PERSUJEN röyhkeydellä ei rajaa!!

röyhkeät

Jos Leikolalta olisi kysytty lupaa vitsin käyttämiseen, hän ei olisi sitä antanut.
Perussuomalainen-lehdessä on julkaistu pilakuva, joka on laadittu stand up -koomikko Ismo Leikolan pankkivitsin pohjalta, kertoi Uusi Suomi torstaina.

Sarjakuvaan on piirretty vitsiä kertova Ismo Leikola ja pääministeri Alexander Stubb (kok).

Leikolaa hänen vitsinsä käyttö ärsyttää.

- Olin yllättynyt. Minua ärsyttää se, että tällaiset kuitenkin yhdistetään siihen, että olisin jonkin puolueen kannattaja – enkä ole minkään puolueen kannattaja, Leikola sanoo IS:lle.

Leikola sanoo, ettei häneltä ole kysytty lupaa vitsin käyttämiseen. Jos olisi kysytty, hän ei olisi sitä antanut.

- Onhan tuota juttua lainattu joka paikkaan, maailmallakin. Eikä lainaamiseen mitään lupaa tarvitse, mutta tässä siitä on tehty poliittinen vastakkainasettelu. Se on ehkä vähän kyseenalaista.

Leikola kuitenkin sanoo, ettei sarjakuva hetkauta häntä "kunhan sillä ei ruveta vaalikampanjaa tekemään".

- Se on ongelma, jos minusta yritetään tehdä jonkin puolueen mannekiini. Sellaista en todellakaan halua.

Katarina Pimiä

20

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äänestä sieki persuja ni maailma pelastuu ja stupilla jää tutti suuhun jos ei osaa imiä vielä peukloa.

    • Henrik Suuri

      Ei sitä nyt vielä niin sekasin ole että Persujen telthan menisin. Sen kannatushan putovaa ko lehmänhäntä ennen ko loppuu. Ei sielä täyspäinen tehe mithän.

      • sieki taiat olla kova kommunisti saatanaan paska


      • ettetvain perkele poromies ole


      • pudotkoon kanntus mutta persut on oikeessa mustlaiset poromihet ja mulaatit kaikki siperiaan


    • ei niistä ole

      Kaikki persut karkaa kepuun sen minkä ennättävät, ei persuista ole kuin muita haukkumaan.

      • sieki vitun kommunisti


    • tiptap top

      alkaa näyttää että persut kuuluvat ihan toishen avaruuthen lopullisesti, riitelemällä ei asioita hoijeta ja vastuuta ei uskaleta ottaa.puskista huutavat kun rotat.

      • verokatselija

        Olen täällä Rovaniemen verotoimistossa ja katselin tässä samaalla poromiesten vero tuloja olin ihan huulipyöreenä kuka näin pienillä tuloilla voi tulla toimeen
        poromiesten tulot pyörii 5000-10000 euroon osalla ihan tonnin tulot nyt ymmärrän miten toimeentuloluukun ovi käy vinhaan tahtiin
        Olis tulot täysin nolla jos eu-tukia saisi ja peto-tuho tuloja
        Samoin auton alle jääneistä poroista tulee tukiaiset


      • kelanpäivä
        verokatselija kirjoitti:

        Olen täällä Rovaniemen verotoimistossa ja katselin tässä samaalla poromiesten vero tuloja olin ihan huulipyöreenä kuka näin pienillä tuloilla voi tulla toimeen
        poromiesten tulot pyörii 5000-10000 euroon osalla ihan tonnin tulot nyt ymmärrän miten toimeentuloluukun ovi käy vinhaan tahtiin
        Olis tulot täysin nolla jos eu-tukia saisi ja peto-tuho tuloja
        Samoin auton alle jääneistä poroista tulee tukiaiset

        Ompa pienet tulot mie saan päivärahaa enempi eikä tarvi tehdä mitään


      • verokatselija kirjoitti:

        Olen täällä Rovaniemen verotoimistossa ja katselin tässä samaalla poromiesten vero tuloja olin ihan huulipyöreenä kuka näin pienillä tuloilla voi tulla toimeen
        poromiesten tulot pyörii 5000-10000 euroon osalla ihan tonnin tulot nyt ymmärrän miten toimeentuloluukun ovi käy vinhaan tahtiin
        Olis tulot täysin nolla jos eu-tukia saisi ja peto-tuho tuloja
        Samoin auton alle jääneistä poroista tulee tukiaiset

        nykyään poromihet saa rhaa ku sujelevat kotkia


      • kelanpäivä kirjoitti:

        Ompa pienet tulot mie saan päivärahaa enempi eikä tarvi tehdä mitään

        eikai promihekkään tee mittään helikoptreilla ajetaan porokki karsinaan silei trvi mitään mönkiöitä eikä moottorikelkkoja ja vltio korvaa kaikki helikopterikulut


      • huua sie piskista rekkaa ensin nimimerkki ennen ku täälä vittuuilet perussuomlaisille eikö oo kanttia saatana


      • verokatselija kirjoitti:

        Olen täällä Rovaniemen verotoimistossa ja katselin tässä samaalla poromiesten vero tuloja olin ihan huulipyöreenä kuka näin pienillä tuloilla voi tulla toimeen
        poromiesten tulot pyörii 5000-10000 euroon osalla ihan tonnin tulot nyt ymmärrän miten toimeentuloluukun ovi käy vinhaan tahtiin
        Olis tulot täysin nolla jos eu-tukia saisi ja peto-tuho tuloja
        Samoin auton alle jääneistä poroista tulee tukiaiset

        auton alle jääneestä porosta saa paremat rhat ku myydystä ja eipä tarvi nylkeä ja laittaa lihoiksikkaan


      • rekisteröi sieki nimimerkki sihönsse puskista huutelet ku joku vitun poromihen käppyrä


    • voirähmä

      niin eikä tarvi bensa kuitteja haalia pitkin pitäjää

    • tunturiasukki

      ja vielä valtionmaat luikurit yrittivät valehtelemala saaja.Pahiman luokan petoksilla saavat valtiolta poroista tukia ja rahhaa ,jos sanothan että sata poroa jokku mettäeläimet syövät vuoessa,siinki on puolet liikaa koko Enontekiöllä,kusettavat valtiotakin niin paljon kun kerkivävät Itte asun tunturin lähelä ja en eläissä ole nähnyt yhtähän ahmaa sutta karhua ja en ole ennään mikhän poikanen. Onko se niin että vääryys se on joka pyörittää tätä maailmaa,tuntuu siltä.Ja nykysin porot asustaa kylien lähelä,ihme että kukhan ihminen ei näe noita ahmoja susia ja karhuja,kyllä net pihapiirissä näkyis jos niitä olis kun sielä pihassaki niitä poroja ja muita elämiä on .Kyllä se on täyttä potaskaa ja valton rahojen varastamista. Varastamista ja valehtelemista koko touhu.

      • Yhteiskunnan elättejähän net promihet on aina olleet en tiiä kumpi tienaa premmin mustlainenko vai poromies nyt veikkaisin kuiten et mustlainen


      • miees kirjoitti:

        Yhteiskunnan elättejähän net promihet on aina olleet en tiiä kumpi tienaa premmin mustlainenko vai poromies nyt veikkaisin kuiten et mustlainen

        eihän mulla mitään vastaan ole mustlaisia ja poromihiä mut tarviikositä veromrkoilla elvistellä nii ja onhan niitä maahnmuutajiaki


      • miees kirjoitti:

        eihän mulla mitään vastaan ole mustlaisia ja poromihiä mut tarviikositä veromrkoilla elvistellä nii ja onhan niitä maahnmuutajiaki

        eipätäälä oo kettää mut hyvää yötä ; )


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe