Miksi luovutit?

m->n

Etkö kokenut olevasi riittävän kaunis, vai oliko tilanne muuten vain niin mahdoton?

41

635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpsistä!

    • nauraa

      ihmeellinen viesti

    • voi rähmä sentäs_

      siis sinullekko ei niinku ollut riittävän kaunis vai mitä tuo tarkoitti ? voi olla että ainakin viestisi perusteella voit itse olla suurin syy että on katsonut parhaimmaksi
      vetäytyä luotasi. !!

    • voi näitä miehiä

      satavarmasti olit itse se syy. käsittämätön viesti.

    • Ei ihan noinkaan

      mutta kun tulee vuoria vastaan, niin sen laelle kiipeäminen pelottaa, sillä se luisu sieltä laelta takasin satuttaa uudelleen.

      • etkö uskaltanut

        katsoa tarkemmin ylöspäin, vuorella sijaitsee linnoitus johon on helppo asettua turvaan.


    • voi olla sekin

      et millanen sä ite olit sille, puhuitko, huomioitko, kaikkee sitä pientä mikä meille naisille on niin tärkeetä. mieti mielessäs näitä.

    • m->n

      Huom. tämä viesti ei siis ole epävarmalle luovuttajanaiselle, vaan häikäilemättömälle saalistajanaaraalle. Tiedän että hänessä asuu sellainen, vaikka se piilossa onkin. Se pitää vaan saada herätettyä henkiin. Se on hänen luontonsa, sellainen hän oli vielä jokin aika sitten, mutta jotain tapahtui...

      • ohje sivusta

        No ei kai sitä kukaan määräänsä enempää jonkun perässä juokse. Jos ei tule vastakaikua, niin mitä sitä enää roikkumaan.


      • kynnetön tiikeri

        Luovutin, koska en jaksa tyrkyttää itseäni. Tyydyttävä saalistus kuitenkin vaatii saaliilta vastakaikua. Jos saalis menee nurkan taakse piiloon, vietti häviää. Se tuntuu niin sanomattoman pahalta, kun ei kelpaakaan. Tietää, että toisen kynsissä ja hampaissa se sätkii siellä ja nauttii syvästi. Rikoit minussa jotakin.


      • m->n
        kynnetön tiikeri kirjoitti:

        Luovutin, koska en jaksa tyrkyttää itseäni. Tyydyttävä saalistus kuitenkin vaatii saaliilta vastakaikua. Jos saalis menee nurkan taakse piiloon, vietti häviää. Se tuntuu niin sanomattoman pahalta, kun ei kelpaakaan. Tietää, että toisen kynsissä ja hampaissa se sätkii siellä ja nauttii syvästi. Rikoit minussa jotakin.

        No voi harmi, ei kai sille sitten mitään mahda...


      • Tilanne on vaan

        liian mahdoton. Joo, mä nautin saalistamisesta, mutta sitä ei voi tehdä toisten kustannuksella.

        Jos tää olis mulle, sä kyllä tiedät mihin tää loppui. Siihen kun musta alkoi tuntua että tää menee mun maailman keskipisteiden ohi. Niitten ohi ei mene mikään halusin mä kuinka paljon tahansa.


      • -----

        Varmasti tällainen saalistajanaaras kyllästyy leikkimään hiirillä ja tarvitsee kunnon kollin.


      • . .
        kynnetön tiikeri kirjoitti:

        Luovutin, koska en jaksa tyrkyttää itseäni. Tyydyttävä saalistus kuitenkin vaatii saaliilta vastakaikua. Jos saalis menee nurkan taakse piiloon, vietti häviää. Se tuntuu niin sanomattoman pahalta, kun ei kelpaakaan. Tietää, että toisen kynsissä ja hampaissa se sätkii siellä ja nauttii syvästi. Rikoit minussa jotakin.

        Anteeksi

        http://www.youtube.com/watch?v=KJzQCWQF6zE


    • Kysy itseltäsi

      Oliko hänellä hyvä olla lähelläsi / kanssasi. Rehellinen vastaus kertoo syyn hänen käytökseen.

    • Mitä luovutin?

      Pohjimmiltaan olen kuitenkin aika perinteinen nainen, joka ehkä odottaa vastaliikkeitä mieheltä.

    • Kysy siltä

      Nostitko juuri häntä hänen seurassaan vai keskityitkö johonkin muuhun? Oliko hänen hyvä sun kanssas, niinkun joku muukin tossa kysyi jo?

    • leikit vain

      olit itse iian mahdoton.....kyllästyin roikkumaan perässäsi ilman vastakaikua....

    • vai sitten niin

      että sinä olit se kompastuskivi?

    • Tietoa miehelle:

      Jos ihmisellä on hyvä olla toisen lähellä ja toinen kunnioittaa ja arvostaa, ei ole syytä
      lähteä pois. Kannattaa miettiä millaist hänellä oli sinun lähelläsi ja millaista oli oma
      kohtelusi häntä kohtaan. Te kaksi tiedätte sen.

      • koira?

        Nimenomaan, jos on vihainen ja tyly, ei voi kuvitella, että toinen seuraisi kuin koira talutusnuorassa. Ei kukaan siedä sellaista kohtelua.


    • jos multa kysytään

      En mä ole ulkonäköäni ajatellut silleen sitten teinivuosien... kyllä se oli tilanteen mahdottomuus.

    • eikö miehelle merkka

      muu kuin naisen kauneus, siitäkö kaikki on kiinni, millanenhan adonis siellä noin tyhmiä huutelee.

    • Et antanut

      sopivasti vastakaikua, ehkä sitten luovutin sun suhteesi.

    • Uskon että

      tiedät.

      En halua olla ihmisen kanssa joka uskoo musta pelkkää pahaa ja ilkeää.
      Ei muuta.

      • minä

        En koskaan uskoisi sinusta mitään pahaa ja ilkeää, olen nähnyt sinun olevan hyvä, kaikin tavoin.


      • totta joka sana.
        minä kirjoitti:

        En koskaan uskoisi sinusta mitään pahaa ja ilkeää, olen nähnyt sinun olevan hyvä, kaikin tavoin.

        Näin jo aika alussa, että meidän kahden välille tulisi loputon kostonkierre ja tottahan se joiltain osin onkin, jommankumman pitäisi katkaista se kierre jollain tavoin, en tiedä miten...Ne kun nää luonteet on tällässii..On helpompi vissiin heittää pyyhe kehään, silti pidän hänestä..


      • Jatkakaa :)
        totta joka sana. kirjoitti:

        Näin jo aika alussa, että meidän kahden välille tulisi loputon kostonkierre ja tottahan se joiltain osin onkin, jommankumman pitäisi katkaista se kierre jollain tavoin, en tiedä miten...Ne kun nää luonteet on tällässii..On helpompi vissiin heittää pyyhe kehään, silti pidän hänestä..

        Koston kierre? Kypsääää...


      • Uskon että
        minä kirjoitti:

        En koskaan uskoisi sinusta mitään pahaa ja ilkeää, olen nähnyt sinun olevan hyvä, kaikin tavoin.

        Olet aina uskonut pahaa ja osoittanut sen.


      • et liennyt se
        totta joka sana. kirjoitti:

        Näin jo aika alussa, että meidän kahden välille tulisi loputon kostonkierre ja tottahan se joiltain osin onkin, jommankumman pitäisi katkaista se kierre jollain tavoin, en tiedä miten...Ne kun nää luonteet on tällässii..On helpompi vissiin heittää pyyhe kehään, silti pidän hänestä..

        kelle tuo vastasi??


      • juu, niin on,,
        Jatkakaa :) kirjoitti:

        Koston kierre? Kypsääää...

        kypsää aikuisilta ihmisiltä,,


      • häh???
        minä kirjoitti:

        En koskaan uskoisi sinusta mitään pahaa ja ilkeää, olen nähnyt sinun olevan hyvä, kaikin tavoin.

        katkerona ilkiönähän sä sitä tossa viereisessä ketjusa pidit juuri?!?


    • Kaaneus on kattojan

      silmissä, mutta silti kaikki eivät sitä aina usko ja heille pitää se kertoa ihan silmä silmästä.

    • mikään ei ole ikuist

      Ehkä hänen kiinnostuksensa lopahti?

    • aika mahdoton kyllä

      En ole luovuttanut. Odotan edelleen sitä ihmettä tapahtuvaksi ;)

    • et ajatellut että

      asialla voisi olla sinun kanssasi mitään tekemistä?

      • ,...................

        HÄH; HÄH.Hehe.hee..

        Melenkintoist luettavaa.


    • Klassisesti kävi.

      Tuli vastaan sinua komeampi ;)

    • 12+10

      On "sen" koolla oikeasti väliä. Ihan vain tiedoksi muillekkin miehille.

      • Vaalea Piikko

        Olipa teillä ketju! Osallistumpa minäkin:
        Ei koolla, vaan mieskunnolla. Pitää
        jaksaa rynkyttää, vaikka hampaat irvessä!
        Rynkyttää! Rynkyttää! Rynkyttää!
        Rynkyttää! Rynkyttää! Rynkyttää!
        Jaksatko sinä rynkyttää?

        http://www.youtube.com/watch?v=U9vflMnGJpA


    • Ei saalista

      Jos saalista ei saa kiinni, niin parempi silloin luovuttaa ja mennä muualle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe