Tahaton seksuaalisen kiinnostuksen paljastuminen

Hyvä Hyssykkä

Hei kaikki!

Kerron teille suloisenhupaisan pienen tarinan, jossa kaikessa tavallisuudessaan on häivähdys purppuraa. Kertokaa minulle, onko teillä vastaavia kokemuksia.

Aloitin hiljattain uudessa työpaikassa. Koputin erääseen oveen ja astuin sisään kysyäkseni jotakin ihan arkista. Tärähdin. Keskellä huonetta seisoi tuntematon mies, siis todella miehekäs mies, minua ehkä 15 vuotta vanhempi. Ennen kuin olin ehtinyt häntä millään järjen osiolla analysoida, esitin kysymykseni: "Onko täällä se koulutus?". Mutta miten hassua, nuo sanat tulivat suustani melkein kuiskauksena, aivan kuin olisin esittänyt miehelle eroottisen ehdotuksen.

Mies katsoi minua, katsoi aavistuksen liian pitkään ennen kuin vastasi, ja siinä ilmeessä välähti jotakin. Sanokaa minua hulluksi, mutta minusta siinä värähti luolamiehen uteliaisuus. "On", hän sanoi sitten hyvin rauhallisesti ja katsoi minua koko ajan silmiin eikä voinut peittää hymyään. Ja minuakin hymyilytti. Ja muut huoneessaolijat hörähtivät lempeään, hyväntahtoiseen nauruun. Se oli hassu tilanne.

Kun myöhemmin lähdin huoneesta pois, tajusin miehen katsovan minua muutaman metrin päästä. Katsoi vain ja hymyili niin, että olisin voinut sulaa siihen paikkaan, valua ovea pitkin kuumaksi läntiksi lattialle. Näin siinä hymyssä ihan peittelemätöntä hellyyttä ja halua, mutta minulla taitaakin olla vain villi mielikuvitus.

Kotimatkalla muistin, että minulla on maailman ihanin aviomies ja liuta suloisia lapsia kotopuolessa. Meillä on aviomieheni kanssa hyvä seksielämä ja onnellinen arki. En ole ikinä pettänyt miestäni enkä meinaa ikinä pettääkään. Jäin vähän ihmettelemään, miksi ihmeessä menin sekaisin tuosta työpaikallani näkemästäni miehestä. Päätin ottaa järjen napakasti käteen ja olla häntä kohtaan välinpitämätön.

Seuraavana päivänä näin miehen työpaikan käytävällä. "Hei", minä sanoin. "Hei", hän vastasi niin kuivasti että muovikukatkin olisivat lakastuneet. Hänen katseensa kääntyi välittömästi lattialistaan pois minusta.

Viikonloppu kului, mutten saanut työpaikan miestä mielestäni, vaikka puhuin itselleni järkeä. Keeroin itselleni, että oma aviomieheni on hirmuisen paljon komeampi ja nuorempikin, on reilu ja uskollinen ja hauska ja maailmankaikkeuden paras isä, on raitis ja urheilullinen ja perhekeskeinen, puhuu ja pussaa ja kuuntelee ja tiskaa. Arvatkaa, voittiko järki tunteeni?

Maanantaina näin miehen taas työpaikkaruokalassa. Sydämeni jysähti niin että maa tärähti, ja pakenin sellaiseen pöytään ettei hän taatusti nähnyt minua.

Tiistaina hän osui eteeni taas käytävällä. Sama juttu. Sydän hakkasi ja heitti volttia, ääneni muuttui taas pehmoiseksi ja pikkutyttömäiseksi ehkä voinut pidätellä naurunkiherrystä pulppuamasta. Voi paskat! Mikä siinä on, että aikuinen nainen käyttäytyy näin? Minulla ei ole pienintäkään tarvetta ihastua kehenkään.

Tiedän, että tämä menee ajallaan ohi. Pidän vain järjen suitset tiukalla. Onko teillä muilla vastaavia kokemuksia? Miten kävi? Mitä luulette, huomasikohan tuo työpaikan mies, että tunsin vetovoimaa häntä kohtaan? Parasta olisi, jos ei olisi huomannut.

20

792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ucgigighihig

      Kaikki huoneessa oljat tunnisti sinut NYT.

    • lempiaiheeni :)

      Oli varmasti provo, mutta kyllähän tota tapahtuu jatkuvasti. Sen takia parisuhde on just järjettömyydessään niin ihanaa ja rakastuminen on vaan saatanan yritystä kiusata sua ja rikkoo järkevä parisuhde. Eli parisuhde on sekä järjellinen että järjetöntä, aina ihmisen paras paikka ja ihastuminen tapahtuu vaan kerran. Loput ihastumiset on vaan elämän kiusantekoo ja huvitusta.

    • pikkusen vaa

      taidat olla vähä hutsu...

    • hento kuiskaus

      ehkä sinussa on sellainen luonne, joka haluaa välillä myös vierasta. Ei se ole niin vakavaa, jos et tee sitä humalassa, ehkä lankeaisit helpommin viettelyyn ja tajuaisit jo hetken päästä pettäväsi miestäsi. Parempi on ettet mene firman pikkujouluihin tai ainakin kerrot miehellesi ennen tunteistasi toiseen.

    • 1qwerrty

      Taitaa olla mieleltäsi harkittu teko. Uusi työpaikka voi jännittää ja tarvitset jotain omaa ja turvallista joka vie ajatuksesi pois alkujännityksestä. Tai ehkä pelkäät että työ on tylsää, ja alitajuntasi järjesti jännitystä/motivaatiota/huomiota ihastuksen muodossa.
      Jos haluat eroon ihastelustasi niin hyvä keino on ajatella hänet kotiisi rönöttämään sohvalle reikäisissä kalsareissaan. Mieti, näet miehestä vain sen puolen jonka hän haluaa näyttää, eli työ minän, kotonaan hän on varmasti ihan toisenlainen. Jos vaihtaisit oman miehesi tuohon komistukseen niin saattaisit pettyä häneen pahastikin, ja uutuudenviehätyksen jälkeen arki astuisi teidänkin suhteeseenne... Etsi mieluummin keinoja rakastua omaan mieheesi uudelleen koska helliä uskollisia miehiä ei ole liikaa tässäkään maassa.

    • tai sit otat melaa..

      Kyllä se helpottaa. Ajan kanssa. Se että teet asiasta numeron kieltämällä ruokkii alitajuista kiinnostumistasi. Entä jos. Älä tee asiasta numeroa, tavallinen tallukka se on siinä missä muutkin.

    • luolanainen

      Hauska tarina, nauroin kun luin. Kai elämässä pitää olla hauskuutta ja kommelluksia, mutta älä tee mitään asian eteen, jos kummatkin olette varattuja, nauti elämästä ja tilanteesta noin. Jos kuitenkin asia jää pitkäksi aikaa jäytämään, kannattaa miettiä, josko omasta suhteestasi puuttuu jotakin, mitä kaipaat parisuhteelta ja koittaa saada sitä puuttuvaa asiaa siihen omaan suhteeseen.

      Joskus kyllä tiedän käyneen niin, että huomaa kaipaavansa intohimoa elämäänsä ja sitä ei vaan millään omasta parisuhteesta saa. Sitten pitää vaan miettiä, mikä lopulta itselle on tärkeää ja toimia sen mukaisesti.

    • sivustakatsonut

      Jos onkin niin, että...
      Unelmiesi mies on pervo, sen silmissä välähti, kun kuuli että haluat koulutusta. Näitä koirakouluttajia on johtoportaassa - haluavat hallita muita ja tarttuvat kiinnostuneisiin.

      Suhteenne "koulutusaikana" joudut kokemaan tunnehissin, jonka aikana psyykesi murretaan ja sinusta koulutetaan psykopaattisia piirteitäsi hyödyntäen narsistinen ja läheisistäsi piittaamaton, muita hallitsemaan kykenevä ylemmän johdon tavoitteet kyseenalaistamaton kusipää. Tai sitten kyseenalaistamaton alistuja. Joka tapauksessa, narsistin peili. Sanoisin, juokse karkuun, kun vielä kykenet.

    • jajaja

      Pervo koirakouluttaja :-)

    • kyllähän nyt

      jokaisella aviossa olevalla ihmisellä, on sen oman puolison lisäksi kunnon lover, joten..

    • Sellaista se

      Piristävän hauska oli kertomuksesi. Ei voinut nauramatta lukea, kiitos kun jaoit sen meille lukijoille :D Noin joskus tuppaa elämässä olemaan.

    • Ihan vapaasti

      Taidat haaveilla mun miehestä :D :D :D

    • helppo saalis

      Sinua on varmasti pantu nuorena ja paljon, eri kolon rassaseilla.. Tuollaiset naiset ovat pelimiehille ala-arvoisesti yksinkertaisia saaliitta.

    • sattuu sitä

      Minulle on käynyt juuri näin .. Törmäsin ihanaan 20 vanhempaan mieheen, jonka edessä kaikki muuttui.. Aivan yhtäkkiä, kun katseet kohtasivat..Tämä mies jäi heti katsomaan minua ja kulmien alta salaa katseli. Hän katsoi jopa pahassa paikassa kollegoiden silmien edessä rintoihini. Itsellä katse on valahtanut miehen "vyön alle"...mikä on NOLOA, sivistyneitä kun tässä pitäisi olla... ja AIVAN sama, että ääneni menee pieneksi ja koen olevani ihan pieni nainen.. Miehellä on valtava vaikutus minuun, yhä.

    • musta tuntuu

      Musta tuntuu samalle. Että sillä miehellä on valtava...vaikutus.

    • Tuo oli niin

      tuttua juttua, että melkein tuli jo mieleen onko sama mies kyseessä?!!
      Olen kokenut vastaavanlaisen tilanteen, mies saaden pikkarini kostumaan pelkällä katseellaan ja flirtillä äänensävyllä ja hymyllään.

      No tästä ainakin vahvistui se tosiasia, että on miehiäö jotka harrastaa hurmaamista ihan suvereenisti ilman taka- ajatuksia, palaten hurmaustyöpäivänsä jälkeen tutun ja turvallisen vaimokullan kylkeen kyhmyttämään.

      Enää en aio uhrata tuolle hurmurille ajatustakaan. Se auttaa, kun tietää että tuskin olen ainoa jolle suonut nuo hymyt ym kohteliaisuudet. Ehkäpä mennyt joidenkin kanssa pidemmällekkin. Vaikuttaa sellaiselta pelimieheltä.

      • Yksi hyvin kostutettu ka

        Ei ne kai kaikki ole pelimiehiä.. omassa tapauksessa kaveri onnistuu joo saamaan mut innostuneeksi mutta kaveri on jotain tyyliin 170cm..on viehättävä, mutta ei liian itsevarma. Hänellä hieman kuin ääni tärisee ja sukii itseään neuroottisesti, kun olen läsnä.. on tullut mietittyä mitä tekis.. Hänellä ei sormusta, toisaalta vaikuttaa kivalta.. pelimies, vai ei.. Hän vaan onnistuu vetämään mut veteläksi. Kyllä hän tosi ns.eroottisia eleitä osoittaa, tuijottaa siis paljonkin ja muuta.. mutta pelaako. . Kun tietäisi. .


      • fmniww00
        Yksi hyvin kostutettu ka kirjoitti:

        Ei ne kai kaikki ole pelimiehiä.. omassa tapauksessa kaveri onnistuu joo saamaan mut innostuneeksi mutta kaveri on jotain tyyliin 170cm..on viehättävä, mutta ei liian itsevarma. Hänellä hieman kuin ääni tärisee ja sukii itseään neuroottisesti, kun olen läsnä.. on tullut mietittyä mitä tekis.. Hänellä ei sormusta, toisaalta vaikuttaa kivalta.. pelimies, vai ei.. Hän vaan onnistuu vetämään mut veteläksi. Kyllä hän tosi ns.eroottisia eleitä osoittaa, tuijottaa siis paljonkin ja muuta.. mutta pelaako. . Kun tietäisi. .

        siis missä näin?


      • Yksi hyvin kostutettu ka
        fmniww00 kirjoitti:

        siis missä näin?

        Pkseutu. Komea, ryhdikäs, minun silmissäni upea mies kyseessä. Edelleen, kun vain tietäisi, pelaako vai ei.
        Ei siltä aina vaikuta, oireista päätellen.


    • miksi sen

      pitäis mennä ohi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe