Seuraavan kerran kun

nähdään

Taas nähdään niin mitä sitten? Tää tunne vaan vahvistuu eikä keksi sulle mitään sanottavaa ei ainakaan mitään järkevää ku jotenkin tuntuu että sydän ei pysy rinnassa.

41

1292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähdään myös!

      Annetaan tilanteen kulkea omalla painollaan. Kyllä mä jotain juttua taas keksin, vaikka mullakaan ei meinaa pysyä sydän rinnassa :)

    • Ajattelen Sua

      Ihan samat fiilikset. Kädet tärisee. En voi estää nyt kyyneleitä, jotka johtuu voimakkaista tunteista, mutta osin myös epätoivosta. Mieli on silti onnellinen...

      Niin mitä seuraavan kerran kun nähdään? En tiedä.

      • ed.

        Ja edellinen oli siis Aloittajalle.


      • nähdään

        seuraavan kerran kun nähdään no ku jotenkin tuntuu että jotain tulee kohta tapahtuun :) ne mun kädet on kanssa ihan tärinässä.


      • Ajattelen Sua
        nähdään kirjoitti:

        seuraavan kerran kun nähdään no ku jotenkin tuntuu että jotain tulee kohta tapahtuun :) ne mun kädet on kanssa ihan tärinässä.

        Jos kahden kesken nähdään, niin en uskalla edes ajatella. Ehkä olemme hiljaa, jos kumpikaan ei saa sanottua mitään järkevää:) Sun ihanaa ja rauhallista ääntä haluaisin toki kuulla.


    • Lomalainen

      Aika tekee tehtävänsä,tärinä ja punastelu helpottaa,voisit olla vähän varovaisempi.... Ps. Ei sitä juttua aina tartte virittää, tunne siitä että samankaltainen ihminen on siinä lähellä, lämmittää sydäntä :)

      • ei ap.

        Oliko tämä aloittajalle.

        Aika tyly vastaus jollekin. Itse en ole ollut varomaton, koska en ole tehnyt/ kirjoittanut mitään paljastavaa.


    • mitä ihmettä

      Olen varmaan mennyt sekaisin, koska edes kuvittelen, et tää vois olla mulle. Tällaiset palstat on ihan höpsis. Menen pois.

      • Voihan tuska

        Sama juttu täällä. Voisitko vaan rohkeesti vihjata selkeesti jotain...että tiedän sun olevan kiinnostunut. Nythän vaan heitellään kaikenlaista tyhmää!!!


      • minä sitten
        Voihan tuska kirjoitti:

        Sama juttu täällä. Voisitko vaan rohkeesti vihjata selkeesti jotain...että tiedän sun olevan kiinnostunut. Nythän vaan heitellään kaikenlaista tyhmää!!!

        Aloitappa sinä vihjeellä. Tämä on niin harhoja aiheuttavaa, ettei tosikaan.


      • vanhako
        minä sitten kirjoitti:

        Aloitappa sinä vihjeellä. Tämä on niin harhoja aiheuttavaa, ettei tosikaan.

        Vihjaa sinä ensin niin jatkan mihin jäät...


      • mustaa valkoisella
        vanhako kirjoitti:

        Vihjaa sinä ensin niin jatkan mihin jäät...

        Kympistä veto, että saatat ymmärtää:)


      • 16+19
        Voihan tuska kirjoitti:

        Sama juttu täällä. Voisitko vaan rohkeesti vihjata selkeesti jotain...että tiedän sun olevan kiinnostunut. Nythän vaan heitellään kaikenlaista tyhmää!!!

        Oletko keski-suomesta?


      • vanhako
        mustaa valkoisella kirjoitti:

        Kympistä veto, että saatat ymmärtää:)

        Entä sitten...?jospa tämä juttu vähän avautus?


      • olen liian herkkä
        vanhako kirjoitti:

        Entä sitten...?jospa tämä juttu vähän avautus?

        Ei siis vihjettä? Unohda koko juttu.


      • vanhako
        olen liian herkkä kirjoitti:

        Ei siis vihjettä? Unohda koko juttu.

        Minähän se olen se herkkis..ei oo kyl todellista; -) MItähän unia ensi yönä näkyy?


      • kysynpä
        vanhako kirjoitti:

        Minähän se olen se herkkis..ei oo kyl todellista; -) MItähän unia ensi yönä näkyy?

        Oletko keski-suomesta?


      • vanhako
        kysynpä kirjoitti:

        Oletko keski-suomesta?

        Puolivälistä suomea?


      • vanhako
        vanhako kirjoitti:

        Minähän se olen se herkkis..ei oo kyl todellista; -) MItähän unia ensi yönä näkyy?

        Nyt menee liian likelle...kait?Mulla on nukkumaan meno aika. Muutenkin niin hullua jos vaikka.. En yleensä tänne kirjoittele, mutta tämä asia on sellainen jota en ole voinut jakaa kenenkään kanssa,,,enkä tule niin tekemään. Tai sinun kanssa jos uskallat? Nähdään


      • nyt jos koskaan
        vanhako kirjoitti:

        Nyt menee liian likelle...kait?Mulla on nukkumaan meno aika. Muutenkin niin hullua jos vaikka.. En yleensä tänne kirjoittele, mutta tämä asia on sellainen jota en ole voinut jakaa kenenkään kanssa,,,enkä tule niin tekemään. Tai sinun kanssa jos uskallat? Nähdään

        Mikä tässä menee liian likelle? Laita itsestäsi jokin tarpeeksi selkeä vinkki. En ole ollenkaan vakuuttunut, että voisit olla hän. Laitathan?


      • jatkan
        vanhako kirjoitti:

        Minähän se olen se herkkis..ei oo kyl todellista; -) MItähän unia ensi yönä näkyy?

        Olemme siis molemmat herkkiksiä... Mutta mikä on ikäsi eka numero?


      • nähdään
        jatkan kirjoitti:

        Olemme siis molemmat herkkiksiä... Mutta mikä on ikäsi eka numero?

        3


      • 20+9
        nähdään kirjoitti:

        3

        Lähelle vetää


      • sekavaksi menee
        20+9 kirjoitti:

        Lähelle vetää

        Nyt joku vastasi kysyjän, eli minun puolesta. Olen nainen ja minun kaipaamani ikä ei ala kolmosella.


      • ap vastaa
        minä sitten kirjoitti:

        Aloitappa sinä vihjeellä. Tämä on niin harhoja aiheuttavaa, ettei tosikaan.

        Vinkkii tulee tässä ;) olen nainen ja mulla on tummat hiukset. Sä oot mies jolla ruskeat silmät ja tummat hiukset. Joko vinkit riittää? Ei täällä voi kaikkea kertoa


      • ap vastaa
        jatkan kirjoitti:

        Olemme siis molemmat herkkiksiä... Mutta mikä on ikäsi eka numero?

        3 ;)


      • nyt uppos
        ap vastaa kirjoitti:

        Vinkkii tulee tässä ;) olen nainen ja mulla on tummat hiukset. Sä oot mies jolla ruskeat silmät ja tummat hiukset. Joko vinkit riittää? Ei täällä voi kaikkea kertoa

        Riittää toki. Ehkä me törmätään, pitääkö pokka? Mä lupaan siistiä ainakin partani siihen mennessä.


    • minä myös

      en keksi koskaan mitään sanottavaa kun nähdään. harmi =(

    • lämmöllä

      Tuskin saan sanaa suustani, kun sinut nään. Jäätyminen siis, mut onneksi lämpö säteilee välillämme.

      • tunteissa

        Lämpö todellakin säteilee välillämme, ihana tunne. Mutta sanon mitä satun keksimään, koska menen ihan lukkoon kun sut nään.
        Ikäväkin on...


      • nähdään taas
        tunteissa kirjoitti:

        Lämpö todellakin säteilee välillämme, ihana tunne. Mutta sanon mitä satun keksimään, koska menen ihan lukkoon kun sut nään.
        Ikäväkin on...

        Lukossa ollaan ja sanat menee solmuun ja... ja. No ikävä!
        Huomasitkohan että muakin jännitti :)


      • tunteissa
        nähdään taas kirjoitti:

        Lukossa ollaan ja sanat menee solmuun ja... ja. No ikävä!
        Huomasitkohan että muakin jännitti :)

        Kyllä huomasin. Tai ajattelin jopa välillä, että kuvittelen vaan senkin:)


      • Kysyn sit
        tunteissa kirjoitti:

        Kyllä huomasin. Tai ajattelin jopa välillä, että kuvittelen vaan senkin:)

        No mitä tehdään?


      • tunteissa
        Kysyn sit kirjoitti:

        No mitä tehdään?

        Sitäpä olenkin miettinyt. Onko sulla jokin ajatus?


      • 18.25
        tunteissa kirjoitti:

        Sitäpä olenkin miettinyt. Onko sulla jokin ajatus?

        Mieti vähän hanakammin äläkä kiukuttele.


      • mitä nyt?
        18.25 kirjoitti:

        Mieti vähän hanakammin äläkä kiukuttele.

        Kiukuttele?


      • 18.47
        mitä nyt? kirjoitti:

        Kiukuttele?

        Ups . Se taisinkin olla minä.


    • bloe

      ...en iteasiassa usko että nähdään enää. hänen valintansa, jota kunnioitan. olen vain täytehetki tylsyydessä, aika joka kuluu kun muuta ei keksitä. hän ei minussa nähnyt mitään sen suurenpaa; taisin itse menettää enemmän.

      mutta katkeraksi ei kannata, olin onnellinen ne hetket kun kohtasimme ja kuuntelin hänen maailmaansa. :) farewell to you !

      • lopultakin

        Veikkaan että mulle tulee tää.... Miten oon ollu näin tyhmä... Totuus on että rakastan sua, eka kuvittelin jotai ihastusta mut eihän tää sitä enää oo. Nään sussa kaiken sen mitä naisesta etin... Se yhteys mikä meille synty sillon melkee pari kuukautta sitte avas sen minkä kadotin kauan aikaa sitte,ymmärrät varmaan että paikka missä tavattii oli jotai muuta ku se mitä sitä uskoo yleensä löytävänsä,ainakin mulle.varmaankin suurin syy etäiseen käytökseen ollu se että sua piirittää nii moni kaveri samaa aikaa... Oon nähny miten katot mua ja tiiät miten katon sua. Mahollisuuksia on kyllä ollu tutustuu ja mennä eteenpäi mut jotenki oon vaa jumittunu ajattelemaan sua ja sitä miten täydellinen oot, tää viime viikko on ollu tosi rankkka ku ei ollu oikeestaan nähty ku ihan ohimennen ja oon miettiny sua aamusta iltaa taukoamatta. Hulluinta on että ei oikeestaan tunneta ollenkaa ja se että nään sussa sun sydämmen läpi siihe kauneuteen mitä hohkaat laittaa mun sydänmmen hyppii rinnasta ulos :)... Huomenna perjantai ja huomenna on se päivä ku annan tän kaiken sulle mitä oon nii pitkää yrittäny peittää:)


      • tyttönen.
        lopultakin kirjoitti:

        Veikkaan että mulle tulee tää.... Miten oon ollu näin tyhmä... Totuus on että rakastan sua, eka kuvittelin jotai ihastusta mut eihän tää sitä enää oo. Nään sussa kaiken sen mitä naisesta etin... Se yhteys mikä meille synty sillon melkee pari kuukautta sitte avas sen minkä kadotin kauan aikaa sitte,ymmärrät varmaan että paikka missä tavattii oli jotai muuta ku se mitä sitä uskoo yleensä löytävänsä,ainakin mulle.varmaankin suurin syy etäiseen käytökseen ollu se että sua piirittää nii moni kaveri samaa aikaa... Oon nähny miten katot mua ja tiiät miten katon sua. Mahollisuuksia on kyllä ollu tutustuu ja mennä eteenpäi mut jotenki oon vaa jumittunu ajattelemaan sua ja sitä miten täydellinen oot, tää viime viikko on ollu tosi rankkka ku ei ollu oikeestaan nähty ku ihan ohimennen ja oon miettiny sua aamusta iltaa taukoamatta. Hulluinta on että ei oikeestaan tunneta ollenkaa ja se että nään sussa sun sydämmen läpi siihe kauneuteen mitä hohkaat laittaa mun sydänmmen hyppii rinnasta ulos :)... Huomenna perjantai ja huomenna on se päivä ku annan tän kaiken sulle mitä oon nii pitkää yrittäny peittää:)

        annahan vinkkiä lisää...


      • 17+14
        tyttönen. kirjoitti:

        annahan vinkkiä lisää...

        Täälläkin yks odottaa lisä vinkkejä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe