Paniikki/alkoholi

Rentoutusta

Olen lueskellut että moni ottaa alkoholia rentoutuakseen ja ettei paniikki iskis. Itseä harmittaa etten pysty ottamaan mitään. Todellakaan musta ei alkoholistina saa mutta olis se kiva joskus viikonloppuna pystyä ottamaan lasi viiniä tai saunanjälkeen lonkero mutta ei... Jopa yhden jälkeen niin hirveä olo et tarvis rauhoittava ottaa. Millaisia kokemuksia muilla ja kuinka monta tuntia olette pitäneet väliä opamoksin ja alkoholin välissä?

7

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 365463

      Se vähän riippuu ihmisestä. Joillakin se nimittäin voi olla päinvastoin, että alkoholi lisää ahdistusta ja paniikkia.

      • Kokemusta on

        Näin on, krapulassahan se ahdistus ja paniikki iskee!


      • M28
        Kokemusta on kirjoitti:

        Näin on, krapulassahan se ahdistus ja paniikki iskee!

        Ja jossain vaiheessa ahdistuksesta tulee normaali olotila, joka ei lähdekään parissa päivässä pois.


    • Itsellä, kun ei lääkkeitä vielä syönyt. Niin kun join kännit, niin eillut mitään. Mutta sitten krapulassa oli koko päivän aivän saatanan ahdistava olo. Ei tiennyt miten päin olis. Ja toisinaan tuli välillä niitä kohtauksiakin. Luuli että lähtee henki, ja pyöri vaan sängyssä.

      No nyt on lääkkeet, niin ei ole enään kohtauksia eikä sitä ahditustusta karapulassa. Tosin en oo ollu tänäkään vuonna kännissä kun 4 kertaa.

      Niin no opamomxia voit huoleta ottaa normiannoksen, jos taas otat enemmän, kuin normiannoksen niin sitten voi alkaa päässä viiraan, teet kaikee tyhmää ja aamulla krapula on normaalia pahempi, sitten et muista oikeen mitään koko ajasta ja siitä mitä oot hölmöilly. Kyllä noita ryynikännejä on tullut joskus harrastettua. mutta ei enään 3v kertaakaan.

      itsellä menee tällä hetkellä Rivatril 1mg 0,5mg 1mg eli 2,5mg/vrk. parhaimmillaan meni Xanor 2mg 2mg 2mg ja tarvittaessa vielä yks 2mg eli 6-8mg/vrk. Mutta juodessani olen ottanut sen määräyksen mukaan.

      Ei oo ollu 5v ahdistuneisuutta/kohtauksia.

      Mutta tämä on vain minun mielipide ja tarina. Loppu peleissä teet itse ratkaisusi.

    • Alkkis

      Alkoholi rentouttaa hyvin mutta krapulassa olo ihan hirveä monta päivää. Itseasiassa taitaa itselläni koko vaiva olla peräisin tuosta juomisesta. Pari kuukautta selvinpäin ja olo on rauhallisempi kuin vuosiin.

    • Rentoutusta

      Itse en ole moneen kuukauteen ottanut edes yhtä. Enkä opamoksiakaan kun puolikkaan aamuisin 15 mg:sta. Mutta koska aamuisin joudun ottamaan niin on puhuttu lääkityksestä ja koska mietityttää toikin syönti vaikka tiedän ettei se kovin iso annostus ole.joskus kuitenkin olis tosiaan kiva saunassa ottaa yksi tai lasi viiniä saunan jälkeen tai sit molemmat, mutta pelkään jos se laukaisee kohtauksen ja jos oon ottanut nuo niin olen omillani koska en uskalla ottaa opamoksia edes puolikasta jos olen ottanut edes vähän.

    • Opa-alc

      Itse kertoisin omista kokemuksista vähäsen..
      Itsekin pelkäsin ottaa opamoxia ja alkoholia yhtään samaan aikaan.
      Muutaman kerran olen kuitenkin kokeillut ja kokemus ei ollenkaa huono.
      Alkoholi kera Opamoxin ainakin mulla vielä lisää rentoutuneisuutta ja hyvän olon tunnetta. Ja siis nyt puhutaan esim, kahdesta oluesta. En nyt täysin peräkkäin niitä oo vedelly vaan pitäny useammin tunnin välin. Mutta siis en mitekää suosittele, mutta näin toiminu mulla..:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe