Mitä kaikkea Hyvinkää tarjoaa?

loinen999

Hei vaan kaikille olen Jokke 31v downshiftaaja ja olen juuri muuttanut hyvinkäälle.
Kuten otsikko jo enteileekin kyselisin millaisia ilmaisia etuja kaupunki tarjoaakaan minulle? Esim. Jaentaanko jossain ilmaista ruokaa jne. Lisäksi kyselisin parhaimmat kerjäyskulmat eli missä onnistuu vähällä vaivalla saamaan päivittäisen kalja-annoksen ja mistä löytyy mehukkaimma tumpit? Ja niille jotka aivan varmasti haukkuvat minua loiseksi niin kyllä sehän minä olen ja teitä jotka vuodatatte hikeä töitä tehden arvostan valtavasti panostanne minun ja muiden kaltaisteni leivässä pitämiseksi eli nöyrä kiitos teille.

8

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinä aluksi

      Mene Willaan. Siellä on sinun kaltaisiasi jo ennestään, mutta valtaa sieltä oma reviirisi.

    • trollitonttu

      Parempi kun menet muille palstoille provoilemaan.

    • yuot914

      kyl hyvinkää on downshiftaajan paratiisi. kaikki palvelut asiallisen lähellä. itsekkään en ole viittinyt töitä tehdä kymmeneen vuoteen kun sitä rahaa saa nukkumalle aamulla pitkään kiitos töissä kävijöiden.

    • Työmitäseon

      Willa antaa oivan suojan talvisin terveelle ruumiille, joka ei työtä kaipaa. Sieltä löytyy ruokaa ja juomaa ilmaiseksi, kunhan osaa pummaamisen ja varkauden jalon taidon.

      • Sanansyöntiä

        Suunnitteluvaiheessa sitä markkinoitiin kansalaisten olohuoneena jonne kaikki voivat tulla. Onko lupauksia petetty.


    • Hyvinkääinfoa

      Se eräs nuhjaantuneen näköinen joulupukki ja kulahtanut "nuorisoon" kuuluva gootin irvikuva voivat antaa sinulle aloittaja, pummi/lokki kierroksen Hyvinkäällä.

      Sieltä nää veijarit löytää viinakaupan kulmilta, eli Willasta, tai lähipuistojen penkeiltä, kun taas kevät koittaa.

      Tosin jos heihin tutustut kannattaa olla nöyrä alamainen ja tehdä heille selväksi, että olet vasta aloittelija ja pelkkä oppipoika. Tällä joulupukilla ja "nuorisoon" kuuluvalla gootti möröllä kun on jo keskinäinen kamppailu siitä, kuka on katujen kingi ja kuka pullo-keisari.

    • Hetty

      Minusta on ihanaa, kun kirjaston vieressä on penkit, joilla nämä kodittomat voivat istua rupattelemassa. Ei keskusta voi olla vain lapsiperheille ja terasseilla näyttäytyville. Hyvinkäällä on hyvä huomen.

    • Tamppaaja

      En tarvitse moista ylellistä laitetta. Willan kahviloissa kierrän iltaisin ja ankaran kerjäämisen jälkeen kahvilan tytöt keittää minulle ilmaista sumppia toisinaan vähän ennen kahvilan sulkeutumista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe