Jos meidän välillä on rakkautta..

tunnetko..

Jos meidän välillä on rakkautta...
Sinäkin siis tunnet sen..
Jos meidän välillä on rakkautta...
Se kuuluu sinulle, sydämeni siis..
Tulen sinun luoksesi jos minua kaipaat,
Jos tarvit...
Olen lähelläsi jos tahdot...
Annan sinulle rauhaa kun tarvit sitä
Kerrothan minulle mitä tahdot...

12

836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunnen sen

      Tahdon olla lähelläsi ja kuulla sydämesi lyövän rakkauden tahtiin.Minä tunnen valtavaa kaipausta ja ikiävää ilman sinua.Olen rauhaton ja sanaton.Katseeni kertoo sinulle sen kaipauksen ja hiljaisuus.Tiedän sen kuulumme yhteen.Aikaa on kulunut jo paljon ja tunne voimistunut päivä päivältä.Tule ja ota kädestä kiinni niin ymmärrän sen että haluat minut.

      • lisää kuluu aikaa

        niin kauan kun te kerrotte tunteenne vain netissä vieraille.


      • kuis nyt on

        ettei tää ollut sille jolle haistatit pitkät paskat tossa vieressä olevassa alotuksessas vai onko tää nyt se jota siis rakastat ja se jonka kansa et leikkinyt?


      • tunnen myös..

        ...jos tänään tulen, oletko vielä siellä, vai lähditkö viikonloppumatkalle. On harhaa, että kulkisin paljon. Todellisuudessa olen yksin, ikävöimässä sinua. Hiljaisuus....toivon, että rikot sen soittamalla .. yöllä ja päivällä. Tahdon syliisi ja kuiskata korvaasi, että kuulumme yhteen ja haluan vain sinua.


      • sinua..
        tunnen myös.. kirjoitti:

        ...jos tänään tulen, oletko vielä siellä, vai lähditkö viikonloppumatkalle. On harhaa, että kulkisin paljon. Todellisuudessa olen yksin, ikävöimässä sinua. Hiljaisuus....toivon, että rikot sen soittamalla .. yöllä ja päivällä. Tahdon syliisi ja kuiskata korvaasi, että kuulumme yhteen ja haluan vain sinua.

        vain odotan. Sinun olla haluan. Sinun viereesi käpertyä haluaisin ja siihen jäädä. Eräs vaalea mies mielessäni. Joka hetki, joka ikinen päivä..


    • Hylkäämäsi

      Olet mun elämäni kovin paikka.

      • minä en häntä

        Kuka sinut hylkäsi?


    • tunnetko...

      Aloitus oli naiselta miehelle..

      • yhdeltä mieheltä

        Pidin todella aloituksesi, vaikka se saikin minut surulliseksi. Niin paljon rakkautta tuntuu valuvan hukkaan, kun se ei koskaan kohtaa kohdettaan. Oma sydämeni on niin täynä rakkautta, että pelkään sen kohta poksahtavan. Toivoisin niin voivani sen hänelle joskus antaa. Tai edes sen kertoa...


      • Ryhdistäydy
        yhdeltä mieheltä kirjoitti:

        Pidin todella aloituksesi, vaikka se saikin minut surulliseksi. Niin paljon rakkautta tuntuu valuvan hukkaan, kun se ei koskaan kohtaa kohdettaan. Oma sydämeni on niin täynä rakkautta, että pelkään sen kohta poksahtavan. Toivoisin niin voivani sen hänelle joskus antaa. Tai edes sen kertoa...

        Kerro hyvä mies! Miksi antaa jonkun niin tärkeän valua hukkaan....


    • ..läpäisettömäksi

      Kerro kuka kysyy?
      Mahtaa olla olla tylsä vastaus mikä ei hae odotettu vastakaikua, ikä lähde tunteiden leikittelyllä edes viestiäsi peilaamaan.

      Jos kuitenkin. En enää oikein tiedä, en ainakaan ketään muuta kuin hänet, mitä se sitten pitääkin sisällään. Mitä se tätä nykyä onkin, se voi kasvaa, kasvaa..

    • jos jos olis totta

      niin lehmätkin lentäis ;)

      Aloitus oli naiselta miehelle eli ei mulle,
      muttei se mulle muutenkaan,
      koska ei ole jos
      vaan kun
      tai vaikka ilman sitä kuniakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe