluaisi pitää miehen joka käy uittamassa vehjettään muualla? Miksi sellaisen kanssa haluaisi olla jos voisi olla sellaisen kanssa joka ei sitä tee? Aina kun on varaa valita niin eikös ole ihan normaalia valita sellainen joka sopii itselle paremmin. En usko että maailmassa on montaa naista joka katsoisi itselleen eduksi sellaisen miehen. Niitä naisia on yhtä vähän kuin niitä miehiä jotka hyväksyisi vaimokseen ilotytön. En kuitenkaan kiellä etteikö joku voisi olla.


      • voi pikku paavot

        Voi pikku Paavoja niitä tämä maa on pullollaan. Mitä jos ette naimisiin meniskään, kun on mielenne kuin pikkupojilla. Sama kaikille muillekkin äitiä ja tisua huutaville pikkupojille aikuisen miehenkropassa. Tietysti pumpattava barbara ei vaadi mitään ja on aina valmis. Ehkä se olisi sopiva kimmoisa lelu ainakin parempi kuin härskisti petettävä kerran niin rakas vaimo. Kyllä ne perheenlisäystä ihan itse halunneet miehet vierasta piparia hamuaa isoon ääneen. Aika harva nainen taitaa lapsia salassa tehdä.


      • ulla*

        Mikä ja miten teiltä miehiltä on pois, jos vaimo käy vieraissa? Tietysti harvemmin raskausaikana, etenkään loppupuolella ;). Aika yksipuolisesti näyt ajattelevan seksistä. Niin kuin muka vaimo olisi on aina lahna ja pihtari. Eihän se niin mene, ei edes raskausaikana. Itse olin alkuväsymyksestä päästessäni varsinainen seksipeto.


      • sopparit..
        Onko niin väärin kirjoitti:

        Onko hiton vaikeaa kertoa jo alkutaipaleella ennen kuin perustaa sitä perhettä kenenkään naisen kanssa että menee sitten vieraisiin jos seksiä ei heru johonkin tiettyyn aikaan? Eikö se olisi reilua kirjoittaa oikein sopimus siitä niin ei kenenkään tarvitse porata. Ei vaimon sitä miehen vieraissa juoksua eikä miehen sitä että saa kenkää kun jää kiinni. Miehet miksi esitätte, lupaatte ja puhutte liirumlaarumeita ettekä ole sitä mitä oikeasti olette? Onko jotenkin väärin se että kun lupaatte uskollisuutta joku myös lupauksenne uskoo? Oletteko muuten koskaan miettinyt että miksi joku nainen haluaisi pitää miehen joka käy uittamassa vehjettään muualla? Miksi sellaisen kanssa haluaisi olla jos voisi olla sellaisen kanssa joka ei sitä tee? Aina kun on varaa valita niin eikös ole ihan normaalia valita sellainen joka sopii itselle paremmin. En usko että maailmassa on montaa naista joka katsoisi itselleen eduksi sellaisen miehen. Niitä naisia on yhtä vähän kuin niitä miehiä jotka hyväksyisi vaimokseen ilotytön. En kuitenkaan kiellä etteikö joku voisi olla.

        Sopimukseen tietenkin molemmin puolinen lupa vieraissa käyntiin. Miehelläkin on ajoittain ongelmia seisokin kanssa jne. Iän karttuessa ongelmat lisääntyy. Eturauhassyöpä on yleinen sairaus ja sen seurauksena kyky monesti häviää.
        Naisellakin on ihan fyysiset syyt kieltäytyä seksistä vaikkapa synnytyksen jälkeen ja sitä voi verrata noihin miesten vaivoihin.
        Moni nainen on ilman seksiä miehen vaivojen takia. Vaivoja ei edes tarvitse olla vaan haluttomuus voi johtua jostain tuntemattomasta syystä. Päätä särkee jne.. tuttua, vai mitä miehet? :D
        Turha sanoa että mies on haluton esim. naisen lihomisen takia. Aina voidaan vetää sama asia toisinkin päin.


      • katsopa vähän laajem
        Onko niin väärin kirjoitti:

        Onko hiton vaikeaa kertoa jo alkutaipaleella ennen kuin perustaa sitä perhettä kenenkään naisen kanssa että menee sitten vieraisiin jos seksiä ei heru johonkin tiettyyn aikaan? Eikö se olisi reilua kirjoittaa oikein sopimus siitä niin ei kenenkään tarvitse porata. Ei vaimon sitä miehen vieraissa juoksua eikä miehen sitä että saa kenkää kun jää kiinni. Miehet miksi esitätte, lupaatte ja puhutte liirumlaarumeita ettekä ole sitä mitä oikeasti olette? Onko jotenkin väärin se että kun lupaatte uskollisuutta joku myös lupauksenne uskoo? Oletteko muuten koskaan miettinyt että miksi joku nainen haluaisi pitää miehen joka käy uittamassa vehjettään muualla? Miksi sellaisen kanssa haluaisi olla jos voisi olla sellaisen kanssa joka ei sitä tee? Aina kun on varaa valita niin eikös ole ihan normaalia valita sellainen joka sopii itselle paremmin. En usko että maailmassa on montaa naista joka katsoisi itselleen eduksi sellaisen miehen. Niitä naisia on yhtä vähän kuin niitä miehiä jotka hyväksyisi vaimokseen ilotytön. En kuitenkaan kiellä etteikö joku voisi olla.

        Olet sinäkin vähän yksinkertainen, kun et ymmärrä sitä, että harva ajattelee lähtökohtaisesti noin, että "petän, jos ei tipu seksiä"! Kyllä siihen kasvaa jotenkin elämän kulussa, kun monet asiat lakkaavat kohtaamasta. Kun on itse työntänyt omat tarpeensa riittävän kauan syrjään ja kerta toisensa jälkeen kohtaa tilanteen, jossa puolisoa ei kiinnosta kuulla eikä nähdä sinua sellaisena kuin olet.


      • ''tuttaa!!!
        ulla* kirjoitti:

        Mikä ja miten teiltä miehiltä on pois, jos vaimo käy vieraissa? Tietysti harvemmin raskausaikana, etenkään loppupuolella ;). Aika yksipuolisesti näyt ajattelevan seksistä. Niin kuin muka vaimo olisi on aina lahna ja pihtari. Eihän se niin mene, ei edes raskausaikana. Itse olin alkuväsymyksestä päästessäni varsinainen seksipeto.

        Ihan sama asia mullakin oli, mutta kun mies ei halunnut, kun en näyttänyt mahoineni seksikkäältä. ''ttu!


      • JepJep28
        katsopa vähän laajem kirjoitti:

        Olet sinäkin vähän yksinkertainen, kun et ymmärrä sitä, että harva ajattelee lähtökohtaisesti noin, että "petän, jos ei tipu seksiä"! Kyllä siihen kasvaa jotenkin elämän kulussa, kun monet asiat lakkaavat kohtaamasta. Kun on itse työntänyt omat tarpeensa riittävän kauan syrjään ja kerta toisensa jälkeen kohtaa tilanteen, jossa puolisoa ei kiinnosta kuulla eikä nähdä sinua sellaisena kuin olet.

        Jep näin voi käydä mutta silloinkaan ei tarvitse silti pettää vaan ottaa ero. Oikeastaan niin kauan kun kumpikin laittaa toisen tarpeet etusijalle homma oikeasti toimii. Näin ne tarpeet tulevatkin täytettyä. Se lakkaa toimimasta heti kun jompikumpi alkaa laittamaan omia tarpeitaan etusijalle. Ikävä juttu se että tarpeetkin muuttuu ja joku asia mikä oli ennen kivaa ei enään tunnu samalta. Nämä tuppaavat muuttumaan eri tahdissa. Naisilla ehkä muuttuu enemmän lasten myötä kun heidänkin tarpeet pitäisi huomioida ja miehet jättävät tuonkin vastuun lasten tarpeista usemmiten naisille.Naiselle tulee iso määrä toisten tarpeita huomioitavaksi ja kuitenkin ihminen on jossain määrin rajallinen täyttämään niitä monia toisten tarpeita..


    • PAAVO PAAVO

      MENE ja osta vaimollesi suurin ja kaunein kukkakimppu minkä kaupasta löydät.

      • Paavo paavo

        Paavolle: Ruikutin kaks vuotta miehelle puutetta, tilanne oli se että tyydytin yksin. Kuuntelin mustasukkaista miestä, syyllistämistä ja kestin sen jotenkin. Sitten eräänä kauniina aamuna selvis että ukkokulta on ilolla jakanut itseään koko sen ajan, oli suhde ja muut ihanat misut. Ehdotti mulle vielä kolmen kimppaa panojensa kanssa. Mä en suostu löysään pipoa, toivottavasti löydän jonku paremman.


      • Paavo paavo....

        Paavolle: Ruikutin kaks vuotta miehelle puutetta, tilanne oli se että tyydytin yksin. Kuuntelin mustasukkaista miestä, syyllistämistä ja kestin sen jotenkin. Sitten eräänä kauniina aamuna selvis että ukkokulta on ilolla jakanut itseään koko sen ajan, oli suhde ja muut ihanat misut. Ehdotti mulle vielä kolmen kimppaa panojensa kanssa. Mä en suostu löysään pipoa, toivottavasti löydän jonku paremman.


      • ulla*
        Paavo paavo kirjoitti:

        Paavolle: Ruikutin kaks vuotta miehelle puutetta, tilanne oli se että tyydytin yksin. Kuuntelin mustasukkaista miestä, syyllistämistä ja kestin sen jotenkin. Sitten eräänä kauniina aamuna selvis että ukkokulta on ilolla jakanut itseään koko sen ajan, oli suhde ja muut ihanat misut. Ehdotti mulle vielä kolmen kimppaa panojensa kanssa. Mä en suostu löysään pipoa, toivottavasti löydän jonku paremman.

        "Ehdotti mulle vielä kolmen kimppaa panojensa kanssa."

        Ettäs kehtasi! Kai nyt olet jo jättänyt tuollaisen tapauksen? Aivan varmasti löydät paremman.


    • PETTÄJÄN tie

      päätyy eroon ja lopuksi pettäjä pettyy eniten itse.

      • valinnoista on vastu

        Niin ja elämänsä miesten kalujen perässä ruikuttaneet akat ovat vanhainkodissa säälittäviä mummoja joita ei käy katsomassa kukaan. Vieläkin heidän suurin ilonsa on muistella satunnaisia panoja. Perheen äidin sen petytynkin luona käy lapset ja lastenlapset. Rakkaus monistuu. Heillä on laatua ja seuraa elämänsä loppuun saakka. Jokainen valitsee tiensä ja eestäpäin löytää taakse jättämänsä.


      • Ei mikään tae
        valinnoista on vastu kirjoitti:

        Niin ja elämänsä miesten kalujen perässä ruikuttaneet akat ovat vanhainkodissa säälittäviä mummoja joita ei käy katsomassa kukaan. Vieläkin heidän suurin ilonsa on muistella satunnaisia panoja. Perheen äidin sen petytynkin luona käy lapset ja lastenlapset. Rakkaus monistuu. Heillä on laatua ja seuraa elämänsä loppuun saakka. Jokainen valitsee tiensä ja eestäpäin löytää taakse jättämänsä.

        Suurin osahan niistä toisista naisista on naimisissa itsekin ja perheellisiä, tai olleet naimisissa ja eronneita, mutta lapset jo tehty aiemmin. Jotkut taas ei halua edes lapsia, eikä kaikki (edes onnellisessa ja uskollisessa) avioliitossakaan olevat saa lapsia. Ja vaikka lapsia olisi kuinka monta, ei se tarkoita että he käyvät katsomassa vanhempiaan. Olen ollut töissä noissa "laitoksissa" ja siellä mummut ikävöi lapsiaan ja lapsenlapsiaan, eikä käydä katsomassa kun oma elämä on kiinnostavempi kuin se vanha mummu. Naisethan on pitkäikäisempiä, joten ne yksinäiset vanhukset on suurelta osin naisia, ja juurikin perheellisiä naisia.


      • valinnoista on vastu
        Ei mikään tae kirjoitti:

        Suurin osahan niistä toisista naisista on naimisissa itsekin ja perheellisiä, tai olleet naimisissa ja eronneita, mutta lapset jo tehty aiemmin. Jotkut taas ei halua edes lapsia, eikä kaikki (edes onnellisessa ja uskollisessa) avioliitossakaan olevat saa lapsia. Ja vaikka lapsia olisi kuinka monta, ei se tarkoita että he käyvät katsomassa vanhempiaan. Olen ollut töissä noissa "laitoksissa" ja siellä mummut ikävöi lapsiaan ja lapsenlapsiaan, eikä käydä katsomassa kun oma elämä on kiinnostavempi kuin se vanha mummu. Naisethan on pitkäikäisempiä, joten ne yksinäiset vanhukset on suurelta osin naisia, ja juurikin perheellisiä naisia.

        Joo niitä ei käydä katsomassa jotka ovat eläneet aina itsensä ensin ja vain itsensä aina huomioiden. Kyllä niitä käydään katsomassa, jotka ovat elämää aidosti läsnäollen eläneet. Aidosti rakkauden osoittaen.Näiden omaisten kanssa jutellessa sanovat, että jakavat vaan läheisilleen sinne laitokseenkin itse osakseen saamaansa rakkautta ja niitä hyviä elämänarvoja mitä ovat itse saaneet oppia opettavat myös lapsilleen. Laitoksissa työskennelleenä olen tämän niin useat kerrat läpi vuosien nähnyt.


    • yhtenä päivänä

      naapurin varattu mies pudotti postiluukusta puisen sydämen , jonka hänen vaimonsa oli hänelle antanut akanaan. Tipautin postarista , siis heidän, sydämen takaisin ajatellen, että mies tajuaa ettei kiinnosta, Miehen vaimo ihmetteli asiaa minulle myöhemmin, ei poloinen ymmärtänyt miten hänen miehelleen antamansa sydän tuli postiluukusta.Olin kyllä hieman ihastunut mieheen, olihan komea ja mukava, mutta oli varattu ja se riitti minulle. En pystyisi suhteeseen varatun miehen kanssa, vaikka lupaisi ummet ja lammet. Ihmettelenkin naisia, jotka pystyvät olemaan suhteessa varatun miehen kanssa, heillä täytyy olla jotain pielessä pahasti.

      • Miesjokaeipetä

        " Ihmettelenkin naisia, jotka pystyvät olemaan suhteessa varatun miehen kanssa, heillä täytyy olla jotain pielessä pahasti."

        Pystyt tietenkin ihmetellä tätä hyvinkin objektiivisesti, koska oma parisuhteesi on ihan perseestä? LOL


    • onhan niillä

      On niillä sydän. Joka sykkii kaikille naisille. Ja on niillä aivotkin. Jotka on valuneet jalkojen väliin.

      • ulla*

        Jalkoväli sykkii jokaiselle naiselle... ei välttämättä sydän.


    • ei aitoa rakkautta!

      Olis se vaan hyvä kun mies joutuisi siihen vastuulliseen asemaan, synnyttämään lapsen ja jäämään sen kanssa kotiin vaihtamaan kakkavaippoja ja hoitamaan kaikki pienetkin tarpeet mitä vauvalle tulee useamman kerran vuorokauden aikana. Siinä kyllä silmät avautuisivat kerta heitolla!

      Miksi ei voida asettua toisen ihmisen asemaan? Mikä siinä on niin hiton vaikeeta?? Nainen on tosi kovilla pienen lapsen kanssa joka vaatii huomiota myös yöllä. Varsinkin jos miehestä ei ole mitään apua vaan liihottelee pitkin kyliä sen vieraan p...n perässä kun kotona "kaatuu seinät päälle" eikä elämä olekaan pelkkää lusmuilua ja erotiikkaa.

      Miettisi edes pienen pienen ajatuksen verran ettei se elämä ole ruusuilla tanssimista sille kotiin jääneellekkään, kaukana siitä! Mutta kun ajatellaan vain sitä omaa per.että, s-kirjaimella eikä h:lla!

      Ja yleensäkin pettäminen on niin väärin kuin vain voi olla! Itse kaipasin hellyyttä ja läheisyyttä niin raskaana ollesani kuin lapsen synnyttyäkin. Miestä ei juuri kotona näkynyt varsinkaan raskausaikana, eikä paljon sen jälkeenkään... Eli kävi/ käy varmaan jakamassa sitä "hellyyttä" kyllä auliisti muualla mutta oma puoliso jätetään kylmästi ilman? Mikä järki?

      Kyllä se on aina pois siitä parisuhdehellyydestä jos toinen osapuoli ei ole sadalla mukana vaan jakaa itseään muualle. AINA se näkyy jollain lailla ja kaikkein raukkamaisinta on jos sitä omaa puolisoa ei enää kiinnosta sen takia enää edes lähestyä kun tarpeet tulee tyydytettyä muualla.

      Eli jätetään se puoliso tyyliin kakkavaippojen ja itkevän vauvan kanssa pärjäämään miten lystää, ei auteta mitenkään eikä anneta hellyyttä. Kaikki viedään käsistä siltä toiselta kunhan on ITSELLÄ hyvä olo!!?? Aivan käsittämättömän itsekästä käytöstä. Tämä on asia jota en koskaan tule ymmärtämään enkä hyväksymään enää. En hyväksyisi silloinkaan vaikka sitä lasta ei olisikaan vaan mies hyppisi vieraissa muutenkin kun sitä on tarjolla ja tilaisuuksia tulee. Miten voi sanoa rakastavansa jos voi tehdä noin????? Ei ole ainakaan aitoa rakkautta!!

    • NÄMÄ

      tosimiehet, ovat harvassa, jos niitä ollenkaan onkaan. Se taitaa olla surullinen tosiasia, että näitä PAAVOJA on kaikkialla.

    • 5+4

      nainen on itse syyllinen jos miehekseen pettäjän valitsee, kyllä miehen teot ja sanat paljastavat miehen oikea luonnetta, ei voi syytä kuin itseään jos sellaisen kanssa suhteeseen halusi, eli sai mitä tilasi

      • voi voi ei

        voi sua pientä et ole tainnut vielä elämän todellisuuteen törmätä. Joskus miehen todelliset karvat paljastuu vasta vuosien vuosikymmenten jälkeen. Ei se epärehtiys aina täy sanoissa ja teoissa. Joskus tulee esiin aikamyöhäisessäkin elämän vaiheessa. Eli ei nyt ihan tieten tahtoen valittua oo.


      • jep jep
        voi voi ei kirjoitti:

        voi sua pientä et ole tainnut vielä elämän todellisuuteen törmätä. Joskus miehen todelliset karvat paljastuu vasta vuosien vuosikymmenten jälkeen. Ei se epärehtiys aina täy sanoissa ja teoissa. Joskus tulee esiin aikamyöhäisessäkin elämän vaiheessa. Eli ei nyt ihan tieten tahtoen valittua oo.

        seli seli, on toki kivempaa esittää uhria, kun aikoinaan ja suhteen aikana ei jaksanut miehen karvoihin katsoakaan, paljastaa se naisestakin paljon...kunha on mies, ja tarpeeksi tyhmä itse niin pilvilinnat ovat korkeat


      • En pihdannut

        Ja mies on itse syyllinen, jos pihtarin vaimokseen valitsee. Kyllä naisen sanat ja teot paljastavat naisen oikean luonteen. Ei voi kuin itseään syyttää, jos sellaisen kanssa suhteeseen halusi eli sitä sai mitä tilasikin.


    • kuinkas vkl

      meni miehillä ja naisilla. Pysyikö immeiset oikeissa osoitteissa....

    • MATTI TÄSSÄ

      vaan ja ihan hyvin meni, eri osoitteessa. Täällä eletään vaan kerran , joten tehdään eikä kaduta menetettyä elämää myöhemmin.

    • get lost

      Jos "menetetty elämä" tarkoittaa vaimoa ja lapsia niin soromnoo. Saatkin mennä minne nenä näyttää. Tuollaisella miehenkuvatuksella ei tee yhtään mitään.

    • ikävääää

      PAAVOA.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe