Tuntijasi

Jousimies hän on

Mies jonka tapasin viikko sitten? Mitä hän miettii nyt meistä?

9

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

      tämä on vähän vaikea katsottava, koska matkallasi on paljon ihmisiä. näen niin paljon hiuksia, etten pysty valitsemaan kuka se voisi olla. valitan.

      t. Keskiyö

      • Jousimies hän on

        Hän on vaalea mies. En tapaile muita miehiä. Olemme tunteneet jo kauan aikaa.
        Kysyn siksi koska hän teki jotakin outoa?


      • Jousimies hän on
        Jousimies hän on kirjoitti:

        Hän on vaalea mies. En tapaile muita miehiä. Olemme tunteneet jo kauan aikaa.
        Kysyn siksi koska hän teki jotakin outoa?

        Loukkasinko häntä? Eli ottaako hän yhteyttä pian? Kiitos


      • Jousimies hän on kirjoitti:

        Loukkasinko häntä? Eli ottaako hän yhteyttä pian? Kiitos

        Hei

        minulle ei ole olemassa sellaista käsitettä, kuin aika. tiedän, että sitä ei voi käsittää.
        siksi sana "pian" on vaikea.

        et loukannut häntä avoimuudellasi, mutta sait hänet erittäin hämilleen. hän ei ole tottunut sellaiseen. se oli uusi kokemus.
        hän on lähtemässä pois sieltä, missä tällä hetkellä "vaikuttaa". näin lyhyesti tuota on vaikea tulkita sen paremmin. hän odottaa elämältään enemmän ja parempaa.
        kyllä sinä hänestä kuulet, tietenkin, mutta voit myös itse olla aloitteen tekijä jos hänen empimisensä vie aikaa. kyllä kuulette toisistanne ihan selvästi.

        t. Keskiyö

        ps. näen miehen, joka on hyvin hoikka ja jolla on hiukset epäjärjestyksessä. hänellä on terävät piirteet ja suora nenä. hän on "villi". voi olla että en tarkoita samaa miestä. mutta tällä miehellä on asiaa.


      • Jousimies hän on
        tuntijasi kirjoitti:

        Hei

        minulle ei ole olemassa sellaista käsitettä, kuin aika. tiedän, että sitä ei voi käsittää.
        siksi sana "pian" on vaikea.

        et loukannut häntä avoimuudellasi, mutta sait hänet erittäin hämilleen. hän ei ole tottunut sellaiseen. se oli uusi kokemus.
        hän on lähtemässä pois sieltä, missä tällä hetkellä "vaikuttaa". näin lyhyesti tuota on vaikea tulkita sen paremmin. hän odottaa elämältään enemmän ja parempaa.
        kyllä sinä hänestä kuulet, tietenkin, mutta voit myös itse olla aloitteen tekijä jos hänen empimisensä vie aikaa. kyllä kuulette toisistanne ihan selvästi.

        t. Keskiyö

        ps. näen miehen, joka on hyvin hoikka ja jolla on hiukset epäjärjestyksessä. hänellä on terävät piirteet ja suora nenä. hän on "villi". voi olla että en tarkoita samaa miestä. mutta tällä miehellä on asiaa.

        Kiitos juuri sellainen hän on "villi" mutta pienessä sievässä. Olen itse samanlainen:)
        hän on lähtemässä pois sieltä, missä tällä hetkellä "vaikuttaa". Siksi hän teki mitä teki. Ymmärrän nyt. Kiitos:)


      • Jousimies hän on
        Jousimies hän on kirjoitti:

        Kiitos juuri sellainen hän on "villi" mutta pienessä sievässä. Olen itse samanlainen:)
        hän on lähtemässä pois sieltä, missä tällä hetkellä "vaikuttaa". Siksi hän teki mitä teki. Ymmärrän nyt. Kiitos:)

        Ps. kyllä hän jo otti yhteyttä. Hyvää viikonloppua sinulle ja Onnea elämääsi


      • Jousimies hän on
        Jousimies hän on kirjoitti:

        Ps. kyllä hän jo otti yhteyttä. Hyvää viikonloppua sinulle ja Onnea elämääsi

        Tämä asia on mietityttänyt minua ja sinä sen sanoit:...hän on lähtemässä pois sieltä, missä tällä hetkellä "vaikuttaa". näin lyhyesti
        Miten minä kuulun hänen suunnitelmiin? Tännepäin missä minä vaikutan(asun) vielä? Vai vaihtuuko minulla sitä ennen asunto ym.? Ja hän noutaa minut sieltä matkaansa?
        Hän siis empii! Ja odottaa elämältään sitä mitä näitkin. Hyvin näit


      • Jousimies hän on kirjoitti:

        Tämä asia on mietityttänyt minua ja sinä sen sanoit:...hän on lähtemässä pois sieltä, missä tällä hetkellä "vaikuttaa". näin lyhyesti
        Miten minä kuulun hänen suunnitelmiin? Tännepäin missä minä vaikutan(asun) vielä? Vai vaihtuuko minulla sitä ennen asunto ym.? Ja hän noutaa minut sieltä matkaansa?
        Hän siis empii! Ja odottaa elämältään sitä mitä näitkin. Hyvin näit

        Hei

        en koskaan ehdota tai kannusta ketään eroamaan, sillä ihmisellä on oma tahtonsa, mikä menee kaiken ylitse.
        sinulla on monta polkua mistä valita, et ole yksinkertainen, etkä vaatimaton. sinä olet vahva ihminen jolla on paljon tunteita. hieno asia!

        sinä olet eritttttäin eroottinen ihminen ja saat toisen hämilleen omalla olemuksellasi. se on sinun lahjasi ja sinä tunnet itsesi hienosti. siitä ei ole epäilyksiäkään.
        kyllä tässä tulee vaihtelua ja muutoksia, osoitteet vaihtuvat pariinkin otteeseen.
        näin lyhyesti voin sanoa, että olet rohkea ja että se on hyvä asia. kuka ei uskalla, ei myöskään toteuta.

        t. Keskiyö


      • Jousimies hän on
        tuntijasi kirjoitti:

        Hei

        en koskaan ehdota tai kannusta ketään eroamaan, sillä ihmisellä on oma tahtonsa, mikä menee kaiken ylitse.
        sinulla on monta polkua mistä valita, et ole yksinkertainen, etkä vaatimaton. sinä olet vahva ihminen jolla on paljon tunteita. hieno asia!

        sinä olet eritttttäin eroottinen ihminen ja saat toisen hämilleen omalla olemuksellasi. se on sinun lahjasi ja sinä tunnet itsesi hienosti. siitä ei ole epäilyksiäkään.
        kyllä tässä tulee vaihtelua ja muutoksia, osoitteet vaihtuvat pariinkin otteeseen.
        näin lyhyesti voin sanoa, että olet rohkea ja että se on hyvä asia. kuka ei uskalla, ei myöskään toteuta.

        t. Keskiyö

        Ninpä jokainen seurustelee ja löytää uuden ja se vanha jää (jossakin vaiheessa). Joku on koko elämän saman kanssa 15v. lähtien. Elämä on tätä. Ei kukaan tiedä paikkaa eikä aikaa jolloin sen oikean tapaa. Naisella oli jo toinen mies ennenkuin tapasimme. Se meni meillä näinpäin. Mies katsoi kengänkärkiin aina kun käveli (kun tapasimm). Mutta ei enää:) Kiitos ajastasi


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe