Meillä olisi kyllä paljon

onlyforsomeone

juteltavaa, kun nyt pääsisimme toistemme kanssa yhteen. Jaksaisin kuunnella sinun suruja ja murheita, iloja ja unelmia.

Olisin sinulle luotettava ystävä ja uskollinen rakastettu, rauhallinen ja myönteinen kumppani.

Voisit kertoa minulle pettymyksesi ja kokemasi vääryydet. Ymmärtäisin sinua, vaikka millaista olisi tapahtunut. Suojelisin sinua jatkossa kaikelta pahalta ja onnellisuutesi olisi minun tärkein tavoite. Silloin itsekin olisin onnellinen.

Minusta tuntuu, että me vielä saadaan toisemme. Se päivä, kun niin tapahtuu, olisi elämäni tärkein ja tekisimme siitä päivän, mikä olisi ensimmäinen yhteinen merkkipäivämme.

Ajattelen sinua nytkin kaivaten ja ikävöiden ja olen ilman sinua onneton ja vailla todellista elämäntarkoitusta. Jaksan vain siksi, että uskon kuitenkin meihin niin vahvasti!

79

775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihana!

    • oon jo kuollut

      Juuri tuota olisin silloin kerran tarvinnut, mut en enää.

      • onlyforsomeone

        Miksi nyt on mielestäsi jo liian myöhäistä? Oletko löytänyt toisen?


      • kuivunut
        onlyforsomeone kirjoitti:

        Miksi nyt on mielestäsi jo liian myöhäistä? Oletko löytänyt toisen?

        En vain jaksa enää.


      • Herätän henkiin

        Minä kun todella tulin vastaamaan, että kuolen...liian hyvää ollakseen totta. Mutta jos oot jo kuollu, voitko silti kertoa, miksi et enää tarvitse.


      • onlyforsomeone
        kuivunut kirjoitti:

        En vain jaksa enää.

        Älä luovuta, älä mistään syystä!

        Olet tärkeä ja ainutlaatuinen ihminen, ajattele sitä!

        Mieti, miten parhaiten saisit sen verran voimia, että jaksaisit ajatella itsesi voimaannuttamista.

        Usko siihen, että pärjäät ja selviät! Sillä sinähän selviät, vaikka vain kiusallasi!!


    • maan_nainen

      Ihana kirjoitus, nytkin sinua kaipaan

      • Kohta tulee

        Runkkaan sun naamalle


      • onlyforsomeone

        Kaikki me kaipaamme, kuka ketäkin.

        Mutta miten löytäisimme tien juuri sen OIKEAN luo ja sydämeen?


      • maan_nainen
        Kohta tulee kirjoitti:

        Runkkaan sun naamalle

        Hyvä lasti menee hukkaan ;) Tunnen sen, että ajattelet minua ja se tuntuu hyvältä


      • maan_nainen
        maan_nainen kirjoitti:

        Hyvä lasti menee hukkaan ;) Tunnen sen, että ajattelet minua ja se tuntuu hyvältä

        Siis jos on S-mies


      • maan_nainen
        onlyforsomeone kirjoitti:

        Kaikki me kaipaamme, kuka ketäkin.

        Mutta miten löytäisimme tien juuri sen OIKEAN luo ja sydämeen?

        Niin, ehkä täytyy luottaa korkeampaan ohjaukseen ja siihen, että sattumaa ei ole :) Näin olen monessa asiassa todennut ja siihen kyllä luotankin. Monesti on turhauttavaa nähdä asiat niin kuin ne haluaisi toteuttaa, mutta kohtalo on laittanut niin monta muuttujaa matkan varrelle, että sen jonkin asian toteuttaminen onnistuu vasta sitten, kun on sen aika. Ikään kuin yrittäisi huutaa äänieristetystä huoneesta ulkopuolelle läpinäkyvistä seinistä!


      • onlyforsomeone
        maan_nainen kirjoitti:

        Niin, ehkä täytyy luottaa korkeampaan ohjaukseen ja siihen, että sattumaa ei ole :) Näin olen monessa asiassa todennut ja siihen kyllä luotankin. Monesti on turhauttavaa nähdä asiat niin kuin ne haluaisi toteuttaa, mutta kohtalo on laittanut niin monta muuttujaa matkan varrelle, että sen jonkin asian toteuttaminen onnistuu vasta sitten, kun on sen aika. Ikään kuin yrittäisi huutaa äänieristetystä huoneesta ulkopuolelle läpinäkyvistä seinistä!

        Hyvin kuvailet ajatuksiasi elämästä. Paljon samankaltaista on minullakin...


      • maan_nainen
        onlyforsomeone kirjoitti:

        Hyvin kuvailet ajatuksiasi elämästä. Paljon samankaltaista on minullakin...

        Niin ja sitä joskus ehkä voisi olla onnellisempi, jos ei olisi ns.tietoinen ihminen. Tarkoitan, että tieto lisää tuskaa ja varsinkin silloin, kun tietää ja ei itse kykene tekemään tilanteelle yhtään mitään muuta kuin odottaa korkeamman tahon ohjausta seuraavasta "siirrosta".


      • onlyforsomeone
        maan_nainen kirjoitti:

        Niin ja sitä joskus ehkä voisi olla onnellisempi, jos ei olisi ns.tietoinen ihminen. Tarkoitan, että tieto lisää tuskaa ja varsinkin silloin, kun tietää ja ei itse kykene tekemään tilanteelle yhtään mitään muuta kuin odottaa korkeamman tahon ohjausta seuraavasta "siirrosta".

        Minäkin olen varma, että vähempi tietoisuus tietyistä asioista olisi hyväksi. Eli enemmän tunnetta ja toimintaa, vähemmän eteenpäin viemätöntä pohdintaa ja jossittelua...


      • maan_nainen
        onlyforsomeone kirjoitti:

        Minäkin olen varma, että vähempi tietoisuus tietyistä asioista olisi hyväksi. Eli enemmän tunnetta ja toimintaa, vähemmän eteenpäin viemätöntä pohdintaa ja jossittelua...

        Rauhaisaa yötä, minulla ei ole lisättävää tuohon


      • jep jep
        onlyforsomeone kirjoitti:

        Minäkin olen varma, että vähempi tietoisuus tietyistä asioista olisi hyväksi. Eli enemmän tunnetta ja toimintaa, vähemmän eteenpäin viemätöntä pohdintaa ja jossittelua...

        Mitä nyt palstaa vähän tuntee, niin kyllä teidän kahden, maan_nainen ja
        onlyforsomeone, kannattais lyödä hynttyyt yhteen :)


      • onlyforsomeone
        maan_nainen kirjoitti:

        Rauhaisaa yötä, minulla ei ole lisättävää tuohon

        Hyvää yötä ja kiitos selkeistä ja mielenkiintoisista ajatuksistasi!


      • onlyforsomeone
        jep jep kirjoitti:

        Mitä nyt palstaa vähän tuntee, niin kyllä teidän kahden, maan_nainen ja
        onlyforsomeone, kannattais lyödä hynttyyt yhteen :)

        Niinkö arvelet? Ainakin meillä on samansuuntaisia ajatuksia...


    • aina sitä tarttis

      Enää en ole aina yksin. Tiedän nyt myös, että Rakkautta ei ole.

      • onlyforsomeone

        Hyvä että et ole enää sentään aina yksin.

        Jos meiltä puuttuu sen tietyn henkilön rakkaus, silloin kyllä tuntuu, ettei rakkautta olekaan...

        Minusta rakkautta on pajonkin, jos vain haluamme todella nähdä sitä.

        Meitä kaikkia varmasti rakastetaan. Sen tietää siitä, että saamme olla elossa. Jo se on suuri kiitoksen aihe.


      • saatana,.
        onlyforsomeone kirjoitti:

        Hyvä että et ole enää sentään aina yksin.

        Jos meiltä puuttuu sen tietyn henkilön rakkaus, silloin kyllä tuntuu, ettei rakkautta olekaan...

        Minusta rakkautta on pajonkin, jos vain haluamme todella nähdä sitä.

        Meitä kaikkia varmasti rakastetaan. Sen tietää siitä, että saamme olla elossa. Jo se on suuri kiitoksen aihe.

        Ootko joku vitun leelia?


    • 4321

      Voi kun sinä olisit Sinä.

      • onlyforsomeone

        Olenhan minä minä, mutta olenko sinun... Toivon että olisin erään naisen Hän.


      • n.....
        onlyforsomeone kirjoitti:

        Olenhan minä minä, mutta olenko sinun... Toivon että olisin erään naisen Hän.

        Kauniisti sanoit.
        Taidat olla aikamoinen
        kultakimpale


      • onlyforsomeone
        n..... kirjoitti:

        Kauniisti sanoit.
        Taidat olla aikamoinen
        kultakimpale

        Sitä olen jäävi itsestäni sanomaan, mutta aina olen ollut kiinnostunut miettimään näitä asioita. Ja monenkirjavat elämänkokemukset antavat perspektiiviä näkemään, mitkä asiat elämässä olisivat ehkä siellä tärkeimpien joukossa.


    • kyllä tääkin

      vaa on paholaisen hengessä vuodatettuja sanoja matkoihisi...

      • onlyforsomeone

        Siihen nähden ettet tiedä varmuudella mitään minusta, kirjoitat aika vahvoja sanoja ja voimakkaita arvioita.

        Sinulla ei onneksi ole mitään valtaa käskeä täältä ketään pois, joten viestisi on yhtä tyhjän kanssa.


      • selittää selittää
        onlyforsomeone kirjoitti:

        Siihen nähden ettet tiedä varmuudella mitään minusta, kirjoitat aika vahvoja sanoja ja voimakkaita arvioita.

        Sinulla ei onneksi ole mitään valtaa käskeä täältä ketään pois, joten viestisi on yhtä tyhjän kanssa.

        kuin käärmeenkieli siellä vispaa ei vaan pysty olla sihisemättä...


      • n.....
        onlyforsomeone kirjoitti:

        Siihen nähden ettet tiedä varmuudella mitään minusta, kirjoitat aika vahvoja sanoja ja voimakkaita arvioita.

        Sinulla ei onneksi ole mitään valtaa käskeä täältä ketään pois, joten viestisi on yhtä tyhjän kanssa.

        Älä siitä välitä.
        lääkitys ei toimi vielä


      • kuka on se oikea
        onlyforsomeone kirjoitti:

        Siihen nähden ettet tiedä varmuudella mitään minusta, kirjoitat aika vahvoja sanoja ja voimakkaita arvioita.

        Sinulla ei onneksi ole mitään valtaa käskeä täältä ketään pois, joten viestisi on yhtä tyhjän kanssa.

        hmm... ajattelet samalla tavalla kuin minä -kuka oletkaan.

        Minä mietin P-miestä.


      • onlyforsomeone
        kuka on se oikea kirjoitti:

        hmm... ajattelet samalla tavalla kuin minä -kuka oletkaan.

        Minä mietin P-miestä.

        Voi kun en ole P-mies!


      • onlyforsomeone
        n..... kirjoitti:

        Älä siitä välitä.
        lääkitys ei toimi vielä

        Kiitos neuvosta!


      • kuka on se oikea
        onlyforsomeone kirjoitti:

        Voi kun en ole P-mies!

        Et tietenkään. Hän on tuollainen ihana, niin kuin sinä.


      • onlyforsomeone
        kuka on se oikea kirjoitti:

        Et tietenkään. Hän on tuollainen ihana, niin kuin sinä.

        Kiitos kauniista sanoistasi. Toivottavasti joskus saamme ne omat ihanamme, itsekin varmasti olet sellainen!


      • arvaanko
        onlyforsomeone kirjoitti:

        Kiitos kauniista sanoistasi. Toivottavasti joskus saamme ne omat ihanamme, itsekin varmasti olet sellainen!

        Oletko J-mies?


      • kuka on se oikea
        onlyforsomeone kirjoitti:

        Kiitos kauniista sanoistasi. Toivottavasti joskus saamme ne omat ihanamme, itsekin varmasti olet sellainen!

        en saa häntä,
        aina ei saa sitä mitä haluaa

        mutta ei se mitään, olen kiitollinen siitä että minulle on suotu edes nämä omat tunteeni häntä kohtaan


      • onlyforsomeone
        arvaanko kirjoitti:

        Oletko J-mies?

        Olen. Yksi niistä melkein lukemattomista...

        Kuka nainen sinä sitten olet?


      • onlyforsomeone
        kuka on se oikea kirjoitti:

        en saa häntä,
        aina ei saa sitä mitä haluaa

        mutta ei se mitään, olen kiitollinen siitä että minulle on suotu edes nämä omat tunteeni häntä kohtaan

        Löysitpäs tosi tärkeän näkökulman:

        "mutta ei se mitään, olen kiitollinen siitä että minulle on suotu edes nämä omat tunteeni häntä kohtaan"

        Noin minäkin ajattelen, niin se viimekädessä on!


      • arvaanko
        onlyforsomeone kirjoitti:

        Olen. Yksi niistä melkein lukemattomista...

        Kuka nainen sinä sitten olet?

        Nainen, ketä eräs J-mies ei kaipaa... kuulostat häneltä.


      • onlyforsomeone
        arvaanko kirjoitti:

        Nainen, ketä eräs J-mies ei kaipaa... kuulostat häneltä.

        Oletko nyt IHAN varma, ettei se J-mies kaipaa sinua?


      • arvaanko
        onlyforsomeone kirjoitti:

        Oletko nyt IHAN varma, ettei se J-mies kaipaa sinua?

        Olen :) Kehotti menemään elämässä eteenpäin ja unohtamaan hänet, ja olisi hänellä ollut tilaisuuksia ottaa yhteyttä jos kaipailisi. En tiedä miksi tekikin minuun niin lähtemättömän vaikutuksen, hänen kanssaan tuntui kun olisi tullut kotiin... typerää haikailua enää.


      • kuka on se oikea
        onlyforsomeone kirjoitti:

        Löysitpäs tosi tärkeän näkökulman:

        "mutta ei se mitään, olen kiitollinen siitä että minulle on suotu edes nämä omat tunteeni häntä kohtaan"

        Noin minäkin ajattelen, niin se viimekädessä on!

        Ilman noita tunteita pelkään että olisin kuollut tai ainakin sairastunut pahasti. Tunteet kertovat minulle että olen elossa enkä henkisesti kuollut!

        Mutta nyt nukkumaan. Toivottavasti saat hänet, Juha, Jukka, Jussi, Jani, Jari, Janne tai kuka oletkaan. Vaikutat hyvältä mieheltä. Jatka samaan malliin. :)


      • onlyforsomeone
        arvaanko kirjoitti:

        Olen :) Kehotti menemään elämässä eteenpäin ja unohtamaan hänet, ja olisi hänellä ollut tilaisuuksia ottaa yhteyttä jos kaipailisi. En tiedä miksi tekikin minuun niin lähtemättömän vaikutuksen, hänen kanssaan tuntui kun olisi tullut kotiin... typerää haikailua enää.

        Harmi että niin kävi. Itse en ole muistaakseni kehottanut tuossa mielessä ketään menemään eteenpäin, vaikka se neuvo joihinkin tilanteisiin saattaa sopiakin.

        Kun se tarkoitti käytännössä suhteen päättymistä hänen puoleltaan, on se taatusti tuntunut musertavan kylmältä ohjeelta. Pahoittelen!


      • onlyforsomeone
        kuka on se oikea kirjoitti:

        Ilman noita tunteita pelkään että olisin kuollut tai ainakin sairastunut pahasti. Tunteet kertovat minulle että olen elossa enkä henkisesti kuollut!

        Mutta nyt nukkumaan. Toivottavasti saat hänet, Juha, Jukka, Jussi, Jani, Jari, Janne tai kuka oletkaan. Vaikutat hyvältä mieheltä. Jatka samaan malliin. :)

        Olipa sitten arvokas ja jopa elintärkeä selviytymiskeino ahdistavassa tilanteessasi.

        Olen TODELLA iloinen, että selvisit.

        Hyvää yötä ja kiitos kauniista kannustuksestasi!


      • hjhskjhdakhdk
        onlyforsomeone kirjoitti:

        Voi kun en ole P-mies!

        Niin. Et ole P-mies vaan huiJari, joka täällä virittelee verkkojaan.
        Lirkuti lirkuti lirkuti lirkuti ....


      • onlyforsomeone
        hjhskjhdakhdk kirjoitti:

        Niin. Et ole P-mies vaan huiJari, joka täällä virittelee verkkojaan.
        Lirkuti lirkuti lirkuti lirkuti ....

        En ole myöskään Jari puhumattakaan, että olisin huijari tai verkkojen virittelijä.


    • turhuuden turhuus

      Miksi rakkaus on aina yksipuolista? Miksi aina on helpompaa olla sellaisten kanssa joista ei välitä? Miksi ne joista välittää eivät välitä? Paitsi että myöhemmin kyllä väittävät että välittävät mutku mutku...???
      Onko kaikki siis tyhjyyttä vain? Lasten hoitoa ja hengissä selviytymistä. Tyhmä voi vain ihmetellä.

      • onlyforsomeone

        Kaikki ovat hyviä ja keskeisiä kysymyksiä. Olet selvästi miettinyt syvällisesti asioita, kuten minäkin yritän tehdä.

        Yleisiä vastauksia ei noihin varmuudella tiedä kukaan, mutta itse omalla kohdallaan voi parhaiten yrittää pohtia niitä, kun itse tuntee oman tilanteensa kaikkein parhaiten.


    • ollaanpa

      siellä oikeen syvällisiä pohdiskelijoita nyt...nukkumaan jo sieltä hoh

      • onlyforsomeone

        Itse en mene vielä pariin tuntiin nukkumaan, mutta hyvää yötä sinulle, jos olet jo menossa yöpuulle!


    • 1 yössä

      Ketä sinä kaipaat noin kovasti ja miksi hän katosi sinulta?

      • arvaanko

        Niin, miksi aloittaja kaipaa palstalla? Miksi ei voi olla naisen kanssa yhdessä?


      • onlyforsomeone

        Pahoittelen etten voi antaa hänestä kovin selviä tuntomerkkejä, koska tämä on vain yksipuolista haaveilua, enkä ole kohteelle kertonut mitään tunteistani.

        Ei ole tarkoituskaan edetä siinä mielessä, mutta jotenkin vaan olen ihastunut häneen monestakin syystä, vaikka en oikeastaan edes haluaisi, koska tiedän asetelman mahdottomuuden.

        Tuntuu niiiin turhauttavalta olla yksipuolisesti ihastunut, mutta minkäs tunteilleen voi. Sen kyllä tiedän, että kai tämäkin aikanaan menee ohi, mutta pahimmoillaan se voi kestää jopa vuosia, koska tuntuu niin vahvalta...


    • Kunpa et olisi

      jo varattu :-(

      • onlyforsomeone

        En ole enää ollut moneen vuoteen käytännössä varattu, ennen kyllä olin.


    • En ikävöi ketään

      Meni jo. Myöskin niin että hajut ihmisille, joiden onni ja tasapaino ja jaksaminen jostain ulkopuolisesta kiinni. Kakara.

    • pakko mennä <3

      Hienosti sanottu jollekin. Kukapa ei tuollaista toivoisi.

      Hmm..meillä olisi mun mielestä paljon rakasteltavaa rästissä! Hirveesti himottaa se mies..

      • onlyforsomeone

        Kukapa nyt ei haluaisi myös rakastella ikävöimänsä ihmisen kanssa, vaikka se on vain yksi osa monipuolista ihmissuhdetta, jossa myös henkisillä tekijöillä on vahva asema...


      • Eräs K
        onlyforsomeone kirjoitti:

        Kukapa nyt ei haluaisi myös rakastella ikävöimänsä ihmisen kanssa, vaikka se on vain yksi osa monipuolista ihmissuhdetta, jossa myös henkisillä tekijöillä on vahva asema...

        J -miestä minäkin kaipaan. Tilanne mahdoton...olin mm. Siinä ymmärryksessä, että hän olisi varattu.


    • Ei varmaan jutella

      Olis varmaan joo...mutta tuskinpa se minun kaipailemani J olet. Hän kun ei minua kaipaile. :( On onnellinen talossaan farmarivolvoineen ja kultaisinenoutajineen.

      • onlyforsomeone

        En ole sinun kaipailemasi J.

        Ruotsalaista autoa en omista, vaan kauempana valmistetun, eikä muutenkaan oikein täsmää.


    • minä

      onlyforsomeone tuletko hoitamaan minua? Olen kipeänä?

      • onlyforsomeone

        Miksei, mutta kuinkahan se käytännössä onnistuisi? Pitäähän sairasta hoitaa... Jos et lähempää ketään kivaa löydä...?


    • minä

      Ei löydy läheltä ketään kivaa. Käytännössä keittäisit mulle mehua ja toisit sen vuoteen äärelle. Silittäisit hiuksiani ja puhaltaisit tämän olotilan pois.

      • onlyforsomeone

        Tosi pienet toivomukset sinulla onkin, nuo olisi helppo toteuttaa.

        Valvoisin kanssasi niin kauan kuin olisi tarve ja juttelisin sinulle ja vastaisit jotakin tai vain kuuntelisit minua.

        Silittäisin hiuksiasi ja mittaisin kuumetta ja verenpainetta ja viilentäisin otsaasi ja vaihtaisin hiestyneiden vuodevaatteiden tilalle kuivat.

        Tuulettaisin huonettasi ja moppaisin lattian ja pyyhkisin pölyt, niin sinulla olisi raikas ympäristö.

        Kuuntelisin sinun toiveitasi ja toteuttaisin ne, eikä mikään niistä olisiminulle liian pieni tai liian mitätön.

        Jos haluaisit, jäisin yöksi pitämään sinusta huolta...


      • Mnainen
        onlyforsomeone kirjoitti:

        Tosi pienet toivomukset sinulla onkin, nuo olisi helppo toteuttaa.

        Valvoisin kanssasi niin kauan kuin olisi tarve ja juttelisin sinulle ja vastaisit jotakin tai vain kuuntelisit minua.

        Silittäisin hiuksiasi ja mittaisin kuumetta ja verenpainetta ja viilentäisin otsaasi ja vaihtaisin hiestyneiden vuodevaatteiden tilalle kuivat.

        Tuulettaisin huonettasi ja moppaisin lattian ja pyyhkisin pölyt, niin sinulla olisi raikas ympäristö.

        Kuuntelisin sinun toiveitasi ja toteuttaisin ne, eikä mikään niistä olisiminulle liian pieni tai liian mitätön.

        Jos haluaisit, jäisin yöksi pitämään sinusta huolta...

        Ihana, mutta ei taida olla mulle.


      • onlyforsomeone
        Mnainen kirjoitti:

        Ihana, mutta ei taida olla mulle.

        Ei taida, vai. Et ole kuitenkaan ihan varma?


    • http://www.listamedi
    • kirjoituksen

      voisitko laittaa jotain tunnisteita ,jokainen omii itselleen täällaisen ihanan

      • Aitoa tunnetta täysi

        Sydän pakahtuu aloittajan sanoista. Kiitän - liikutuin. Tuntuu niin hyvältä lukea.


      • onlyforsomeone

        Olen tummanruskealyhythiuksinen mies. Asun yksin läntisessä Suomessa pienessä kaupungissa.

        Mitä tuntomerkkejä sinulla on?


    • PMS- oireilija

      voi hyvänen aika ja sitten arki koittaa.

      • onlyforsomeone

        Ihan arjesta olenkin tässä yrittänyt kertoa. Pyhä on sitten jo uuden aloituksen väärtti.

        Mutta millaiseksi Sinä sitten kuvittelisit yhteisen arkemme?


    • nöfnöf

      sika säkissä!

      • onlyforsomeone

        Hui, päästä se sika säkistäsi heti vapaaksi.

        Joulunalusaika on possulle hengen päälle käyvää aikaa...;)!


    • minä

      Voi että tietysti sinun pitää olla kaukana minusta ettet pääse hoitamaan.
      Kiitos kuitenkin sanoistasi.
      Yön unelmoin ja ehkä tavoitan sinut mielikuvissa.

      • onlyforsomeone

        Sinun tulee sitten pärjäillä omahoitomenetelmällä.

        Ja sinähän pärjäät, kun saat tueksesi minun lämpimät ja myötäelävät ajatukseni!


    • forevryone

      parasta lässytystä aikoihin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe