Ihanaa

ajatusleikkiä <3

Jos saisit mahdollisuuden sanoa nyt hänelle mitä on sydämelläsi niin mitä se olisi?
Itse sanoisin omalle hänelleni että aletaan puhtaalta pöydältä eteenpäin, annetaan menneitten olla menneitä ja tehdään tulevasta parempi mitä mennyt oli.

37

600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en kyllä leikilläni

      Sanoin jo omassa aloituksessani (tai kaks niitä oli).

    • toine ajattelija

      hienoja ajatuksia...tosin puheitten sijasta teot ratkasee...=)

      • palstalle jää

        Täällä kaikki vaan kirjoittaa, mutta toteutus uupuu.


    • leikikeskenäs

      En osaisi itse paremmin virkkoa.

    • samansuuntaista

      täälläkin, mentäisiin parempaan päin, uusia tuulia kohti.

    • omallenaisellesanois

      En jaksa olla ilman sua.

    • Peukkua ap lle

      Hienoja ajatuksia, pitäkää niistä kiinni, ne vie eteenpäin.

    • Sanoisin että

      Hokkus Pokkus!

    • Sanoisin sille

      että ihmissuhteet eivät ole minua varten. Siksi olen täällä palstalla.

    • Mussukka...

      jos ajatteliski samoin :( taisin loukkaukseni loukata,,lopullisesti. Ehkä me miehet ollaan tämmösiä..ettei tajuta miten herkästi kovakin nainen voi loukkaantua.

      • Oikeesti...

        Olisko semmonen -anteeksipyyntö- mitään? Siis semmonen, jota todella tarkoitat.


      • htrhrjrye

        Älä puhu "me miehet" ja yritä keventää taakkaasi.
        Sinä olet toiminut väärin häntä kohtaan, ei muut miehet. Sinä olet se jonka kuuluu korjata asia, ei muiden miesten. Et ole mies, jos ajattelet itsestäsi "me miehet".

        Näytät kuuluvan nettimiesten huonokäytöksiseen osaan siitä porukasta.


      • teeeteeeteee
        Oikeesti... kirjoitti:

        Olisko semmonen -anteeksipyyntö- mitään? Siis semmonen, jota todella tarkoitat.

        ja ehdottomasti oikeeseen osoitteeseen. sääntä nro 1.


      • pitää aina puhua

        vain omasta puolestaan, ei muiden, kaikki miehet eivät loukkaa. //.


      • logiikka?
        pitää aina puhua kirjoitti:

        vain omasta puolestaan, ei muiden, kaikki miehet eivät loukkaa. //.

        Mutta kaikki miehet pettää.......


      • tuskin vaan
        logiikka? kirjoitti:

        Mutta kaikki miehet pettää.......

        kaikki.


      • Älä valehtele
        logiikka? kirjoitti:

        Mutta kaikki miehet pettää.......

        Minä olen 55 vee mies enkä ole kertaakaan pettänyt joten annahan olla moisten yleistyksien.


      • ei koske kaikkia
        Älä valehtele kirjoitti:

        Minä olen 55 vee mies enkä ole kertaakaan pettänyt joten annahan olla moisten yleistyksien.

        Samaa mieltä. Ei voi yleistää.


    • eipä yleistetä

      En ole minäkään ikinä pettänyt eikä tietääkseni velipoikakaan tai paras kaverini. Hekin ovat sitä mieltä että sellaista ei tehdä. Olen 41 v. mies ja avoliitossa ollut yli 10 vuotta.

    • Yksipuolinen rakkaus

      " Mä annan sut pois, mä päästän sut pois, vaikkaa sattuu, Sä päästät nut pois, sä annat mut pois, kaikkeen tottuu. Hymyillään vaan, ei oo muutakaan enää antaa. Luovutaan toisistamme hiljaa :`(

      • sivusta.

        Onko noin lopullista?


      • Tietämätön

        Ja kerroitko tuon kaiken myös hänelle ?


    • Terveiset tällaiset

      Olet aina minun ♥:ssä ja kaipaan sinua toisinaan paljonkin. Toivottavasti sinun elämässäsi on kaikki kohdillaan ja onnea riittämiin.

    • 4321

      Taidan olla rakastunut sinuun.

    • K***** n

      Olet ihana ja olet mielessäni.

    • 1+5

      Vähän huono näissä, Varmaan se klassinen: "ajattelin toista naista rakastellessamme". Ja voisitko vipata muutaman kympin.

      • Täynnä lämpöä

        Mielessäni väikkyy suuri unelma ja vain yksi ihminen voi toiveeni täyttää - olemalla oma itsensä.

        Mahdoton voi muuttua mahdolliseksi - eikö vaan? Sydän tunnetta täynnä odottaa. . .


    • <3<3<3<3

      Nämä saa kertoa kaiken

    • yksinkertaista

      Kiitos että olet olemassa. Kiitos hetkistä jotka yhdessä vietimme.
      Onnea elämääsi.

    • ehkä pari juttua...
    • Toivotan

      kaikkea hyvää elämään :) Jos tulee vaikeuksia, niin niistäkin selviää. Olet lahjakas, järkevä, erityinen ja ihana ihminen. Pääset vielä pitkälle. Muista pitää nöyryys mukana maailman tuulissa.

      • kaunista mutta :(

        Miksi hyvästelet hänet? :(


      • mikä tilanteenne?
        kaunista mutta :( kirjoitti:

        Miksi hyvästelet hänet? :(

        Samaa kysyn minäkin.


    • n_upeapäästävarpaisiin

      Parasta?? Ei sellaista sanota sanoin, se sanotaan silmillä, eleillä ja kosketuksella. Ja korkeintaan tuoksutellaan korvan ja kaulan alueelta ja ei muuta virkata kuin "oih, täydellistä". Nuuhkaistaan niin, että toinen aistii ja tuntee sen.
      Kerron: TOIMII!

      • päästävarpaisiin

        Samoin sille/sulle.. Sellainen fiilis, että olet ollut samoissa fiiliksissä, mutta se mitä pyysin tänään on epäsuora viesti. Toivottavasti tajusin oikein sut


    • me_ei_olla_me

      Tiedän, että meistä ei koskaan voi tulla mitään. Mutta kuitenkin toivon sinulle kaikkea hyvää. Vaikka näemmekin erittäin harvoin, emme edes joka kuukausi, ajattelen sinua lähes päivittäin.

    • MtoM

      Vikaa on molemmissa, et ole parempi minua enkä minä parempi sinua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe