Kenia+Kilimanjaro 6.-23.2.2015 seuraa 26-v nuorelle naiselle

ttt88

Moikka!
Tarkoitus olisi siis lähteä valloittamaan Kilimanjaroa helmikuussa. Voi kuulostaa vähän hullulta, koska varsinaista vaelluskokemusta miulla ei juuri ole, lenkkeilen kuitenkin päivittäin. En siis odota matkakumppaniltakaan huippukuntoa, mutta toki niin hyvää että selviää huipulle asti jos minäkin ;)
Viikon verran siis Kilimanjarolla ja sitten ehkä takaisin Keniaan safarille ja sieltä mahdollisesti tutustumaan Mombasaan ja ehkä vähän hankkimaan väriä ihoon ;)

Lyhyesti sanottuna olen raitis ja mukava kai, kiltiksikin ovat haukkuneet :D
Eli mahdollisesti tarvisin jonkinnäkösen henkivartijan matkaan mukaan, voipi olla myös ongelmana se, että joutuu paikallisia karkottamaan kauemmas, vaalea kun olen :P Toki kaksi reipasta nuorta naistakin voi pärjätä Afrikassa kahdestaan, että kaikki kiinnostuneet vaan yhteyttä ottamaan! ;)
Elintapojeni takia toivoisin, että et myöskään polta tai pahemmin juokaan, en välitä katsella ylenpalttista ryyppäämistä, lasillisen voit toki silloin tällöin ottaa jos siltä tuntuu... Urheilullista seuraa matkan tyypistä johtuen kuitenkin pääasiassa haen :)

Jos nyt jotain vielä itsestäni niin pari kuukautta olen opiskellut espanjaa, sitä nyt ei tuolla varmaan tarvi, mutta kielipäätä löytyy ja englantikin sujuu ihan hyvin :) Laulamisesta tykkään ja eläimistä, erityisesti koirista ja tiikereistä :)
Kilimanjaro-innostus varmaan johtuu siitä että rakastan ulkoilmaa ja kävelyä, ja toki hienoja maisemia ;) Matkustelu yleensäkin on parasta mitä tiedän! :)

Ois kyllä enemmän ku hienoa jos täältä löytyis jotain samanhenkistä matkaseuraa, joku asiallinen mutta hauska tyyppi ;) Kaikki kokemukset ja juttuseurakin on tervetullutta :)

9

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mdew

      Oletko laskeskellut paljon tulisi reissu maksamaan? Lennot nyt lähinnä siis.

      • Lennothan ei sinällään kalliit oo, itseasiassa oon itelleni jo varannut ne, 520€ peruutusturvalla. Nairobista Kilimanjarolle sit jotain 100€ pintaan ja takas, Mombasaan menopaluu satasen verran.
        Se mikä tuossa maksaa on se itse kiipeäminen, vähän rahastuksen makua kyllä. Toki siihen kuuluu viikon ajan ruoat, kantajat ja opas/oppaat, mutta 1000€ lähtee hinnat... :/ Ja safaristakin muutaman satasen joutuu pulittamaan...
        Hyvänkin hotellin saa n. 40€/yö eli pari sataa hotelleihin.
        Eli karkeasti arvioiden ainakin 2000€ pitäis olla toisen viikon ruokiin ja mahdollisiin muihin ostoksiin rahaa...
        Tuollanen kokemus on kyllä varmasti sen rahan arvonen ;)


    • joohookaksoo

      Moi

      Nuo matkakohteet on ollut mielessä "valloittaa" monen muun lisäksi, Suomen luontoa unohtamatta. Onko tuohon vuodenaikaan paljonkin porukkaa vuoren rinteillä?
      Jos on tungosta, ei ole mielekästä ahtautua "muiden vietäväksi".
      Muuten kyllä kiinnostaa.

      Samanlainen olen ja myös liikkuvainen. Vaikka olen mies, en silti ammatiltani henkivartija. :)

    • Aika huonosti löytyi tietoa noista ruuhkista, mut sen verran sain selville, että jos haluaa yleensäkin rauhassa vaeltaa, ni kannattaa valita haastavampi reitti.
      Jos kiinnostaa tutustua paremmin ni miun sähköposti on muotoa [email protected] :)

      • joohookaksoo

        Moikka jälleen

        Jostain syystä en päässyt "linjoille".
        Tässä kuitenkin omani: pallontallaajatnetistä nimim. valloitus


    • Ilmeisesti tuolla ei voi hakea nimimerkillä tai sit en vaa osannu, onpa hankalaa :/ En tiiä miten täällä tarkistetaan nää viestien sisällöt, mutta kun sähköpostia ei sais julkasta, niin kokeilehan laittaa hotmailiin ttt_fi

    • ohimennen

      Mä oon siel pallontallaajissa viestitelly muutaman tyypin kans ilman s.p. osoitetta
      Rekisteröityminen ja ruksi pois kohdast salli lähettää sinulle sähköpostia.
      Tieto kulkee vain jäseneltä jäsenelle ilman sitä s.p.osoitetta

      • Kiitos ohimennen tiedosta :) Nii kyllä itekin aattelin että varmaan pitää rekisteröityä sinne...


    • Tarkennettakoon, että miespuolisilla ehdokkailla sellanen 35v alkaa olla yläraja, muuten alkaa tuntua jo ahdistavalta kun ei ole tottunut sellaisten (anteeksi) vanhempien miesten seuraan :D
      Naisilla toki ikää saa olla miten paljon vain, ei mitään sukupuolirasismia ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe