RAY KAIVAA OMAA HAUTAA

vittuprkl

Vituttaa ihan suunnattomasti. Mulla on ollut/on peliongelma, ja hakkasin tänään pelikoneisiin 140euroa. Pelasin tilin tyhjksi.
MUTTA yksi juttu on nyt mielessä, siis mä tiedän että niitä koneita on taas säädetty, oikeasti mulla meni viidessä minuutissa samaan pelikoneeseen 70 euroa, kertaakaan ei tullut 10e voittoja, vaik pieniä alle 10e voittoja, siis "voittoja".

Jatkoin pelaamista monta tuntia, ja muissa koneissa sama juttu, siis ei se voi enää olla paskasta tuurista kiinni koska tämä tapahtui jo monennen kerran!!!
Koneeseen on selvästi tehty enenmmän nyt niitä tilanteita , milloin "pleaaja melkein voittaa", näitä tilanteita on nyt sellasen 500% enemmän kuin joskus aikaisemmin.

IIHAN OIKEASTI, LUULEEKO TUO RAYN PASKIAINEN ETTÄ IHMISET JATKAA NIIDEN PELAAMISTA JOS HOMMA ALKAA LÄHTEÄ KÄSISTÄ. AHNEUS KASVAA.

HALOO!

Muita jotka huomanneet saman asian??

Pelikoneet huonontuneet käsittämättönän paljon erittäin pienessä ajassa. TAAS.

14

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Darvinismia

      Tyhmät sortuu elon tiellä. Hoida vinttis kuntoon ja lakkaa leikkimästä tilastotieteilijää, ei sun lahjat riitä siihem.

    • lopeta pelaaminen

      Huomattu on ja ainoa lääke on lopettaa pelaaminen koska muutosta ei tule.

    • vtuperkl

      Ihminnen sortuu elon tiellä. KAIKKI. Kukaan meistä ei selviä elämästä ilman riippuvuuksia, et edes sinä Dardipossu. Lisäksi mä en ymmärrä ihmisiä jotka pilkkaa toisia, Sinutkin on suomalaiseksi pojaksi tai mieheksi tekstisi perusteella kasvatettu että kun ei sinusta oikein mihinkään ole poikaseni. Mä en tullut tänne tekemään lakikirjoja vaan kirjoittamaan pelaamisesta.

      Rayn koneen vie sukkana nykyään kaikki rahat. Tottakai yritän pyristellä itseni niistä eroon!!! Olin jo puoli vuotta pelaamatta kunnes sorruin.
      Mun mielestä nuo koneet olis vietävä välittömästi kaupoista pois, 90% pelaajista on peliongelma.

      • lllss

        90% niitä pelaavilla on (jonkin asteinen) peliongelma. Itse en pystyisi pitämään tällaista firmaa pystyssä, kun tietää miten pahoja ongelmia ihmisillä on, minä mukaan lukien.


      • sääliksi käy pelurit
        lllss kirjoitti:

        90% niitä pelaavilla on (jonkin asteinen) peliongelma. Itse en pystyisi pitämään tällaista firmaa pystyssä, kun tietää miten pahoja ongelmia ihmisillä on, minä mukaan lukien.

        Tiesitkö että leipäjonoissa käy yhä useampi RAYn ylläpitäjä-pelaaja?


    • huijausta

      aika jänskää kuinka pelikoneet ''valitsevat'' kuka voittaa peleissä.....olisko takahuoneessa istuvilla jotain tekemistä moisen ilmiön kanssa...

    • se oli virhe

      "... peilin avulla ja oli niin innoissaan näkemästään että otti vahingossa kuvan omista kasvoistaan."

      Pelasin maltan duunaileman pelipaikan sivuilla pienillä panoksilla kevyen oloisesti pienehkön summan voittoa ja hävisin yhtä mystisesti kuin voitinkin.

      siirryin äkkiyllättäen oikean rahan puolelta kokeilemaan demona ja heti voittoputki päällä aivan saman tapaan kuin se mystinen voittoputki oikeallakin.

      Kirjauduin ulos ja palasin myöhemmin sitten demo toimi samoin kuin oikea.

      A: Luojan luoma ihme teko.
      B: Työntekijä unohti asetukset koska oli liian innoissaan urvelosta joka vain hävisi.
      C: Normi varianssia.

      • 17+13

        On niitä jotka osaa pelata shakkia ja tekevät yllättäen lopuksi matti katit jaa sitten ne toiset turvautuvat omassa itsekkäässä suuruudessaan mainostamaan we have here certificate true random generator


      • ...........
        17+13 kirjoitti:

        On niitä jotka osaa pelata shakkia ja tekevät yllättäen lopuksi matti katit jaa sitten ne toiset turvautuvat omassa itsekkäässä suuruudessaan mainostamaan we have here certificate true random generator

        'random generator'....pelle pelottomasta omittu taianomainen laite..


    • se oli virhe

      No niH !. Nyt mä vedän taas vähän sanoja takaisin ja siinäpä se, homma toimii kuin kaksi ympyrää osin keskenään lomittain pyörisi eri nopeuksilla ja kun pisteet leikkaaavat toisiaan jotain voittoja tulee. Toisessa vaiheessa talletellaan niin et laskee leuka alas. Siinä sattuma.

    • riippuvainen(ko)

      Vähän samaa hommaa huomattu itsekkin tässä lähiaikoina... Ennen voittoja tuli ja tuplauksetkin osuivat melko usein isoissakin summissa. Nykyään tulee kokoajan tollaisia "läheltä piti" tilanteita, joista kuitenkaan ei sitä maksimaalista voittoa KOSKAAN tule. Osattu vähentää pelaamista todella paljon, mutta tiedän että jossain vaiheessa vintti tulee taas pimentymään ja koneeseen palaa paljon rahaa, ellen lopeta kokonaan.

      Veikkaisin, että noita koneita on päivitelty sen jälkeen kun uutisoitiin siitä naisesta, joka oli keksinyt sen "koodin" jolla pystyi saamaan selville miten pystyi voittaa lähes aina tuplauksesta. Ray on varmaankin alkanut pelaamaan vähän enemmän "varman päälle" jos löytyy vastaavia tapauksia.

      • nähty on

        Kyllä RAYn koneista jotkut voittaa mutta katselepa ympärillesi niin huomaat ketkä.


    • tässäollaanmyösjuu

      Rayn täytyy keksiä kohta uusia rahastusideoita, koska hedelmäpelit useassa paikassa seisovat tyhjillään. HYVÄ IHMISET! Jatketaan tätä!
      Mä en ainakaan niihin enää kovalla työllä hankkimaani rahaa laita, saattoin aikaisemmin mennä sukkana 100e, joka on ihan älytöntä, enkä saanut mitään vastinetta sille rahalle, jos en olisi halunnut ottaa jotain 5e pois, no ei huvita enää jos on satasen sinne jo työntänyt. Ihan sairasta tuon rayn toiminta nykyään.

      • lopetin

        Etkö ole huomannut kuinka monta 'työntekijää' nojailee ja rupattelee keskenään RAYn pelipaikoissa? Välillä käyvät hieman säätämässä koneita (palautusprosenttia) kun tulee ystävä pelaamaan ja alkaa voittoa tulla ystävälle. Nähty on useamman kerran joten ei perustu 'sattumaan'. Kaikki lantit joita laitat peleihin, suurin osa taitaa mennä heidän palkkoihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe