Mies ei tykkää jutella puhelimessa

ihmettelijä

Tilanne siis semmonen, että tutustuttiin Tinderissä, vaihdettiin nrot ja jatkettiin jutustelua whatsuppissa. Ehdotin sitte hälle luonnollisesti puhelimessakin juttelua, kun itse en ainakaan ole mitenkään arka enkä sosiaalisesti rajoittunu ja kyllähän se puhelinkeskustelu kertoo jo paljon toisen persoonasta ja ulosannista. Siispä onko muillakin samanmoisista kokemusta, et kommunikoitu vaan viestein tapaamiseen saakka? Meinaa ihan stressata, kun jos tyypillä onkin ihan kamala ääni, häiritsevä puhevika tms...

19

2174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soita ja katso vastaako hän. Miksi lähteä tapaamaan ihmistä, joka ei uskalla edes vastata puhelimeen? Jokin syyhän tuohon täytyy olla, että antaa kyllä numeronsa mutta soitella ei voi.

      • normaali joo

        Kyllä viestittely ensitapaamiseen asti on ihan normaalia. Mutta silloin ei vaihdeta puhelinnumeroita, vaan pidetään tietty etäisyys kunnes on nähty toinen irl ja voi olla varma että haluaa antaa numeronsa.

        Tietysti voi olla, että sen vaimo ei tykkää jos se lirkuttelee puhelimessa vieraiden naisten kanssa...


      • Pettäjien tie
        normaali joo kirjoitti:

        Kyllä viestittely ensitapaamiseen asti on ihan normaalia. Mutta silloin ei vaihdeta puhelinnumeroita, vaan pidetään tietty etäisyys kunnes on nähty toinen irl ja voi olla varma että haluaa antaa numeronsa.

        Tietysti voi olla, että sen vaimo ei tykkää jos se lirkuttelee puhelimessa vieraiden naisten kanssa...

        Ja miks pitääkin soitella tuiki tuntemattomien miesten kanssa joilla on vaimo? Luonnollisestikaan vaimon ei edes tarvitse hyväksyä sitä, miksi mies haluaa kovasti tutustua tuntemattomiin naisiin ja miksi vieras nainen tuppaa miehensä elämään?
        Tarkoituksena miehellä tavata? pettää vaimo? Olet siihen osallinen kun lähdet leikittelemään sellaisen miehen kanssa. Ei nuo yhteyden otot ole niin viattomiakaan, taustalla on aina jonkin etsimistä ja mahdollista tapaamishalua.
        Jos puhelimessa synkkaakin, on mies täydellisen vieras tapaamisessa naamatusten, jos et ole nähnyt hänestä edes kuvaa aikaisemmin. Tunnet vain miehen tavan puhua ja kommunikoida kanssasi.


    • 2+3

      Olen mies ja olen ihmetellyt että miksi yleensä naisten kanssa ei voi soitella. Yhden naisen kanssa viestiteltiin ja sähköpostin kautta tarinoitiin 5 kuukautta asuu sen verran kaukana että ei keritty tapaamaan. Ehdottelin soittamista ja yritinkin muutaman kerran mutta ei vastannut tai muuten käynyt. Minulta loppu jo motivaatio koko hommaan ja käskin naisen soittelemaan . Minä jaksa kymmeniä viestejä päivässä kirjoittamaan . No ei ole soittoa kuulunut.
      Toinen tapaus oli semmonen kuukausien viestittely ja soittaminen ei käynyt. Myöhemmin selvis että on varattu ja sen takia ei voi puhua kun sulhanen kuulis.

    • uuutttrrrrrrrrrrrrrr

      Kaikki eivät tykkää lässyttä puhelimessa, itse ainakin koen viestit/mesen huomattavasti mukavammaksi tavaksi etäkommunikoida jollei naamatusten pysty puhumaan

    • Itse en ole kokenut suurempaa tarvetta jutustella puhelimessa ennen tapaamista. En ole tullut edes miettineeksi, että sellainen olisi millään lailla tarpeellista. Kaikille ihmisille puhelimessa juttelu varsinkaan tuntematton ihmisen kanssa ei kuitenkaan ole luontevin tapa tutustua: ulkoinen olemus, eleet ja ilmeet vaikuttavat kanssakäymiseen niin paljon, että voi olla ihan hyväkin nähdä koko paketti kerralla ihan live-tapaamisen muodossa.

      Yli viidestätoista tavatusta tyypistä olen itse jutellut puhelimessa tasan yhden kanssa etukäteen, enkä kokenut, että puhelimessa juttelu olisi tuonut mukaan jotain aivan erityistä. Kertaakaan tapaaminen ei ole ollut pettymys miehen äänen tai puhelahjojen osalta, ja jos sellainen nyt ylipäätään jotain merkitsisi, kasvokkain tapaaminen saattaisi olla nimenomaan parempi tapa tavata, jotta yksi pieni häiritsevä piirre ei peitä mahdollisesti muuten mahtavaa kokonaisuutta alleen. Jos viestit toimivat, perusasiat ovat kunnossa ja toinen vaikuttaa mukavalta ja luotettavalta tyypiltä, en näe mitään syytä tarttua puhelimeen, ellei se tunnu molemmista luonnolliselta ratkaisulta. Tavatessa ehtii kyllä jutella senkin edestä. :)

    • 22+22

      No voi viddu sentään, "jos tyypillä onkin ihan kamala ääni, häiritsevä puhevika tms.". Ehkä parempi että olet vaan yksin.

    • Gal Sonki

      Meneekö tää nyt taas siihen "kuva pakko nähdä"-kategoriaan kun äänikin on pakko kuulla tai treffeistä ei tuu mitään. Mitähän muuta sais olla, ehkä käytetyt kalsarit postissa että saa myös haistaa mille haisee?

    • ...

      sika säkissä

    • nainennnn33

      En minäkään koe tarvetta jutella puhelimessa ennen treffejä. Enkä anna numeroani kuin vasta treffeillä, jos annan. En muutenkaan puhu puhelimessa kuin äidin kanssa, kaikki muu menee juuri whatappilla tai viberillä.

      • nainennnn33

        Josku joku halusi jutella varmistakseen että olen nainen enkä mies. Omapas on ongelma jos ei tiedä kenen kanssa juttelee. :)


      • miesssssssssssssssss
        nainennnn33 kirjoitti:

        Josku joku halusi jutella varmistakseen että olen nainen enkä mies. Omapas on ongelma jos ei tiedä kenen kanssa juttelee. :)

        "jos ei tiedä kenen kanssa juttelee" :D
        No mistä ihmeestä sen voi tietää jos ei ole nähnyt koko tyyppiä tai kuullut edes ääntä?
        Pitäiskö sutkin sokeasti uskoa naiseksi jos nimimerkkinäsi on "nainen".

        Jos tapaamisen sopii niin kyllä silloin voi jo numerotkin vaihtaa.
        Toki jos vain äitisi kanssa puhut niin ehkä se kertookin jo paljon :)


    • ihmettelijä

      Joo voipi olla, et mies on vaan vähän arka juttelemaan puhelimessa uuden kiinnostavan ihmisen kanssa eikä ole hälle alkuun luontevaa. Itse taas olen kunnon puhelinlörppö, mut näköjään meitä on tässäkin suhteessa erilaisia. Vaikuttaa kuitenkin, että mies on oikein symppiksen oloinen ja paljon yhteistä löytyy, joten muuten vaikuttaa oikein lupaavalta tapaukseslta :)

    • ddf döf mdfö

      Olen käynyt ehkä n. 50 treffeillä viimeisen 2 vuoden aikana ja ehkä vain kahden kanssa on tullut soiteltua, toinen tapaus oli sellainen ettemme löytäneet toisiamme ja toinen oli se kun nainen soitti minulle että myöhästyy vartin kun ajoi samalla autoa eikä voinut tekstata.

      Kaikkien muiden kanssa on korkeintaan tekstailtu tai whatsapissa viestitelty, muuten on ihan s-postilla tai nettitreffipalvelun kanssa vaihdeltu viestejä ennen ekoja treffejä.

    • fqxefxr

      Olin aikaisemmin sitä mieltä, että viestittely riittää ja tapailen vain yhtä kerrallaan. Tajusin ettei sopivia tapaa varsinkaan netin kautta helposti. Päätin alkaa tapailemaan useampia ja juttelemaan ennen treffejä puhelimessakin. Jos ei juttu luista puhelimessa, ei se luista muutenkaan.
      Kerran juttelin 300km päässä asuvan miehen kanssa. Suuniteltiin tapaamista, koska viestittely oli mennyt niin hyvin. Päätin, kuitenkin soitta hänelle ennen tapaamista, koska välimatka oli pitkä.
      Soitin ja puhelimeen vastasi 85 vuotiaan papan kuuloinen miesääni. Ei se toki haitannut, mutta kun puheista välittyi suomi 24 nettideitti/sinkutpalstan piikittelään sävyyn sanottuja juttuja nirsoista naisista jne. päätin etten häntä tapaa.

      Parempi puhua puhelimessa alkuun, koska se kyllä kertoo hyvin suuntaa antavasti miten hyvin synkkaa. .

    • kyllästynyt

      mä oon ollut vuoden sellaisen kanssa jonka kanssa ei puhuta saati viestitellä puhelimessa tai muutenkaan ja suoraan sanottuna elävänäkään ulosanti ei ole hääviä.

    • Iem123

      Itsekään en treffaillessa yleensä ole puhelimessa puhellut etukäteen, mutta toki puhuisin jos toinrn niin haluaisi. Ensin minulla tuli sinun tapauksesta mieleen, että miehellä on jotain salattavaa.

      Oikeastaan vähän ihmettelen, miksi puhelimessa ei puhuta enemmän etukäteen. Puhelu kertoo kuitenkin ihmisestä paljon.

    • 101%

      siksi eton varattu

    • Anonyymi

      Ei ole. Haluaisin juttuseuraa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe