Jatkuvaa Johannan mollausta

Miksi?

Mikä tuossa Johanna Tukiaisen jatkuvassa mollaamisessa on päämääränä? Mitä pitäisi tapahtua että nämä mollaajat ja ivaajat olisivat tyytyväisiä?
Ihme että tuollaisia solvaavia viestejä antaa palstan luotsit näiden typeryksien kirjoitella. Ei ole ihan yhtä kova kuri kuin maahanmuuttajapalstalla...

43

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suuri nauraja

      Narsistinen rikollinen on ansainnut kaiken!!! Lisää vaan tulta munille, näädät!!! :-):-):-)

    • öpolikujyhtgrf

      Jep. Sitä saa mitä tilaa. On enemmän kuin oikeus ja kohtuus, että tuo herjaamisen ammatilainen saa kaiken takaisin. Kyseessä on myös eläimiä kaltoin kohteleva psykopaatti ja vankeuteen tuomittu väkivaltarikollinen ja rattijuoppo.

      Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Tunkki ei muutu vaan jatkaa valitsemallaan tiellä joten saa sitä samaa itselleen.

      Aloittaja voi mennä nuolemaan Tunkin anusta.

    • 1metallimuija

      Jos kärsii julkkispalstan mollaavasta sävystä niin ahdistukseen auttaa kun ei lue kirjoituksia ja pysyy pois palstalta.
      Ihan turha ohjeistaa ja pahekusa muita kirjoittajia.
      Tuksu ei tuosta mihinkään muutu kuin vain huonompaan suuntaan.
      En jaksa mollata Madamea kun hänellä sama levy pyörii vuodesta toiseen on vaan surullista katsottavaa Madamen deekikselle meno, mutta en säälikään.Ei ole mollaajien ja ivaajien tyytyväisyydestä kysymys.Ihmisiä vaan ärsyttää Tuksun valehtelu, ylimielinen käytös. Ei ole kiinnin Tuksusta henkilönä vaan samaa ryöpytystä saisi kuka tahansa ikävästi ja röyhkeästi käyttäytyvä julkimo. Ei sairaus eikä elämän vastoinkäymiset anna kenellekään lupaa röyhkeään , huonoon ja väkivaltaiseen käytökseen.

    • Metallimuijalle

      Ihminen vaan on tälläinen. Jos tuksu pysyisi pois julkisuudesta mihin se joka hetki itseään työntää,niin yksi kuukausi ja akka olisi historiaa. Ihmiset unohtaa niin nopeesti tälläisin turhakkeen.

    • halvatun portto
      • Ainahan te näädät huudatte, että Johanna valehtelee. Miksi siis nyt uskotte, mitä hän kirveslehdessä sanoo? Miksi tuo koiran kanssa "vanhusten piristäminen" onkin teidän mielestänne yht´äkkiä totta? Miksi se ei nyt teidän mielestänne olekaan valetta?

        Oikeesti te uskotte vaan kaiken sellaisen Johannan sanomisena, mikä palvelee omia tarkoitusperiänne. Varmaankin johtuu siitä, että teillä itsellänne on elämä perseestä. Te tunnette Johannaa mollatessanne olevanne hetken parempi, kuin kiusaamisenne kohde. Ette ole yhtään sen parempia, kuin Johanna tai kukaan muukaan.


      • Suuri nauraja
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ainahan te näädät huudatte, että Johanna valehtelee. Miksi siis nyt uskotte, mitä hän kirveslehdessä sanoo? Miksi tuo koiran kanssa "vanhusten piristäminen" onkin teidän mielestänne yht´äkkiä totta? Miksi se ei nyt teidän mielestänne olekaan valetta?

        Oikeesti te uskotte vaan kaiken sellaisen Johannan sanomisena, mikä palvelee omia tarkoitusperiänne. Varmaankin johtuu siitä, että teillä itsellänne on elämä perseestä. Te tunnette Johannaa mollatessanne olevanne hetken parempi, kuin kiusaamisenne kohde. Ette ole yhtään sen parempia, kuin Johanna tai kukaan muukaan.

        Haista, Raili, vit-tu!!! Olet täysi pelle!!! :-):-):-)


      • Lierot näädät kierot
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ainahan te näädät huudatte, että Johanna valehtelee. Miksi siis nyt uskotte, mitä hän kirveslehdessä sanoo? Miksi tuo koiran kanssa "vanhusten piristäminen" onkin teidän mielestänne yht´äkkiä totta? Miksi se ei nyt teidän mielestänne olekaan valetta?

        Oikeesti te uskotte vaan kaiken sellaisen Johannan sanomisena, mikä palvelee omia tarkoitusperiänne. Varmaankin johtuu siitä, että teillä itsellänne on elämä perseestä. Te tunnette Johannaa mollatessanne olevanne hetken parempi, kuin kiusaamisenne kohde. Ette ole yhtään sen parempia, kuin Johanna tai kukaan muukaan.

        Jälleen Raililta viiltäviä huomioita. Näädille totuus on häilyvä käsite. Kaikki voidaan näätäringissä kääntää Johannaa vastaan.
        Ennen sentään vaan kommentoitiin tapahtumia, nyt niitä sepitetään itse.


      • 13+10
        RailiSuominen kirjoitti:

        Ainahan te näädät huudatte, että Johanna valehtelee. Miksi siis nyt uskotte, mitä hän kirveslehdessä sanoo? Miksi tuo koiran kanssa "vanhusten piristäminen" onkin teidän mielestänne yht´äkkiä totta? Miksi se ei nyt teidän mielestänne olekaan valetta?

        Oikeesti te uskotte vaan kaiken sellaisen Johannan sanomisena, mikä palvelee omia tarkoitusperiänne. Varmaankin johtuu siitä, että teillä itsellänne on elämä perseestä. Te tunnette Johannaa mollatessanne olevanne hetken parempi, kuin kiusaamisenne kohde. Ette ole yhtään sen parempia, kuin Johanna tai kukaan muukaan.

        Mutta mitäpä meinaat, mitä Johanna sitten ihan oikeasti puhuu? Mikä olisi totta jos tuo on valhetta?

        Jos otetaan huomioon aikaisemmat tuksun sana vs. totuus niin olisi todennäköisempää, että Tuksu jälleen kerran todellakin valehtelee. Oikeastihan hän on suorittamassa rangaistusta mutta tuksuaanisessa maailmankuvassa kyse on vapaaehtoistyöstä. Miksi pitäisi epäillä nimenomaisesti tällä kerralla Johannan kertomusta omasta elämästään, sehän menee nytkin juuri niinkuin aina ennenkin :)

        Vähän niinkuin prinsessaelämää miljonä...siis miljardöörin kanssa - huorauskeikka ulkomaille. Kalliit vaatteet suoraan Jenkkilästä - postimyyntirättejä, edullisia, mutta sen verran kuitenkin totta siteeksi, että niitä tosiaan saa Jenkeistä(kin).


      • 13+10 kirjoitti:

        Mutta mitäpä meinaat, mitä Johanna sitten ihan oikeasti puhuu? Mikä olisi totta jos tuo on valhetta?

        Jos otetaan huomioon aikaisemmat tuksun sana vs. totuus niin olisi todennäköisempää, että Tuksu jälleen kerran todellakin valehtelee. Oikeastihan hän on suorittamassa rangaistusta mutta tuksuaanisessa maailmankuvassa kyse on vapaaehtoistyöstä. Miksi pitäisi epäillä nimenomaisesti tällä kerralla Johannan kertomusta omasta elämästään, sehän menee nytkin juuri niinkuin aina ennenkin :)

        Vähän niinkuin prinsessaelämää miljonä...siis miljardöörin kanssa - huorauskeikka ulkomaille. Kalliit vaatteet suoraan Jenkkilästä - postimyyntirättejä, edullisia, mutta sen verran kuitenkin totta siteeksi, että niitä tosiaan saa Jenkeistä(kin).

        "Mutta mitäpä meinaat, mitä Johanna sitten ihan oikeasti puhuu? Mikä olisi totta jos tuo on valhetta?"

        Sitäpä ei tiedä hiir´ eikä tiainen. Tietynlainen kriittisyys Johannan kirjoituksia lukiessa lienee paikallaan.


      • Tukiainen on niin
        Suuri nauraja kirjoitti:

        Haista, Raili, vit-tu!!! Olet täysi pelle!!! :-):-):-)

        Syvältä per-seestä. Toivon hidasta hiipumista,hiusten lähtöä, silareiden puhkeamista ja vaikka mitä. Silti se ei korvaa sitä skeidaa mitä toi vi-tun sika on tehnyt. Tuon paskakasan puolustajille välipalaksi lukekaa Jammu Sedän tekemiset. Sen jälkeen fanit ottavat letkun ja lähtevät autoilemaan. Letku liitetään pakoputkeen ja toinen pää sinne auton sisälle ja sitten HEI HEI,,,,,,,,


      • Spykologi
        Tukiainen on niin kirjoitti:

        Syvältä per-seestä. Toivon hidasta hiipumista,hiusten lähtöä, silareiden puhkeamista ja vaikka mitä. Silti se ei korvaa sitä skeidaa mitä toi vi-tun sika on tehnyt. Tuon paskakasan puolustajille välipalaksi lukekaa Jammu Sedän tekemiset. Sen jälkeen fanit ottavat letkun ja lähtevät autoilemaan. Letku liitetään pakoputkeen ja toinen pää sinne auton sisälle ja sitten HEI HEI,,,,,,,,

        Kuulostat patologiselta tapaukselta. Ole hyvä ja mene lähimpään mielenterveyspalveluja välittävään toimipaikkaan. Kukaan, ns normaali ihminen ei suolla tuollaista saastaa mitä sinä teit. Häpeä senkin kelvoton.


    • öulkyjthrfed

      Miten rise suhtautuu tähän? Että tunkio julkisuudessa väittää rangaistustaan muuksi?

      • ehkä näätä?

        Rise ei suhtaudu mitenkään valehteluun. Pitää vain olla ns. työssä oikeaan aikaan ja suurinpiirtein pää selvänä.
        Ja tuo päähenkilöhän sen valehtelemisen taidon osaa.

        Nykyisen lainsäädännön mukaan syytetty saa valehdella myös oikeudenkäynnissä (HIPHEIJAA, juuuu....)

        Oikeudenkäynnissä todistajan pitää puhua totta. Puhuu valan tehneenä.
        Jos valehtelee ja jää siitä kiinni, niin on tehnyt rikoksen.
        Jos todistaja ei "muista" mitään. se ei ole rangaistava teko.

        Onhan näitä tässä jutuissa kuultu ja nähty...


      • ehkä näätä? kirjoitti:

        Rise ei suhtaudu mitenkään valehteluun. Pitää vain olla ns. työssä oikeaan aikaan ja suurinpiirtein pää selvänä.
        Ja tuo päähenkilöhän sen valehtelemisen taidon osaa.

        Nykyisen lainsäädännön mukaan syytetty saa valehdella myös oikeudenkäynnissä (HIPHEIJAA, juuuu....)

        Oikeudenkäynnissä todistajan pitää puhua totta. Puhuu valan tehneenä.
        Jos valehtelee ja jää siitä kiinni, niin on tehnyt rikoksen.
        Jos todistaja ei "muista" mitään. se ei ole rangaistava teko.

        Onhan näitä tässä jutuissa kuultu ja nähty...

        "Nykyisen lainsäädännön mukaan syytetty saa valehdella myös oikeudenkäynnissä (HIPHEIJAA, juuuu....)"

        Eiköstähän se ole aina ollut niin, että syytetyn/epäillyn ei tartte puhua totta, eli ei ole kyse mistään nykyajan lainsäädännöstä? Samanlainen oikeus on jokaisella syytetyllä/epäillyllä, eikä yksin vaan Johannalla.


      • eiköstähän.. Raili
        RailiSuominen kirjoitti:

        "Nykyisen lainsäädännön mukaan syytetty saa valehdella myös oikeudenkäynnissä (HIPHEIJAA, juuuu....)"

        Eiköstähän se ole aina ollut niin, että syytetyn/epäillyn ei tartte puhua totta, eli ei ole kyse mistään nykyajan lainsäädännöstä? Samanlainen oikeus on jokaisella syytetyllä/epäillyllä, eikä yksin vaan Johannalla.

        Kuules Raili, minä en tunne lainsäädäntöä rikosoikeudelliselta puolelta juurikaan.
        Muila osin olen lainsäädäntöä opiskellut usealtakin osiolta.

        Nyt tämän Typsykäisen juttuja olen vähän lueskellut,
        Sen kautta tullut ilmi, että syytetty saa valehdella vaikka maat ja mannut. Ja se on nykylainsäädännön mukaista, 30-, 50- vuoden takaista lainsäädäntöä en tunne. Ehkä sinä raili - kaikkitietävä tunnet senkin ajan lakimääräykset. Ne nyt eivät vain kuulu tähän TukusTypsykäisen keskusteluun.

        Laki siis sallii oikeudenkäynneissäkin Typsykäisen valehtelun.
        Ja valehteluahan piisaa, oli arki tai pyhä

        Hyvää jatkoa vaan "Railille".


      • eiköstähän.. Raili kirjoitti:

        Kuules Raili, minä en tunne lainsäädäntöä rikosoikeudelliselta puolelta juurikaan.
        Muila osin olen lainsäädäntöä opiskellut usealtakin osiolta.

        Nyt tämän Typsykäisen juttuja olen vähän lueskellut,
        Sen kautta tullut ilmi, että syytetty saa valehdella vaikka maat ja mannut. Ja se on nykylainsäädännön mukaista, 30-, 50- vuoden takaista lainsäädäntöä en tunne. Ehkä sinä raili - kaikkitietävä tunnet senkin ajan lakimääräykset. Ne nyt eivät vain kuulu tähän TukusTypsykäisen keskusteluun.

        Laki siis sallii oikeudenkäynneissäkin Typsykäisen valehtelun.
        Ja valehteluahan piisaa, oli arki tai pyhä

        Hyvää jatkoa vaan "Railille".

        Laki sallii kaikille syytetyille/epäillyille valehtelmisen. Se sallii sen myös sulle, mulle ja Hentun Liisalle.


      • melkein näätä?
        RailiSuominen kirjoitti:

        Laki sallii kaikille syytetyille/epäillyille valehtelmisen. Se sallii sen myös sulle, mulle ja Hentun Liisalle.

        Yksi vastaus vielä "Railille"
        Ero vain minun ja Tupsukaisen välillä on se, että mun ei tavitse valehdella oikeudessa syytettynä ollessani, kuten tämän puolustamasi tupsun tarvitsee, tai laki sallii hänen valehtelunsa.

        En ole koskaan tehnyt mitään lainvastaista, enkä ole aikomusta tehdä tulevaisuudessakaan. Joten tämä lain sallima syytetyn oikeus valehteluun ei minua juurikaan kosketa.

        Elikkäs, meni taas puurot ja vellit "raililta" sekaisin


    • jpuåå

      Ihme, että sevenkin antaa Tukiaisen jauhaa silkkaa valhetta palstoillaan.

    • Törkeää on

      "Ihme että tuollaisia solvaavia viestejä antaa palstan luotsit näiden typeryksien kirjoitella. Ei ole ihan yhtä kova kuri kuin maahanmuuttajapalstalla..."

      Samaa olen miettinyt. Palstalle on pesiytynyt sairasta porukkaa eikä niihin puututa.
      Toimiiko edes ilmoitus nappula?

      • ehkä näätä?

        Kyllä toimii ilmoitusnappula. Olen kokeillut.
        Mutta kyllä tämän "Päähenkilön" kohdalla on mahdollista käyttää samaa kielenkäyttöä, mitä hän itse käyttää.
        Ninkuin tiedätte, solvaa ja haukkuu pystyyn kännipäissään kaikkia ja kaikkea mitä mieleen juolahtaa.
        Eli sitä saa, mitä tiilaa. Samaa mitä tekee muille, on hyväksyttävää myös ns. yleisölle


      • lupsa

        Toivottavasti ei koska täällä vittuillaan vain aiheesta.


      • ehkä näätä? kirjoitti:

        Kyllä toimii ilmoitusnappula. Olen kokeillut.
        Mutta kyllä tämän "Päähenkilön" kohdalla on mahdollista käyttää samaa kielenkäyttöä, mitä hän itse käyttää.
        Ninkuin tiedätte, solvaa ja haukkuu pystyyn kännipäissään kaikkia ja kaikkea mitä mieleen juolahtaa.
        Eli sitä saa, mitä tiilaa. Samaa mitä tekee muille, on hyväksyttävää myös ns. yleisölle

        "Eli sitä saa, mitä tiilaa. Samaa mitä tekee muille, on hyväksyttävää myös ns. yleisölle"

        Eikä ole. Mun mielestä niillä, keitä Johanna on oikeesti kohdellut kaltoin, on oikeus olla vihaisia ja "vaatia päitä vadille". Tuon "pään vaatimisen vadille" voivat Johannan huonosti kohtelemat ihmiset hoitaa virkateitse, jos kerta tuntevat itseään loukatun. Arvostella toki voi, mutta vainoaminen, yllyttäminen fanaattisia "kiihkonäätiä" rikoksiin ja valheiden levittäminen ihan kestä tahansa henkilöstä on ala-arvoista.

        Oletko oikeesti sitä mieltä, että saatte mennä satapäisellä näätäjoukolla vetämään Johanna turpaan, koska se on vetänyt mm. Artoa turpaan? Haluaako Arto, että meette vetämään Johannaa turpaan periaatteella silmä silmästä ja hammas hampaasta? Miksi tunnet olevasi oikeutettu ottamaan oikeuden omiin käsiisi ja sallisit sen myös Johannaa inhoaville sadoille samanmielisille, kuin itse oot? Osatko hakea apua tuohon suureen vihaasi Johannaa kohtaan?


      • Kuules "Raili"
        RailiSuominen kirjoitti:

        "Eli sitä saa, mitä tiilaa. Samaa mitä tekee muille, on hyväksyttävää myös ns. yleisölle"

        Eikä ole. Mun mielestä niillä, keitä Johanna on oikeesti kohdellut kaltoin, on oikeus olla vihaisia ja "vaatia päitä vadille". Tuon "pään vaatimisen vadille" voivat Johannan huonosti kohtelemat ihmiset hoitaa virkateitse, jos kerta tuntevat itseään loukatun. Arvostella toki voi, mutta vainoaminen, yllyttäminen fanaattisia "kiihkonäätiä" rikoksiin ja valheiden levittäminen ihan kestä tahansa henkilöstä on ala-arvoista.

        Oletko oikeesti sitä mieltä, että saatte mennä satapäisellä näätäjoukolla vetämään Johanna turpaan, koska se on vetänyt mm. Artoa turpaan? Haluaako Arto, että meette vetämään Johannaa turpaan periaatteella silmä silmästä ja hammas hampaasta? Miksi tunnet olevasi oikeutettu ottamaan oikeuden omiin käsiisi ja sallisit sen myös Johannaa inhoaville sadoille samanmielisille, kuin itse oot? Osatko hakea apua tuohon suureen vihaasi Johannaa kohtaan?

        Mulla ei todellakaan ole mitään "suurta vihaa Johannaa kohtaan". Enkä tarvitse siihen mitään apua - avuntarvitsijat ovat ihan eri taholla.

        Mulle tämä keskustelun kohde - täysin tyhjäpää, jota nyt satuin pari kertaa kommentoimaan, ei ole lisäkommenttien arvoinen.

        En vain ymmärrä, että joku vielä jaksaa ilmeisesti ihan tosissaan puolustaa moista "glamourprinsessaa", joka on ihan pihalla kaikesta normaalista elämästä.
        Ja edelleenkin olen sitä mieltä että saakoon tuta samaa ympäristöltä itse, mitä ympärilleen antaa.

        Nyt väittää tekevänsä vapaaehtoistyötä, vaikka on suorittamassa rangaisusta rikoksesta. Ja vielä kertoo että onpa hienoa! No varmaan vaihtoehtoisen linnareissun sijaan on erittäin hienoa. Mutta ei ole vapaaehtoistyötä!!!

        Nämä kannanottoni jäivät nyt tähän, en jaksa/viitsi käydä väittelyy mokoman turhakkeen elämstä
        Tämä "Raili" kun ilmeni kovin kärkkääksi tukemaan TuksuTukevaista.
        Ilmeisesti tekee tämä Tuksukainen mitä tahansa.

        Tämä (nämä) turhakkeet eivät ole sen arvoisia, että viitsisin enää palstalle palata


    • TUKSU TUHOON

      Me halutaan TUHOTA tuo akka lopullisesti. On aiheuttanut niin paljon pahaa tässä maassa.

      • Mitä pahaa se on sulle aiheuttanut?


      • himonäätä
        RailiSuominen kirjoitti:

        Mitä pahaa se on sulle aiheuttanut?

        Eihän se SULLE varmaan mitään pahaa olekaan aiheuttanut vaan tässä maassa, eläimiä rääkkäävä, ihmisten kimpuun hyökkäävä, kännissä ajava sekakäyttäjä ja väkivaltarikollinen kun on. Mitään ei häpeä eikä edes osaa hävetä. Sisältä ja ulkoa pelkkää kuvottavaa haisevaa paskaa.


    • jury

      Jos yrittää tuhota toisen ihmisen, tuhoutuu itse. Pahalla on taipumus sattua omaan nilkkaan.

      Raili kirjoittaa asiaa. Oikeudessa syytetty saa valehdella (jota oikeuttaan yleensä kaikki käyttävät), eikä itseään tarvitse ilmiantaa (esim. peräänajossa).

      Vaikka esimerkiksi murhaaja tunnustaisi, poliisin/oikeuden on kyettävä todistamaan asia.

      • Jessssssssssssss

        Ahaa..eli tunkki siis tuhoutuu..hieno uutinen,


      • Suuri nauraja

        jury = Raili salanimellä!!! Busted, i-diootti!!! :-):-):-)


    • joku raja

      Ei kä sääliksi näitä urveloita jotka noita solvausviestejä kirjoittaa siinä vaiheessa kun näiden viestien kirjoittajia aletaan selvittämään.
      Minä tekisin Johannana rikosilmoituksen kunnianloukkauksesta. Henkilöitä olisi paljon. Siinä pääsisivät sitten sanomaan motiivinsa kasvotusten.

    • jhgfrd

      TUNKILLA kohtaan on huomattavasti enemmän asianomistajia mitä tulee solvasuksiin. Samaa sinäkin olet jauhanut vuosia..itket siellä tunkin peräaukossa. Palvot rikollista eläinrääkkääkjää. Kaikki eläinrääkkäjiä palvovat ovat todedella sairaita. Miksi nuolet eläinrääkkääjään peräaukkoa??

    • kiukusta energiaa

      Johannahan nauttii, kun saa ihmiset riehaantumaan raivosta. Se jos mikä pitää leidin vauhdissa, ja tyytyväisenä.

    • gfdsdsd

      Kuka on Johanna? Tarkoitatko sitä kassialmatunkiota?

    • Muratti_____

      Eiköhän tuo Johannan mollaaminen korreloi ihan suoraan rouvan käytöksen kanssa.
      Jos joku jatkuvasti valehtee, rääkkää eläimiä,varastaa, rattijuoppoilee alastomana, pahoinpitelee ihmisiä, jättää laskunsa maksamatta, loisii ja tuhoaa muiden asuntoja, pummii ravintoloissa, kuseskelee juna-asemille, haukkuu ja herjaa ex-ystäviään ja perhettään facessa ja sikailee muutenkin koko ajan ympäriinsä viina-pilleri-jurreissa niin mitä siitä pitäisi kirjoittaa?

      Koska Johanna ei koskaan tee mitään positiivista niin ei hänestä ei ole mitään positiivista kirjoitettavaa. Siinä selitys kaikessa yksinkertaisuudessaan.

      • Suuri nauraja

        Täsmälleen totta!!!:-):-):-)


      • velkaa jäämme
        Suuri nauraja kirjoitti:

        Täsmälleen totta!!!:-):-):-)

        Se on niin hyvåä juttu että meillä on näitä vastuunkantajia, näitä Tuksun haukkujia, ettei siitä voida olla koskaan riittävän kiitollisia.


      • suuri naaraaja
        Suuri nauraja kirjoitti:

        Täsmälleen totta!!!:-):-):-)

        suuri nauraja, suksi vi:uun!


      • Suuri nauraja
        suuri naaraaja kirjoitti:

        suuri nauraja, suksi vi:uun!

        Haista vit-tu, vi-tun luuseri!!!:-):-):-)


    • Näätätyttö

      Tässä mikään päämääränä ole. Tyytyväisyyskäyrät on kohdallaan niin kauan kun viihdettä piisaa. Koska onhan tämä suurelta osin aika viihdyttävää, vähän kuin Stand up -komiikkaa: ämmä heittää läppää sen minkä kerkeää valehtelemalla ummet ja lammet ja ojien pohjat. Välillä tässä ihan lentää kädetkin ilmaan, että huhheijaa, mihin sfääreihin ihmisen mielikuvitus voikaan kirpoilla.

      Ja sitä orgaanista oheistuotetta nyt noin niinkuin yleisellä tasolla vaan tuppaa lentämään vähän sellaisia ihmisiä kohti, jotka laiminlyövät eläimiä ja kimpoilevat kanssaihmisten kimppuun milloin mistäkin syystä. Kyllä se nyt vaan on niin, että muut ihmiset vaarantava käytös tuppaa muuttamaan ihmisiä vittuuntuneiksi pikkuoraviksi. Ei siis mitään henkilökohtaista mutta lol ja jesus fucking christ.

    • Totuus näädistä

      Uskon, että tämä palsta on yhteiskunnan hyljeksimien luusereiden ainut keino kokea yhteisöllisyyttä. Ainut palsta, jossa heidän paskajuttujaan kukaan jaksaa kommentoida. Esimerkki:

      "Me halutaan TUHOTA tuo akka lopullisesti. On aiheuttanut niin paljon pahaa tässä maassa."

      Huomatkaa persoonapronomini "me", jolla kirjoittaja kuvittelee kuuluvansa johonkin suurempaan yhteisöön, olla osa suurta vihaajayhteisöä. Tosiasiassa kun nämä rumat ja läskit lähiöämmät pistettäisiin jonoon reaalimaailmassa, nauraisi Tuksukin heille paskaisesti, niin kuin teki oikeudenkäyntinäädillekin.

      • Ketjussa etenee

        Olisko niin, että kun pomo haukkuu työmaalla miehen niin mies haukkuu kotona sen läskin ja laiskan muijan. Muija on jo potkinut koiran hengiltä, eikä ole muuta kanavaa kuin Tuksun haukkuminen.

        Omaa koiran hengiltäpotkimista häveten muija haukkuu Tuksua eläinrääkkääjäksi.


      • positiivinen ajattel
        Ketjussa etenee kirjoitti:

        Olisko niin, että kun pomo haukkuu työmaalla miehen niin mies haukkuu kotona sen läskin ja laiskan muijan. Muija on jo potkinut koiran hengiltä, eikä ole muuta kanavaa kuin Tuksun haukkuminen.

        Omaa koiran hengiltäpotkimista häveten muija haukkuu Tuksua eläinrääkkääjäksi.

        Tuossa on varmastikin totuuden siemen :D


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      1
      1146
    Aihe