Kukaan ei tätä usko, mutta totta

Kylmät kädet

Olen kirjoittanut ihmisistä heidän oikeilla nimillään. Tänään sain heti ovelta turpaani ja eräs henkilö vaati, etten enää kirjoita hänestä yhtään mitään.

Todistajan läsnäollessa sovittiin diili. Hän antaa mun elää rauhassa mun elämääni, jos en ikinä enää kiroita hänestä internetissä. Tottakai trollit tarttuvat tähän, mutta se oli meidän sopimus. Paiskattiin kättä todistajan läsnäollessa.

41

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tomi Ranta

      Ei mulla kyseistä henkilöä ole koskaan ollut mitään vastaan, kunhan antaa mun elää täysin rauhassa ja vapaasti.

    •  V 

      Näin se käy. Kunhan Kylmistä vedellään tarpeeksi turpaan, sen peritaatteet, metodit ja agenda muuttuvat, kuin taikaiskusta. Lyökää Kylmistä turpaan, se muuttaa mielipiteensä.

      •  K 

        Ei se kivalta tunnu. Pääkipu on víttumainen.


      • Kapiainen4

        Niin vähän ajattelinkin, että Kylmis aka Tomi Ranta on pelkkä vellihousu joka pelkää kipua ja kuolemaa.


      • Kylmät kädet
        Kapiainen4 kirjoitti:

        Niin vähän ajattelinkin, että Kylmis aka Tomi Ranta on pelkkä vellihousu joka pelkää kipua ja kuolemaa.

        En minä kuolemaa pelkää. Ainoastaan sitä tuskaa, joka seuraa ennen sitä.


      • Kylmät kädet

        En halua kommentoida niitä nyrkiniskuja päähäni, sillä en halua kuolla puukosta.


      • Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

        En halua kommentoida niitä nyrkiniskuja päähäni, sillä en halua kuolla puukosta.

        Jos oikeasti rupeaisin puolustamaan itseäni tuota apinaa vastaan, saisin aivan varmasti puukosta. Siksi annan sen uskoa päihittäneensä minut.


    • Kukaan.

      En usko.

    • Kylmät kädet

      Joisin itseni hengiltä suomi viinalla, mutta herkkä taiteilijasieluni ei kestä muuta kuin LIDLolutta.

    • Terveet kädet

      Olisin itse tuossa tapauksessa tehnyt rikosilmoituksen pahoinpitelystä ja oikeudessa vaatinut korvauksia.
      Yks tyyppi aiheutti käsiini mustelmia ja ei suostunut maksamaan vaikka lähetin sille kirjeen että olis jo aika maksaa.Ulosotto sitten hoiti hienosti rahat mun tilille eikä mulle tullut mitään kuluja ulosoton tekemästä työstä.

      • Kylmät kädet

        Et ole tosissasi? Olen tyypin jäljiltä ollut kuin jyrän jäljiltä, joskus jopa viikon. Lukemattomia kertoja.Koskaan en ole antanut takaisin, vaikka pystyisin. Antaa pojan hakata, ettei tule morasta tai että ryntää kaveriporukalla kämppääni.


      •  Kk
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Et ole tosissasi? Olen tyypin jäljiltä ollut kuin jyrän jäljiltä, joskus jopa viikon. Lukemattomia kertoja.Koskaan en ole antanut takaisin, vaikka pystyisin. Antaa pojan hakata, ettei tule morasta tai että ryntää kaveriporukalla kämppääni.

        Jos antaisin sille samalla mitalla takaisin, joutuisin takaisin suljetulle.


      • Kylmät kädet
         Kk kirjoitti:

        Jos antaisin sille samalla mitalla takaisin, joutuisin takaisin suljetulle.

        Se ei jäisi henkiin vastaavasta käsittelystä, jota harrastaa minuun.


      • Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Se ei jäisi henkiin vastaavasta käsittelystä, jota harrastaa minuun.

        Puun takaa järjettömiä iskujen sarjoja ja tappava kuristusote niiden turvin. Täysin yllättäen. Jos alentuisin samaan, mediassa olisi melkoiset otsikot. :(


      • Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Puun takaa järjettömiä iskujen sarjoja ja tappava kuristusote niiden turvin. Täysin yllättäen. Jos alentuisin samaan, mediassa olisi melkoiset otsikot. :(

        "Spurgu tappoi pojan"

        Olisin vihatuin ihminen ikinä. Siksi annan sen hakata mua.


      • Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

        "Spurgu tappoi pojan"

        Olisin vihatuin ihminen ikinä. Siksi annan sen hakata mua.

        Viimeksi, kun se rupesi hakkaamaan mua suoraan oveltani, olisin väsytystaktiikan turvin voinut lyödä sen kenttään niin lujaa, että tuskin olisi taju pysynyt. En kehdannut, sillä oli tyttöystävä portaikossa mukana.


      • Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Viimeksi, kun se rupesi hakkaamaan mua suoraan oveltani, olisin väsytystaktiikan turvin voinut lyödä sen kenttään niin lujaa, että tuskin olisi taju pysynyt. En kehdannut, sillä oli tyttöystävä portaikossa mukana.

        Ilmeisesti oli tarkoitus vouhottaa, miten Kylmis pieksetään, mutta satuin olemaan selvinpäin. Ne iskut tuntuneet miltään, vaikka yllätyshyökkäys.


      •  V 
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Ilmeisesti oli tarkoitus vouhottaa, miten Kylmis pieksetään, mutta satuin olemaan selvinpäin. Ne iskut tuntuneet miltään, vaikka yllätyshyökkäys.

        Olet kironnut sitä päivää, kun tutustuit tyyppiin, mutta luultavasti tyyppi kiroaa myös sitä päivää, kun tutustui sinuun, Kylmis.


      • Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Ilmeisesti oli tarkoitus vouhottaa, miten Kylmis pieksetään, mutta satuin olemaan selvinpäin. Ne iskut tuntuneet miltään, vaikka yllätyshyökkäys.

        Sisuskaluongelmieni takia olen oppinut väsyttämään tyypin, vaikka se tietää valtavasti iskuja päähäni, kestän ne kyllä. Hemmetin paksu kallo meikäläisellä. Ennenvanhaan tappelin kestävyyskuntoani käyttäen siten, että rauhassa vain mittelin niin kauan, että tyyppi väsyy ja voitan.

        Nykyään pakko käyttää muita metodeja. Kun tyyppi rupeaa hakkaamaan mua päähän, tunnistan rytmin ja myötäilen iskuja, kuin aallon harjalla. Jos kyseessä on kokematon lyöjä, se väsyy todella nopeasti.


      • pasca constructions
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Sisuskaluongelmieni takia olen oppinut väsyttämään tyypin, vaikka se tietää valtavasti iskuja päähäni, kestän ne kyllä. Hemmetin paksu kallo meikäläisellä. Ennenvanhaan tappelin kestävyyskuntoani käyttäen siten, että rauhassa vain mittelin niin kauan, että tyyppi väsyy ja voitan.

        Nykyään pakko käyttää muita metodeja. Kun tyyppi rupeaa hakkaamaan mua päähän, tunnistan rytmin ja myötäilen iskuja, kuin aallon harjalla. Jos kyseessä on kokematon lyöjä, se väsyy todella nopeasti.

        Olet pirullinen tappelija, kun et lyö takaisin.


      • Kylmät kädet
        pasca constructions kirjoitti:

        Olet pirullinen tappelija, kun et lyö takaisin.

        Puolustaudun käyttäen muita metodeja. Toki lyön, jos se menee siihen, mutta kyynärpäällä. Nyrkkini ovat heikkouteni, täytyy myöntää.


    • Kylmät kädet

      Kukaan ei tätä usko, mutta välttelen tappelua yli kaiken. Pärstäni vain ajaa minut jatkuvasti ongelmiin ja puolustaudun.

      • Kylmät kädet

        Olen vasten tahtoani joutunut tappalemaan niin paljon, että olen oppinut tappelemaan. Tärkeintä on se, ettet mene paniikkiin, pysyt kokoajan tilanteen tasalla, vaikka tulitkin yllätetyksi. Et hätkähdä siitä. Valtava etu, jos osaat keskittyä vain suoritukseen, vaikka kuinka olisit saanut turpiin.


      • Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Olen vasten tahtoani joutunut tappalemaan niin paljon, että olen oppinut tappelemaan. Tärkeintä on se, ettet mene paniikkiin, pysyt kokoajan tilanteen tasalla, vaikka tulitkin yllätetyksi. Et hätkähdä siitä. Valtava etu, jos osaat keskittyä vain suoritukseen, vaikka kuinka olisit saanut turpiin.

        Ei ole kauaa, kun aukaisin oveni ja välittömästi alkoi satelemaan nyrkiniskuja päähäni. Pelkästään määrätietoisesti pelkäämättä kuolemaa, sain tilanteen hallintaan, jopa edukseni.


      • Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Ei ole kauaa, kun aukaisin oveni ja välittömästi alkoi satelemaan nyrkiniskuja päähäni. Pelkästään määrätietoisesti pelkäämättä kuolemaa, sain tilanteen hallintaan, jopa edukseni.

        Jos samanikäinen tyyppi olisi tehnyt tuon yllätyshyökkäyksen, olisin tappanut sen siihen paikkaan. Kyseessä oli kuitenkin itseäni paljon nuorempi amismölli.


      • ymmärrän
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Ei ole kauaa, kun aukaisin oveni ja välittömästi alkoi satelemaan nyrkiniskuja päähäni. Pelkästään määrätietoisesti pelkäämättä kuolemaa, sain tilanteen hallintaan, jopa edukseni.

        Dominoit tappelua saamalla turpiisi.


      • Kylmät kädet
        ymmärrän kirjoitti:

        Dominoit tappelua saamalla turpiisi.

        Kestän sen tyypin iskut, vaikka aina puun takaa tuleekin.


      • ymmärrän
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Kestän sen tyypin iskut, vaikka aina puun takaa tuleekin.

        Sinulla on hieno taktiikka. Annat tyypin hakata sinua, kunnes väsyttää itsensä henkihieveriin. Sinä itse sen sijaan vain samalla rentoudut ja fiilistelet.


      • Kylmät kädet
        ymmärrän kirjoitti:

        Sinulla on hieno taktiikka. Annat tyypin hakata sinua, kunnes väsyttää itsensä henkihieveriin. Sinä itse sen sijaan vain samalla rentoudut ja fiilistelet.

        Vaikka itse tappelun aikana ne eivät tunnu yhtään missään, viikon olen, kuin jyrän alle jäänyt. Jos näette Lidlissä nilkuttavan alkoholistin nobe-laatikoiden äärellä kylkiluitansa pidellen, se olen minä. Hitto se palautuminen kestää pitkään tämän ikäisenä. Olen melkein 40 v.


    • Kylmät kädet

      Se pisti tyttöystävänsä soittamaan ovikelloani ja kun aukaisin, välittömästi alkoi satelemaan nyrkiniskuja. Tekis niin mieli pieksää tuo hemmetin apina, mutta en halua takaisin mielisairaalaan. Se tietää sen ja siksi piinaa minua.

      • lglvlilvyulvluv

        Herran siunausta Kylmikselle. Kyl sä pärjäät.


      •  Vaahtokassi

        Sen tyttöystävä alkoi hakkaamaan sinua?


    • Älä koskaan kirjoita: "kukaan ei usko" silloin kukaan ei todellakaan usko.
      Omituisia nuo monologit mutta eipä ne minua häiritse.

      • 10022

        Sinua ei usko kukaan. Ei edes äitisi eikä hyväksikäyttäjä isäsi.


      • Kelan agentti

        Älä Tissu nyt tartu merkityksettömiin yksityiskohtiin. Just kun olet saanut itsesi jotenkin balanssiin.


    • Kelan agentti

      Tottakai uskoo, kun juopon ja lapsen suusta kuulee totuuden. No, Kylmis? Kumpi oot ??

      • Kelan agentti

        Sen verran tarkennusta, ettei tule väärinkäsityksiä. Tarkoitin juopolla juoppoa, en alkoholistia. Alkoholistin suusta tulee vain ja ainoastaan valheita niin itselleen kuin ympärillä oleville.
        Niinkuin tiedetään, valheilla suojellaan alkoholismin etenemistä ja jatkumista. Juoppo ei ole vielä sairastunut alkoholismiin, siksi alkoholin keventämät kielenkannat laukovat totuuksia, mitä selvänä ei avaisi.


    • Tätä muistelen lämmöllä vieläkin. Klassikko tapaus

      • 09886678533464

        Voisit taas käydä vähän paukuttamassa Kylmiksen naamaria. Niin paljon se on sua täällä haukkunut ja uhonnut, että olisi ihan oikein jos vähän kävisit muistuttamassa kuka määrää.


      • Juu kyllähän kylmiksen sisuskaluja pitää välillä käydä kopisteleen kuntoo ettei mies pääse huonoon kuntoon


      • healing.hands
        sauna_timppa kirjoitti:

        Juu kyllähän kylmiksen sisuskaluja pitää välillä käydä kopisteleen kuntoo ettei mies pääse huonoon kuntoon

        Ai, niin. Olin jo ihan unohtanut Sauna Timpan käsien parantavan vaikutuksen. Kovat iskut ylävärtaloon kuulemma paransi Kylmiksen maksan vai oliko se haima ja Kylmishän ihan kiitteli sitten jälkikäteen tästä ovihyökkäyksestä Sauna Timppaa, koska sai pahasti reistailleet sisäelimet kuntoon kerta rysäyksellä. Kehoon kertyneet nesteetkin lähti kuin taikaiskusta pois, kun kopautti oikeaan paikkaan =)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe