Syyhystä asiaa

Maisa1976

Moi ! Onko teillä joilla syyhy vaivannut pitkään ollut tuskaa jälkioireiden kanssa ? Ja miten kauan kestäneet ? Olen ravannut ihotautilääkäri llä aina reseptillä kuurina duocorttia saanut. Ihosta ponnahtalee ns.mustia oisko ne nyt nukan tapasia välillä niinko hiutaleita näitä tulee aina välillä ....sitte kutina palaa jos jättää tauolle duocortin.nixi oli mulla toimimaton vuodenverran tosiaan vuoden verran sitä hölväsin ihoon kerta toisensa jjälkeen no nyt kesäkuusta sain vihdoin stromectolit käyttöön 8 tablettia kertakuurina ja näitä kuureja yhteensä neljä. 2 viikon välit kuureissa.mutta aina ponnahti uus käytävä tahi kipee rakkularinki jonnekkin päin kehoa.ikinä en oo elämässäni tällästä järkytystä käyny läpi.on todella vaikea vaiva.heitin kaatikselle sängyn sohvan mitä muuta onhan sitä menny tavaraa saunaa kun ei oo niin ei oo sitäkään voinu hyödyntää.....luultavammin sain työstäni kun teen hoitotyötä.tällä viikolla mulla on vielä yksi ihotautilääkäri aika kun alkaa rasvat loppua taas.....kiitos ketä jakso lukee ja vertaistuki ryhmä meille loisen puremille sais olla.....ei vois uskoo että tätä vastaan ei oo mitään ennaltaehkäsevää olemassa tai jättäis edes immuniteetin.kyllä usko elämän jatkumiseen on ollu ja on kovilla

4

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maisa1976

      Niin viimeisin stromectol 8 tabletin kuuri meni elokuun vikalla viikolla....kaks kuukautta sitten.

      • Maisa1976

        Niin kirjotin tuonne vanhempaankin ketjuun vähän eri sanokn mutta alotin nyt uuden jos tämä paremmin huomattaisiin.kahden eri ihotautilääkäri n mielestä olen punkkivapaa ollut jo siitä elokuun lopusta mutta sitten kun on lukenut näitä tarinoita ihmisistä joilla loinen tämä inhotus ollut pitkään niin ovat kertoneet että voi se olla huomaamatonkin....mulla oli kyllä aina selkeet käytävät ja isot kipeet papulat reisissä pakaroissa käsivarsissa ja myös kasvoissa vaikka niin muuta väittivätkin ja tuhahtivat mulle lekurit siitä että ei mene kasvoihin niin kyllä vaan meni...


      • Maisa1976

        Niin kirjotin tuonne vanhempaankin ketjuun vähän eri sanokn mutta alotin nyt uuden jos tämä paremmin huomattaisiin.kahden eri ihotautilääkäri n mielestä olen punkkivapaa ollut jo siitä elokuun lopusta mutta sitten kun on lukenut näitä tarinoita ihmisistä joilla loinen tämä inhotus ollut pitkään niin ovat kertoneet että voi se olla huomaamatonkin....mulla oli kyllä aina selkeet käytävät ja isot kipeet papulat reisissä pakaroissa käsivarsissa ja myös kasvoissa vaikka niin muuta väittivätkin ja tuhahtivat mulle lekurit siitä että ei mene kasvoihin niin kyllä vaan meni...


      • Maisa1976
        Maisa1976 kirjoitti:

        Niin kirjotin tuonne vanhempaankin ketjuun vähän eri sanokn mutta alotin nyt uuden jos tämä paremmin huomattaisiin.kahden eri ihotautilääkäri n mielestä olen punkkivapaa ollut jo siitä elokuun lopusta mutta sitten kun on lukenut näitä tarinoita ihmisistä joilla loinen tämä inhotus ollut pitkään niin ovat kertoneet että voi se olla huomaamatonkin....mulla oli kyllä aina selkeet käytävät ja isot kipeet papulat reisissä pakaroissa käsivarsissa ja myös kasvoissa vaikka niin muuta väittivätkin ja tuhahtivat mulle lekurit siitä että ei mene kasvoihin niin kyllä vaan meni...

        Huhuu onko kellään näitä samankaltasia kokemuksia ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe