Kissaton kylä

kissa ympyröihin

ihmetyttää. Lisää koiria vain otetaan ennestään ainakin jo 3, Zak,Marlon,Edna on koirat ja nyt tuli pentu Pollocille.

7

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylkkäriä

      Niin, eikä ole hamstereita ym. Hevosia kyllä Katiella on mutta kovin ovat puhtoiset vaatteet lannanluonnin jälkeen, vai siivoaako joku muu hevosten boxit?

    • Kissojen yö

      Perdyllä (Perdita Hyde-Sinclair) oli ainakin kissa.
      Moiran tilalla on montakin navettakissaa, mutta ei ole näytetty...

    • tootsien fani

      Minua on kauan jo ärsyttänyt, kuinka Ednan Tootsiesta puhutaan vanhana koirana.
      Entisenä papillonien omistaja tiedän, että vanhan koiran naama harmaantuuu.
      Tootsie on vieläkin mustanappisilmäinen ja mustakasvoinen ihanuus.

    • työkoirat ok

      Tootsie on aika ruma koiraksi. Kuvataan hyvin sitä miten höpsöjä ihmiset ovat kun kärsivät vilua ja nälkää kun rahat menevät syöpäsen koirakkeen hoitoihin. Piikki olisi paras ratkaisu ja uusi parempi eläin tilalle. En itse jaksaisi asua koiran kanssa kun ovat niin levottomia ja epäsiistejä kuolaajia ja haisevat.

      • .--.

        Luuletko, että papillon kuolaa kuin joku isopää bulldoggi.
        Nou, nou.


    • Aleskis

      Mun mielestä Valille olisi sopinut kissa paremmin lemmikiksi kuin se koira. Mä petyin kun Eric kantoi (aivan mahdottoman suloisen!) koiran. Vähänkö se Valia tuntee, kissa sille kuuluu! Pari sellaista jotain kunnon rotukissaa, sellaisia ylväitä, mutta hassuja. Ehkä kissat ovat hieman hankalia tuollaiseen tv-tuotantoon ohjattaviksi.

      Saiko Sarah kanin jossain vaiheessa, vai muistankohan mä ihan pieleen? Joo, ei siellä kylässä juuri muita eläimiä näy kuin koiria ja hevoja.

    • niimäkin

      Sarah sai possun, joka asustelee Dingleillä.
      Jos possu asuisi Sarahilla ja Debbiellä, possu kuolisi nälkään kun Debbie unohtaisi ruokkia sen omilta raivoamiskiireiltään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe